Jump to content
nitro2550

Ποιο ειναι το πιο "γρηγορο προγραμμα" για τα Tsi?

Recommended Posts

1 RON = 1 ROZ

Οι γερμανοί δίνουν για το 160άρι κατώτερο επιτρεπόμενο τα 95 RON/ROZ

http://www.volkswagen.de/vwcms/master_publ...detail.0.5.html

Από που προκύπτει λοιπόν ότι πειραγμένα 1.4 TSI 140hp μοτέρ δεν μπορούν να λειτουργήσουν σωστά με 95άρα?

Link to comment
Share on other sites

1 RON = 1 ROZ

Οι γερμανοί δίνουν για το 160άρι κατώτερο επιτρεπόμενο τα 95 RON/ROZ

http://www.volkswagen.de/vwcms/master_publ...detail.0.5.html

Από που προκύπτει λοιπόν ότι πειραγμένα 1.4 TSI 140hp μοτέρ δεν μπορούν να λειτουργήσουν σωστά με 95άρα?

RON : Research Octane Number

ROZ : Regulare Octan Zahl

ROZ και RON ειναι το ιδιο πραγμα, απλα σε διαφορετικς γλωσσες.

Μια χαρα μπορουν να λειτουργησουν και τα "προγραμματισμενα" TSI με απλη αμολυβδη, αλλα δεν μπορει να μεγιστοποιηθει η ισχυς που ειναι σε θεση να αποδωσει με διαφορετικο software ο κινητηρας. Γιατι οσο αυξανουμε την πιεση και το αβανς στο ιδιο μηχανολογικο συνολο (που και οι 2 παραγοντες επηρεαζουν αμεσα την ισχυ), τοσο ευκολοτερα οδηγουμαστε σε προαναφλεξη, που σημαινει οτι τοσο απαιτητικοτερος ειναι ο κινητηρας σε ποιοτητα καυσιμου. Μπορει λοιπον καλλιστα να χρησιμοποιει καποιος και μετα το προγραμμα 95oct καυσιμο, αλλα με penalty στην ισχυ (και οχι στην αξιοπιστια).

Edited by golf-agu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγώ μετά από πολύ σκέψη - και λόγω αναγκαστικής χρήσης βενζίνης 95 οκτανίων (Shell V-Power) - έβαλα στο Golf TSi που έχω (5/2007, 140hp) μια συντηρητική έκδοση του προγράμματος της overload.

Λόγω κάποιων μικροπροβλημάτων που υπήρξαν με περιστασιακά safe mode μετά από ξέσκισμα (με την αρχική έκδοση του προγράμματος), η οverload επανα-προσάρμοσε το πρόγραμμα με πολύ καλά αποτελέσματα (δύναμη παντού και χωρίς ίχνος safe mode ή δισταγμών).

Αυτή την στιγμή, και μετά από 3.000χλμ συμβίωσης με το τελικό version του προγράμματος, είμαι πολύ ικανοποιημένος, αφού τα 60-160 χαω με αλλαγές έρχονται σε περίπου 15 sec έναντι των περίπου 23 του εργοστασιακού, ενώ η μέση μικτή κατανάλωση σε mode ενθουσιώδους οδήγησης (χωρίς καφριλίκια όμως) έχει αυξηθεί κατά περίπου 10-15%.

Για τα περί αξιοπιστίας, ο χρόνος είναι ο κριτής, οπότε μάλλον είναι πολύ νωρίς για να πούμε οτιδήποτε με βεβαιότητα ...

Εμενα με κραταει η βενζινα!Ειμαι ιταλια και 100 δεν υπαρχει ουτε για δειγμα!Αρα Overload δεν εχει προβλημα εεε?Μπορεις να στειλεις με ενα πμ τιμη και που το εβαλες?Ευχαριστω!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εμενα με κραταει η βενζινα!Ειμαι ιταλια και 100 δεν υπαρχει ουτε για δειγμα!Αρα Overload δεν εχει προβλημα εεε?Μπορεις να στειλεις με ενα πμ τιμη και που το εβαλες?Ευχαριστω!!!!

