anarcaek Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Καλησπέρα παιδιά Είμαι νεος στο φόρουμ και ψάχνομαι για το νέο Golf. Έχω το δίλημμα 122 ή 160 κινητηρα. Σαν άλογα δεν πιστεύω οτι το στιλ οδήγησης μου χρειάζεται πάνω από τα 122 (συνυπολογιζόμενου και του βάρους του αμαξιου πάει καλά πιστεύω). Στο τεστ ντράιβ με a/c και ξεκινούσε με 2α χωρίς να ζοριστεί ή τρίξει, κάτι που με εντυπωσίασε. Πάντοτε γούσταρα μοτεράκια που πιάνουν από χαμηλές στροφές. (Ζήτω τα 8-βαλβιδα κλπ!!) και αυτό μοιάζει να με κερδίζει παρότι 16-βάλβιδο. Έχω συγκεντρώσει πληροφορίες (δεν ξέρω αν ειναι σωστές 100%) από άλλα φόρουμ, περιοδικά κλπ. Οι ερωτήσεις ειναι οι εξής: 1)διάβασα ότι το μοτερ των 160 έχει καδένα ,σφυρηλατά πιστόνια κ ειναι από μαντέμι. Στα 122 τι παίζει? 2)επίσημα στοιχεία για τους 2 κινητήρες.....για τον 122: 122 άλογα στις 5.000 και ροπή 200 Νμ στις 1.500-4.000 στροφές. για τον 160: 160 άλογα στις 5.800 και ροπή 160 Νμ στις 5.800 στροφές. Πρώτη ερώτηση: ο 160αρης έχει μικρότερη μέγιστη ροπή και σε περισσότερες στροφές από τον 122?????/ πως ειναι δυνατόν????? Δεύτερη ερώτηση: ο 122 "πιάνει από πιο χαμηλά από τον 160άρη όπως διαβασα σε περιοδικό ή όχι? 3)πήγαμε με ένα φίλο στη σεατ επειδή τον ενδιαφέρει το νέο λεόν και μας είπε ο πωλητής ότι "φοράει μοτερ τσι 2ης γενιας , όπως και η άουντι δηλαδή, σε αντίθεση με τα γκολφ που φοράνε 1ης γενιάς" Αυτά ήταν τα λόγια του. Είμαστε σοβαροί??? Πείτε μου ότι λέει ψέματα σας παρακαλώ. Κάπου διάβασα εν τω μεταξύ ότι το γκολφ που θα παραγγείλω είναι 3ης γενιάς τσι. Τι παίζει ρε παίδες?? Ας βοηθήσουν οι πραγματικοί γνώστες γιατί εγώ δεν τα πολυκατέχω και μερικές πληροφορίες μοιάζουν αντικρουόμενες. Δεν είμαι σπορ τύπος, ούτε γκαζάκιας, μου αρκει ο 122 σε ταξίδι με ανηφορικές και a/c ανοιχτό (στην πόλη το τέσταρα και ήταν μια χαρα)? Ευχαριστώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 (edited) Πρώτη ερώτηση: ο 160αρης έχει μικρότερη μέγιστη ροπή και σε περισσότερες στροφές από τον 122?????/ πως ειναι δυνατόν????? η ροπή του 160ps είναι 24,5 Nm αν θυμάμε καλά. αυτή η ροπή που γράφεις είναι λάθος. Edited June 24, 2009 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 η ροπή του 160ps είναι 24,5 Nm αν θυμάμε καλά. αυτή η ροπή που γράφεις είναι λάθος. 24,5 Nm αποκλείεται!!24,5 kg Ναι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 24,5 Nm αποκλείεται!!24,5 kg Ναι!! :) :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 3)πήγαμε με ένα φίλο στη σεατ επειδή τον ενδιαφέρει το νέο λεόν και μας είπε ο πωλητής ότι "φοράει μοτερ τσι 2ης γενιας , όπως και η άουντι δηλαδή, σε αντίθεση με τα γκολφ που φοράνε 1ης γενιάς" Αυτά ήταν τα λόγια του. Είμαστε σοβαροί??? Πείτε μου ότι λέει ψέματα σας παρακαλώ. Κάπου διάβασα εν τω μεταξύ ότι το γκολφ που θα παραγγείλω είναι 3ης γενιάς τσι. Τι παίζει ρε παίδες?? Ποιές είναι οι διαφορές της 1ης και 2ης γενιάς δηλαδή για να ξέρουμε κι εμείς? Εγώ ξέρω ότι το leon έχει μικρότερο μετρητή και έχω ακούσει ότι έχει μαλακότερη waste gate από το golf και το Α3. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NIKITAS TSI Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Μετρητη αερα?Δεν εχουνε.... Εχουν ΜΑΡ αν εννοεις αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anarcaek Posted June 25, 2009 Author Report Share Posted June 25, 2009 Βοηθήστε ρε τεχνικάριοι. Δώστε μια απάντηση-σχολιασμό στα ερωτήματα που έθεσα. Οσο δεν παίρνω ξεκάθαρες απαντήσεις πάντως "πάω" προς 122..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
