Jump to content
Guest mitS.O.S.

Golf Vi - Διαφορές Ανάρτησης Μεταξύ Tsi 160 Και Gti...?

Recommended Posts

Για να δειτε διαφορες προς το πιο σπορ οσοι κατοχοι tsi καλο θα ηταν να αλλαξετε τα σινεμπλοκ σας με σφιχτοτερα σαν αυτα που φοραει το λεον sport up!

Μιλαμε για πραγματικη διαφορα προ το καλυτερο σε ακριβεια και αισθηση!

Link to comment
Share on other sites

φιλε tuna εγω φοραω eibach pss10 σε golf gt..με την πισω αντιστρεπτικη απο gti ειδες διαφορα? με τα συνεμπλοκ?του s3 δεν εχουν και μεγαλη διαφορα απο μαμα ε?

Link to comment
Share on other sites

Πιστέυω ότι με τη σπόρ ανάρτηση του tsi αν βάλεις ελατήρια χαμηλώματος, όπως ο Στέλιος, θα κρατήσουν περισσότερο τα μαμά αμορτισέρ από ότι με την πιο ψηλή ανάρτηση. Αλλά μετά από καμιά 20000 χιλιόμετρα θα θέλουν αλλάγη. Πιστεύω ότι του Στέλιου με το DCC λόγου του επαναπρογραματισμού στα αμορτισέρ θα κρατήσουν 60.000 με 70.000 χιλίομετρα. Τι λές Στέλιο? πιστεύεις θα κρατήσουν τόσο ? Σκέφτομαι και εγώ να βάλω ελάτηρια χαμηλώματος με την DCC στο GTI μου και για αυτό ενδιαφέρομαι ...

Link to comment
Share on other sites

Πιστέυω ότι με τη σπόρ ανάρτηση του tsi αν βάλεις ελατήρια χαμηλώματος, όπως ο Στέλιος, θα κρατήσουν περισσότερο τα μαμά αμορτισέρ από ότι με την πιο ψηλή ανάρτηση. Αλλά μετά από καμιά 20000 χιλιόμετρα θα θέλουν αλλάγη. Πιστεύω ότι του Στέλιου με το DCC λόγου του επαναπρογραματισμού στα αμορτισέρ θα κρατήσουν 60.000 με 70.000 χιλίομετρα. Τι λές Στέλιο? πιστεύεις θα κρατήσουν τόσο ? Σκέφτομαι και εγώ να βάλω ελάτηρια χαμηλώματος με την DCC στο GTI μου και για αυτό ενδιαφέρομαι ...

Πιστεύω να κρατήσουν σύμφωνα με αυτά που μου έχουν πει οι μηχανικοί. Πάντως άξιζει να αλλάξεις τα ελατήρια σε αμάξι με DCC, γιατί βλέπεις διαφορά στο sport πρόγραμμα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Τα εργοστασιακά ελατήρια από sport πακέτο που είναι 1,5 πόντους πιο χαμηλά φαντάζομαι ότι θα μπαίνουν σε Golf VI με την απλή ανάρτηση σωστά?

Γνωρίζει κανείς αν διαφοροποιούνται και τα αμορτισέρ στο sport πακέτο?

Link to comment
Share on other sites

Τα εργοστασιακά ελατήρια από sport πακέτο που είναι 1,5 πόντους πιο χαμηλά φαντάζομαι ότι θα μπαίνουν σε Golf VI με την απλή ανάρτηση σωστά?

Γνωρίζει κανείς αν διαφοροποιούνται και τα αμορτισέρ στο sport πακέτο?

φίλε κ εγώ έτσι νομίζω άλλα σύμφωνα με κάτι που διάβαζα σε ένα ξένο φορα το σπορ πακέτο δίνει κ ένα χιλιοστό παχύτερη αντιστρεπτικη πίσω η οποία είναι κ ένα χιλιοστό λεπτότερη από το gti...θα ήθελα κάποιος με ετκα να το επιβεβαιώσει..γτ κ εγώ ενδιαφέρομε για κάνα χαμηλοματακι!

ερώτηση η ανάρτηση από τα gti mk6 κουμπώνει στα 6aria??

