Jump to content
abyron

Esp - 1400 Tsi, 122hp

Recommended Posts

και εγω δεν το καταλαναινω αυτο ρε παιδια. τι μ&*%%α πολιτικη ειναι αυτη?

ωραια, εφεραν στην αρχη μερικα αυτοκινητα , τα οποια ολα ειχαν esp (και αυτα με τα 122, αλλα και με αυτα με τα 160). Βεβαια λιγα ηταν αυτα που ειχαν esp kai 122 ιππους, με αποτελεσμα να φυγουν γρηγορα. Ετσι εχουν μεινει ετοιμοπαραδοτα μονο αυτα με τα 160. Ε, τι πιστευεται εσεις?

Εγω λεω πως επρεπε να φερουν πιο πολλα με esp και 122 ιππους.

Αν σημερα μου ελεγε πως εχω ετοιμοπαραδοτο με esp και 122 αλογα, αλλα ειναι χρωμα τυρκουαζ.....μπορει να το επερνα ρε παιδια. Και ας ηθελα μαυρο.

Θελω να πω, πως σε οδηγουν να παρεις τα 160. Δεν θελω ρε παιδια. Δεν θελω τοσα αλογα. Για πολλους λογους. Θα βγει καποιος και θα μου πει :"εεε τα 122 θα σου φανουν λιγα στο μελλον και μπλα,μπλα,μπλα...."

Ειμαι συνειδητοποιημενος οδηγος, επισης ξερω μεχρι τι χρηματα μπορω να δωσω (για να μην μου το παρει μετα η τραπεζα) και ξερω πως θα ειμαι ευχαριστημενος με 122.

Απο τα 75....στα 122 ! Δεν ειναι αλλαγη αυτη?

Επειδη οδηγησα το Golf VI με τα 122 αλογα, μπορω να σου πω οτι η αισθηση που σου δινει, ειναι αυτη ενος πολυ πιο γρηγορου αυτοκινητου...

Η δυναμη ειναι παρουσα σε ολες τις σχεσεις... και ο κινητηρας πολυ ροπατος και γραμμικος....

Παροτι τυχαινω να οδηγω αυτη την περιοδο γρηγορα αυτοκινητα ( Α3 2.0ΤQ , Passat 2.0TFSI) to Golf με τα 122 δεν μου φανηκε καθολου αργο σε αισθηση, πραγμα που παθαινω οταν οδηγω το opel tigra twintop 1.4 της αδερφης μου για παραδειγμα...

Επειδη ειχα μεχρι περυσι Golf V 1.6FSi το Τsi απλα δεν συγκρινεται κι ας εχουν φαινομενικα μοναχα 7 ιππους διαφορα...

Οι επιδοσεις του ειναι ισαξιες με αυτες του Golf V 2.0 FSI με το Tsi 122 να κερδιζει σε αισθηση συναμης και ροπης...

Το αυτοκινητο σου θα το λατρεψεις......Μετα απο το golf δεν θα θες να αγορασεις αλλη μαρκα...Αντε το πολυ κανενα Audi..

Edited by dimitris
Link to comment
Share on other sites

και εγω δεν το καταλαναινω αυτο ρε παιδια. τι μ&*%%α πολιτικη ειναι αυτη?

ωραια, εφεραν στην αρχη μερικα αυτοκινητα , τα οποια ολα ειχαν esp (και αυτα με τα 122, αλλα και με αυτα με τα 160). Βεβαια λιγα ηταν αυτα που ειχαν esp kai 122 ιππους, με αποτελεσμα να φυγουν γρηγορα. Ετσι εχουν μεινει ετοιμοπαραδοτα μονο αυτα με τα 160. Ε, τι πιστευεται εσεις?

Εγω λεω πως επρεπε να φερουν πιο πολλα με esp και 122 ιππους.

Αν σημερα μου ελεγε πως εχω ετοιμοπαραδοτο με esp και 122 αλογα, αλλα ειναι χρωμα τυρκουαζ.....μπορει να το επερνα ρε παιδια. Και ας ηθελα μαυρο.

Θελω να πω, πως σε οδηγουν να παρεις τα 160. Δεν θελω ρε παιδια. Δεν θελω τοσα αλογα. Για πολλους λογους. Θα βγει καποιος και θα μου πει :"εεε τα 122 θα σου φανουν λιγα στο μελλον και μπλα,μπλα,μπλα...."

Ειμαι συνειδητοποιημενος οδηγος, επισης ξερω μεχρι τι χρηματα μπορω να δωσω (για να μην μου το παρει μετα η τραπεζα) και ξερω πως θα ειμαι ευχαριστημενος με 122.

Απο τα 75....στα 122 ! Δεν ειναι αλλαγη αυτη?

κι εγω απο 75 σε 122 :D

Εγω ειχα την επιλογη του 140 , αλλα επελεξα το 122 οχι για οικονομικους λογους ουτε για λογους ιπποδυναμης...

