Jump to content
lourtzis2

Passat 2.0 Tfsi : Σκέτη Απογοήτευση

Recommended Posts

thumbsdown.gifthumbsdown.gif

Καλησπέρα μετά από πολύ καιρό απουσίας !

Μάπα το καρπούζι, άνθρακες ο θησαυρός, φύκια για μεταξωτές κορδέλες, είναι μερικές φράσεις που φαίνεται πως ταιριάζουν στην “αυτοκινητάρα” μου. Μου αρέσει που καμάρωνα κιόλας όταν το πήρα πριν από 3 χρόνια ! Που να ξερα τί πατάτα αγόρασα. Αλλά καλά να πάθω, Volkswagen ήθελα, Γερμανική τεχνολογία έλεγα, αξιόπιστα αυτοκίνητα φτιάχνουν αυτοί, κάτι ξέρουνε.

Αμ, δε ! Πλανώμουν πλάνην οικτράν.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε :

Passat 2.0 TFSI μοντέλο 2007 με 110.000 km σε εθνική οδό κυρίως, με πολύ συντηρητική οδήγηση με τα service του στην ώρα τους στην επίσημη αντιπροσωπεία, με τα πλύσιματάκια του γυαλισματάκια του , μικροεπισκευές στις γρατζούνιζες-γδαρσίματα και γενικώς πολύ προσεγμένο κι αυτό το αφιλότιμο όλο πίκρες με κερνάει. Βαρέθηκα να βγάζει ζημιές, μπαΐλντισα πια, σκέτο άγχος μου έγινε. Χίλιες φορές καλύτερα να έπαιρνα ένα Ασιατικής προέλευσης να κανα τη δουλειά μου στα σίγουρα, παρά αυτή η ανασφάλεια τώρα τελευταία, θα με αφήσει δε θα με αφήσει στη μέση του δρόμου.

Συνοπτικά λοιπόν το αυτοκίνητο έβγαλε τα εξής:

1) 24.000 km αλλαγή ιμάντα χρονισμού

2) 40.000 km αλλαγή μοτέρ παραθύρου

3) 50.000 km αλλαγή καζανάκι σερβό

Αυτά εντός εγγύησης 2 ετών

4) 110.000 km αλλαγή button χειρόφρενου και αναβάθμιση εγκεφάλου (δούλευε-ξεδούλευε όποτε ήθελε αυτό). Το button δωρεάν από το εργοστάσιο, εργασία 50% έκπτωση, αναβάθμιση εγκεφάλου πληρωμή κανονικά.

5) 110.000 km αλλαγή βαλβίδας εκκεντροφόρου (με άφησε στα κρύα του λουτρού με τη οικογένεια μέσα, με φόρτωσε οδική). Το πρόβλημα το είχανε εντοπίσει στην αντιπροσωπεία από τα 105.000 km όταν πήγα επειδή μου άναψε για πρώτη φορά λαμπάκι. (Πλήρωσα κανονικά ανταλλακτικό και εργασία)

6) και το κερασάκι στην τούρτα: μου λένε στην αντιπροσωπεία ότι θέλει αλλαγή εγκεφάλου κολώνας τιμονιού και εγκεφάλου άνεσης τους οποίους καλύπτει 100% το εργοστάσιο παραγωγής και θα πληρώσω το 50% της εργασίας.

Περιμένω να έρθουν τα ανταλλακτικά και πάω ξανά για εισαγωγή και μεταμόσχευση εγκεφάλων.

Πάντως εχθές το πρωί με 100 km στην εθνική οδό άναψε πάλι το λαμπάκι του κινητήρα “ρετάρισε” για 2-3 sec, σταμάτησα δεξιά και αφού ηρέμησε ο κινητήρας και εγώ μαζί του, συνέχισα δεξιά σιγά- σιγά μετα φόβου Θεού και επιτέλους έφτασα στον προορισμό μου (ευτυχώς γιατί δεν είχα και το τηλέφωνο της οδικής μαζί μου ).

Ρε, παιδιά είμαι υπερβολικός, μήπως είναι αναμενόμενα τα προβλήματα μετά από 110.000 χλμ. Passat πήρα, 33.000 euro έσταξα, δεν αγόρασα κανα Υugo. Τώρα άρχισα να ανησυχώ και για την ασφάλεια μου, μέσα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας κινούμαι.

Τι να κάνω να το δώσω και να πάρω κανα “καβουράκι” να ξενοιάσω. Και ποιος θα το πάρει με τέτοια τέλη κυκλοφορίας που έχει, κι άντε να τον πείσεις ότι το αυτοκίνητο είναι καλό, που μακάρι να είναι μετά τη μεταμόσχευση εγκεφάλων που θα γίνει.

Πάντως η ψυχολογία μου είναι χάλια.

Βασικά με τον κατασκευαστή τα’ χω που υποτίθεται ότι είναι από τους top της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Από την αντιπροσωπεία που πηγαίνω από την αρχή δεν έχω παράπονο, καλή εξυπηρέτηση, ευγένεια, αρκετή προσπάθεια, σχετικά λογικές τιμές, τι άλλο να κάνουνε κι αυτοί.

Ένα πράγμα είναι σίγουρο :

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ VOLKSWAGEN (αν φυσικά μπορέσω να πάρω άλλο αυτοκίνητo)

