Jump to content
mamidakis

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΑΠΟ Vw

Recommended Posts

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF GT 170PS 2006 ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ SERVICE ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΗΝ VW ΓΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΕΙΧΑ 29000 ΧΛΜ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ SERVICE ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΝΒΑΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΦΙΛΤΡΩΝ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΛΑΔΙΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝ ΜΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΟΝ ΕΚΕΦΑΛΟ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΥΣΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΠΟΥΣΟΥΛΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ,ΕΝΩ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ!ΠΗΓΑ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΛΑΝ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΕ ΤΙΠΟΤΑ!ΟΛΑ ΟΚ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΟΘΩΝΗ.ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ....!ΕΤΥΧΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ;ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΝ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝΕ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ VW.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕΡΑ ΜΕ ΝΥΧΤΑ.

Edited by pap
Link to comment
Share on other sites

Ναι εχει αναφερθει απο αρκετους σε αλλα τοπικ.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΑ ΤΟΠΙΚ ΜΕΣΑ ΕΔΩ?ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΛΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
Edited by pap
Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε με search. Δες και στο Έφτασαν τα 200άρια.

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά είχε γραφτεί από κάποιον άλλο φίλο στο forum, ότι μετά από αναβαθμίσεις (ίσως όχι σε όλες αλλά μόνο στις πιο "μεγάλες"), υπάρχει ένα διάστημα (500 ή 1000 χλμ.) όπου ο εγκέφαλος "μαθαίνει" κάποιες παραμέτρους λειτουργίας κατά την διάρκεια της οδήγησης. Στο διάστημα αυτό η απόδοση είναι πεσμένη γιατί μέχρι να προσαρμοστεί ξανά, χρησιμοποιεί υποχρεωτικά κάποιες προκαθορισμένες "συντηρητικές" τιμές για τις παραμέτρους αυτές.

Δεν ξέρω κατά πόσον ισχύει αυτό.

Έχω "πάθει" κι εγώ αναβάθμιση αλλά τώρα όλα μου φαίνονται νορμάλ (Golf Plus TSi 140). Ή συνήθισα την κάπως πεσμένη απόδοση που είχα παρατηρήσει κι εγώ ή ο εγκέφαλος επανήλθε στα σωστά του.

Πόσα χλμ. έχεις γράψει από την αναβάθμιση και μετά;

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά είχε γραφτεί από κάποιον άλλο φίλο στο forum, ότι μετά από αναβαθμίσεις (ίσως όχι σε όλες αλλά μόνο στις πιο "μεγάλες"), υπάρχει ένα διάστημα (500 ή 1000 χλμ.) όπου ο εγκέφαλος "μαθαίνει" κάποιες παραμέτρους λειτουργίας κατά την διάρκεια της οδήγησης. Στο διάστημα αυτό η απόδοση είναι πεσμένη γιατί μέχρι να προσαρμοστεί ξανά, χρησιμοποιεί υποχρεωτικά κάποιες προκαθορισμένες "συντηρητικές" τιμές για τις παραμέτρους αυτές.

Δεν ξέρω κατά πόσον ισχύει αυτό.

Έχω "πάθει" κι εγώ αναβάθμιση αλλά τώρα όλα μου φαίνονται νορμάλ (Golf Plus TSi 140). Ή συνήθισα την κάπως πεσμένη απόδοση που είχα παρατηρήσει κι εγώ ή ο εγκέφαλος επανήλθε στα σωστά του.

