tsolias26 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Λοιπόν σήμερα κατέβηκα Αθήνα απο Ηγουμενίτσα, με 120 χιλ . το πολύ ( και όμως το κατάφερα) και λίγο πριν φτάσω στο σπίτι μου μου έδειχνε το τριπ επάρκεια ακόμα 150 χιλιόμετρα. Άρα συνολικά υπολογίστε γύρω στα 600 χιλ. αυτονομία. Η μέση κατανάλωση έπαιζε μεταξύ 6,6 - 7,3 l/100. Μάλιστα... Καθόλου άσχημα θα έλεγα για το polaki. Με το cruise control πάντως θα είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Λοιπόν σήμερα κατέβηκα Αθήνα απο Ηγουμενίτσα, με 120 χιλ . το πολύ ( και όμως το κατάφερα) και λίγο πριν φτάσω στο σπίτι μου μου έδειχνε το τριπ επάρκεια ακόμα 150 χιλιόμετρα. Άρα συνολικά υπολογίστε γύρω στα 600 χιλ. αυτονομία. Η μέση κατανάλωση έπαιζε μεταξύ 6,6 - 7,3 l/100. Μάλιστα... Καθόλου άσχημα θα έλεγα για το polaki. Με το cruise control πάντως θα είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα... Πολυ καλα μαντατα ειναι αυτα για το πολο. Βεβαια το πηγαινες πολυ χαλαρα αλλα παλι καλα ειναι. Ποσα ειναι τα λιγοτερα χιλιομετρα που εχεις βγαλει με ενα ρεζερβουαρ? Για να καταλαβεις γιατι ρωταω, με το δικο μου (1,6 FSI) που εχει 10 λιτρα παραπανω ρεζερβουαρ εντος πολης με σκισιμο βγαζω 350 το με τα 50 λιτρα λιγο πριν φτασει ρεζερβα. Δηλαδη μιλαμε για καταναλωση 14 λτ/100χλμ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 14 λιτρα τα 100 και εχεις απλο 1600 ? ? ? Εγω θα το ειχα σουταρει και θα επαιρνα διλιτρο , ακομα και αυτο πιο λιγο καιει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander The Sailor Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Λοιπόν σήμερα κατέβηκα Αθήνα απο Ηγουμενίτσα, με 120 χιλ . το πολύ ( και όμως το κατάφερα) και λίγο πριν φτάσω στο σπίτι μου μου έδειχνε το τριπ επάρκεια ακόμα 150 χιλιόμετρα. Άρα συνολικά υπολογίστε γύρω στα 600 χιλ. αυτονομία. Η μέση κατανάλωση έπαιζε μεταξύ 6,6 - 7,3 l/100. Μάλιστα... Καθόλου άσχημα θα έλεγα για το polaki. Με το cruise control πάντως θα είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα... Έλα ρε φίλε!!! Και γαμ@!! Χαλαρό ταξιδάκι, άνετο με το polo και αυτονομία super!! Αυτά είναι! Μετράει άγρια το αμάξι.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Λοιπόν σήμερα κατέβηκα Αθήνα απο Ηγουμενίτσα, με 120 χιλ . το πολύ ( και όμως το κατάφερα) Αυτό δεν το κανα που να με πληρώνανε Πολύ καλή η κατανάλωση πάντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 (edited) Πολυ καλα μαντατα ειναι αυτα για το πολο. Βεβαια το πηγαινες πολυ χαλαρα αλλα παλι καλα ειναι. Ποσα ειναι τα λιγοτερα χιλιομετρα που εχεις βγαλει με ενα ρεζερβουαρ? Για να καταλαβεις γιατι ρωταω, με το δικο μου (1,6 FSI) που εχει 10 λιτρα παραπανω ρεζερβουαρ εντος πολης με σκισιμο βγαζω 350 το με τα 50 λιτρα λιγο πριν φτασει ρεζερβα. Δηλαδη μιλαμε για καταναλωση 14 λτ/100χλμ! Δεν το έχω σκίσει ποτέ ρε Γίωργαρε τόσο πολύ το αμάξι αλλά ακόμα και το έσκιζα για ένα ολόκληρο ρεζερβουάρ πιστεύω ότι δεν θα έφτανε τα 14 λίτρα. Βέβαια μιλάμε και για διαφορετική καρότσα σε σχέση με το Golf... Έλα ρε φίλε!!! Και γαμ@!! Χαλαρό ταξιδάκι, άνετο με το polo και αυτονομία super!! Αυτά είναι! Μετράει άγρια το αμάξι.... Ναι ,σήμερα ήμουν πολύ Easy Rider... Αυτό δεν το κανα που να με πληρώνανε Πολύ καλή η κατανάλωση