Jump to content
nikosmpl

Polo Tsi 1.2 105 Ps Vs Golf 1.4 Tsi 122Ps

Recommended Posts

Γεια σας παιδες!εφτιαξα αυτο το θεμα γιατι θελω να παρω ενα απο τα 2,για την ακριβεια παιζει κ το 160αρι το golf,αλλα με την κατασταση που επικρατει ειπα να μην ξοδευτω πολυ!περιμενα να βγει το 1.2 polo tsi να το δοκιμασω κ σημερα επαθα την πλακα μου!εχω ενα yaris 1,5 χρονο,αριστο δε λεω,αλλα αργο,κ θα το παρει η μανα μου,μιας κ θα αλλααξουμε το δικο της αμαξι,οποτε ψαχνω τι θα παρω.

Λοιπον,σημερα οπως ειπα δοκιμασα το POlo κ πραγματικα ηταν αυτο που ηθελα,δλδ αρκετα γρηγορο,κ σε ταχυτητες μεχρι 200 κινειται πολυ ανετα κ τα πιανει ανετα!το θεμα ειναι οτι ηθελα απο το καλοκαιρι το golf το 160αρι γιατι ηθελα κατι πιο γρηγορο,ομως με τη διαφορα τιμης τους στις πλουσιες εκδοσεις ναναι περιπου 5000-6000 ευρω κ με την διαφορα κοστους συντηρησης (τελη κ βενζινες),ειπα να μην παω στα 160 αλογα,ειδικα λογς βενζινης,κανω πανω απο 30.000χλμ το χρονο κ με το golf,θα ξεφραγκιστω,κ η τουρμινα ειναι πειρασμος,δεν μπορεις να μην το πατας κ καθολου.

Το θεμα ειναι οτι το 122αρι,δε τοχω οδηγησει,κ θαθελα αν μπορει καποιος να μου πει πως παει σε σχεση με το polo 1.2 tsi, αν ταχει δοκιμασεικ τα 2!αλλα κ γενικα,αν εχει αυτο το νευρο κ την εκρηξη του μικρου..γιατι αν ειναι γρηγορο ισως το σκεφτω να παω κ εκει,ομως δεν τοχουν εδω για δοκιμη,εχει μονο το GTI,κ τοκανα 2-3 φορες,αλλα δε θελω αυτο..

Link to comment
Share on other sites

Κανεις δε θα μου δωσει τα φωτα του???

Εγω εχω οδηγισει οπως ειπα μονο το polo TSI και golf GTI κ δεν εχω εικονα απο το 122αρι που θα το κοιτουσα αν ηταν πιο γρηγορο απο το πολακι..

Link to comment
Share on other sites

Κανεις δε θα μου δωσει τα φωτα του???

Εγω εχω οδηγισει οπως ειπα μονο το polo TSI και golf GTI κ δεν εχω εικονα απο το 122αρι που θα το κοιτουσα αν ηταν πιο γρηγορο απο το πολακι..

Ρε φίλε τι χρήση του αυτοκινήτου σου θα κάνεις;

Τα αυτοκίνητα που συγκρίνεις είναι δύο διαφορετικά αυτοκίνητα.

Το ένα οικογενειακό με μεγάλους χώρους και το άλλο αυτοκίνητο πόλης, ανεξάρτητα αν μπορείς άνετα να ταξιδέψεις.

Το Golf έχει καλύτερη ροπή και πάει μέχρι τα 200 (πραγματικά). Το polo είναι ένα μικρό ευέλικτο αυτοκίνητο με πολύ καλή ροπή (δεν πάει 200 αλλά 190 πραγματικά). Όχι όμως σαν του Golf. Σε επιδόσεις είναι παραπλήσια, αλλά στα πολλά το Golf λογικά καλύτερο.

Και τα δύο αυτοκίνητα δεν είναι για κόντρες. Αν έχεις το μικρόβιο της βελτίωσης τότε το golf είναι μονόδρομος μιας και θα βγάζει περισσότερα άλογα και μεγαλύτερο κινητήρα έχει.

Αν τώρα θες ένα μικρό οικονομικό αυτοκίνητο πάρε το polo.

Πάντως και στις δύο περιπτώσεις να ξέρεις ότι στα πολλά χιλιόμετρα και τα δύο αυτοκίνητα καταπονούνται λόγω τούρμπο.

Εξαρτάται αποκλειστικά από τις ανάγκες σου και τα οικονομικά σου.

Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε τι χρήση του αυτοκινήτου σου θα κάνεις;

Τα αυτοκίνητα που συγκρίνεις είναι δύο διαφορετικά αυτοκίνητα.

Το ένα οικογενειακό με μεγάλους χώρους και το άλλο αυτοκίνητο πόλης, ανεξάρτητα αν μπορείς άνετα να ταξιδέψεις.

Το Golf έχει καλύτερη ροπή και πάει μέχρι τα 200 (πραγματικά). Το polo είναι ένα μικρό ευέλικτο αυτοκίνητο με πολύ καλή ροπή (δεν πάει 200 αλλά 190 πραγματικά). Όχι όμως σαν του Golf. Σε επιδόσεις είναι παραπλήσια, αλλά στα πολλά το Golf λογικά καλύτερο.

Και τα δύο αυτοκίνητα δεν είναι για κόντρες. Αν έχεις το μικρόβιο της βελτίωσης τότε το golf είναι μονόδρομος μιας και θα βγάζει περισσότερα άλογα και μεγαλύτερο κινητήρα έχει.

Αν τώρα θες ένα μικρό οικονομικό αυτοκίνητο πάρε το polo.

Πάντως και στις δύο περιπτώσεις να ξέρεις ότι στα πολλά χιλιόμετρα και τα δύο αυτοκίνητα καταπονούνται λόγω τούρμπο.

Εξαρτάται αποκλειστικά από τις ανάγκες σου και τα οικονομικά σου.

Κοιτα να δεις,ειμαι 25 ετων κ το polo μου αρκει,ομως επειδη δε νομιζω να το κρατησω λιγοτερο απο 4-5,σκεφτομαι κ για τοgolf σε περιπτωση που αυξηθουν οι αναγκες κ απλα επειδη ειμαι ανθρωπος των ταξιδιων κ των σπορτς θελω να εχω χωρους,απλα.

Ομως με κολαει το γεγονος οτι το κοστος ζωη ανεβαινει κ γενικως ζουμε μια πολυ ασταθη περιοδο,κ γιαυτο κολαω στο να ανοιχτω περεταιρω,εφοσον μαλιστα ειδα οτι το polo ειναι αρκετα γρηγορο απο το μεσο ορο κ απο το Yaris που εχω. Για να καταλαβεις ηθελα το golf 160 αλογα,αλλα παμε σε 24.000 (προτιμω γεματο POlo παρα γυμνο golf),τη στιγμη που το polo μαζι με dsg και καποια εξτρα βγαινει το πολυ 19.000(αλλα αν δε το παρω dsg βγαινει κ 17500),τα οποια ειναι μεγαλη διαφορα απο τα 24.000, κ δε σκεφτομουν το golf 122 αλογα διοτι το golf το ηθελα καθαρα για τα 160 αλογα. (μη μου πειτε για gti polo,αποτι βλεπω θα κανει οσο ενα golf και 3θυρο μονο).

οποτε ειπα να το ψαξω πως ειναι σε επιδοσεις το golf 122 μιας κ θελω ναναι γρηγορο ειδικα για προσπερασματα!οσο για πειραγμα,οχι δε θελω να κανω τιποτα!

Edited by nikosmpl
Link to comment
Share on other sites

Κοιτα να δεις,ειμαι 25 ετων κ το polo μου αρκει,ομως επειδη δε νομιζω να το κρατησω λιγοτερο απο 4-5,σκεφτομαι κ για τοgolf σε περιπτωση που αξηθουν οι αναγκες κ απλα επειδη ειμαι ανθρωπος των ταξιδιων κ τον σπορτς θελω να εχω χωρους,απλα.

Ομως με κολαει το γεγονος οτι το κοστος ζωη ανεβαινει κ γενικως ζουμε μια πολυ ασταθη περιοδο,κ γιαυτο κολαω στο να ανοιχτω περεταιρω,εφοσον μαλιστα ειδα οτι το polo ειναι αρκετα γρηγορο απο το μεσο ορο κ απο το Yaris που εχω. Για να καταλαβεις ηθελα το golf 160 αλογα,αλλα παμε σε 24.000 (προτιμω γεματο POlo παρα γυμνο golf),τη στιγμη που το polo μαζι με dsg και καποια εξτρα βγαινει το πολυ 19.000(αλλα αν δε το παρω dsg βγαινει κ 17500),τα οποια ειναι μεγαλη διαφορα απο τα 24.000, κ δε σκεφτομουν το golf 122 αλογα διοτι το golf το ηθελα καθαρα για τα 160 αλογα. (μη μου πειτε για gti polo,αποτι βλεπω θα κανει οσο ενα golf και 3θυρο μονο).

