midkin Posted February 5, 2010 Report Share Posted February 5, 2010 Μπορεί κάποιος να μου περιγράψει βήμα προς βήμα τι πρέπει να κάνω για να κάνω δυναμομέτρηση μέσω του vag com. Μην μου πείτε απλά κανάλι τάδε κλπ. Πέστε μου σε ποιο μενού μπαίνω, ποια επιλογή πατάω, τι κωδικό ενδεχομένως εισάγω. Είμαι πολύ άπειρος από vag com. Νομίζω πως ο peolinio είχε κάνει κάτι παρόμοιο μετρώντας τη ροπή του σε κάποιες δεδομένες στροφές και κάποιος άλλος του είχε πει τα άλογα του. ¶λογα τα οποία και επιβεβαιώθηκαν(πάνω κάτω) και από την δυναμομέτρηση του. Παρακαλώ τα φώτα σας(γιατί δεν μου περισσεύουν και λεφτά για δυναμόμετρο )! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 6, 2010 Author Report Share Posted February 6, 2010 Δεν ξέρει κανένας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 (edited) η διαδικασια οπως περιγραφεται πιο κατω δεν ειναι δικη μου.την εχει κανει και ποσταρει στο forum του ΧΧΧΧΧΧ το μελος rallakias και αφορα το vw eos tsi 160 με κινητηρα CAVD.πιστευω οτι ειναι μια ολοκληρωμενη εργασια με πολυ χρησιμα στοιχεια να παραθετονται απο την διαδικασια ''Μετρήστε με Vag-Com ''.μπορει να αποτελεσει οδηγο για μετρηση με vcds και σε διαφορετικου κωδικου κινητηρες.εξοχη δουλεια Βασιλη! Το πρόγραμμα Vag Com μαζι με το καλωδιο του ,μας επιτρέπει να δούμε real time δεδομενα του αυτοκινήτου μας ,που μέχρι χθες ούτε φαντάζομασταν οτι θα μπορούσε να δει ενας απλός καταναλωτής με κόστος μόλις λίγα ευρώ. Ξεκινώντας την απαρίθμηση του τι δεδομένα μπορούμε να πάρουμε με τη χρηση του vagcom ,θα αρχίσουμε απο τα πιο ''ενδιαφέροντα'' δεδομένα ,αυτά που αντιστοιχούν στο μοτέρ μας. Ξεκινάμε λοιπόν και αφου συνέσουμε το καλώδιο με το αυτοκινητό μας ,επιλέγουμε στο πρόγραμμα την επιλογή πάνω αριστερά ''select''. Υστερα επιλέγουμε το Module 01-Engine H επιλογή που θα μας δώσει τα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο ειναι η επιλογή 08-Meas.Blocks Θα εμφανιστεί το ακόλουθο παράθυρο με τις επιλογές για 3 groups μετρήσεων. Κάθε group εχει εναν αριθμο και μετράει ταυτόχρονα δεδομένα απο 4 αισθητήρες.Για παράδειγμα στην παρούσα φωτογραφία το group 115 μετράει απο αριστερά προς τα δεξιά στροφές κινητήρα,φορτίο του κινητηρα σε ποσοστό,επιλεγμένη πίεση τούρμπο και πραγματική πίεση στο τούρμπο. Εχουμε τη δυνατοτητα να μετράμε 3 groups κάθε φορά και παράλληλα αν θέλουμε να καταγράφουμε τα δεδομένα σε αρχείο για περαιτερω επεξεργασία μέσω του κουμπιού ''log''.Αν πατήσουμε και το κουμπί ''turbo'' πάνω δεξιά ,επιταχύνεται η μέτρηση καταγράφωντας περισσότερα δεδομένα στη μοναδα του χρόνου. Επι του παρόντος θα ξεκινήσουμε να δούμε τι δυνατοτητες εχουμε απο τα διάφορα blocks.Θα αναφέρουμε τα κυριότερα blocks ,κατα την κριση του γράφοντος αλλα όχι τα μοναδικά. Block 01-στροφές κιντηρα/θερμοκρασια ψυκτικού/αισθητήρας λάμδα % Block 02-στροφες κινητηρα/φορτιο του κινητηρα/μεσος χρόνος ψεκασμου καυσιμου/Μάζα εισερχόμενου αέρα σε gr/sec (σημείωση στα μοτέρ tsi δεν υπάρχει maf sensor ,αλλά map sensor.Σαν αποτέλεσμα η τελευταία ένδειξη δεν δειχνει μάζα αέρα ,αλλά πίεση αέρα στην πολλαπλή εισαγωγής) Block 03-στροφες κινητηρα/Μάζα εισερχόμενου αέρα σε gr/sec/ανοιγμα πεταλούδας γκαζιού %/χρονισμός ανάφλεξης σε μοίρες Block 04-στροφές κινητηρα/τάση μπαταριας/θερμοκρασια ψυκτικού/θερμοκρασια εισερχομενου αέρα Block 20-βλέπουμε την καθυστέρηση του αβανς σε κάθε κύλινδρο της μηχανης ξεκινώντας απο το πρώτο πεδίο για τον πρώτο κυλινδρο κ.ο.κ. Block 031-πραγματική τιμή αισθητηρα λάμδα/ζητούμενη τιμή αισθητηρα λάμδα (οι τιμές που βλέπουμε ειναι γύρω στη μονάδα και συνηθως μικρότερες ,όπου λ=1 αντιστοιχεί σε στοιχειομετρική αναλογιά του μιγματος 14,7 αέρας/καύσιμο) Block 115-στροφες κινητηρα/φορτιο του κινητηρα/επιλεγμένη πίεση τουρμπο/πραγματική πίεση τουρμπο Block 118-στροφές κινητηρα/θερμοκρασια εισερχομενου αερα/ποσοστό λειτουργίας N75/πραγματικη πίεση τούρμπο Block 120-στροφές κινητηρα/άγνωστο/ροπη κινητηρα σε Nm Block 140-άγνωστο/επιλεγμένη πίεση καυσίμου/πραγματική πίεση καυσίμου Αφου επιλέξουμε ποια blocks θα καταγράψουμε και πατήσουμε και το κουμπι ''log'' ,ξεκιναμε σε ενα δρομο με μεγάλη επίπεδη ευθεία και με τρίτη ταχύτητα στο κιβώτιο (ή μεγαλύτερη) ξεκινάμε απο χαμηλές στροφές μέχρι τον κόφτη (???).Μετά ελέγχουμε τα δεδομενα που καταγράψαμε και αφου τα επεξεργαστούμε με ενα πρόγραμμα σαν το Microsoft-Excel θα προκύψει ενα αρχειο με μορφή σαν και αυτή. Απο τα πιο πάνω δεδομένα μπορούμε μετά να εξάγουμε γραφηματα και πολυτιμα συμπερασματα για τη λειτουργία του κινητηρα μας.... ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..... Edited February 6, 2010 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 ΣΥΝΕΧΕΙΑ... Τα δεδομένα τα οποία μπορούμε να συλλέξουμε, θα τα χώριζα σαν ανεξάρτητα δεδομένα και σαν εξαρτημένα. Ανεξαρτητα είναι τα δεδομένα που μας δίνουν απλά πληροφορίες για κάποιο παράγοντα ,τον οποίο δεν μπορούμε να επηρρεάσουμε.