Jump to content
mbox

Πιθανά προβήματα Golf 1.4 Tsi

Recommended Posts

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Golf 1.4 TSI με DSG

Σας παρακαλώ αν μπορείτε να μου πείτε ποια είναι τα πιο συχνά/πιθανά προβλήματα που μπορεί να βγάλει το αυτοκίνητο και πόσο σοβαρά είναι.

Το DSG είναι αξιόπιστο?, γνωρίζουν στην Ελλάδα τα συνεργεία να το συστηρούν ή απλώς θα το αλλάζουν κάθε φορά που έχει πρόβλημα?

1000 ευχαριστώ

Επίσης, το κόστος συντήρισης είναι λογικό?

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ,

εγώ έχω το Touran Tsi 140-DSG. Έχω κάποια θεματάκια που δεν είμαι σίγουρος αν είναι του DSG ή του TSi. Θα σου πρότεινα καταρχήν να επιμήνεις σε Test-Drive. Θα σου πουν δεν έχουν κ.α. αλλά πές τους να σου δώσουν τα εταιρικά που έχουν. Αν σου πούν πως δεν έχουν εταιρικό με DSG τότε πως στο εκθειάζουν? Μήπως απλά διαβάζοντας ή οδηγώντας το μια φορά? ¶λλο πράγμα να ζείς με ένα αμάξι.

Η γνώμη μου εν ολίγοις δεν είναι η καλύτερη αλλά δεν είμαι σίγουρος μήπως κάτι δεν παέι καλά σε μένα. Βέβαια έχω 3 φορές ενοχλήσει στο service και λένε ότι το αμάξι είναι εντάξει, οπότε ερχόμαστε σε αυτό που λες ότι μπορεί να μην το ξέρουν το αμάξι. Δυό πρωτοπώρες τεχνολογίες (Tsi + DSG) τους πέφτουν βαριές. Αν πάρεις πάντως DSG, οποσδήπωτε αυτάκια στο τιμόνι.

Αν χρειαστείς κάτι άλλο εδώ είμαι.

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα Golf 1.4 TSI με DSG

Σας παρακαλώ αν μπορείτε να μου πείτε ποια είναι τα πιο συχνά/πιθανά προβλήματα που μπορεί να βγάλει το αυτοκίνητο και πόσο σοβαρά είναι.

Το DSG είναι αξιόπιστο?, γνωρίζουν στην Ελλάδα τα συνεργεία να το συστηρούν ή απλώς θα το αλλάζουν κάθε φορά που έχει πρόβλημα?

1000 ευχαριστώ

Επίσης, το κόστος συντήρισης είναι λογικό?

Τα πιο συχνα προβληματα του TSI 140 μεχρι τωρα ειναι τα εξης :

1) Προβλημα με το συγχρονιζε της 2ας, αλλα στα καινουργια μοντελα λογικα εχει διορθωθει.

2) Προβλημα με την Ν75

3) Προβλημα με την σκαστρα.

4) Καποια μικροπροβληματα τριγμων στην κεντρικη κονσολα.

Αυτα...δεν ξερω εαν ξεχναω κατι. Υποψιν αυτα ειναι προβληματα που εχουν αντιμετωπισει ιδιοκτητες TSI, αλλα μπορει στα νεα μοντελα να τα εχουν διορθωσει.

DSG δεν εχω οποτε δεν ξερω, αν και εχω ακουσει πολυ καλα λογια.

Εαν τελικα το αγορασεις απλως κανε μια επεκταση εγγυησης στα 4 χρονια και εισαι καλα πιστευω... :blink:

Μην ξεχνας υπαρχει και το TSI με 122 αλογα...

Edited by karlos
Link to comment
Share on other sites

mbox εχω στην κατοχη μου το συγκεκριμενο αμαξι και ειμαι πολυ ευχαριστημενος.κανενα προβλημα σοβαρο δεν ειχα ενω εχω διανυσει 23.000χιλιομετρα.εχω κανει και την επεκταση της εγγυησης και δεν φοβαμαι τιποτα...

Link to comment
Share on other sites

το dsg ειναι απλα το μεγαλυτερο εξτρα που μπορεις να βαλεις...μεγαλη επιλογη, πολυ σημαντικος λογοσ που πηρα VW. αξιζει τα λεφτα του με το παραπανω και δεν το εχω μετανιωσει ποτε.

