Jump to content
vasilis77

Συμβουλές για νέους κατόχους

Recommended Posts

Είμαι νέος κάτοχος ενός tsi gt sport.Να φανταστείτε δεν το έχω δεί ακόμη.Λείπω στο εξωτερικό και πήγε ο αδερφός μου να το παραλάβει από την αντιπροσωπεία.Είναι golf 5 και το αγόρασα 17.400 καινούριο πρίν 15 ημέρες από τα stock της cosmocar.Έχω τόσες απορίες πού δεν ξέρω από που να αρχίσω!!!!

1.Η τιμή είναι παραδεκτή??(όπως και να έχει το πήρα οπότε ψιλοάκηρη ερώτηση...θέμα γοήτρου καθαρά!)

2.Τι πρέπει να προσέξω στα πρώτα km?

3.Σκέφτομαι να αλλάξω τα λάδια με castrol στα 1500 km(εντελώς προοληπτικά...μπας και έμεινε καιρό στις αποθήκες της vw) και στα 7.500..(γιατί θεωρώ πολλά τα 15.000km για αρχή).Τι λέτε??

4.Θα μπορούσε κάποιος να μου στείλει το link για τα τις διαφορετικές ενδείξεις της οθόνης του κλιματισμού.Κάπου το είδα αλλά το έχασα λόγω βλακείας και ήθελα να το εκτυπώσω!

5.Γενικά κάθε tip & hint που θα έπρεπε να προσέξω γιατί σκέφτομαι να το κρατήσω καιρό..

Ευχαριστώ προκαταβολικά και λάβετε υπ'όψην πώς είχα αρκετά αυτοκίνητα (saxo vts..99,subaru impreza 99,κτλ..) που για διαφόρους λόγους αναγκάστηκα να πουλήσω.Οπότε είμαι γνώστης της οδήγησης (γρήγορης ή αργής).

Link to comment
Share on other sites

να κανεις πολυ προσεκτικο στρωσιμο και βαθμιαιο και με ανοιγματα 1-2(Μικρα) μετα τα 1000 κμ.λαδια για αρχη να σαι προσεκτικος και να κοιτας συχνα μηπως θελει γεμισμα.να αν εχεις το 170αρι να βαζεις παντα 100αρα.να μι ζωριζεις τι τουρμπινα το καλοκαιρι και γενικα να περιμενεις λιγο πριν το σβησεις να κριωση και στην αρχη να κανεισ καποια κμ και μετα να το τουρμπιζεις.να προσεξεις το συχρονιζε της 2αρας και αν δεις τιποτα τρεχε αντιπροσωπια!πειρες ενα αριστο αμαξι και πολυ πιο ωραιο απο to golf vi κατα τη γνωμη μου.συχαρητηρια για την επιλογη σου

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας δεν μας ειπες καν ποια εκδοση πηρες.... υπαρχουν μερικες διαφορες αναμεσα σε αυτες.

κατα τα αλλα στρωσιμο μεχρι τα 1500 χιλιομετρα μεχρι 3500 στροφες να κινεισαι...

μετα αρχισε να ανοιγεις σταδιακα.

υπερβολη να αλλαξεις λαδια στα 1500 χιλιομετρα νομιζω...αλλαξε τα στα 5000 αν το φοβασαι αντι στα 7500....

τωρα με τις ζεστες προσεχε τι χρηση θα κανεις. καταμεσημερο με 30ρια και πανω μην δουλευεις πολυ τουρμπινα. ανοιγε την καλα το βραδακι με δροσουλα.... :lol: θα δεις σημαντικη διαφορα στην αποδοση τωρα μερα και νυχτα.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας δεν μας ειπες καν ποια εκδοση πηρες.... υπαρχουν μερικες διαφορες αναμεσα σε αυτες.

κατα τα αλλα στρωσιμο μεχρι τα 1500 χιλιομετρα μεχρι 3500 στροφες να κινεισαι...