Link to comment
Share on other sites

Γειά σου φίλε jonsky.Θα έλεγα ότι η απογοήτευσή σου ίσως σ΄έναν βαθμό να είναι δικαιολογημένη αλλά κάθε σύγχρονο αυτοκίνητο ανεξαρτήτου μάρκας (εκτός βέβαια κάποιων εξαιρέσεων) πλέον έχει κάποια προβλήματα αξιοπιστίας.Αν εξαιρέσω την αλλαγή ιμάντα χρονισμού,το καζανάκι του σερβό και το μοτέρ παραθύρου,όλα τα υπόλοιπα προβληματα τα αντιμετώπισα και γω.Το ηλεκτρικό χειρόφρενο παρουσιάζεται σχεδόν σε όλους και δεν είναι πια και καμιά σοβαρή βλάβη.Εγώ το αγόρασα μάλιστα και το άλλαξα μόνος μου με κόστος 25 ευρώ.Η κολώνα τιμονιού όμως είναι πράγματι μια σοβαρή και ακριβή βλάβη.Σε μένα αν και ήμουν εκτός εγγύησης μου την κάλυψαν πλήρως χωρίς να πληρώσω ούτε ένα ευρώ.Τέλος έμεινα από μπαταρία το καλοκαίρι εκτός εγγύησης αλλά μου την αντικατέστησαν με 30% έκπτωση.Όσο για την βαλβίδα εκκεντροφόρου έπρεπε να αλλαχτεί από την αρχή που εντοπίστηκε το πρόβλημα και έτσι θα γλύτωνες την ταλαιπωρία.Επίσης παρατήρησα ότι έχεις κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα χωρίς βέβαια αυτό να δικαιολογεί τις παραπάνω φθορές.Υπάρχουν όμως passat όπως του Νίκου με περίπου ίδια χιλιόμετρα με το δικό σου και δεν έχουν παρουσιάσει καμιά βλάβη εκτός από την σκάστρα.Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει ο Νίκος.¶ρα είναι πολλές φορές και θέμα τύχης.

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι κατοχος passat tsi 1.4 μοντελο 2008. Λοιπον το αυτοκινητο το εχω δυο χρονια με 72000χλμ και προγραμμα απο τα 40000χλμ περιπου. Τα προληματακια του ηταν: 1ον Στα 25000 χλμ 2 καμενοι πολλαπλασιαστες που αλλαχτηκαν εντος εγγυησης

2ον Σπανια κατι περιεργες οσμες (Σαν αναθυμιασεις βενζινης) μονο σε πολυ ζεστες μερες.(ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ)

3ον Κλασικοι ψιλοτριγμοι.

Πιστευω πταισματα μπροστα στα δικα σου προβληματα ( Αλλα δεν εφτασα ακομα στα 100000 :whistling: ).

Νομιζω ομως πως τα τουτου της VW ειναι σε γενικες γραμμες αξιοπιστα και πως καμια φορα υπαρχουν και οι εξαιρεσεις.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε jonsky, αρχικά να πω ότι δικαιολογημένα αγανακτείς. Κι εγώ στη θέση σου το ίδιο θα έκανα. Το θέμα όμως είναι ότι είσαι άτυχος μάλλον και όχι ότι το αμάξι είναι μάπα.

Εγώ ακόμη δεν έχω κλείσει 3 χρόνια (σε 1 μήνα τα κλείνω) και πλησιάζω τις 98.000χλμ. Το αμάξι μου δε νομίζω ότι έχει περάσει και εύκολα χλμ, αφού του πίνω το αίμα συχνά πυκνά και από προβλήματα έχω αλλάξει μόνο την σκάστρα (34€ και ήμουν ήδη stage 1). Κι έχει πολλά χλμ με πολύ ξύλο. Να σου πω μόνο ότι 0-15.000χλμ (μαμά), 15.000-75.000χλμ (stage 1 - 245PS), 75.000-98.000χλμ (stage 2+ - 280PS), όπως επίσης έχει από τα 70.000χλμ μέχρι σήμερα 4.5 πόντους χαμήλωμα (χτυπάς άνετα φραπέ μέσα) και 80.000χλμ μέχρι σήμερα 19άρες ζάντες (όπου νιώθεις το παραμικρό στο δρόμο). Γενικότερα δλδ δεν έχει περάσει και ζωή χαρισάμενη, το αντίθετο θα έλεγα. Επίσης να πω, ότι μετά το 1ο service, του βάζω λάδι 10-40 και δεν καίει ούτε 100ml από service σε service. Και το σκέφτομαι τώρα για Κ04 (330PS)... :whistling:

Οπότε θα σου πρότεινα όταν με το καλό αλλάξεις εγκεφάλους κλπ, να πας να σου το δαβάσει κανένας παπάς (σοβαρά το λέω) να ησυχάσεις από τις κακοτυχίες. Πάντως είναι όπως θα τύχει στον καθένα, γιατί πχ να ένας τρίτος ρωτούσε εσένα για το Passat, θα του έλεγες τα χειρότερα, και να ρωτούσε εμένα, θα του έλεγα τα καλύτερα... :thumbsup:

Τώρα μερικά επιμέρους να ρωτήσω σε αυτά που σου έτυχαν.

1) Σου κόπηκε ο ίμαντας??!! Εγώ τον άλλαξα προληπτικά στις 90.000χλμ και μάλιστα όταν τον έβγαλε ο μηχανικός, μου είπε ότι τζάμπα τον άλλαξα, γιατί ήταν σαν καινούργιος... (στο βιβλιαράκι οδηγό των service, γράφει η μαμά VW, στις 90.000χλμ 1ος έλεγχος, κάθε 15.000χλμ έλεγχος και υποχρεωτκή αλλαγή - αν δεν έγινε νωρίτερα - στις 160.000χλμ).

3) Καζανάκι σερβό?? Γιατί πράγμα μιλάμε? Μπορείς να με διαφωτίσεις λίγο? :thumbsup:

4) Για το χειρόφρενο το έχω ακούσει κι εγώ (ευτυχώς εγώ δεν είχα κάποιο πρόβλημα). Πάντως ο "προγραμματισμός" που λένε, είναι μια "εφεύρεση" των αντιπροσωπειών για να βγάζουν κάτι και αυτοί. Όπως σου είπε και ο Γιώργος (Professor), το αλλάζει και μόνος σου και δεν χρειάζεται τίποτα.

5) Η βλάβη στην βαλβίδα, σου προξένησε κάποια άλλη ζημιά? Σου είπαν για ποιόν λόγο χάλασε ή το θεωρούν "φυσιολογική φθορά"???

6) Αυτό με την κολώνα τιμονιού και τους εγκεφάλους, διαβάζοντας και στο αμερικάνικο φόρουμ, είναι κάτι που μάλλον εμφανίζεται στα πρώτα μοντέλα του Passat (το πολύ μέχρι 2007). Όπως είπε και πάλι ο Γιώργος, και από τη στιγμή που κάνεις όλα τα service του αυτοκινήτου σου στην αντιπροσωπεία, θα πρέπει να σε "προσέξουν" περισσότερο και να μη σε χρεώσουν τίποτα για τη βλάβη αυτή. Μήπως πρέπει λίγο να τους πιέσεις??...

