Andreasf2 Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 (edited) τι λετε.. το πολο δεν το περναει.. και αμφιβαλω αν το cooper περναει το κλιο ρσ , το κουπρα ι το οπσ Edited January 10, 2011 by Andreasf2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyriakos_tsi Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 παντως το πολο ειναι πιο γρηγορο απο το κλιο σε συγκριση που εγινε μεταξυ των δυο απο το περιοδικο 4 τροχοι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Ναι το εχω διαβασει.. Το μινι κου0περ παντος ειναι πανακριβο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyriakos_tsi Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 το cooper s εχει 27.000 νομιζω και το john works εχει 30 κατι.με αυτα τα λεφτα παιρνεις sirocco 2.000cc η gti golf η leon cupra που το δινει 25.000 η σεατ η 23.000 με αποσυρση για τον ιανουαριο μονο.οποτε το cooper αν και ομορφο δεν αξιζει τα λεφτα του για εμενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cphellas Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Δηλαδή φίλε μου με ένα γέμισμα 45 λίτρα, πόσα περίπου χλμ μπορείς να βγάλεις? με συνδυασμό νορμάλ και γρήγορης οδήγησης? Εμένα πάντως με οδήγηση πολύ νορμάλ κανονική όχι σκοτωμένη αλλά όχι και ψόφια σε Εθνική απο Γλυφάδα που γέμισα μέχρι Κατερίνη που ξαναγέμισα είχα ακόμα μια γραμμή πριν το κόκκινο. Ταχύτητες 120-160 . Εχω αλλάξει τέσσερα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα με παρόμοιο τεπόζιτο (pride,megane,primera,ceed-μεγαλύτερο τεπόζιτο) και δεν είχα περάσει κατερίνη . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karnezis Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 το μινι πανακριβο αλλα σε στριψιμο ειναι αλλου............ και κατι ασχετο...........φιλος μου με ibiza cupra dsg μου ελεγε οτι καθε φορα που παει γι αλλαγη λαδιου συμπληρωνει 2 λιτρα! κ να φανταστειτε οτι το αμαξι δεν το παταει κ τρελα γτ το οδηγαει η μανα του! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolas1977 Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Ερώτηση στους κατοχους GTI η ηλιοροφή απο την μέσα πλευρά εχει συρτάρι στο ταβάνι η ψήνεσε το καλοκαιρι απο τον ήλιο???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Θεωρητικά, το cooper έχει 0-100 7" και τελική 228km/h Θεωρητικά και το Polo έχει 0-100 σε 6,9 sec αλλά αν δείτε στο βιντεάκι που έχω τραβήξει, με S και ESP απενεργοποιημένο έχω κάνει 6- 6,3 sec ( με χρονομέτρησε και φίλος από το forum) παρόλο που στην αρχή πίστευα ότι έκανα 6,5 - 6,8 sec!!! Άρα με ένα πρόγραμμα stage 1 από την revo που σε ανεβάζει στα 220 άλογα και 30-31 ροπή, σίγουρα σπάει άνετα το φράγμα των 6 sec ... μπορεί πιστεύω και 5,5 με το ζόρι! Εμένα πάντως με οδήγηση πολύ νορμάλ κανονική όχι σκοτωμένη αλλά όχι και ψόφια σε Εθνική απο Γλυφάδα που γέμισα μέχρι Κατερίνη που ξαναγέμισα είχα ακόμα μια γραμμή πριν το κόκκινο. Ταχύτητες 120-160 . Εχω αλλάξει τέσσερα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα με παρόμοιο τεπόζιτο (pride,megane,primera,ceed-μεγαλύτερο τεπόζιτο) και δεν είχα περάσει κατερίνη . Επειδή πρόσφατα έκανα Ηγουμενίτσα - Κομοτηνή, με δύο άτομα και φουλ βενζίνη , μου έδινε επάρκεια για 580 χιλιόμετρα...