μετα αρχισε να ανοιγεις σταδιακα.

υπερβολη να αλλαξεις λαδια στα 1500 χιλιομετρα νομιζω...αλλαξε τα στα 5000 αν το φοβασαι αντι στα 7500....

τωρα με τις ζεστες προσεχε τι χρηση θα κανεις. καταμεσημερο με 30ρια και πανω μην δουλευεις πολυ τουρμπινα. ανοιγε την καλα το βραδακι με δροσουλα.... :lol: θα δεις σημαντικη διαφορα στην αποδοση τωρα μερα και νυχτα.

Καλησπέρα, ισχύουν τα ίδια και για το 122hp μοτέρ(Golf Variant)?

Link to comment
Share on other sites

Για όλα ισχύουν.

Vasilis77 πρόσεξέ το στο στρώσιμο,δε χάνεις τίποτα.Μη βιαστείς να το ανοίξεις.

Οι απόψεις φυσικά είναι πολλές σε αυτό το θέμα και αν ψάξεις καλύτερα θα βρεις δεκάδες αντίστοιχα θέματα και απόψεις έμπειρων χρηστών!

Σε τελική ανάλυση πιστεύω ότι τελικά μόνο καλό μπορείς να του κάνεις αν το προσέξεις λίγο στην αρχή.

Το δικό μου το άνοιξα μετά τα 3000χλμ σταδιακά-μέχρι τότε 3500 στροφές και περιστασιακά σε κατηφόρες κάτι παραπάνω-και το αποτέλεσμα είναι ότι στα 42000χλμ σήμερα δεν καίει στάλα λάδάκι.

Δε ξέρω μπορεί να είναι και τυχαίο πάντως ειναι πραγματικότητα.

Την πρώτη αλλαγή λαδιών την έκανα στα 6500χλμ και μετά στα 15000χλμ όπως προβλέπεται.

Καλορίζικο!

Link to comment
Share on other sites

Guest ksalex

@vasilis77 φιλε πηρα ακριβως την ιδια εκδοση απο στο stock της karenta και εχουμε λιγη διαφορα στην τιμη.αν θες στειλε μου pm με τον εξοπλισμο για να συγκρινω και να σου πω.ποσα km ειχε? ειμαι στην ιδια φαση με σενα και το ψαχνω.κατι που μου ειπαν να προσεχω.οταν βαζεις μπροστα αστο ενα λεπτακι να πεσουν οι στροφες κατω απο 1000 κ μετα ξεκινα.αυτο σχετικα με το σβησιμο που ειπε ο playmaker το εχω ακουσει κ εγω.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε G3T η έκδοσή μου δεν είχε τεμπέλη..ηλιοροφή κτλ..οπότε φαντάζομαι είναι απλή...(είχε 3 μόλις km όταν το πήρα..δικαιολογημένα αν ήταν κοντά στην αποθήκη το λιμάνι!!)ξαναλέω το αυτοκίνητο δεν το έχω δει ακόμη!!Αυτό που με ξενέρωσε είναι πως είχαν μόνο ασημί και μπλέ γραφίτη και αναγκάστηκα να πάρω ασημί όσο και αν με ξενερώνει αυτο!Ήθελα λευκό η μαύρο!!Anyway αυτά που λένε για το σβήσιμο μετά και το πλάκωμα κρύο...έχουν,εν μέρη δίκιο,μιας και τα ξέρω από πρώτο χέρι με το impreza που είχα!Το θέμα είναι πως καλό είναι να το αφήνεις να κρυώσει...για την τουρμπίνα...αν έχει πυρώσει(το έχεις σκίσει δηλ!!)...διαφορετικά δεν παθαίνει τπτ!!!¶σε που είναι τοοοοσο μικρούλα ητουρμπίνα και η πίεση..που δεν θα πυρώσει ποτέ!!Εκτός αν είσαι τρελλός και πας Αθήνα-Θεσ/νίκημε 200km/h!!!Τέλοσπάντων εύχομαι να κάναμε καλή αγορά(αν και διαβάζω διάφορα κουφά εδω).Δεν μου είπες όμως την δική σου τιμή..Πόσο πήγε σε σένα/???