Link to comment
Share on other sites

Τα πιο συχνα προβληματα του TSI 140 μεχρι τωρα ειναι τα εξης :

1) Προβλημα με το συγχρονιζε της 2ας, αλλα στα καινουργια μοντελα λογικα εχει διορθωθει.

2) Προβλημα με την Ν75

3) Προβλημα με την σκαστρα.

4) Καποια μικροπροβληματα τριγμων στην κεντρικη κονσολα.

Αυτα...δεν ξερω εαν ξεχναω κατι. Υποψιν αυτα ειναι προβληματα που εχουν αντιμετωπισει ιδιοκτητες TSI, αλλα μπορει στα νεα μοντελα να τα εχουν διορθωσει.

DSG δεν εχω οποτε δεν ξερω, αν και εχω ακουσει πολυ καλα λογια.

Εαν τελικα το αγορασεις απλως κανε μια επεκταση εγγυησης στα 4 χρονια και εισαι καλα πιστευω... ^_^

Μην ξεχνας υπαρχει και το TSI με 122 αλογα...

+1

Link to comment
Share on other sites

Τα πιο συχνα προβληματα του TSI 140 μεχρι τωρα ειναι τα εξης :

1) Προβλημα με το συγχρονιζε της 2ας, αλλα στα καινουργια μοντελα λογικα εχει διορθωθει.

2) Προβλημα με την Ν75

3) Προβλημα με την σκαστρα.

4) Καποια μικροπροβληματα τριγμων στην κεντρικη κονσολα.

Αυτα...δεν ξερω εαν ξεχναω κατι. Υποψιν αυτα ειναι προβληματα που εχουν αντιμετωπισει ιδιοκτητες TSI, αλλα μπορει στα νεα μοντελα να τα εχουν διορθωσει.

DSG δεν εχω οποτε δεν ξερω, αν και εχω ακουσει πολυ καλα λογια.

Εαν τελικα το αγορασεις απλως κανε μια επεκταση εγγυησης στα 4 χρονια και εισαι καλα πιστευω... :)

Μην ξεχνας υπαρχει και το TSI με 122 αλογα...

Το θέμα με τις βαλβίδες δεν είναι πρόβλημα ..΄΄ετσι και αλλιώς πρέπει μετά από κάποια χιλιόμετρα να τις αλλάζεις...

.....επίσης σε πολλά κάνει θόρυβο ο μηχανισμός ζώνης του οδηγού..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά εχω παρει ενα TSI 140 gt sport,εδω κ 10 μέρες.Μου έκαψε σήμερα για 2η φορά την ασφάλεια της κορνας...Τί να πω...

α κ δεν τη χρησιμοποιω σχεδον ποτε!!!!!!

Edited by jaco
Link to comment
Share on other sites

Γενικά είμαι αρκετά ευχαριστημένος με το αμάξι μου GOLF TSi 140HP Highline. Έχει βγάλει βέβαια κάποια προβληματάκια, αλλά δεν μ' έχει απογοητεύσει. Το πιο σημαντικό ήταν η ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού, όπου με βρήκε πάνω σε κοντινό ταξίδι έξω από τη Λειβαδιά.Επίσης είχα ένα μικρό θεματάκι με γραντζούνισμα στη 2η και το πήγα για αλλαγή συγχρονιζέ 2ας (καμμία φασαρία για μένα καθώς είχα αυτοκίνητο αντικατάστασης δωρεάν από το Φιλοσίδη). Επίσης επι τη ευκαιρία μου κάνανε και αναβάθμιση software στον εγκέφαλο και χρειάστηκε να μου αλλάξουνε το διακόπτη cruise control αφού σταμάτησε να λειτουργεί αμέσως μετά την αλλαγή συγχρονιζέ 2ας. Δε νομίζω όμως ότι αυτά είναι σοβαρά προβλήματα και η αντιπροσωπεία ήταν πολύ καλή και χωρίς 2η κουβέντα τα αποκατέστησε αμέσως.

