Jump to content
nikola78

αυτονομία με αναμένο λαμπάκι ρεζερβουάρ...

Recommended Posts

Δεν είναι ακριβώς πρόβλημα, απλά μου κάνει εντύπωση η σχεδόν ανύπαρκτη αυτονομία που παρουσίαζει το Golf VI (122hp) με αναμένο λαμπάκι ρεζερβουάρ... Ψάχνωντας να παρκάρω στην Κηφισιά, μου άναψε το λαμπάκι και το trip computer έδειχνε 60 km αυτονομία...μετά από 10 λεπτά είχε πέσει στα 20 km... Τα εναπομείναντα km μειωνώντουσαν με απίστευτο ρυθμό... Μάλλον δεν είναι πολύ αξιόπιστο το σύστημα υπολογισμού...Επίσης, είναι ζήτημα το ότι στα εναπομείναντα km ακόμη και με γεμάτο ρεζερβουάρ υπολογίζεται και το λαμπάκι...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακριβώς πρόβλημα, απλά μου κάνει εντύπωση η σχεδόν ανύπαρκτη αυτονομία που παρουσίαζει το Golf VI (122hp) με αναμένο λαμπάκι ρεζερβουάρ... Ψάχνωντας να παρκάρω στην Κηφισιά, μου άναψε το λαμπάκι και το trip computer έδειχνε 60 km αυτονομία...μετά από 10 λεπτά είχε πέσει στα 20 km... Τα εναπομείναντα km μειωνώντουσαν με απίστευτο ρυθμό... Μάλλον δεν είναι πολύ αξιόπιστο το σύστημα υπολογισμού...Επίσης, είναι ζήτημα το ότι στα εναπομείναντα km ακόμη και με γεμάτο ρεζερβουάρ υπολογίζεται και το λαμπάκι...

Στα Golf V και VI με το που ανάψει λαμπάκι τρέχεις για γέμισμα γιατί η αυτονομία είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Εξαρτάται κι απ τη χρήση βέβαια, νομίζω πως είναι γύρω στα 5 λίτρα η ποσότητα στην οποία ανάβει λαμπάκι. Οπότε αν είσαι σε ανοιχτό δρόμο βγάζεις 60χλμ, αν όμως είσαι σε μποτιλιάρισμα μπορεί να τα κάψεις και σε 20χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο 6άρι μου τα 50χλμ με το λαμπάκι ήταν πραγματικά, σε συνθήκες ήπιας κίνησης.

Φυσικά είναι λάθος ότι τα υπολογίζει στο σύνολο του διαθέσιμου καυσίμου.

Link to comment
Share on other sites

Συγγνωμη ρε παιδια , τι περιμενετε να αναβει το λαμπακι οταν μενουν 20 λιτρα στο ντεποζιτο ?

Μηπως θελετε και καμμια ουκρανεζα να βγαινει και να σας κανει lap dance πανω στο ταμπλω ?

Link to comment
Share on other sites

αρκετες φορες το εχω στραγγιξει μεχρη που εγραφε το trip 0KM και ακομα πηγαινε !!!! :D Αν σου αναωει λαμπακι στην εγνατια Ξανθη - Θεσσαλονικη την εβαψες με τις αναθυμιασεις πηγαινα 90 και κλιστο ραδιο - κλιμα . Θαυμα ειναι πως τα καταφερα να φτασω Θεσ

Link to comment
Share on other sites

αρκετες φορες το εχω στραγγιξει μεχρη που εγραφε το trip 0KM και ακομα πηγαινε !!!! :D Αν σου αναωει λαμπακι στην εγνατια Ξανθη - Θεσσαλονικη την εβαψες με τις αναθυμιασεις πηγαινα 90 και κλιστο ραδιο - κλιμα . Θαυμα ειναι πως τα καταφερα να φτασω Θεσ

Πας γυρευοντας κι εσυ μου φαινεται!!!

Αλλα το εχω κανει κι εγω tongue.gif ειχα κανει 18χλμ απο την στιγμη που ο υπολογιστης εδειχνε 0ΚΜ.

