Jump to content
dmatso

Vw Eos 2011

Recommended Posts

Γράφεται σε πολλά site ότι το 2011 η VW θα αντικαταστήσει τα Passatc & Eos. Σίγουρα θα ακολουθούν τις νέες γραμμές της εταιρείας, κάτι αντίστοιχο με το Scirocco... Σε αναμονή...

Η φωτογραφια αφαιρεθηκε.

Οροι χρησης

Edited by Dimitris_Xalkida
Οροι χρησης
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου EOS. Έντονη η ομοιότητα με Golf και Passat 2011.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα κυκλοφόρησαν οι πρώτες φωτογραφίες του ανανεωμένου EOS. Έντονη η ομοιότητα με Golf και Passat 2011.

Μια από τα ίδια και το eos...closedeyes.gif

Σούπα τα κάνανε.....:p

Ολα τα μοντέλα ίδια είναι εξωτερικά απλά αλλάζει το μέγεθος.:D

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον καλύτερα να το έλεγαν Golf Cabrio και όχι Eos ....

Όσο για το πίσω μέρος είναι αντιγραφή καθαρή από Saab 9-3 Sport Sedan .... και απο το diffuser και κάτω golf 6 gti...... έλεος δλδ εάν δεν ξέρει κάποιος τα μοντέλα το περνάς και για νέο πρωτοποριακό σχέδιο ....

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Η VW αποκάλυψε το ανανεωμένο VW EOS.

Η επίσημη παρουσίαση του θα γίνει το Νοέμβριο στην έκθεση αυτοκινήτου στο Los Angeles και αναμένεται στις αγορές της Ευρώπης στις αρχές του 2011.

Φέρει εκτεταμένες αλλαγές στην εμφάνιση, εναρμονίζοντας το με την εταιρική εμφάνιση, όπως νέα μάσκα, νέα φανάρια, φώτα ημέρας LED, νέους προβολείς ομίχλης, πίσω φανάρια LED, νέους προφυλακτήρες, αναβαθμισμένα υλικά στο εσωτερικό κλπ.

Θα κινείται από τους γνωστούς TSI και TDI.

Προς το παρών, οι πληροφορίες για τους κινητήρες αναφέρουν ότι θα εξοπλίζεται με τους:

•1,4 TSI με απόδοση 122 ίππους και 200 nm ροπής

•1,4 TSI με απόδοση 160 ίππους και 240 nm ροπής

•2,0 TSI με απόδοση 210 ίππους και 280 nm ροπής

•2,0 TDI με απόδοση 140 ίππους και 320 nm ροπής

Όλοι οι κινητήρες θα εφοδιάζονται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και προαιρετικά με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Το πλήρες άρθρο με φωτογραφίες

Link to comment
Share on other sites

και αυτο τωρα ειναι πιο ωραιο απο το σημερινο??τι να πω ρε γαμωτο..και το πασατ και το εος σκατα λιφτιγκ κανανε..αν ειχα το σημερινο εος δεν το εδινα γι αυτην την κακομουτσουνη νυφιτσα μια φορα...

Link to comment
Share on other sites

Eιναι τραγικο και ακρως συντηρητικο...Ειδικα η μουρη...Τη στιγμη που υπαρχει ενα καμπριο κουκλι οπως το 308cc απο την Peugeot αυτοι συνεχιζουν το βιολι τους...Και πλεον δεν τους σωζουν οι Tsi αφου και οι αλλες μαρκες εβγαλαν εξισου αποδοτικους κινητηρες με τουρμπο (Peugeot, Fiat, Alfa Romeo, Opel, Citroen..). To τμημα Design της Vw ειναι απαραδεκτο..Ας καλεσουνε εμας..με πολυ λιγοτερα χρηματα ξερουμε καλυτερα πως πρεπει να ειναι τα σωστα Golf, Eos, Scirocco...:pardon:

Link to comment
Share on other sites

Eιναι τραγικο και ακρως συντηρητικο...Ειδικα η μουρη...Τη στιγμη που υπαρχει ενα καμπριο κουκλι οπως το 308cc απο την Peugeot αυτοι συνεχιζουν το βιολι τους...Και πλεον δεν τους σωζουν οι Tsi αφου και οι αλλες μαρκες εβγαλαν εξισου αποδοτικους κινητηρες με τουρμπο (Peugeot, Fiat, Alfa Romeo, Opel, Citroen..). To τμημα Design της Vw ειναι απαραδεκτο..Ας καλεσουνε εμας..με πολυ λιγοτερα χρηματα ξερουμε καλυτερα πως πρεπει να ειναι τα σωστα Golf, Eos, Scirocco...:)

Πραγματικά θα συμφωνήσω μαζί σου ... thumbsdown.gif

Εγώ αν ήμουν θα έβγαζα και Corrado το 2012 ... sillyhorse1rb5.gif αλλα οχι αντιγραφή επικόλληση .....

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Αναλόγως τι θεωρεί κανείς "σωστό Golf, Eos, Scirocco". Για την εταιρεία προφανώς είναι αυτό που θα πουλήσει στον περισσότερο κόσμο και όχι απαραίτητα μόνο σε εμάς τους sport enthusiasts. Μετά από τόσα χρόνια που είμαι στην πρώτη γραμμή και των πωλήσεων και των φόρουμ, αν οι εταιρείες ακολουθούσανε τις απαιτήσεις και τις ευχές των διαφόρων φορουμιτών, οι μισές θα κλείνανε. Μακάρι να βγαίνανε όλα κουπέ, πισωκίνητα με άγρια χαρακτηριστικά, αλλά πρέπει να διαλέξεις συνετά ως εταιρεία το target group σου...