Απλα τα οδηγησα και τα 2 και μου φανηκε πιο αμεσο σε αποκριση το 122

Επεισης επειδη συνηθιζω να κραταω τα αυτοκινητα μου αρκετα χρονια , θεωρησα μετα απο συζητηση που ειχα με τον αδερφο μου που εχει γνωσεις επι του θεματος οτι το 122 ΙΣΩΣ ειναι πιο σοφη επιλογη σε βαθος χρονου , μια και στερειται της πολυπλοκοτητας και του κομπρεσορα του 140 (160)

4200 χλμ μετα δεν εχω μετανοιωσει ουτε δευτερολεπτο για την επιλογη μου

Link to comment
Share on other sites

Εως τώρα (οδηγώ αυτοκίνητα με ESP περίπου 6 χρόνια) θυμάμαι δύο φορές να λειτούργησε το ESP: η μια που ήταν χαρακτηριστικότερη (και αναιρεί αυτό που λες για την ιπποδύναμη), συνέβει σε ταξίδι με βροχή όταν σε σημείο του δρόμου με μαζεμένα νερά έγινε υδρολίσθηση. Πριν να καταλάβω τι συνέβει, το αυτοκίνητο επανήλθε.

Και μια δεύτερη, φέτος όταν έλιωναν τα χιόνια, σε στροφή με νερό που είχε παγώσει. (εκεί ίσως όμως να έπαιξε ρόλο και η τετρακίνηση την οποία επίσης θεωρούμε πολυτέλεια).

Καμμία σχέση η ιπποδύναμη με το ESP και δεν το θεωρώ πολυτέλεια και πεταμένα λεφτά.

Οσον αφορά την υδρολίσθηση σε νερά θεωρώ ότι δεν σε έσωσε το esp αλλά το ότι βγήκες απο την λούμπα. Πόση ώρα ήσουν σε μαζεμένα νερά??Οσον αφορά τα χιόνια η τετρακίνηση κάνει θαύματα. Σεβαστή η γνώμη σου αλλά συνεχίζω να θεωρώ ότι το esp είναι καλο σε μεγάλης ιπποδύναμης αμάξια. Το προηγούμενο αμάξι μου ήταν ένα rallye 140hp..εκεί μπορεί να ήθελα esp(900kila amaksi).Στο tsi 140 και με το ηλεκτρόγκαζο το esp απλά λες ότι το έχεις. Σε ενα leon cupra r που μπήκα με τέρμα γκάζι στροφή το esp με έσωσε, στο tsi τι να μού έκανε???Βέβαια έιναι και θέμα τρόπου οδήγησης.

Link to comment
Share on other sites

κι εγω απο 75 σε 122 ^_^

Εγω ειχα την επιλογη του 140 , αλλα επελεξα το 122 οχι για οικονομικους λογους ουτε για λογους ιπποδυναμης...

Απλα τα οδηγησα και τα 2 και μου φανηκε πιο αμεσο σε αποκριση το 122

Επεισης επειδη συνηθιζω να κραταω τα αυτοκινητα μου αρκετα χρονια , θεωρησα μετα απο συζητηση που ειχα με τον αδερφο μου που εχει γνωσεις επι του θεματος οτι το 122 ΙΣΩΣ ειναι πιο σοφη επιλογη σε βαθος χρονου , μια και στερειται της πολυπλοκοτητας και του κομπρεσορα του 140 (160)

4200 χλμ μετα δεν εχω μετανοιωσει ουτε δευτερολεπτο για την επιλογη μου

Σου φάνηκε πιο άμεσο το 122 ??? ^_^^_^

Τα έχουμε πει μην τα ξαναλέμε....δηλαδή εμεις με τα 140 λίγα τα ψωμιά μας?

Φίλε μου δν ξέρω αν είναι σοφή η επιλογή σου και την σέβομαι πάντως εγώ με 200+ άλογα και 45000 χιλ. θεωρώ την επιλογή μου το ίδιο σοφή. αν σου λέει κάτι αυτό...είναι ότι το ότι είναι πιο πολύπλοκος κινητήρας δεν σημαίνει ότι θα χαλάσει και γρήγορα. Αν ήταν να λειτουργούμε με αυτή την λογική τίποτα δν θα προχώραγε μπροστά....Θεωρώ το συλλογισμό σου λάθος αλλά αυτό είναι η άποψή μου, μιας και τυχαίνει και εγώ να γνωρίζω λίγα πραγματάκια για την vw από πιο μέσα.

Πάντως το αμαξάκι σου μια χαρά είναι και εύχομαι το ίδιο να υποστηρίξεις το ίδιο όταν θα έχεις γνωρίσει καλύτερα το αμάξι σου....γιατί ακόμα είναι αρχή.Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Το esp ειναι από τα πιο απαραιτητα εξτρα ανεξαρτητως ιπποδύναμης....

Ειτε εχεις 75 ειτε 275 ιππους και σου φυγει το αυτοκινητο -ειδικα σε βρεγμενο οδοστρωμα- θα ευχοσουν να ειχες esp..

Οσο καλος οδηγος και να εισαι σε τετοιες συνθηκες και με τους ελληνικους δρομους το esp κανονικα θα επρεπε να ηταν στον βασικο εξοπλισμο ολων των μοντελων.

+1

εγω εβαλα esp στο polo(80ps) +770¤,βεβαια κερδισα και τα πισω δισκοφρενα...οποτε ειχα και αλλο κινητρο....και για να πω την αληθεια ειναι ενας απο τους λογους που το πηρα (και απεριψα ολα τα γιαπωνεζικα που δεν δεχονται ειδικη παραγγελεια)...

δεν υπηρχε περιπτωση να παρω αμαξι χωρις αυτο!