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου Professor, γεια σου Poisoneddagger, γεια σου Νίκο, γεια σε όλους στο forum!!

Πριν λίγες ώρες επέστρεψα από την αντιπροσωπεία μετά το τελευταίο άναμμα από το λαμπάκι του κινητήρα εχθές το πρωί στην εθνική οδό (και εν αναμονή αλλαγής εγκεφάλων (κολώνας τιμονιού και άνεσης από βδομάδα). Το check έδειξε διακοπές καύσης και μου άλλαξαν κάποια πραγματάκια (μάλλον μπουζοκαλώδια ή και κάνα πολλαπλασιαστή). Μου τα άλλαξαν και δεν πλήρωσα τίποτα (καλυμμένα από την εγγύηση). Το αυτοκίνητο “αισθάνεται” καλά και εγώ λίγο καλύτερα..

Νίκο αν και δεν πολυκαταλαβαίνω τι ακριβώς κάνεις με το αυτοκίνητό σου (υποθέτω πως με κάποιο τρόπο αυξάνεις την ιπποδύναμη – κλασσικός συντηρητικός οδηγός ούτε που να το σκεφτώ δε θέλω, μου φθάνουν 200 PS ) ,όσον αφορά τα επί μέρους από ότι μπορώ να θυμηθώ :

1) Στα 24.000 χμ (πρώτο εξάμηνο περίπου) ακούγονταν θόρυβος τριβής από τον κινητήρα όταν ήταν κρύος, για 5-10 min και μετά σταματούσε. (λάθος κωδικοποίηση ιμάντα χρονισμού από το εργοστάσιο μου είπανε και με διαβεβαίωσαν ότι όλα ήταν Ο.Κ μετά την αλλαγή). Εγώ τώρα πότε να ξανααλλάξω ιμάντα χρονισμού ? Αλήθεια τι είναι η σκάστρα (για να ξέρω τι με περιμένει) και όσον αφορά τα λάδια βάζω castrol 5/30 και συμπληρώνω περίπου 1 λίτρο κάθε 15.000 χλμ.

2) Όσον αφορά το καζανάκι σερβό ακούγονταν ένα μαλακός ήχος μέσα στην καμπίνα σαν “φύσημα”, που σταματούσε όταν πατούσα το πεντάλ του φρένου – το πρόβλημα λύθηκε τελικά με τη βοήθεια του συγκεκριμένου forum)

3) Όσον αφορά το χειρόφρενο ποτέ δεν το γούσταρα, έλεγα και καμιά προσευχή όταν έκανε τα τρελά του – ευτυχώς τώρα όλα καλά μετά την αλλαγή.

4) Όσον αφορά τη βαλβίδα δεν κατάλαβα πολλά. Έτσι έλεγε το check μετά τον έλεγχο στην αντιπροσωπεία, ήθελε πολύ δουλειά γιατί θα άλλαζαν και κάποιο άλλο εξάρτημα μαζί, από την αντίθετη πλευρά του εκκεντροφόρου από όσο μπορούσα να καταλάβω, και αφού θα λύνονταν ο κινητήρας θα ήταν φρόνιμο να αλλαχθεί και ο ιμάντας χρονισμού συνολικό κόστος περίπου 1.500 euro μαζί με την εργασία, αλλά την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια μιας και εγώ δεν έβλεπα καμία διαφορά στο αυτοκίνητο.( το λαμπάκι μου άναψε περίπου 105.000, ο έλεγχος έδειξε το σφάλμα στις 96.000 στο ρελαντί <1000 στροφές χωρίς στο ενδιάμεσο διάστημα εγώ να έχω διαπιστώσει κάτι διαφορετικό, και το λαμπάκι έσβησε μόνο του μετά από 2 ημέρες, μέχρι που με φόρτωσε η οδική μετά από κάνα 3μηνο περίπου όπως είπα στο προηγούμενο post.

5) Όσον αφορά τους εγκεφάλους που θα αλλαχθούν από βδομάδα (δωρεάν τα ανταλλακτικά, 50% κόστος εργασίας –περίπου 105 ευρώ – δεν ξέρω τι να πω. Στα κομμάτια αρκεί να σταματήσουν τα προβλήματά μου !!!

Και κάποιος μου είπε στην αντιπροσωπεία σήμερα:

“φίλε, είναι να μη σου τύχει”

Σωστός !!!

Link to comment
Share on other sites

Σκαστρα ειναι ενα μικρο μαραφετακι το οποιο βρισκεται πανω στο σωληνα εισαγωγης αερα. Τι κανει? Απλο. Εκτονωνει τον στροβιλοσυμπιεσμενο αερα που υπαρχει μεσα στο συστημα εισαγωγης=(το συστημα απο φιλτρο αερα εως πολλαπλη εισαγωγης). Πατας λοιπον γκαζακι βροουυυμμμμ αφηνεις για να αλλαξεις σχεση φτσσσσσσ εκτονωνεται ο αερας. Μη μου πεις οτι δεν εχεις ακουσει ποτε αυτο το φυσηματακι? Η φθορα σκαστρας αργη πολυ και η αντικατασταση της δεν κοστιζει ιδιαιτερα.

Link to comment
Share on other sites

Πριν λίγες ώρες επέστρεψα από την αντιπροσωπεία μετά το τελευταίο άναμμα από το λαμπάκι του κινητήρα εχθές το πρωί στην εθνική οδό (και εν αναμονή αλλαγής εγκεφάλων (κολώνας τιμονιού και άνεσης από βδομάδα). Το check έδειξε διακοπές καύσης και μου άλλαξαν κάποια πραγματάκια (μάλλον μπουζοκαλώδια ή και κάνα πολλαπλασιαστή). Μου τα άλλαξαν και δεν πλήρωσα τίποτα (καλυμμένα από την εγγύηση). Το αυτοκίνητο “αισθάνεται” καλά και εγώ λίγο καλύτερα..