οποτε ειπα να το ψαξω πως ειναι σε επιδοσεις το golf 122 μιας κ θελω ναναι γρηγορο ειδικα για προσπερασματα!οσο για πειραγμα,οχι δε θελω να κανω τιποτα!

Off Topic

Μια ερώτηση για όποιον ξέρει,το dsg του πόλο θα είναι 7άρι ή 6άρι???Ευχαριστώ!!!
Link to comment
Share on other sites

κατα την γνωμη μου αν κινεισαι πιο πολυ μεσα στην πολη τοτε πολο , αν εισαι πιο πολυ για εκτος ταξιδια με παρεα κτλ τοτε γκολφ.

τωρα αν σκεφτεσαι να αλλαξεις αμαξι σε 5 χρονια παρε το πολο, πιο φθηνα θα σου ερθει και ειναι και σβελτο και αρκετα νεανικο .η αποφαση βεβαια και η τσεπη ειναι δικη σου .

Link to comment
Share on other sites

η συγκριση που κανω κ ζηταω ειναι καθαρα στο θεμα επιδοσεων,πως τραβανε δηλαδη,πως πατανε κλπ,απο καποιον που τα εχει δοκιμασει κ τα 2 κ μπορει να εχει μια εικονα..

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον το θέλεις για ταξίδια να πάρεις γκολφ. Καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου καθώς είχα και εγώ παρόμοιο δίλημμα μεταξύ golf 122 και το παλιό polo gti. Τελικά, αφού οδήγησα το γκολφ, αποφάσισα να πάω σε αυτό και ας έχω λιγότερα άλογα (αρκετά χειρότερες επιδόσεις, αν σκεφτείς ότι είναι και βαρύτερο). Όμως το πάτημα του γκολφ σε σχέση με το πόλο είναι πολύ μπροστά.

Από το καινούριο polo έχω οδηγήσει μόνο το 1400 με τα 80-85 άλογα. Σε σχέση με το δικό μου γκολφ, ακομα και αυτό υπολείπεται. Το 1200 δεν το έχω οδηγήσει αλλά πιστεύω ότι και αυτό θα υπολείπεται. Το polo είναι αυτοκίνητο πόλης. Το golf μπορεί να σε βγάλει αξιοπρεπώς έξω από αυτήν. Το 160 να το πάρεις μόνο αν κινείσαι αποκλειστικά έξω από την πόλη. Αλλιώς θα καις πολύ χωρίς λόγο! Για χρήση μέσα-έξω το 122 είναι η χρυσή τομή. Ελπίζω να σε βοήθησα.

Edited by aqua
Link to comment
Share on other sites

Εφόσον το θέλεις για ταξίδια να πάρεις γκολφ. Καταλαβαίνω τον προβληματισμό σου καθώς είχα και εγώ παρόμοιο δίλημμα μεταξύ golf 122 και το παλιό polo gti. Τελικά, αφού οδήγησα το γκολφ, αποφάσισα να πάω σε αυτό και ας έχω λιγότερα άλογα (αρκετά χειρότερες επιδόσεις, αν σκεφτείς ότι είναι και βαρύτερο). Όμως το πάτημα του γκολφ σε σχέση με το πόλο είναι πολύ μπροστά.

Από το καινούριο polo έχω οδηγήσει μόνο το 1400 με τα 80-85 άλογα. Σε σχέση με το δικό μου γκολφ, ακομα και αυτό υπολείπεται. Το 1200 δεν το έχω οδηγήσει αλλά πιστεύω ότι και αυτό θα υπολείπεται. Το polo είναι αυτοκίνητο πόλης. Το golf μπορεί να σε βγάλει αξιοπρεπώς έξω από αυτήν. Το 160 να το πάρεις μόνο αν κινείσαι αποκλειστικά έξω από την πόλη. Αλλιώς θα καις πολύ χωρίς λόγο! Για χρήση μέσα-έξω το 122 είναι η χρυσή τομή. Ελπίζω να σε βοήθησα.

Κοιτα να δεις,σιγουρα οσο πιο μεγαλο κ πιο στιβαρο αμαξι τοσο καλυτερα.Ομως τα συγχρονα μικρα ειναι πλεον πολυ καλα κ τοσο ανετα στο ταξιδι που δε θεωρω οτι δε μπορουν να σε βγαλουν αξιοπρεπως για ταξιδι.Εγω με το yaris (που δεν φημιζονται για το στησιμο τους κ την ποιοτητα κυλισης η toyota αλλα εδω εχουν κανει πολυ καλη δουλεια) πηγαινα ανετα οπου ηθελα.απλα δεν ειναι να το φορτωσεις 5 ατομα κ βαλιτσες ουτε να τρεχεις με 180 σταθερα.

