Jump to content
grnemo

Polo 1.2 Tsi Σβήνει Στο Ρελαντί

Recommended Posts

Off Topic

χαχα κ εμένα 3-4 χλμ είναι αλλά άντε από Περισσό να πας εκεί που είναι η δουλειά! Ούτε τα μμμ δεν βολεύουν :o

Πάντως μετά το post που έκανε ο Kelestorm :

Συγνωμη και κατι ακομα...νιωθω πως δεν τραβαει ο κινητηρας σαν να εχει μπουκωσει γμτ:)

Δεν ρεταρει αλλα ειναι σαν να μην δουλευει το τουρμπο η οταν δουλευει δεν εχει δυναμη να δωσει!

μάααλλον το πρόβλημα μου δεν σχετίζεται με το update αλλά συνέπεσε...
Κοιτά το μικρό τρεμούλιασμα είναι απόλυτα φυσιολογικό στο cold start. Εφόσον δε σου έχει σβήσει ποτέ, εγώ θα σου πρότεινα να περιμένεις, ή αν δε σου σβήσει να μην το κάνεις ακόμη, καθώς εμείς που το κάναμε έχουμε παρατηρήσει μία μικρή αύξηση στην κατανάλωση βενζίνης.

+1! Να δούμε τι γίνεται με την κατανάλωση πρώτα...

Link to comment
Share on other sites

3 χιλιόμετρα = 30 λεπτά περπάτημα .... :)

Χαχα σωστός! Αλλά 30 λεπτά περπάτημα = 40% μειωμένη πιθανότητα καρδιακού από τη συγκίνηση του γκαζιού όταν είσαι σ' ένα tsi!

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετω τους συνπολιστες και μη,

Μετα απο πολυ καιρο σας ξαναγραφω για να κανω εναν απολογισμο του update καθως και να σας θεσω τους προβληματισμους μου.

Το update το εβαλα απο τους πρωτους, δηλαδη μεσα καλοκαιριου. Απο την αρχη ειδα οτι τα "βυθισματα" εξαφανιστηκαν... για σβησιμο στο ρελαντι ουτε λογος, εχω κανει απο τοτε πανω απο 5.000 χλμ και δεν εχει εμφανιστει. Συμφωνω με καποιον φιλο που ειπε οτι εχει την αισθηση οτι "εχασε" λιγο το νευρο του... βεβαια σε αυτο μπορει να φταιει οτι το συνηθισαμε και λιγο (λενε οτι ακομα και ferrari να παρεις μετα απο ενα χρονικο διαστημα σου φαινεται λιγη!) Εγω πιστευω οτι η 2α-3η ειχαν λιγο πιο πολυ νευρο παντως προ update εποχης! Το λεω γιατι θυμαμαι οτι αν τις ζοριζα αρχιζε και σπινιαρε (ηθελε δηλαδη, γιατι αναβε η ενδειξη του esp οτι το μαζευει) ενω τωρα ειναι πιο... light η κατασταση.

Τα μικρης διαρκειας τρεμουλα πιστευω οτι ειναι φυσιολογικα, μου γινονται ακομα και τωρα ειδικα αν εχω ανοιχτη καποια πορτα και αναβει το φως της καμπινας (μπορει να ειναι εντελως τυχαιο αλλα για αυτο δεν ειμαστε εδω? για να τα παραθετουμε, να τα συγκρινουμε και να επιβεβαιωνουμε ή να διαψευδουμε τις εμπειριες του αλλου)

Για την καταναλωση δεν παρατηρησα καποια αρνητικη διαφορα.. ισως να ειναι και καλυτερα γιατι ή μου εφυγε η "καψα" να το ζορισω και αρχισα να οδηγω πιο οικονομικα ή εστρωσε και επεσε λιγο η καταναλωση του...

ΣΙΓΟΥΡΑ δεν ειναι (και δεν ηταν και πριν το update) η καταναλωση που γραφουν στα εντυπα. Αυτο ειναι φυσιολογικο το κανουν και στα φωτοβολταικα που τωρα ειναι της μοδας (offtopic : μην ψαρωνετε με το δευτερο "χρηματιστηριο" ρεεεεεεεε). Ουτε σε πιστα ειμαστε ουτε βαζουμε την βενζινη που βαζει η vw.. δυστυχως..

