Jump to content
TasosGti25

Τι Εχουμε Να Πουμε Για Τους Φιλους Μας Τους Hondaιους!

Recommended Posts

εγω το μονο που εχω να πω ειναι περαστικα στους σχιστοματηδες φιλους μας ;)

Καλά, εσύ πρόσεχε, γιατί με αυτά που λες θα σε ράψει κανένα auris καμιά μέρα, και θα τρέχεις και δε θα φτάνεις.... :p

Link to comment
Share on other sites

Καλά, εσύ πρόσεχε, γιατί με αυτά που λες θα σε ράψει κανένα auris καμιά μέρα, και θα τρέχεις και δε θα φτάνεις.... :yahoo:

φιλε πραγματικα με αυτα που λενε εχω αρχισει και τρεμω αφου πλεον δεν παταω καθολου γκαζι οταν βλεπω auris...σταματαω δεξια με αλαρμ και περιμενω να φυγει απο πισω μου για να μην με ρεζιλεψει...χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

φιλε πραγματικα με αυτα που λενε εχω αρχισει και τρεμω αφου πλεον δεν παταω καθολου γκαζι οταν βλεπω auris...σταματαω δεξια με αλαρμ και περιμενω να φυγει απο πισω μου για να μην με ρεζιλεψει...χαχαχα

Τι τραβάς και εσύ!!! sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Είδα σήμερα ένα άσπρο αγγούρι και πιστέψτε το ή όχι είχε βάλει εξάτμιση και φιμέ!!!

Πείτε την αλήθεια...δεν θέλουμε όλοι να πουλήσουμε τα golf και να πάρουμε αγγούρια????Εγώ είμαι μέσα πάντως!!!! new_killother.gifupyours.gif

:rofl::pardon: :pardon: :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

πωλειται λεον φρ 2 ντου σου γκου με φουλ 70αρα εξατμιση εισαγωγη ιντζεν και και προγραμμα γκιακ καπου στα 270 αλογα λογω αγορας νεου yaris t-sport....xaaxaxaxaxaxaxa

ΠΟΤΕ...

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα ειναι τα Honda, σκυλια και δεν παθαίνουν τιποτα, δεν σπαει δεν χαλαει. Τετράγωνα 2λιτρα μοτερ με τρελο potential στροφαρισματος. Κανει το κεφι του σε δαγκώνει στο καθε φαναρι και οταν του την δωσει του πεταει ενα σαλιγκαρι η ενα κομπρεσορα και τον ψαχνεις. Τα συμπαθω πολύ γενικότερα σαν αυτοκινητα αν και ειναι σπαρτιάτικα πραγμα οχι απαραίτητα κακο. Τελος πάντων ας μην κανουμε αυτο το θεμα χαβουζα ευλογώντας τα γενια μας και λεγοντας ποσο εξυπνοι ειμαστε που εχουμε ενα "ποιοτικο" seat γιατι και αυτο παιδι της VW ειναι.

Link to comment
Share on other sites

γενικως τα συμπαθω αρκετα τα honda αντιθετα με τα toyota thumbsdown.gif δεν θα επερνα ΠΟΤΕ!!καλα και τα mitsubishi(evo hearts.gif )....εχω μπει σε type r το προηγουμενο φτιαγμενο καπου στα 250 αλογα με tein αναρτησεις και απλα θεικο ηχο κρατημα κτλπ. :p και δεν εχουν κολλημα οι ιδιοκτητες τους με τα golf αλλωστε και αυτοι ειχαν ακουσει κραξιμο οταν βγηκαν τα vtec 160ps στα 1600 ολοι τους ελεγαν οτι δεν αντεχουν θα σπασουν ειναι πολλα αλογα για τα κυβικα κατι αντιστοιχο με τα tsi σημερα και τελικα δικαιωθηκαν...