πάντως XAXAXA! Άσε ρε φίλε.... απορώ ακόμα πως άντεξα.... Speeeeeeed!!! Edited February 5, 2011 by TSOLIAS30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Ημουνα Φιλοσιδη για να δω 1η εικονα το πολο gti που παρηγγειλα και αναφερθηκε απο μηχανικο οτι υπαρχει απο revo ετοιμο πακετο για το πολο που καλυπτεται απο την εγγυηση του φιλοσιδη για το αμαξι. Δευτερα που θα ειναι ετοιμο με ολα τα εξτρα και τα δωρα πανω και θα το παραλαβω στα χερια μου θα ρωτησω λεπτομερως τα παντα για revo. Κανενας αλλος καποιο νεο ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Γεια σε ολους! Εχω το polo gti απο τα μεσα Δεκεμβρη,και γενικα ειμαι ευχαριστημενος,ειδικα με το dsg. Ερχομαι στο "προβλημα".Τριξιμο στην επενδυση της οροφης,πισω απο το ανοιγμα της ηλιοροφης και στην πλευρα του συνοδηγου.....η ταπετσαρια τριζει και κανει ενα ενοχλητικο τσικ-τσικ ειδικα στις εντονες κλισεις.Δεν ειναι κακη συναρμολογηση γιατι δεν φενεται να τρεμει,αλλα μαλλον θεμα υλικου,γιατι ακομα και οταν την πιεζω με το χερι μου,κανει αυτο τον ηχο. Εχω βεβαια και το αγνωστης προελευσης ντουκ,που ακουγεται πολυ ηπια ειναι αληθεια στην περιχοχη της δεξιας πλαινης κολωνας ή λιγο πιο πισω,και οχι παντα,αλλα κυριως σε σταματηματα η κατακορυφες αναπηδησεις (οχι παντα ομως). Εχει παρατηρησει κανεις παρμομοια ηχητικα εφε; Θα μπορουσα να τα ειχα γραψει κατα λεξη ακριβως τα ιδια και γω!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Ημουνα Φιλοσιδη για να δω 1η εικονα το πολο gti που παρηγγειλα και αναφερθηκε απο μηχανικο οτι υπαρχει απο revo ετοιμο πακετο για το πολο που καλυπτεται απο την εγγυηση του φιλοσιδη για το αμαξι. Δευτερα που θα ειναι ετοιμο με ολα τα εξτρα και τα δωρα πανω και θα το παραλαβω στα χερια μου θα ρωτησω λεπτομερως τα παντα για revo. Κανενας αλλος καποιο νεο ? αυτό με την εγγύηση ξέχασέ το...και σε εμένα τα ίδια έλεγαν με το golf.... Θα μπορουσα να τα ειχα γραψει κατα λεξη ακριβως τα ιδια και γω!!!! Τουλάχιστον για το τρίξιμο στην κολώνα....διαβάστε 3-4 σελίδες πίσω..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Γιατι να ξεχασω την εγγυηση /?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Λοιπόν σήμερα κατέβηκα Αθήνα απο Ηγουμενίτσα, με 120 χιλ . το πολύ ( και όμως το κατάφερα) και λίγο πριν φτάσω στο σπίτι μου μου έδειχνε το τριπ επάρκεια ακόμα 150 χιλιόμετρα. Άρα συνολικά υπολογίστε γύρω στα 600 χιλ. αυτονομία. Η μέση κατανάλωση έπαιζε μεταξύ 6,6 - 7,3 l/100. Μάλιστα... Καθόλου άσχημα θα έλεγα για το polaki. Με το cruise control πάντως θα είναι ακόμα καλύτερα τα πράγματα... εγω εχω μεχρι στιγμης 360χλμ και ειναι μια γραμμη κατω απο τη μεση!!!για να δουμε ποσα θα βγαλει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 καλησπέρα παιδιά.καινούργιος είμαι εδώ. σε λίγες μέρες θα έχω polo gti και εγώ!διάβασα σχεδόν όλες τις σελίδες και το μονο που κατάλαβα είναι ότι είστε όλοι ευχαριστημένοι με το polo εκτος από κάποια μικροπροβληματα.αλλα δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο για αυτό που ήθελα οποτε θα ρωτισω.. τι καεί το polo με πραγματικό σκίσιμο και τι καίει normal?είστε ευχαριστημένοι απ την κατανάλωση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 καλησπέρα παιδιά.καινούργιος είμαι εδώ. σε λίγες μέρες θα έχω polo gti και εγώ!