(θερμοκρασία νερού,θερμοκρασία αέρα,φορτίο κινητήρα,στροφές κινητηρα κτλ) Εξαρτημένα είναι τα δεδομένα που μας δινουν πληροφορίες για έναν παραγοντα που μπορούμε να επηρρεάσουμε και ίσως να παίζει και μεγάλο ρόλο στη λειτουργία του κινητηρα (Χρονισμος αναφλεξης,αβανς,πίεση τούρμπο,διάρκεια ψεκασμού καυσίμου κτλ). Τα ανεξάρτητα δεδομένα είναι χρήσιμα για την πληροφορηση μας ,σχετικά με τη λειτουργία του μοτέρ ,αλλά μεχρι εκει.Πιο ενδιαφεροντα για τον γράφοντα είναι τα εξαρτημένα δεδομένα που μπορούν να επηρρεάσουν σε σημαντικότερο βαθμο τη λειτουργία ενός κινητηρα. Ανεξάρτητα δεδομένα και blocks στα οποία μπορούμε να τα μετρήσουμε. Σημ.Οι παρακάτω ενδειξεις αντιστοιχούν πλήρως σε μοτέρ tsi.Ειναι αυτονόητο ότι δεν μπορώ να ειμαι σίγουρος για την ακριβη αντιστοιχιση των δεδομενων με τα blocks για κάθε μοτέρ, Πάντως οι διαφορες με τα fsi δεν πρέπει να είναι σημαντικές. Επίσης η κάθε ενδειξη μπορει να εμφανιζεται και σε περισσοτερα blocks απο όσα αναφέρω. Στροφές κινητηρα:blocks 1-6 , 10, 11, 34, 115, 118 /b] Φορτίο κινητηρα: blocks 2, 5, 6, 10, 113-115 Ταχύτητα σε Km/h: block 5 Ροή εισερχόμενου αέρ α:2, 3, 101 (Σημ.Στα μοτέρ με MAF sensor μετράει μάζα εισερχόμενου αέρα σε g/s.Στα μοτέρ με MAP sensor όπως στα tsi η μέτρηση δείχνει πίεση αερα στην πολλαπλή εισαγωγής. Κοινώς όσων το μοτέρ εχει maf sensor μπορούν να μετρήσουν αν με το after market φιλτρο που εβαλαν ,περνάει πλέον περισσοτερος αέρας.) Θερμοκρασία ψυκτικού: blocks 1, 4, 11, 102, 110, Θα δείτε τιμές με ακρίβεια και θα εμφανιστούν και κάποιες αποκλίσεις σε σχέση με την αναλογικη ενδειξη που υπάρχει στο καντράν.Οι τιμές κυμαίνονται στο 90 όταν ζεσταθεί ο κινητήρας ,αλλά μπορεί να ξεπεράσουν και τους 100 βαθμούς υπό συνθήκες ζέστης ,πίεσης του μοτέρ κτλ… Θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα:blocks 4, 6, 11, 102, 118 Θερμοκρασία καταλύτη:block 034 Οι τιμές ξεκινάνε από πχ 300οC και ξεπερνάνε τους 800οC Voltage:block 4 Εξαρτημένα δεδομένα και blocks στα οποία μπορούμε να τα μετρήσουμε. Χρονισμός ανάφλεξης:blocks 3, 10, 11 Η μετρηση γίνεται σε μοίρες του στροφαλου ,πριν το Ανω νεκρό σημείο του εμβόλου(ΑΝΣ).Το ΑΝΣ είναι το σημείο κατά το οποίο το έμβολο βρίσκεται στο ανώτερο σημείο της διαδρομής του και από εκει και μετά αρχίζει να κατεβαίνει. Κατα τη διαδρομή της ανόδου του εμβόλου ,το καύσιμο μείγμα συμπιέζεται και είναι έτοιμο για ανάφλεξη/καύση.Ο σπινθηρας που δημιουργεί το μπουζί ,αναφλέγει το μείγμα και ωθεί το έμβολο προς τα κάτω. Στο χαμηλό-μεσαίο έυρος στροφων η στιγμή της δημιουργίας του σπινθηρα ,είναι μετά το ΑΝΣ.Δηλαδή το εμβολο εχει ηδη ξεκινησει να κατεβαινει ,ωθούμενο από την αδράνεια των υπολοιπων εμβόλων και μόλις ξεκινησει να κατεβαίνει ,έρχεται η αναφλεξη του καύσιμου μείγματος.Οσο ανεβαίνει ο ρυθμος περιστροφης του κινητηρα και η ταχυτητα ανόδου και καθοδου του εμβόλου ,ο χρονισμός της ανάφλεξης (η στιγμη γέννησης του σπινθηρα από το μπουζί) γίνεται όλο και νωρίτερα.Ο λόγος είναι ότι χρειάζεται κάποιος δεδομένος χρόνος για να γίνει η διασπορα της φλογας στο χώρο του κυλίνδρου ,ο οποίος χρόνος όσο ανεβαίνουν οι στροφες του κινητηρα ,γίνεται πιο περιορισμένος. Στο υψηλό ευρος στροφών η ανάφλεξη γίνεται όλο και νωρίτερα για τους παραπάνω λόγους.Όπως φαινεται και στο ακόλουθο διάγραμμα ,από τις στόκ ρυθμίσεις ενός tsi μοτέρ ,ο χρονισμός παίρνει αρνητικές τιμές πρίν τις 4000 στροφές και μετά αρχίζει να παιρνει θετικές τιμές.Δηλαδή πριν τις 4000 η ανάφλεξη γινεται μετά το ΑΝΣ και μετά τις 4000 γινεται πρίν το ΑΝΣ. Αυτό συμβαίνει γιατι το vagcom μετράει σε μοίρες πριν το ΑΝΣ..Ενας τρόπος για να αυξησουμε την απόδοση ενός μοτέρ είναι να του ΅Άσηκώσουμε το αβάνςΆΆ ,δηλαδή να ορίσουμε το χρονισμο ανάφλεξης να γινεται οσο το δυνατον νωριτερα. Αυτό τι σημαινει:αν σε ένα απλά ρυθμισμενο μοτέρ η ανάφλεξη στο ανω ευρος στροφών γίνεται στις 6μοίρες πριν το ΑΝΣ ,σε ένα πιεσμένο ο χρονισμος μπορεί να φτάσει τις 18 μοίρες ή και να ξεπεράσει τις 22 μοίρες. Στο ακόλουθο γράφημα μπορειτε να παρακολουθήσετε την αυξηση του αβάνς σε 3 διαφορετικες ρυθμισεις του ιδιου μοτερ (1.4tsi-160).Οι ρυθμισεις είναι οι εργοστασιακες ,με πρόγραμμα της Revo και με πρόγραμμα της Overload. Τι μας περιορίζει στο να αυξησουμε πολύ το αβάνς (προπορεία ανάφλεξης): Οι περιορισμοί βασικά τιθενται από την αντικροτική ικανοτητα της βενζινης κοινως , τον αριθμο των οκτανιων με τα οποία ισουται η βενζινη που χρησιμοποιούμε. Η βενζινη με χαμηλό αριθμο οκτανιων (95) ,αν ζοριστεί πάνω από ένα αριθμο μοιρών αναφλεξης ,κάνει το μοτέρ να ΅Άχτυπάει πυράκιαΆΆ όπως λέγεται ,το οποίο οδηγει σε υπερθερμανση του θαλαμου καυσης και αν συνεχιστει σε προανάφλεξη και άμεσο λυώσιμο του μοτέρ. Οι συγχρονοι κινητηρες είναι εφοδιασμένοι με knock sensors ,αισθητηρες οι οποίοι καταλαβαινουν όταν το μοτέρ ΅Άχτυπάει πυράκιαΆΆ και μειώνουν το αβανς για να τον προστατεψουν.