Jump to content
thanos.k

Μας Αποχαιρετα Ο 1.4Tsi(Twin Charge) Για Τον 1.6Tsi ?

?? ??????? ????????????? ??? 1.4 twin charge ?? 1.6 tsi (only turbo)  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Εμενα ποιο λογικο μου φαινετε να καταργηση τον 2λιτρο

Εφοσον ο 1.6 θα βγαζει εργοστασιακα 210 αλογα ειναι χαοδης η διαφορα απο τα 160 αλογα του 1.4 , και φτανει σε δυναμη τον 2.0tsi

Ποιο το νοημα να βγαζει 2 μοτερ με την ιδια δυναμη??

Το δίλιτρο μετά θα το βγάζει πολύ απλά με 265 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Το δίλιτρο μετά θα το βγάζει πολύ απλά με 265 άλογα.

Ναι ενουσα φυσικα καταργηση του 2λιτρου με Κ03

Θα μου αρεσε να δω 1.2tsi > 1.4-122 > 1.4-160 > 1.6-210 >2.0-260

Link to comment
Share on other sites

1600 cc μπορουν να σπουλαρουν k03 η αναλογη τουρμπινα σε μεγεθος;

η θα παιξει κανας 1.6 twincharged? xaxaxa θα τα καψουν ολα

Link to comment
Share on other sites

προσωπικα.......βλεπω να αφηνει τον 1.2 Τ για να παιζει στην μικρη κατηγορια να καταργει τον 1.4Τ ή το πολυ πολυ να αφησει μονο τον τουρμπατο, να βγαζει τον καινοργιο 1.6Τ θελωντας να χτυπησει την <δυνατη μεσαια κατηγορια>και να διατηρει το gti & r για τους <εχοντες> μιας και τα νεα φορολογικα δεδομενα αλλαζουν το ολο σκηνικο!!!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα δεεν βγαίνει με 1.6 Τ το Polo R τελικά με 1.4τσι 180ps θα είναι

Πάντως είναι μεγάλο γκολ για την vw να βγάλει 1.6Τ Οταν έκανε τόση μελέτη και βραβεία κτλ για τον Tsi θα μπορουσε να το έχει

κάνει εδω και καιρό , ασε οτι δεν έχει λόγο υπαρξης, εκτος και άν είναι 1.6tsi με κομπρεσσορα εκεί αλλάζουν τα πράγματα

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα δεεν βγαίνει με 1.6 Τ το Polo R τελικά με 1.4τσι 180ps θα είναι

Πάντως είναι μεγάλο γκολ για την vw να βγάλει 1.6Τ Οταν έκανε τόση μελέτη και βραβεία κτλ για τον Tsi θα μπορουσε να το έχει

κάνει εδω και καιρό , ασε οτι δεν έχει λόγο υπαρξης, εκτος και άν είναι 1.6tsi με κομπρεσσορα εκεί αλλάζουν τα πράγματα

Δωσε καποιο Link φιλε....εγω στα μεγαλυτερα παγκοσμια σαιτς διαβαζα για 1.6 ...οπως ειπε η vw.

Link to comment
Share on other sites

Δωσε καποιο Link φιλε....εγω στα μεγαλυτερα παγκοσμια σαιτς διαβαζα για 1.6 ...οπως ειπε η vw.

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=12&art_id=11292 :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.4wheelsnews.com/vw-polo-r-confirmed-for-2012/

Βεβαια ακομα ειναι πολυ νωρις, μπορει να ειναι φημες γιατι το r με το gti και με ιδιο κινητηρα και μονο 10 αλογα διαφορα θα εχουν; Δυσκολο μου φαινεται...

Edited by pit696
Link to comment
Share on other sites

Πριν ένα μήνα πάντως , ο 1.2 Tsi με τα 105 φορέθηκε σε Golf και προορίζεται για Ιαπωνία , Γερμανία μεριά και διάφορες άλλες χώρες :pardon:

Link to comment
Share on other sites

http://www.4wheelsnews.com/vw-polo-r-confirmed-for-2012/

Βεβαια ακομα ειναι πολυ νωρις, μπορει να ειναι φημες γιατι το r με το gti και με ιδιο κινητηρα και μονο 10 αλογα διαφορα θα εχουν; Δυσκολο μου φαινεται...

δεν νομοιζω.

καθως απο οτι ειδαμε στα R μοντελα δεν αλαζει μονο η χαρτογραφιση.

αρα το 1.6 tsi ειναι ποιο πιθανο.

Link to comment
Share on other sites

http://www.mibz.com/10562-the-new-vw-golf-7-will-comes-with-engines-from-86-hp-to-300-hp.html

Auto Week magazine speculates that the new Golf will be seven very wide range of engines, from 1.2-liter TSI engine (86 and 105 HP), followed by 1.4-liter TSI engine (122 and 160 HP), 1.6-liter TDI engine (90 and 105 hp), 2.0-liter TDI engine (140, 170 and 220 HP) and ending with the 2.0-liter TSI engine (220 and 300 HP). The last two engines are obviously related sportier GTI and Golf R versions.

This new model should be appear in late 2012, the Golf 6 having a much shorter life than the Golf 5, which was 2.3 million units sold. It is expected that the production target for Golf 6 will be 1.6 million units.

+

http://www.carmagazine.co.uk/Secret-new-cars/Search-Results/Spyshots/Volkswagen-Golf-Mk7-mule-2012-spied/?content-block=2

What about under the bonnet of the Golf and all its variants?