Πόσα χλμ. έχεις γράψει από την αναβάθμιση και μετά;

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΑ 170 ΑΛΟΓΑ?ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΟ.ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 4500ΧΛΜ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ.Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΚΑΙ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΠΕΣΜΕΝΗ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ GOLF ΠΟΥ ΠΕΤΟΥΣΕ.ΑΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΣΙΓΟΥΡΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΣΥΝΟΛΟ 33500 ΧΛΜ.
Edited by pap
Link to comment
Share on other sites

Δεν αλλάζει φίλε. Έχω ασχοληθεί και ψάξει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Φαίνεται να έχουν πρόβλημα με τον κομπρέσσορα και κατεβάζουν την ισχύ του για να μην χαλάσει γρήγορα. Γι' αυτό στα χαμηλά είναι πλέον ψιλοψόφιο. Για να ωραιοποιήσουν την κατάσταση λένε ότι τώρα είναι πιο γραμμικό αφαιρώντας ισχύ από τον κομπρέσσορα και αυξάνοντας την πίεση της τουρμπίνας.

Edited by Vagelis231
Link to comment
Share on other sites

Δεν αλλάζει φίλε. Έχω ασχοληθεί και ψάξει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. Φαίνεται να έχουν πρόβλημα με τον κομπρέσσορα και κατεβάζουν την ισχύ του για να μην χαλάσει γρήγορα. Γι' αυτό στα χαμηλά είναι πλέον ψιλοψόφιο. Για να ωραιοποιήσουν την κατάσταση λένε ότι τώρα είναι πιο γραμμικό αφαιρώντας ισχύ από τον κομπρέσσορα και αυξάνοντας την πίεση της τουρμπίνας.
Οντως φιλε μου αυτο το πραγμα κανανε.Το καταλαβα και εγω και η αποδειξη πλεον ειναι οτι ο καινουριος κινητηρας TSI=160Hp και οχι 170.Απορω πως προτινουνε 210Hp με εργοστασιακη αναβαθμιση και εγγυηση απο αντιπροσωπεια οταν δεν συκωνει τα 170 απο την αρχη.Απλα με (αναπρογραματισμο)εγκεφαλο και intercoοler απο S3?
Edited by pap
Link to comment
Share on other sites

Είναι δεδομένο (το έχω δει και στο δικό μου αμάξι) ότι η αναβάθμιση της αντιπροσωπείας ρίχνει την απόδοση στις χαμηλές στροφές.

Έχω κάνει δύο αναβαθμίσεις. Στην πρώτη το αμάξι ήταν πολύ ψόφιο στο εύρος του κομπρέσσορα και παραπονέθηκα στην αντιπροσωπεία αλλά μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί αυτό το πρόγραμμα τους έστειλε η VW.

6 μήνες μετά που πήγα για σέρβις (Ιούνιος 2008) μου πέρασαν νέα αναβάθμιση που βελτίωσε τα πράγματα χαμηλά και μου είπαν ότι επειδή έχει παραπονεθεί αρκετός κόσμος βγήκε αυτή η αναβάθμιση που φέρνει την απόδοση κάπως στα ίσια της.

Και πάλι η απόδοση είναι πεσμένη σε σχέση με την αρχή που το αμάξι ήταν τούμπανο και άρπαζε ΑΜΕΣΩΣ με 3η και 1200 στροφές σε ανηφόρα απροβλημάτιστα. Τώρα αν πάω να το κάνω αυτό ο κινητήρας ψυχορραγεί :whistling: και δυσκολεύεται να δώσει.

Δε βαριέσαι... αν είναι για το καλό της μηχανής μας ας είναι. Πάντως εγώ νιώθω ότι άλλο αμάξι αγόρασα και άλλο έχω μετά τις αναβαθμίσεις (όσον αφορά τις χαμηλές στροφές μόνο, ψηλά πάει το ίδιο).

Edited by Nismo
Link to comment
Share on other sites

Είναι δεδομένο (το έχω δει και στο δικό μου αμάξι) ότι η αναβάθμιση της αντιπροσωπείας ρίχνει την απόδοση στις χαμηλές στροφές.

Έχω κάνει δύο αναβαθμίσεις. Στην πρώτη το αμάξι ήταν πολύ ψόφιο στο εύρος του κομπρέσσορα και παραπονέθηκα στην αντιπροσωπεία αλλά μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί αυτό το πρόγραμμα τους έστειλε η VW.