Link to comment
Share on other sites

φίλε κ εγώ έτσι νομίζω άλλα σύμφωνα με κάτι που διάβαζα σε ένα ξένο φορα το σπορ πακέτο δίνει κ ένα χιλιοστό παχύτερη αντιστρεπτικη πίσω η οποία είναι κ ένα χιλιοστό λεπτότερη από το gti...θα ήθελα κάποιος με ετκα να το επιβεβαιώσει..γτ κ εγώ ενδιαφέρομε για κάνα χαμηλοματακι!

ερώτηση η ανάρτηση από τα gti mk6 κουμπώνει στα 6aria??

Μπορεί να υπάρχει διαφορά και στις αντιστρεπτικές. Εμένα βασικά το χαμήλωμα με ενδιαφέρει περισότερο για εμφανισιακούς λόγους.

Η ανάρτηση από gti mk6 πιθανόν μπροστά να είναι πιο ψηλή στα απλά 6άρια γιατί έχει περισότερο βάρος το gti.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μετά από καιρό και κατόπιν τεχνικού προβλήματος με την ψηφιακή μηχανή σας έβγαλα μια φωτογραφία με το αμάξι μου μετά το χαμήλωμα όπως είχα υποσχεθεί και στον stakyrTSI.

Το χρώμα το αδικούν και οι δύο φωτογραφίες του κινητού πολύ και στην 2η φωτογραφία φαίνεται τελείως διαφορετικό σε σχέση με την πραγματικότητα.

Υ.Γ. Η γυαλάδα του περλέ χρώματος δεν μπορεί να αποτυπωθεί με κάμερες. Το χρώμα αυτό πρέπει να το δείτε από κοντά !!! ;):p :p

ΠΡΙΝ

2crlqgl.jpg

ΜΕΤΑ

2qjg7zp.jpg

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αγαπητέ φίλε Στέλιο το άμαξι τώρα με το χαμήλωμα απλά δεν παίζεται ! Και κάνει και το body kit περίτη πολυτελεια. Διακριτικό, δυναμικό και όμορφο. Θέλω οπώσδήποτε να δω και αυτό το χρώμα από κοντά. Η δουλειά με έχει κάνει να μείνω μακρία από την Θεσαλλονικη που υπεραγαπώ. Όταν ανέβω θέλω οπώσδηποτε συνάντηση η σε κάποια συνάντηση του club να βρεθούμε . Στο έχω ξαναπεί ότι έχεις το καλύτερο tsi στην Ελλάδα !

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αγαπητέ φίλε Στέλιο το άμαξι τώρα με το χαμήλωμα απλά δεν παίζεται ! Και κάνει και το body kit περίτη πολυτελεια. Διακριτικό, δυναμικό και όμορφο. Θέλω οπώσδήποτε να δω και αυτό το χρώμα από κοντά. Η δουλειά με έχει κάνει να μείνω μακρία από την Θεσαλλονικη που υπεραγαπώ.

Το αμάξι δεν έχει bodykit, μόνο αεροτομή προς τα παρόν.

Όταν ανέβω θέλω οπώσδηποτε συνάντηση η σε κάποια συνάντηση του club να βρεθούμε . Στο έχω ξαναπεί ότι έχεις το καλύτερο tsi στην Ελλάδα !

Να φροντίσεις να έρθεις μία μέρα με ήλιο να το δεις πως γυαλίζει. :p Σε ευχαριστω πολύ.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

φιλε στελιο το μπλε χρωμα το συχαινομαι αλλα το δικο σου το υπεραγαπω!!απ οτι βλεπω εχεις ριξει περλα κατι εχεις κανει παει προς το μοβ και φαινετε πολυ ομορφο δεν ειναι ενα απλο μπλε..ποσο σου πειρε να το βαψεις σε αυτην την ιριδιζουσα βαφη???επησεις πολυ ωραιο το χαμηλοματακι που εκανες!στη συναντηση της βεριας τελος του μηνα θα ερθω ελπιζω και εσυ να το δω απο κοντα.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά μετά από καιρό και κατόπιν τεχνικού προβλήματος με την ψηφιακή μηχανή σας έβγαλα μια φωτογραφία με το αμάξι μου μετά το χαμήλωμα όπως είχα υποσχεθεί και στον stakyrTSI.