Edited by vasilis77
Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο.Εγώ τα πρώτα 1000χλμ μαλακά και απαλά μέχρι 3000στρ εναλάξ κάθε φορά όλες τις ταχύτητες.Μετά μέχρι τα 1500χλμ άνοιγμα όχι πάντα εναλαξ μέχρι 3500στρ,μετα όχι πάντα εως 2000χλμ εναλάξ μέχρι 4000στρ,μετα εως 2500χλμ εναλάξ μέχρι 4500στρ,μετα όχι πάντα εως 3000χλμ εναλάξ μέχρι 4500στρμετα όχι πάντα εως 3500χλμ εναλάξ μέχρι 5000στρ..........καλό ζέσταμα στην αρχή,μαλακά ανοίγματα και στο τέλος μετα απο πλάκωμα προοδευτικό κατέβασμα της ταχύτητας, λίγο στο ρελαντί και μετά σβήσιμο................ελπίζω να βοήθησα.στο Jetta GT 170hp

Edited by ski
Link to comment
Share on other sites

Guest ksalex
Φίλε G3T η έκδοσή μου δεν είχε τεμπέλη..ηλιοροφή κτλ..οπότε φαντάζομαι είναι απλή...(είχε 3 μόλις km όταν το πήρα..δικαιολογημένα αν ήταν κοντά στην αποθήκη το λιμάνι!!)ξαναλέω το αυτοκίνητο δεν το έχω δει ακόμη!!Αυτό που με ξενέρωσε είναι πως είχαν μόνο ασημί και μπλέ γραφίτη και αναγκάστηκα να πάρω ασημί όσο και αν με ξενερώνει αυτο!Ήθελα λευκό η μαύρο!!Anyway αυτά που λένε για το σβήσιμο μετά και το πλάκωμα κρύο...έχουν,εν μέρη δίκιο,μιας και τα ξέρω από πρώτο χέρι με το impreza που είχα!Το θέμα είναι πως καλό είναι να το αφήνεις να κρυώσει...για την τουρμπίνα...αν έχει πυρώσει(το έχεις σκίσει δηλ!!)...διαφορετικά δεν παθαίνει τπτ!!!¶σε που είναι τοοοοσο μικρούλα ητουρμπίνα και η πίεση..που δεν θα πυρώσει ποτέ!!Εκτός αν είσαι τρελλός και πας Αθήνα-Θεσ/νίκημε 200km/h!!!Τέλοσπάντων εύχομαι να κάναμε καλή αγορά(αν και διαβάζω διάφορα κουφά εδω).Δεν μου είπες όμως την δική σου τιμή..Πόσο πήγε σε σένα/???

το ιδιο ειχα κ εγω.ασημενιο η γκρι και πηρα γκρι.3πορτο,χωρις τεμπελη κ ηλιοροφη.μαζι με επεκταση εγγυησης στα 4χρονια και δερματινο σαλονι πηγε 19200.εννοειται και ολα τα εξοδα μεσα(τελη ταξινομησης κτλ).εχει climatronic(2ζωνικος).εσενα? για πες λιγο γιατι ειναι 2000¤ διαφορα.δικαιολογειται η με επιασαν μ@λ@κ@???? παντως εδω και δεκα μερες που το εχω ειναι τζαμι το αυτοκινητο!

αααα....οσο για τα λαδια μου ειπαν στην αντιπροσωπεια μετα απο επιμονη δικη μου τα εξης:"εδω εμεις που εχουμε δωρεαν και τα λαδια και την αλλαγη οποτε θελουμε, τα αλλαζουμε στα 15000km,εσυ γιατι να ερθεις νωριτερα?" τωρα απο εκει κ περα απο εσενα εξαρταται.