Εγώ να σας πω την αλήθεια το συμπαθώ πιο πολύ με αυτό το νέο σχέδιο (μη το διαβάσει η αδερφή μου μόνο και περάσει από πάνω μου με το ΕΟS της) και σίγουρα περισσότερο από τα εξαμβλώματα της Peugeot, γούστα είναι αυτά, όπως όντως το παρόν Passat μου αρέσει περισσότερο από το ανανεωμένο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αν ήμουν θα έβγαζα και Corrado το 2012 ...

To corrado ηταν ο αντικαταστάτης του scirocco, δεν εχει νόημα να υπάρχουνε και τα δύο οχήματα και δεν ξέρω κατά πόσο όταν κάποια στιγμή αλλαχτεί το τωρινό scirocco θα είναι συμφέρον να αλλάξει όνομα και να χάσει μέρος της δυναμικής που έχει χτίσει.

Link to comment
Share on other sites

The 2011 Model Year Volkswagen Eos range will receive an engine upgrade before the year's end, the popular convertible model now offering the turbocharged four-cylinder as found beneath the bonnet of the brand's famed hot hatch, Golf GTI.

The 2.0-litre high output TSI petrol engine will see Eos deliver 155kW and 280Nm for a claimed 0-100km/h sprint of just 7.8 seconds. A wide torque curve (from 1700 to 5200rpm) will provide excellent throttle response and improved in-gear acceleration.

Available with a choice of six-speed manual or six-speed DSG (automatic) transmissions, the revised powerplant sees Eos achieve a CO2 emissions ouput of just 173g/km (184g/km in DSG) and fuel economy returns as low as 7.4L/100km (combined ) for manual models and 7.9L/100km in the DSG-equipped variant.

Eos's TSI engine features a number of technical revisions including modified pistons and piston rings, a new induction system and a high-pressure fuel pump. Volkswagen says the new engine was designed to comply with strict Euro V emissions regulations and provide ease of servicing. The more compact unit allows better under bonnet space for servicing as well as appropriate under-bonnet space for engine movement and crumple zones.

The Volkswagen Eos remains available with a 2.0-litre TDI (diesel) engine offering 103kW when mated to either a six-speed manual or six-speed DSG (automatic) transmission.

2011 Model Year Eos is further enhanced by standard Vienna leather upholstery with heated front seats, new 17-inch alloy wheels, new chrome grille strips, cherry red taillights and a refreshed colour palette.

All manual models also offer Hill Start Assist (HSA) as standard. The system holds the vehicle when the foot brake is released by temporarily locking the brake pressure (for a maximum of 1.5 seconds) to provide comfortable starting-off without rolling back. Hill Start Assist (HSA) operates on inclines greater than five per cent.

Eos 103TDI manual is priced from $AUD 46,990 while the new Eos 155TSI starts at $AUD 48,990.

http://www.carsales.com.au/

Link to comment
Share on other sites

The new Eos debut at the Los Angeles Auto Show

During the exhibition Los Angeles Auto Show (19 - 28 November) Volkswagen presents the first time live, the new Eos. He enjoys popularity around the world Convertible - coupé has been improved in terms of technology and enriched with new equipment. California as a place of exhibition debut, was chosen with full awareness: America is the biggest market for the sale of the four-model. In Poland, the car will be available in February.

In America, the Eos will be offered with the 2.0 TSI with 147 kW/200 hp with 6-speed DSG. In Europe, three engines will be available with gasoline direct injection (TSI) and a diesel engine with turbo direct injection (TDI). Efficient TSI units have outputs from 90 kW/122 hp to 155 kW/210 hp; quiet common rail TDI with a power output of 103 kW/140 hp. The savings of a new convertible - Coupé demonstrates the value of the fuel consumption of version 2.0 BlueMotion TDI Technology, 140 hp: 4.8 l/100 km. By using BlueMotion Technology (including the Start-Stop and Brake Energy Regeneration) managed to reduce the burning of 0.7 l/100 km.

Design of the new Eos is in line with Volkswagen's design DNA. And that means strictly structured, keeping the horizontal line. Between the new headlamps extend grille consisting of three black, shiny crossbars. Each one is adorned with a narrow chrome strip. The main headlights can be halogen (H7) or optional bi-xenon. In the case of the bi-xenon headlamps lights daytime running LEDs is 14. As an accessory, for both types of reflectors, is available Light Assist system, when activated, it automatically switches the beam on the beam and vice versa, depending on the situation on the road. Fog lamps with integral cornering light doświetlającymi ensure even greater security.

0011825.jpg

0011826.jpg

0011828.jpg

0011829.jpg

0011830.jpg

0011831.jpg

Link to comment
Share on other sites

κανενα αλλο νεο ρε παιδια για το νεο εος???ποτε ερχεται ακριβως,τιμη,εξτρα η γενικα κατι αλλο?παντως εμενα μου αρεσει καπως και οσο το βλεπω κολλαω πιο πολυ..κοιταω και το γκολφ το καμπριο και βασικα ειμαι σε....απογνωση στο που να κινηθω...εσεις τι λετε???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.