Για να διατηρηθεί το αβανς σε υψηλες τιμές απαιτειται η χρηση βενζινης 100 και πλέον οκτανιων. Επιπλέον περιορισμοι τιθενται και από την αντοχη των μετάλλων του ίδιου του κινητηρα ,από τους εκπεμπόμενους ρυπους οι οποίοι αυξανονται και άλλους παράγοντες. Οι κάτοχοι κινητήρων FSI με τη χρήση βενζινης 100 οκτανίων ,αντιλαμβάνονται μια αισθητη αυξηση της ροπης του μοτέρ ,ταχυτερο ανεβασμα στροφών και μεγαλύτερη τελική.Αυτό συμβαίνει γιατι με τη χρηση βενζινης περισσότερων οκτανιων ,δινεται η δυνατοτητα στον εγκεφαλο διαχειρισης του κινητηρα να ανεβάσει το αβανς και να επιτυχει μεγαλύτερη απόδοση.Συνηθως ο εγκεφαλος αυτος ,από τη στιγμη της αλλαγης βενζινης , χρειαζεται περίπου 50 Km διαδρομης για να ΅ΆκαταλάβειΆΆ τη διαφορά και να ρυθμισει ανάλογα τις παραμέτρους καυσης του μοτερ.. Η χρήση βενζινης 100 οκτανίων ,ενώ στους περισσότερους κινητηρες με turbo είναι επιβεβλημένη ,στον 1.4 tsi ,είναι προαιρετική!Ο κατασκευαστής επιτρέπει την χρηση βενζινης 95 οκτανιων και το γράφει και στην τάπα της βενζινης και στο manual.Αυτό τι σημαίνει; Σημαινει ότι δεν απαιτείται μεγαλύτερος αριθμος οκτανιων για να λειτουργήσει σωστά ο κινητήρας.Ο κινητήρας είναι ρυθμισμενος σε΄΄χαμηλο επίπεδο απόδοσης΄΄ όσο κι αν αυτό ακούγεται παραδοξο για τον 160άρι .Δηλαδή αν βάλουμε βενζινη 100 οκτανιων δεν θα κερδισουμε κάτι; Θα κερδίσουμε σίγουρα κάτι ,αφού κάνει adaptation ο εγκεφαλος του κινητηρα και σηκωσει το αβανς ,αλλά το πιθανοτερο είναι λόγω της ηδη αυξημενης απόδοσης του κινητηρα ,αυτό το κάτι να μην γινει αντιληπτό από τον οδηγό.Αν θέλουμε να δούμε σημαντική-αισθητη αυξηση τηα απόδοσης του κινητηρα ,η χρηση βενζινης 100οκτανιων θα πρέπει να γινει με παράλληλη αύξηση της πίεσης του τούρμπο και αναπρογραμματισμό. Προσωπικά δεν εχω δει καμια διαφορά με τη χρήση βενζινης 100 οκτανίων και φυσικά την άποψή μου την βασίζω σε μετρήσεις με το vagcom.Παρόλα αυτά ετοιμάζω μια εκτενή ανάλυση με νέες μετρησεις σε διαφορες παραμέτρους του κινητηρα και δεσμεύομαι μόλις εχω νεότερα και ακριβη στοιχεία να επανέλθω. ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 (edited) ΣΥΝΕΧΕΙΑ... Εξαρτημένα δεδομένα και blocks στα οποία μπορούμε να τα μετρήσουμε. Ροπή:block 120 Ροπή είναι η πραγματική ικανότητα περιστροφής που αναπτύσσει ο στροφαλοφόρος άξονας σαν αποτέλεσμα της καύσης στον κύλινδρο. Όταν μετραμε την αποδοση ενός κινητηρα αυτοκινητου ουσιαστικα μετραμε την ροπη την οποία αποδιδει σε κάθε ευρος στροφών του κινητηρα.Ολα τα δυναμομετρα με τον ένα ή τον άλλο τροπο ,καταγραφουν την ροπή και κατοπιν πολλαπλασιαζοντας την με τον αντιστοιχο αριθμο αστροφων προκυπτει η ιπποδύναμη του κινητηρα. Δηλαδή: Αποδιδόμενη Ισχύς (σε kW) = ροπή * στροφές / Κ Οπου: Κ = 9.550 (αν μετράμε τη ροπή σε Nm) Για να μετατρέψουμε την ιπποδύναμη από KW σε Hp ,πολλαπλασιάζουμε με 1,3559 Δηλαδή: Αποδιδόμενη Ισχύς (σε Hp) = Αποδιδόμενη Ισχύς (σε kW) * 1,3559 Ο λόγος για τον οποίο αναφερουμε τη μετρηση της ροπης σε Nm και όχι σε Kgm όπως συνηθιζεται στην Ελλάδα ,είναι γιατι το vag com μετράει σε Nm. Αν πάντως θέλουμε να μετατρέψουμε τα Nm σε Kgm ,υπολογιζουμε ότι 1000 Nm = 101 Kgm Προχωράμε στο να μετρησουμε τη ροπή του κινητηρα μας ,να υπολογισουμε την ιπποδύναμη του και να κάνουμε και ένα διαγραμμα αυτών. Αφού καταγραψουμε τα δεδομενα από το block 120 και τα επεξεργαστούμε στο excel θα εμφανιστει κατι τετοιο: Στην πορτοκαλί στηλη καταγραφονται οι στροφές του κινητηρα και στην γαλάζια η ροπή του κινητηρα μετρημένη σε Nm.Με τους καταλληλους υπολογισμούς ,χρησιμοποιώντας αυτά τα νούμερα θα μπορέσουμε να κατασκευάσουμε ένα γράφημα με τη ροπη και την ιπποδύναμη του κινητηρα μας ,το οποίο θα μοιάζει κάπως έτσι: Να σημειωθεί ότι η παραπάνω διαδικασία μετρησης σαφως και δεν είναι μια πραγματική ‘’δυναμομέτρηση’’ .Ειναι μια ‘’ενδεικτικη’’ δυναμομέτρηση ,για πληροφόρηση και μονο ,του πώς ‘’αντιλαμβάνεται’’ ο εγκέφαλος του κινητηρα ,την απόδοση του κινητηρα. Τα καταγραφόμενα δεδομένα προκύπτουν ύστερα από υπολογισμούς βάσει κάποιων αλγορίθμων εργοστασιακα προυπολογισμένων ,για να προσομοιάζουν την κανονικη δυναμομέτρηση.Σαφώς και μπορεί να υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις σε σχέση με μια πραγματικη δυναμομέτρηση ,αλλα εμεις το χρησιμοποιούμε ενδεικτικα για να πάρουμε μια εικόνα του πόσο αποδοτικά δουλεύει ο κινητήρας μας. Παράδειγμα: Νοιώθουμε ότι ο κινητήρας μας δεν ‘’τραβάει’’ όπως παλιά?