Speedy Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 (edited) Χμμ οντως εχεισ δικιο Σπνιντι τωρα που το λες το παρατηρω και εγω.. Αυτο ειναι μεγαλη π....ια παντος.. Είναι όντως .... Το γκάζι είναι ηλεκτρονικό και έχει ένα όριο το 100%. Όταν πατάς τέρμα το γκάζι αυτό ξεπερνάει το 100% και κατευθείαν κατεβάζει ταχύτητα. Το όριο όπου πάνω από αυτό κατεβάζει ταχύτητα(από το εργοστάσιο είναι χ) έχω διαβάσει πως μπορείς να το αυξήσεις σε ένα ποσοστό όπου δεν θα μπορεί να πιάσει ποτέ το γκάζι πχ. 200% κι έτσι να μην κάνει kick down ... αυτά όλα στη θεωρία πάντα. Εαν υπάρξει κάτι νεότερο πιο χειροπιαστό θα ενημερώσω για το τι και πως ... Κάτι ακόμη που λέγεται είναι πως εάν πατάς συνεχόμενα το paddle + τότε το dsg δεν κάνει kick down αλλά σε κάποια αυτοκίνητα λειτουργεί και σε άλλα όχι ... δλδ είσαι με 2αρα στο M ή S , κρατάς πατημένο το + και πατάς φουλ γκάζι ... αλλά δεν είμαι σίγουρος εάν είναι το τελευταίο σωστό .. όποιος γνωρίζει ας μας πει ! Ο ποιο ασφαλής τρόπος πιστεύω πως είναι η ακρίβεια του ποδιού ... Edited January 11, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 (edited) Απ' όσο ξέρω πίσω από το πεντάλ του γκαζιού υπάρχει ένα κουμπί το οποίο δίνει εντολή στο κιβώτιο να κατεβάσει ταχύτητα. Έτσι όταν εσύ πατάς τέρμα το γκάζι τότε το πεντάλ πατάει εκείνο το κουμπί και έτσι κάνει kick down δλδ κατέβασμα ταχύτητας .. Αν σταματήσεις το πόδι πριν το πεντάλ ακουμπήσει το κουμπί τότε θα έχει φουλ γκάζι χωρίς κατέβασμα ... αυτό ίσχυε στα μκ5 δυστυχώς δεν γνωρίζω εάν ισχύει και στο μκ6,polo κλπ .... εάν υπάρχει κουμπί πίσω από το πεντάλ λογικά το ίδιο θα ισχύει και σ' αυτά Απλά πιστεύω πως θέλει λίγη εξάσκηση για να μην πατήσεις το κουμπί ... Ακριβώς! Χμμ οντως εχεισ δικιο Σπνιντι τωρα που το λες το παρατηρω και εγω.. Αυτο ειναι μεγαλη π....ια παντος.. Γιατι πρεπει να εχεις πληρη αισθηση του γκαζιου και να ξερεις πουθ να σταματησει να ελεγχεισ την δυναμη.. κτλπ.. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΕΥΚΟΛΟ ΤΟ ΑΥΤΟΜΑΤΟ.. εντάξει δεν είναι και τόσο δύσκολο να δώσεις τέρμα γκάζι χωρίς να πατήσεις το κουμπί του kickdown, εγω την πρώτη βδομάδα το συνήθισα στο golf! Είναι χρήσιμο πάντως ακόμα και στο manual, αν είσαι με μεγάλη σχέση και θες να περάσεις κάποιον, αντί να ρίχνεις σφαλιάρες στο λεβιέ ή να κατεβάζεις απο το paddle μια μια, τραβας μια το γκάζι στο πάτωμα, πετάει μια 2α με τη μία και φεύγεις Edited January 11, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 Ναι οντως συνωνοματε εκει βοηθαει αλλα νταξει υποτιθεται ειναι μανουαλ για καποιο λογο..! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 Ναι οντως συνωνοματε εκει βοηθαει αλλα νταξει υποτιθεται ειναι μανουαλ για καποιο λογο..! Η vw το manual δεν το χει περι πολλού μάλλον! Το καινούριο διπλού συμπλέκτη της alfa που εβαλε τωρα στη mito δεν αλλάζει στον κόφτη στο manual!!! Οχι οτι ειναι κανενα τρομερά χρήσιμο χαρακτηριστικό βέβαια αυτό σε τουρμπάτο μοτέρ 1.4, που στον κόφτη δεν εχει νόημα να ανέβει αλλά λέμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted January 11, 2011 Report Share Posted January 11, 2011 (edited) Ναι ε νταξει φαση θα εχει