Από ταχύτητα ήμουν πάνω κάτω 120 - 160 συνήθως με αραιά ξεσπάσματα μέχρι τα 210. Οπότε έξω από Ξάνθη ξαναγέμισα ... Το trip έδινε από 7,9 - 9 μέγιστο, άρα με ένα άτομο και τον δείκτη κολλημένο στο 120-130 πιστεύω ότι τα 600 χιλιόμετρα τα βγάζει. Βέβαια η μηχανή έχει στρωθεί σε ένα μεγάλο ποσοστό τώρα που πλησιάζω τα 6000 χιλιόμετρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 το DSG απο σταση ΔΕΝ ξεκιναει.. μαλλον να το πω ποιο σωστα δεν ξεκινα οπως πρεπει. χωρις χρονομετρα και θεωρια το mini και το RS ξεκινανε πολυ καλυτερα απο gti λογο dsg. φυσικα στα ρολλ πατηματα δεν πιστευω οτι πρεπει να γινει λογος.. ιδικα με το RS οπου δεν θα υπαρχει επαφη (υπερ του πολο φυσικα) εκτως αν πατησουν απο τα 140 το πολο ειναι ενα φοβερο αμαξι ΑΛΛΑ δεν ειναι να πατας απο σταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios_R Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 το DSG απο σταση ΔΕΝ ξεκιναει.. μαλλον να το πω ποιο σωστα δεν ξεκινα οπως πρεπει. χωρις χρονομετρα και θεωρια το mini και το RS ξεκινανε πολυ καλυτερα απο gti λογο dsg. φυσικα στα ρολλ πατηματα δεν πιστευω οτι πρεπει να γινει λογος.. ιδικα με το RS οπου δεν θα υπαρχει επαφη (υπερ του πολο φυσικα) εκτως αν πατησουν απο τα 140 το πολο ειναι ενα φοβερο αμαξι ΑΛΛΑ δεν ειναι να πατας απο σταση. Ισα ισα απο σταση το DSG σε συνδιασμό με την δύναμη από χαμηλά λόγω κομπρέσσορα θα ξεκινάει ιδανικά και θα απλώνει καλά.Απο αυτά που βλέπω στα βιντεάκια τουλάχιστον την πρωτη του την απλωνει ιδανικά! Στην εκκίνηση ένα ατμοσφαιρικό χρειάζεται στροφές για να μην κρεμάσει.Είναι πιο δύσκολο να βρεις το ιδανικό πάτημα στο γκάζι για να σπινιάρει όσο χρειάζεται. Τα turbo τα ξεκινάνε από πιο χαμηλά και θέλει προσοχή για να μην σπινιάρει πολύ.Ενδεικτικά στα corsa opc το ιδανικό ξεκίνημα είναι από χαμηλές στροφές (2200) για να μην σπινιάρει σαν χαζό και μετα απλώνει ιδανικά. Το μόνο σημείο που θα υστερεί το πολάκι σε σχέση με ένα χειροκίνητο είναι η αντίδραση στο φανάρι που λόγω dsg του polo στα πρώτα μέτρα το χειροκίνητο έχει πλεονέκτημα. Αλλά και πάλι μπορεί να απλώσει καλύτερα την δύναμη με λιγότερο συγκριτικά σπινιάρισμα. Και ας μην ξεχνάμε το εξής.Με το dsg έχεις επαναληψιμότητα και καμία χαμένη αλλαγή! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios_R Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Ερώτηση στους κατοχους GTI η ηλιοροφή απο την μέσα πλευρά εχει συρτάρι στο ταβάνι η ψήνεσε το καλοκαιρι απο τον ήλιο???? http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35846&st=0 Εχει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios_R Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Θεωρητικά και το Polo έχει 0-100 σε 6,9 sec αλλά αν δείτε στο βιντεάκι που έχω τραβήξει, με S και ESP απενεργοποιημένο έχω κάνει 6- 6,3 sec ( με χρονομέτρησε και φίλος από το forum) παρόλο που στην αρχή πίστευα ότι έκανα 6,5 - 6,8 sec!!! Άρα με ένα πρόγραμμα stage 1 από την revo που σε ανεβάζει στα 220 άλογα και 30-31 ροπή, σίγουρα σπάει άνετα το φράγμα των 6 sec ... μπορεί πιστεύω και 5,5 με το ζόρι! http://www.youtube.com/user/GrDude81#p/u/12/Veji8oBoWbs Αυτό το cupra ήταν θεωρητικά στα 230 αλογα τότε!