Link to comment
Share on other sites

ετσι καιγονται οι τρομπες βενζινης μαγκες...ειναι υδροψυκτες βλεπεις και απο την στιγμη που το καυσιμο ειναι λιγο μεσα στο ρεζερβουαρ δεν ψυχονται...απο την στιγμη που θα αναψει λαμπακι κατευθειαν σε ενα πρατηριο....ασε τα σκουπιδακια που μενουν κατω και τα ρουφαει μετα μεσα στο μοτερακι.... :D

Link to comment
Share on other sites

ετσι καιγονται οι τρομπες βενζινης μαγκες...ειναι υδροψυκτες βλεπεις και απο την στιγμη που το καυσιμο ειναι λιγο μεσα στο ρεζερβουαρ δεν ψυχονται...απο την στιγμη που θα αναψει λαμπακι κατευθειαν σε ενα πρατηριο....ασε τα σκουπιδακια που μενουν κατω και τα ρουφαει μετα μεσα στο μοτερακι.... :D

Γενικά δεν συνιστάται η κατανάλωση των τελευταίων λίτρων στο τεπόζιτο...για να ΟΜΩΣ γίνει αυτό πρέπει να υπάρχει μεγαλύτερη αυτονομία με το λαμπάκι ή το trip computer να μην υπολογίζει στα εναπομείναντα km αυτά που μπορείς να κάνεις με "λαμπάκι"...θα μου πείτε, ηλίθιος είσαι και δεν μπορεις να αφαιρείς από αυτό που βλέπεις τα 60 km της ρεζέρβας??? Και βέβαια, ως γνωστόν, τα βενζινάδικα υπάρχουν παντού και πάντοτε εκτός από τότε που τα ψάχνεις...

Ο δείκτης της βενζίνης είναι(??) αναλογικός, φαντάζομαι δεν είναι τίποτα πιο περίπλοκο από ένα ενδεικτικό στάθμης με πλωτήρα...στην καλύτερη περίπτωση ρανταρ...το οποίο σημαίνει ότι επηριάζεται από κλίσεις, ανωμαλίες οδοστρώματος κτλ Φαντάζομαι ότι για αυτό μου φαίνεται ότι από 1 στο 1/2 το τεπόζιτο αδειάζει πολύ πιο αργά από ότι από 1/2 στο 0... Το λαμπάκι ανάβει όταν η στάθμη πέσει κάτω από κάποιο όριο...παρακολουθώντας τον αναλογικό δείκτη βενζίνης για το πόσο γρήγορα έπεφτε με αναμένο λαμπάκι συμπεραίνω ότι μάλλον ο δείκτης δεν είναι γραμμικός...η κλίμακα που βλέπουμε στον δείκτη βενζίνης δεν μου φαίνεται 100% αναλογική...Υπάρχει και η περίπτωση να υπάρχει ένα απόθεμα ασφαλείας όταν ο δείκτης δείξει 0 βενζίνη...απλά ο κατασκευαστής σκεπτόμενος τι μπορεί να κάνει ο χρήστης (να περιμένει να βάλει βενζίνη στα 0 km) ή τι μπορεί να συμβεί (να μην βρίσκει βενζίνη) άφησε κάποια λίτρα βενζίνης που δεν τα ρεπορτάρει στο ενδεικτικό...Το πως υπολογίζει το trip computer είναι άλλη ιστορία...

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως μια φορα που μου αναψε το λαμπακι μια και συνηθως φροντιζω να ειμαι συνεχως πανω απο τη μεση, διενυσα 30 χλμ με λαμπακι αναμενο και με 90χλμ την ωρα , και οταν το γεμισα πηρε 53 λιτρα καυσιμου......

Link to comment
Share on other sites

Μια φορά, μου άναψε λαμπάκι στη Βάρκιζα και δεν βρήκα βενζινάδικο της προκοπής σε όλο τον δρόμο. Κατάφερα και έφτασα στο Ίλιον, μια διαδρομή 40χλμ με αρκετά γρήγορο ρυθμό, σε σχέση με τις συνθήκες, και με 0 στην αυτονομία. Την επόμενη μέρα πήγα, το γέμισα και πήρε μόνο 52 λίτρα.