Το νεο πολο ειδικα το 1.2 ΤΣΙ ειναι πιο δυνατο κ πιστευω οτι δινει αυτο το κατι παραπανω.απλα παντα ηθελα ενα γρηγορο αμαξι (δλδ πιο γρηγορο απο τα συνηθισμενα),ομως εκει που πηγε η βενζινη κ εκει που θα παει το κοστος ζωης δεν ειναι για 160 αλογα(ειδικα οταν γραφεις πανω απο 30.000χλμ το χρονο),οποτε το διλειμα μου για το 122αρι ειναι αν πηγαινει πιο γρηγορα απο το polo 1.2 Tsi. πιστευω οτι πανω κατω τα ιδια ειναι,ομως αν ηταν πιο γρηγορο το golf ισως να το σκεφτομουν να παω κ σε αυτο.απλα αυτο,τιποτα αλλο.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νίκο, είναι πολύ πρόσφατα που βγήκε το 1.2tsi, και ίσως δεν έχει τύχει να γίνει σύγκριση με golf 1.4. Εγώ έχω μερικά συμπεράσματα πάρα πολύ χονδρικά να σου πω. Έχω Clio 1.2T με 100 άλογα. Σε σύγκριση με το 140άρι TSI golf φίλου μου, πάνε μαζί στην πρώτη, αλλά μετά στη 2α το 140άρι με αφήνει σα σταματημένο. Ρεπρίζ εννοείται αρκετά πιο γρήγορο. Ο φίλος μου αυτός δοκίμασε με άλλο γνωστό με 6άρι 122hp και πάνε πάλι μαζί στην αρχή και μετά του φεύγει, και σε ρεπρίζ αλλά λιγότερο από ότι με το κλιό. 1 το κρατούμενο. ¶λλος φίλος τώρα που έχει ίδιο clio, πήρε για test drive polo tsi και το έσκιζε δοκιμάζοντας τα πάντα μαζί με ένα φίλο του που οδηγούσε το clio. Από στάση πάνε μαζί μέχει τα 100-120 και μετά ανοίγει το polo, αλλά ρεπρίζ καμμία επαφή. Το polo εξαφανίζεται μου είπε, ακόμα και με λίγες στροφές και μεγάλη σχέση. Συνδυάζοντάς τα, μπορώ να κάνω μια εκτίμηση, ότι θα πηγαίνουν μαζί polo 1.2 με golf 122 από στάση, και στα πολλά θα φεύγει λίγο το golf, ενώ σε ρεπρίζ πρέπει να είναι κοντά. Επίσης το polo από ότι μου είπε έχει λίγο lag, αλλά όταν τουρμπίζει είναι πολύ δυνατό. Αυτά...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νίκο, είναι πολύ πρόσφατα που βγήκε το 1.2tsi, και ίσως δεν έχει τύχει να γίνει σύγκριση με golf 1.4. Εγώ έχω μερικά συμπεράσματα πάρα πολύ χονδρικά να σου πω. Έχω Clio 1.2T με 100 άλογα. Σε σύγκριση με το 140άρι TSI golf φίλου μου, πάνε μαζί στην πρώτη, αλλά μετά στη 2α το 140άρι με αφήνει σα σταματημένο. Ρεπρίζ εννοείται αρκετά πιο γρήγορο. Ο φίλος μου αυτός δοκίμασε με άλλο γνωστό με 6άρι 122hp και πάνε πάλι μαζί στην αρχή και μετά του φεύγει, και σε ρεπρίζ αλλά λιγότερο από ότι με το κλιό. 1 το κρατούμενο. ¶λλος φίλος τώρα που έχει ίδιο clio, πήρε για test drive polo tsi και το έσκιζε δοκιμάζοντας τα πάντα μαζί με ένα φίλο του που οδηγούσε το clio. Από στάση πάνε μαζί μέχει τα 100-120 και μετά ανοίγει το polo, αλλά ρεπρίζ καμμία επαφή. Το polo εξαφανίζεται μου είπε, ακόμα και με λίγες στροφές και μεγάλη σχέση. Συνδυάζοντάς τα, μπορώ να κάνω μια εκτίμηση, ότι θα πηγαίνουν μαζί polo 1.2 με golf 122 από στάση, και στα πολλά θα φεύγει λίγο το golf, ενώ σε ρεπρίζ πρέπει να είναι κοντά. Επίσης το polo από ότι μου είπε έχει λίγο lag, αλλά όταν τουρμπίζει είναι πολύ δυνατό. Αυτά...

