gliogas Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 (edited) Έχω προσέξει κάτι με τα την τοποθέτηση του i/c s3 στην αρχή έλεγα μπα ιδέα μου είναι ή ότι φταίει η πολύ ζέστη αλλά έχω παρατηρήσει ότι το βιντιλατέρ μου δουλεύει σαν τρελό και ασταμάτητα όσο και χαλαρά να το πάω και ας μην έχει ζέστη έξω ακόμα και με 10-15 εξωτερική θερμοκρασία ενώ έχω παρατηρήσει άλλον παιδιών τα αυτοκίνητα ότι ακόμα και μετά από σκίσιμο το βιντιλατέρ σταματάει αν το αφήσεις να ηρεμήσει λίγο το αυτοκίνητο και λέω τώρα μήπως το μεγαλύτερο ιντερκούλερ του S3 δεν αφήνει το ψυγείο να αναπνέει σωστά με αποτέλεσμα να ανεβάζει 100αρια ακόμα και χωρίς καταπόνηση του κινητήρα? Αν συμβαίνει αυτό μήπως το όφελος από το μεγαλύτερο ιντερκούλερ του s3 είναι μικρότερο από την επιβάρυνση του ψυγείου που ανεβάζει θερμοκρασίες με το παραμικρό? Edited February 16, 2009 by george80 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zil Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 συγουρα αυτο δεν ειναι λογικο κατι μπορει να μην συνδεθηκε σωστα η κατι με τον θερμοστατη σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted December 7, 2008 Author Report Share Posted December 7, 2008 συγουρα αυτο δεν ειναι λογικο κατι μπορει να μην συνδεθηκε σωστα η κατι με τον θερμοστατη σου Χμμ μπορεί να είναι και αυτό....κανείς άλλος που να φοράει i/c S3 και να έχει προσέξει τίποτα παρόμοιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iasonas Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Οχι...Μαλλον ιδεα σου ειναι η καποιο αλλο prob... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted December 7, 2008 Author Report Share Posted December 7, 2008 Οχι...Μαλλον ιδεα σου ειναι η καποιο αλλο prob... Ιδέα μου σίγουρα δεν είναι δουλεύει σαν τρελό όποιος έχει Golf Tsi και και το ακούσει θα καταλάβει, να μην έχει γίνει καλή εγκατάσταση δεν είμαι πόσο σίγουρος ότι δεν μπορεί να μπει καλά ένα ψυγείο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpilidis Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 δες αν δουλευει το μικρο βεντιλατερ.... ( κανονικα πρεπει να δουλευουν και τα 2 αθορυβα, ενω όταν ειναι πολύ ζεστό ή εισαι πολύ ωρα σταματημενος μεσα στην κινηση, θα σου αναψει η 2η σκαλα του μεγαλου ανεμιστηρα (θορυβωδες) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 καποια βαλβιδα θερμοκρασιας τα εχει παιξει..βαλε vag-com και τσεκαρε ποια ειναι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tsi122 Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 (edited) ---------- Edited January 25, 2009 by tsi122 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted December 8, 2008 Author Report Share Posted December 8, 2008 Μαλλον η πρωτη σκαλα του βεντιλατερ σου τα εχει παιξει και ανοιγει μονο στη δευτερη. Όχι αν το αφήσω πολύ ώρα πέφτει στην πρώτη σκάλα καταλαβαίνω ότι μειώνετε η ταχύτητα..to vag com δεν δείχνει καμιά βλάβη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 25, 2008 Report Share Posted December 25, 2008 Το δικό μου παραμένει αθόρυβο. Τσέκαρέ το.