Edited by GazofGT
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα ειναι τα Honda, σκυλια και δεν παθαίνουν τιποτα, δεν σπαει δεν χαλαει. Τετράγωνα 2λιτρα μοτερ με τρελο potential στροφαρισματος. Κανει το κεφι του σε δαγκώνει στο καθε φαναρι και οταν του την δωσει του πεταει ενα σαλιγκαρι η ενα κομπρεσορα και τον ψαχνεις. Τα συμπαθω πολύ γενικότερα σαν αυτοκινητα αν και ειναι σπαρτιάτικα πραγμα οχι απαραίτητα κακο. Τελος πάντων ας μην κανουμε αυτο το θεμα χαβουζα ευλογώντας τα γενια μας και λεγοντας ποσο εξυπνοι ειμαστε που εχουμε ενα "ποιοτικο" seat γιατι και αυτο παιδι της VW ειναι.

το seat λοιπον ειναι λιιιγο πιο σπαρτιατικο απο το honda εις γνωσιν σου...για να πεις οτι "πετας" ενα σαλιγγαρο σε ενα honda μιλας για ενα budget των 10.000 ευρω minimum για να πεις οτι αγγιζει τα 300+ και αυτα οχι αλεξισφαιρα οπως τουλαχιστον στα 340+ που σηκωνουν τα bwa 2.0 tfsi μοτερ...ειναι πολυστροφα και υπερτετραγωνα μοτερ (γι'αυτο ειναι πολυστροφα) κατι που δεν το κανει καθημερινο αμαξι με ροπες ωστε να πας στην δουλεια σου ατσαλακωτος!!!ναι με πυροβολανε στο φαναρι αλλα για 100 μετρα απο εκει και περα το χαος μην επαναλαμβανομαι περι ροπης κλπ κλπ...και τα honda που βλεπεις και θαυμαζεις για να πανε ετσι οπως πηγαινουν εχουν απο αναρτησεις μπλοκε μεχρι και που ψεκαζουν για να πανε οπως πανε τα καλα stage2 k03...συνολικο κοστος δηλαδη που ξεπερναει κατα πολυ τα 2500-3000 ευρω που θα δωσεις για να κανεις ενα καλο stage2...θες να αναφερθω στο στριψιμο μηπως?

Link to comment
Share on other sites

Καλα και χρυσα τα Honda αλλα ελεος σε μερικους με τα 1.4 που κανουν περισσοτερο θορυβο

απο Subaru WRX Sti!

Link to comment
Share on other sites

Καλα και χρυσα τα Honda αλλα ελεος σε μερικους με τα 1.4 που κανουν περισσοτερο θορυβο

απο Subaru WRX Sti!

και εμεις εχουμε τετοιους...

Link to comment
Share on other sites

εχεις δικιο raven θελουν παρα πολλα λεφτα για να πανε stage 2 αυτος ο φιλος με το type r εχει δωσει σιγουρα 6 χιλιαρο για προγραμμα(hondata αγραφος)εκκεντροφορους εξατμιση κτλπ.και ολα αυτα για 250 αλογα!!!βαλε και τις tein..βεβαια τα τελευταια μοντελα στριβουν παρα πολυ καλα αντιθετα με τα πρωτα μοντελα εχουν βελτιωθει παρα πολυ και το σασι τους..βγαζουν και μια αλητεια που γουσταρω!!

Edited by GazofGT
Link to comment
Share on other sites

το seat λοιπον ειναι λιιιγο πιο σπαρτιατικο απο το honda εις γνωσιν σου...για να πεις οτι "πετας" ενα σαλιγγαρο σε ενα honda μιλας για ενα budget των 10.000 ευρω minimum για να πεις οτι αγγιζει τα 300+ και αυτα οχι αλεξισφαιρα οπως τουλαχιστον στα 340+ που σηκωνουν τα bwa 2.0 tfsi μοτερ...ειναι πολυστροφα και υπερτετραγωνα μοτερ (γι'αυτο ειναι πολυστροφα) κατι που δεν το κανει καθημερινο αμαξι με ροπες ωστε να πας στην δουλεια σου ατσαλακωτος!!!ναι με πυροβολανε στο φαναρι αλλα για 100 μετρα απο εκει και περα το χαος μην επαναλαμβανομαι περι ροπης κλπ κλπ...και τα honda που βλεπεις και θαυμαζεις για να πανε ετσι οπως πηγαινουν εχουν απο αναρτησεις μπλοκε μεχρι και που ψεκαζουν για να πανε οπως πανε τα καλα stage2 k03...συνολικο κοστος δηλαδη που ξεπερναει κατα πολυ τα 2500-3000 ευρω που θα δωσεις για να κανεις ενα καλο stage2...θες να αναφερθω στο στριψιμο μηπως?