Απο τη μικρη εμπειρια που ειχα με ενα τεστ που τουκανα κ γω (το εσκισα βεβαια),πιστευω οτι καπως ετσι θαναι.Εκανα τη μλκ ομως μια μερα κ δοκιμασατο ibiza cupra που δε μαρεσει σαν αμαξι,κ μου μπηκε η ιδεα τωρα για Polo GTI εφοσο το βγαλουν σε χαμηλη τιμη (μεχρι 22.000,κατι δυσκολο),αλλα ναι τελικα δε σκεεφτομαι για golf διοτι ετσι οπως ταχουν κανει δε βρισκεις ακρη.καλυτερα μικρο κ ευελικτο κ ναα το αλλαζουμε συχνα..

Link to comment
Share on other sites

Έχεις σκεφτεί καθόλου για το ibiza fr που νομίζω είναι το καλύτερο όσον αφορά value for money???

ή δεν θες να πας καθόλου σε seat??

(Sorry αλλά τώρα είδα στο μνμ σου ότι δεν σου αρέσει καθόλου σαν αμάξι..)

Edited by nikolakis
Link to comment
Share on other sites

Έχεις σκεφτεί καθόλου για το ibiza fr που νομίζω είναι το καλύτερο όσον αφορά value for money???

ή δεν θες να πας καθόλου σε seat??

(Sorry αλλά τώρα είδα στο μνμ σου ότι δεν σου αρέσει καθόλου σαν αμάξι..)

Φιλε μου σε παραδεχομαι γιατι επιασες ακριβως αυτο που αναζητω!Ειναι το ιδανικο για μενα,ουτε υπερβολικα αλογα κ πιεση στο αμαξι,αλλα ειναι πανω απο το μεσο ορο,ειναι αρκετα γρηγορο κ σε λογικη τιμη.

Ομως ειδα το cupra απο κοντα,το FR δε το ειχαν,αλλα δεν εχουν ουσιαστηκες διαφορες,κ δε μαρεσε καθολου.ειναι ολο πλαστικουρα,μεσα το σαλονι πολυ πιο ψευτικο,κ γενικα δε με ενθουσιασε!

(σορρυ που θα το πω αλλα τα seat αυτης της γενιας κ νοοτροπιας ειναι λιγο καγκουρικα,γιατι ναι,οταν συμβιβαζεσαι με ενα τετοιο αμαξι απλα για ναχεις μονο το γκαζι,ειναι καγκουρια.τεσπα προσωπικη μου αποψη ειναι..αλλα το αιτιολογω ακομα κ με την πλειοψηφια αυτων που τα προτιμουν!μιλαω παντα για cupra κ τετοια,οχι τα νορμαλ,ακομα κ το fr ειναι νορμαλ.)

Τεσπα,οχι δε μαρεσε το ibiza μεσα,οποτε ειμαι για Polo αν δεν αλλαξει κατι (ερχεται κ το Α1...). το ιδανικο θα ηταν ενα POlo τυπου ibiza FR οπως θαναι κ το Α1 με τα 122 αλογα,που ειναι αρκετα καλα.

Link to comment
Share on other sites

Το Polo έχει ροπή 175Nm και βάρος 1100Κγ (με οδηγό) ενώ το Golf 200Nm και 1300Kg

Μιά σύγκριση μας δίνει τα ίδια Kg/Nm (6.3 & 6.5), το ίδιο συμβαίνει και με τα άλογα.

¶ρα από επιταχύνσεις είναι το ίδιο.

Όσο όμως ανεβαίνουν τα χαω, τα περισότερα άλογα (και η ροπή του Golf) δίνουν περισότερη δύναμη διότι η αεροδυναμική αντίσταση δεν είναι ανάλογη των ίππων (όπως είναι των κιλών).

Και φυσικά όταν το φορτώνεις, η αναλογία κιλών θα χειροτερεύει για το Polo, θα γίνεται πιο αργό από το Golf.

Αν λοιπόν αντέχεις οικονομικά το Golf και θέλεις ψηλες ταχύτητες ή / και κίνηση με φορτίο, τότε πάρτο.

Αν σου είναι οριακό, μπορείς να προτιμήσεις το Polo με DSG (να παραγγείλεις και τα paddles στο τιμόνι!!!).

