Jump to content
gliogas

Ανεβάζει θερμοκρασίες το ψυγείο!

Recommended Posts

Έχω προσέξει κάτι με τα την τοποθέτηση του i/c s3 στην αρχή έλεγα μπα ιδέα μου είναι ή ότι φταίει η πολύ ζέστη αλλά έχω παρατηρήσει ότι το βιντιλατέρ μου δουλεύει σαν τρελό και ασταμάτητα όσο και χαλαρά να το πάω και ας μην έχει ζέστη έξω ακόμα και με 10-15 εξωτερική θερμοκρασία ενώ έχω παρατηρήσει άλλον παιδιών τα αυτοκίνητα ότι ακόμα και μετά από σκίσιμο το βιντιλατέρ σταματάει αν το αφήσεις να ηρεμήσει λίγο το αυτοκίνητο και λέω τώρα μήπως το μεγαλύτερο ιντερκούλερ του S3 δεν αφήνει το ψυγείο να αναπνέει σωστά με αποτέλεσμα να ανεβάζει 100αρια ακόμα και χωρίς καταπόνηση του κινητήρα? Αν συμβαίνει αυτό μήπως το όφελος από το μεγαλύτερο ιντερκούλερ του s3 είναι μικρότερο από την επιβάρυνση του ψυγείου που ανεβάζει θερμοκρασίες με το παραμικρό?

Edited by george80
Link to comment
Share on other sites

συγουρα αυτο δεν ειναι λογικο κατι μπορει να μην συνδεθηκε σωστα η κατι με τον θερμοστατη σου

Link to comment
Share on other sites

συγουρα αυτο δεν ειναι λογικο κατι μπορει να μην συνδεθηκε σωστα η κατι με τον θερμοστατη σου

Χμμ μπορεί να είναι και αυτό....κανείς άλλος που να φοράει i/c S3 και να έχει προσέξει τίποτα παρόμοιο?

Link to comment
Share on other sites

Οχι...Μαλλον ιδεα σου ειναι η καποιο αλλο prob...

Ιδέα μου σίγουρα δεν είναι δουλεύει σαν τρελό όποιος έχει Golf Tsi και και το ακούσει θα καταλάβει, να μην έχει γίνει καλή εγκατάσταση δεν είμαι πόσο σίγουρος ότι δεν μπορεί να μπει καλά ένα ψυγείο...

Link to comment
Share on other sites

δες αν δουλευει το μικρο βεντιλατερ....

( κανονικα πρεπει να δουλευουν και τα 2 αθορυβα, ενω όταν ειναι πολύ ζεστό ή εισαι πολύ ωρα σταματημενος μεσα στην κινηση, θα σου αναψει η 2η σκαλα του μεγαλου ανεμιστηρα (θορυβωδες)

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον η πρωτη σκαλα του βεντιλατερ σου τα εχει παιξει και ανοιγει μονο στη δευτερη.

Όχι αν το αφήσω πολύ ώρα πέφτει στην πρώτη σκάλα καταλαβαίνω ότι μειώνετε η ταχύτητα..to vag com δεν δείχνει καμιά βλάβη.

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου παραμένει αθόρυβο. Τσέκαρέ το....

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου παραμένει αθόρυβο. Τσέκαρέ το....

Τελικά φταίει μάλλον το ψυγείο για τις μεγάλες θερμοκρασίες δουλεύει από 98-100 βαθμούς, έχεις δίκιο δεν είναι τελικά το intercooler....

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μετά από επίσκεψή μου στον Πείδη εξουσιοδοτημένο συνεργείο της VW-AUDI και αφού του εξήγησα το πρόβλημα με τις θερμοκρασίες ότι παίζουν το λιγότερο 96 και φτάνουν μέχρι τους 101 μου είπε ότι δεν τρέχει τίποτα είναι νορμάλ θερμοκρασίες για τον συγκεκριμένο κινητήρα σύμφωνα με την αντιπροσωπία και ότι το αυτοκίνητο είναι κομπλέ, εγώ επέμενα ότι δεν είναι έτσι και ότι αρκετά αυτοκίνητα συναδέλφων και από εδώ μέσα δουλεύουν στους 84 αλλά αυτός εκεί το χαβά του! όχι το αμάξι είναι καλό! Εγώ μια φορά τρώγομαι και τις βλέπω τις θερμοκρασίες υψηλές και θα πάρω αύριο δεύτερη γνώμη από άλλο μηχανικό.

Link to comment
Share on other sites

Οι θερμοκρασίες σου στα νερά είναι ψηλές. Max90-91 ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΑ και για 2-3 δευτερόλεπτα.

Συνήθως 87οC είναι σταθερά.

Link to comment
Share on other sites

Οι θερμοκρασίες σου στα νερά είναι ψηλές. Max90-91 ΣΠΑΝΙΟΤΑΤΑ και για 2-3 δευτερόλεπτα.

