Jump to content
arkoudos

Πληροφορίες Δυναμομέτρησης

Recommended Posts

Καλησπέρα,

επιτέλους κατάφερα να σκανάρω την δυναμομέτρηση που έκανα στο Golf μου (MK5 GT Sport, etuners 1ο στάδιο) πριν από καμιά βδομάδα στους Ulimited Exelixis στη Μεταμόρφωση (προσωπικά τα 70 ευρώ μου φαίνονται λίγο τσιμπημένα), οπότε και την παραθέτω πιο κάτω. Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω σχετικά με τους αλγόριθμους διόρθωσης (συγκεκριμένα για το δικό μου EWG 80/1269) ποιός είναι ο πιο αξιόπιστος και κατά πόσο είναι δυνατόν να ζητήσουμε την συγκεκριμένη διόρθωση κατά την διάρκεια της δυναμομέτρησης.

Ευχαριστώ προκαταβολικά,

Γιώργος

ΥΓ: Κρίτωνα, αν μπορέσεις και ρίξεις μια ματιά στην δυναμομέτρηση περιμένω σχόλιά σου.

post-6802-1251222319_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ουτε προγραμματιστης ειμαι και ουτε γνωριζω κατι σχετικα με το πως δυναμομετρουν ενα αυτοκινητο, οπως επισης και με τι κριτηριο βαζουν τις διαφορες τιμες στα πεδια τιμων των πιεσεων αερα και θερμοκρασιας...

Αυτο που παρατηρησα ειναι τα 972,1hPa πιεση αερα, οταν η χαμηλοτερη τιμη που σημειωθηκε ποτε στην Ελλαδα ηταν τα 972hPa... Λετε να ξαναεγινε αυτο το ρεκορ οταν δυναμομετρουσε το αυτοκινητο του ο φιλος μας;; Νομιζω πως περιπου ειναι στα 1000 κ κατι η κανονικη τιμη της..

Επισης με ποιο κριτηριο δυναμομετρουν ενα αυτοκινητο με μια σχετικα υψηλη θερμοκρασια, οπως αυτη των σχεδον 33 βαθμων, οταν η μεση τιμη της θερμοκρασιας ειναι γυρω στους 21-24 βαθμους;; Δηλαδη σε μια δυναμομετρηση που θα γινοταν Φθηνοπωριατικα γυρω στους 20 βαθμους, αραγε, τι τιμες θα βλεπαμε;;

Νομιζω πως θα επρεπε και εμεις οι ιδιοι να ειμαστε λιγο προσεκτικοι σε αυτα και καλο ειναι να ψαχνομαστε και να ενημερωνομαστε....

Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

Αυτός είναι και ο λόγος που την ανέβασα κιόλας. Εντάξει οι γραφικές καλές είναι και μπορούμε να πάρουμε πληροφορίες για την αναβάθμιση σε επίπεδο αυτοκινήτου, απλά όπως είδε και ο φίλος Billgr4 μέσα από τις υπόλοιπες τιμές που έχει η δυναμομέτρηση μπορουμε να δώσουμε τροφή για συζήτηση και σε επίπεδο δυναμομέτρησης. Γι' αυτό όσοι πιστοί προσέλθετε...

Τώρα σχετικά με τις τιμές, σε μια κρύα φθινοπωρινή-χειμωνιάτικη μέρα λογικά η διορθωμένη δεν θα έπρεπε να έχει μεγάλη διαφορά. Λογικά και στο γεγονός ότι η θερμοκρασία ήταν μεγάλη (33) οφείλεται και η μεγάλη διόρθωση από το δυναμόμετρο (193 δυναμομετρημένη, 205 διορθωμένη). Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

Ευχαριστώ

Edited by arkoudos
Link to comment
Share on other sites

Τώρα σχετικά με τις τιμές, σε μια κρύα φθινοπωρινή-χειμωνιάτικη μέρα λογικά η διορθωμένη δεν θα έπρεπε να έχει μεγάλη διαφορά. Λογικά και στο γεγονός ότι η θερμοκρασία ήταν μεγάλη (33) οφείλεται και η μεγάλη διόρθωση από το δυναμόμετρο (193 δυναμομετρημένη, 205 διορθωμένη). Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.