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted January 5, 2009 Author Report Share Posted January 5, 2009 Το δικό μου παραμένει αθόρυβο. Τσέκαρέ το.... Τελικά φταίει μάλλον το ψυγείο για τις μεγάλες θερμοκρασίες δουλεύει από 98-100 βαθμούς, έχεις δίκιο δεν είναι τελικά το intercooler.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted January 12, 2009 Author Report Share Posted January 12, 2009 Σήμερα μετά από επίσκεψή μου στον Πείδη εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VW-AUDI και αφού του εξήγησα το πρόβλημα με τις θερμοκρασίες ότι παίζουν το λιγότερο 96 και φτάνουν μέχρι τους 101 μου είπε ότι δεν τρέχει τίποτα είναι νορμάλ θερμοκρασίες για τον συγκεκριμένο κινητήρα σύμφωνα με την αντιπροσωπία και ότι το αυτοκίνητο είναι κομπλέ, εγώ επέμενα ότι δεν είναι έτσι και ότι αρκετά αυτοκίνητα συναδέλφων και από εδώ μέσα δουλεύουν στους 84 αλλά αυτός εκεί το χαβά του! όχι το αμάξι είναι καλό! Εγώ μια φορά τρώγομαι και τις βλέπω τις θερμοκρασίες υψηλές και θα πάρω αύριο δεύτερη γνώμη από άλλο μηχανικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Οι θερμοκρασίες σου στα νερά είναι ψηλές. Max90-91 ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΑ και για 2-3 δευτερόλεπτα. Συνήθως 87οC είναι σταθερά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Οι θερμοκρασίες σου στα νερά είναι ψηλές. Max90-91 ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΑ και για 2-3 δευτερόλεπτα.Συνήθως 87οC είναι σταθερά. εγω με το ιδιο ιντερκουλερ απο S3 δλδ βλεπω 84 βα8μους..αλλα τον θορυβο τον υπερβολικο τον εχω προσεξει και εγω αλλα 8ερμοκρασιες δεν βλεπω υψηλες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted January 14, 2009 Author Report Share Posted January 14, 2009 εγω με το ιδιο ιντερκουλερ απο S3 δλδ βλεπω 84 βα8μους..αλλα τον θορυβο τον υπερβολικο τον εχω προσεξει και εγω αλλα 8ερμοκρασιες δεν βλεπω υψηλες.. Πήρα και δεύτερη γνώμη από ένα παληκάρι μηχανικό στην Αγ. Παρασκευή και μου είπε ότι είναι θερμοστάτης θα τους αλλάξω και βλέπουμε, πάντως μου αρέσει ο μαλα**** ο Πειδης που μου επιμένει και λέει ότι οι 96 βαθμοί είναι νορμαλ τι να του πείς του καραγκιόζη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted January 14, 2009 Report Share Posted January 14, 2009 Πήρα και δεύτερη γνώμη από ένα παληκάρι μηχανικό στην Αγ. Παρασκευή και μου είπε ότι είναι θερμοστάτης θα τους αλλάξω και βλέπουμε, πάντως μου αρέσει ο μαλα**** ο Πειδης που μου επιμένει και λέει ότι οι 96 βαθμοί είναι νορμαλ τι να του πείς του καραγκιόζη Μπορεις πολυ απλα οταν λυσεις το προβλημα σου, να πας να του τριψεις τις θερμοκρασιες στα μουτρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted January 14, 2009 Author Report Share Posted January 14, 2009 Μπορεις πολυ απλα οταν λυσεις το προβλημα σου, να πας να του τριψεις τις θερμοκρασιες στα μουτρα. Ακριβώς αυτό έχω σκοπό να κάνω με τον άχρηστο άκου 96 με 100 βαθμούς νορμάλ και με ειρωνευόταν ο