ghort Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 1 μηνας εμεινε. 30 ιουλιου παταει Ελλαδα το πυραυλακι. Δρομοι της Αθηνας ετοιμαστειτε για οργωμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Αντρεα με ενα ασπρο θες να πατησεις? Προσεχε γιατι απο τα 251251 ασπρα σιροκο που υπαρχουν εδω το ενα ειναι 2λιτρο με οδηγο κοντρακια και παταει δυνατα..Ισως να εχει και προγραμμα γτ παει παρα πολυ καλα...Οπως καταλαβαινεις ακομα το φυσαω και δεν κρυωνει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 (edited) 1 μηνας εμεινε. 30 ιουλιου παταει Ελλαδα το πυραυλακι. Δρομοι της Αθηνας ετοιμαστειτε για οργωμα. μεγεισ αγορινα καλεσ βολτεσ!!1 Αντρεα με ενα ασπρο θες να πατησεις? Προσεχε γιατι απο τα 251251 ασπρα σιροκο που υπαρχουν εδω το ενα ειναι 2λιτρο με οδηγο κοντρακια και παταει δυνατα..Ισως να εχει και προγραμμα γτ παει παρα πολυ καλα...Οπως καταλαβαινεις ακομα το φυσαω και δεν κρυωνει! αχαΔΑΧΑΧΑΧΑΧΑΑ ακριβωσ αφου ολοι το ιδιο χρωμα το πηρανε και το κανανε σουπα! Οχι ρε ενασ μικροτεροσ απο εμενα ειναι. 1.4 ειναι το δικο του με τα 160 αλογα και λεει οτι φοραει προγραμμα εχει βαλει και ενα τεραστιο RS διπλα στο ΤSI ο χριστοσ και η παναγια RS σε βολκσβαγκεν πρωτη φορα βλεπω! Edited July 5, 2011 by Andreasf2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakattack Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 1 μηνας εμεινε. 30 ιουλιου παταει Ελλαδα το πυραυλακι. Δρομοι της Αθηνας ετοιμαστειτε για οργωμα. και για μενα ενας μηνας εμεινεεεεε.......εγω θα το εχω στις διακοπες....οποτε θα οργωσω λημνο και κρητη.....!!!!! χαχαχαχα....με το καλο και ασφαλη χιλιομετρα φιλε..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Εχω ανοιξει με golf 5 tsi ΦΠΕ περιπου στα 220ps απο πρωτες ρολαριστες,στην ανηφορα του εριξα μισο αμαξι στην αρχη αλλα με μαζεψε και μου εριξε αλλο μισο ενω στην κατηφορα παλι απο πρωτες του εριξα 2 αμαξια. Παντως το ατου του ειναι πρωτες ρολαριστες γιατι οι αλλοι σπιναρουν και δευτερον δεν εχει υστεριση στο πατημα, που αυτο παρατηρηται απο σταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Eδω και ενα μηνα ειναι φουλαρισμενο 100αρα , πλυμενο στην τριχα και αναπαυεται στο γκαραζ. Απο σεπτεμβριο παλι αμαξι. Τωρα μηχανη και παπια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Eδω και ενα μηνα ειναι φουλαρισμενο 100αρα , πλυμενο στην τριχα και αναπαυεται στο γκαραζ. Απο σεπτεμβριο παλι αμαξι. Τωρα μηχανη και παπια. ακριβως το ιδιο αλλα με 95 αρα εγω!!!!!γυρναω με ενα scooter 150αρι, με ενα αγροτικο πετρελαιο του πατερα μου και μονο για καμια βολτα το πολακι......ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 ακριβως το ιδιο αλλα με 95 αρα εγω!!!!!γυρναω με ενα scooter 150αρι, με ενα αγροτικο πετρελαιο του πατερα μου και μονο για καμια βολτα το πολακι......ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ!!!! Eγω για δουλεια εχω την παπια και τωρα καλοκαιρι μακρινες διαδρομες και νησια και χαλκιδικη θα παω με την bandit 1250. Το καλοκαιρι ειναι μεγαλο πλεονεκτημα το διτροχο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 2 μήνες το διπλομα ! στο ribas επειδή πήγαινα με 127 και όχι με 60 έλεος με τους μαλακες! και ήταν ένα *μη επιτρεπόμενη λέξη*ένο κοντά 20 χρόνον και την είχε δει αρχιμπάτσος και του λέω θα σε βάλω να μου το φέρεις σπίτι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmike Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Έχω μια ερώτηση που μάλλον δεν έχει απαντηθεί. Με τι θερμοκρασία λαδιού δουλεύει το gti? Εμένα έχει φτάσει έως 105 βαθμούς κελσίου και ίσως παραπάνω και συνήθως δουλεύει γύρω στους 95 με 100 βαθμούς, με ήρεμη οδήγηση. Ποιο είναι το όριο ώστε να ανησυχούμε όταν το ξεπεράσει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo6r1 Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Μονο