Κοίτα, στην δική μου περίπτωση, όπως έγραψα και παραπάνω, δεν έχει εμφανίσει κάτι που να με προβληματίζει με το latest & greatest version της οverload (ακόμα και μετά από τελλό ξέσκισμα). Αντίθετα μάλιστα είμαι πολύ ικανοποιημένος από πλευράς γραμμικότητας, απόκρισης και συνολικών επιδόσεων. Βέβαια, το τι θα γίνει μελλοντικά κανείς δεν μπορεί να το εγγυηθεί αφού τα 3000+ χλμ που έχω καλύψει δεν είναι πολλά.

Το πρόγραμμα στοίχισε 450 ευρώ (με τα όποια κατοπινά updates και logging κρίθηκαν απαραίτητα να είναι δωρεάν) και πληροφορίες επικοινωνίας μπορείς να βρείς εδώ http://www.overload-performance.gr/site/ne...p;f=new-Contact . Προσωπικά θα πρότεινα να κάνεις μια επικοινωνία με www.overload-performance.gr, www.etuners.gr & www.cargate.gr προτού καταλήξεις οριστικά κάπου.

Link to comment
Share on other sites

Εισαι αψογος!Σε υπερ-ευχαριστω!

χμμμμμμμμμμμμ,κοιταξα στο site της overload και λεει οτι το ΤΣΙ εχει ροπη 320NM!Καποιο λαθος υποθετω......ήήήήή

Edited by geocha
Link to comment
Share on other sites

Εισαι αψογος!Σε υπερ-ευχαριστω!

χμμμμμμμμμμμμ,κοιταξα στο site της overload και λεει οτι το ΤΣΙ εχει ροπη 320NM!Καποιο λαθος υποθετω......ήήήήή

Κοίτα, δεν με απασχολούν τα ονομαστικά νούμερα δυναμομετρήσεων (οποιοσδήποτε και αν τα δίνει) εκτός αν κάποιος εγγυηθεί ότι είναι αναπαράξιμα και γνωρίζω ακριβώς το setup του δυναμομέτρου και του αυτοκινήτου αναφοράς.

Σε ολόκληρο τον πολιτισμένο κόσμο ένδειξη των δυνατοτήτων βελτιωμένων αυτοκινήτων αποτελεί ο χρόνος στο στατικό 1/4 του μιλίου και στα 1000μέτρα και οι αντίστοιχες τιμές ταχύτητας εξόδου (μαζί με τις ενδιάμεσες μετρήσεις για να ξέρει κανείς που έχασε και που κέρδισε το κάθε αυτοκίνητο/οδηγός).

Το πώς στην Ελλάδα υπάρχουν κάγκουρες που κυκλοφορούν με το κωλόχαρτο της δυναμομέτρησης κολλημένο στο παρμπρίζ είναι απορίας άξιο - θα μου πεις αφού δεν έχουμε καταφέρει να έχουμε ούτε ένα dragstrip στο Αθηναϊκό μπουρδέλο, τι να κάνουνε? - ΟΚ μετράμε 60-160χαω λοιπόν (στην δική μου περίπτωση περίπου 15sec έναντι περίπου 23 του μαμά).

Για να έχεις μια αντικειμενική αίσθηση του αποτελέσματος του τσιπαρίσματος, θα βρεις παρακάτω ένα διαγράμμα ταχύτητας/αποστάσης 30-140χαω με 3η και τέρμα γκάζι (ώστε να αποκλειστεί ο παράγοντας οδηγός/εκκίνηση/αλλαγές) πριν και μετά το πείραγμα του δικού μου, που είναι απολύτως ενδεικτικό της χαωτικής διαφοράς μεταξύ μαμά και πειραγμένης κατάστασης (όλες οι συνθήκες σταθερές, μόνη διαφορά το πρόγραμμα).

http://www.mizeria.org/Golfo/30-140kph%20-...0vs%20Tuned.jpg

Edited by garfield
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, δεν με απασχολούν τα ονομαστικά νούμερα δυναμομετρήσεων (οποιοσδήποτε και αν τα δίνει) εκτός αν κάποιος εγγυηθεί ότι είναι αναπαράξιμα και γνωρίζω ακριβώς το setup του δυναμομέτρου και του αυτοκινήτου αναφοράς.

Σε ολόκληρο τον πολιτισμένο κόσμο ένδειξη των δυνατοτήτων βελτιωμένων αυτοκινήτων αποτελεί ο χρόνος στο στατικό 1/4 του μιλίου και στα 1000μέτρα και οι αντίστοιχες τιμές ταχύτητας εξόδου (μαζί με τις ενδιάμεσες μετρήσεις για να ξέρει κανείς που έχασε και που κέρδισε το κάθε αυτοκίνητο/οδηγός).