Σε οχήματα Golf/Eos/Passat και Touareg με κινητήρα 2.0l TFSI ή 4.2l FSI μίας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου κατασκευής ενδέχεται να διακοπεί η λειτουργία του δότη χαμηλής πίεσης καυσίμου -G410-. Η διακοπή λειτουργίας γίνεται αντιληπτή από την ενδεικτική λυχνία του κινητήρα.

Κωδ.βλάβης:

24M5 066 WWO

Στο αλλάζουν με αυτό : Δότης χαμηλής πίεσης καυσίμου 06E 906 051 K

Ο δότης χαμηλής πίεσης καυσίμου -G410- είναι τοποθετημένος στην αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου.

Υπάρχει το αυτοκόλλητο με την καταχώριση „24M5“ στην περιοχή της υποδοχής του εφεδρικού τροχού ???

Link to comment
Share on other sites

1)Στα 24.000 χμ (πρώτο εξάμηνο περίπου) ακούγονταν θόρυβος τριβής από τον κινητήρα όταν ήταν κρύος, για 5-10 min και μετά σταματούσε. (λάθος κωδικοποίηση ιμάντα χρονισμού από το εργοστάσιο μου είπανε και με διαβεβαίωσαν ότι όλα ήταν Ο.Κ μετά την αλλαγή). Εγώ τώρα πότε να ξανααλλάξω ιμάντα χρονισμού ?

Αν σου αλλάξανε στις 24.000χλμ, τότε πρέπει να αρχίσεις να τον ελέγχεις από τα 114.000χλμ και έπειτα σε κάθε service που θα κάνεις. Στις 184.000χλμ το αργότερο, θα πρέπει να τον έχεις αλλάξει.

Αλήθεια τι είναι η σκάστρα (για να ξέρω τι με περιμένει)

Θα το καταλάβεις, θα χάσεις σε επιδόσεις. Τίποτα άλλο δεν μπορεί να χαλάσει από μια χαλασμένη σκάστρα. Ορίστε μια φώτο, από μια χαλασμένη... :p

wastegate.jpg

2)Όσον αφορά το καζανάκι σερβό ακούγονταν ένα μαλακός ήχος μέσα στην καμπίνα σαν “φύσημα”, που σταματούσε όταν πατούσα το πεντάλ του φρένου – το πρόβλημα λύθηκε τελικά με τη βοήθεια του συγκεκριμένου forum)

Ααααα, ναι, το έχω ακούσει αυτό το πρόβλημα...

Περαστικά σου λοιπόν, και σου εύχομαι από εδώ και πέρα να μην έχεις άλλα προβλήματα... :good:

Link to comment
Share on other sites

thumbsdown.gifthumbsdown.gif

Καλησπέρα μετά από πολύ καιρό απουσίας !

Μάπα το καρπούζι, άνθρακες ο θησαυρός, φύκια για μεταξωτές κορδέλες, είναι μερικές φράσεις που φαίνεται πως ταιριάζουν στην “αυτοκινητάρα” μου. Μου αρέσει που καμάρωνα κιόλας όταν το πήρα πριν από 3 χρόνια ! Που να ξερα τί πατάτα αγόρασα. Αλλά καλά να πάθω, Volkswagen ήθελα, Γερμανική τεχνολογία έλεγα, αξιόπιστα αυτοκίνητα φτιάχνουν αυτοί, κάτι ξέρουνε.

Αμ, δε ! Πλανώμουν πλάνην οικτράν.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε :

Passat 2.0 TFSI μοντέλο 2007 με 110.000 km σε εθνική οδό κυρίως, με πολύ συντηρητική οδήγηση με τα service του στην ώρα τους στην επίσημη αντιπροσωπεία, με τα πλύσιματάκια του γυαλισματάκια του , μικροεπισκευές στις γρατζούνιζες-γδαρσίματα και γενικώς πολύ προσεγμένο κι αυτό το αφιλότιμο όλο πίκρες με κερνάει. Βαρέθηκα να βγάζει ζημιές, μπαΐλντισα πια, σκέτο άγχος μου έγινε. Χίλιες φορές καλύτερα να έπαιρνα ένα Ασιατικής προέλευσης να κανα τη δουλειά μου στα σίγουρα, παρά αυτή η ανασφάλεια τώρα τελευταία, θα με αφήσει δε θα με αφήσει στη μέση του δρόμου.

Φίλε μου λυπάμαι που "η αυτοκινητάρα σου" που της δίχνεις τόση αγάπη σου φέρεται έτσι (είναι από κακή οικογένεια θα έλεγε ένας Ιάπωνας :p ) 1000 φορές καλύτερα να ΜΗΝ έπαιρανες ένα Ασιατικό γιατί βλέπεις φίλε μου το ένα "σε κερνάει πίκρες" το άλλο σου κερνάει το τιμόνι στη μούρη... Πόσες φορές σε "έσωσε" σε έναν δύσκολο ελιγμό; Πόσες φορές χρειάστηκες τη δύναμη του κινητήρα σου (όχι για κόντρες αλλά για την παθητική σου ασφάλεια); Πόσες φορές "εκτίμησες" την "ποιότητα" του VW (σε σχέση με τον Ασιάτη πάντα);

Προσωπικά προτιμώ να με "κερνάει πίκρες" παρά να είναι ~αξιόπιστο~ και να τρέμω μην σκοτωθώ ανά πάσα στιγμή.

Συνοπτικά λοιπόν το αυτοκίνητο έβγαλε τα εξής:

1) 24.000 km αλλαγή ιμάντα χρονισμού

2) 40.000 km αλλαγή μοτέρ παραθύρου

3) 50.000 km αλλαγή καζανάκι σερβό

Αυτά εντός εγγύησης 2 ετών

4) 110.000 km αλλαγή button χειρόφρενου και αναβάθμιση εγκεφάλου (δούλευε-ξεδούλευε όποτε ήθελε αυτό). Το button δωρεάν από το εργοστάσιο, εργασία 50% έκπτωση, αναβάθμιση εγκεφάλου πληρωμή κανονικά.