Συνήθως 87οC είναι σταθερά.

εγω με το ιδιο ιντερκουλερ απο S3 δλδ βλεπω 84 βα8μους..αλλα τον θορυβο τον υπερβολικο τον εχω προσεξει και εγω αλλα 8ερμοκρασιες δεν βλεπω υψηλες.. :lol:

Link to comment
Share on other sites

εγω με το ιδιο ιντερκουλερ απο S3 δλδ βλεπω 84 βα8μους..αλλα τον θορυβο τον υπερβολικο τον εχω προσεξει και εγω αλλα 8ερμοκρασιες δεν βλεπω υψηλες.. :lol:

Πήρα και δεύτερη γνώμη από ένα παληκάρι μηχανικό στην Αγ. Παρασκευή και μου είπε ότι είναι θερμοστάτης θα τους αλλάξω και βλέπουμε, πάντως μου αρέσει ο μαλα**** ο Πειδης που μου επιμένει και λέει ότι οι 96 βαθμοί είναι νορμαλ τι να του πείς του καραγκιόζη

Link to comment
Share on other sites

Πήρα και δεύτερη γνώμη από ένα παληκάρι μηχανικό στην Αγ. Παρασκευή και μου είπε ότι είναι θερμοστάτης θα τους αλλάξω και βλέπουμε, πάντως μου αρέσει ο μαλα**** ο Πειδης που μου επιμένει και λέει ότι οι 96 βαθμοί είναι νορμαλ τι να του πείς του καραγκιόζη

Μπορεις πολυ απλα οταν λυσεις το προβλημα σου, να πας να του τριψεις τις θερμοκρασιες στα μουτρα. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις πολυ απλα οταν λυσεις το προβλημα σου, να πας να του τριψεις τις θερμοκρασιες στα μουτρα. :)

Ακριβώς αυτό έχω σκοπό να κάνω με τον άχρηστο άκου 96 με 100 βαθμούς νορμάλ και με ειρωνευόταν ο καραγκιόζης ''Έτσι δουλεύουν από το εργοστάσιο μήπως ξέρεις εσύ καλύτερα από αυτούς" και υποτίθεται ότι ήταν και χρόνια αρχιμηχανικός στην KARENTA τι να πώ ρε γαμώτο...

Link to comment
Share on other sites

Οταν ακουω 'αρχιμηχανικος' παντα λεω οτι ξεχνανε το 'δι' πριν το 'μη'.

Γιατι απο εμπειριες μου αυτη η λεξη μου ερχεται πρωτη στο μυαλο.

:whistling::cry:

Link to comment
Share on other sites

παιδια,οταν ανοιγουμε το "κρυφο μενου" του golf,και παμε στο 19,2.τι δειχνει???θεμοκρασια νερου ή λαδιου???

Link to comment
Share on other sites

Γιώργη εντάξει το αμάξι ?

Link to comment
Share on other sites

Γιώργη εντάξει το αμάξι ?

Το αμάξι όχι δυστυχώς ακόμα δεν είναι εντάξει, έχω πάει σε δέκα συνεργεία, τελευταία είχα πάει στην Καρεντα όπου βλέπουν λέει πρόβλημα στο ότι το βιντιλατερ δουλεύει συνέχεια αλλά δεν μπορούν να εντοπίσουν το γιατί! οι θερμοκρασίες τις κοιτάξαν μου είπαν ότι είναι οκ(εγώ πάλι γιατί στις ενδείξεις του clima βλέπω άλλα δεν μπορώ να καταλάβω) ο θερμοστάτης δεν έχει πρόβλημα λένε και απλά μου είπαν να το ξαναπάω κάποια στιγμή να κοιτάξουν μήπως προέρχεται από βραχυκύκλωμα απο τον συναγερμό που η τοποθέτηση του έχει γίνει κοντά στα καλώδια του εγκεφάλου( σαν παπαριά μου ακούγεται εμένα αυτο). Ένα άλλο συνεργείο μου είπε ότι είναι θερμοστάτες και ότι αν τους αλλάξω όλα κομπλέ (περιμένω ενα μήνα να φέρει τους θερμοστάτες), άλλο συνεργείο μου είπε ότι φταίει το πρόγραμμα, ένας άλλος μου είπε το αυτοκίνητο είναι κομπλέ δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα και ότι είναι ιδέα μου! Πάντως στο clima σε ταξίδι με 6η και 200+χλμ είδα θερμοκρασία 104 βαθμούς! η ένδειξη θερμοκρασιας στο καντράν όμως κανονικά κολημένη στους 90...