διάβασα σχεδόν όλες τις σελίδες και το μονο που κατάλαβα είναι ότι είστε όλοι ευχαριστημένοι με το polo εκτος από κάποια μικροπροβληματα.αλλα δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο για αυτό που ήθελα οποτε θα ρωτισω.. τι καεί το polo με πραγματικό σκίσιμο και τι καίει normal?είστε ευχαριστημένοι απ την κατανάλωση? νορμαλ καει νορμαλ και με σκισιμο θελει να πιει ολο το βοσπορο!!!! :thumbsu: :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 νορμαλ καει νορμαλ και με σκισιμο θελει να πιει ολο το βοσπορο!!!! :thumbsu: :thumbsup: όλο όμως?αυτό είναι πρόβλημα!δηλαδή σε λίτρα πες μου τι λέει η οθόνη! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 όλο όμως?αυτό είναι πρόβλημα!δηλαδή σε λίτρα πες μου τι λέει η οθόνη! θα δω αυριο και θα σου πω οταν το παταω δεν κοιταω οθονη.κοιταω μπροστα μου.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Γιατι να ξεχασω την εγγυηση /?? Εννοώ ότι δεν σου παρέχει εγγύηση σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά....Πρόκειται για εξωτερική παρεμβαση.. Ασε που είναι και πιο ακριβό από την REVO....την έχουν ψηλιαστεί και τα λένε... Εμένα μου βάζαν το πρόγραμμα με 850 ευρώ και το αμάξι ανέβαινε 180άλογα. Στην REVO με 650 έγινε 205. Διαλέγεις και παίρνεις. Πάντως γν'ωρισε λίγο το αμάξι πριν συζητάς για προγράμματα....Μπορεί να μην σου είναι απαραίτητο. νορμαλ καει νορμαλ και με σκισιμο θελει να πιει ολο το βοσπορο!!!! :thumbsu: :thumbsup: Βασικά δεν θα το έλεγα νορμαλ....Νορμαλ θα μπορούσες να το πεις σε σχέση με το ότι είναι ένα αμάξι με 180άλογα τούρμπο... με βάσει τα λεγόμενα του κατασκευαστή είναι πολλά..... Με σκίσιμο απλά καταπίνει..... Εγώ το περίμενα καλυτερο.....Το TSI GOLF που είχα πριν είχε μικρότερη κατανάλωση, ήταν βαρύτερο και είχε περισσότερα άλογα ...βέβαια με πρόγραμμα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted February 5, 2011 Report Share Posted February 5, 2011 Εννοώ ότι δεν σου παρέχει εγγύηση σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά....Πρόκειται για εξωτερική παρεμβαση.. Ασε που είναι και πιο ακριβό από την REVO....την έχουν ψηλιαστεί και τα λένε... Εμένα μου βάζαν το πρόγραμμα με 850 ευρώ και το αμάξι ανέβαινε 180άλογα. Στην REVO με 650 έγινε 205. Διαλέγεις και παίρνεις. Πάντως γν'ωρισε λίγο το αμάξι πριν συζητάς για προγράμματα....Μπορεί να μην σου είναι απαραίτητο. Βασικά δεν θα το έλεγα νορμαλ....Νορμαλ θα μπορούσες να το πεις σε σχέση με το ότι είναι ένα αμάξι με 180άλογα τούρμπο... με βάσει τα λεγόμενα του κατασκευαστή είναι πολλά..... Με σκίσιμο απλά καταπίνει..... Εγώ το περίμενα καλυτερο.....Το TSI GOLF που είχα πριν είχε μικρότερη κατανάλωση, ήταν βαρύτερο και είχε περισσότερα άλογα ...βέβαια με πρόγραμμα.... με το tsi που ειχα μαμα 140αρι εβγαζα τουλαχιστον 800 χλμ με νορμαλ κατασταση. για αυτο και μου φαινεται νορμαλ η καταναλωση του πολο.το πολο στο ρελαντι λεει 0,6 ενω το golf ελεγε 0.4 μερικες φορες και 0,3...για εμενα αν σκεφτεισ οτι μιλαμε για 40 αλογα παραπανω νορμαλ μου φαινεται,δεν εχω παραπονο.ενος φιλου μου το octavia rs 240 αλογα του λεει 0,8 η 0,9 οταν ειναι ρελαντι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mecengin Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 Εννοώ ότι δεν σου παρέχει εγγύηση σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά....Πρόκειται για εξωτερική παρεμβαση.. Ασε που είναι και πιο ακριβό από την REVO....την έχουν ψηλιαστεί και τα λένε... Εμένα μου βάζαν το πρόγραμμα με 850 ευρώ και το αμάξι ανέβαινε 180άλογα. Στην REVO με 650 έγινε 205. Διαλέγεις και παίρνεις. Πάντως γν'ωρισε λίγο το αμάξι πριν συζητάς για προγράμματα....Μπορεί να μην σου είναι απαραίτητο. Βασικά δεν θα το έλεγα νορμαλ....Νορμαλ θα μπορούσες να το πεις σε σχέση με το ότι είναι ένα αμάξι με 180άλογα τούρμπο... με βάσει τα λεγόμενα του κατασκευαστή είναι πολλά..... Με σκίσιμο απλά καταπίνει..... Εγώ το περίμενα καλυτερο.....Το TSI GOLF που είχα πριν είχε μικρότερη κατανάλωση, ήταν βαρύτερο και είχε περισσότερα άλογα ...βέβαια με πρόγραμμα.... το πολο ειναι μολις 20 κιλα ελαφρυτερο απο το golf οποτε ειναι μηδαμινη η διαφορα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS75 Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 (edited) το κιτ υγραεριο ειναι ετοιμο και στισ 15 φεβρουαριου θα τοποθετηθει στο gti. αποτελειται απο την δεξαμενη καλωδιωσεισ εγκεφαλο και εναν εναλακτη ο οποιος με ανταπτορα συνδεεται στην αντλια υψηλης. οποτε και εκει γινεται η αλλαγη βενζινης και υγραεριου σε υγρη μορφη. ξεκιναει κατευθειαν με υγραεριο ή βενζινα. δουλευει με τα ιδια μπεκ ψεκασμου. οποτε το υγραεριο πηγαινει κατευθειαν στο χωρο καυσης χωρις να υπαρχει προβλημα στον κινιτηρα και βαλβιδες. οποτε οταν γινει η καυση ολα τα αλλα ειναι το ιδιο . ειναι καλυτερο και απο τα συστηματα τα οποια μπαινουν στην πολαπλη γιατι εκεινα περνανε αππο βαλβιδεσ και καταληγουν στον χωρο καυσησ. σαν καυσιμο ποιο καθαρο, ανοθευτο και 110 οκτανια και σουπερ τιμη 0,785 στην φλωρινα η βενζινα 1,62 κυριοι και κυριες. Edited February 6, 2011 by GIANNIS75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 Εννοώ ότι δεν σου παρέχει εγγύηση σε περίπτωση που κάτι πάει στραβά....Πρόκειται για εξωτερική παρεμβαση.. Ασε που είναι και πιο ακριβό από την REVO....την έχουν ψηλιαστεί και τα λένε... Εμένα μου βάζαν το πρόγραμμα με 850 ευρώ και το αμάξι ανέβαινε 180άλογα. Στην REVO με 650 έγινε 205. Διαλέγεις και παίρνεις. Πάντως γν'ωρισε λίγο το αμάξι πριν συζητάς για προγράμματα....Μπορεί να μην σου είναι απαραίτητο. Βασικά δεν θα το έλεγα νορμαλ....Νορμαλ θα μπορούσες να το πεις σε σχέση με το ότι είναι ένα αμάξι με 180άλογα τούρμπο... με βάσει τα λεγόμενα του κατασκευαστή είναι πολλά..... Με σκίσιμο απλά καταπίνει..... Εγώ το περίμενα καλυτερο.....Το TSI GOLF που είχα πριν είχε μικρότερη κατανάλωση, ήταν βαρύτερο και είχε περισσότερα άλογα ...βέβαια με πρόγραμμα.... ποπό και εγώ που νόμιζα ότι θα καίει λίγο. παιδιά το grand cherokee που είχα(πριν το σπάσω) πάταγα τέρμα το γκάζι και έλεγε 99 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα δεν έχει κοιτάξει κανεις να δει τι λέει όταν το γαμάς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mecengin Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 το κιτ υγραεριο ειναι ετοιμο και στισ 15 φεβρουαριου θα τοποθετηθει στο gti. αποτελειται απο την δεξαμενη καλωδιωσεισ εγκεφαλο και εναν εναλακτη ο οποιος με ανταπτορα συνδεεται στην αντλια υψηλης. οποτε και εκει γινεται