και το 5,7 είναι με vbox! Ας μην ξεχνάμε ότι το dsg στο polo λένε ότι είναι λίγο πιο γρήγορο από του cupra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 το μινι πανακριβο αλλα σε στριψιμο ειναι αλλου............ +1000! Επίσης το clio δεν νομίζω οτι το βλέπει κανένα απο τα υπόλοιπα σε στροφές, ειναι πολύ πολύ μπροστά αλλά μόνο εκεί! Συνολικά ειναι κουραστικό σαν αυτοκίνητο, αρκετά σκληρό και πολύ κοντό σασμάν, σε ταξίδι σε ζαλίζει!! Φυσικά στην Ελλάδα ειναι και αρκετά ασύμφορο σαν συντήρηση λόγω 2λιτρου μοτέρ Πιστεύω οτι οποιος το αγοράσει πρέπει να χει συναίσθηση οτι παίρνει ενα αρκετά "ειδικό" όχημα σε σχέση με τα υπόλοιπα της κατηγορίας... Οσο για το dsg χωρις launch control δεν είναι οτι καλύτερο (ούτε το δικό μου εχει δυστυχώς παρότι 6αρι ) αλλά δεν φτιάχτηκε για κοντρες το κιβώτιο ούτε για να γράφει 0-100 ολη μέρα, εκεί που χρειάζεται είναι άψογο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Marios_R ενα τεστ σε 400αρι με dsg Χωρις LC και θα καταλαβεις πως οσα λες ειναι οκ μονο στη θεωρια. κανεις με DSG χωρις LC δεν παταει απο σταση. σε ολα τα αλλα μαζι σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios_R Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Marios_R ενα τεστ σε 400αρι με dsg Χωρις LC και θα καταλαβεις πως οσα λες ειναι οκ μονο στη θεωρια. κανεις με DSG χωρις LC δεν παταει απο σταση. σε ολα τα αλλα μαζι σου Εννοείται ότι με το Launch Control ένα dsg ξεκινάει καλύτερα από ενα dsg χωρις lc. Εγω λεω ότι στο φανάρι δεν έχει κατι να φοβηθει το polaki απεναντι στον ανταγωνισμο.Σιγουρα θα χανει λιγο στο πατα αλλα το ποσο δεν ξερω ακομη. Τεσπα θα το δω και στην πραξη σε 3 μηνες γιατί το αμαξι το παρηγγειλα και δεν το εχω οδηγησει ακομη! test drive ακομη περιμενω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 τεστ ντραιβ δεν θα βρεις... το εψαχνα και εγω απο τον Αυγουστο που ηταν να το παρω μεχρι πριν λιγο καιρο (κατι μου ετυχε και τελικα ΔΕΝ μπορω να το παρω για την ωρα ) οποτε κανε οτι και εγω. ενα test drive το ibiza cupra DSG. δεν ειναι ακριβως το ιδιο αλλα στο 85% ειναι μια πολυ καλη εμπειρια για το τι θα παρεις... σχετικα με το dsg του polo που λενε πως ειναι ποιο γρηγορο απο το cupra ειναι καθαρα θεμα μαρκετινγκ με το καλο να το παραλλαβεις φιλαρακι !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 http://www.youtube.c.../12/Veji8oBoWbs Αυτό το cupra ήταν θεωρητικά στα 230 αλογα τότε!και το 5,7 είναι με vbox! Ας μην ξεχνάμε ότι το dsg στο polo λένε ότι είναι λίγο πιο γρήγορο από του cupra Άρα το έχει λες άνετα το 0-100 σε 5,5 sec? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios_R Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 Άρα το έχει λες άνετα το 0-100 σε 5,5 sec? Αυτός το κατάφερε το 5,52 http://www.youtube.com/user/GrDude81#p/u/6/xJNUPfgxR-Q Τωρα τι φοραει το αμαξι για το 5,5 αυτος ξερει. Πάντως τα δεκατα δεν πεφτουν μονο με παραπάνω ιπποδύναμη και κάποια miliseconds λιγότερα στις αλλαγές του dsg. Σίγουρα θελει περισσότερα πραγματα(στησιμο λάστιχα ελαφρωμα κτλ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 το cupra αυτο το ξερω. το παιδι το λενε Βαγγελη. φοραει costum προγραμμα full εξατμιση εισαγωγη και intercooler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios_R Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 τεστ ντραιβ δεν θα βρεις... το εψαχνα και εγω απο τον Αυγουστο που ηταν να το παρω μεχρι πριν λιγο καιρο (κατι μου ετυχε και τελικα ΔΕΝ μπορω να το παρω για την ωρα ) οποτε κανε οτι και εγω. ενα test drive το ibiza cupra DSG. δεν ειναι ακριβως το ιδιο αλλα στο 85% ειναι μια πολυ καλη εμπειρια για το τι θα παρεις... σχετικα με το dsg του polo που λενε πως ειναι ποιο γρηγορο απο το cupra ειναι καθαρα θεμα μαρκετινγκ με το καλο να το παραλλαβεις φιλαρακι !! Μου υποσχέθηκαν τεστ ντραιβ από την karenta στην Αθήνα, ένα κοκκινο 5θυρο αυτή την εβδομαδα. Αντε να δουμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 το cupra αυτο το ξερω. το παιδι το λενε Βαγγελη. φοραει costum προγραμμα full εξατμιση εισαγωγη και intercooler. Και τωρα τελευταια εβαλε φτερωτη απο κ04 και το αμαξι παει πολυ σφαιρα,οι πoρφυριδες παλι τα μαγικα τους εκαναν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ventettasGTI Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 sorry λιγο για το ψιλο off topic αλλα εχει κανεις καμια προταση για barομετρο για το GTI... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 το DSG απο σταση ΔΕΝ ξεκιναει.. μαλλον να το πω ποιο σωστα δεν ξεκινα οπως πρεπει. χωρις χρονομετρα και θεωρια το mini και το RS ξεκινανε πολυ καλυτερα απο gti λογο dsg. φυσικα στα ρολλ πατηματα δεν πιστευω οτι πρεπει να γινει λογος.. ιδικα με το RS οπου δεν θα υπαρχει επαφη (υπερ του πολο φυσικα) εκτως αν πατησουν απο τα 140 το πολο ειναι ενα φοβερο αμαξι ΑΛΛΑ δεν ειναι να πατας απο σταση. Θα διαφωνήσω.... Το polaki ξεκινάει πολύ μα πολύ καλύτερα από το golf TSI REVO που είχα πριν.... Θεωρώ ότι ξεκινάει πάρα πολύ καλά....και μάλιστα χωρις να χάνεται η δύναμη στο δρόμο.... άποψή μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyriakos_tsi Posted January 10, 2011 Report Share Posted January 10, 2011 να ρωτησω κατι?βλεπω σε αυτο site http://www.autoblog.gr/2010/03/07/geneva-2010-vw-polo-gti/ οτι το πολο παρουσιαστηκε στην εκθεση της γενευης με διαφορετικη ζαντα.αυτη μπορει να μπει extra?γνωριζει κανεις αν γινεται και ποσο παει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 Αμα πληρωσεισ ολα γινονται!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...