Το χρώμα το αδικούν και οι δύο φωτογραφίες του κινητού πολύ και στην 2η φωτογραφία φαίνεται τελείως διαφορετικό σε σχέση με την πραγματικότητα.

Υ.Γ. Η γυαλάδα του περλέ χρώματος δεν μπορεί να αποτυπωθεί με κάμερες. Το χρώμα αυτό πρέπει να το δείτε από κοντά !!! :p :p :p

Το πριν με το μετά δεν έχουν καμία σχέση!!

Έδειξε πιο σπορ και "άγριο" το αυτοκίνητο μετά το χαμήλωμα!! :thumbsup: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Στέλιο για το μπόντι κίτ ήθελα να πω ότι γνωρίζω ότι δεν το φοράς και φόρας μόνο την αεροτομή. Απλά γνωρίζω επίσης ότι θέλεις να το βάλεις και αυτό που ήθελα να πω είναι ότι με το χαμήλωμα μάλλον δεν θα χρειαστεί να το βάλεις γιατί το αμάξι έγινε πολύ όμορφο πλέον. Αυτά !

Φιλικά Βασίλης

Link to comment
Share on other sites

Στέλιο για το μπόντι κίτ ήθελα να πω ότι γνωρίζω ότι δεν το φοράς και φόρας μόνο την αεροτομή. Απλά γνωρίζω επίσης ότι θέλεις να το βάλεις και αυτό που ήθελα να πω είναι ότι με το χαμήλωμα μάλλον δεν θα χρειαστεί να το βάλεις γιατί το αμάξι έγινε πολύ όμορφο πλέον. Αυτά !

Φιλικά Βασίλης

Κατάλαβα. Σκεφτομαι να το βάλω αλλά θέλω πρώτα να το δω από κοντά στο αυτοκίνητο του Νικου που το έχει βάλει ήδη. Πάντως είναι αλήθεια ότι μετά το χαμήλωμα το αυτοκίνητο είναι πολύ πιο ωραίο. :D

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Ο συνδυασμός body kit & χαμηλώματος είναι δύσκολη "άσκηση". Στο δικό μου που έχω side skirts και δεν το έχω χαμηλώσει με δυσκολία πέρασαν οι βάσεις του ανυψωτικού στην αντιπροσωπεία. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αν δει πάντως κάποιος τους κωδικούς ανταλλακτικών, τα Golf 6 με sport πακέτα με 17" ΚΑΙ 18" έχουν ακριβώς την ίδια ανάρτηση (εμπρός-πίσω ίδιες αντιστρεπτικές, ίδια αμορτισέρ, αμορτισέρ, ελατήρια, bump-stop κλπ), ενώ τα Gti έχουν διαφορετικά ελατήρια ΚΑΙ αμορτισέρ. Είναι περίεργο που όταν επιλέγεις π.χ. το Vancouver πακέτο που έχει 18", σου λέει αμέσως και "ανάρτηση για ζάντες 18", αφού σε τελική ανάλυση είναι ίδιες.. :)

Link to comment
Share on other sites

Θ αηθελα να μου λυσει καποιος μια απορια ...Εχω tsi 160 high με 16 αρες ζαντες και χωρις σπορ αναρτηση...εχω παρατηρησει οτι απο την αρχη οτι αν περασω πχ πανω απο μια λακουβα απο αυτα τα κυκλικα στους δρομους που ειναι 1-2 εκ πανω η κατω απο το πειπεδο της ασφαλτου η ακομα καμια στενη λακουβα οριζοντια σε σχεσ σχεση με το δρομο απο αυτες που βαζουν σωληνες ... κοπαναει πολυ ειδικα αν εχω κοσμο μεσα... εχω μονο 30 .000χιλ αλλα η συμπερυφορα ειναι ιδια απο την αρχη . Μαλιστα οταν παω να παρω κλειστη στροφη και εχει καμια λακουβα μετατοπιζετε το πισω μερος ελαχιστα αλλα το αισθανομαι οταν γινεται (οταν περναε το πισινο συνολο απο την λακουβα πανω στη στροφη). Υπαρχει καμια περιπτωση να εχει μπει λαθος αναρτηση στο αυτοκινητο εξ αρχης ?