Το πώς στην Ελλάδα υπάρχουν κάγκουρες που κυκλοφορούν με το κωλόχαρτο της δυναμομέτρησης κολλημένο στο παρμπρίζ είναι απορίας άξιο - θα μου πεις αφού δεν έχουμε καταφέρει να έχουμε ούτε ένα dragstrip στο Αθηναϊκό μπουρδέλο, τι να κάνουνε? - ΟΚ μετράμε 60-160χαω λοιπόν (στην δική μου περίπτωση περίπου 15sec έναντι περίπου 23 του μαμά).

Για να έχεις μια αντικειμενική αίσθηση του αποτελέσματος του τσιπαρίσματος, θα βρεις παρακάτω ένα διαγράμμα ταχύτητας/αποστάσης 30-140χαω με 3η και τέρμα γκάζι (ώστε να αποκλειστεί ο παράγοντας οδηγός/εκκίνηση/αλλαγές) πριν και μετά το πείραγμα του δικού μου, που είναι απολύτως ενδεικτικό της χαωτικής διαφοράς μεταξύ μαμά και πειραγμένης κατάστασης (όλες οι συνθήκες σταθερές, μόνη διαφορά το πρόγραμμα).

http://www.mizeria.org/Golfo/30-140kph%20-...0vs%20Tuned.jpg

Δεν θα μπορουσα παρα μονο να συμφωνισω 100% μαζι σου!Τα νουμερα ειναι αδιαφορα...Εμενα με ενδιαφερει το θεμα αξιοπιστια καθοτι ολοι οι προγραμματιστες δινουν "200" αλογα.Το θεμα ροπης που εγραψα αναφερεται ακριβως στον παραγοντα αξιοπιστια.Δεν πιστευω οτι με ενα τσιπαρισμα θα παρει 100NM ροπης...ουτε θα το ηθελα.Με "τραβαει" το γεγονος της 95αρας βενζινης και το οτι δεν θα φοβαμαι να κανω 1-2 ανοιγματα.Δεν συνηθιζω να σκιζω το αυτοκινητο αλλα θελω που και που να κανω κανενα ανοιγμα και φυσικα να προσπερναω ελευθερα χωρις να φοβαμαι οτι θα παρω τον κινητηρα σε ουροσυλλεκτη :cry:

Ευχαριστω και παλι συμφορουμιτη μου!

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα μπορουν να λειτουργησουν και τα "προγραμματισμενα" TSI με απλη αμολυβδη, αλλα δεν μπορει να μεγιστοποιηθει η ισχυς που ειναι σε θεση να αποδωσει με διαφορετικο software ο κινητηρας. Γιατι οσο αυξανουμε την πιεση και το αβανς στο ιδιο μηχανολογικο συνολο (που και οι 2 παραγοντες επηρεαζουν αμεσα την ισχυ), τοσο ευκολοτερα οδηγουμαστε σε προαναφλεξη, που σημαινει οτι τοσο απαιτητικοτερος ειναι ο κινητηρας σε ποιοτητα καυσιμου. Μπορει λοιπον καλλιστα να χρησιμοποιει καποιος και μετα το προγραμμα 95oct καυσιμο, αλλα με penalty στην ισχυ (και οχι στην αξιοπιστια).

Ο φίλος garfield μας ανέφερε ότι στην αρχή το αμαξι παρουσίαζε κάποια safe mode με την αρχική έκδοση του προγράμματος της overload για 95αρα βενζίνη.

Εσύ αναφέρεις ότι με το ίδιο πρόγραμμα σας (για το οποίο συνιστάτε 100αρα) το αμάξι θα δουλεύει με 95αρα βενζίνη απροβλημάτιστα,αξιόπιστα με μόνο penalty στην ισχύ?

Δηλαδή δε θα παρουσιάζει κοψίματα και safe mode?

Και τότε γιατί η Overload χρειάστηκε να επαναπροσαρμόσει κάποιες φορές το πρόγραμμά της.

(Είναι ένα θέμα που απασχολεί πολύ κόσμο για αυτό σε ρωτάω)

Link to comment
Share on other sites

Ο φίλος garfield μας ανέφερε ότι στην αρχή το αμαξι παρουσίαζε κάποια safe mode με την αρχική έκδοση του προγράμματος της overload για 95αρα βενζίνη.

