TasosGti25 Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 Σε αυτο το topic γραφουμε τις εμπειριες μας σχετικα με τα HONDA.. οτι θελεται... Για να τους ψυχολογιζουμε λιγο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 εγω το μονο που εχω να πω ειναι περαστικα στους σχιστοματηδες φιλους μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markk Posted March 3, 2010 Report Share Posted March 3, 2010 εγω το μονο που εχω να πω ειναι περαστικα στους σχιστοματηδες φιλους μας Καλά, εσύ πρόσεχε, γιατί με αυτά που λες θα σε ράψει κανένα auris καμιά μέρα, και θα τρέχεις και δε θα φτάνεις.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Καλά, εσύ πρόσεχε, γιατί με αυτά που λες θα σε ράψει κανένα auris καμιά μέρα, και θα τρέχεις και δε θα φτάνεις.... φιλε πραγματικα με αυτα που λενε εχω αρχισει και τρεμω αφου πλεον δεν παταω καθολου γκαζι οταν βλεπω auris...σταματαω δεξια με αλαρμ και περιμενω να φυγει απο πισω μου για να μην με ρεζιλεψει...χαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 φιλε πραγματικα με αυτα που λενε εχω αρχισει και τρεμω αφου πλεον δεν παταω καθολου γκαζι οταν βλεπω auris...σταματαω δεξια με αλαρμ και περιμενω να φυγει απο πισω μου για να μην με ρεζιλεψει...χαχαχα Τι τραβάς και εσύ!!! Είδα σήμερα ένα άσπρο αγγούρι και πιστέψτε το ή όχι είχε βάλει εξάτμιση και φιμέ!!! Πείτε την αλήθεια...δεν θέλουμε όλοι να πουλήσουμε τα golf και να πάρουμε αγγούρια????Εγώ είμαι μέσα πάντως!!!! :pardon: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 πωλειται λεον φρ 2 ντου σου γκου με φουλ 70αρα εξατμιση εισαγωγη ιντζεν και και προγραμμα γκιακ καπου στα 270 αλογα λογω αγορας νεου yaris t-sport....xaaxaxaxaxaxaxa ΠΟΤΕ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Μια χαρα ειναι τα Honda, σκυλια και δεν παθαίνουν τιποτα, δεν σπαει δεν χαλαει. Τετράγωνα 2λιτρα μοτερ με τρελο potential στροφαρισματος. Κανει το κεφι του σε δαγκώνει στο καθε φαναρι και οταν του την δωσει του πεταει ενα σαλιγκαρι η ενα κομπρεσορα και τον ψαχνεις. Τα συμπαθω πολύ γενικότερα σαν αυτοκινητα αν και ειναι σπαρτιάτικα πραγμα οχι απαραίτητα κακο. Τελος πάντων ας μην κανουμε αυτο το θεμα χαβουζα ευλογώντας τα γενια μας και λεγοντας ποσο εξυπνοι ειμαστε που εχουμε ενα "ποιοτικο" seat γιατι και αυτο παιδι της VW ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 (edited) γενικως τα συμπαθω αρκετα τα honda αντιθετα με τα toyota δεν θα επερνα ΠΟΤΕ!!καλα και τα mitsubishi(evo )....εχω μπει σε type r το προηγουμενο φτιαγμενο καπου στα 250 αλογα με tein αναρτησεις και απλα θεικο ηχο κρατημα κτλπ. και δεν εχουν κολλημα οι ιδιοκτητες τους με τα golf αλλωστε και αυτοι ειχαν ακουσει κραξιμο οταν βγηκαν τα vtec 160ps στα 1600 ολοι τους ελεγαν οτι δεν αντεχουν θα σπασουν ειναι πολλα αλογα για τα κυβικα κατι αντιστοιχο με τα tsi σημερα και τελικα δικαιωθηκαν... Edited March 4, 2010 by GazofGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Μια χαρα ειναι τα Honda, σκυλια και δεν παθαίνουν τιποτα, δεν σπαει δεν