Link to comment
Share on other sites

ίσως είναι ελαφρώς off-topic αλλά όταν λέμε επέκταση εγγύησης από τα 2 στα 4 χρόνια σημαίνει οτι και για τα επόμενα 2 θα πρέπει το αυτοκίνητο να πηγαίνει για service αποκλειστικά στην αντιπροσωπία έτσι? Που σημαίνει οτι για ακόμα 2 χρόνια τα εξουσιοδοτημένα σε κρατάνε πελάτη με ότι αυτό συνεπάγεται σε ακριβότερες χρεώσεις....

Link to comment
Share on other sites

ίσως είναι ελαφρώς off-topic αλλά όταν λέμε επέκταση εγγύησης από τα 2 στα 4 χρόνια σημαίνει οτι και για τα επόμενα 2 θα πρέπει το αυτοκίνητο να πηγαίνει για service αποκλειστικά στην αντιπροσωπία έτσι? Που σημαίνει οτι για ακόμα 2 χρόνια τα εξουσιοδοτημένα σε κρατάνε πελάτη με ότι αυτό συνεπάγεται σε ακριβότερες χρεώσεις....

Σωστά. Επί της ουσίας κάνεις ένα παραπάνω service μεσαίο (φιλτρά, υγρά φρένων κλπ) όπου χάνεις τουλάχιστον 80Ε επειδή είσαι υποχρεωμένος να το πας στην VW και όχι στον μπαρμπα Μήτσο της γειτονιάς σου. Χάνεις και κανένα 20άρικο για το service λαδιών του 3ου χρόνου (εννοείται ότι πας δικά σου λάδια και φίλτρο). Αν προσθέσουμε τα 426Ε της εγγύησης τότε μιλάμε για 526Ε. Το ερώτημα είναι : <<Οι συνολικές βλάβες στο αμάξι μεταξύ 2ου και 4ου έτους ζωής του θα υπερβαίνουν τα 526Ε (τιμές συνεργείου, ΟΧΙ αντιπροσωπείας) ???

Link to comment
Share on other sites

Σωστά. Επί της ουσίας κάνεις ένα παραπάνω service μεσαίο (φιλτρά, υγρά φρένων κλπ) όπου χάνεις τουλάχιστον 80Ε επειδή είσαι υποχρεωμένος να το πας στην VW και όχι στον μπαρμπα Μήτσο της γειτονιάς σου. Χάνεις και κανένα 20άρικο για το service λαδιών του 3ου χρόνου (εννοείται ότι πας δικά σου λάδια και φίλτρο). Αν προσθέσουμε τα 426Ε της εγγύησης τότε μιλάμε για 526Ε. Το ερώτημα είναι : <<Οι συνολικές βλάβες στο αμάξι μεταξύ 2ου και 4ου έτους ζωής του θα υπερβαίνουν τα 526Ε (τιμές συνεργείου, ΟΧΙ αντιπροσωπείας) ???

Πολύ σωστή η τοποθέτηση και πολύ σωστό το ερώτημα.

Και η απάντηση είναι η εξής: ΑΝ το αμάξι βγάλει βλάβες τα 526 τα έχει για ζέσταμα. ;)

Είναι όπως η ασφάλεια, σκας κερατιάτικα κάθε χρόνο από 400 εως 1500 ανάλογα την ασφάλεια , για τη περίπτωση που θα σκάσεις πάνω σε κάποιον και η ζημιά θα είναι πιο ακριβή από το κόστος της ασφάλειας.

Link to comment
Share on other sites

¶ρχισε να με καίει και μένα το θέμα της επέκτασης εγγύησης γιατί πρέπει να αποφασίσω μέχρι το πολύ 10 Απριλίου. Τα 526 που αναφέρω παραπάνω είναι τιμές ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ και όχι αντιπροσωπείας καθώς οι περισσότερες βλάβες φτιάχνονται με ΠΟΛΥ μικρότερο κόστος στο συνεργείο της γειτονιάς. Τώρα αν βγάλει κάτι το ΤΟΣΟ χοντρό, ο Θεός και η ψυχή του !!!

Ακούω απόψεις.

Link to comment
Share on other sites

¶ρχισε να με καίει και μένα το θέμα της επέκτασης εγγύησης γιατί πρέπει να αποφασίσω μέχρι το πολύ 10 Απριλίου. Τα 526 που αναφέρω παραπάνω είναι τιμές ΣΥΝΕΡΓΕΙΟΥ και όχι αντιπροσωπείας καθώς οι περισσότερες βλάβες φτιάχνονται με ΠΟΛΥ μικρότερο κόστος στο συνεργείο της γειτονιάς. Τώρα αν βγάλει κάτι το ΤΟΣΟ χοντρό, ο Θεός και η ψυχή του !!!

