arkoudos Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 Καλησπέρα, επιτέλους κατάφερα να σκανάρω την δυναμομέτρηση που έκανα στο Golf μου (MK5 GT Sport, etuners 1ο στάδιο) πριν από καμιά βδομάδα στους Ulimited Exelixis στη Μεταμόρφωση (προσωπικά τα 70 ευρώ μου φαίνονται λίγο τσιμπημένα), οπότε και την παραθέτω πιο κάτω. Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω σχετικά με τους αλγόριθμους διόρθωσης (συγκεκριμένα για το δικό μου EWG 80/1269) ποιός είναι ο πιο αξιόπιστος και κατά πόσο είναι δυνατόν να ζητήσουμε την συγκεκριμένη διόρθωση κατά την διάρκεια της δυναμομέτρησης. Ευχαριστώ προκαταβολικά, Γιώργος ΥΓ: Κρίτωνα, αν μπορέσεις και ρίξεις μια ματιά στην δυναμομέτρηση περιμένω σχόλιά σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted August 25, 2009 Report Share Posted August 25, 2009 1o σταδιο λεγοντας?? φπε ή μονο προγραμμα?? γτ για φπε λιγα τα βλεπω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkoudos Posted August 25, 2009 Author Report Share Posted August 25, 2009 Λάθος μου, μιλάμε για μόνο πρόγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geopapax Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Μια χαρά φαίνεται γραμμικότατο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 (edited) Ουτε προγραμματιστης ειμαι και ουτε γνωριζω κατι σχετικα με το πως δυναμομετρουν ενα αυτοκινητο, οπως επισης και με τι κριτηριο βαζουν τις διαφορες τιμες στα πεδια τιμων των πιεσεων αερα και θερμοκρασιας... Αυτο που παρατηρησα ειναι τα 972,1hPa πιεση αερα, οταν η χαμηλοτερη τιμη που σημειωθηκε ποτε στην Ελλαδα ηταν τα 972hPa... Λετε να ξαναεγινε αυτο το ρεκορ οταν δυναμομετρουσε το αυτοκινητο του ο φιλος μας;; Νομιζω πως περιπου ειναι στα 1000 κ κατι η κανονικη τιμη της.. Επισης με ποιο κριτηριο δυναμομετρουν ενα αυτοκινητο με μια σχετικα υψηλη θερμοκρασια, οπως αυτη των σχεδον 33 βαθμων, οταν η μεση τιμη της θερμοκρασιας ειναι γυρω στους 21-24 βαθμους;; Δηλαδη σε μια δυναμομετρηση που θα γινοταν Φθηνοπωριατικα γυρω στους 20 βαθμους, αραγε, τι τιμες θα βλεπαμε;; Νομιζω πως θα επρεπε και εμεις οι ιδιοι να ειμαστε λιγο προσεκτικοι σε αυτα και καλο ειναι να ψαχνομαστε και να ενημερωνομαστε.... Edited August 26, 2009 by Billgr4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkoudos Posted August 26, 2009 Author Report Share Posted August 26, 2009 (edited) Αυτός είναι και ο λόγος που την ανέβασα κιόλας. Εντάξει οι γραφικές καλές είναι και μπορούμε να πάρουμε πληροφορίες για την αναβάθμιση σε επίπεδο αυτοκινήτου, απλά όπως είδε και ο φίλος Billgr4 μέσα από τις υπόλοιπες τιμές που έχει η δυναμομέτρηση μπορουμε να δώσουμε τροφή για συζήτηση και σε επίπεδο δυναμομέτρησης. Γι' αυτό όσοι πιστοί προσέλθετε... Τώρα σχετικά με τις τιμές, σε μια κρύα φθινοπωρινή-χειμωνιάτικη μέρα λογικά η διορθωμένη δεν θα έπρεπε να έχει μεγάλη διαφορά. Λογικά και στο γεγονός ότι η θερμοκρασία ήταν μεγάλη (33) οφείλεται και η μεγάλη διόρθωση από το δυναμόμετρο (193 δυναμομετρημένη, 205 διορθωμένη). Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος. Ευχαριστώ Edited August 26, 2009 by arkoudos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted August 26, 2009 Report Share Posted August 26, 2009 Τώρα σχετικά με τις τιμές, σε μια κρύα φθινοπωρινή-χειμωνιάτικη μέρα λογικά η διορθωμένη δεν θα έπρεπε να έχει μεγάλη διαφορά. Λογικά και στο γεγονός ότι η θερμοκρασία ήταν μεγάλη (33) οφείλεται και η μεγάλη διόρθωση από το δυναμόμετρο (193 δυναμομετρημένη, 205 διορθωμένη). Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.Ευχαριστώ Εχεις δικιο σ'αυτο που λες.. Παντα γινεται διορθωση ετσι ωστε οι τιμες να ειναι συγκρισιμες με αλλες ατμοσφαιρικες συνθηκες χωρις ομως αυτο να ειναι ακριβες παντα... Μεγαλες ατμοσφαιρικες αλλαγες επηρεαζουν την προσεγγιση της ακριβειας ακομη και μετα την διορθωση... Χρησιμοποιω την φραση "προσεγγιση της ακριβειας" γιατι το να υπολογιστει η ακριβεια δεν ειναι εφικτο... Σκεφτειτε μονο τους ανεμιστηρες που χρησιμοποιουν τα συνηθη δυναμομετρα... Ανταποκρινονται στην πραγματικη ταχυτητα του εισερχομενου αερα οταν ενα αυτοκινητο αγγιζει τα 200+++ χλμ την ωρα;; Φυσικα κ οχι... Αρα ενα αυτοκινητο κ ειδικα ενα ατμοσφαιρικο δεν μπορει να αποδωσει την πραγματικη του δυναμη σε ενα δυναμομετρο αδρανειας... Η πραγματικη δυναμη ενος αυτοκινητου θα υπολογιστει -και οχι εκτιμηθει οπως τα κοινα δυναμομετρα- με δυναμομετρα παγκου τα οποια χρησιμοποιουν αυτοκινητοβιομηχανιες και μεγαλοι βελτιωτικοι οικοι του εξωτερικου με κυρος.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted August 27, 2009 Report Share Posted August 27, 2009 (edited) Αυτο που με εντυπωσιαζει ειναι η γραμμικοτητα της βελτιωσης και σε ροπη και σε ισχυ. Μου θυμιζει κατι σαν απο τα photoshop που εχουν τα sites των επωνυμων οικων βελτιωσης. Δεν λεω οτι μπορει να εχει γινει κατι, ισα ισα ελπιζω να ειναι ετσι τα πραγματα. Αλλα τοση γραμμικοτητα εχω δει μονο σε μαμα αυτοκινητο, τουλαχιστον σε μενα που εχω δυναμομετρησει και τα δυο tsi μου (μηχανικο/αυτοματο) και σε μαμα κατασταση και με προγραμμα.Με το προγραμμα βεβαια ειχα πιο κατσαρα διαγραμματα και μαλιστα αξιοσημειωτες σε ενα-δυο φασματα. Μακαρι να ειναι ετσι τα πραγματα και να εχουν πραγματι εξελιχθει τοσο τα προγραμματα βελτιωσης. Το αλλο θεμα ειναι να μην δινουμε σημασια για το αν εχει βγαλει 193/195/197/200, αυτα ειναι πανω κατω νουμερα που αναλογα με τις συνθηκες αντιστρεφονται ευκολα απο το χαμηλο στο ψηλο και ταναπαλιν. Στο κατω κατω την οποια διαφορα 3-5 αλογων σιγουρα δεν προκειται να την καταλαβεις σε πεδιο 195-200 αλογων. Το βασικο ειναι να ειναι οσο γραμμικοτερη γινεται η αποδοση και φυσικα ασφαλης αν και απο την στιγμη που 'φουσκωνεις' το αυτοκινητο πρεπει να συμβιβαζεσαι με την ιδεα οτι θα 'γερασει' πιο γρηγορα (μηχανικα παντα) με οτι συνεπαγεται και φυσικα αναλογα πως το φροντιζεις. Μπορει να λεμε 'μπροστα στα καλλη τι'ναι ο πονος' αλλα οταν ερθει ο πονος φευγεις απο τα καλλη και πας στην ζαλη. Edited August 27, 2009 by KIRRA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkoudos Posted August 27, 2009 Author Report Share Posted August 27, 2009 Σχετικά με την γραμμικότητα, το αυτοκίνητο είναι όντως όσο γραμμικό δείχνει. Το σημαντικότερο είναι ότι εξαφανίστηκε αυτό το σκαλοπάτι κοντά στις 3000 με την εναλλαγή κομπρέσσορα τούρμπο. Τώρα σχετικά με το πόστ, σκοπός μου ήταν να γίνει μια συζήτηση σχετικά με το πως οι ρυθμίσεις και οι σχετικές συνθήκες τις στιγμής θα μπορούσαν να επιρεάσουν το αποτέλεσμα τις δυναμομέτρησης καθώς και το πως επιδρούν οι αλγόριθμοι διόρθωσης στο τελικό αποτέλεσμα. Όλα τα σχόλια βέβαια είναι ευπρόσδεκτα. Γ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 (edited) Φίλε μου γιατί η δυναμομέτρησή σου σταματάει στις 6500 (ο κόφτης σου σίγουρα είναι πιο ψηλά)? Έχεις κάνει δυναμομέτρηση πριν(μαμά)?? Edited August 28, 2009 by ΕΛΛΗΝ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkoudos Posted August 28, 2009 Author Report Share