Ευχαριστώ

Εχεις δικιο σ'αυτο που λες.. Παντα γινεται διορθωση ετσι ωστε οι τιμες να ειναι συγκρισιμες με αλλες ατμοσφαιρικες συνθηκες χωρις ομως αυτο να ειναι ακριβες παντα... Μεγαλες ατμοσφαιρικες αλλαγες επηρεαζουν την προσεγγιση της ακριβειας ακομη και μετα την διορθωση...

Χρησιμοποιω την φραση "προσεγγιση της ακριβειας" γιατι το να υπολογιστει η ακριβεια δεν ειναι εφικτο... Σκεφτειτε μονο τους ανεμιστηρες που χρησιμοποιουν τα συνηθη δυναμομετρα... Ανταποκρινονται στην πραγματικη ταχυτητα του εισερχομενου αερα οταν ενα αυτοκινητο αγγιζει τα 200+++ χλμ την ωρα;; Φυσικα κ οχι... Αρα ενα αυτοκινητο κ ειδικα ενα ατμοσφαιρικο δεν μπορει να αποδωσει την πραγματικη του δυναμη σε ενα δυναμομετρο αδρανειας...

Η πραγματικη δυναμη ενος αυτοκινητου θα υπολογιστει -και οχι εκτιμηθει οπως τα κοινα δυναμομετρα- με δυναμομετρα παγκου τα οποια χρησιμοποιουν αυτοκινητοβιομηχανιες και μεγαλοι βελτιωτικοι οικοι του εξωτερικου με κυρος..

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που με εντυπωσιαζει ειναι η γραμμικοτητα της βελτιωσης και σε ροπη και σε ισχυ.

Μου θυμιζει κατι σαν απο τα photoshop που εχουν τα sites των επωνυμων οικων βελτιωσης.

Δεν λεω οτι μπορει να εχει γινει κατι, ισα ισα ελπιζω να ειναι ετσι τα πραγματα.

Αλλα τοση γραμμικοτητα εχω δει μονο σε μαμα αυτοκινητο, τουλαχιστον σε μενα που εχω δυναμομετρησει και τα δυο tsi μου (μηχανικο/αυτοματο) και σε μαμα κατασταση και με προγραμμα.Με το προγραμμα βεβαια ειχα πιο κατσαρα διαγραμματα και μαλιστα αξιοσημειωτες σε ενα-δυο φασματα.

Μακαρι να ειναι ετσι τα πραγματα και να εχουν πραγματι εξελιχθει τοσο τα προγραμματα βελτιωσης.

Το αλλο θεμα ειναι να μην δινουμε σημασια για το αν εχει βγαλει 193/195/197/200, αυτα ειναι πανω κατω νουμερα που αναλογα με τις συνθηκες αντιστρεφονται ευκολα απο το χαμηλο στο ψηλο και ταναπαλιν.

Στο κατω κατω την οποια διαφορα 3-5 αλογων σιγουρα δεν προκειται να την καταλαβεις σε πεδιο 195-200 αλογων.

Το βασικο ειναι να ειναι οσο γραμμικοτερη γινεται η αποδοση και φυσικα ασφαλης αν και απο την στιγμη που 'φουσκωνεις' το αυτοκινητο πρεπει να συμβιβαζεσαι με την ιδεα οτι θα 'γερασει' πιο γρηγορα (μηχανικα παντα) με οτι συνεπαγεται και φυσικα αναλογα πως το φροντιζεις.

Μπορει να λεμε 'μπροστα στα καλλη τι'ναι ο πονος' αλλα οταν ερθει ο πονος φευγεις απο τα καλλη και πας στην ζαλη.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την γραμμικότητα, το αυτοκίνητο είναι όντως όσο γραμμικό δείχνει. Το σημαντικότερο είναι ότι εξαφανίστηκε αυτό το σκαλοπάτι κοντά στις 3000 με την εναλλαγή κομπρέσσορα τούρμπο.

Τώρα σχετικά με το πόστ, σκοπός μου ήταν να γίνει μια συζήτηση σχετικά με το πως οι ρυθμίσεις και οι σχετικές συνθήκες τις στιγμής θα μπορούσαν να επιρεάσουν το αποτέλεσμα τις δυναμομέτρησης καθώς και το πως επιδρούν οι αλγόριθμοι διόρθωσης στο τελικό αποτέλεσμα.

Όλα τα σχόλια βέβαια είναι ευπρόσδεκτα.