καραγκιόζης ''Έτσι δουλεύουν από το εργοστάσιο μήπως ξέρεις εσύ καλύτερα από αυτούς" και υποτίθεται ότι ήταν και χρόνια αρχιμηχανικός στην KARENTA τι να πώ ρε γαμώτο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 15, 2009 Report Share Posted January 15, 2009 Οταν ακουω 'αρχιμηχανικος' παντα λεω οτι ξεχνανε το 'δι' πριν το 'μη'. Γιατι απο εμπειριες μου αυτη η λεξη μου ερχεται πρωτη στο μυαλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex7 Posted January 15, 2009 Report Share Posted January 15, 2009 Οταν ακουω 'αρχιμηχανικος' παντα λεω οτι ξεχνανε το 'δι' πριν το 'μη'.Γιατι απο εμπειριες μου αυτη η λεξη μου ερχεται πρωτη στο μυαλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 16, 2009 Report Share Posted January 16, 2009 παιδια,οταν ανοιγουμε το "κρυφο μενου" του golf,και παμε στο 19,2.τι δειχνει???θεμοκρασια νερου ή λαδιου??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted January 18, 2009 Author Report Share Posted January 18, 2009 παιδια,οταν ανοιγουμε το "κρυφο μενου" του golf,και παμε στο 19,2.τι δειχνει???θεμοκρασια νερου ή λαδιου??? Θερμοκρασία ψυγείου νερού Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted January 18, 2009 Report Share Posted January 18, 2009 Γιώργη εντάξει το αμάξι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted February 16, 2009 Author Report Share Posted February 16, 2009 Γιώργη εντάξει το αμάξι ? Το αμάξι όχι δυστυχώς ακόμα δεν είναι εντάξει, έχω πάει σε δέκα συνεργεία, τελευταία είχα πάει στην Καρεντα όπου βλέπουν λέει πρόβλημα στο ότι το βιντιλατερ δουλεύει συνέχεια αλλά δεν μπορούν να εντοπίσουν το γιατί! οι θερμοκρασίες τις κοιτάξαν μου είπαν ότι είναι οκ(εγώ πάλι γιατί στις ενδείξεις του clima βλέπω άλλα δεν μπορώ να καταλάβω) ο θερμοστάτης δεν έχει πρόβλημα λένε και απλά μου είπαν να το ξαναπάω κάποια στιγμή να κοιτάξουν μήπως προέρχεται από βραχυκύκλωμα απο τον συναγερμό που η τοποθέτηση του έχει γίνει κοντά στα καλώδια του εγκεφάλου( σαν παπαριά μου ακούγεται εμένα αυτο). Ένα άλλο συνεργείο μου είπε ότι είναι θερμοστάτες και ότι αν τους αλλάξω όλα κομπλέ (περιμένω ενα μήνα να φέρει τους θερμοστάτες), άλλο συνεργείο μου είπε ότι φταίει το πρόγραμμα, ένας άλλος μου είπε το αυτοκίνητο είναι κομπλέ δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα και ότι είναι ιδέα μου! Πάντως στο clima σε ταξίδι με 6η και 200+χλμ είδα θερμοκρασία 104 βαθμούς! η ένδειξη θερμοκρασιας στο καντράν όμως κανονικά κολημένη στους 90... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billosm Posted February 16, 2009 Report Share Posted February 16, 2009 Το αμάξι όχι δυστυχώς ακόμα δεν είναι εντάξει, έχω πάει σε δέκα συνεργεία, τελευταία είχα πάει στην Καρεντα όπου βλέπουν λέει πρόβλημα στο ότι το βιντιλατερ δουλεύει συνέχεια αλλά δεν μπορούν να εντοπίσουν το γιατί! οι θερμοκρασίες τις κοιτάξαν μου είπαν ότι είναι οκ(εγώ πάλι γιατί στις ενδείξεις του clima βλέπω άλλα δεν μπορώ να καταλάβω) ο θερμοστάτης δεν έχει πρόβλημα λένε και απλά μου είπαν να το