η αλλαγη βενζινης και υγραεριου σε υγρη μορφη. ξεκιναει κατευθειαν με υγραεριο ή βενζινα. δουλευει με τα ιδια μπεκ ψεκασμου. οποτε το υγραεριο πηγαινει κατευθειαν στο χωρο καυσης χωρις να υπαρχει προβλημα στον κινιτηρα και βαλβιδες. οποτε οταν γινει η καυση ολα τα αλλα ειναι το ιδιο . ειναι καλυτερο και απο τα συστηματα τα οποια μπαινουν στην πολαπλη γιατι εκεινα περνανε αππο βαλβιδεσ και καταληγουν στον χωρο καυσησ. σαν καυσιμο ποιο καθαρο, ανοθευτο και 110 οκτανια και σουπερ τιμη 0,785 στην φλωρινα η βενζινα 1,62 κυριοι και κυριες. Ναι αγορινα κι εγω ετσι τα ξερω...με το που παραλλαβω εχω κλεισει ραντεβου για τοποθετηση....το μονο που τσουζει ειναι τα 2500 Ε .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 ποπό και εγώ που νόμιζα ότι θα καίει λίγο. παιδιά το grand cherokee που είχα(πριν το σπάσω) πάταγα τέρμα το γκάζι και έλεγε 99 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα δεν έχει κοιτάξει κανεις να δει τι λέει όταν το γαμάς? επίσης μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι ακριβώς γίνετε όταν μπαίνει στο S γιατί δεν είχα τέτοια εμπειρία ποτε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 ευγε για το κιτ και αφησε και τηλ να σε παρουμε σε 5 χρονια να μας πεις ζημιες που προεκυψαν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS75 Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 (edited) ευγε για το κιτ και αφησε και τηλ να σε παρουμε σε 5 χρονια να μας πεις ζημιες που προεκυψαν... ασε εσυ τηλθα σε παρω μετα απο 5 χρονια οταν η βενζινα θα εχει 5 ευρω (και το πολο μονο θα το βλεπεις δεμν θα το καβαλας) και το αεριο 2,5 για να σου δωσω το δικο μου κιτ γιατι τοτε θα εχει 5000 ευρω (προκαλεις φιλε) Edited February 6, 2011 by GIANNIS75 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanisgenius Posted February 6, 2011 Report Share Posted February 6, 2011 (edited) ποπό και εγώ που νόμιζα ότι θα καίει λίγο. παιδιά το grand cherokee που είχα(πριν το σπάσω) πάταγα τέρμα το γκάζι και έλεγε 99 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα δεν έχει κοιτάξει κανεις να δει τι λέει όταν το γαμάς? αν θυμαμαι καλα πρεπει να λεει περιπου 35-40 λιτρα.... ασε εσυ τηλθα σε παρω μετα απο 5 χρονια οταν η βενζινα θα εχει 5 ευρω (και το πολο μονο θα το βλεπεις δεμν θα το καβαλας) και το αεριο 2,5 για να σου δωσω το δικο μου κιτ γιατι τοτε θα εχει 5000 ευρω (προκαλεις φιλε) αληθεια θα παει 5 ευρω???τοτε παω να αγορασω τωρα 100000 λιτρα με 1.83 για να ειμαι κ κερδισμενος οταν το αεριο θα εχει 2.5.... μπορω να κανω κ επενδυση βεβαια...να την πουλαω με 3 ευρω.... με τα 2.500 χιλιαρικα που εδωσες για να το βαλεις εγω θα βαζω βενζινη για 2 χρονια!!!κ σε 2 χρονια εσυ θα εχεις χαλασει 1.000+ για το αεριο...οποτε αλλος ενας χρονος για μενα....στα 3 χρονια δηλαδη ειμαστε το ιδιο....εγω μετα λεω να το πουλησω!!!!! επίσης μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος τι ακριβώς γίνετε όταν μπαίνει στο S γιατί δεν είχα τέτοια εμπειρία ποτε. οταν μπαινει στο S αλλαζει ταχυτητα στις 3.500 στροφες...κ γενικα ειναι πιο νευρικο το αμαξι...εκει που στο D δηλαδη θα εχει 5η αμα το βαλεις στο S θα βαλει 3η.. Edited February 6, 2011 by fanisgenius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...