Ακούω απόψεις.

Αρχηγε μου θα σου πω την δική μου ιστορία εν τάχει

Εχω ένα golf Gt του 2006 και (όταν το αγόρασα δέχτηκα να πληρώσω τότε τα 310 ευρώ για επέκταση) μέχρι να κλείσει τα δύο χρόνια δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μετά από 26 μήνες για την ακρίβεια έβγαλε δίχαλο συμπλέκτη, συγχρονιζέ 2ας, λάστιχο πόρτας. αυτά!

Φαντάζομαι πώς καταλαβαίνεις ότι μόνο για αλλάγή του συγχρονιζέ μιλάμε για περίπου 500 ευρώ

Οποτε τρέχα να την κάνεις. Ενα γρύλο παραθυρου να σου βγάλει σχεδόν έκανες απόσβεση.

Link to comment
Share on other sites

Εχω το 140αρι και μεχρι στιγμη, Δοοοοοξα το Θεο, δεν μου εχει βγαλει το παραμικρο προβλημα και ας του πινω το αιμα, (ρωτα οποιον θες απο το κλαμπ tongue.gif ). 2 μονο προβληματα αντιμετωπισα απο την 1η κιολας μερα που το αγορασα. Πιθανοτατα απο το εργοστασιο ;)

1. Αλλαξα διακοπτη φωτων ( ελλατωματικος--- γυρναγε προς τα αριστερα και αναβαν ολα τα φωτα μεσα και εξω).

2. Την κλειδαρια του χωρου αποσκευων ( μαγκωνε και δεν ανοιγε η πορτα ).

Ολα τα αμαξια βγαζουν προβληματα, μην πιστευεις οτι σου λενε. Αλλα λιγοτερα και αλλα περισσοτερα. Να ξερεις ομως τουτο και να μου χαλασει παλι vw θα παρω. Οι λογοι φανεροι. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

εχω στην κατοχη μου αυτο το αμαξι και απο προβληματα κανενα.εχω μεχρι στιγμης 32.000χλμ.οσον αφορα την συντηριση-service ανα 15.000χλμ και συντηριση του DSG ανα 80.000,σου αλλαζουν λαδια του DSG και το φιλτρο του(κοστος 400ευρο).

Link to comment
Share on other sites

λεπον παιδια σημερα (πριν λιγες ωρες δλδ ξημερωματα) κανω ενα ψιλοανοιγματακι το γκολφακι μου (1.4 122ps) 1η-2α εως 5500 στροφες και μετα εκοβα σιγα σιγα... μετα απο αυτο το ανοιγματακι μου ηρθε μια μυρωδια περιεργη σαν καμμενο κατι (δεν ξερω αν ηταν καμμενο παντως δεν ηταν φυσιολογική...) λιγο πιο μετα (και ενω αρχιζε να φεύγει η μυρωδια) οπου ημουν σε ανηφορικο δρομο (5-10% ανηφορα πανω κατω) ημουν με 5η 2.500 στροφες και βαζω 6η και πεφτει 2000 στροφες (αλλα τραβουσε κανονικα απλα λιγο ρεταρισε στην αρχη) και εκει μου ξαναμύρισε το ίδιο (ενδεχομενως να ερχοταν και απο τους αεραγωγους που ειχα αναμενο το καλοριφερ) Μετα αφου ειχα το αυτοκινητο παρκαρισμενο για κανα 2 ωρες και εφυγα εκανα παλι λιγα ανοιγματα και δεν μυριζε τπτ... υποψιαζεται κανεις τι παιζει?

Υ.Γ. το ανοιγμα 1η 2α ηταν σε ισιο δρομο ουτε ανηφορα ουτε κατηφορα...

Y.Γ.2 για να μην ανοιγω αλλο θεμα το ποσταρα εδω...