απο την στιγμη που ειναι ιδιο σασμαν και η λεπτομερια οπως και η πρωτοτυπια παιζει ρολο! Edited January 11, 2011 by Andreasf2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted January 12, 2011 Report Share Posted January 12, 2011 Ρε παιδιά, κανένα νέο για cruise control για το Polo GTI ή ακόμα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted January 12, 2011 Report Share Posted January 12, 2011 Ρε παιδιά, κανένα νέο για cruise control για το Polo GTI ή ακόμα??? Τι εννοείς; Αν υπάρχει; Εγώ έχω cruise control και ήταν πακέτο με τα ρανταράκια (εργοστασιακά) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted January 12, 2011 Report Share Posted January 12, 2011 (edited) Μπορεί κάποιος να μου πει που μπορώ να κάνω και γω να ανοίγει το πορτ μπαγκάζ αυτόματα μέχρι επάνω;;;;;;;;;; Edited January 12, 2011 by Iorgos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted January 12, 2011 Report Share Posted January 12, 2011 Ειναι ένα άσπρο 3θυρο GTI με πινακίδες ΝΙΡ-51..... της παρέας;;; Το είδα σήμερα νωρίτερα παρκαρισμένο στο Cosmos στη Θεσσαλονίκη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 Τι εννοείς; Αν υπάρχει; Εγώ έχω cruise control και ήταν πακέτο με τα ρανταράκια (εργοστασιακά) Ναι... Όσοι το έχουν βάλει εργοστασιακά το cruise control δεν υπάρχει πρόβλημα. Οι υπόλοιποι όμως που το πήραμε χωρίς αυτό και θέλουμε να βάλουμε εκ των υστέρων, δεν το αναγνωρίζει ο εγκέφαλος για την ώρα... Ελπίζω να βγάλουν σύντομα και για εμάς, για να δω που μπορεί να φτάσει η κατανάλωση με αυτό επάνω... Να σε ρωτήσω κάτι ρε φίλε... ! Τι κατανάλωση σου δείχνει αν το πας με cruise control στα 120 χιλ./ώρα??? Πέφτει κάτω από 7,5 ?? Κάνε αν μπορείς διάφορες μετρήσεις και πες μας... Ευχαριστώ εκ των προτέρων... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 καλα νεα φερνω.. η milltek βγαζει εξατμιση για το ibiza cupra (ιδιο πατωμα με το polo σας) αρα αφου μονο το τελικο εχουν να αλλαξουν πιστευω και για εσας σε λιγο καιρο θα παιζει.. SEAT's latest Mk5 Ibiza Cupra, powered by the 1.4 TSI 180PS twin-charger engine, is currently in Milltek's development centre. Milltek's engineers are working hard to find a perfect balance between increased power and torque, a powerful sporty exhaust note (when the driver demands) - all without overpowering the cabin with excessive noise.We will have more information on their progress available here in the coming days... http://www.millteksport.com/product.news.read.cfm?articleid=75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mecengin Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 καλα νεα φερνω.. η milltek βγαζει εξατμιση για το ibiza cupra (ιδιο πατωμα με το polo σας) αρα αφου μονο το τελικο εχουν να αλλαξουν πιστευω και για εσας σε λιγο καιρο θα παιζει.. http://www.millteksport.com/product.news.read.cfm?articleid=75 καλοοοοοοο αυτο αλλα ισχυει για όλη την εξατμηση απο τη πολλαπλη εως τελος και ποσο λες να παει το μαλλι...?και θα δινει τιποτα...