Και άλλη μια φορά, με 0 στο trip, έκανα 24χλμ, αλλά εκεί πήρε 56 λίτρα και το χάρηκε... Αυτή βέβαια ήταν πικρή ιστορία, γιατί πάντα όταν χρειάζεσαι ένα βενζινάδικο, είναι είτε Κυριακή αργά το βράδυ, είτε αργία...

Στο ντεπόζιτο, τα τελευταία 2-3 λίτρα, ίσως και παραπάνω, δεν μπορεί να τα αντλήσει η αντλία. Το κακό που κάνουμε αφήνωντας το αμάξι με λαμπάκι είναι ότι ίσως υπερθερμανθεί η αντλία αν την πιέσουμε και εμείς. Και να καεί η αντλία, μετά οδική...

Link to comment
Share on other sites

Μια φορά, μου άναψε λαμπάκι στη Βάρκιζα και δεν βρήκα βενζινάδικο της προκοπής σε όλο τον δρόμο. Κατάφερα και έφτασα στο Ίλιον, μια διαδρομή 40χλμ με αρκετά γρήγορο ρυθμό, σε σχέση με τις συνθήκες, και με 0 στην αυτονομία. Την επόμενη μέρα πήγα, το γέμισα και πήρε μόνο 52 λίτρα.

Και άλλη μια φορά, με 0 στο trip, έκανα 24χλμ, αλλά εκεί πήρε 56 λίτρα και το χάρηκε... Αυτή βέβαια ήταν πικρή ιστορία, γιατί πάντα όταν χρειάζεσαι ένα βενζινάδικο, είναι είτε Κυριακή αργά το βράδυ, είτε αργία...

Στο ντεπόζιτο, τα τελευταία 2-3 λίτρα, ίσως και παραπάνω, δεν μπορεί να τα αντλήσει η αντλία. Το κακό που κάνουμε αφήνωντας το αμάξι με λαμπάκι είναι ότι ίσως υπερθερμανθεί η αντλία αν την πιέσουμε και εμείς. Και να καεί η αντλία, μετά οδική...

Δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει ότι η αντλία μπορεί να υπερθερμανθεί...οι αντλίες έχουν trip το οποίο σε περίπτωση απώλειας αναρρόφησης διακόπτει την λειτουργία της αντλίας για προστασία...το πόσα λιτρα θα πάρει το τεπόζιτο εξαρτάται, δυστυχώς, και από την αξιοπιστία του μετρητή της αντλίας στο βενζινάδικο...

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει ότι η αντλία μπορεί να υπερθερμανθεί...

η αντλία ψύχεται από το καύσιμο οπότε εάν το φτάνεις κάθε φορά μέχρι τέρμα τότε η αντλία υπερθερμαίνεται και κάποια στιγμή σε αφήνει

το πόσα λιτρα θα πάρει το τεπόζιτο εξαρτάται, δυστυχώς, και από την αξιοπιστία του μετρητή της αντλίας στο βενζινάδικο...

πιασ' τα αυγο και κούρευτο

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει ότι η αντλία μπορεί να υπερθερμανθεί...οι αντλίες έχουν trip το οποίο σε περίπτωση απώλειας αναρρόφησης διακόπτει την λειτουργία της αντλίας για προστασία...το πόσα λιτρα θα πάρει το τεπόζιτο εξαρτάται, δυστυχώς, και από την αξιοπιστία του μετρητή της αντλίας στο βενζινάδικο...

Η αντλία είναι βυθιζόμενη και ψύχεται από το καύσιμο που υπάρχει στο ντεπόζιτο. Αν το καύσιμο είναι λίγο και οι απαιτήσεις της αντλίας μεγάλες, τότε μπορεί να μην επαρκεί η ψύξη της και κάποια στιγμή να τα παίξει.