Κάνουμε μια ‘’δυναμομετρηση’’ και βλέπουμε αν και ο εγκέφαλος αντιλαμβάνεται αυτή την πτώση της απόδοσης όπως εμεις. Αν ναι ,τότε εχουμε μια ακομα ενδειξη ότι κάτι πάει στραβά στον κινητηρα μας. Σημείωση: Η προσωπική εμπειρία και εκτίμηση του γράφοντος ,έχει δείξει ότι η μέτρηση της ροπής μέσω vag com ,είναι κατά 90-95% κοντά στα δεδομένα της πραγματικής δυναμομέτρησης στο στρόφαλο από ένα δυναμομετρο κυλιόμενου δρόμου. Ειδικα στα tsi μοτέρ ,των οποίων υπάρχουν πολλές πραγματικές δυναμομετρήσεις ,που συμφωνούν με το vag com. ΤΕΛΟΣ. Edited February 6, 2010 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted February 6, 2010 Report Share Posted February 6, 2010 απλα respect Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 6, 2010 Author Report Share Posted February 6, 2010 Ευχαριστώ πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vladimiros78 Posted February 7, 2010 Report Share Posted February 7, 2010 Απλα απαιχτος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Το πτυχιο μηχανολογου μας το στελνετε σπιτι η πρεπει να περασουμε να το παρουμε????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spooky Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Πλάκα μου κάνεις? Απλά άπαιχτος και κορυφαίος joop.. Χίλια μπράβο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kpol Posted February 10, 2010 Report Share Posted February 10, 2010 Ναι δεν ειπα το αντιθετο...Απλα πολυ μπελας αδελφακι μου...Μπραβο ομως που ασχοληθηκε καποιος και το εβγαλε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 (edited) Συγχαρητήρια και από εμένα για την εξαιρετική αυτή δουλειά. Πρέπει να γίνει sticky ή pinned ή κάτι τέτοιο... Edited February 11, 2010 by jsmirlis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_notis Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Και απο εμμένα συγχαρητήρια στον φίλο απλα άπαιχτος, μάθημα κανονικό .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted February 11, 2010 Report Share Posted February 11, 2010 Να προσθεσο και'γω ενα 'θενκιου βερι ματς' joop αν ειχες ενα γουρουνοκουμπαρά κ πετουσαμε ολοι απο 1 ευρω μεσα, σε 2 χρωνακια θα επερνες το gti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babisfire Posted February 14, 2010 Report Share Posted February 14, 2010 :yahoo: :clapping: Απαιχτος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikespi Posted February 17, 2010 Report Share Posted February 17, 2010 Πολύ καλή δουλειά!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 21, 2010 Author Report Share Posted February 21, 2010 Παιδιά μπορεί να μου πει κάποιος τα άλογα μου; ¶νοιγα από 2000rmp με 3η... Όπου και αν προσπαθούσα με 4η δεν μπορούσα να ανοίξω.. Πάντα βρισκόταν κάποιος μπροστά μου! Δυναμομέτρηση 1: ,0.32,2080,359.0,81.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,0.48,2040,359.0,156.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,0.62,2080,359.0,184.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,0.76,2120,359.0,207.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,0.95,2160,359.0,234.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,1.09,2200,359.0,251.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,1.23,2240,359.0,260.5,ASR OFF,,,,,,,,,, ,1.37,2280,359.0,269.3,ASR OFF,,,,,,,,,, ,1.56,2360,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,1.71,2400,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,1.86,2440,359.0,288.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,2.00,2520,359.0,288.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,2.20,2600,359.0,297.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,2.35,2640,359.0,293.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,2.49,2680,359.0,301.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,2.63,2720,359.0,299.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,2.82,2800,359.0,301.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,2.96,2840,359.0,293.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,3.10,2880,359.0,301.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,3.24,2920,359.0,299.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,3.43,3000,359.0,299.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,3.57,3040,359.0,295.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,3.71,3080,359.0,295.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,3.85,3120,359.0,295.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,4.04,3200,359.0,288.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,4.20,3240,359.0,292.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,4.35,3320,359.0,293.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,4.49,3360,359.0,292.