χαλαει. Τετράγωνα 2λιτρα μοτερ με τρελο potential στροφαρισματος. Κανει το κεφι του σε δαγκώνει στο καθε φαναρι και οταν του την δωσει του πεταει ενα σαλιγκαρι η ενα κομπρεσορα και τον ψαχνεις. Τα συμπαθω πολύ γενικότερα σαν αυτοκινητα αν και ειναι σπαρτιάτικα πραγμα οχι απαραίτητα κακο. Τελος πάντων ας μην κανουμε αυτο το θεμα χαβουζα ευλογώντας τα γενια μας και λεγοντας ποσο εξυπνοι ειμαστε που εχουμε ενα "ποιοτικο" seat γιατι και αυτο παιδι της VW ειναι. το seat λοιπον ειναι λιιιγο πιο σπαρτιατικο απο το honda εις γνωσιν σου...για να πεις οτι "πετας" ενα σαλιγγαρο σε ενα honda μιλας για ενα budget των 10.000 ευρω minimum για να πεις οτι αγγιζει τα 300+ και αυτα οχι αλεξισφαιρα οπως τουλαχιστον στα 340+ που σηκωνουν τα bwa 2.0 tfsi μοτερ...ειναι πολυστροφα και υπερτετραγωνα μοτερ (γι'αυτο ειναι πολυστροφα) κατι που δεν το κανει καθημερινο αμαξι με ροπες ωστε να πας στην δουλεια σου ατσαλακωτος!!!ναι με πυροβολανε στο φαναρι αλλα για 100 μετρα απο εκει και περα το χαος μην επαναλαμβανομαι περι ροπης κλπ κλπ...και τα honda που βλεπεις και θαυμαζεις για να πανε ετσι οπως πηγαινουν εχουν απο αναρτησεις μπλοκε μεχρι και που ψεκαζουν για να πανε οπως πανε τα καλα stage2 k03...συνολικο κοστος δηλαδη που ξεπερναει κατα πολυ τα 2500-3000 ευρω που θα δωσεις για να κανεις ενα καλο stage2...θες να αναφερθω στο στριψιμο μηπως? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Καλα και χρυσα τα Honda αλλα ελεος σε μερικους με τα 1.4 που κανουν περισσοτερο θορυβο απο Subaru WRX Sti! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Καλα και χρυσα τα Honda αλλα ελεος σε μερικους με τα 1.4 που κανουν περισσοτερο θορυβο απο Subaru WRX Sti! και εμεις εχουμε τετοιους... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GazofGT Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 (edited) εχεις δικιο raven θελουν παρα πολλα λεφτα για να πανε stage 2 αυτος ο φιλος με το type r εχει δωσει σιγουρα 6 χιλιαρο για προγραμμα(hondata αγραφος)εκκεντροφορους εξατμιση κτλπ.και ολα αυτα για 250 αλογα!!!βαλε και τις tein..βεβαια τα τελευταια μοντελα στριβουν παρα πολυ καλα αντιθετα με τα πρωτα μοντελα εχουν βελτιωθει παρα πολυ και το σασι τους..βγαζουν και μια αλητεια που γουσταρω!! Edited March 4, 2010 by GazofGT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 το seat λοιπον ειναι λιιιγο πιο σπαρτιατικο απο το honda εις γνωσιν σου...για να πεις οτι "πετας" ενα σαλιγγαρο σε ενα honda μιλας για ενα budget των 10.000 ευρω minimum για να πεις οτι αγγιζει τα 300+ και αυτα οχι αλεξισφαιρα οπως τουλαχιστον στα 340+ που σηκωνουν τα bwa 2.0 tfsi μοτερ...ειναι πολυστροφα και υπερτετραγωνα μοτερ (γι'αυτο ειναι πολυστροφα) κατι που δεν το κανει καθημερινο αμαξι με ροπες ωστε να πας στην δουλεια σου ατσαλακωτος!!!ναι με πυροβολανε στο φαναρι αλλα για 100 μετρα απο εκει και περα το χαος μην επαναλαμβανομαι περι ροπης κλπ κλπ...και τα honda που βλεπεις και θαυμαζεις για να πανε ετσι οπως πηγαινουν εχουν απο αναρτησεις μπλοκε μεχρι και που ψεκαζουν για να πανε οπως πανε τα καλα stage2 k03...