Γ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου γιατί η δυναμομέτρησή σου σταματάει στις 6500 (ο κόφτης σου σίγουρα είναι πιο ψηλά)?

Έχεις κάνει δυναμομέτρηση πριν(μαμά)??

Edited by ΕΛΛΗΝ
Link to comment
Share on other sites

Όχι, ήταν η πρώτη που του έχω κάνει.

Ο κόφτης όπως έχω δει είναι κοντά στις 7000. Παίζει ρόλο που δεν ανεβαίνει πιο πάνω? Έτσι κι αλλιώς μετά τις 6000 αρχίζει η κατιούσα, ποιος ο λόγος να ανεβείς πιο πάνω?

Link to comment
Share on other sites

Όχι, ήταν η πρώτη που του έχω κάνει.

Ο κόφτης όπως έχω δει είναι κοντά στις 7000. Παίζει ρόλο που δεν ανεβαίνει πιο πάνω? Έτσι κι αλλιώς μετά τις 6000 αρχίζει η κατιούσα, ποιος ο λόγος να ανεβείς πιο πάνω?

Σαφώς. Απλώς το ρωτώ B)

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι.

Φυλαγμένο χαμηλά, δυνατό ψηλά, γραμμικό, "γεμάτο".

Όπως είπαν οι προλαλήσαντες - οι 33 βαθμοί και τα 970mbar σαφώς βοηθάνε τα 193 μετρημένα να γίνουν 205 ζωγραφισμένα, αλλά και τα 193 δεν είναι άσχημο αποτέλεσμα για μέτρηση με 33 βαθμούς εξωτερική !

Link to comment
Share on other sites

παντως υπαρχει θεμα οπωε λετε στην πιεση γιατι στη δικια μου αν προσεξεις εχει 1012 ,τωρα η θερμοκρασια ηταν για χειμωνα δεκεμβρη μηνα στα σπατα 18 δεν τον κοβω κιολας...

http://i223.photobucket.com/albums/dd45/qu...109/dyno-1.jpg7

dyno-1.jpg

μεμια μαλακια προγραμμα που εφυγε απτο παραθυρο :huh::wacko:

καλα τωρα που συγκρινω νουμερα μπορειτε να μου πειτε πως ειναι δυνατον στην μια δυναμομετρηση η ισχυς του κινητηρα να ειναι πιο μεγαλη απτην διορθωμενη ισχυ(στεκει?) και στην αλλη το αναποδο.......ας μας πει καποιος πως πρεπει να ειναι σωστα......

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Αν η δυναμομέτρηση γίνεται με χαμηλη θερμοκρασία και υψηλη ατμοσφαιρικη πιεση οπως η δικη σου τοτε η διορθωμένη ισχυς ειναι χαμηλοτερη απο τη μετρουμενη ενω αν εχεις υψηλη θερμοκρασια και χαμηλη πιεση το μοτερ δεν αποδιδει τα αναμενομενα οποτε η διορθωση γινεται προς τα πανω.

Link to comment
Share on other sites

Αν η δυναμομέτρηση γίνεται με χαμηλη θερμοκρασία και υψηλη ατμοσφαιρικη πιεση οπως η δικη σου τοτε η διορθωμένη ισχυς ειναι χαμηλοτερη απο τη μετρουμενη ενω αν εχεις υψηλη θερμοκρασια και χαμηλη πιεση το μοτερ δεν αποδιδει τα αναμενομενα οποτε η διορθωση γινεται προς τα πανω.

Ακριβώς!

Link to comment
Share on other sites

OMG το είδα και ξανά θυμήθηκα... Ρε παιδιά υπάρχουν αυτές οι καμπίλες;;;!!!

Μπράβο ρε etuners!!! Μπράβο!

Link to comment
Share on other sites

Να σας ενημερώσω επείδη αγοράστηκε όργανο για να μετρήσουμε στην Κοζάνη , επειδή ανεφέραμε hpa γυρω στα 920 με 940 και κάποιοι πέσανε να μας φάνε είναι δυνατον να δεις τέτοια νούμερα σε συγκεκριμένες περιοχες. Θα σηκώσουμε δυναμομέτρηση μεσα στις επόμενες μέρες και εικονα απο το όργανο να δίχνει την μέτρηση ακριβώς και τότε θα περιμένω απαντήσεις απο πολλούς....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.