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,4.68,3440,359.0,292.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,4.83,3480,359.0,292.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,4.98,3520,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,5.13,3600,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,5.32,3640,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,5.47,3680,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,5.61,3760,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,5.76,3800,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,5.96,3880,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,6.11,3920,359.0,288.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,6.25,3960,359.0,288.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,6.39,4000,359.0,288.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,6.59,4080,359.0,288.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,6.72,4120,359.0,285.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,6.86,4160,359.0,285.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,7.00,4240,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,7.19,4280,359.0,285.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,7.33,4320,359.0,285.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,7.47,4360,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,7.61,4440,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,7.80,4480,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,7.96,4520,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,8.11,4600,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,8.25,4640,359.0,279.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,8.45,4680,359.0,279.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,8.59,4760,359.0,279.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,8.75,4800,359.0,279.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,8.89,4840,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,9.08,4880,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,9.23,4960,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,9.37,5000,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,9.51,5040,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,9.70,5080,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,9.84,5120,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,9.98,5160,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,10.12,5200,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,10.31,5240,359.0,279.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,10.47,5320,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,10.62,5360,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,10.77,5400,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,10.95,5440,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,11.11,5480,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,11.26,5520,359.0,279.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,11.40,5560,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,11.59,5600,359.0,279.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,11.75,5640,359.0,276.3,ASR OFF,,,,,,,,,, ,11.90,5680,359.0,274.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,12.04,5720,359.0,271.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,12.23,5760,359.0,271.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,12.39,5800,359.0,267.5,ASR OFF,,,,,,,,,, ,12.54,5840,359.0,265.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,12.74,5880,359.0,265.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,12.88,5920,359.0,265.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,13.03,5960,359.0,265.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,13.18,6000,359.0,265.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,13.37,6000,359.0,255.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,13.52,6040,359.0,258.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,13.66,6080,359.0,257.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,13.81,6120,359.0,255.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,14.01,6160,359.0,251.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,14.16,6200,359.0,251.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,14.30,6200,359.0,251.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,14.44,6240,359.0,251.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,14.63,6280,359.0,248.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,14.77,6320,359.0,248.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,14.91,6320,359.0,248.