6 μήνες μετά που πήγα για σέρβις (Ιούνιος 2008) μου πέρασαν νέα αναβάθμιση που βελτίωσε τα πράγματα χαμηλά και μου είπαν ότι επειδή έχει παραπονεθεί αρκετός κόσμος βγήκε αυτή η αναβάθμιση που φέρνει την απόδοση κάπως στα ίσια της.

Και πάλι η απόδοση είναι πεσμένη σε σχέση με την αρχή που το αμάξι ήταν τούμπανο και άρπαζε ΑΜΕΣΩΣ με 3η και 1200 στροφές σε ανηφόρα απροβλημάτιστα. Τώρα αν πάω να το κάνω αυτό ο κινητήρας ψυχορραγεί :rolleyes: και δυσκολεύεται να δώσει.

Δε βαριέσαι... αν είναι για το καλό της μηχανής μας ας είναι. Πάντως εγώ νιώθω ότι άλλο αμάξι αγόρασα και άλλο έχω μετά τις αναβαθμίσεις (όσον αφορά τις χαμηλές στροφές μόνο, ψηλά πάει το ίδιο).

φιλε μου ετσι ειναι.εγω εκανα κατευθειαν την δευτερη εργοστασιακη αναβαθμιση σεπτεμβριο 2008 και απο τοτε χαλια το golf.αναξιοπιστη η VW.οταν το εχεις κανει 29000ΧΛΜ και ξαφνικα σου το αλλαζουν δεν μπορεις να το συνηθισεις με τιποτα.θελω το παλιο GOLF που ειχε καταναλωση καλη και αποδοση φοβερη.
Edited by pap
Link to comment
Share on other sites

Σε εμένα η κατανάλωση δεν άλλαξε, αλλά μπορώ εύκολα να συμπεράνω τι φταίει για τη δική σου άνοδο κατανάλωσης.

Το αμάξι δεν τραβάει το ίδιο καλά κάτω από τις 3000 πλέον οπότε συνηθισμένος να επιταχύνεις πιο δυνατά, το βυθίζεις περισσότερο από ότι πριν ή και ανεβαίνεις πιο ψηλά στο στροφόμετρο για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα. Οπότε αναγκαστικά θα κάψεις και περισσότερη βενζίνη. Το παρατηρώ και στο δικό μου όπου δεν κινούμαι το ίδιο άνετα όπως παλιά με χαμηλές στροφές, ψιλοσέρνομαι αν δεν τις ανεβάσω λίγο.

Πάντως το αμάξι μας παραμένει καλύτερο του ανταγωνισμού σε χαμηλές στροφές, πχ οι T-Jet της Fiat κάτω από τις 2000 στροφές είναι πιο αδύναμοι από τα δικά μας. Αλλά πριν είμασταν ακόμα καλύτερα...

Link to comment
Share on other sites

Σε εμένα η κατανάλωση δεν άλλαξε, αλλά μπορώ εύκολα να συμπεράνω τι φταίει για τη δική σου άνοδο κατανάλωσης.

Το αμάξι δεν τραβάει το ίδιο καλά κάτω από τις 3000 πλέον οπότε συνηθισμένος να επιταχύνεις πιο δυνατά, το βυθίζεις περισσότερο από ότι πριν ή και ανεβαίνεις πιο ψηλά στο στροφόμετρο για να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα. Οπότε αναγκαστικά θα κάψεις και περισσότερη βενζίνη. Το παρατηρώ και στο δικό μου όπου δεν κινούμαι το ίδιο άνετα όπως παλιά με χαμηλές στροφές, ψιλοσέρνομαι αν δεν τις ανεβάσω λίγο.

Πάντως το αμάξι μας παραμένει καλύτερο του ανταγωνισμού σε χαμηλές στροφές, πχ οι T-Jet της Fiat κάτω από τις 2000 στροφές είναι πιο αδύναμοι από τα δικά μας. Αλλά πριν είμασταν ακόμα καλύτερα...