5) 110.000 km αλλαγή βαλβίδας εκκεντροφόρου (με άφησε στα κρύα του λουτρού με τη οικογένεια μέσα, με φόρτωσε οδική). Το πρόβλημα το είχανε εντοπίσει στην αντιπροσωπεία από τα 105.000 km όταν πήγα επειδή μου άναψε για πρώτη φορά λαμπάκι. (Πλήρωσα κανονικά ανταλλακτικό και εργασία)

6) και το κερασάκι στην τούρτα: μου λένε στην αντιπροσωπεία ότι θέλει αλλαγή εγκεφάλου κολώνας τιμονιού και εγκεφάλου άνεσης τους οποίους καλύπτει 100% το εργοστάσιο παραγωγής και θα πληρώσω το 50% της εργασίας.

Περιμένω να έρθουν τα ανταλλακτικά και πάω ξανά για εισαγωγή και μεταμόσχευση εγκεφάλων.

Πάντως εχθές το πρωί με 100 km στην εθνική οδό άναψε πάλι το λαμπάκι του κινητήρα “ρετάρισε” για 2-3 sec, σταμάτησα δεξιά και αφού ηρέμησε ο κινητήρας και εγώ μαζί του, συνέχισα δεξιά σιγά- σιγά μετα φόβου Θεού και επιτέλους έφτασα στον προορισμό μου (ευτυχώς γιατί δεν είχα και το τηλέφωνο της οδικής μαζί μου ).

τα 1,2,3 αν και δεν έπρεπε να συμβούν αλλά αφού τα κάλυψε η εγγύηση ντεφ..

το 4 καλύφθηκε από την VW και πήρες και 50% έκπτωση από την αντιπροσωπεία.

για το 5 φταίει καθαρά η αντιπροσωπεία που ενώ έχει διαγνώσει πρόβλημα σε άφησε να φύγεις έτσι (εκτός κι αν σε ενημέρωσαν και το πήρες εις γνώση σου)

το 6 πάλι το καλύπτει η VW ενώ είσαι εκτός εγγύησης και πάλι παίρνεις έκπτωση 50% στην εργασία.

Εκτιμώ οτι το after-sales σου "κλείνει το μάτι" αλλά η τεχνικοί κάτι κάνουν λάθος ~ ή δεν τα λένε όλα μαζί να μην σου φανούν πολλά...

Ρε, παιδιά είμαι υπερβολικός, μήπως είναι αναμενόμενα τα προβλήματα μετά από 110.000 χλμ. Passat πήρα, 33.000 euro έσταξα, δεν αγόρασα κανα Υugo. Τώρα άρχισα να ανησυχώ και για την ασφάλεια μου, μέσα σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας κινούμαι.

Τι να κάνω να το δώσω και να πάρω κανα “καβουράκι” να ξενοιάσω. Και ποιος θα το πάρει με τέτοια τέλη κυκλοφορίας που έχει, κι άντε να τον πείσεις ότι το αυτοκίνητο είναι καλό, που μακάρι να είναι μετά τη μεταμόσχευση εγκεφάλων που θα γίνει.

Πάντως η ψυχολογία μου είναι χάλια.

Βασικά με τον κατασκευαστή ταΆ χω που υποτίθεται ότι είναι από τους top της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Από την αντιπροσωπεία που πηγαίνω από την αρχή δεν έχω παράπονο, καλή εξυπηρέτηση, ευγένεια, αρκετή προσπάθεια, σχετικά λογικές τιμές, τι άλλο να κάνουνε κι αυτοί.

Ένα πράγμα είναι σίγουρο :

ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ VOLKSWAGEN (αν φυσικά μπορέσω να πάρω άλλο αυτοκίνητo)

Υπερβολικός δεν θα έλεγα οτι είσαι, απλά βλέπω μια αγανάκτηση ~ εν μέρει λογική ~ αλλά τα 33.000¤ που έδωσες για παράδειγμα είναι ένα πολύ καλό value for money (δεν πλήρωσες δηλαδή 50.000¤ για κάτι που δεν αξίζει --> βλέπε S2000. Με τα ίδια λεφτά ας πούμε ο άλλος παίρνει Α-Class!!!) Σαν κάτοχος οικογενειακού Mercedes θα σου πω οτι τα προβληματάκια αυτά τα έχουν όλοι! Στις 110.000km συνολικά πόσα χρήματα σε "ξόδεψε" το Passat? Ξέρεις πόσο κοστίζει μια αλλαγή λαδιών στην Mercedes? Το λέω για να κάνω λίγο πιο κατανοητό το οτι πάνω κάτω (σε χρήμα) όλα τα αυτοκίνητα στα ίδια παίζουν.

Κλείνοντας, άλλαξε αντιπροσωπεία και ίσως και να σωθείς... Μια δοκιμή πιστεύω αξίζει τον κόπο.

*** ΠΟΤΕ μην λες ΠΟΤΕ :)

Link to comment
Share on other sites

thumbsdown.gifthumbsdown.gif

Καλησπέρα μετά από πολύ καιρό απουσίας !

1) 24.000 km αλλαγή ιμάντα χρονισμού

Δεν εχω πασσατ αλλα αυτο που διαβασα μου εκανε εντυπωση.

Γιατι αλλαξες ιμαντα χρονισμου? σου ειπαν αυτοι να αλλαξεις, εσπασε, τι ακριβώς εγινε?

Link to comment
Share on other sites

Σε οχήματα Golf/Eos/Passat και Touareg με κινητήρα 2.0l TFSI ή 4.2l FSI μίας συγκεκριμένης χρονικής περιόδου κατασκευής ενδέχεται να διακοπεί η λειτουργία του δότη χαμηλής πίεσης καυσίμου -G410-. Η διακοπή λειτουργίας γίνεται αντιληπτή από την ενδεικτική λυχνία του κινητήρα.

Κωδ.βλάβης:

24M5 066 WWO

Στο αλλάζουν με αυτό : Δότης χαμηλής πίεσης καυσίμου 06E 906 051 K

Ο δότης χαμηλής πίεσης καυσίμου -G410- είναι τοποθετημένος στην αντλία υψηλής πίεσης καυσίμου.

