playmaker Posted January 15, 2012 Report Share Posted January 15, 2012 αν δεν κανεισ δοκιμη με χρονο δεν μπορεις να σε καθολου σιγουρος απο την αισθηση και μονο αν το c4 ειχε καλυτερο φρενο.επισης μη κολατε στις διαστασεις κσλυτερα τακακια και δισκοι κανουν θαυματα γτ στι τριβη ειναι το μυστικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giev Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 αν δεν κανεισ δοκιμη με χρονο δεν μπορεις να σε καθολου σιγουρος απο την αισθηση και μονο αν το c4 ειχε καλυτερο φρενο.επισης μη κολατε στις διαστασεις κσλυτερα τακακια και δισκοι κανουν θαυματα γτ στι τριβη ειναι το μυστικο Φίλε μου, δυόμισι χρόνια το έχω το Γκολφ, το έχω δοκιμάσει καλά το φρένο του! Μπορεί σαν καθαρή δύναμη πέδησης να είναι καλύτερο το Γκολφ, εξ άλλου οι διαστάσεις των φρένων του διαφέρουν πολύ από του ταπεινού C4, αλλά σαν αίσθηση του ταπεινού C4 ήταν καλύτερα. Ίσως όταν έρθει ο καιρός να αλλάξω τακάκια, να κοιτάξω για κάποια καλύτερα, αλλά τα τρώω και αργά ρε γμτ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted January 20, 2012 Report Share Posted January 20, 2012 (edited) Φίλε μου, δυόμισι χρόνια το έχω το Γκολφ, το έχω δοκιμάσει καλά το φρένο του! Μπορεί σαν καθαρή δύναμη πέδησης να είναι καλύτερο το Γκολφ, εξ άλλου οι διαστάσεις των φρένων του διαφέρουν πολύ από του ταπεινού C4, αλλά σαν αίσθηση του ταπεινού C4 ήταν καλύτερα. Ίσως όταν έρθει ο καιρός να αλλάξω τακάκια, να κοιτάξω για κάποια καλύτερα, αλλά τα τρώω και αργά ρε γμτ! αρα φιλε το golf σταματαει πιο συντομα?οποτε καλυτερο φρεναρισμα?με χειροτερη αισθηση τι απο αυτα ομως εχει σημασια?δεν λεω πως εχεις αδικο Edited January 20, 2012 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Φίλε μου, δυόμισι χρόνια το έχω το Γκολφ, το έχω δοκιμάσει καλά το φρένο του! Μπορεί σαν καθαρή δύναμη πέδησης να είναι καλύτερο το Γκολφ, εξ άλλου οι διαστάσεις των φρένων του διαφέρουν πολύ από του ταπεινού C4, αλλά σαν αίσθηση του ταπεινού C4 ήταν καλύτερα. Ίσως όταν έρθει ο καιρός να αλλάξω τακάκια, να κοιτάξω για κάποια καλύτερα, αλλά τα τρώω και αργά ρε γμτ! μην λεμε οτι θελουμε παιδια! μια χαρα ειναι τα φρενα μας! 2 φορες που χρειαστικε να κοψω αρκετα απο τα 200χλμ/ωρα μια χαρα αντεπεξελθισαν!κ μάλιστα σε βαθμό που το αβς να λειτουργήσει σε αυτα τα χιλιόμετρα........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
john30 Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 Παιδιά και εγώ πιστεύω ότι τα φρένα μας είναι καλά. Οι διαστάσεις τους είναι οκ ειδικά τα μπροστά με 312mm αν σκεφτείτε ότι άλλα αυτοκίνητα του group π.χ audi a4 tq φοράει τα ίδια φρένα μπροστά και είναι κατά πολύ βαρύτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 κατι ψιλο-off αλλα μην ανοιξω νεο topic: σε αλλαγη τακακια μπρος-πισω ποσο πιθανο ειναι να θελει ζυγοσταθμιση μετα ? Νομιζω πως απο τα 120-160 εχει ενα τρεμουλο ή ειναι ιδεα μου? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted March 19, 2012 Report Share Posted March 19, 2012 χωρίς να είμαι σιγουρος με αλλαγή τακακίων δεν χρειάζεται ζυγοσταθμιση,μήπως σου έχει στραβωσει καμια ζαντα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Δεν χρειάζεται ζυγοστάθμιση, τα κινούμενα μέρη είναι η ζάντα και ο δίσκος και όχι η δαγκάνα με τα τακάκια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 οκ, ευχαριστω.