εγω γυρισα απο αττικη οδο και μετα μεχρι σεφ και εκανα 4,8lt/100km.. πως? πηγαινοντας με 80-110km και γκαζι πατουσα μονο οπου χρειαζοταν με πολλες στιγμες να γραφει 0,0 η στιγμιαια καταναλωση.. μεσα στην πολη με τα σταματα-ξεκινα γραφει 30αρια η μεση καταναλωση βενζινης!!

με μαθηματικες πραξεις παντως που εκανα (φουλ ντεποζιτου και χιλιομετρα) 2-3 φορες υπολογιζω οτι βγαζει κατω απο 8 lt/100 km οποτε ειμαι ευχαριστημενος γιατι το 80% των μετακινησεων μου ειναι στην κινηση.

Παντως οταν το αγορασα ο συμβουλος service μου ειχε προτεινει ποτε να μην κραταω σταθερη ταχυτητα (πχ 100km) αλλα να παιζω συνεχεια με διακυμανσεις για να δουλευει καλυτερα το turbo.. βεβαια μου εκανε τρομερη εντυπωση αφου αν ειχα αγορασει cruise control τοτε τι θα μου ελεγε? :)

μια που αναφερθηκα στην βενζινη.. εβαλα προχτες βενζινη και ενω "κλικαρε" η μανικα και σταματησε αυτοματα η παροχη βενζινης, ο υπαλληλος πατησε ενα κουμπι που εχει το αμαξι στο ρεζερβουαρ το οποιο μου ειπε οτι βγαζει τον αερα (οντως ακουγα τον χαρακτηριστικο ηχο) απο μεσα και αυτο εχει σαν αποτελεσμα να χωραει κιαλλη βενζινη.. μπορει καποιος να μου εξηγησει τι παιχτηκε?

Οσο για την θεση του καθισματος το ειχα πει πολυ καιρο πριν οτι δεν μπορεις να δεις καθολου προς 1:00 και 2:00 (φανταστειτε οτι υπαρχουν δεικτες ρολογιου στην θεση που οδηγειτε) και θα συμβουλευα τα υπολοιπα παιδια που τους ενοχλουν να μην το πειραξουν γιατι δεν εμπιστευομαι και πολυ τους ελληνες σε αυτο το θεμα (μηπως ο καθρευτης δεν κολλαει καλα στην ραβδωδη γκρι επιφανεια και μετα τρεχουν και δεν φτανουν), οπως τα περισσοτερα πραγματα στην ζωη ετσι κιαυτο.. συνηθιζεται! (για το dsg δεν το ηξερα οτι ηταν σε καλυτερη μοιρα και μπηκε αλλος ενας λογος που μετανιωνω που δεν το πηρα)

αυτα ελπιζω να μην βγηκα πολυυυυυυ απο το θεμα μας...

αν συμφωνειτε οτι δεν βγηκα πολυ τοτε να σας πω τον τελευταιο μου προβληματισμο :

μερικες φορες στην οπισθεν ακουγεται ενα τριξιμο/σφυριγμα (εχω την αισθηση οτι ερχεται ο ηχος απο πισω) το οποιο δεν μπορω να περιγραψω... σαν να φθειρονται οι δισκοι κανει δεν μπορω να το πω ακριβως... αλλες φορες ακουγεται αλλες οχι... το παθαινει κανεις? ειναι ανησυχητικο να το παω στο συνεργειο να το κοιταξουν?

Ευχαριστω πολυ και καλοταξιδα να ειναι για ολους!

Edited by Greg
Link to comment
Share on other sites

μια που αναφερθηκα στην βενζινη.. εβαλα προχτες βενζινη και ενω "κλικαρε" η μανικα και σταματησε αυτοματα η παροχη βενζινης, ο υπαλληλος πατησε ενα κουμπι που εχει το αμαξι στο ρεζερβουαρ το οποιο μου ειπε οτι βγαζει τον αερα (οντως ακουγα τον χαρακτηριστικο ηχο) απο μεσα και αυτο εχει σαν αποτελεσμα να χωραει κιαλλη βενζινη.. μπορει καποιος να μου εξηγησει τι παιχτηκε?