οντως φιλε μου μπορει να συμβαινει αυτο το παραγμα.ευχαριστω για τα σχολια σου πανω στο θεμα αυτο.
Edited by pap
Link to comment
Share on other sites

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΕΧΩ ΕΝΑ GOLF GT 170PS 2006 ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ SERVICE ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΗΝ VW ΓΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ.ΕΙΧΑ 29000 ΧΛΜ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ SERVICE ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΝΒΑΝΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΦΙΛΤΡΩΝ ΟΛΩΝ ΚΑΙ ΛΑΔΙΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΟΥ ΚΑΝΑΝ ΜΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΟΝ ΕΚΕΦΑΛΟ ΔΩΡΕΑΝ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΥΣΗ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΠΟΥΣΟΥΛΗΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ,ΕΝΩ Η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ!ΠΗΓΑ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΛΑΝ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΔΕΙΞΕ ΤΙΠΟΤΑ!ΟΛΑ ΟΚ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΟΘΩΝΗ.ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΡΙΞΑΝ ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΧΤΥΠΑΝΕ ....!ΕΤΥΧΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟ;ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΑΝ ΣΑΣ ΠΟΥΝΕ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝΕ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΓΥΡΙΣΩ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ VW.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΜΕΡΑ ΜΕ ΝΥΧΤΑ.
Link to comment
Share on other sites

Μετά την "αναβάθμιση" (10/2008) στο GT, έκανα 3000 Χλμ. Προχθές στην Αττικά οδό, προς Αεροδρόμιο, κατηφόρα, με το ζόρι 210 Χλμ.

¶μα είχα TSI με 140 Hp καλά θα ήταν αλλά στο GT; Απαράδεκτο

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα,είμαι νέο μέλος και έχω ένα golf tsi 140hp,διάβασα τα παραπάνω post και έχω τον εξής προβληματισμό..Με πήραν σήμερα το πρωί από την αντιπροσωπία,δεν ξέρω αν μπορώ να αναφέρω όνομα (

Λ. Μεσογείων βρίσκεται πάντως tongue.gif ),και μου είπαν πως θα πρέπει να το πάω από εκεί για να μου κάνουν μια αναβάθμιση στο λογισμικό του εκγεφάλου,στην αρχή χάρηκα καθότι μου είπαν πως είναι δωρεάν και σκέφτηκα πως ίσως να το βελτιώσει λίγο..τώρα που διάβασα πως ρίχνει την απόδοση κλπ κλπ εχω μπερδευτεί..

Τι προτείνετε???αν δεν το πάω για αναβάθμιση θα παίξει πρόβλημα με τον κομπρεσορα σε κάποια χιλιόμετρα αργότερα???

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα,είμαι νέο μέλος και έχω ένα golf tsi 140hp,διάβασα τα παραπάνω post και έχω τον εξής προβληματισμό..Με πήραν σήμερα το πρωί από την αντιπροσωπία,δεν ξέρω αν μπορώ να αναφέρω όνομα (

Λ. Μεσογείων βρίσκεται πάντως tongue.gif ),και μου είπαν πως θα πρέπει να το πάω από εκεί για να μου κάνουν μια αναβάθμιση στο λογισμικό του εκγεφάλου,στην αρχή χάρηκα καθότι μου είπαν πως είναι δωρεάν και σκέφτηκα πως ίσως να το βελτιώσει λίγο..τώρα που διάβασα πως ρίχνει την απόδοση κλπ κλπ εχω μπερδευτεί..

Τι προτείνετε???αν δεν το πάω για αναβάθμιση θα παίξει πρόβλημα με τον κομπρεσορα σε κάποια χιλιόμετρα αργότερα???

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Καλό θα είναι να το πάς για αναβάθμιση. Αυτή την μικρή μείωση "νέυρου" στα χαμηλά μπορείς να την εξαλείψεις με ένα sprint booster στο πεντάλ γκαζιού. Εγώ που το είχα βάλει πρίν τις αναβαθμίσεις δεν κατάλαβα καμία μείωση στην απόδοση του κομπρέσορα στα χαμηλά! Ίσα ίσα είδα καλητέρευση σε όλο το φάσμα στροφών και πίεσης γκαζιου!

