Jump to content
anarcaek

Τεχνικές διαφορές κινητήρων Tsi 122 και 160 ίππων

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά

Είμαι νεος στο φόρουμ και ψάχνομαι για το νέο Golf. Έχω το δίλημμα 122 ή 160 κινητηρα.

Σαν άλογα δεν πιστεύω οτι το στιλ οδήγησης μου χρειάζεται πάνω από τα 122 (συνυπολογιζόμενου και του βάρους του αμαξιου πάει καλά πιστεύω). Στο τεστ ντράιβ με a/c και ξεκινούσε με 2α χωρίς να ζοριστεί ή τρίξει, κάτι που με εντυπωσίασε. Πάντοτε γούσταρα μοτεράκια που πιάνουν από χαμηλές στροφές. (Ζήτω τα 8-βαλβιδα κλπ!!) και αυτό μοιάζει να με κερδίζει παρότι 16-βάλβιδο.

Έχω συγκεντρώσει πληροφορίες (δεν ξέρω αν ειναι σωστές 100%) από άλλα φόρουμ, περιοδικά κλπ. Οι ερωτήσεις ειναι οι εξής:

1)διάβασα ότι το μοτερ των 160 έχει καδένα ,σφυρηλατά πιστόνια κ ειναι από μαντέμι. Στα 122 τι παίζει?

2)επίσημα στοιχεία για τους 2 κινητήρες.....για τον 122: 122 άλογα στις 5.000 και ροπή 200 Νμ στις 1.500-4.000 στροφές.

για τον 160: 160 άλογα στις 5.800 και ροπή 160 Νμ στις 5.800 στροφές.

Πρώτη ερώτηση: ο 160αρης έχει μικρότερη μέγιστη ροπή και σε περισσότερες στροφές από τον 122?????/ πως ειναι δυνατόν?????

Δεύτερη ερώτηση: ο 122 "πιάνει από πιο χαμηλά από τον 160άρη όπως διαβασα σε περιοδικό ή όχι?

3)πήγαμε με ένα φίλο στη σεατ επειδή τον ενδιαφέρει το νέο λεόν και μας είπε ο πωλητής ότι "φοράει μοτερ τσι 2ης γενιας , όπως και η άουντι δηλαδή, σε αντίθεση με τα γκολφ που φοράνε 1ης γενιάς" Αυτά ήταν τα λόγια του. Είμαστε σοβαροί??? Πείτε μου ότι λέει ψέματα σας παρακαλώ. Κάπου διάβασα εν τω μεταξύ ότι το γκολφ που θα παραγγείλω είναι 3ης γενιάς τσι. Τι παίζει ρε παίδες??

Ας βοηθήσουν οι πραγματικοί γνώστες γιατί εγώ δεν τα πολυκατέχω και μερικές πληροφορίες μοιάζουν αντικρουόμενες.

Δεν είμαι σπορ τύπος, ούτε γκαζάκιας, μου αρκει ο 122 σε ταξίδι με ανηφορικές και a/c ανοιχτό (στην πόλη το τέσταρα και ήταν μια χαρα)?

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Πρώτη ερώτηση: ο 160αρης έχει μικρότερη μέγιστη ροπή και σε περισσότερες στροφές από τον 122?????/ πως ειναι δυνατόν?????

η ροπή του 160ps είναι 24,5 Nm αν θυμάμε καλά. αυτή η ροπή που γράφεις είναι λάθος.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

η ροπή του 160ps είναι 24,5 Nm αν θυμάμε καλά. αυτή η ροπή που γράφεις είναι λάθος.

24,5 Nm αποκλείεται!!24,5 kg Ναι!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

3)πήγαμε με ένα φίλο στη σεατ επειδή τον ενδιαφέρει το νέο λεόν και μας είπε ο πωλητής ότι "φοράει μοτερ τσι 2ης γενιας , όπως και η άουντι δηλαδή, σε αντίθεση με τα γκολφ που φοράνε 1ης γενιάς" Αυτά ήταν τα λόγια του. Είμαστε σοβαροί??? Πείτε μου ότι λέει ψέματα σας παρακαλώ. Κάπου διάβασα εν τω μεταξύ ότι το γκολφ που θα παραγγείλω είναι 3ης γενιάς τσι. Τι παίζει ρε παίδες??