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 (edited) φυσικα με το αναλλογο remap στην ECU. πιστευω αν εχει επιλογη για τον ηχο οπως λενε θα ειναι κοντα στο 2χιλιαρο Edited January 13, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS75 Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 (edited) Μπορεί κάποιος να μου πει που μπορώ να κάνω και γω να ανοίγει το πορτ μπαγκάζ αυτόματα μέχρι επάνω;;;;;;;;;; ξερει κανένας τιποτα γιαυτο το συστημα? Edited January 13, 2011 by GIANNIS75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 ξερει κανένας τιποτα γιαυτο το συστημα? τωρα ανοίγει κι αν ναι μεχρι που ανοιγει ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 τι εχετε να πειτε για αυτο??? http://www.youtube.com/watch?v=UWxXbMAoOaY&feature=related Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g-e-g-o Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 τωρα ανοίγει κι αν ναι μεχρι που ανοιγει ? απο τη μανα του απλα πεταγεται δηλαδη ανοιγει η κλειδαρια δεν σηκωνεται πανω..νομιζω αλλαζεις τα αμορτισερακια της πισω πορτας και γινεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 τι εχετε να πειτε για αυτο??? http://www.youtube.com/watch?v=UWxXbMAoOaY&feature=related Θέλεις σχολιασμό σε σχέση με τι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 τι εχετε να πειτε για αυτο??? http://www.youtube.com/watch?v=UWxXbMAoOaY&feature=related Μαμά το πουντο!χαχαχχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 Μαμά το πουντο!χαχαχχα ......και πάλι δεν μου φαίνεται νορμαλ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 Θέλεις σχολιασμό σε σχέση με τι? σε σχεση με το punto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 (edited) σε σχεση με το punto 1.δεν ξέρουμε το κάθε αμάξι(ειναι gti,ή είναι μαμα?) 2.δεν ξέρουμε τον κάθε οδηγό(πατάνε και οι δύο τέρμα?) Edited January 13, 2011 by AlenXxX Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 1.δεν ξέρουμε το κάθε αμάξι(ειναι gti,ή είναι μαμα?) 2.δεν ξέρουμε τον κάθε οδηγό(πατάνε και οι δύο τέρμα?) απο κατι λεπτομερειες στο καντραν που προσεξα μαλλον gti ειναι το polo και απο οτι καταλαβαινω μαλλον τερμα το πατανε. αλλα πως το punto μαζεψε ετσι??απο οσο ξερω 122 αλογα βγαινει(διορθωστε με αν κανω λαθος) οποτε μιλαμε για πειραγμενο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 (edited) απο κατι λεπτομερειες στο καντραν που προσεξα μαλλον gti ειναι το polo και απο οτι καταλαβαινω μαλλον τερμα το πατανε. αλλα πως το punto μαζεψε ετσι??απο οσο ξερω 122 αλογα βγαινει(διορθωστε με αν κανω λαθος) οποτε μιλαμε για πειραγμενο Παιδιά το GTI κάποια στιγμή αφήνει....(και είναι GTI επιβεναιώνεται από τον ήχο και το καντραν) και πάλι όμως δεν είναι λογικό το Punto να μαζεύει έτσι....Με πρόγραμμα φτάνει 150 άλογα.... μιλάμε για 180 άλογα εδώ (192 για την ακρίβεια)....... Edited January 13, 2011 by kospasTSI12345 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted January 13, 2011 Report Share Posted January 13, 2011 Παιδιά το GTI κάποια στιγμή αφήνει....(και είναι GTI επιβεναιώνεται από τον ήχο και το καντραν) και πάλι όμως δεν είναι λογικό το Punto να μαζεύει έτσι....Με πρόγραμμα φτάνει 150 άλογα.... μιλάμε για 180 άλογα εδώ....... αρα τι παιζει οεο??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...