Φίλε Greg χαίρομαι που σε γενικές γραμμές το τουτού είναι μια χαρά. Το θέμα με το ρεζερβουάρ δεν είναι κάτι το περίεργο. Δίπλα στη τάπα βανζίνης υπάρχει ένα κουμπί για την εξαέρωση του ρεζερβουάρ με αποτέλεσμα να μπορεί να πάρει παραπάνω βενζίνη από το κανονικό! Καλό είναι όμως να μη γίνεται συχνά γιατί η τρόμπα βενζίνης θα τα παίξει πριν την ώρα της. Γενικά μην το κάνεις παραπάνω από μία άντε δυο φορές.

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Θα την πω την καφρίλα μου. 3 χιλιόμετρα και πας με το αυτοκίνητο; Σιγά την απόσταση!!!

Ναι καλή ιδέα αλλά ξέχασα να πώ ότι είναι 3 χιλιόμετρα ανηφόρα. :yahoo::D

Edited by GERAKI123
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, έχουμε και λέμε, πρόβλημα δεν παίζει, οπότε είμαστε οκ. Το πήγαμε μια βόλτα με τον τεχνικό του εξήγησα πως ήταν πριν και πως μετά το update και καταλήξαμε στο ότι για να διορθωθεί το πρόβλημα του ρελαντί έγινε πιο "ήπιος" ο κινητήρας και το αμάξι δεν έχει τα μπαμ που είχε. (Πολύ πολύ κρίμα). Αλλά εντάξει, ρελαντί οκ κ πιο ομαλή συμπεριφορά.Όσο για την υγρασία στα φανάρια, μόνο εάν μπει νερό τα αλλάζουν οπότε... (Off topic :) )Προσωπική μου άποψη, εάν δεν έχει σβήσει το αμάξι, μην το πάτε για update. Δεν συγκρίνεται με πριν πιστεύω.

Anyway i looooooove my car either way  :D !!!Αυτά από μένα!

Edited by mk2911
Link to comment
Share on other sites

Χαχα αν ισχύει αυτό που σου είπε ο τεχνικός τότε κι εσύ έπρεπε να του πεις ΟΚ για τα 5-10 άλογα που έχασε το μοτέρ δώστε μου τη διαφορά σε χρήματα, εφόσον εγώ πλήρωσα για 105 και μου το κάνατε με το στανιό 95-100 χωρίς στην ουσία να διορθώσετε το πρόβλημα (μπακάλης way δηλαδή) δώστε τη διαφορά... Δηλαδή γύρω στα 147¤ ανά ίππο.

¶ραγε downgrade στη προηγούμενη έκδοση γίνεται; Αν ναι, το κάνω εν ριπή οφθαλμού λέμε!

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Χαχα αν ισχύει αυτό που σου είπε ο τεχνικός τότε κι εσύ έπρεπε να του πεις ΟΚ για τα 5-10 άλογα που έχασε το μοτέρ δώστε μου τη διαφορά σε χρήματα, εφόσον εγώ πλήρωσα για 105 και μου το κάνατε με το στανιό 95-100 χωρίς στην ουσία να διορθώσετε το πρόβλημα (μπακάλης way δηλαδή) δώστε τη διαφορά... Δηλαδή γύρω στα 147¤ ανά ίππο.

¶ραγε downgrade στη προηγούμενη έκδοση γίνεται; Αν ναι, το κάνω εν ριπή οφθαλμού λέμε!

Το σκέφτηκα κ εγώ είναι η αλήθεια....!  :)

Δεν ξέρω για ίππους... ουσιαστικά το συμπέρασμα από αυτά που είπε είναι ότι άλλαξε όλη η λειτουργία του κινητήρα για να είναι πιο ομαλός και να εξαλειφθεί το πρόβλημα (μόνο που μαζί με το πρόβλημα εξαλείφθηκαν-όχι εντελώς- κ τα μπαμ που είχε :p:D !!) Η απάντηση ήταν η ίδια όταν τον ρώτησα γιατί καίει περίπου λίτρο παραπάνω.