Ποιές είναι οι διαφορές της 1ης και 2ης γενιάς δηλαδή για να ξέρουμε κι εμείς?

Εγώ ξέρω ότι το leon έχει μικρότερο μετρητή και έχω ακούσει ότι έχει μαλακότερη waste gate από το golf και το Α3.

Link to comment
Share on other sites

Βοηθήστε ρε τεχνικάριοι.

Δώστε μια απάντηση-σχολιασμό στα ερωτήματα που έθεσα.

Οσο δεν παίρνω ξεκάθαρες απαντήσεις πάντως "πάω" προς 122.....

Link to comment
Share on other sites

Βοηθήστε ρε τεχνικάριοι.

Δώστε μια απάντηση-σχολιασμό στα ερωτήματα που έθεσα.

Οσο δεν παίρνω ξεκάθαρες απαντήσεις πάντως "πάω" προς 122.....

Εγω εχω το εξαρι το 122 και αποτι διαβασα βγαζει 141 αλογα και 22,5 κιλα ροπη

Link to comment
Share on other sites

το 122 αρι και το 160 αρι ειναι αλλα αυτοκινητα.σε τιποτα δεν ειναι καλυτερο το 122 μονο στη καταναλωση και στη τιμη.

στα σημαντικοτερα δηλαδη :D

Link to comment
Share on other sites

ε αν ειναι τα σημαντικοτερα αυτα μπορεις να δεις και κατι αλλο οπως

Smart fortwo, matiz, alto κτλ tongue.gif

Πλακα κανω.. δεν θελω παρεξηγησεις!

αχαχαχαχαχαχαχαχ

Link to comment
Share on other sites

περιμενω απαντηση αναλυτικη σε mail απο γερμανια!

ποσο συντομα και αν θα απαντησουν ο θεος και η ψυχη τους

Link to comment
Share on other sites

περιμενω απαντηση αναλυτικη σε mail απο γερμανια!

ποσο συντομα και αν θα απαντησουν ο θεος και η ψυχη τους

Μόλις πάρεις την απάντηση, κάνε τον κόπο να μας το ανακοινώσεις :lol:

Εάν δεν απατόμαι ο 160 και και κομπρέσσορ για τις χαμηλές στροφές.

Προσοπικά είχα το ίδιο δίλλημα, τελικά αποφάσησα να πάρω το 160άρη διότι

εάν είναι 2-3 άτομα στο αμάξι με αποσκευές θα είναι πιο εύκολο να κάνεις

άνετες διαδρομές.

Link to comment
Share on other sites

Χοντρά χοντρα.... ο 160 αρης έχει κομπρεσσορα που δουλεύει μέχρι τις 2800 στροφές περίπου και μεγαλύτερη τουρμπίνα η οποία ξεκινάει να δουλεύει απαό τις 2.500 περίπου στροφές.......

Ο 122 αρης δεν έχει κομπρέσσορα και έχει μικρή τουρμπινα.......

Όλα αυτά χοντρικά.... για τα λοιπά εντόσθια δεν έχω άποψη... ίσως κάποιος τεχνικός έχει...

Link to comment
Share on other sites

Χοντρά χοντρα.... ο 160 αρης έχει κομπρεσσορα που δουλεύει μέχρι τις 2800 στροφές περίπου και μεγαλύτερη τουρμπίνα η οποία ξεκινάει να δουλεύει απαό τις 2.500 περίπου στροφές.......

Ο 122 αρης δεν έχει κομπρέσσορα και έχει μικρή τουρμπινα.......

Όλα αυτά χοντρικά.... για τα λοιπά εντόσθια δεν έχω άποψη... ίσως κάποιος τεχνικός έχει...