εμπειρικες απαντησεις θα πάρεις, αναγράφετε κάπου όριο ή ανάβει κάποια ένδειξη; Πληροφοριακά το έχω φτάσει 130++ βαθμούς κελσίου όταν έκανα ανάβαση στο col de turini και δεν έπαθε τίποτα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 (edited) Μονο εμπειρικες απαντησεις θα πάρεις, αναγράφετε κάπου όριο ή ανάβει κάποια ένδειξη; Πληροφοριακά το έχω φτάσει 130++ βαθμούς κελσίου όταν έκανα ανάβαση στο col de turini και δεν έπαθε τίποτα col de turini??? Καλό πρέπει να ναι!! Οντως ο tsi ανεβάζει αρκετή θερμοκρασία λαδιου. Και στο golf (140αρι) βλέπω εύκολα 100-105 σε ταξίδι τώρα που καλοκαίριασε χωρίς ιδιαίτερη πίεση, παντα με a/c. Γενικά κινείται πάνω απο τους 90-92... Γενικά πάντως εχω την εντύπωση οτι είναι καλό να μην το πιέζεις οταν έχει φτάσει 120, το πολυ 130. Edited July 8, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 (edited) Egw otan etrexa sta 120 stamatise na doulevei kai mou eipan yperthermansi tou sasman,twra den kserw ap oti exw akousei molis paei 117-118 prepei na to afineis na peftei.sory gia ta greeklish eime apo kinito Edited July 8, 2011 by ιωνας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Μονο εμπειρικες απαντησεις θα πάρεις, αναγράφετε κάπου όριο ή ανάβει κάποια ένδειξη; Πληροφοριακά το έχω φτάσει 130++ βαθμούς κελσίου όταν έκανα ανάβαση στο col de turini και δεν έπαθε τίποτα 130 ?!?! Holy shit!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Σαν θερμοκρασια λαδιου το 130 δεν ειναι αστρονομικο.Μαλιστα για ενα ατμοσφαιρικο κινητηρα διχως εναλακτη λαδιου-νερου ειναι ρουτινα. Το θεμα ειναι για να φτασεις λαδια του tsi στους 130 φαντασου τι καταπονηση εφαγαν πιστονια-τουρμπινα. Εγω οταν δω πανω απο 110 χαλαρωνω.Μηπως γερναω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo6r1 Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Δεν καταλαβαίνω γιατι πρέπει απαραίτητα να σημαίνει καταπόνηση, αν οδηγείς μία ώρα σε ανηφορικό δρόμο με πολλές στροφές και είσαι αναγκαστικά δευτέρα τρίτη σχεση και δουλεύει συνέχεια το τουρμπο λογικό είναι να ανέβει η θερμοκρασία λαδιού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted July 8, 2011 Report Share Posted July 8, 2011 Λοιπον, πηγα σημερα το Polακι στην αντιπροσωπεια για κατι μικρορυθμισεις και τους ανεφερα το θεμα των λαδιων. Τελικα στα 7.500 χλμ. μου εκαψε 3! λιτρα λαδι... Μου ειπε ο υπαλληλος οτι ειναι γνωστο το θεμα εδω και καιρο. Μου το γεμισε ακριβως και σε 1.000 χλμ. θα το ξαναπαω για ελεγχο. Και αν εχει καψει (που θα εχει καψει) υπερβολικη ποσοτητα, τοτε θα αλλαχτουν τα ελατηρια του. Μου ειπε επισης οτι συναντησε GTI με 2 λιτρα λαδι "καμενο" σε 1.000 χλμ. Το θεμα ειναι οτι δεν το εχω ζορισει σε υπερβολικο βαθμο και το στρωσιμο το προσεξα. Πληροφοριακα, να ξερετε οτι το κρατανε για 2 μερες. Ξερει καποιος να μου πει μετα απο αλλαγη ελατηριων, αν χρειαζεται στρωσιμο ξανα;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo6r1 Posted July 9, 2011 Report Share Posted July 9, 2011 Λοιπον, πηγα σημερα το Polακι στην αντιπροσωπεια για κατι μικρορυθμισεις και τους ανεφερα το θεμα των λαδιων. Τελικα στα 7.500 χλμ. μου εκαψε 3! λιτρα λαδι... Μου ειπε ο υπαλληλος οτι ειναι γνωστο το θεμα εδω και καιρο. Μου το γεμισε ακριβως και σε 1.000 χλμ. θα το ξαναπαω για ελεγχο. Και αν εχει καψει (που θα εχει καψει) υπερβολικη ποσοτητα, τοτε θα αλλαχτουν τα ελατηρια του. Μου ειπε επισης οτι συναντησε GTI με 2 λιτρα λαδι "καμενο" σε 1.000 χλμ. Το θεμα ειναι οτι δεν το εχω ζορισει σε υπερβολικο βαθμο και το στρωσιμο το προσεξα. Πληροφοριακα, να ξερετε οτι το κρατανε για 2 μερες. Ξερει καποιος να μου πει μετα απο αλλαγη ελατηριων, αν χρειαζεται στρωσιμο ξανα;;;; Εχεις ξαναστρωσει τρακτερ; ετοιμασου. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=47052 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gileraslag Posted July 9, 2011 Report Share Posted July 9, 2011 Καλησπερααα!!! (επιτελους βρήκα χρόνο να γραψω) Την προηγούμενη παρασκευή (1/7/2001) παρέλαβα επιτέλους και εγω το GTI μου. Οι εντιπώσεις τέλειες αν και είμαι ακομα στο στρώσιμο. Έχω 1300χλμ και θα το παω μεχρι τα 2000. Αλλαγει κανω μεχρι τις 3000 χιλιαδες στροφές καλα δεν ειναι? Αν και ειχα τοσο ενθουσιασμο αυτες τις μερες και το προσεχα σαν τα ματια μου σημερα πεταχτηκε ενα πετραδακι απο το μπροστα αυτοκινητο και μου ραγισε το μπαρμπιζ. Τωρα τι να κανω? Η ασφάλεια θα μου βαλει το γνήσιο της vw? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted July 9, 2011 Report Share Posted July 9, 2011 (edited) Καλησπερααα!!! (επιτελους βρήκα χρόνο να γραψω) Την προηγούμενη παρασκευή (1/7/2001) παρέλαβα επιτέλους και εγω το GTI μου. Οι εντιπώσεις τέλειες αν και είμαι ακομα στο στρώσιμο. Έχω 1300χλμ και θα το παω μεχρι τα 2000. Αλλαγει κανω μεχρι τις 3000 χιλιαδες στροφές καλα δεν ειναι? Αν και ειχα τοσο ενθουσιασμο αυτες τις μερες και το προσεχα σαν τα ματια μου σημερα πεταχτηκε ενα πετραδακι απο το μπροστα αυτοκινητο και μου ραγισε το μπαρμπιζ. Τωρα τι να κανω? Η ασφάλεια θα μου βαλει το γνήσιο της vw? carglass http://www.carglass.gr/934.html Edited July 9, 2011 by ιωνας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SPYROS16V Posted July 9, 2011 Report Share Posted July 9, 2011 Καλησπερααα!!! (επιτελους βρήκα χρόνο να γραψω) Την προηγούμενη παρασκευή (1/7/2001) παρέλαβα επιτέλους και εγω το GTI μου. Οι εντιπώσεις τέλειες αν και είμαι ακομα στο στρώσιμο. Έχω 1300χλμ και θα το παω μεχρι τα 2000. Αλλαγει κανω μεχρι τις 3000 χιλιαδες στροφές καλα δεν ειναι? Αν και ειχα τοσο ενθουσιασμο αυτες τις μερες και το προσεχα σαν τα ματια μου σημερα πεταχτηκε ενα πετραδακι απο το μπροστα αυτοκινητο και μου ραγισε το μπαρμπιζ. Τωρα τι να κανω? Η ασφάλεια θα μου βαλει το γνήσιο της vw? Καλοριζικο και καλοταξιδο να ειναι το πυραυλακι σου! Οσον αφορα το παρμπριζ,να επικοινωνησεις με την ασφαλιστικη σου και να τους πεις οτι θα πας στην αντιπροσωπεια για την αντικατασταση του. Ισως να χρειαστει να τρεξεις λιγο για να αποζημειωθεις,αλλα το νεο παρμπριζ σου θα ειναι γνησιο με τα σηματα της VW! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted July 9, 2011 Report Share Posted July 9, 2011 Εχεις ξαναστρωσει τρακτερ; ετοιμασου. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=47052 Ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου!!! Δεν γνωριζα οτι υπηρχε αυτο το topic, και θεωρω καλο να το διαβασουν οσοι εχουν προβλημα λαδιου Καλοριζικο και καλοταξιδο να ειναι το πυραυλακι σου! Οσον αφορα το παρμπριζ,να επικοινωνησεις με την ασφαλιστικη σου και να τους πεις οτι θα πας στην αντιπροσωπεια για την αντικατασταση του. Ισως να χρειαστει να τρεξεις λιγο για να αποζημειωθεις,αλλα το νεο παρμπριζ σου θα ειναι γνησιο με τα σηματα της VW! Πολυ σωστα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted July 10, 2011 Report Share Posted July 10, 2011 μα είναι δυνατών να κολλάνε πίσω μου τα rally και να χω και πρόγραμμα?? τι τους έχουν βάλει πια!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 11, 2011 Report Share Posted July 11, 2011 μα είναι δυνατών να κολλάνε πίσω μου τα rally και να χω και πρόγραμμα?? τι τους έχουν βάλει πια!!!! ειναι καμια 350αρια κιλα ποιο ελαφρα απο το polo σου. αμα δεν ειναι ξηλωμενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted July 11, 2011 Report Share Posted July 11, 2011 ειναι καμια 350αρια κιλα ποιο ελαφρα απο το polo σου. αμα δεν ειναι ξηλωμενα ρε την μια τον πέρασα εγώ και δεν με έφτανε την άλλη έφυγε αυτός και δεν τον έφτανα στα ίδια πρέπει να μασταν. μονο που αυτός ήταν κάγκουρας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...