Edited by ForiS3
Link to comment
Share on other sites

λεπον παιδια σημερα (πριν λιγες ωρες δλδ ξημερωματα) κανω ενα ψιλοανοιγματακι το γκολφακι μου (1.4 122ps) 1η-2α εως 5500 στροφες και μετα εκοβα σιγα σιγα... μετα απο αυτο το ανοιγματακι μου ηρθε μια μυρωδια περιεργη σαν καμμενο κατι (δεν ξερω αν ηταν καμμενο παντως δεν ηταν φυσιολογική...) λιγο πιο μετα (και ενω αρχιζε να φεύγει η μυρωδια) οπου ημουν σε ανηφορικο δρομο (5-10% ανηφορα πανω κατω) ημουν με 5η 2.500 στροφες και βαζω 6η και πεφτει 2000 στροφες (αλλα τραβουσε κανονικα απλα λιγο ρεταρισε στην αρχη) και εκει μου ξαναμύρισε το ίδιο (ενδεχομενως να ερχοταν και απο τους αεραγωγους που ειχα αναμενο το καλοριφερ) Μετα αφου ειχα το αυτοκινητο παρκαρισμενο για κανα 2 ωρες και εφυγα εκανα παλι λιγα ανοιγματα και δεν μυριζε τπτ... υποψιαζεται κανεις τι παιζει?

Υ.Γ. το ανοιγμα 1η 2α ηταν σε ισιο δρομο ουτε ανηφορα ουτε κατηφορα...

Y.Γ.2 για να μην ανοιγω αλλο θεμα το ποσταρα εδω...

Και εμενα το κανει αυτο.Σαν λαδι μυριζει αλλα οχι καμμενο.Το κανει στις ανηφορες πιο πολυ και οταν το ζορισεις με αρκετο γκαζι.Οταν πας χαλαρα κανενα προβλημα.Θα παω δευτερα ΕΤΕΑ να δω τι θα μου πουν

Link to comment
Share on other sites

Μηπως μυριζει ο δισκος; Το κανει και σε μενα αλλα σε ανηφορες με μεγαλυτερη σχεση στο κιβωτιο απο αυτη που θα επρεπε να εχω και υπεθεσα οτι ειναι ο δισκος.

Edited by Nrgakos3
Link to comment
Share on other sites

Μου εκανε εντυπωση γιατι σε αλλα ανοιγματα η σε ανηφορες με μεγαλη ταχυτητα δε μου το εχει ξανακάνει... πρωτη φορα μου τυχαινει και το σερβις των 30000 το εχω κανει πριν 2-3 βδομαδες

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως το βρηκα το προβλημα.

Εκανα μεγακη γωνια στο σωληνακι απο το μπαρομετρο και εκανε ενα μικροοο σκισιματακι μεσα στην καμπινα.Οταν ανεβαζε πιεση ερχοταν αερας απο το μοτερ μεσα στην καμπινα και μυριζε.Αποσυνδεσα το μπαρομετρο εξαφανιστηκε και η μυρωδια.Εψαξα και βρηκα την λαλακια μου!!!

Το μπαρομετρο παιρνει πιεση απο το κυκλωμα αναθυμιασεων για αυτο και η μυρωδια.

Τελος καλο,ολα καλα :D :D

Link to comment
Share on other sites

εγκο ντεν εχει μπαρομετρο... αρα το προμπλεμα μου ντεν ειναι κει tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα,

επαναφέρω λίγο το θέμα αυτό γιατί ψάχνοντας εδώ και μέρες αυτοκίνητο έχω καταλήξει ότι ΘΕΛΩ DSG και ζητώ την γνώμη σας.

σε μεταχ βρίσκεις GTI DSG με 18000 περίπου, και τα αντίστοιχα 1400cc GT DSG στα 17000 ίδιας χρονολογίας.

ο λόγος προφανής πλέον φορολογίας μεταπώλησης κλπ...

δεδομένου οτι δεν έχω πρόβλημα φορολογικής δήλωσης και οτι μπορώ να καταπιώ τα 600Ε τέλη κυκλοφορίας, έχετε κάποιον σημαντικό λόγο να ΜΗΝ πάρω GTI DSG ?

Επίσης, εσείς που ξέρετε, τα DSG κρατάει την ταχύτητα κουμπωμένη σε manual κατάσταση η σε προχωράει στην επόμενη αν ζοριστεί στα όρια και ε κρεμάει (πχ σε στροφή οδηγώντας στο όριο?)

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.