Posted August 28, 2009 Όχι, ήταν η πρώτη που του έχω κάνει. Ο κόφτης όπως έχω δει είναι κοντά στις 7000. Παίζει ρόλο που δεν ανεβαίνει πιο πάνω? Έτσι κι αλλιώς μετά τις 6000 αρχίζει η κατιούσα, ποιος ο λόγος να ανεβείς πιο πάνω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted August 28, 2009 Report Share Posted August 28, 2009 Όχι, ήταν η πρώτη που του έχω κάνει. Ο κόφτης όπως έχω δει είναι κοντά στις 7000. Παίζει ρόλο που δεν ανεβαίνει πιο πάνω? Έτσι κι αλλιώς μετά τις 6000 αρχίζει η κατιούσα, ποιος ο λόγος να ανεβείς πιο πάνω? Σαφώς. Απλώς το ρωτώ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arkoudos Posted August 28, 2009 Author Report Share Posted August 28, 2009 Τι να σου πω. Μάλλον το πόδι του παλικαριού που έκανε την δυναμομέτρηση φταίει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turborabbit Posted August 30, 2009 Report Share Posted August 30, 2009 Μια χαρά είναι. Φυλαγμένο χαμηλά, δυνατό ψηλά, γραμμικό, "γεμάτο". Όπως είπαν οι προλαλήσαντες - οι 33 βαθμοί και τα 970mbar σαφώς βοηθάνε τα 193 μετρημένα να γίνουν 205 ζωγραφισμένα, αλλά και τα 193 δεν είναι άσχημο αποτέλεσμα για μέτρηση με 33 βαθμούς εξωτερική ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted September 1, 2009 Report Share Posted September 1, 2009 (edited) παντως υπαρχει θεμα οπωε λετε στην πιεση γιατι στη δικια μου αν προσεξεις εχει 1012 ,τωρα η θερμοκρασια ηταν για χειμωνα δεκεμβρη μηνα στα σπατα 18 δεν τον κοβω κιολας... http://i223.photobucket.com/albums/dd45/qu...109/dyno-1.jpg7 μεμια μαλακια προγραμμα που εφυγε απτο παραθυρο καλα τωρα που συγκρινω νουμερα μπορειτε να μου πειτε πως ειναι δυνατον στην μια δυναμομετρηση η ισχυς του κινητηρα να ειναι πιο μεγαλη απτην διορθωμενη ισχυ(στεκει?) και στην αλλη το αναποδο.......ας μας πει καποιος πως πρεπει να ειναι σωστα...... Edited September 1, 2009 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Αν η δυναμομέτρηση γίνεται με χαμηλη θερμοκρασία και υψηλη ατμοσφαιρικη πιεση οπως η δικη σου τοτε η διορθωμένη ισχυς ειναι χαμηλοτερη απο τη μετρουμενη ενω αν εχεις υψηλη θερμοκρασια και χαμηλη πιεση το μοτερ δεν αποδιδει τα αναμενομενα οποτε η διορθωση γινεται προς τα πανω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted September 2, 2009 Report Share Posted September 2, 2009 Αν η δυναμομέτρηση γίνεται με χαμηλη θερμοκρασία και υψηλη ατμοσφαιρικη πιεση οπως η δικη σου τοτε η διορθωμένη ισχυς ειναι χαμηλοτερη απο τη μετρουμενη ενω αν εχεις υψηλη θερμοκρασια και χαμηλη πιεση το μοτερ δεν αποδιδει τα αναμενομενα οποτε η διορθωση γινεται προς τα πανω. Ακριβώς! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gustavo Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 πόση διαφορά έχεις παρατηρήσει στην κατανάλωση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 OMG το είδα και ξανά θυμήθηκα... Ρε παιδιά υπάρχουν αυτές οι καμπίλες;;;!!! Μπράβο ρε etuners!!! Μπράβο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geotag Posted December 17, 2009 Report Share Posted December 17, 2009 Να σας ενημερώσω επείδη αγοράστηκε όργανο για να μετρήσουμε στην Κοζάνη , επειδή ανεφέραμε hpa γυρω στα 920 με 940 και κάποιοι πέσανε να μας φάνε είναι δυνατον να δεις τέτοια νούμερα σε συγκεκριμένες περιοχες. Θα σηκώσουμε δυναμομέτρηση μεσα στις επόμενες μέρες και εικονα απο το όργανο να δίχνει την μέτρηση ακριβώς και τότε θα περιμένω απαντήσεις απο πολλούς.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...