συνολικο κοστος δηλαδη που ξεπερναει κατα πολυ τα 2500-3000 ευρω που θα δωσεις για να κανεις ενα καλο stage2...θες να αναφερθω στο στριψιμο μηπως? Το seat ειναι λιιιγο πιο σπαρτιάτικο και λιγότερο ποιοτικό απο τα τελευταια honda κατ' εμε. Δεν θα μπω στο τομέα προβλήματα και αξιοπιστία γιατι δεν νομιζω πως θα βγει συμπερασμα. Τωρα τα κοστολογια που δινεις ειναι ποσο εχεις φανταστεί πως στοιχίζει η το εχεις ψαξει? Ναι δεν ειναι αμαξι με τρελή ροπή για να κινησε μεσα σε πολη ανετα καθημερινα και ατσαλακωτα. Τωρα στο 400αρι πινεις ανετα απο δυνατή ατμοσφαιρα και οσο δυναμώνεις τοσο περισσότερο θα πινεις. Εν τελη οταν θα κανεις το seat αρκουδα κοντρα απο σταση δεν θα μπορεις να βαλεις με δυνατό ατμοσφαρικό, αφου θα σου ανοιγει τοσο που θα τον μαζευεις μετα τα 600-700 μετρα. Γενικα η ατμοσφαρική βελτιωση κοστιζει πολυ παραπανω απο την βελτιωση ενος τουρμπο και ειναι πολυ πιο δυσκολη (θες μαστορα γατα). Οσο για το στριψιμο επειδη εχω δει Type R να στριβει στα μεγαρα δεν μπορείς να με πεισεις πως δεν στριβει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Το seat ειναι λιιιγο πιο σπαρτιάτικο και λιγότερο ποιοτικό απο τα τελευταια honda κατ' εμε. Δεν θα μπω στο τομέα προβλήματα και αξιοπιστία γιατι δεν νομιζω πως θα βγει συμπερασμα. Τωρα τα κοστολογια που δινεις ειναι ποσο εχεις φανταστεί πως στοιχίζει η το εχεις ψαξει? Ναι δεν ειναι αμαξι με τρελή ροπή για να κινησε μεσα σε πολη ανετα καθημερινα και ατσαλακωτα. Τωρα στο 400αρι πινεις ανετα απο δυνατή ατμοσφαιρα και οσο δυναμώνεις τοσο περισσότερο θα πινεις. Εν τελη οταν θα κανεις το seat αρκουδα κοντρα απο σταση δεν θα μπορεις να βαλεις με δυνατό ατμοσφαρικό, αφου θα σου ανοιγει τοσο που θα τον μαζευεις μετα τα 600-700 μετρα. Γενικα η ατμοσφαρική βελτιωση κοστιζει πολυ παραπανω απο την βελτιωση ενος τουρμπο και ειναι πολυ πιο δυσκολη (θες μαστορα γατα). Οσο για το στριψιμο επειδη εχω δει Type R να στριβει στα μεγαρα δεν μπορείς να με πεισεις πως δεν στριβει. εχεις δει το προηγουμενο type-r οπου και παλι σε χρονους πιστας ειναι πισω απο τα δυνατα vag (gti-fr-cupra-s3)...οι τιμες που σου αναφερω μονο απο το μυαλο μου δεν τις βγαζω μιας και ο αγραφος της hondata κανει 2.000+ αν θυμαμαι καλα αν παιξεις και με bolt-on turbo kit τοτε κλαφτο το 10αρικο...και εξ'αλλου κατεβαινα σαν οδηγος σε turbo civic '93 κοντα στα 380 αλογα και ξερω το τι μπορουν να κανουν και το τι μπορουν να παθουν επισης!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 εχεις δει το προηγουμενο type-r οπου και παλι σε χρονους πιστας ειναι πισω απο τα δυνατα vag (gti-fr-cupra-s3)... Σε ποιά πίστα το gti ή το leon fr έχουν κάνει καλύτερο χρόνο από το προηγούμενο type r?? Γιατί εγώ δεν το έχω δεί πουθενά! Βελτίωση μπορεί να μην σηκώνει όσο οι tfsi αλλά αυτό το αμάξι έστριβε καλά. Ίσως να είναι το μοναδικό καλά στημένο honda που έχει περάσει τουλάχιστον από την ευρώπη δεν ξέρω ιαπωνία τι γίνεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Το