Οκ, λογικότατα όλα αυτά και κατανοητά.... αλλά το downgrade θα το έκανα κ εγώ! :p Τεσπα, βλέπουμε, ποιος ξέρει μπορεί να βγει κανένα sp2 :p

Link to comment
Share on other sites

Εχει παει κανενας απο σας το αυτοκινητο του για δυναμομέτρηση? Περα απο μια παπαρια του Auto Τριτη, που το εβγαζε πανω απο 120 εχουμε κανενα αλλο στοιχείο για το ποσα αλογα ειναι το polaki? 105 δεν είναι πάντως αφου με 6Ν 101 με φίλτρο προγραμμα εξάτμιση πάνε κόπιες οπότε καπου στα 114-117 το κοβω.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με την αποκριση , εγω παρατηρω οτι το μοτερακι παρουσιαζει μια σχετικη "απαθεια" στα αποτομα πατηματα του γκαζιου.

Δεν ειναι θεμα δυναμης ή τραβηγματος του μοτερ (γιατι καταλαβαινεις ενα αυτοκινητο οταν κρεμαει στο γκαζωμα).

Το γκαζι του, σου δινει την αισθηση οτι ασχετα το ποσο θα βυθισεις το πεταλ η πεταλουδα θα ανοιξει οπως και οταν θελει αυτη.

Γενικοτερα μου δινει την αισθηση οτι το αμαξι μου λεει " Μπορω αλλα δεν θελω , να επιταγχυνω βιαια". Φαινεται οτι ειναι προγραμματισμενο με τετοιο τροπο ωστε το μοτερ να μην "τρωει" σε καμια περιπτωση full φορτο κατω υπο οποιεσδηποτε συνθηκες. Γενικοτερα οι Γερμανοι ηθελαν το αμαξι αυτο να εχει χαρακτηρα χαλαρης μετακινησης και οχι για παιχνιδι.

Φυσικα , καθοτι το αμαξι ειναι αγορασμενο εδω και 2 εβδομαδες , θεωρω οτι εχει το νεο firmware πανω (το νωχελικο).

Μηπως ενα Sprind Booster , να εκανε δουλεια (δεν περιμενα ποτε να το πω αυτο...)

Edited by Panosz
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω άμα όντως ισχύει ή απλά έχω επηρρεαστεί απο τα γραφόμενα σας αλλά και μένα μου δίνει την εντύπωση οτι έχει ψιλολουφάξει το μοτέρ.

Περιμένω μπας και καμιά εταιρία φιλοτιμηθεί και μας βγάλει κάποιο πρόγραμμα να δούμε λίγη ροπούλα ακόμα. (μην ακούσω για ABT γιατί αυτοί τα έχουν χάσει άμα νομίζουν οτι θα δώσει κάποιος το 10% της αξίας τους αυτοκινήτου για πρόγραμμα)

Link to comment
Share on other sites

Απλό, κ μ ε 4 επιβάτες, του δινες λίγο και σε κόλλαγε πίσω με το πως άνοιγε... Ξαναλέω όμως πιο σταθερό είναι πλέον σίγουρα. Οπότε το εκτιμώ αυτό.

Συμφωνώ με όσα έχετε πει. Βλέπουμε..." Μπορω αλλα δεν θελω , να επιταγχυνω βιαια" lol οντως!

Edited by mk2911
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τέλος οι απροβλημάτιστες προσπεράσεις με την ίδια ταχύτητα, χωρίς να χρειαστεί να κατεβάζουμε... Θα είναι το πρώτο turbo αυτοκίνητο με συμπεριφορά ατμοσφαρικού! Ε Λ Ε Ο Σ.

Θα το δοκιμάσω κι εγώ μια μέρα έτσι σε ανοιχτό δρόμο να δω τα μπαμ του γιατί τώρα τελευταία δεν το πολυζορίζω, για να μη γίνω ο καλύτερος φίλος του βενζινά.

Link to comment
Share on other sites

H ABT δεν προκειται να πουλησει ποτε το προγραμμα αυτο. Μαλιστα αν παρατηρησετε η τιμη του 1.2 ειναι ακριβοτερη απο ολα τα TSI.

Eπειδη το 1.2 φοραει καινουρια ECU νομιζουν οτι εχουν αποκλειστικοτητα στην δυνατοτητα προσβασης στο λογισμικο του.