Edited by ksalex
Link to comment
Share on other sites

17400 είναι πολύ καλά αν το συγκρίνεις με το δικό μου που το πήρα 22000 χωρείς έξτρα.

Φαντάζομαι έχεις με τα 140. πάντως τα στοκ τα δίνουν 3000 κάτω.

Το GTI 5 έχει τώρα 26500 χωρείς την έκπτωση από τα τέλη ταξινομήσεις αλλά δεν έχει χρώματα.

Τώρα για το στρώσιμο ρε παιδιά, τα αμάξια μας ξέρω ότι έρχονται με στρωμένους κινητήρες και με αλλαγμένα λάδια

(νομίζω υποχρεωτικά κιόλας), βέβαια θέλουν στρώσιμο και τα φρένα, λάστιχα κ.λ.π.

Για τα λάδια εγώ τα άλλαξα στης 15000km και τα επόμενα στα 30000 θα τα αλλάξω. Πάντως δεν έχει κάψει ποτέ ούτε σταγόνα.

Edited by MikeTsi
Link to comment
Share on other sites

Προς G3T..ναι φίλε μου...17.400 με το κλειδι στο χέρι και δώρο συναγερμό.Φυσικά με τον διζωνικό!!Όσο για την τιμή έχει παρασκήνιο.Πήγα στον Ρόρρη...μου είπε 17.740 με το κλειδί στο χέρι...τελικά το πήρα από επαρχία(αλλά είπα στον αντιπρόσωπο πως ο Ρόρρης μου το αφήνει 17.500) και έτσι μου έκοψε και άλλο!!Μην νομίζεις πάντως πως είναι και τρελλή τιμή γιατί κάπου διάβασα εδώ πως ένας φίλος το πήρε 16.900!!!οπότε...μην ψάχνεις...αρκεί να μας βγεί καλό!!!!!!Ξέρω πως η cosmocar είχε κάποια χρώματα(στο τσακ δεν πρόλαβα το κόκκινο) και ανάλογα την δύναμη του αντιπροσώπου δεσμεύουν όσα θέλουν!!

¶σχετο...αλλά σκέφτομαι για ζάντες από GTI αλλά φυσικά όχι από αντιπροσωπεία(τις χρεώνουν 400 euro την μία!!!).Αν ξέρει κανείς κανένα ζαντολαστιχά να τις πάρω καλή τιμή..και για λάστιχα θα σας φτιάξω εγώ!!!...www.elastika-online.gr!!!έχει πάρα πολυ καλές τιμές!!!!!!!

Edited by vasilis77
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια ερωτηση.οταν λεμε πως η τουρμπινα θελει κρυωμα εννοουμε,κυριολεκτικα,να μειωθει το θερμικο φορτιο της λογω λειτουργιας,η περιμενουμε να σταματησει να γυριζει λογω αδρανειας,αρα σβηνοντας το κινητηρα διακοπτεται η παροχη λαδιου συνεπως παυει να λιπαινεται.οποτε λειτουργωντας ο κινητηρας λιπαινεται η τουρμπινα κανονικα,κ μετα απο 3-4 λεπτα που περιμενουμε μετο κινητηρα σε λειτουργια,σταματαει να στροφαρει αρα μπορουμε να σβησουμε!σας ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

το ιδιο ειχα κ εγω.ασημενιο η γκρι και πηρα γκρι.3πορτο,χωρις τεμπελη κ ηλιοροφη.μαζι με επεκταση εγγυησης στα 4χρονια και δερματινο σαλονι πηγε 19200.

Δερμάτινο σαλόνι είναι αυτό,κάτι παραπάνω θα πλήρωνες έτσι κι αλλιώς,άρα η τιμή καλή είναι...