οι λογοι πολλοι

1.ασφαλεια...δυο φορες δουλεψε 1.σε στεγνο δρομο σε στροφη...2.αποφυγη εμποδιου...και πραγματικα τα εβγαλε τα λεφτα του

2.παει πακετο και με αλλα συστηματα....edl,asr...(βεβαια το golf εχει asr...)

3.αξια μεταπωλησης...υπαρχουν σεναρια καθιερωσης και υποχρεωτικης υπαρξης σε ολα τα αυτοκινητα του esp οπως εγινε και με το abs

4.το κοστος δεν ειναι ιδιαιτερα μεγαλο ειδικα αν αγοραστει με δωσεις τι 36 τι 40 μηνες...

5.αμαξι παιρνουμε....ας περιμενουμε και 4 μηνες να ερθει ...δεν χαθηκε ο κοσμος...εκτος αν εχουμε μεγαλη αναγκη...

επισης ειναι απαδεκτο να φερνουν το golfακι χωρις αυτο....

ειδη ο ανταγωνισμος το εχει καθιερωσει standar σε ολες τις εκδοσεις (βλεπε focus,astra, κτλ)

Link to comment
Share on other sites

εγω χαριζω το esp απο το cupra μου ^_^^_^^_^ .δε θελω να το παιξω ιστορια αλλα πιο πολυ ασφαλεια αισθανομαι με το esp off παρα ανοιχτο.εξαλλου σε μια περιπτωση ειχε αντιδρασει μετα τη διορθωση τη δικη μου και με τραβηξε απο την εξωτερικη μερια!!ειναι καλο για μετριους οδηγους,δε σε αφηνει να μπεις με πολλα χιλιομετρα στη στροφη και οι διορθωσεις ειναι ελαφρως ατσαλες αλλα και ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕΣ ενιοτε.γενικα πιστευω τιποτα δεν αντικαθιστα την εμπειρια τη γνωση και τη συνεση στο δρομο

Link to comment
Share on other sites

Σου φάνηκε πιο άμεσο το 122 ??? :wacko::whistling:

Τα έχουμε πει μην τα ξαναλέμε....δηλαδή εμεις με τα 140 λίγα τα ψωμιά μας?

Φίλε μου δν ξέρω αν είναι σοφή η επιλογή σου και την σέβομαι πάντως εγώ με 200+ άλογα και 45000 χιλ. θεωρώ την επιλογή μου το ίδιο σοφή. αν σου λέει κάτι αυτό...είναι ότι το ότι είναι πιο πολύπλοκος κινητήρας δεν σημαίνει ότι θα χαλάσει και γρήγορα. Αν ήταν να λειτουργούμε με αυτή την λογική τίποτα δν θα προχώραγε μπροστά....Θεωρώ το συλλογισμό σου λάθος αλλά αυτό είναι η άποψή μου, μιας και τυχαίνει και εγώ να γνωρίζω λίγα πραγματάκια για την vw από πιο μέσα.

Πάντως το αμαξάκι σου μια χαρά είναι και εύχομαι το ίδιο να υποστηρίξεις το ίδιο όταν θα έχεις γνωρίσει καλύτερα το αμάξι σου....γιατί ακόμα είναι αρχή.Φιλικά

Ναι μου φανηκε πιο αμεσο στο αρπαγμα το 122

Δε με ενδιαφερει τι εχετε πει κι αν θα τα ξαναπειτε και ποιοι , ουτε ειπα οτι λιγα τα ψωμια σας :D

Αυτα τα ειπες ΕΣΥ , εγω ειπα τι εντυπωση αποκομισα απο τα 2 αυτοκινητα που οδηγησα

Δικαιωμα σου να παρεις ενα αυτοκινητο 140 ιππων και επειδη "σε τρωει" να το 200+ οπως λες , good for you , προφανως και εχεις αλλες προτεραιοτητες και χρησεις για το αυτοκινητο σου. Εκει που εισαι ημουν, δεν περιμενα τα πρωτα -αντα για να μαθω τι εστι ταχυτητα και επιταχυνση

Οσο για τις πληροφοριες εκ των εσω που λες οτι εχεις , επετρεψε μου να αντιπαραβαλω το διδακτορικο μηχανικου που εχει ο αδερφος μου και απλα δεν ανεφερα επειδη δεν ειναι της παρουσης...

Το οτι ειχα αυτοκινητο 75 ιππων δεν σημανει οτι δεν εχω οδηγησει αλλα πολυ πιο γρηγορα μεσα , μονο που το εκανα σε πολυ καλλιτερους και ασφαλεις δρομους απο τους ελληνικους

Το επαγγελμα μου και οι παραστασεις του *πλεον*δεν μου επιτρεπουν να αναπτυσσω ταχυτητες ανω των 150χλμ/ωρα στους καροδρομους μας , ειναι κατα την ταπεινη μου αποψη αυτοκτονια

Το αμαξι μου δεν χρειαζεται να το γνωρισω οπως το εννοεις , το αμαξι μου το πηρα για να με πηγαινει και με φερνει με ασφαλεια.

Το αγορασα επειδη θεωρειται πολυ καλο σε ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια , και επειδη αρεσει πολυ στα ματια μου, αν θελω να τρεξω θα το γυρισω παλι σε 2τροχο , αν και ειμαι too old for that shit.