Το πιο πιθανο ειναι να ειναι ιδεα μου, μιας κ σημερα δεν παρατηρησα τπτ ή να ητανε θεμα δρομου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rivol Posted March 20, 2012 Report Share Posted March 20, 2012 Τα τακάκια χρειάζονται μια περίοδο μερικών χιλιομέτρων ώστε να πατήσουν και να πάρουν την φόρμα του δίσκου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
granset Posted May 4, 2012 Report Share Posted May 4, 2012 (edited) Ξερει κανεις κωδικους για τακακια ΑΤΕ σε μαμα φρενα για Golf 6 160ari? (Το site της ΑΤΕ δινει 3-4 κωδικους για μπροστα και 2 για πισω) Edited May 4, 2012 by granset Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted September 6, 2012 Report Share Posted September 6, 2012 Παιδιά γεια σας, ενδιαφέρομαι να βάλω(τώρα που άρχισα σιγά σιγά και εγώ να ασχολούμαι παραπάνω με το golfaki) στο Golf 6 122 τα φρένα από το GTI που όπως διάβασα είναι το καλύτερο να κάνεις. Αυτό γιατί πρόκειται να μπει και πρόγραμμα σε λίγο καιρό οπότε να αποφύγω τύχον κίνδυνο με τα αδύναμα φρένα που έχω. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής: 1) Φοράω την 16αρα κλασσική αλουμινίου ζάντα από μαμα VW. Χωράει να μπει σε αυτή την διάσταση? Η πρέπει να πάω σε 17 όπως είναι στο GTI ? 2) Αλλάζω όλο το κιτ φρένων? Η Προσθέτω μόνο τις δισκόπλακες από αυτές του GTI ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giev Posted September 12, 2012 Report Share Posted September 12, 2012 Δεν ξέρω φίλε μου κατά πόσον είναι εύκολο να βάλεις τα φρένα από GTI.. Έχει το αυτοκίνητο ένα σωρό συστήματα πάνω που θα πρέπει να ξανα-ρυθμιστούν: ABS, EBD, TCS, ESP, EDL... και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο! Πρέπει να τσεκάρεις ότι αυτός που θα σου τα φορέσει, μπορεί και να ρυθμίσει σωστά όλα αυτά. Αλλιώς, το αυτοκίνητο αλλού θα πατάει και αλλού θα βρίσκεται! Σίγουρα χρειάζεται να αλλάξεις και τις δαγκάνες με τις βάσεις τους, εκτός από τους δίσκους. Η 16άρα τα χωράει, οριακά, άλλωστε τα φρένα του GTI φοράει μπροστά το 160άρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted September 12, 2012 Report Share Posted September 12, 2012 Εγω εννοώ να βάλω τις δισκόπλακες και τις δαγκανες από το GTI. Όπως προτείνεται εδώ από όλους! Τόση δουλειά θέλει ? Δεν είναι βάλε βγάλε ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted September 12, 2012 Report Share Posted September 12, 2012 Δεν ξέρω φίλε μου κατά πόσον είναι εύκολο να βάλεις τα φρένα από GTI.. Έχει το αυτοκίνητο ένα σωρό συστήματα πάνω που θα πρέπει να ξανα-ρυθμιστούν: ABS, EBD, TCS, ESP, EDL... και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο! Πρέπει να τσεκάρεις ότι αυτός που θα σου τα φορέσει, μπορεί και να ρυθμίσει σωστά όλα αυτά. Αλλιώς, το αυτοκίνητο αλλού θα πατάει και αλλού θα βρίσκεται! Σίγουρα χρειάζεται να αλλάξεις και τις δαγκάνες με τις βάσεις τους, εκτός από τους δίσκους. Η 16άρα τα χωράει, οριακά, άλλωστε τα φρένα του GTI φοράει μπροστά το 160άρι. Δεν νομιζω να χρειαζονται ολα αυτα.