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,15.05,6360,359.0,248.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,15.24,6400,359.0,242.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,15.38,6400,359.0,242.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,15.52,6440,359.0,239.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,15.66,6480,359.0,241.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,15.85,6520,359.0,237.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,16.00,6520,359.0,235.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,16.15,6560,359.0,235.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,16.30,6560,359.0,234.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,16.49,6600,359.0,235.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,16.64,6640,359.0,232.3,ASR OFF,,,,,,,,,, ,16.79,6640,359.0,230.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,16.94,6680,359.0,228.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,17.13,6720,359.0,228.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,17.28,6720,359.0,227.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,17.42,6760,359.0,227.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,17.57,6760,359.0,227.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,17.77,6800,359.0,223.5,ASR OFF,,,,,,,,,, ,17.92,6840,359.0,221.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,18.06,6840,359.0,221.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,18.20,6880,359.0,220.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,18.39,6880,359.0,221.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,18.53,6920,359.0,220.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,18.67,6920,359.0,218.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,18.81,6960,359.0,216.5,ASR OFF,,,,,,,,,, ,19.00,6960,359.0,216.5,ASR OFF,,,,,,,,,, ,19.16,7000,359.0,204.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,19.31,7040,359.0,198.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,19.45,7000,359.0,188.3,ASR OFF,,,,,,,,,, ,19.64,7040,359.0,188.3,ASR OFF,,,,,,,,,, ,19.78,7040,359.0,184.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,19.92,7040,359.0,177.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,20.06,7080,359.0,161.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,20.25,7080,359.0,146.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,20.40,7080,359.0,133.8,ASR OFF,,,,,,,,,, Δυναμομέτρηση 2: ,0.10,1880,359.0,28.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,0.30,1880,359.0,28.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,9.96,2000,359.0,45.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,10.10,2080,359.0,77.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,10.29,2080,359.0,161.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,10.45,2120,359.0,195.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,10.60,2160,359.0,216.5,ASR OFF,,,,,,,,,, ,10.74,2200,359.0,232.3,ASR OFF,,,,,,,,,, ,10.93,2240,359.0,246.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,11.08,2280,359.0,264.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,11.22,2320,359.0,269.3,ASR OFF,,,,,,,,,, ,11.36,2360,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,11.55,2440,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,11.69,2480,359.0,288.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,11.83,2560,359.0,286.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,11.97,2600,359.0,297.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,12.16,2680,359.0,299.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,12.32,2720,359.0,299.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,12.47,2800,359.0,299.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,12.62,2840,359.0,299.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,12.80,2880,359.0,299.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,12.96,2960,359.0,299.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,13.11,3000,359.0,295.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,13.25,3080,359.0,297.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,13.44,3120,359.0,295.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,13.60,3200,359.0,293.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,13.75,3240,359.0,293.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,13.89,3280,359.0,293.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,14.08,3360,359.0,292.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,14.24,3400,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,14.39,3480,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,14.53,3520,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,14.72,3600,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,14.87,3640,359.0,286.