Υπαρχουν ηδη παραλληλοι εγκεφαλοι απο γνωστο tunner επισης ακριβοι και τωρα ετοιμαζεται και reflash.

Yπομονη συντροφοι...θα σας ενημερωσω διοτι εχω inside information.

Θα σηκωσω και ενδιαφερον θεμα για ABT πιο αργα σημερα.

Link to comment
Share on other sites

Ok να ρωτήσω κάτι :) ; εφ'όσον μόνο εγώ και άλλο ένα παιδί παρατηρήσαμε τη διαφορά, μήπως αυτό σημαίνει ότι αν δεν το λέγαμε δεν θα υπήρχε θέμα αυτή τη στιγμή; :) .  Εννοώ θα περνούσε σχετικά απαρατήρητο το θέμα οπότε δεν υπάρχει κ ζήτημα άμεσης ανάγκης βελτίωσης κλπ...!

(btw το θέμα της προσπέρασης χωρίς κατέβασμα για μένα που είμαι σχετικά νέα οδηγός ήταν σωτήριο δεν το συζητώ! Ατμοσφαιρικό που οδηγούσα, μου έβγαινε η ψυχή κ η πίστη... )

Edited by mk2911
Link to comment
Share on other sites

το ότι το μοτέρ είναι πλέον λίγο πιο ήπιο/βαρετό στη λειτουργία του το καταλαβαίνουμε από το ότι σε κανέναν πιστευω η 2α δεν κάνει πλέον τα σπινιαρίσματα που έκανε πανεύκολα ομολογουμενως( & επενεβαIνε το ESP) αν πάταγες λίγο παραπάνω γκάζι. ωστόσο εμένα δε με ενοχλεί ιδιαίτερα απ τη στιγμή που ο κινητήρας είναι πλέον ομαλός, δεν τρομάζει όποιον άπειρο το οδηγησει, δε σβήνει εύκολα ακόμα και αν δεν χρησιμοποιησω σωστα συμπλέκτη, και τελος πάντως η 2α και 3η είναι ίσως όπως οι σχεδιαστες ηθελαν εξαρχης να είναι. αυτό που με προβληματίζει είναι το ποσοι πολλοί απο εμας μας έχουν θέμα με στραβο τιμόνι ή ευθυγράμμιση. ειναι λιγο offtopic αλλά τι να την κάνω την ισχύ όταν ύστερα απο ήδη μία επίσκεψη στο service, συνεχίζω να μην μπορω να πάω ευθεία και να μείνω στη λωρίδα μου!! :)

Link to comment
Share on other sites

H ABT δεν προκειται να πουλησει ποτε το προγραμμα αυτο. Μαλιστα αν παρατηρησετε η τιμη του 1.2 ειναι ακριβοτερη απο ολα τα TSI.

Eπειδη το 1.2 φοραει καινουρια ECU νομιζουν οτι εχουν αποκλειστικοτητα στην δυνατοτητα προσβασης στο λογισμικο του.

Υπαρχουν ηδη παραλληλοι εγκεφαλοι απο γνωστο tunner επισης ακριβοι και τωρα ετοιμαζεται και reflash.

Yπομονη συντροφοι...θα σας ενημερωσω διοτι εχω inside information.

Θα σηκωσω και ενδιαφερον θεμα για ABT πιο αργα σημερα.

Παράλληλο εγκέφαλο εν έτη 2010 το ακούω και ανατριχιάζω...

Link to comment
Share on other sites

Παράλληλο εγκέφαλο εν έτη 2010 το ακούω και ανατριχιάζω...