προηγούμενο TypeR ήταν σημείο αναφοράς, σε όλες τις χρονομετρησεις και αυτό είναι αναμφισβήτητο! Και ήταν ο αδιαφιλονίκητος βασιλιάς της κατηγορίας, μέχρι που ήρθε το limited production Ford Focus RS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Το προηγούμενο TypeR ήταν σημείο αναφοράς, σε όλες τις χρονομετρησεις και αυτό είναι αναμφισβήτητο! Και ήταν ο αδιαφιλονίκητος βασιλιάς της κατηγορίας, μέχρι που ήρθε το limited production Ford Focus RS. Σωστός! και μετά από το focus το στέμα ήρθε και πήρε το megane r26 το οποίο και το κρατάει ως σήμερα παρ'όλο το πολύ καλό νέο focus rs! Όσο για το νέο civic με το lsd είδα ένα τεστ από τους ίδιους τους ιάπωνες που είχαν ακόμα το megane r26-r το focus rs το leon cupra-r και κάνα δυό άλλα και βγάλανε νικητή το megane! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Oλόσωστος Κοσμά! Οσο άσχημο και αν είναι το Megane, το R26 είναι γαλλικό δείγμα γραφής! Παιδιά, εγώ λατρεύω το Golf μου, μου κάνει όλα τα χατήρια και συμφέρει. Αλλά επειδή έχω ζήσει πολλά χρόνια με Honda, άλλοτε Vtec 160, άλλοτε TypeR και νυν S2000, τα θεωρώ φανταστικά αυτοκίνητα και τα μόνα που ακομη και σήμερα προσφέρουν τόνους οδηγικής απόλαυσης. Φυσικά, μιλάμε για μια συνολική εμπειρία με ένα όχημα. Αν μιλήσουμε για κοντροκαταστάσεις, εννοείται ότι τα Vag μας δείχνουν τον δρόμο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Oλόσωστος Κοσμά! Οσο άσχημο και αν είναι το Megane, το R26 είναι γαλλικό δείγμα γραφής Ευτυχώς είχα την τύχη να γράψω μερικούς γύρους στην πίστα των Σερρών με αυτό!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 πολυ μπλα μπλα και αερα λογια...οριστε κυριοι μαθετε http://www.fastestlaps.com/track43.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Ναι ρε φίλε, που διαφωνούμε? Το TypeR EP3 είναι το γρηγορότερο από όλα τα VAG της εποχής του αν δε μου ξέφυγε κάτι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 σε αυτη την ερωτηση απαντησα Σε ποιά πίστα το gti ή το leon fr έχουν κάνει καλύτερο χρόνο από το προηγούμενο type r?? Γιατί εγώ δεν το έχω δεί πουθενά! Βελτίωση μπορεί να μην σηκώνει όσο οι tfsi αλλά αυτό το αμάξι έστριβε καλά. Ίσως να είναι το μοναδικό καλά στημένο honda που έχει περάσει τουλάχιστον από την ευρώπη δεν ξέρω ιαπωνία τι γίνεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted March 4, 2010 Report Share Posted March 4, 2010 Στις Σέρρες έγινε δηλαδή. Γιατί εγώ συνήθως βλέπω από το nurburgring χρόνους http://www.fastestlaps.com/track2.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 πολυ μπλα μπλα και αερα λογια...οριστε κυριοι μαθετε http://www.fastestlaps.com/track43.html Καλα μας αποστομοσες τωρα... Σερρες και Drive ο απολυτος κριτης χρονων και αυτοκινητων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted March 5, 2010 Report Share Posted March 5, 2010 http://www.fastestlaps.com/comparisons/462a1e733dcec-vs-_Honda_Civic_Type_R_EP3_Facelift.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...