Υπάρχει το αυτοκόλλητο με την καταχώριση „24M5“ στην περιοχή της υποδοχής του εφεδρικού τροχού ???

Όχι δεν υπάρχει. Υπάρχει ένα αυτοκόλλητο στη θέση του εφερδρικού τροχού με τα στοιχεία “ταυτότητας” του αυτοκινήτου, αλλά δεν αναγραφεται πουθενά “24Μ5”

Edited by jonsky
Link to comment
Share on other sites

Σκαστρα ειναι ενα μικρο μαραφετακι το οποιο βρισκεται πανω στο σωληνα εισαγωγης αερα. Τι κανει? Απλο. Εκτονωνει τον στροβιλοσυμπιεσμενο αερα που υπαρχει μεσα στο συστημα εισαγωγης=(το συστημα απο φιλτρο αερα εως πολλαπλη εισαγωγης). Πατας λοιπον γκαζακι βροουυυμμμμ αφηνεις για να αλλαξεις σχεση φτσσσσσσ εκτονωνεται ο αερας. Μη μου πεις οτι δεν εχεις ακουσει ποτε αυτο το φυσηματακι? Η φθορα σκαστρας αργη πολυ και η αντικατασταση της δεν κοστιζει ιδιαιτερα.

Κάτι σαν να ακούγεται, έτσι όπως το λες “φυσηματάκι”, αλλά μην τρελαθούμε τώρα, δεν είναι και τόσο χαρακτηριστικό. Τώρα που μου το είπες άρχισα να το ψιλοακούω με ανοιχτά τα παράθυρα, αλλά θα το τσεκάρω μόλις αλλάξω λάστιχα γιατι άρχισα πάλινα΄χω αρκετό λαστιχοθόρυβο που ίσως καλύπτει το φσσσσσ !

Link to comment
Share on other sites

5 χρόνια με Passat μπορώ να πω οτι είμαι ευχαριστημένος. Στον 3ο χρόνο μου εβγαλε προβλημα σε ένα μοτεράκι της εισαγωγής (δεν ξέρω τι ακριβώς ήταν). Μόλις είχε λήξει η εγγύηση (η vw αρνουνταν να επεκτείνει την εγγύηση με προφαση την αγορά απο μη επίσημο εμπορα, ενώ ήταν εξουσιοδοτιμένος απο VW) και η ζημιά βγήκε λίγο ακριβή. Πριν 2-3 μήνες έκαψε έναν πολλαπλασιατή.

Το αμαξι έχει 30000 km, τα περισσότερα στην εθνική με υψηλές ταχύτητες, γίνονται κανονικά όλα τα service και δεν έχει κάψει ΠΟΤΕ λάδι (5w-30) και ας είναι FSI.

Edited by vtxracer
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου λυπάμαι που "η αυτοκινητάρα σου" που της δίχνεις τόση αγάπη σου φέρεται έτσι (είναι από κακή οικογένεια θα έλεγε ένας Ιάπωνας :lol: ) 1000 φορές καλύτερα να ΜΗΝ έπαιρανες ένα Ασιατικό γιατί βλέπεις φίλε μου το ένα "σε κερνάει πίκρες" το άλλο σου κερνάει το τιμόνι στη μούρη... Πόσες φορές σε "έσωσε" σε έναν δύσκολο ελιγμό; Πόσες φορές χρειάστηκες τη δύναμη του κινητήρα σου (όχι για κόντρες αλλά για την παθητική σου ασφάλεια); Πόσες φορές "εκτίμησες" την "ποιότητα" του VW (σε σχέση με τον Ασιάτη πάντα);

Προσωπικά προτιμώ να με "κερνάει πίκρες" παρά να είναι ~αξιόπιστο~ και να τρέμω μην σκοτωθώ ανά πάσα στιγμή.

τα 1,2,3 αν και δεν έπρεπε να συμβούν αλλά αφού τα κάλυψε η εγγύηση ντεφ..

το 4 καλύφθηκε από την VW και πήρες και 50% έκπτωση από την αντιπροσωπεία.

για το 5 φταίει καθαρά η αντιπροσωπεία που ενώ έχει διαγνώσει πρόβλημα σε άφησε να φύγεις έτσι (εκτός κι αν σε ενημέρωσαν και το πήρες εις γνώση σου)

το 6 πάλι το καλύπτει η VW ενώ είσαι εκτός εγγύησης και πάλι παίρνεις έκπτωση 50% στην εργασία.

Εκτιμώ οτι το after-sales σου "κλείνει το μάτι" αλλά η τεχνικοί κάτι κάνουν λάθος ~ ή δεν τα λένε όλα μαζί να μην σου φανούν πολλά...

Υπερβολικός δεν θα έλεγα οτι είσαι, απλά βλέπω μια αγανάκτηση ~ εν μέρει λογική ~ αλλά τα 33.000 που έδωσες για παράδειγμα είναι ένα πολύ καλό value for money (δεν πλήρωσες δηλαδή 50.000 για κάτι που δεν αξίζει --> βλέπε S2000. Με τα ίδια λεφτά ας πούμε ο άλλος παίρνει Α-Class!!!) Σαν κάτοχος οικογενειακού Mercedes θα σου πω οτι τα προβληματάκια αυτά τα έχουν όλοι! Στις 110.000km συνολικά πόσα χρήματα σε "ξόδεψε" το Passat? Ξέρεις πόσο κοστίζει μια αλλαγή λαδιών στην Mercedes? Το λέω για να κάνω λίγο πιο κατανοητό το οτι πάνω κάτω (σε χρήμα) όλα τα αυτοκίνητα στα ίδια παίζουν.

Κλείνοντας, άλλαξε αντιπροσωπεία και ίσως και να σωθείς... Μια δοκιμή πιστεύω αξίζει τον κόπο.

*** ΠΟΤΕ μην λες ΠΟΤΕ :lol:

Πόσες φορές σε "έσωσε" σε έναν δύσκολο ελιγμό; Πόσες φορές χρειάστηκες τη δύναμη του κινητήρα σου (όχι για κόντρες αλλά για την παθητική σου ασφάλεια); Πόσες φορές "εκτίμησες" την "ποιότητα" του VW (σε σχέση με τον Ασιάτη πάντα);.......