Για εξηγησε μου "γιατι" φιλε μου... εχω μεγαλο ενδιαφερον να ακουσω την αποψη σου. Τι κακο εχει ο παραλληλος εγκεφαλος

Edited by Panosz
Link to comment
Share on other sites

πάντως η 2α και 3η είναι ίσως όπως οι σχεδιαστες ηθελαν εξαρχης να είναι. αυτό που με προβληματίζει είναι το ποσοι πολλοί απο εμας μας έχουν θέμα με στραβο τιμόνι ή ευθυγράμμιση. ειναι λιγο offtopic αλλά τι να την κάνω την ισχύ όταν ύστερα απο ήδη μία επίσκεψη στο service, συνεχίζω να μην μπορω να πάω ευθεία και να μείνω στη λωρίδα μου!! :)

Ειναι σαφες οτι το update ειχε σκοπο να μειωσει τον "φορτο" του κινητηρα κατω απο οποιαδηποτε περισταση οδηγησης. Αυτο με κανει να σκεπτομαι οτι υπαρχει καποιο "θεμα" (σε εισαγωγικα)με την μακροζωια του μοτερ κατω απο "δυναμικο" στυλ οδηγησης και ο κατασκευαστης θελει προγραμματιστικα να αποκλεισει τετοιου ειδους χρηση. Ειναι σαφες...και το διαβαζω στην συμπεριφορα του αυτοκινητου. Το μοτερ εχει αποθεματα δυναμης τα οποια ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ να επελευθερωσεις στην οδηγηση. Νιωθω οτι πολλες φορες του δινω γκαζι αλλα αυτο ανοιγει οσο θελει εκεινο. Πραγματικα ειμαι περιεργος. Θα βαλω ενα προσωρινο μπαρομετρο να βλεπω πως δουλευει και να βγαλω συμπερασμα.

Αναφορικα με την ευθυγραμμιση...εχω επισκευτει γραμμες παραγωγης αυτοκινητοβιομηχανιων οπως Porsche & BMW , στην Γερμανια. Σε καμια απο τα 3 εργοστασια που πηγα , δεν υπαρχει "ευθυγραμμιση" στην γραμμη παραγωγης. Δεν ειναι δυνατον να υπαρχει αλλοστε και θα το καταλαβουν καλυτερα οσοι εχουν δει απο κοντα ολον τον κυκλο παραγωγης οχηματων. Ολα τα αμαξια βγαινουν απο το εργοστασιο χωρις να εχουν ευθυγραμιστει παρα μονο με μια default ρυθμιση. Η Porsche ,λογου χαρη, πριν παραδωσει οχημα σε πελατη το στελνει για ευθυγραμμιση ή το κανει στο τοπικο συνεργειο εφοσον υπαρχει ο εξοπλισμος.

Οποτε αν δεις οτι τραβαει το οχημα σου , μην το σκεπτεσαι πολυ. Κανε ευθυγραμμιση.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κάθετος...

πολλοι διαφωνουν στην ιδεα του παραλληλου εγκεφαλου χωρις να γνωριζουν ομως γιατι (ισως επειδη καποιος τους ειπε οτι δεν ειναι καλα αυτα τα μαραφετια...).

Αυτο που δεν ξερουν ομως οι πολλοι , ειναι οτι εν ετη 2010 οι παραλληλοι εγκεφαλοι δεν λειτουργουν πλεον παρασιτικα κοροιδευοντας το εργοστασιακο ECU/DME. Οι παλαιοι παραλληλοι συνηθιζαν να βλεπουν και να διαστρεβλωνουν τιμες απο 3-4 (το πολυ) καναλια. Αυτα συνηθως ηταν πιεση (τουρμπο) , πιεση (βενζινης), αβανς... Οποτε , ανεβαζαμε μια πιεσουλα στα τουρμπο και την παροχη βενζινης , οριζαμε και λιγο πιο επιθετικο αβανς και φτιαξαμε εναν πυραυλο ( η πυροτεχνημα?)

Οι μοντερνοι παραλληλοι εχουν απιστευτες δυνατοτητες. Εχουν την δυνατοτητα να επικοινωνουν μεσω του διαυλου επικοινωνιας CANBus στον εργοστασιακο εγκεφαλο , και οχι να τον κοροιδευουν αλλα να του "μιλουν" και να ανταλλασουν δεδομενα.Αυτο σημαινει οτι ενας τετοιος παραλληλος (με ενα καλο processor unit & CANBus access) ειναι ισοδυναμος με ενα reflash (ακομη και με custom tune αν υπαρχει προγραμματιστης να ασχοληθει).

Δεν καταλαβαινω γιατι οι "κονσερβες" θα πρεπει να θεωρουνται καλυτερες απο εναν παραλληλο.