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι όχι δυστυχώς ακόμα δεν είναι εντάξει, έχω πάει σε δέκα συνεργεία, τελευταία είχα πάει στην Καρεντα όπου βλέπουν λέει πρόβλημα στο ότι το βιντιλατερ δουλεύει συνέχεια αλλά δεν μπορούν να εντοπίσουν το γιατί! οι θερμοκρασίες τις κοιτάξαν μου είπαν ότι είναι οκ(εγώ πάλι γιατί στις ενδείξεις του clima βλέπω άλλα δεν μπορώ να καταλάβω) ο θερμοστάτης δεν έχει πρόβλημα λένε και απλά μου είπαν να το ξαναπάω κάποια στιγμή να κοιτάξουν μήπως προέρχεται από βραχυκύκλωμα απο τον συναγερμό που η τοποθέτηση του έχει γίνει κοντά στα καλώδια του εγκεφάλου( σαν παπαριά μου ακούγεται εμένα αυτο). Ένα άλλο συνεργείο μου είπε ότι είναι θερμοστάτες και ότι αν τους αλλάξω όλα κομπλέ (περιμένω ενα μήνα να φέρει τους θερμοστάτες), άλλο συνεργείο μου είπε ότι φταίει το πρόγραμμα, ένας άλλος μου είπε το αυτοκίνητο είναι κομπλέ δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα και ότι είναι ιδέα μου! Πάντως στο clima σε ταξίδι με 6η και 200+χλμ είδα θερμοκρασία 104 βαθμούς! η ένδειξη θερμοκρασιας στο καντράν όμως κανονικά κολημένη στους 90...

Eπειδη σε βλεπω και παιδευεσαι να σου πω την γνωμη μου.Με τετοιο καιρο αποκλειεται να φταει προγραμμα.Αν πιανουν τα χερια σου ξηλωσε τον θερμοστατη να τσεκαρεις θερμοκρασια και βεντιλατερ.

Ισως οι θερμοκρασιες που βλεπεις να ειναι σωστες στο οτι αλλου ειναι η βαλβιδα που μετραει το οργανο και αλλου το clima.Προσωπικα πιστευω οτι εχει χαλασει η βαλβιδα που δινει εντολη στον ανεμιστηρα (αν ειχες προβλημα απο θερμοκρασια στο ταξιδι θα σου ειχε πεταξει τα νερα).Συνηθως αυτη η βαλβιδα βρισκεται στο ψυγειο,μπορεις να την τσεκαρεις αν σταματησει να σοθ δουλευει ο ανεμιστηρας.

Link to comment
Share on other sites

Eπειδη σε βλεπω και παιδευεσαι να σου πω την γνωμη μου.Με τετοιο καιρο αποκλειεται να φταει προγραμμα.Αν πιανουν τα χερια σου ξηλωσε τον θερμοστατη να τσεκαρεις θερμοκρασια και βεντιλατερ.

Ισως οι θερμοκρασιες που βλεπεις να ειναι σωστες στο οτι αλλου ειναι η βαλβιδα που μετραει το οργανο και αλλου το clima.Προσωπικα πιστευω οτι εχει χαλασει η βαλβιδα που δινει εντολη στον ανεμιστηρα (αν ειχες προβλημα απο θερμοκρασια στο ταξιδι θα σου ειχε πεταξει τα νερα).Συνηθως αυτη η βαλβιδα βρισκεται στο ψυγειο,μπορεις να την τσεκαρεις αν σταματησει να σοθ δουλευει ο ανεμιστηρας.

thank you για την βοήθεια θα προσπαθήσω να το τσεκάρω αυτό που λές αν και νομίζω οτι το πρώτο που πήγε το μυαλό τους και στην Καρέντα ήταν η βαλβίδα που δίνει εντολή στο βιντιλατερ αλλα τελικά (συμφωνα με τα λεγομενά τους) δεν έφταιγε η βαλβίδα. η πρώτη και η μεγάλη σκάλα λειτουργούν κανονικά όπως και το βιντυλατέρ δεν ξεκινάει να δουλεύει αν η θερμοκρασία δεν φτάσει στους 95 με 96 βαθμους (σύμφωνα με το clima), όπως και το αντίθετο άν η θερμοκρασία ανεβαίνει καμιά φορα στους 100 βαθμους ανοιγω φουλ το καλοριφέρ για να πέσει η θερμοκρασία και όταν φτάνει στους 93-95 κλείνει το βιντυλατέρ. όποτε η εντολή για το κλεισιμο ή το άνοιγμα του βιντυλατερ λειτουργεί κανονικά, απλά το περίεργο είναι ότι η θερμοκρασία εν κινησει ή ακόμα και σταματημένος στο ρελαντί δεν πέφτει ποτέ κάτω απο τους 96 και λογικά λόγω αυτού μπαίνει σε λειτουργία και το βιντυλατερ, μήπως υπάρχει και η περίπτωση η βαλβίδα που δείχνει την θερμοκρασία στο clima να είναι χαλασμένη και να δείχνει παραπάνω βαθμούς?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.