Η οδήγηση με αυτό είναι η ... μέρα με την νύχτα !!!

Link to comment
Share on other sites

Ο λογος που εχω καταληξει στο Polo ειναι εκτος απο το κοστος,οτι κινουμαι κατα βαση μονος οποτε δε μου χρειαζεται κατι πιο μεγαλο,ακομα κ ταξιδια,μη κοροιδευομαστε,μια χαρα ειναι αυτα τα αμαξια σε ταχυτητες μεχρι 160-170. Οποτε γιατι να καταναλωνω παραπανω καυσιμα,ειδικα αυτη την περιοδο...

Απλα επειδη ειμαι 25 κ το αμαξι δε προκειται να το κρατησω λιγοτερο απο 5 χρονια,ισως να δημιουργηθουν αναγκες για πιο μεγαλο (δεν εχω σκοπο να κανω παιδια ακομα,αλλα ποτε δε ξερεις,οποτε με ενα καλο golf δεν εχεις την αναγκη να το αλλαξεις ακομα κ μετα απο 10 χρονια,οποτε μια αγορα τωρα θα με καλυπτε οχι μονο για 5 αλλα κ για 10.Ομως αυτο ειναι το τελευταιο,ετσι οπως παει η βενζινη,μαλλον το polo ειναι πιο συμφερουσα αγορα.

Οσο για το DSG,το εχω δει σε γρηγορα αυτοκινητα(εννοω οτι τοχω τεσταρει πολυ δυνατα) οπως το golf GTI ibiza cupra,αλλα με ενα τετοιο αμαξι,μηπως 1ον δεν εχει κ καμια διαφορα,2ον δεν εχει κ την αμεσοτητα του χειροκινητου λογω μικροτερης δυναμης?Δηλαδη,θαχω την ιδια οικονομια καυσιμου μες την πολη (γιατι εκει ειναι το θεμα να κανει οικονομια ενα αμαξι),αλλα κ τις ιδιες επιδοσεις,αν οχι καλυτερες?

Link to comment
Share on other sites

Ο λογος που εχω καταληξει στο Polo ειναι εκτος απο το κοστος,οτι κινουμαι κατα βαση μονος οποτε δε μου χρειαζεται κατι πιο μεγαλο,ακομα κ ταξιδια,μη κοροιδευομαστε,μια χαρα ειναι αυτα τα αμαξια σε ταχυτητες μεχρι 160-170. Οποτε γιατι να καταναλωνω παραπανω καυσιμα,ειδικα αυτη την περιοδο...

Απλα επειδη ειμαι 25 κ το αμαξι δε προκειται να το κρατησω λιγοτερο απο 5 χρονια,ισως να δημιουργηθουν αναγκες για πιο μεγαλο (δεν εχω σκοπο να κανω παιδια ακομα,αλλα ποτε δε ξερεις,οποτε με ενα καλο golf δεν εχεις την αναγκη να το αλλαξεις ακομα κ μετα απο 10 χρονια,οποτε μια αγορα τωρα θα με καλυπτε οχι μονο για 5 αλλα κ για 10.Ομως αυτο ειναι το τελευταιο,ετσι οπως παει η βενζινη,μαλλον το polo ειναι πιο συμφερουσα αγορα.

Οσο για το DSG,το εχω δει σε γρηγορα αυτοκινητα(εννοω οτι τοχω τεσταρει πολυ δυνατα) οπως το golf GTI ibiza cupra,αλλα με ενα τετοιο αμαξι,μηπως 1ον δεν εχει κ καμια διαφορα,2ον δεν εχει κ την αμεσοτητα του χειροκινητου λογω μικροτερης δυναμης?Δηλαδη,θαχω την ιδια οικονομια καυσιμου μες την πολη (γιατι εκει ειναι το θεμα να κανει οικονομια ενα αμαξι),αλλα κ τις ιδιες επιδοσεις,αν οχι καλυτερες?

Το δικό μου Πόλο (1.2 DSG) καίει 6.8 λίτρα/100χλμ. με μικτή χρήση. Δεν το έχω πλακώσει ακόμη γιατί είναι άστρωτο , αλλά είναι ψυχωμένο. Καμία σχέση με το Yaris 1.3 που αντικατέστησε.

Επίσης έχει καλά κρατήματα, πολύ καλύτερα από τα παλαιότερα Πόλο.

Στα αρνητικά είναι ότι είναι κάπως στριμωγμένο μέσα, ο θόρυβος , κυρίως από τον κινητήρα που κάνει σαν τρακτέρ, και η μέτρια ποιότητα κατασκευής.