Εσύ αναφέρεις ότι με το ίδιο πρόγραμμα σας (για το οποίο συνιστάτε 100αρα) το αμάξι θα δουλεύει με 95αρα βενζίνη απροβλημάτιστα,αξιόπιστα με μόνο penalty στην ισχύ?

Δηλαδή δε θα παρουσιάζει κοψίματα και safe mode?

Και τότε γιατί η Overload χρειάστηκε να επαναπροσαρμόσει κάποιες φορές το πρόγραμμά της.

(Είναι ένα θέμα που απασχολεί πολύ κόσμο για αυτό σε ρωτάω)

Να σου απαντήσω κατά το μέρος του δικού μου προγράμματος.

Το αίτημα για χρήση 95άρας βενζίνης σε πειραγμένα μοτέρ, είναι σχετικά ασυνήθιστο αφού η συντριπτική πλειοψηφία των βελτιωτών απαιτεί ρητά ή συστήνει επίμονα 100άρα βενζίνη.

Το δικό μου μαζί με 2-3 ακόμα TSi Golf ήταν τα πρώτα που προγραμματίστηκαν από την overload με γνώμονα την πιεστική απαίτηση για χρήση 95άρας βενζίνης, συνεπώς τα όποια προβλήματα είχαμε (περιστασιακά και σπάνια safe mode), αποτελούσαν παιδικές ασθένειες που ξεπεράστηκαν στις επόμενες βελτιωμένες εκδόσεις. Δηλαδή εν γνώσει μας δοκιμάσαμε την αρχική έκδοση ενός προϊόντος - αναλαμβάνοντας το ρίσκο να μην είναι πλήρως τελειοποιημένο.

Χαρακτηριστικό μάλιστα είναι ότι ο συνδυασμός του επαγγελματισμού των ανθρώπων της overload με το αίτημα για γρήγορο και ασφαλές αποτέλεσμα κατέληξε σε μια τελική έκδοση προγράμματος που όχι μόνο εξάλειψε κάθε safe mode αλλά έδινε επιδόσεις καλύτερες από την αρχική. Το παρακάτω διάγραμμα δείχνει τις επιδόσεις 60-160 χαω με 2 αλλαγές (2α/3η και 3η/4η) μεταξύ της αρχικής και τελικής έκδοσης του προγράμματος που φοράει το δικό μου αυτοκίνητο:

http://www.mizeria.org/Golfo/60-160_time%2...n%20Orange).JPG

Αν θέλεις να δεις το πλήρες ιστορικό του troubleshooting στα πρώτα 95άρια προγράμματα ρίξε μια ματιά εδώ (ψάξε ειδικά για δημοσιεύσεις δικές μου και του Tiger):

http://www.gtcclub.com/forum/viewtopic.php...265&start=0

Όπως έγραψα και παραπάνω, ασχέτως του ότι προσωπικά είμαι απολύτως ικανοποιημένος μέχρι στιγμής από το αποτέλεσμα της δουλειάς και την αντιμετώπιση της overload, συστήνω σε κάθε ενδιαφερόμενο να μιλήσει και με τους 3 δημοφιλέστερους βελτιωτές (cargate.gr, etuners.gr & overload-performance.gr) προτού καταλήξει οριστικά κάπου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα μπορουσα παρα μονο να συμφωνισω 100% μαζι σου!Τα νουμερα ειναι αδιαφορα...Εμενα με ενδιαφερει το θεμα αξιοπιστια καθοτι ολοι οι προγραμματιστες δινουν "200" αλογα.Το θεμα ροπης που εγραψα αναφερεται ακριβως στον παραγοντα αξιοπιστια.Δεν πιστευω οτι με ενα τσιπαρισμα θα παρει 100NM ροπης...ουτε θα το ηθελα.Με "τραβαει" το γεγονος της 95αρας βενζινης και το οτι δεν θα φοβαμαι να κανω 1-2 ανοιγματα.Δεν συνηθιζω να σκιζω το αυτοκινητο αλλα θελω που και που να κανω κανενα ανοιγμα και φυσικα να προσπερναω ελευθερα χωρις να φοβαμαι οτι θα παρω τον κινητηρα σε ουροσυλλεκτη ;)

Ευχαριστω και παλι συμφορουμιτη μου!