Εσεις πως τια αισθανεστε τις λακουβες ?

Ας πουμε με το focus δεν τις καταλαβαινω τελειως..ο αδερφος μου μου ειπε επειδη ειναι ποιο σπορ χτυπανε ετσι.... μπορω να το ψαξω με καποιο τροπο ?

Link to comment
Share on other sites

Θ αηθελα να μου λυσει καποιος μια απορια ...Εχω tsi 160 high με 16 αρες ζαντες και χωρις σπορ αναρτηση...εχω παρατηρησει οτι απο την αρχη οτι αν περασω πχ πανω απο μια λακουβα απο αυτα τα κυκλικα στους δρομους που ειναι 1-2 εκ πανω η κατω απο το πειπεδο της ασφαλτου η ακομα καμια στενη λακουβα οριζοντια σε σχεσ σχεση με το δρομο απο αυτες που βαζουν σωληνες ... κοπαναει πολυ ειδικα αν εχω κοσμο μεσα... εχω μονο 30 .000χιλ αλλα η συμπερυφορα ειναι ιδια απο την αρχη . Μαλιστα οταν παω να παρω κλειστη στροφη και εχει καμια λακουβα μετατοπιζετε το πισω μερος ελαχιστα αλλα το αισθανομαι οταν γινεται (οταν περναε το πισινο συνολο απο την λακουβα πανω στη στροφη). Υπαρχει καμια περιπτωση να εχει μπει λαθος αναρτηση στο αυτοκινητο εξ αρχης ?

Εσεις πως τια αισθανεστε τις λακουβες ?

Ας πουμε με το focus δεν τις καταλαβαινω τελειως..ο αδερφος μου μου ειπε επειδη ειναι ποιο σπορ χτυπανε ετσι.... μπορω να το ψαξω με καποιο τροπο ?

ετσι είναι θανο....πιστευω οτι το εχεις παρατηρήσει λογικα οτι σε σπορ ρυθμους ο ποπος ανοίγει τροχια για 2-4 μοιρες...εμενα με αρεσει ετσι οπος ειναι ρυθμισμενο το αμαξι... εξαλου αυτη ειναι η χαρη των πολλαπλων πίσω!

τωρα αυτο για τιν λαθος αναρτηση μην το χαρακτηρισω....

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Τα πίσω αμορτισέρ Θάνο να ξέρεις ότι κουράζονται πολύ στο 5 άρι ειδικά αν κουβαλάς κόσμο. Υπάρχουν μετατοπίσεις βάρους.

Μετά από μερικά χιλιόμετρα θα δεις ότι τα πίσω πέφτουν ενώ τα μπροστά αμορτισέρ κρατάνε.

Μια αλλαγή των πίσω (είναι φτηνά) και θα είσαι μια χαρά και παλι.

Άλλαξα 1η φορά ανάρτηση και ελατήρια στις 35,000 γι αυτό το λόγο.

2η φορά στις 50,000 επίσης για τον ίδιο λόγο.

Κάθε φορά είχα διαφορετικό σετ, παρόλαυτά τα συμπεράσματα είναι τα ίδια. Τα πίσω κουράζονται.

Βέβαια όπως είπε και ποιο πάνω κάποιος αυτός είναι ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου να πετάει λιγάκι το κωλαράκι του... Σου επιτρέπει και να διορθώνεις την τροχιά σου..

Κάτι που θέλει προσοχή αν έχεις σκληρό σετ αμορτισερ - ελατηρίων και 17άρες-18άρες με χαμηλό προφίλ.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σε όλους

Τελικά γνωρίζετε αν στο sport πακέτο ανάρτησης που είναι 1.5 ποντο πιο χαμηλό είναι μόνο τα ελατήρια πιο χαμηλά? η και η μπουκάλες?