Η Γκόλφω μου δείχνει πιο ποιοτική, αλλά δεν είμαι και σίγουρος.

Link to comment
Share on other sites

POLO ή GOLF, αν σκέφτεσαι να έχεις τη δυνατότητα να τα χρησιμοποιήσεις και στο μέλλον προτίμησε πεντάπορτο. Κάποτε, που περίπου ήμουν στην ηλικία σου με Golfάκι IV τρίπορτο, που προτίμησα από polo πεντάπορτο, όταν απόκτησα μετά από τρία χρόνια το πρώτο μου παιδί, άλλαξα και αυτοκίνητο, γιατί ασχέτως αν προτιμήσεις golf ή polo τη μεγαλύτερη διαφορά την κάνουν οι πόρτες και όχι η κατηγορία του οχήματος. Αν λοιπόν θέλεις να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να μη βρεθείς στο μέλλον σε δύσκολη θέση μη προτιμήσεις τρίπορτο. Τo polo είναι καλή επιλογή αν το κρατήσεις σε λογικά επίπεδα τιμής.

Αν φτάσεις στις τιμές του golf προτίμησε το, όσο μεγαλύτερο το αυτοκίνητο τόσο το καλύτερο, από όλες τις απόψεις, όσο για επιδόσεις μη το σκέφτεσαι, εγώ έχω passat 1,4 tsi και ταξιδεύω πάντα φορτωμένος με ότι ταχύτητα θέλω και με μεγάλη σταθερότητα και άνεση. Όσο αναβαίνεις κατηγορία αλλάζεις και επίπεδο.

Edited by gcar
Link to comment
Share on other sites

Το δικό μου Πόλο (1.2 DSG) καίει 6.8 λίτρα/100χλμ. με μικτή χρήση. Δεν το έχω πλακώσει ακόμη γιατί είναι άστρωτο , αλλά είναι ψυχωμένο. Καμία σχέση με το Yaris 1.3 που αντικατέστησε.

Επίσης έχει καλά κρατήματα, πολύ καλύτερα από τα παλαιότερα Πόλο.

Στα αρνητικά είναι ότι είναι κάπως στριμωγμένο μέσα, ο θόρυβος , κυρίως από τον κινητήρα που κάνει σαν τρακτέρ, και η μέτρια ποιότητα κατασκευής.

Η Γκόλφω μου δείχνει πιο ποιοτική, αλλά δεν είμαι και σίγουρος.

Είναι αισθητά μεγαλύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, η ποιότητα κατασκευής πολύ ανώτερη (κοινώς παραδεκτό από προκατόχους polo ή μη), αλλά για τον κινητήρα έχεις δίκιο. Κάνει λίγο θόρυβο, επίσης μόνο εγώ νοιώθω τους "παλμούς" του κινητήρα μέσα στη καμπίνα; :):p

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην εννοειται οτι θα παρω 5ποορτο,κ το yaris Που πηρα πριν 2 χρονια 5πορτο το πηρα.το Θεωρω χαζο ναχεις χωρο πισω χωρις πορτες!Τοτε καλυτερα να παρεις διθεσιο.Αυτα περι πιο ωραιου ειναι βλακειες (εκτος Αν ειναι κανα corsa Που ειναι αλλο αμαξι το 3πορτο κ αλλο το 5πορτο,κ απλα δε πας σε corsa..)

Απο εκει κ περα,οταν λετε για θορυβο τι εννοειται???Κανει θορυβο γενικα ή μετα απο καποιες στροφες?Γιατι κ το yaris Μου μετΑ τις 3300 βουιζει πολυ!

Οσο για το DSG ειμαι πολυ περιεργος να το δοκιμασω,αν δλδ εχεις την ιδια ή καλυτερη αισθηση αποτι το χειροκινητο..κ τι τελικη εχει αραγε!

Τωρα αυτο που λετε για το πιο μεγαλο,συμφωνω,κ γω οταν ταξιδευω με το Α4 15ετιας που εχουμε,αλλος θεος..

Αλλα ειμαστε 4 ατομα 6 αυτοκινητα,δε βγαινει...

Εξαλλου γιαυτο θελω μικρο,γιατι εχουμε τα οικογενειακα για οποιον χρειαζεται..