Μετά τις 4000 στροφές ειδικά, είναι σαν να οδηγείς άλλο αυτοκίνητο ... για μένα πάντως είναι GO το τσιπάρισμα (με την επιφύλαξη της άγνωστης ακόμα μαρκοχρόνιας αξιοπιστίας - αλλά ας μην τα ξαναλέμε αυτά).

Όσο για τις πληροφορίες, γι αυτό υπάρχουν τα fora, το information sharing είναι δεδομένο λοιπόν :cry:

Link to comment
Share on other sites

Μετά τις 4000 στροφές ειδικά, είναι σαν να οδηγείς άλλο αυτοκίνητο ...

Πραγματικά, όταν έκανα βόλτα για πρώτη φορά με διαγνωστικό μέσα σε εργοστασιακό 1.4TSI 122hp έμεινα άφωνος.

Το αυτοκίνητο μετά τις 4000rpm ΔΕΝ υπάρχει (ενώ θα μπορούσε, αλλά αν υπήρχε δεν θα λεγόταν 122 γιατί θα έβγαζε περισσότερα άλογα).

Ο εγκέφαλος κλείνει την πίεση και μετά τις 5000rpm είναι σαν να μη μπορεί να ανεβάσει στροφές.

Αν δείτε το διάγραμμα που καταγράψαμε από εργοστασιακό TSI122 στο

http://www.carsinspections.com/gr/tuning/V...I122/index.html

θα παρατηρήσετε ότι από τις 5000rpm μέχρι τις 6000rpm το αυτοκίνητο χάνει 50Nm ροπής, που το νιώθεις υπερβολικά στο δρόμο.

Με λίγη προσοχή στον αναπρογραμματισμό, το αποτέλεσμα είναι πολύ δυνατότερο: μόλις 30Nm απώλειας, αλλά αυτή τη φορά

στις 5000rpm έχει 200Nm αντί 170Nm του εργοστασιακού.

Link to comment
Share on other sites

Αντε με τα απο ολα αυτα που θα παμε να ακουμπησουμε τα λεφτα μας! Οντως μετα τις 4000rpm το αμαξι δεν υπαρχει !!! Πιστευω μετα το προγραμα να γουσταρουμε και να αξιζει το τσιπαρισμα!!!! Και η group A εχει καποιο chip ξερετε τιποτα;;;;;;

Edited by digigram
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά, όταν έκανα βόλτα για πρώτη φορά με διαγνωστικό μέσα σε εργοστασιακό 1.4TSI 122hp έμεινα άφωνος.

Το αυτοκίνητο μετά τις 4000rpm ΔΕΝ υπάρχει (ενώ θα μπορούσε, αλλά αν υπήρχε δεν θα λεγόταν 122 γιατί θα έβγαζε περισσότερα άλογα).

Ο εγκέφαλος κλείνει την πίεση και μετά τις 5000rpm είναι σαν να μη μπορεί να ανεβάσει στροφές.

Αν δείτε το διάγραμμα που καταγράψαμε από εργοστασιακό TSI122 στο

http://www.carsinspections.com/gr/tuning/V...I122/index.html

θα παρατηρήσετε ότι από τις 5000rpm μέχρι τις 6000rpm το αυτοκίνητο χάνει 50Nm ροπής, που το νιώθεις υπερβολικά στο δρόμο.

Με λίγη προσοχή στον αναπρογραμματισμό, το αποτέλεσμα είναι πολύ δυνατότερο: μόλις 30Nm απώλειας, αλλά αυτή τη φορά

στις 5000rpm έχει 200Nm αντί 170Nm του εργοστασιακού.

Έχεις κάποια δυναμομέτρηση από το 122ρη που φτιάξατε? Επίσης δοκιμάσατε το αποτέλεσμα με 100αρα? Θα πάρει τπτ παραπάνω? Η τουρμπίνα αντέχει το 1,10 - 1,20 overboost ή κινδυνεύει κατα τη γνώμη σου?

Υ.Γ. έχετε εντοπίσει κάποια ουσιαστική ποιοτική διαφοροποίηση της κατασκευής του 122ρη με του 140ρη? Μπλοκ κινητήρα (τοιχώματα κλπ)? Έχω ακούσει από κάποιους να τον λένε "ψεύτικο" :D , τό μόνο που ξέρω εγώ είναι η πλαστική πολλαπλή.

Edited by PanosA3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.