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,15.02,3680,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,15.17,3760,359.0,288.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,15.36,3800,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,15.51,3880,359.0,292.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,15.66,3920,359.0,290.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,15.81,4000,359.0,288.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,16.00,4040,359.0,288.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,16.16,4120,359.0,285.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,16.31,4160,359.0,285.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,16.51,4240,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,16.65,4280,359.0,285.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,16.79,4320,359.0,286.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,16.93,4360,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,17.12,4440,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,17.26,4480,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,17.40,4520,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,17.54,4600,359.0,279.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,17.73,4640,359.0,279.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,17.89,4680,359.0,279.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,18.04,4720,359.0,279.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,18.18,4800,359.0,279.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,18.37,4840,359.0,279.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,18.53,4880,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,18.68,4920,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,18.82,4960,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,19.01,5040,359.0,283.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,19.17,5080,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,19.32,5120,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,19.46,5160,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,19.65,5240,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,19.81,5280,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,19.96,5320,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,20.10,5360,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,20.29,5400,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,20.44,5440,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,20.59,5520,359.0,281.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,20.74,5560,359.0,279.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,20.94,5600,359.0,276.3,ASR OFF,,,,,,,,,, ,21.08,5640,359.0,274.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,21.22,5680,359.0,272.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,21.36,5720,359.0,271.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,21.55,5760,359.0,267.5,ASR OFF,,,,,,,,,, ,21.69,5800,359.0,267.5,ASR OFF,,,,,,,,,, ,21.83,5840,359.0,265.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,21.97,5880,359.0,264.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,22.16,5920,359.0,264.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,22.32,5960,359.0,264.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,22.47,6000,359.0,255.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,22.61,6040,359.0,255.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,22.80,6080,359.0,255.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,22.96,6120,359.0,253.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,23.11,6160,359.0,251.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,23.25,6160,359.0,251.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,23.44,6200,359.0,251.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,23.58,6240,359.0,251.7,ASR OFF,,,,,,,,,, ,23.72,6280,359.0,248.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,23.86,6280,359.0,249.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,24.05,6320,359.0,249.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,24.20,6360,359.0,248.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,24.34,6400,359.0,246.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,24.49,6400,359.0,242.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,24.69,6440,359.0,241.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,24.84,6480,359.0,242.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,24.98,6520,359.0,239.4,ASR OFF,,,,,,,,,, ,25.12,6520,359.0,237.