Το πόσα λίτρα θα πάρει το ντεπόζιτο εξαρτάται από πολλά πράγματα. Πολύ μεγάλο ρόλο παίζει η θερμοκρασία που επικρατεί μέσα στο ντεπόζιτο, καθώς μπορεί να έχει αυξηθεί ο όγκος της με αποτέλεσμα να βλέπουμε λανθασμένη ένδειξη στο καντράν. Το ότι υπάρχουν αντλίες που κλέβουν, υπάρχουν, αλλά δεν είναι και ασυνήθιστο φαινόμενο να πηγαίνει κάποιος με 1/4 και έχοντας 50άρι ντεπόζιτο να παίρνει 38-40 λίτρα...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω Scirocco αλλά θα το αναφέρω εδώ. Ενώ έχει τύχει να κάνω 5-10 km με το trip computer να δείχνει 0, μια φορά ενώ έδειχνε 10 km το πάρκαρα σε λίγο ανηφορικό δρόμο και μετα δεν άναβε η μηχανή. Αυτό πως δικαιολογείται και υπάρχει περίπτωση να έπαθε ζημιά καποιο μερος του αυτοκινήτου από αυτά που αναφέρετε πιο πάνω ή κατι άλλο;

Link to comment
Share on other sites

Oχι δεν προκειται να παθει τιποτα.

Ειμαι της γνωμης οτι η ρεζερβα (οταν αναψει το λαμπακι) πρεπει να ειναι τουλαχιστον 7 λιτρα.

Δεν θυμαμαι που το εχω δει αλλα ειναι η 7 η 11 (μαλλον το πρωτο).

Και αυτο για να τηρουνται καποια στανταρ ασφαλειας για τον 'αφηρημενο' οδηγο.

Το αλλο ειναι να μην κρινουμε απο το τι δειχνει η αντλια στο πρατηριο γιατι ΟΛΑ κλεβουν απο 5-10% τουλαχιστον και αυτο ειναι καθ΄ολα νομιμο συμφωνα με νομο του κρατους που επιτρεπει αυτο το περιθωριο στους εμπορους υγρων καυσιμων καθοτι υποτιθεται οτι και αυτοι εχουν αυτες τις απωλειες κατα την μεταφορα/ανεφοδιασμο/αποθηκευση των καυσιμων.

Οποτε την βενζινη δεν την πληρωνουμε μονο σε οτι αναγραφεται αλλα πρεπει να προσθετουμε και ενα 5-10% τουλαχιστον για να δουμε το πραγματικο κοστος στην τσεπη μας.

Εχει τυχει απο βενζιναδικο στον Κηφισο, υψος Νεα Φιλαδελφεια ΕΚΟ, να μην εχει χτυπησει ακομα ρεζερβα, να το γεμιζω και να μου βαζουν 57.5 λιτρα οταν το αυτοκινητο παιρνει απο εντελως αδειο 55.

Μιλαμε για τουλαχιστον 8-9 λιτρα αερα.

Και αλλου στην Βαρης Κορωπιου με ενα τεταρτο μεσα να μου βαζουν 49 λιτρα.

Αν εισαι τυχερος το 'κλεψιμο' ειναι στο 5-10% αν οχι ...

Και το χειροτερο ειναι πληρωνουμε ολα αυτα για να παιρνουμε και νοθευμενα καυσιμα!!

Απο που να αρχισεις και που να τελειωσεις με την ασυδοσια και ατιμωρησια που επικρατει στο Ελλαδισταν.

Αυτη δυστυχως ειναι η πραγματικοτητα και δεν φαινεται να αλλαζει για πολυ καιρο γιατι 'ειναι πολλα τα λεφτα'.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω Scirocco αλλά θα το αναφέρω εδώ. Ενώ έχει τύχει να κάνω 5-10 km με το trip computer να δείχνει 0, μια φορά ενώ έδειχνε 10 km το πάρκαρα σε λίγο ανηφορικό δρόμο και μετα δεν άναβε η μηχανή. Αυτό πως δικαιολογείται και υπάρχει περίπτωση να έπαθε ζημιά καποιο μερος του αυτοκινήτου από αυτά που αναφέρετε πιο πάνω ή κατι άλλο;

σε εσένα επειδή είχε κλήση εκεί που το πάρκαρες δεν μπορούσε να τραβήξει η αντλία βενζίνη για αυτό και δεν έπαιρνε εμπρός.