Link to comment
Share on other sites

Τελική θα έχει ίδια με το χειροκίνητο, αλλά πιο ήσυχα καθώς θα δουλεύει σε λιγότερες στροφές. Ενδεικτικά σου λέω ότι στο 160άρι Golf που έχει 220 πραγματικά χλμ τελική, σε αυτήν την ταχύτητα με 7η σχέση έχει 4950σαλ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτα ειναι!!Δηλαδη μια απορια που εχω,η 7η με 3000 στροφες στο DSG με την 6η με 3000στροφες στο απλο κιβωτιο,δεν εχουν τα ιδια χιλιομετρα??ειχα διαβασει στο autotriti οτι το polo 1.2 tsi παει με 7η με 140 χλμ κ ειναι κατω απο τις 3000!!! οταν στο yaris Μου με 5η (δεν εχω το 6ταχυτο) με 3000 ειμαι με 105 χιλιομετρα,καμια επαφη δλδ!!με ενδιαφερει κ αυτο το κομματι καθως ενα ταξιδι κατω απο τις 3000 στροφες θα ειναι πολυ οικονομικο,κ ησυχο (δε θα εχει βουητο),ομως οχι τοσο βαρετο αν δεν πηγαινεις με 100...

Το θεμα ειναι ομως,το dsg θα μπορει να τα πιανει το ιδιο ευκολα με το κανονικο??ειδικα στο polo με τα 105...?

Link to comment
Share on other sites

Έχει να κάνει με την κλιμάκωση των σχέσεων. Οι στροφές να είναι ίδιες σε manual και DSG δε συνεπάγεται ότι θα έχουν και τα ίδια χιλιόμετρα αν δεν είανι και ίδιες οι σχέσεις (6η manual - 7η DSG που σε ενδιαφέρει). Το λογικό είναι πως δε θα είναι ίδιες. Και αυτό γιατί στο 7άρι έχει πιο κοντές τις ενδιάμεσες σχέσεις και πολύ μακριά την 7η για οικονομία και ησυχία. Οπότε μάλλον η 6η του DSG είναι πιο κοντή από την 6η του manual. Στην πράξη, από τις μετρήσεις που έχω δει έχω βγάλει το συμπέρασμα ότι το DSG σε δυνατούς κινητήρες έχει την ίδια επιτάχυνση από το manual έως 1-2 δέκατα παραπάνω, ενώ σε πιο αδύναμους όπως ο 1.4 με τα 80 άλογα επιταχύνει από στάση λίγο πιο αργά(λίγο όμως, όχι κάτι τραγικό). Σε ρεπρίζ όμως καμμία επαφή, σε όποιον κινητήρα και να είναι γιατί έχει πολύ πιο κοντές σχέσεις όπως είπαμε το DSG. Tώρα για το polo που λέμε. Αν και δεν το έχω οδηγήσει το 1.2, από τις πρώτες γνώμες που έχω ακούσει γενικά, είναι το ένα ότι έχει λίγο lag χαμηλά, και 2ον μετά τις 5000 ψοφάει (λογικό σαν 8βάλβδιδος). Για αυτούς τους λόγους πιστεύω πως το DSG ταιριάζει γάντι και θα αξιοποιήσει στο έπακρο το μοτεράκι.

Edited by Markk
Link to comment
Share on other sites

οκ με διαφωτισες αρκετα!Οσο για τη συγκριση που λεω δεν με ενδιαφερει 6η dsg με 6 manual,αλλα 7η με 6η αντιστοιχα,δλδ αν με 6η στο manual λογω ακριβως διαφορετικης κλιμακωσης εχω σχεδον τα ιδια αποτελεσματα με την 7η του dsg.

Αυτο δλδ θελω να το τσεκαραω,πχ ποσες στροφες εχει με 140χλμ (που ειναι μια σταθερη ταχυτητα στο ταξιδι) με 6η το manual κ με 7η το dsg κ αντιστοιχα στις 3000 στροφες ποσα χλμ πιανει η 6η κ η 7η αντιστοιχα...

Επειδη εχουμε αλλαξει πολλα αυτοκινητα,κ καθε φορα μια λεπτομερεια που δεν ειχα ασχοληθει με ξενερωνε (πχ οταν πηρα το yaris ηρθε το 6ταχυτο μετα απο λιγο),πλεον ψαχνω ο,τι ακριβως μου χρειαζεται στη χρηση,κ ας ειναι η λεπτομερεια της λεπτομερειας!Δε μπορω πχ να ταξιδευω κνα μην μπορω να παω πανω απο 120 γιατι εχει θορυβο ή καει δυσαναλογα παραπανω...

Οποτε θα τα εξανλτησω ολα τα θεματα μου κ θα αποφασισω..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.