Χμμμ !! Τώρα που ηρέμησα κάπως και προσπαθώ να θυμηθώ κακιές στιγμές που μου έχουν τύχει ομολογώ πως απο την πλευρά που το θέτεις έχεις κάποιο δίκιο.Εχω σκεφτεί ή άλλοτε έχω ομολογήσει πως αν οδηγόυσα άλλο αυτοκίνητο θα είχα βγεί εκτος δρόμου ή δεν θα προλάβαινα να ακινητοποιήσω το όχημα, ή θα είχα στουκάρει, ή δε θα προλάβαινα να “ξεφύγω”. Αλλά βλέπεις οι κακές στιγμές μένουν στη μνήμη, οι καλές φεύγουν, και τώρα περνάω κακές στιγμές με το τουτού μου !

Όσον αφορά τη βαλβίδα δεν κατάλαβα πολλά. Έτσι έλεγε το check μετά τον έλεγχο στην αντιπροσωπεία, ήθελε πολύ δουλειά γιατί θα άλλαζαν και κάποιο άλλο εξάρτημα μαζί, από την αντίθετη πλευρά του εκκεντροφόρου από όσο μπορούσα να καταλάβω, και αφού θα λύνονταν ο κινητήρας θα ήταν φρόνιμο να αλλαχθεί και ο ιμάντας χρονισμού συνολικό κόστος περίπου 1.500 euro μαζί με την εργασία, αλλά την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια μιας και εγώ δεν έβλεπα καμία διαφορά στο αυτοκίνητο.( το λαμπάκι μου άναψε περίπου 105.000, ο έλεγχος έδειξε το σφάλμα στις 96.000 στο ρελαντί <1000 στροφές χωρίς στο ενδιάμεσο διάστημα εγώ να έχω διαπιστώσει κάτι διαφορετικό, και το λαμπάκι έσβησε μόνο του μετά από 2 ημέρες, μέχρι που με φόρτωσε η οδική μετά από κάνα 3μηνο περίπου όπως είπα στο προηγούμενο post.

Πάντως δεν πλήρωσα 1500 παρα μόνο 166 ευρώ

" αλλά η τεχνικοί κάτι κάνουν λάθος ~ ή δεν τα λένε όλα μαζί να μην σου φανούν πολλά...

Το έχω σκεφτεί και αυτο καποιες στιγμές, αλλά ξέρω και γω, θα κανω ακόμη λιγο υπομονή με την αντιπροσωπεία που πάω μιας και η γενική εντύπωση που έχω είναι σχετικά καλή (δε θέλω και να “χαλιέμαι”)

Επειδή δεν ειμαι εύκολος με τις αλλάγές θα κάνω ακόμα λίγο υπομονή ! Οι εντυπώσεις απο του τεχνικούς συμβούλους που παραλαμβάνουν και παραδίδουν το αυτοκίνητο είναι πάρα πολύ καλές. Οσον αφορα τεχνικους, μηχανικούς κλπ. θα δείξει απο μόνο του πράγμα !

Edited by jonsky
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω πασσατ αλλα αυτο που διαβασα μου εκανε εντυπωση.

Γιατι αλλαξες ιμαντα χρονισμου? σου ειπαν αυτοι να αλλαξεις, εσπασε, τι ακριβώς εγινε?

Στα 24.000 χμ (πρώτο εξάμηνο περίπου) ακούγονταν θόρυβος τριβής από τον κινητήρα όταν ήταν κρύος, για 5-10 min και μετά σταματούσε. (λάθος κωδικοποίηση ιμάντα χρονισμού από το εργοστάσιο μου είπανε και με διαβεβαίωσαν ότι όλα ήταν Ο.Κ μετά την αλλαγή).

Link to comment
Share on other sites

δεν πλήρωσες δηλαδή 50.000¤ για κάτι που δεν αξίζει --> βλέπε S2000.

Sorry για το off topic, αλλά τι λες τώρα? Αξίζει κάθε ένα από τα ευρώ του, τέτοια αυτοκίνητα δεν ξαναφτιάχνονται ποτέ...Απλά διαμάντι.

Οσο για τον φίλο μας με το Passat, πιστεύω ότι είχε λίγα παραπάνω προβλήματα από τον μέσο όρο αλλά και πάλι όχι κάτι τρομερό.

Link to comment
Share on other sites

5 χρόνια με Passat.....

....Το αμαξι έχει 30000 km......

:o

6.000χλμ/έτος? 500χλμ/μήνα?? :o

Σκέφτηκες ποτέ το ενδεχόμενο ότι αν νοίκιαζες ένα αμάξι θα σου έβγαινε φθηνότερα?? :ninja: Και από ότι βλέπω στην υπογραφή σου, είναι το 3.2... :) Ποιός τυχερός θα πάρει τέτοιο κελεπούρι όταν θα σκεφτείς να το πουλήσεις!!!??? :D

Link to comment
Share on other sites

:o

Ποιός τυχερός θα πάρει τέτοιο κελεπούρι όταν θα σκεφτείς να το πουλήσεις!!!??? :)

Με την φορολογία που θα μπει τώρα και με τις τιμές βεζίνης, άντε να το πουλήσω, κανένας δεν το παιρνει.

Link to comment
Share on other sites

Με την φορολογία που θα μπει τώρα και με τις τιμές βεζίνης, άντε να το πουλήσω, κανένας δεν το παιρνει.

aaaaa μην το λες ξερεις ποσα λαμογια περιμενουν την επιταγη των 110 δις για να αρχισουν το παρτυ!!!! new_sugkrotima.gif

Link to comment
Share on other sites

Γεια σου Professor, γεια σου Poisoneddagger, γεια σου Νίκο, γεια σε όλους στο forum!!