discos1956 Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Βοηθήστε ρε τεχνικάριοι.Δώστε μια απάντηση-σχολιασμό στα ερωτήματα που έθεσα. Οσο δεν παίρνω ξεκάθαρες απαντήσεις πάντως "πάω" προς 122..... Εγω εχω το εξαρι το 122 και αποτι διαβασα βγαζει 141 αλογα και 22,5 κιλα ροπη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 το 122 αρι και το 160 αρι ειναι αλλα αυτοκινητα.σε τιποτα δεν ειναι καλυτερο το 122 μονο στη καταναλωση και στη τιμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 το 122 αρι και το 160 αρι ειναι αλλα αυτοκινητα.σε τιποτα δεν ειναι καλυτερο το 122 μονο στη καταναλωση και στη τιμη. στα σημαντικοτερα δηλαδη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostakisSs Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 ε αν ειναι τα σημαντικοτερα αυτα μπορεις να δεις και κατι αλλο οπως Smart fortwo, matiz, alto κτλ Πλακα κανω.. δεν θελω παρεξηγησεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 αυτα δεν ειναι αυτοκινητα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 ε αν ειναι τα σημαντικοτερα αυτα μπορεις να δεις και κατι αλλο οπωςSmart fortwo, matiz, alto κτλ Πλακα κανω.. δεν θελω παρεξηγησεις! αχαχαχαχαχαχαχαχ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 περιμενω απαντηση αναλυτικη σε mail απο γερμανια! ποσο συντομα και αν θα απαντησουν ο θεος και η ψυχη τους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nemessis Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 περιμενω απαντηση αναλυτικη σε mail απο γερμανια!ποσο συντομα και αν θα απαντησουν ο θεος και η ψυχη τους Μόλις πάρεις την απάντηση, κάνε τον κόπο να μας το ανακοινώσεις Εάν δεν απατόμαι ο 160 και και κομπρέσσορ για τις χαμηλές στροφές. Προσοπικά είχα το ίδιο δίλλημα, τελικά αποφάσησα να πάρω το 160άρη διότι εάν είναι 2-3 άτομα στο αμάξι με αποσκευές θα είναι πιο εύκολο να κάνεις άνετες διαδρομές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
super3_TSI Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Χοντρά χοντρα.... ο 160 αρης έχει κομπρεσσορα που δουλεύει μέχρι τις 2800 στροφές περίπου και μεγαλύτερη τουρμπίνα η οποία ξεκινάει να δουλεύει απαό τις 2.500 περίπου στροφές....... Ο 122 αρης δεν έχει κομπρέσσορα και έχει μικρή τουρμπινα....... Όλα αυτά χοντρικά.... για τα λοιπά εντόσθια δεν έχω άποψη... ίσως κάποιος τεχνικός έχει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Χοντρά χοντρα.... ο 160 αρης έχει κομπρεσσορα που δουλεύει μέχρι τις 2800 στροφές περίπου και μεγαλύτερη τουρμπίνα η οποία ξεκινάει να δουλεύει απαό τις 2.500 περίπου στροφές.......Ο 122 αρης δεν έχει κομπρέσσορα και έχει μικρή τουρμπινα....... Όλα αυτά χοντρικά.... για τα λοιπά εντόσθια δεν έχω άποψη... ίσως κάποιος τεχνικός έχει... ο 160ρης εχει ιντερκουλερ σαν του gti εχει αντλια υψηλης ιδια με του gti φοραει τις μπιελες που φοραει και ο 1.8 20vt ... το μπλοκ νομιζω οτι και στον 122 και στον 160 ειναι απο χυτοσιδηρο χωρις να ειμαι σιγουρος... σαν κινητηρας γενικα ο 160ρης εχει πολυ μεγαλυτερες ανοχες απο τον 122αρη. ο 122αρης στην ουσια ειναι ενας μικρος t(F)si... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