Αυτα , have fun

Edited by pittas
Link to comment
Share on other sites

Οσον αφορά την υδρολίσθηση σε νερά θεωρώ ότι δεν σε έσωσε το esp αλλά το ότι βγήκες απο την λούμπα. Πόση ώρα ήσουν σε μαζεμένα νερά??Οσον αφορά τα χιόνια η τετρακίνηση κάνει θαύματα. Σεβαστή η γνώμη σου αλλά συνεχίζω να θεωρώ ότι το esp είναι καλο σε μεγάλης ιπποδύναμης αμάξια.

Δόξα τω Θεώ, οι αθάνατοι ελληνικοί δρόμοι μας έχουν προσφέρει ούκ ολίγες αξέχαστες εμπειρίες! Απο υδρολισθήσεις λοιπόν άλλο τίποτα. Τη συγκεκριμένη περίπτωση δεν την ανέφερα τυχαία αφού κόντεψα να βγώ απο το δρόμο.

Αλλά ακόμη κι αν δεν μ' έσωσε το ESP όπως λες, το συγκεκριμένο παράδειγμα αποδεικνύει ότι το ESP δεν είναι μόνο για τους "γρήγορους" με τα 200+ άλογα που μπαίνουν με τα χίλια στις στροφές.

Το προηγούμενο αμάξι μου ήταν ένα rallye 140hp..εκεί μπορεί να ήθελα esp(900kila amaksi).Στο tsi 140 και με το ηλεκτρόγκαζο το esp απλά λες ότι το έχεις. Σε ενα leon cupra r που μπήκα με τέρμα γκάζι στροφή το esp με έσωσε, στο tsi τι να μού έκανε???Βέβαια έιναι και θέμα τρόπου οδήγησης.

Αν αντί του Leon, οδηγούσες το TSI κι έμπαινες με τα ίδια χιλιόμετρα στη στροφή, δεν θα ενεργοποιούνταν το ESP? Αν μπείς σε μια στροφή που δεν υπολόγισες σωστά, είτε έχεις 200 άλογα, είτε 60, δεν αλλάζει κάτι όσον αφορά το ESP.

Για να μη το κουράζουμε το θέμα, όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων: άλλος προτιμάει να πληρώνει τα ESP, άλλος τα φιμέ τζάμια και άλλος...αν μπορούσε θα το είχε πάρει και χωρίς ABS (πολλοί το θεώρησαν περιττό όταν πρωτοβγήκε)

Link to comment
Share on other sites

εγω χαριζω το esp απο το cupra μου :wacko::whistling::D .δε θελω να το παιξω ιστορια αλλα πιο πολυ ασφαλεια αισθανομαι με το esp off παρα ανοιχτο.εξαλλου σε μια περιπτωση ειχε αντιδρασει μετα τη διορθωση τη δικη μου και με τραβηξε απο την εξωτερικη μερια!!ειναι καλο για μετριους οδηγους,δε σε αφηνει να μπεις με πολλα χιλιομετρα στη στροφη και οι διορθωσεις ειναι ελαφρως ατσαλες αλλα και ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕΣ ενιοτε.γενικα πιστευω τιποτα δεν αντικαθιστα την εμπειρια τη γνωση και τη συνεση στο δρομο

Και ποιός είναι "μέτριος οδηγός"? Αν π.χ. ρωτήσεις εδώ μέσα, πόσοι θα πουν ότι είναι μέτριοι? Το χειρότερο "στάδιο" στον οδηγό δεν είναι στα πρώτα του βήματα που οδηγεί ψαρωμένος, αλλά όταν νομίσει ότι είναι πλέον έμπειρος και δείχνει υπερβολική αυτοπεποίθηση.

Το esp δεν μπαίνει για να αντικαταστήσει την εμπειρία, την γνώση και τη σύνεση στο δρόμο, αλλά για να την υποβοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

Το esp δεν μπαίνει για να αντικαταστήσει την εμπειρία, την γνώση και τη σύνεση στο δρόμο, αλλά για να την υποβοηθήσει.

Φιλε μου αν δεν υπαρχει το στοιχειο που ειναι σε bold κανενα ESP δεν μπορει να βοηθησει. ;)

Το ESP ειναι σε θεση να διορθωσει μικρες σχετικα παρεκλησεις της πορειας που προερχονται ειτε απο κακη οδηγικη εκτιμηση ειτε απο κακοτεχνιες/αλλοιωσεις του οδοστρωματος , αλλα δεν ειναι σε θεση να διορθωσει για εμας τους νομους της φυσικης προς οφελος μας

Edited by pittas
Link to comment
Share on other sites

εγω χαριζω το esp απο το cupra μου ;):D:D .δε θελω να το παιξω ιστορια αλλα πιο πολυ ασφαλεια αισθανομαι με το esp off παρα ανοιχτο.εξαλλου σε μια περιπτωση ειχε αντιδρασει μετα τη διορθωση τη δικη μου και με τραβηξε απο την εξωτερικη μερια!!ειναι καλο για μετριους οδηγους,δε σε αφηνει να μπεις με πολλα χιλιομετρα στη στροφη και οι διορθωσεις ειναι ελαφρως ατσαλες αλλα και ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΕΣ ενιοτε.γενικα πιστευω τιποτα δεν αντικαθιστα την εμπειρια τη γνωση και τη συνεση στο δρομο