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,25.31,6560,359.0,234.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,25.45,6600,359.0,235.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,25.59,6600,359.0,232.3,ASR OFF,,,,,,,,,, ,25.73,6640,359.0,234.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,25.92,6680,359.0,228.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,26.06,6680,359.0,228.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,26.20,6720,359.0,228.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,26.34,6720,359.0,227.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,26.53,6760,359.0,227.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,26.68,6800,359.0,221.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,26.83,6800,359.0,223.5,ASR OFF,,,,,,,,,, ,26.98,6840,359.0,221.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,27.17,6840,359.0,216.5,ASR OFF,,,,,,,,,, ,27.32,6880,359.0,218.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,27.47,6920,359.0,216.5,ASR OFF,,,,,,,,,, ,27.62,6920,359.0,216.5,ASR OFF,,,,,,,,,, ,27.81,6960,359.0,213.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,27.96,7000,359.0,213.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,28.10,7000,359.0,211.2,ASR OFF,,,,,,,,,, ,28.24,7000,359.0,200.6,ASR OFF,,,,,,,,,, ,28.43,7040,359.0,190.1,ASR OFF,,,,,,,,,, ,28.57,7040,359.0,191.8,ASR OFF,,,,,,,,,, ,28.71,7040,359.0,183.0,ASR OFF,,,,,,,,,, ,28.85,7040,359.0,181.3,ASR OFF,,,,,,,,,, ,29.04,7000,359.0,29.9,ASR OFF,,,,,,,,,, ,29.20,7000,359.0,0.0,ASR OFF,,,,,,,,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 21, 2010 Author Report Share Posted February 21, 2010 (edited) Αν έχει κανείς excel και του περισσεύει ένα 20λεπτο ας κάνει τους υπολογισμούς. Ευχαριστώ. Υ.Γ. Στην πρώτη δυναμομέτρηση 6.000rpm * 265,8Nm = 1.594.800 * 9.550 / 1,3559 = 226.4 hp (!) Και 15 να μου αφαιρέσει το maha είμαι τουλάχιστον 210 άλογα στρόφαλο! Edited February 22, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Αν έχει κανείς excel και του περισσεύει ένα 20λεπτο ας κάνει τους υπολογισμούς. Ευχαριστώ. ρε ψηλε φιλικα παντα...1ον)εχω ακουσει οτι κλεβει οποτε τζαμπα θα παραμυ8ιαστεις και 2ον)δοκιμασε με acrobat reader κατι αναλογο του excel που το κατεβαζεις σε 2 λεπτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisSs13 Posted February 21, 2010 Report Share Posted February 21, 2010 Αν έχει κανείς excel και του περισσεύει ένα 20λεπτο ας κάνει τους υπολογισμούς. Ευχαριστώ. Υ.Γ. Στην πρώτη δυναμομέτρηση 6.000rmp * 265,8Nm = 1.594.800 * 9.550 / 1,3559 = 226.4 hp (!) Και 15 να μου αφαιρέσει το maha είμαι τουλάχιστον 210 άλογα στρόφαλο! να το χαιρεσαι...καλοτα3ιδο!super ακουγεται...μονο προγραμμα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 22, 2010 Author Report Share Posted February 22, 2010 (edited) να το χαιρεσαι...καλοτα3ιδο!super ακουγεται...μονο προγραμμα?? Ευχαριστώ πολύ! Είναι μόνο πρόγραμμα + αφέρεση πνίχτη! Όλα τα άλλα μαμά... ακόμα και το φίλτρο! Α μη τι άλλο η Revo κάνει αυτό που υπόσχεται! Δέστε τη δυναμομέτρηση! Edited February 22, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted February 22, 2010 Report Share Posted February 22, 2010 Αν κανει αυτο που υποσχεται λεει Και'γω revo rullz ΦΠΕ κ μου διχνει το vagcom 262 nm stis 7000 sal k 260 που συμαινει 230 στροφαλο σιγουρα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 22, 2010 Author Report Share Posted February 22, 2010 (edited) Αν κανει αυτο που υποσχεται λεει Και'γω revo rullz ΦΠΕ κ μου διχνει το vagcom 262 nm stis 7000 sal k 260 που συμαινει 230 στροφαλο σιγουρα? Είσαι σίγουρος; 262 Nm στις 7.000 rmp σημαίνει 260hp στρόφαλο! Να κλέβει και 15 είσαι 240+! Για ξανά δες! Μου φαίνεται πολύ ροπή για αυτές τις στροφές! Edited February 22, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted February 23, 2010 Report Share Posted February 23, 2010 Είσαι σίγουρος; 262 Nm στις 7.000 rmp σημαίνει 260hp στρόφαλο! Να κλέβει και 15 είσαι 240+! Για ξανά δες! Μου φαίνεται πολύ ροπή για αυτές τις στροφές! Το ξερω κ'εμενα μου φανηκε παραξενο. Δευτερη δοκιμη μου εβγαλε 267 Ιδου οι αποδειξεις: My Link Sheet1: Με τριτη σηεση Sheet2: Με τεταρτη σχεση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted February 23, 2010 Author Report Share Posted February 23, 2010 (edited) Το ξερω κ'εμενα μου φανηκε παραξενο. Δευτερη δοκιμη μου εβγαλε 267 Ιδου οι αποδειξεις: My Link Sheet1: Με τριτη σηεση Sheet2: Με τεταρτη σχεση Ρε φίλε μου, μήπως έχεις GTI και κάθομαι και τρελαίνομαι τζάμπα; Εδώ είναι οι καμπύλες σου! Power το golfάκι! Edited February 23, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...