Το seat ειναι λιιιγο πιο σπαρτιάτικο και λιγότερο ποιοτικό απο τα τελευταια honda κατ' εμε. Δεν θα μπω στο τομέα προβλήματα και αξιοπιστία γιατι δεν νομιζω πως θα βγει συμπερασμα. Τωρα τα κοστολογια που δινεις ειναι ποσο εχεις φανταστεί πως στοιχίζει η το εχεις ψαξει? Ναι δεν ειναι αμαξι με τρελή ροπή για να κινησε μεσα σε πολη ανετα καθημερινα και ατσαλακωτα. Τωρα στο 400αρι πινεις ανετα απο δυνατή ατμοσφαιρα και οσο δυναμώνεις τοσο περισσότερο θα πινεις. Εν τελη οταν θα κανεις το seat αρκουδα κοντρα απο σταση δεν θα μπορεις να βαλεις με δυνατό ατμοσφαρικό, αφου θα σου ανοιγει τοσο που θα τον μαζευεις μετα τα 600-700 μετρα. Γενικα η ατμοσφαρική βελτιωση κοστιζει πολυ παραπανω απο την βελτιωση ενος τουρμπο και ειναι πολυ πιο δυσκολη (θες μαστορα γατα). Οσο για το στριψιμο επειδη εχω δει Type R να στριβει στα μεγαρα δεν μπορείς να με πεισεις πως δεν στριβει.

Link to comment
Share on other sites

Το seat ειναι λιιιγο πιο σπαρτιάτικο και λιγότερο ποιοτικό απο τα τελευταια honda κατ' εμε. Δεν θα μπω στο τομέα προβλήματα και αξιοπιστία γιατι δεν νομιζω πως θα βγει συμπερασμα. Τωρα τα κοστολογια που δινεις ειναι ποσο εχεις φανταστεί πως στοιχίζει η το εχεις ψαξει? Ναι δεν ειναι αμαξι με τρελή ροπή για να κινησε μεσα σε πολη ανετα καθημερινα και ατσαλακωτα. Τωρα στο 400αρι πινεις ανετα απο δυνατή ατμοσφαιρα και οσο δυναμώνεις τοσο περισσότερο θα πινεις. Εν τελη οταν θα κανεις το seat αρκουδα κοντρα απο σταση δεν θα μπορεις να βαλεις με δυνατό ατμοσφαρικό, αφου θα σου ανοιγει τοσο που θα τον μαζευεις μετα τα 600-700 μετρα. Γενικα η ατμοσφαρική βελτιωση κοστιζει πολυ παραπανω απο την βελτιωση ενος τουρμπο και ειναι πολυ πιο δυσκολη (θες μαστορα γατα). Οσο για το στριψιμο επειδη εχω δει Type R να στριβει στα μεγαρα δεν μπορείς να με πεισεις πως δεν στριβει.

εχεις δει το προηγουμενο type-r οπου και παλι σε χρονους πιστας ειναι πισω απο τα δυνατα vag (gti-fr-cupra-s3)...οι τιμες που σου αναφερω μονο απο το μυαλο μου δεν τις βγαζω μιας και ο αγραφος της hondata κανει 2.000+ αν θυμαμαι καλα αν παιξεις και με bolt-on turbo kit τοτε κλαφτο το 10αρικο...και εξ'αλλου κατεβαινα σαν οδηγος σε turbo civic '93 κοντα στα 380 αλογα και ξερω το τι μπορουν να κανουν και το τι μπορουν να παθουν επισης!!!

Link to comment
Share on other sites

εχεις δει το προηγουμενο type-r οπου και παλι σε χρονους πιστας ειναι πισω απο τα δυνατα vag (gti-fr-cupra-s3)...