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια ερωτηση.οταν λεμε πως η τουρμπινα θελει κρυωμα εννοουμε,κυριολεκτικα,να μειωθει το θερμικο φορτιο της λογω λειτουργιας,η περιμενουμε να σταματησει να γυριζει λογω αδρανειας,αρα σβηνοντας το κινητηρα διακοπτεται η παροχη λαδιου συνεπως παυει να λιπαινεται.οποτε λειτουργωντας ο κινητηρας λιπαινεται η τουρμπινα κανονικα,κ μετα απο 3-4 λεπτα που περιμενουμε μετο κινητηρα σε λειτουργια,σταματαει να στροφαρει αρα μπορουμε να σβησουμε!σας ευχαριστω

οπως το λες στο bold,τα 3-4 λεπτα ειναι πολλα ομως,ενα λεπτο αρκει!

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα ελεγα το πρωτο με το θερμικο φορτιο.Λογω μεγεθους τουρμπινας δεν εχει μεγαλο μεγεθος-βαρος η φτερωτη οποτε σταματαει να γυριζει πολυ γρηγορα(δεν υπαρχει μεγαλη αδρανεια).Το θεμα ειναι οτι πρεπει να κρυωσει με τα λαδακια και το νερο που κυκλοφορουν.Και ο λογος ειναι οτι εαν σβησεις ζεστο τον κινητηρα και σταματησει να κυκλοφορει το λαδι,το λαδι που μενει πανω στα κουζινετα ψηνεται και γινεται καρβουνο.Αυτο μετα θα καταστρεψει το κουζινετο.

Ενα παλικαρι που ρωτησα στην borg-warner μου ειπε οτι σε λιγο θα εχουν κιτακια ανακατασκευης και δεν θα χρειαζεται να αγορασεις καινουργια τουρμπινα.Τοσο καιρο δεν βγαζανε γιατι (γνωστοι λογοι)... 8P

Οσο για εμας με το ιαπωνικο φυσερο δεν ξερω ακομα πληροφοριες.

Edited by ktm25089
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα ελεγα το πρωτο με το θερμικο φορτιο.Λογο μεγεθους τουρμπινας δεν εχει μεγαλο νεγεθος-βαρος η φτερωτη οποτε σταματαει να γυριζει πολυ γρηγορα.Το θεμα ειναι οτι πρεπει να κρυωσει

πως σβηνουμε ενα ακυρο διπλο ποστ??????

Edited by ktm25089
Link to comment
Share on other sites

Guest ksalex
Δερμάτινο σαλόνι είναι αυτό,κάτι παραπάνω θα πλήρωνες έτσι κι αλλιώς,άρα η τιμή καλή είναι...

καλα ειναι ρε φιλε.αν σκεφτεις οτι το vi θα μου κοστιζε κανα 5000χιλιαρο παραπανω,δεν παραπονιεμαι.απλα προσπαθω να βρω τι παιζει με τις αντιπροσωπειες.το δερμα μπηκε ελλαδα παντως, αν σου λεει κατι για την τιμη.

Link to comment
Share on other sites

εγω πηρα το 1.4 gt sport πενταθυρο golf V (ανθρακί) κατασκευής 2008 με τεμπελη και επεκταση εγγυήσης 2 χρόνια σε τελική τιμή 19.200 κομπλέ...........οποτε μάλλον εμένα με πιασανε κώτσο αλλα και αυτό να εγινε εμένα μου αρεσει πολυ το αμάξι......αν όμως όντως με κοροιδεψαν στην τιμή τους ευχομαι να τα φάνε στους γιατρούς ^_^

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα..σωστός ο cherouvim13!!!!!

Παιδιά ποια είναι η διαφορά τιμής σε GOLF V ΄και GOLF VI καινούρια με τον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό; Η διαφορά στην τιμή σας οδήγησε να αγοράσετε το V όταν ήδη πωλείται το VI η ύπάρχουν και άλλοι λόγοι και ποιοι;

Τώρα όσον αφορά τα ερωτήματα του φίλου μας.

1. Δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να σου απαντήσει εκτός αν έκανε έρευνα αγοράς ή αγορά του golf V όπως και συ. Προφανώς η VW προκειμένου να διώξει το στόκ έριξε την τιμή.

2. Τα γράφει το μάνιουαλ στο "στρώσιμο κινητήρα" η κάπως έτσι.Είανι το ελάχιστο που πρέπει να κάνεις. Από κει και πέρα μπορείς να το τραβήξεις σταδιακά μέχρι τις 4.500 έως 5.000 χλμ.

3. Συμβουλή μου να αλλάξεις λάδια μαζί πάντα με το φίλτρο μόλις ολοκληρώσεις το στρώσιμο. Εγώ τα άλλαξα στις 6.500χλμ. που ολοκλήρωσα το στρώσιμο μέτά στις 12.500 και από κει και έπειτα ανά 7.500 χλμ. Πάντως να μην τα αλλάζεις σε περισσότερα από 10.000χλμ. Μπορείς να βάζεις όποια λάδια συνθετικά θέλεις αρκεί να καλύπτουν την προδιαγραφή της VW 504.

4. Κάνε αναζήτηση στο forum . Όλο και κάτι θα βρείς.

5. Εγω βάζω μόνο 100άρα βενζίνη και αλλάζω λάδια φίλτρα ΄λαδιού κάθε 7.500 και φίλτρα βενζίνης, αέρα, γύρης κάθε 15.000χλμ.Τα υπόλοιπα τα είπαν αναλυτικότερα τα παιδιά παραπάνω.

Edited by PERIS
Link to comment
Share on other sites

Πέρη προσωπικά για μένα ήταν απαγορευτική η τιμή του golf6..ακόμη και άν το έπερνα χωρίς ρόδες!!!

Τότε καλά έκανες και το πήρες, είναι μια χαρά αμάξι, με υγεία να το χαρείς.

Να μην σου πω ότι εξωτερικά το VI ενώ πατάει στις ίδιες σχεδιαστικές γραμμές με το V, μου φαίνεται ακόμη ποιο συντηρητικό.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι και γω ένας ευτυχής κάτοχος από το Μάη του 07 ενός GOLF V TSi Highline 5d. Πολύ καλό αυτοκίνητο, με κάποια προβληματάκια βέβαια. Όσο για το στρώσιμο τα είπαν οι προλαλήσαντες. Μέχρι τα 1500Km δε πάμε πάνω από 3500rpm, άντε να τσιμπήσουμε και για πολύ λίγο τις 4000rpm. Από 1500 - 3500 km άυξάνουμε σταδιακά τις στροφές, χωρίς να το σκίζουμε. Μέχρι τα 5000 km αυξάνουμε και άλλο τις στροφές προοδευτικά. Για το κρύωμα, όταν το ψιλοσκίζουμε ή κάνουμε αρκετά χιλιόμετρα, πρέπει να το αφήνουμε 2 λεπτάκια να κρυώσει.

Καλό είναι επίσης να διαβάσεις τα συνήθη προβλήματα (συγχρονιζέ 2ας, Ν73 βαλβίδα κλπ) έτσι ώστε να είσαι υποψιιασμένος. Η επέκταση εγγύησης είναι σημαντική γιατί το αυτοκίνητο βγάζει κάποια προβληματάκια (εγώ δυστυχώς δεν την έκανα και ελπίζω από δω και πέρα που είμαι εκτός εγγύησης να μη βγάλει κάτι άλλο).

Λάδια δεν χρειάζεται να αλλαχθούν πριν τα 8000 km. Κάποιοι λένε ότι τα μαμίσια έχουν κάποια ειδικά πρόσθετα και πρέπει να αλλαχθούν στα 15000 km κλπ. Εγώ τα άλλαξα στα 13900 Km και είχε κάψει 500ml. Τώρα είμαι στα 28600km και δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα (CASTROL EDGE 5W30). Πάντα μαζί με την αλλαγή λαδιών πρέπει να αλλάζεις και το φίλτρο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.