maka Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Τελικα το 160αρι εχει καδενα ή ιμαντα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Τελικα το 160αρι εχει καδενα ή ιμαντα? και το tsi 140 και το gt 170 και τα golf 6 νομιζω οτι ειναι με υμαντα...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 καδενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 καδενα ναι ε? χμμμ να και κατι που δεν ηξερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 (edited) Απο τα βασικοτερα. Πως σου ξεφυγε αυτο Αποστολη? Γιατι εσυ με οσα κανεις ετοιμαζεσαι για διατριβη στο συγκεκριμενο!! Edited June 26, 2009 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted June 26, 2009 Report Share Posted June 26, 2009 Απο τα βασικοτερα.Πως σου ξεφυγε αυτο Αποστολη? Γιατι εσυ με οσα κανεις ετοιμαζεσαι για διατριβη στο συγκεκριμενο!! δεν ασχοληθηκα ποτε με τον κομπρεσσορα και ουτε εχω σκοπο... το μονο πραγμα που με ενδιαφερει να κανει ειναι να σπουλαρει την τουρμπινα και να δουλευει απο κει και περα ειτε ειναι φα καντορο ειτε ειναι φο μπιζου ειτε καδενα ειτε αντεννα ουτε που με νιαζει...! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted June 27, 2009 Report Share Posted June 27, 2009 Κοιτα φιλε επειδη και εγω το εψαξα παρα πολυ... Τα χρηματα του 160 ειναι λιγο παραπανω...επειδη μια φορ απαιρνεις αυτοκινητο...Καλυτερα παρε το 160 ... Εχει Μεγαλυτερα φρενα ....αρα κρυωνουν ποιο ευκολα.... Και μεγαλυτερη τουρμπινα... Απλα γενικα να ξερεις οτι αν σε τρωει το ποδαρακι σου θα σε τρωει και η τσεπη σου ...αυτο ισχυει και με το 122... Προσπερασεις κανεις ανετοτατες,,,,,,,,,πιστευω φανταζεσε.....τα αγαπημενα του ειναι μεταξυ 100-170 οπου πραγματικα με εντυπωσιαζει........... Σεβασμος στην τεχνολογια του κινητηρα...να τηρεις του κανονες ηρεμιας μετα απο σκισιμο και το ρελαντι να πεσει στις κρυες μερες...η οποτε το αμαξι κρινει οτι πρεπει να γινει ετσι . Στα 4.000 κανε τη πρωτη αλλαγη λαδιων με Mobil 1 esp formula μετα στα 15 και μετα καθε 7.500 .... Εγω φιλε πηγαινα γι ατο a3 το καινουριο ....Αλλα μολις μπκηκα στη Γκολαφαρα......... τα εχασα....... με 23.και λιγα ψηλα παιρνεις ενα πολυ καλο και ασφαλες αυτοκινητο... Για μενα να πας στο 160...μετα 1000 Εκτος αν θα οδηγεις συνεχεια σε πολη μεσα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 δεν ασχοληθηκα ποτε με τον κομπρεσσορα και ουτε εχω σκοπο... το μονο πραγμα που με ενδιαφερει να κανει ειναι να σπουλαρει την τουρμπινα και να δουλευει απο κει και περα ειτε ειναι φα καντορο ειτε ειναι φο μπιζου ειτε καδενα ειτε αντεννα ουτε που με νιαζει...! Καδενα εννοουμε για την κινηση των εκκεντροφορων και ειναι προτιμητεο (απο πλευρας αξιοπιστιας/ αντοχης) σε σχεση με τον ιμαντα. Και φυσικα η τουρμπινα δεν σπουλαρεται απο κανενα κομπρεσσορα, φα καντορο, φο μπιζου, καδενα, αντεννα, ιμαντα κλπ παρα μονο με τα καυσαερια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...