ο 160ρης εχει ιντερκουλερ σαν του gti εχει αντλια υψηλης ιδια με του gti φοραει τις μπιελες που φοραει και ο 1.8 20vt ... το μπλοκ νομιζω οτι και στον 122 και στον 160 ειναι απο χυτοσιδηρο χωρις να ειμαι σιγουρος... σαν κινητηρας γενικα ο 160ρης εχει πολυ μεγαλυτερες ανοχες απο τον 122αρη. ο 122αρης στην ουσια ειναι ενας μικρος t(F)si...

Link to comment
Share on other sites

Απο τα βασικοτερα.

Πως σου ξεφυγε αυτο Αποστολη? Γιατι εσυ με οσα κανεις ετοιμαζεσαι για διατριβη στο συγκεκριμενο!!

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Απο τα βασικοτερα.

Πως σου ξεφυγε αυτο Αποστολη? Γιατι εσυ με οσα κανεις ετοιμαζεσαι για διατριβη στο συγκεκριμενο!!

δεν ασχοληθηκα ποτε με τον κομπρεσσορα και ουτε εχω σκοπο... το μονο πραγμα που με ενδιαφερει να κανει ειναι να σπουλαρει την τουρμπινα και να δουλευει απο κει και περα ειτε ειναι φα καντορο ειτε ειναι φο μπιζου ειτε καδενα ειτε αντεννα ουτε που με νιαζει...!

Link to comment
Share on other sites

Κοιτα φιλε επειδη και εγω το εψαξα παρα πολυ...

Τα χρηματα του 160 ειναι λιγο παραπανω...επειδη μια φορ απαιρνεις αυτοκινητο...Καλυτερα παρε το 160 ...

Εχει Μεγαλυτερα φρενα ....αρα κρυωνουν ποιο ευκολα.... Και μεγαλυτερη τουρμπινα...

Απλα γενικα να ξερεις οτι αν σε τρωει το ποδαρακι σου θα σε τρωει και η τσεπη σου ...αυτο ισχυει και με το 122...

Προσπερασεις κανεις ανετοτατες,,,,,,,,,πιστευω φανταζεσε.....τα αγαπημενα του ειναι μεταξυ 100-170 οπου πραγματικα με εντυπωσιαζει...........

Σεβασμος στην τεχνολογια του κινητηρα...να τηρεις του κανονες ηρεμιας μετα απο σκισιμο και το ρελαντι να πεσει στις κρυες μερες...η οποτε το αμαξι κρινει οτι πρεπει να γινει ετσι .

Στα 4.000 κανε τη πρωτη αλλαγη λαδιων με Mobil 1 esp formula μετα στα 15 και μετα καθε 7.500 ....

Εγω φιλε πηγαινα γι ατο a3 το καινουριο ....Αλλα μολις μπκηκα στη Γκολαφαρα......... τα εχασα....... με 23.και λιγα ψηλα παιρνεις ενα πολυ καλο και ασφαλες αυτοκινητο...

Για μενα να πας στο 160...μετα 1000 Εκτος αν θα οδηγεις συνεχεια σε πολη μεσα....

Link to comment
Share on other sites

δεν ασχοληθηκα ποτε με τον κομπρεσσορα και ουτε εχω σκοπο... το μονο πραγμα που με ενδιαφερει να κανει ειναι να σπουλαρει την τουρμπινα και να δουλευει απο κει και περα ειτε ειναι φα καντορο ειτε ειναι φο μπιζου ειτε καδενα ειτε αντεννα ουτε που με νιαζει...!

Καδενα εννοουμε για την κινηση των εκκεντροφορων και ειναι προτιμητεο (απο πλευρας αξιοπιστιας/ αντοχης) σε σχεση με τον ιμαντα.

Και φυσικα η τουρμπινα δεν σπουλαρεται απο κανενα κομπρεσσορα, φα καντορο, φο μπιζου, καδενα, αντεννα, ιμαντα κλπ παρα μονο με τα καυσαερια.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.