Αντεδρασε το ESP μετα τη διορθωση τη δικη σου;;;Για να αναγκαστεις να διορθωσεις σημαινει οτι σου εφυγε.Εφοσον σου εφυγε σημαινει οτι τη στιγμη που ξεκινησε να σου φευγει, το ESP ειχε ενεργοποιηθει.Εγω παντως μπερδευτηκα.Μπορεις να μας ξεκαθαρισεις τι εγινε;Εγω το μονο που καταλαβαινω ειναι οτι προσπαθησες εξ'αρχης να διορθωσεις το γλιστριμα κατι που θεωρειται λαθος οταν το ESP ειναι ενεργοποιημενο.Τελοσπαντων το ESP ειναι αναγκαιο διοτι πολυ απλα μπορει να γλιτωσει το γλιστριμα εν τη γεννεσει του.Και κατι αλλο.Οσο καλος οδηγος κι αν εισαι δεν παιζει με την καμια να κανεις καλυτερη δουλεια σε σχεση με το να το εχεις ενεργοποιημενο.Και υπαρχουν πολλα βιντεακια με εμπειρους οδηγους που τους εβαλαν σε βρεγμενο ή σε χιονισμενο δρομο να αποφυγουν αλλεπαλληλα εμποδια και το μονο που καταφεραν ηταν να γυρισουν τετ α κε.

Να κ ενα παραδειγματακι :

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Να κ ενα παραδειγματακι :

ειμαι κι εγω απ αυτους που θεωρουν πως το esp πρεπει να ναι στανταρντ αλλα οσον αφορα το παραδειγμα σου φανηκε οτι το κανε εσκεμενα να φυγει το αμαξι στο σλαλομ γιατι δεν εκανε γρηγορη επαναφορα.....για να μη σου πω οτι ηθελε να το φερει σβουρες αλλα δε του βγηκε....

Link to comment
Share on other sites

Να κ ενα παραδειγματακι :

ειμαι κι εγω απ αυτους που θεωρουν πως το esp πρεπει να ναι στανταρντ αλλα οσον αφορα το παραδειγμα σου φανηκε οτι το κανε εσκεμενα να φυγει το αμαξι στο σλαλομ γιατι δεν εκανε γρηγορη επαναφορα.....για να μη σου πω οτι ηθελε να το φερει σβουρες αλλα δε του βγηκε....

Οχι απλα εκανε αποτομους ελιγμους , θελοντας να προσομοιωσει μια κατασταση πανικου με διαδοχικα εμποδια

Και στην μεν και στη δε περιπτωση οι ελιγμοι ηταν αποτομοι

Link to comment
Share on other sites

Οχι απλα εκανε αποτομους ελιγμους , θελοντας να προσομοιωσει μια κατασταση πανικου με διαδοχικα εμποδια

Και στην μεν και στη δε περιπτωση οι ελιγμοι ηταν αποτομοι

μιλω για τη στιγμη που του φυγε το αμαξι οταν δεν ειχε esp ,οτι δεν εκανε επαναφορα τιμονιου ενω στην αντιθετη περιπτωση εκανε κατ ευθειαν επαναφορα....

Link to comment
Share on other sites

Μα εννοειται οτι οι ελιγμοι θα ειναι αποτομοι.Εκτος κι αν τα περιμενουμε ολα οσα μας συμβαινουν στο δρομο.

Link to comment
Share on other sites

Ναι μου φανηκε πιο αμεσο στο αρπαγμα το 122

Δε με ενδιαφερει τι εχετε πει κι αν θα τα ξαναπειτε και ποιοι , ουτε ειπα οτι λιγα τα ψωμια σας :blink:

Αυτα τα ειπες ΕΣΥ , εγω ειπα τι εντυπωση αποκομισα απο τα 2 αυτοκινητα που οδηγησα

Δικαιωμα σου να παρεις ενα αυτοκινητο 140 ιππων και επειδη "σε τρωει" να το 200+ οπως λες , good for you , προφανως και εχεις αλλες προτεραιοτητες και χρησεις για το αυτοκινητο σου. Εκει που εισαι ημουν, δεν περιμενα τα πρωτα -αντα για να μαθω τι εστι ταχυτητα και επιταχυνση

Οσο για τις πληροφοριες εκ των εσω που λες οτι εχεις , επετρεψε μου να αντιπαραβαλω το διδακτορικο μηχανικου που εχει ο αδερφος μου και απλα δεν ανεφερα επειδη δεν ειναι της παρουσης...

Το οτι ειχα αυτοκινητο 75 ιππων δεν σημανει οτι δεν εχω οδηγησει αλλα πολυ πιο γρηγορα μεσα , μονο που το εκανα σε πολυ καλλιτερους και ασφαλεις δρομους απο τους ελληνικους

Το επαγγελμα μου και οι παραστασεις του *πλεον*δεν μου επιτρεπουν να αναπτυσσω ταχυτητες ανω των 150χλμ/ωρα στους καροδρομους μας , ειναι κατα την ταπεινη μου αποψη αυτοκτονια

Το αμαξι μου δεν χρειαζεται να το γνωρισω οπως το εννοεις , το αμαξι μου το πηρα για να με πηγαινει και με φερνει με ασφαλεια.

Το αγορασα επειδη θεωρειται πολυ καλο σε ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια , και επειδη αρεσει πολυ στα ματια μου, αν θελω να τρεξω θα το γυρισω παλι σε 2τροχο , αν και ειμαι too old for that shit.