Σε ποιά πίστα το gti ή το leon fr έχουν κάνει καλύτερο χρόνο από το προηγούμενο type r?? Γιατί εγώ δεν το έχω δεί πουθενά! Βελτίωση μπορεί να μην σηκώνει όσο οι tfsi αλλά αυτό το αμάξι έστριβε καλά. Ίσως να είναι το μοναδικό καλά στημένο honda που έχει περάσει τουλάχιστον από την ευρώπη δεν ξέρω ιαπωνία τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Το προηγούμενο TypeR ήταν σημείο αναφοράς, σε όλες τις χρονομετρησεις και αυτό είναι αναμφισβήτητο!

Και ήταν ο αδιαφιλονίκητος βασιλιάς της κατηγορίας, μέχρι που ήρθε το limited production Ford Focus RS.

Link to comment
Share on other sites

Το προηγούμενο TypeR ήταν σημείο αναφοράς, σε όλες τις χρονομετρησεις και αυτό είναι αναμφισβήτητο!

Και ήταν ο αδιαφιλονίκητος βασιλιάς της κατηγορίας, μέχρι που ήρθε το limited production Ford Focus RS.

Σωστός! και μετά από το focus το στέμα ήρθε και πήρε το megane r26 το οποίο και το κρατάει ως σήμερα παρ'όλο το πολύ καλό νέο focus rs! Όσο για το νέο civic με το lsd είδα ένα τεστ από τους ίδιους τους ιάπωνες που είχαν ακόμα το megane r26-r το focus rs το leon cupra-r και κάνα δυό άλλα και βγάλανε νικητή το megane!

Link to comment
Share on other sites

Oλόσωστος Κοσμά!

Οσο άσχημο και αν είναι το Megane, το R26 είναι γαλλικό δείγμα γραφής!

Παιδιά, εγώ λατρεύω το Golf μου, μου κάνει όλα τα χατήρια και συμφέρει. Αλλά επειδή έχω ζήσει πολλά χρόνια με Honda, άλλοτε Vtec 160, άλλοτε TypeR και νυν S2000, τα θεωρώ φανταστικά αυτοκίνητα και τα μόνα που ακομη και σήμερα προσφέρουν τόνους οδηγικής απόλαυσης.

Φυσικά, μιλάμε για μια συνολική εμπειρία με ένα όχημα. Αν μιλήσουμε για κοντροκαταστάσεις, εννοείται ότι τα Vag μας δείχνουν τον δρόμο! :rofl:

Link to comment
Share on other sites

Oλόσωστος Κοσμά!

Οσο άσχημο και αν είναι το Megane, το R26 είναι γαλλικό δείγμα γραφής

Ευτυχώς είχα την τύχη να γράψω μερικούς γύρους στην πίστα των Σερρών με αυτό!!!

Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε φίλε, που διαφωνούμε? Το TypeR EP3 είναι το γρηγορότερο από όλα τα VAG της εποχής του αν δε μου ξέφυγε κάτι.

Link to comment
Share on other sites

σε αυτη την ερωτηση απαντησα

Σε ποιά πίστα το gti ή το leon fr έχουν κάνει καλύτερο χρόνο από το προηγούμενο type r?? Γιατί εγώ δεν το έχω δεί πουθενά! Βελτίωση μπορεί να μην σηκώνει όσο οι tfsi αλλά αυτό το αμάξι έστριβε καλά. Ίσως να είναι το μοναδικό καλά στημένο honda που έχει περάσει τουλάχιστον από την ευρώπη δεν ξέρω ιαπωνία τι γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Στις Σέρρες έγινε δηλαδή.

Γιατί εγώ συνήθως βλέπω από το nurburgring χρόνους

http://www.fastestlaps.com/track2.html

Link to comment
Share on other sites

πολυ μπλα μπλα και αερα λογια...οριστε κυριοι μαθετε

http://www.fastestlaps.com/track43.html

Καλα μας αποστομοσες τωρα... Σερρες και Drive ο απολυτος κριτης χρονων και αυτοκινητων.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.