Στην αντιπροσωπεια που ρωτησα για να αλλαξω τα φρενα μελοντικα μου ειπαν ΔΕΝ χρειαζεται καποια ρυθμιση.Με την ιδια λογικη και οταν αλλαζουμε διασταση ζαντας θελει ρυθμιση το ABS.Ισως ρυθμιζει αυτοματα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giev Posted September 12, 2012 Report Share Posted September 12, 2012 Αχ, αυτοί οι πρωτομάστορες των αντιπροσωπειών!! Όταν αλλάζεις φρένα (και ΔΕΝ μπορείς να βάλεις μεγαλύτερους δίσκους χωρίς να αλλάξεις δαγκάνες ή / και βάσεις) αλλάζει η ικανότητα πέδησης του αυτοκινήτου. Με άλλα λόγια, ίδια πίεση στο υδραυλικό κύκλωμα των φρένων μεταφράζεται είτε σε μεγαλύτερη δύναμη τριβής από τα τακάκια στους δίσκους (μεγαλύτερα τακάκια), είτε μεγαλύτερη μοχλική δύναμη (μεγαλύτεροι δίσκοι), είτε συνδυασμός και των δύο. Με μεγαλύτερη ικανότητα πέδησης, ΟΛΑ τα συστήματα που επενεργούν στα φρένα χρειάζονται ξανά καλιμπράρισμα, με πιθανή εξαίρεση το ABS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted September 12, 2012 Report Share Posted September 12, 2012 Δλδ για να καταλάβω, εγώ που θέλω να βάλω τα 312 χιλ σαν αυτά που φοράει το 160αρι και το GTI μπροστά και πίσω τα 288χιλ, δεν γίνεται εύκολα μόνο βάλε βγάλε? θέλει και όλα αυτα που έγραψες giev και γενικά δεν ενδύκνυται ? Γιατί σε προηγούμενες σελίδες διάβασα ότι όλοι αυτό κάνουν στο 122αρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giev Posted September 12, 2012 Report Share Posted September 12, 2012 Όλα γίνονται φίλε μου. Το θέμα είναι αν κάνεις κάτι, να το κάνεις σωστά! Το αυτοκίνητο είναι ένα σύνολο, δεν είναι συνονθύλευμα ανταλλακτικών. Από το εργοστάσιο έχει βγει ρυθμισμένο για τα φρένα που έχει επάνω. Θέλεις να βάλεις αρκετά δυνατότερα φρένα. Δεν νομίζεις ότι πρέπει να προσαρμοστούν οι ρυθμίσεις στα καινούρια φρένα σου; Στο μάτι όλα θα φαίνονται ΟΚ. Τι θα γίνει αν χρειαστεί να επέμβει ένα σύστημα και φρενάρει τους τροχούς νομίζοντας ότι έχει τα παλιά φρένα; Πρέπει να το ψάξεις το θέμα και ΜΗΝ αρκείσαι στα τζιμάνια των αντιπροσωπειών. Το θέμα "φρένα" είναι δύσκολο. Η καλή η μετατροπή είναι η σωστή η μετατροπή. Ξέρεις πόσοι αλλάζουν ζάντες από 16άρες σε 18-19 ίντσες και δεν τσεκάρουν γωνίες κάμπερ κλπ; Ξέρεις πόσοι χαμηλώνουν τέρμα και επίσης δεν τσεκάρουν τίποτα και το αυτοκίνητό τους γίνεται μπανιέρα; Πόσοι βάζουν κινεζιές και βλακείες "μπλινκ-μπλινκ" για ηχοσυστήματα και στέλνουν τα ηλεκτρονικά στο διάολο; Ερεύνησε και μετά πείραξε, είναι η καλύτερη συμβουλή! Αλλιώς, καλύτερα άστο όπως είναι. Τουλάχιστον θα είναι σωστό και θα μπορέσεις αργότερα να το πουλήσεις και να πάρεις κάτι καλύτερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted September 12, 2012 Report Share Posted September 12, 2012 Απόλυτα κατανοητός !! σε ευχαριστώ πάρα πολύ !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 13, 2012 Report Share Posted September 13, 2012 (edited) Απόλυτα κατανοητός !! σε ευχαριστώ πάρα πολύ !! Μια χαρά μπαίνουν τα φρένα του Gti χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Από το 2006 πολλοί και στο forum τα έχουν δοκιμάσει σε Tsi και Fsi( με αλλαγή άκρων ή χωρίς.) Χαλαρώστε λιγάκι δεν μπαίνει και κανα 8πίστονο 370" Edited September 13, 2012 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfB Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 Παιδες εχει δοκιμασει καποιος τη λυση των hi spec?? Αν σας ειναι ευκολο πειτε μου τις εντυπωσεις... thank you!