Αυτα , have fun

Λοιπόν, δεν έχω σκοπό ούτε να σου την πώ ούτε να μετρήσουμε τισ γνώσεις των γνωστών μας. Έχω οδηγήσει και τα δύο αυτοκίνητα πολλάκις και δεν έχουν καμία σχέση. Δεν ξέρω τι 140άρι οδήγησες πάντως σε καμία περίπτωση δν ισχύει αυτό που λες. Τα περί πληροφοριών και γνώσεων δεν νομίζω ότι έχει καμια σημασία να το συνεχίσω πάντως, σου λέω πως το 140 άρι είναι μια χαρά και θα αντέξει σε βάθος χρόνου επειδή έχει δοκιμαστεί στις πιο αντίξοες συνθήκες πριν βγει στην παραγωγή.

Το ότι μου αρέσει να έχω ένα γρήγορο αυτοκίνητο δν σημαίνει ότι είναι η μόνη προταιρεότητά μου, επίσης το ότι σου λέω κάποια πράγματα δν σημαίνει ότι καταργώ την επιλογη σου να αγοράσεις το 122.Για αυτό λοιπόν μην αρπάζεσαι ....Και ζητώ συγνώμη αν με παρεξήγησες.

Edited by kospasTSI12345
Link to comment
Share on other sites

είναι αποδεδειγμένο ότι κανείς οδηγός δεν μπορεί να προλάβει το ESP.

αυτό συμβαίνει για δυο λόγους κυρίως.

1. ο μέσος χρόνος αντίδρασης του ανθρώπινου νου είναι 0.25sec.

2. ο οδηγός δεν έχει κατάλληο σύστημα πέδησης ώστε ναμπορεί να φρενάρει ανεξάρτητα τους τροχούς.

όπως είπε και κάποιος σε προηγούμενο post το ESP δεν μπορεί να υπερνικήσει τους νόμους της φυσικής...

ίσα ίσα που τους εκμεταλλεύεται για να σε θέσει εντός πορείας με τρόπο που εσύ δεν μπορείς να κάνεις.

ο τρόπος που δρα το ESP είναι εφάμιλος με τον τρόπο που στρίβει ένα άρμα μάχης (μειώνει ταχύτητα ή ακινητοποιεί την ερπύστρια από την πλευρά που θέλει να στρίψει).

Η οδηγική εμπειρία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Σε βοηθάει γιατι γνωρίζεις καλύτερα τα όρια του αυτοκινήτου, γνωρίζεις απο πρίν τι πρέπει να κάνεις και κάνεις τις διορθώσεις πολύ κοντά στο σημείο που πρέπει να γίνουν γιατί είσαι έτοιμος από πρίν.

για παράδειγμα, πόσοι από εσάς περιμένετε να υπερστρέψει το όχημα ώστε να αρχίσετε να κόβετε το τιμόνι από την άλλη; κανείς !! αφού έχεις μπεί με την πρόθεση της υπερστροφής γνωρίζεις και έχεις αρχίσει να κόβεις το τιμόνι πριν συμβεί...

Το ESP είναι εκεί για σένα όταν δεν το περιμένεις. αναφορικά με το παραπάνω κινούμενος με 70χ.α.ω. έχεις διανύσει περίπου 5μ για να καταλάβεις τι συνέβη (μέσος χρόνος αντίδρασης). από εκεί και πέρα προσθέτουμε το χρόνο λήψης της απόφασης την πιθανότητα της σωστής ή λάθος αντίδρασης (έχει σχέση με την εμπειρία του οδηγού) και το χρόνο μέχρι να την εκτελέσεις.

ένας πολύ έμπειρος οδηγός μπορεί να μην το χρειαστεί ποτέ... ένας λίγότερο έμπειρος έχει περισσότερες πιθανότητες να το χρειαστέι.

είναι ένα σύστημα ασφαλείας και δεν είναι κακό να υπάρχει. μια φορά να λειτουργίσει και έχει βγάλει τα λεφτά του.

πόσοι από εσάς έχετε πυροσβεστήρα στο αυτοκίνητο; σε πόσους έχει χρειαστεί;

Link to comment
Share on other sites

είναι αποδεδειγμένο ότι κανείς οδηγός δεν μπορεί να προλάβει το ESP.

αυτό συμβαίνει για δυο λόγους κυρίως.

1. ο μέσος χρόνος αντίδρασης του ανθρώπινου νου είναι 0.25sec.

2. ο οδηγός δεν έχει κατάλληο σύστημα πέδησης ώστε ναμπορεί να φρενάρει ανεξάρτητα τους τροχούς.

όπως είπε και κάποιος σε προηγούμενο post το ESP δεν μπορεί να υπερνικήσει τους νόμους της φυσικής...

ίσα ίσα που τους εκμεταλλεύεται για να σε θέσει εντός πορείας με τρόπο που εσύ δεν μπορείς να κάνεις.

ο τρόπος που δρα το ESP είναι εφάμιλος με τον τρόπο που στρίβει ένα άρμα μάχης (μειώνει ταχύτητα ή ακινητοποιεί την ερπύστρια από την πλευρά που θέλει να στρίψει).