Με την αναβάθμιση θα γλυτώσεις απο σφάλματα που μπορεί να μην ισχύουν αλλα και πιθανά μηχανικά προβλήματα σε σκάστρες και βαλβίδες τούρμπο. Αυτά τα ξέρω εκ των έσω.

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω, και εγω εκανα την αναβαθμιση δεν ειδα καμια τρελλη διαφορα στο jetta μου.

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΑΙΔΕΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝ ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ. ΑΝ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ. ΑΛΛΑΞΕ ΟΛΗ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΤΩΡΑ ΜΕ 35000ΧΛΜ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΨΟΦΙΟ.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ.

Το Touran TSi 140 hp, μετά την αναβάθμιση έχασε την εκρηκτικότητα που είχε στις χαμηλές στροφές, στις οποίες πλέον πρέπει να πατήσεις το γκάζι πιο άγρια για να κάνει ότι έκανε. Ωστόσο, έχω και εγώ την αίσθηση ότι αυτό έγινε για να προστατευθεί ο κινητήρας, κάτι που σημαίνει ότι εντοπίστηκαν προβλήματα αξιοπιστίας για τα οποία έπρεπε να βρεθεί λύση, και η λύση ήταν η "χαλάρωση" του κινητήρα μέσω των μειωμένων επιδόσεων/ειταχύνσεων.

Τουλάχιστον περέμεινε η εξαιρετική ροπή!

Γενικά το σκεπτικό νομίζω είναι το να δεχόμασθε την κάθε "βελτίωση" που προτείνει η μαμά, όσο και αν η μαμά στην ουσία δεν μας προσφέρει αυτά που μας υποσχέθηκε...

Vag

Link to comment
Share on other sites

me auta pou diabazo dn prokeitai na to kano(dn exo kanei kamia anabathmisi k to gt mou petaei.mont 07)

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγω. Έκανα την αναβάθμιση τον 8/08 και το αμάξι ψιλοσερνότανε στην αρχή. Τώρα όλα καλά, όπως ήταν πριν. Στην εκδρομή στα Γιάννενα είδα 240 χλμ πρώτη φορά μετά την αναβάθμιση και έχοντας κανει 10.000 χλμ(από τον 8/08). Πριν την αναβάθμιση τα 240 τα έπιανα.Το πρώτο καιρό μετά την αναβάθμιση στα 220 έκανε λες και υπήρχε κόφτης.Μέχρι εκεί. Τώρα τα έπιασα με 4 άτομα μέσα σύνολο και τις βαλίτσες μας!!! 'Α, μη το ξεχάσω, μόλις γύρισα Αθήνα είδα οτι είχα κάψει και 300 ml λαδάκι <_< αλλά χαλάλι. :lol::lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο πρόβλημα είχα και εγω. Έκανα την αναβάθμιση τον 8/08 και το αμάξι ψιλοσερνότανε στην αρχή. Τώρα όλα καλά, όπως ήταν πριν. Στην εκδρομή στα Γιάννενα είδα 240 χλμ πρώτη φορά μετά την αναβάθμιση και έχοντας κανει 10.000 χλμ(από τον 8/08). Πριν την αναβάθμιση τα 240 τα έπιανα.Το πρώτο καιρό μετά την αναβάθμιση στα 220 έκανε λες και υπήρχε κόφτης.Μέχρι εκεί. Τώρα τα έπιασα με 4 άτομα μέσα σύνολο και τις βαλίτσες μας!!! 'Α, μη το ξεχάσω, μόλις γύρισα Αθήνα είδα οτι είχα κάψει και 300 ml λαδάκι <_< αλλά χαλάλι. :lol::lol::lol::lol:

Στα 240 μηπως ακουγες κανενα "τοκ τοκ τοκ";

Μαντεψε ποιος σου χτυπουσε το τζαμι tongue.gif:lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.