Edited by Panosz
Link to comment
Share on other sites

Για εξηγησε μου "γιατι" φιλε μου... εχω μεγαλο ενδιαφερον να ακουσω την αποψη σου. Τι κακο εχει ο παραλληλος εγκεφαλος

Παράλληλο εγκέφαλο βάζαμε σε κάτι τουμπανάκια escort καμιά 15αριά+ χρόνια πίσω.

Το να κλέβω σήμα απο τον map sensor για να δίνει άλλες τιμές απο τις πραγματικές και να σηκώνω αβανσ και πίεση βασιζόμενος πάνω σε αυτό είναι σαν να έχω pc 2010 και να τρέχω windows 95. O εγκέφαλος του polo (Siemens) μπορεί να είναι μανίκι για τους προγραμματιστές , προτιμώ όμως να περιμένω όσο χρειαστεί για να φλασάρω κανονικό πρόγραμμα και όχι να φυσώνω και ξεφυσώνω εγκεφαλάκια.

Αυτή βέβαια είναι προσωπική μου άποψη και δεν σημαίνει και οτι είναι η σωστή. Ο καθένας πράτει βασιζόμενος στις γνώσεις του και την εμπειρία του.

Υ.Γ Oι κονσέρβες μπορεί να είναι ένα τυποποιημένο προιόν αλλά τουλάχιστον στα VAG ως σήμερα είχαν και τις λιγότερες απώλειες.

Υ.Γ Κάποιος mod να τα στείλει στο αντίστοιχο θέμα καλύτερα για να μην χαλάμε την ροή αυτού.

Edited by Overhauled
Link to comment
Share on other sites

Παράλληλο εγκέφαλο βάζαμε σε κάτι τουμπανάκια escort καμιά 15αριά+ χρόνια πίσω.

Το να κλέβω σήμα απο τον map sensor για να δίνει άλλες τιμές απο τις πραγματικές και να σηκώνω αβανσ και πίεση βασιζόμενος πάνω σε αυτό είναι σαν να έχω pc 2010 και να τρέχω windows 95. O εγκέφαλος του polo (Siemens) μπορεί να είναι μανίκι για τους προγραμματιστές , προτιμώ όμως να περιμένω όσο χρειαστεί για να φλασάρω κανονικό πρόγραμμα και όχι να φυσώνω και ξεφυσώνω εγκεφαλάκια.

Αν διαβαζες το ακριβως παραπανω μου ποστ , θα καταλαβαινες γιατι εισαι λαθος...απλα επειδη εχεις μεινει 5-7 χρονια πισω ή απλα εχεις υποψη σου λαθος προιοντα.

Link to comment
Share on other sites

Αν διαβαζες το ακριβως παραπανω μου ποστ , θα καταλαβαινες γιατι εισαι λαθος...απλα επειδη εχεις μεινει 5-7 χρονια πισω ή απλα εχεις υποψη σου λαθος προιοντα.

...ή απλά γιατί έχoντας δοκιμάσει αρκετές φορές απο διάφορα, προτιμώ τα κανονικά προγράμματα απο εταιρίες με R&D και ας είναι και κονσέρβα.

Οπως και να χει περιμένουμε νέα απο τον πρώτο τολμηρό που θα καρφώσει τα plug n' play εγκεφαλάκια ή θα φλασάρει το μικρό μας κουβαδάκι.

Link to comment
Share on other sites

...ή απλά γιατί έχoντας δοκιμάσει αρκετές φορές απο διάφορα, προτιμώ τα κανονικά προγράμματα απο εταιρίες με R&D και ας είναι και κονσέρβα.

Οπως και να χει περιμένουμε νέα απο τον πρώτο τολμηρό που θα καρφώσει τα plug n' play εγκεφαλάκια ή θα φλασάρει το μικρό μας κουβαδάκι.

Για να δουμε λοιπον φιλε μου...εμενα με προβληματιζει η απουσια intercooler στο μοτερ αυτο. Αν του ανεβασουμε πιεση , θα τα τιναξει το μοτερ απο τα πυρακια (ιδιαιτερα στην Ελλαδα ). Αυτο με κωλυει να δοκιμασω βελτιωση...ισως και για αυτο το νεο firmware ειναι πιο smooth.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.