Πριν λίγες ώρες επέστρεψα από την αντιπροσωπεία μετά το τελευταίο άναμμα από το λαμπάκι του κινητήρα εχθές το πρωί στην εθνική οδό (και εν αναμονή αλλαγής εγκεφάλων (κολώνας τιμονιού και άνεσης από βδομάδα). Το check έδειξε διακοπές καύσης και μου άλλαξαν κάποια πραγματάκια (μάλλον μπουζοκαλώδια ή και κάνα πολλαπλασιαστή). Μου τα άλλαξαν και δεν πλήρωσα τίποτα (καλυμμένα από την εγγύηση). Το αυτοκίνητο “αισθάνεται” καλά και εγώ λίγο καλύτερα..

Νίκο αν και δεν πολυκαταλαβαίνω τι ακριβώς κάνεις με το αυτοκίνητό σου (υποθέτω πως με κάποιο τρόπο αυξάνεις την ιπποδύναμη – κλασσικός συντηρητικός οδηγός ούτε που να το σκεφτώ δε θέλω, μου φθάνουν 200 PS ) ,όσον αφορά τα επί μέρους από ότι μπορώ να θυμηθώ :

1) Στα 24.000 χμ (πρώτο εξάμηνο περίπου) ακούγονταν θόρυβος τριβής από τον κινητήρα όταν ήταν κρύος, για 5-10 min και μετά σταματούσε. (λάθος κωδικοποίηση ιμάντα χρονισμού από το εργοστάσιο μου είπανε και με διαβεβαίωσαν ότι όλα ήταν Ο.Κ μετά την αλλαγή). Εγώ τώρα πότε να ξανααλλάξω ιμάντα χρονισμού ? Αλήθεια τι είναι η σκάστρα (για να ξέρω τι με περιμένει) και όσον αφορά τα λάδια βάζω castrol 5/30 και συμπληρώνω περίπου 1 λίτρο κάθε 15.000 χλμ.

2) Όσον αφορά το καζανάκι σερβό ακούγονταν ένα μαλακός ήχος μέσα στην καμπίνα σαν “φύσημα”, που σταματούσε όταν πατούσα το πεντάλ του φρένου – το πρόβλημα λύθηκε τελικά με τη βοήθεια του συγκεκριμένου forum)

3) Όσον αφορά το χειρόφρενο ποτέ δεν το γούσταρα, έλεγα και καμιά προσευχή όταν έκανε τα τρελά του – ευτυχώς τώρα όλα καλά μετά την αλλαγή.

4) Όσον αφορά τη βαλβίδα δεν κατάλαβα πολλά. Έτσι έλεγε το check μετά τον έλεγχο στην αντιπροσωπεία, ήθελε πολύ δουλειά γιατί θα άλλαζαν και κάποιο άλλο εξάρτημα μαζί, από την αντίθετη πλευρά του εκκεντροφόρου από όσο μπορούσα να καταλάβω, και αφού θα λύνονταν ο κινητήρας θα ήταν φρόνιμο να αλλαχθεί και ο ιμάντας χρονισμού συνολικό κόστος περίπου 1.500 euro μαζί με την εργασία, αλλά την έκανα με ελαφρά πηδηματάκια μιας και εγώ δεν έβλεπα καμία διαφορά στο αυτοκίνητο.( το λαμπάκι μου άναψε περίπου 105.000, ο έλεγχος έδειξε το σφάλμα στις 96.000 στο ρελαντί <1000 στροφές χωρίς στο ενδιάμεσο διάστημα εγώ να έχω διαπιστώσει κάτι διαφορετικό, και το λαμπάκι έσβησε μόνο του μετά από 2 ημέρες, μέχρι που με φόρτωσε η οδική μετά από κάνα 3μηνο περίπου όπως είπα στο προηγούμενο post.

5) Όσον αφορά τους εγκεφάλους που θα αλλαχθούν από βδομάδα (δωρεάν τα ανταλλακτικά, 50% κόστος εργασίας –περίπου 105 ευρώ – δεν ξέρω τι να πω. Στα κομμάτια αρκεί να σταματήσουν τα προβλήματά μου !!!

Και κάποιος μου είπε στην αντιπροσωπεία σήμερα:

“φίλε, είναι να μη σου τύχει”

Σωστός !!!

φιλε μου εχω αλλαξει κολονα τιμονιου και εγκεφαλο ανεσεις προληπτικα γιατι θα με αφηνε καποια μερα οπως μου ειπε ο μηχανικος ELV λεγεται .η κολονα η καινουργια εχει και αυτη πανω ενα μικρο εγκεφαλακι που ειναι αναβαθμισμενο οπως και ο εγκεφαλος ανεσεις και ετσι δεν θα εχεις καποιο προβλημα.εμενα μου κοστισε 300 ευροπουλα,ηταν εκτος εγγυησεις αλλα μιας και ηταν γνωστο το προβλημα πληρωσα μονο την εργασια,εσενα που θα σου κανουν και 50%εκπτωση στην εργασια καλα σου παει.οσο για τους πολλαπλασιαστες ειναι γνωστο το προβλημμα στο group vw μολις καει ο πρωτος θα ακολουθησουν και οι αλλοι σιγα σιγα!επιβεβαιωμενο σε φιλους μου!εχω αλλαξει 2 εγω συν 1 ο προηγουμενος ιδιοκτητης και εχω ενα καβαντζα μαζι οταν ερθει η σειρα του 4!πολλοι συμφορουμιτες εχουν και vag com διαγνωστικο και ετσι αποφευγουμε τις επισκεψεις στις αντιπροσωπειες μιας και εχουμε καει μερικες φορες!γι'αυτο εχουμε μαζευτη εδω μεσα μια τεραστια οικογενεια και λεμε τους προβληματισμους-σκεψεις και να διασκεδαζουμε με τα διαφορα events που διωργανονονται!εχεις βαρβατο αυτοκινητο μην απελπιζεσαι συμβαινουν καποια πραγματα μιας και η τεχνολογια δεν εχει καμια σχεση πριν απο 20 χρονια που ηταν καρμπυρατερ και ντρισιμπιτερ!οπως ειπε ο φιλος ρωτα να δεις ποσα περνουν για λαδια ,φρενα και σε ιδιες ζημιες αλλες πιο ακριβες μαρκες και θα πεις ΠΑΣΣΑΤΑΡΑ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ!!!συγνωμη αν κουρασα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.