Η οδηγική εμπειρία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Σε βοηθάει γιατι γνωρίζεις καλύτερα τα όρια του αυτοκινήτου, γνωρίζεις απο πρίν τι πρέπει να κάνεις και κάνεις τις διορθώσεις πολύ κοντά στο σημείο που πρέπει να γίνουν γιατί είσαι έτοιμος από πρίν.

για παράδειγμα, πόσοι από εσάς περιμένετε να υπερστρέψει το όχημα ώστε να αρχίσετε να κόβετε το τιμόνι από την άλλη; κανείς !! αφού έχεις μπεί με την πρόθεση της υπερστροφής γνωρίζεις και έχεις αρχίσει να κόβεις το τιμόνι πριν συμβεί...

Το ESP είναι εκεί για σένα όταν δεν το περιμένεις. αναφορικά με το παραπάνω κινούμενος με 70χ.α.ω. έχεις διανύσει περίπου 5μ για να καταλάβεις τι συνέβη (μέσος χρόνος αντίδρασης). από εκεί και πέρα προσθέτουμε το χρόνο λήψης της απόφασης την πιθανότητα της σωστής ή λάθος αντίδρασης (έχει σχέση με την εμπειρία του οδηγού) και το χρόνο μέχρι να την εκτελέσεις.

ένας πολύ έμπειρος οδηγός μπορεί να μην το χρειαστεί ποτέ... ένας λίγότερο έμπειρος έχει περισσότερες πιθανότητες να το χρειαστέι.

είναι ένα σύστημα ασφαλείας και δεν είναι κακό να υπάρχει. μια φορά να λειτουργίσει και έχει βγάλει τα λεφτά του.

πόσοι από εσάς έχετε πυροσβεστήρα στο αυτοκίνητο; σε πόσους έχει χρειαστεί;

Συμφωνω σε όλα αλλα αυτό που είπα είναι ότι δεν είναι απαραίτητο σε χαμηλής ιπποδύναμης αυτοκίνητα. Θα δώσω ένα παράδειγμα¨:

Εχω ενα Peugeot 75αλογα και σανιδώνω το γκάζι σε στροφή.Μέχρι να επιταχύνει το αμάξι θα έχει τελειώσει η στροφή. Αρα δεν χρειάζομαι το esp

Exω ένα Golf Gti 200αλογα και σανιδώνω το γκάζι σε στροφή. Οντως μπάινει το esp γιατί η ροπή ειναι πολύ, ο κινητήρας δεν κρεμάει και το esp μας σώζει.

Αν τώρα και τα δύο αμάξια μπούμε με 200 στην στροφή τοτε και παλι στο golf θα δράσει το esp αλλα και τα δυο αμάξια θα μετρήσουνε τις μπαριέρες λόγω νόμου φυσικής...Εγω αυτό είπα.

Τωρα στο golf tsi 140 οταν το έχω σανιδώσει πάνω σε στροφή χωρίς esp, επιασε το asr(στιγμιαία).Και esp να είχα ίσα ισα ποθ θα επαιρνε χαμπαρι την ολίσθηση.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω σε όλα αλλα αυτό που είπα είναι ότι δεν είναι απαραίτητο σε χαμηλής ιπποδύναμης αυτοκίνητα. Θα δώσω ένα παράδειγμα¨:

Εχω ενα Peugeot 75αλογα και σανιδώνω το γκάζι σε στροφή.Μέχρι να επιταχύνει το αμάξι θα έχει τελειώσει η στροφή. Αρα δεν χρειάζομαι το esp

Exω ένα Golf Gti 200αλογα και σανιδώνω το γκάζι σε στροφή. Οντως μπάινει το esp γιατί η ροπή ειναι πολύ, ο κινητήρας δεν κρεμάει και το esp μας σώζει.

Αν τώρα και τα δύο αμάξια μπούμε με 200 στην στροφή τοτε και παλι στο golf θα δράσει το esp αλλα και τα δυο αμάξια θα μετρήσουνε τις μπαριέρες λόγω νόμου φυσικής...Εγω αυτό είπα.

Τωρα στο golf tsi 140 οταν το έχω σανιδώσει πάνω σε στροφή χωρίς esp, επιασε το asr(στιγμιαία).Και esp να είχα ίσα ισα ποθ θα επαιρνε χαμπαρι την ολίσθηση.

Οκ δηλαδη ενδιαμεση περιπτωση δεν υπαρχει δηλαδη;;Ή θα μπεις με 200 στη στροφη και θα καταληξεις στις μπαριερες ή θα μπεις χαλαρος και θα σανιδωσεις πανω στη στροφη;Το να μπεις με λιγα παραπανω απ'οσα πρεπει (για τον χ,ψ λογο) και να αρχισει να σου φευγει πανω στη στροφη δεν το εξεταζουμε;Επισης τον αποτομο ελιγμο πανω στην ευθεια (παλι για τον χ,ψ, λογο) ουτε αυτο το εξεταζουμε;Tο ESP χρειαζεται σε ολα ανεξεραιτως τα αυτοκινητα φιλτατε.Αυτα περι αλογων κλπ δεν εχουν να κανουν με την αναγκαιοτητα του ESP.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω σε όλα αλλα αυτό που είπα είναι ότι δεν είναι απαραίτητο σε χαμηλής ιπποδύναμης αυτοκίνητα. Θα δώσω ένα παράδειγμα¨:

Εχω ενα Peugeot 75αλογα και σανιδώνω το γκάζι σε στροφή.Μέχρι να επιταχύνει το αμάξι θα έχει τελειώσει η στροφή. Αρα δεν χρειάζομαι το esp

Exω ένα Golf Gti 200αλογα και σανιδώνω το γκάζι σε στροφή. Οντως μπάινει το esp γιατί η ροπή ειναι πολύ, ο κινητήρας δεν κρεμάει και το esp μας σώζει.