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Τα πίσω αμορτισέρ Θάνο να ξέρεις ότι κουράζονται πολύ στο 5 άρι ειδικά αν κουβαλάς κόσμο. Υπάρχουν μετατοπίσεις βάρους.Μετά από μερικά χιλιόμετρα θα δεις ότι τα πίσω πέφτουν ενώ τα μπροστά αμορτισέρ κρατάνε.Μια αλλαγή των πίσω (είναι φτηνά) και θα είσαι μια χαρά και παλι.¶λλαξα 1η φορά ανάρτηση και ελατήρια στις 35,000 γι αυτό το λόγο. 2η φορά στις 50,000 επίσης για τον ίδιο λόγο.Κάθε φορά είχα διαφορετικό σετ, παρόλαυτά τα συμπεράσματα είναι τα ίδια. Τα πίσω κουράζονται.Βέβαια όπως είπε και ποιο πάνω κάποιος αυτός είναι ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου να πετάει λιγάκι το κωλαράκι του... Σου επιτρέπει και να διορθώνεις την τροχιά σου..Κάτι που θέλει προσοχή αν έχεις σκληρό σετ αμορτισερ - ελατηρίων και 17άρες-18άρες με χαμηλό προφίλ.

Λοιπον εχθες οδηγουσα ενα Polo 85 aloga ...2003 μοντελο ...με 50.000 και δεν κοπαναγε... αρα ΚΑΤΙ παιζει σιγουρα ,δεν γινεται..το εκανε βολτα και ενας φιλος και παραδεχτηκε οτι οντως κοπαναει ... Απο την αλλη γενικα εχω κουβαλησει ΠΟΛΥ κοσμο και πολελς φορες παρα πολλα χιλιομετρα με γεματο πραγματα πορτπαγκαζ και κατεβασμενα καθισματα με πολυ βαρος 200-200 κιλα... Να επεσαν τοσο γρηγορα μου φενεται αδιανοητο...ειναι το 4ο αυτοκινητο που οδηγαω για χρονο καιπαραπανω και ποτε δεν ειχε τετοιο προβλημα με τα αλλα αν και πολυ φτηνοτερα. Που πρεπει να παω για να μου πει καποιος υπευθυνα τι γινεται ? Επισης ποσο κοστιζει η αλλαγη που ειπες ? Το κακο ειναι οτι σχεδον ΠΑΝΤΑ κοπανουσε ετσι ...και κοπαναει παρα πολυ. Λετε να υπαρχει περιπτωση να ηταν παραγγελια με σπορ αναρτησεις απλα αλλα να ειχε τις 16αρες? Γιατι το πηρα απο ακυρωση παραλαβης απο παραγγελια τελευταιας στιγμης... Τι να πω... απο την αλλη ...απο τα νευρα μου το δοκιμασα στα ακρα και αυτο που καταλαβα ειναι οτι πρεπει να ζεσταθει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ το λαστιχο (V) και πραγματικα ακομα και με 150 σε ανοιχτες μπαινει τραινο ...Θα το κλωτσησω δεν αντεχω αλλο...χεχε

Υγ.Ανακαλυψα απο που ερχοταν ενας ηλιθιος θορυβος..το φλας μεσα στο φαναρι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΜΠΩΜΕΝΟ στις βασεις του..χωρις αυτες να ειναι σπασμενες...!! Και επειδη εχει γρατσουνια το φαναρι 4 εκ ...η vw δεν το αλλαζει...! και ας αναγνωριζει οτι ειναι απιθανο εντελως να συναιβει απο τη γρατσουνια-χτυπημα τετοιο πραγμα... εν συνεπεια αυτο παιζει ..πανω κατω οταν ανεβαινω στο παρκινγκ ....και κανει θορυβο τακ τακ που με ανοιχτο παραθυρο το ακους...

Link to comment
Share on other sites

Μπορει καποιος να μου πει τι πρεπει να κανω για να μην ακουω τριγμους οταν σταματαω ψιλοαποτομα με μικρη ταχυτητα και ακουγεται τριγμος απο τι αναρτησεις ? Απο οτι καταλαβα το κανουν σχεδον ολα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.