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 Δεν ξέρω φίλε μου κατά πόσον είναι εύκολο να βάλεις τα φρένα από GTI.. Έχει το αυτοκίνητο ένα σωρό συστήματα πάνω που θα πρέπει να ξανα-ρυθμιστούν: ABS, EBD, TCS, ESP, EDL... και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο! Πρέπει να τσεκάρεις ότι αυτός που θα σου τα φορέσει, μπορεί και να ρυθμίσει σωστά όλα αυτά. Αλλιώς, το αυτοκίνητο αλλού θα πατάει και αλλού θα βρίσκεται! Σίγουρα χρειάζεται να αλλάξεις και τις δαγκάνες με τις βάσεις τους, εκτός από τους δίσκους. Η 16άρα τα χωράει, οριακά, άλλωστε τα φρένα του GTI φοράει μπροστά το 160άρι. αυτα στην αθηνα ποιος ξερει να τα ρυθμισει???κανα μαγαζι με ΣΠΕΣΙΑΛΙΣΤΕς??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 (edited) Για τα συστήματα ESP μέχρι το 2008 (που έχουν 5ψήφιο coding και όχι long coding), στις οδηγίες κωδικοποίησης αναφέρει και τα ΕΜΠΡΟΣ φρένα. Πχ αν ο κωδικός των εμπρός είναι 1ΑΒ, στο coding προσθέτεις τον τάδε αριθμό, αν είναι ο 1ΧΨ προσθέτεις τόσο κλπ κλπ. Ο κωδικός των φρένων στον οποίο αναφέρομαι είναι αυτός που γράφεται (μαζί με πολλούς άλλους) στο αυτοκόλλητο που έχει στο πάτωμα του πορτ-μπαγκάζ από το εργοστάσιο. Για τα νέου τύπου ESP (mk60ec1) δεν υπάρχουν οδηγίες οπότε κανείς (ούτε αντιπροσωπεία) πέραν του εργοστασίου της VW και του κατασκευαστή (Continental; ΑΤΕ; ) δε μπορεί να τα ρυθμίσει. Για τα συστήματα ASR, δε δηλώνονται φρένα. ASR: http://wiki.ross-tec...ctronics_(MK70) ESP: http://wiki.ross-tec...ctronics_(MK60) Edited October 20, 2012 by firev12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted October 25, 2012 Report Share Posted October 25, 2012 (edited) Γιa τa συστήμaτa ESP μέχρι το 2008 (που έχουν 5ψήφιο coding κaι όχι long coding), στις οδηγίες κωδικοποίησης aνaφέρει κaι τa ΕΜΠΡΟΣ φρένa. Πχ aν ο κωδικός των εμπρός είνaι 1AB, στο coding προσθέτεις τον τάδε aριθμό, aν είνaι ο 1ΧΨ προσθέτεις τόσο κλπ κλπ. Ο κωδικός των φρένων στον οποίο aνaφέρομaι είνaι aυτός που γράφετaι (μaζί με πολλούς άλλους) στο aυτοκόλλητο που έχει στο πάτωμa του πορτ-μπaγκάζ aπό το εργοστάσιο. Γιa τa νέου τύπου ESP (mk60ec1) δεν υπάρχουν οδηγίες οπότε κaνείς (ούτε aντιπροσωπείa) πέρaν του εργοστaσίου της VW κaι του κaτaσκευaστή (Continental; AΤΕ; ) δε μπορεί νa τa ρυθμίσει. Γιa τa συστήμaτa ASR, δε δηλώνοντaι φρένa. ASR: http://wiki.ross-tec...ctronics_(MK70) ESP: http://wiki.ross-tec...ctronics_(MK60) Δηλaδη νa κaτaλabω , σε aυτοκινητa με ASR μονο(golf 5 kai 6)!!Δεν δηλωνοντaι φρενa στην μονaδa ?? Οτaν baλεις πχ aπο gti 312 κaποιο aλλο κιτ δεν δηλωνετaι κaτι? Edited October 25, 2012 by jim75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artigas Posted October 30, 2012 Report Share Posted October 30, 2012 τα φρενα του gti 5 εχουν διαφορα απο του gti 6?και αν βαλεις μονο τις δαγκανες στο 122 με τους μαμα δισκους παλι δεν εχεις το ιδιο αποτελεσμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...