ξαναπάω κάποια στιγμή να κοιτάξουν μήπως προέρχεται από βραχυκύκλωμα απο τον συναγερμό που η τοποθέτηση του έχει γίνει κοντά στα καλώδια του εγκεφάλου( σαν παπαριά μου ακούγεται εμένα αυτο). Ένα άλλο συνεργείο μου είπε ότι είναι θερμοστάτες και ότι αν τους αλλάξω όλα κομπλέ (περιμένω ενα μήνα να φέρει τους θερμοστάτες), άλλο συνεργείο μου είπε ότι φταίει το πρόγραμμα, ένας άλλος μου είπε το αυτοκίνητο είναι κομπλέ δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα και ότι είναι ιδέα μου! Πάντως στο clima σε ταξίδι με 6η και 200+χλμ είδα θερμοκρασία 104 βαθμούς! η ένδειξη θερμοκρασιας στο καντράν όμως κανονικά κολημένη στους 90... Eπειδη σε βλεπω και παιδευεσαι να σου πω την γνωμη μου.Με τετοιο καιρο αποκλειεται να φταει προγραμμα.Αν πιανουν τα χερια σου ξηλωσε τον θερμοστατη να τσεκαρεις θερμοκρασια και βεντιλατερ. Ισως οι θερμοκρασιες που βλεπεις να ειναι σωστες στο οτι αλλου ειναι η βαλβιδα που μετραει το οργανο και αλλου το clima.Προσωπικα πιστευω οτι εχει χαλασει η βαλβιδα που δινει εντολη στον ανεμιστηρα (αν ειχες προβλημα απο θερμοκρασια στο ταξιδι θα σου ειχε πεταξει τα νερα).Συνηθως αυτη η βαλβιδα βρισκεται στο ψυγειο,μπορεις να την τσεκαρεις αν σταματησει να σοθ δουλευει ο ανεμιστηρας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted February 17, 2009 Author Report Share Posted February 17, 2009 Eπειδη σε βλεπω και παιδευεσαι να σου πω την γνωμη μου.Με τετοιο καιρο αποκλειεται να φταει προγραμμα.Αν πιανουν τα χερια σου ξηλωσε τον θερμοστατη να τσεκαρεις θερμοκρασια και βεντιλατερ.Ισως οι θερμοκρασιες που βλεπεις να ειναι σωστες στο οτι αλλου ειναι η βαλβιδα που μετραει το οργανο και αλλου το clima.Προσωπικα πιστευω οτι εχει χαλασει η βαλβιδα που δινει εντολη στον ανεμιστηρα (αν ειχες προβλημα απο θερμοκρασια στο ταξιδι θα σου ειχε πεταξει τα νερα).Συνηθως αυτη η βαλβιδα βρισκεται στο ψυγειο,μπορεις να την τσεκαρεις αν σταματησει να σοθ δουλευει ο ανεμιστηρας. thank you για την βοήθεια θα προσπαθήσω να το τσεκάρω αυτό που λές αν και νομίζω οτι το πρώτο που πήγε το μυαλό τους και στην Καρέντα ήταν η βαλβίδα που δίνει εντολή στο βιντιλατερ αλλα τελικά (συμφωνα με τα λεγομενά τους) δεν έφταιγε η βαλβίδα. η πρώτη και η μεγάλη σκάλα λειτουργούν κανονικά όπως και το βιντυλατέρ δεν ξεκινάει να δουλεύει αν η θερμοκρασία δεν φτάσει στους 95 με 96 βαθμους (σύμφωνα με το clima), όπως και το αντίθετο άν η θερμοκρασία ανεβαίνει καμιά φορα στους 100 βαθμους ανοιγω φουλ το καλοριφέρ για να πέσει η θερμοκρασία και όταν φτάνει στους 93-95 κλείνει το βιντυλατέρ. όποτε η εντολή για το κλεισιμο ή το άνοιγμα του βιντυλατερ λειτουργεί κανονικά, απλά το περίεργο είναι ότι η θερμοκρασία εν κινησει ή ακόμα και σταματημένος στο ρελαντί δεν πέφτει ποτέ κάτω απο τους 96 και λογικά λόγω αυτού μπαίνει σε λειτουργία και το βιντυλατερ, μήπως υπάρχει και η περίπτωση η βαλβίδα που δείχνει την θερμοκρασία στο clima να είναι χαλασμένη και να δείχνει παραπάνω βαθμούς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...