Αν τώρα και τα δύο αμάξια μπούμε με 200 στην στροφή τοτε και παλι στο golf θα δράσει το esp αλλα και τα δυο αμάξια θα μετρήσουνε τις μπαριέρες λόγω νόμου φυσικής...Εγω αυτό είπα.

Τωρα στο golf tsi 140 οταν το έχω σανιδώσει πάνω σε στροφή χωρίς esp, επιασε το asr(στιγμιαία).Και esp να είχα ίσα ισα ποθ θα επαιρνε χαμπαρι την ολίσθηση.

Σαφώς και σε 200km/h θα βρείς μπαριέρες. Σε οριακές όμως καταστάσεις, το ESP θα κάνει διόρθωση σχεδόν πριν αντιληφθείς την ολίσθηση. Και οριακές καταστάσεις μπορεί να σου τύχουν είτε οδηγείς 200+ άλογα, είτε 75.

Σκέψου και το άλλο: μπαίνεις σε μια κλειστή στροφή την οποία έχεις υπολογίσει λάθος. Με ένα Golf θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα οριακά, παρά με ένα MATIZ που έχει άλλο ύψος, άλλη ανάρτηση, άλλη γεωμετρία γενικώς (πιό επικίνδυνη για οριακές καταστάσεις)

Οκ δηλαδη ενδιαμεση περιπτωση δεν υπαρχει δηλαδη;;Ή θα μπεις με 200 στη στροφη και θα καταληξεις στις μπαριερες ή θα μπεις χαλαρος και θα σανιδωσεις πανω στη στροφη;Το να μπεις με λιγα παραπανω απ'οσα πρεπει (για τον χ,ψ λογο) και να αρχισει να σου φευγει πανω στη στροφη δεν το εξεταζουμε;Επισης τον αποτομο ελιγμο πανω στην ευθεια (παλι για τον χ,ψ, λογο) ουτε αυτο το εξεταζουμε;Tο ESP χρειαζεται σε ολα ανεξεραιτως τα αυτοκινητα φιλτατε.Αυτα περι αλογων κλπ δεν εχουν να κανουν με την αναγκαιοτητα του ESP.

Σωστός. ¶λλωστε αναφέρθηκε και σε προηγούμενα post ότι το ESP δεν ήρθε να αντικαταστήσει ή να πάει κόντρα στους νόμους της φυσικής.

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Τα δυο βιντεακια του basili μιλουν απο μονα τους.Ειδικα το δευτερο στο τελος του δειχνει καθαρα οτι το ESP οχι μονο επεμβαινει οταν αρχιζει να φευγει αλλα και πριν καν φυγει, αυηανοντας ετσι τα περιθωρια προσφυσης ;)

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

τα πάντα στη σημερινή ζωή είναι συνδεδεμένα με το κόστος. οι μάγκες του μάρκετινγκ λοιπόν βγάζουν κάποιες βασικές γραμμές καθοδήγησης για την κατανομή του κόστους στο προϊόν. λχ στον τομέα IT που είναι και η εργασία μου γνωρίζω πως το κόστος που θα πρέπει μια εταιρία να δίνει για την ασφάλεια των υπολογιστών της πρέπει να ανέρχεται περίπου στο 10% του συνολικού μπάτζετ. δεν είναι λογικό να αγοράζεις ένα pc 500¤ και να δίνεις 1000¤ για firewall και antivirus.

έτσι λοιπόν αντίστοιχα φαντάζομαι οτι το ESP το προσφέρουν από κάποιο κόστος και πάνω ως στάνταρ... δεν γίνεται να κανει 15.000¤ το αυτοκίνητο και 8.000¤ το software για το ESP/ABS/ASR/EBD++++++...

το ESP είναι ένα απαραίτητο για εμάς (5αστέρια euroncap, το υψηλότερο σκορ στην κατηγορία του κλπ) και θα πρέπει να υπάρχει σε κάθε αυτοκίνητο... κάποιος το θεωρεί άχρηστο... κάποιος άλλος όχι....

ρίξτε μια ματιά εδώ: http://www.hyundai.gr/hyundai/models/i10/accessories.html

ι10 GL χωρίς αερόσακο συνοδηγού... ( ότι πρέπει για να βγάζει κανείς βόλτα την πεθερά έτσι;;;; )

νομίζω πως όσοι πήραμε golf το κάναμε γιατι είναι απλά το καλύτερο και το ασφαλέστερο (και το ακριβότερο) στην κατηγορία του...

νομίζω οτι το έχουμε παρακάνει στην ανάλυση, όποιος θέλει το ψάχνει, οποιος δεν θέλει δε το ψάχνει... οποιος θέλει το βάζει και όποιος δε θέλει παίρνει ι10 GL βγάζει την πεθερά μια βολτούλα, το κάνει άχρηστο, και μετά πέρνει golf με ESP ;)

αυτά τα λίγα :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.