Link to comment
Share on other sites

Εχει τυχει απο βενζιναδικο στον Κηφισο, υψος Νεα Φιλαδελφεια ΕΚΟ, να μην εχει χτυπησει ακομα ρεζερβα, να το γεμιζω και να μου βαζουν 57.5 λιτρα οταν το αυτοκινητο παιρνει απο εντελως αδειο 55.

Μιλαμε για τουλαχιστον 8-9 λιτρα αερα.

Και αλλου στην Βαρης Κορωπιου με ενα τεταρτο μεσα να μου βαζουν 49 λιτρα.

Γιατί έχω την εντύπωση ότι το ντεπόζιτο στα γκολφ είναι 63 λίτρα? 55 κανονικά και 8 ρεζέρβα?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί έχω την εντύπωση ότι το ντεπόζιτο στα γκολφ είναι 63 λίτρα? 55 κανονικά και 8 ρεζέρβα?

55 με την ρεζερβα ειναι. Το manual γραφει οτι η ρεζερβα ειναι 7

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακριβώς πρόβλημα, απλά μου κάνει εντύπωση η σχεδόν ανύπαρκτη αυτονομία που παρουσίαζει το Golf VI (122hp) με αναμένο λαμπάκι ρεζερβουάρ... Ψάχνωντας να παρκάρω στην Κηφισιά, μου άναψε το λαμπάκι και το trip computer έδειχνε 60 km αυτονομία...μετά από 10 λεπτά είχε πέσει στα 20 km... Τα εναπομείναντα km μειωνώντουσαν με απίστευτο ρυθμό... Μάλλον δεν είναι πολύ αξιόπιστο το σύστημα υπολογισμού...Επίσης, είναι ζήτημα το ότι στα εναπομείναντα km ακόμη και με γεμάτο ρεζερβουάρ υπολογίζεται και το λαμπάκι...

Την ενδειξη των 60 Km προφανως στην εβγαλε σε καποια φαση που πηγαινες σε καποιο δρομο (ισως κεντρικο) με σταθερο γκαζι.Οταν μετα αρχισες το σταματα ξεκινα κλπ ή μπηκες σε τιποτα στενακια με πρωτες-δευτερες ψαχνοντας να παρκαρεις αυτο ελειπε να σου μενουν ακομα 60Km υπο αυτες τις συνθηκες.To trιπ computer υπολογιζει καθε φορα με τα δεδομενα που περνει.Ειτε αυτο λεγεται τροπος οδηγησης, ειτε λεγεται ταχυτητα οδηγησης, ειτε λεγεται συνθηκες οδηγησης (πολη, εθνικη). B)

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω το γκολφ 160.στην αρχη στα 3 πρωτα πληρη γεμισματα μου βγαζε αμεσως αυτονομια 750 χιλιομετρα,ενω ημουν σε ρελαντι.τωρα μου δειχνει σε πληρη γεμισματα,550 χιλ,σε ρελαντι,κ μολις κανω περιπου 40-50 χιλ τοτε δειχνει 640-650 χιλ αυτονομια.εχετε προσεξει κατι αντιστοιχο?ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Ο εγκεφαλος του trip computer προσομειωνει τις τιμες συμφωνα με τον εκαστοτε τροπο οδηγησης, δηλ αν στην αρχη το πηγαινεις χαλαρα λογω στρωσιματος, τοτε ο εγκεφαλος δειχνει αυτονομια αναλογα, αν αρχισεις και το πηγαινεις πιο γρηγορα αυτο αλλαζει μειωνοντας φυσιολογικα την αυτονομια κ.ο.κ.

Ο εγκεφαλος λειτουργει βασει των τελευταιων στοιχειων, χρονικα ομως ποσο δεν ξερω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.