Like all seventh-generation Golfs, the cabrio and coupe will benefit from a variety of new, more efficient drivetrains. At the bottom end of the scale, VW is preparing two frugal three-cylinder engines, a 1.2-litre direct-injection turbocharged petrol unit and a 1.2-litre diesel. At the top end there’ll be a torquey GTD and the 276bhp R

Four-wheel will be an option on the more powerful diesels, again standard on the R, while there will also be eco-friendly Bluemotion versions. In addition to the Golf Bluemotion, VW is planning two different hybrid versions. The lesser variant matches a 1.6-litre diesel to a 27bhp electric motor, the more radical TwinDrive concept features a 122bhp 1.4-litre TSI engine in combination with a 82bhp e-power unit. While the diesel hybrid aims primarily at European markets, the petrol version targets the US.

As far as transmissions are concerned, the six- or seven-speed dual-clutch layout remains the gearbox of choice with three different torque-related calibrations labelled DQ200/250/500.

Together with existing derivatives like the Golf Plus, Estate, Scirocco, Tiguan and Touran, the new Golf cabrio and coupe are bound to consolidate the Golf’s position as the world’s best-selling compact car.

:p:wub:

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά δεν θυμάμαι που το διάβασα θα το βρώ το λινκ αλλα έλεγε για tsi 180ps στο R σίγουρα τωρα τι να πώ μπορεί να κάνω λάθος

αλλα το μόνο σίγουρο είναι οτι πραγματικά δεν υπάρχει λόγο να κάνει κάτι τέτοιο η vw για πολλούς λόγους..

Link to comment
Share on other sites

Λιγο καθυστερημένα αλλα η ψηφοφορία ειναι λαθος.

Οταν πεις "ΟΧΙ" επανω τοτε απο κατω δεν υπαρχει λόγος να ψηφίσεις.

Σε αυτην την περιπτωση δεν δεχετε την ψηφο.

ΥΓ Οποτε να ρωτησω οι 35 που ψηφισαν ΟΧΙ τι ψηφισαν απο κατω?? new_iloveyou.gif

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

1600 cc μπορουν να σπουλαρουν k03 η αναλογη τουρμπινα σε μεγεθος;

και γιατί να μην μπορούν να την σπουλάρουν ;

Ενδεικτικά να σου πώ ότι εγώ έχω 1.5 bar over με 330nm στις 2.600 στροφές !

Μια χαρά μπορούν να σπουλάρουν τα 1600cc μια k03.

Link to comment
Share on other sites

και γιατί να μην μπορούν να την σπουλάρουν ;

Ενδεικτικά να σου πώ ότι εγώ έχω 1.5 bar over με 330nm στις 2.600 στροφές !

Μια χαρά μπορούν να σπουλάρουν τα 1600cc μια k03.

ναι εχεις δικιο βλακεια ειπα.

ηθελα να πω κ04 αλλα το θεμα μετα παει αλλου..

Link to comment
Share on other sites

ο 1,6 tfsi/τσι και ο 1,8 tfsi/τσι είναι μοτέρ που εξελίσσονται κύριος για την audi η οποια από ότι φαίνεται δεν θέλει να χρησιμοποιήσει τον twincharger (για λόγους image γιατί την αξιοπιστία του την έχει δείξει) και όσο να είναι το επερχόμενο s1 θα ήταν καλύτερο με 1,6 tfsi από ότι με 1,8 tfsi (για λόγους βάρους στον μπροστινό αξονα όσο διάφορα μπορεί να έχει σε βάρος ο 1,8 με τον 1,6)

τώρα αν θα καταργηθεί ο twincharger δεν νομίζω είναι αρκετ’ νωρίς για να καταργηθεί μάλιστα σε site από γερμανία autozeitung.de διάβασα ότι στην επομενη γενια golf θα ανανεωθεί με νέο μπλόκ κινητήρα τώρα είναι το ea111 και θα βασιστεί στο ea211 (με λιγότερες τριβές και περισσότερη συμβατότητα με νέες τεχνολογίες υβριδική k.l.p)

http://www.autozeitung.de/auto-news/20-neue-vw-bis-2013?page=0,0

Edited by Speedy
Greeklish + ΚΕΦΑΛΑΙΑ
Link to comment
Share on other sites

O 1,6 TFSI/TSI KAI O 1,8 TFSI/TSI EINAI MOTER POU EXELISONTAI KYRIOS GIA THN AUDI H OPOIA APO OTI FENETE DEN THELEI NA XRISIMOPOIHSEI TON TWINCHARGER (GIA LOGOUS IMAGE GIATI THN AXIOPISTIA TOU THN EXEI DIXEI)

http://www.autozeitung.de/auto-news/20-neue-vw-bis-2013?page=0,0

δηλαδη χαλαει το image της AUDI ο TSI ;) ?παει οτι θελουμε λεμε δηλαδη ακομα να χωνεψεται μερικοι οτι ειναι μια χαρα μοτερ το tsi....

Edited by GazofGT
Link to comment
Share on other sites

O 1,6 TFSI/TSI KAI O 1,8 TFSI/TSI EINAI MOTER POU EXELISONTAI KYRIOS GIA THN AUDI H OPOIA APO OTI FENETE DEN THELEI NA XRISIMOPOIHSEI TON TWINCHARGER (GIA LOGOUS IMAGE GIATI THN AXIOPISTIA TOU THN EXEI DIXEI) KAI OSO NA EINAI TO EPERXOMENO S1 THA HTAN KALITERO ME 1,6 TFSI APO OTI ME 1,8 TFSI (GIA LOGOUS VAROUS STON MPROSTINO AXONA OSO DIAFORA MPOREI NA EXEI SE VAROS O 1,8 ME TON 1,6)

TORA AN THA KATARGITHEI O TWINCHARGER DEN NOMIZO EINAI ARKETA NORIS GIA NA KATARGITHEI MALISTA SE SITE APO GERMANIA AUTOZEITUNG.DE DIAVASA OTI STHN EPOMENH GENIA GOLF THA ANANEOTHEI ME NEO BLOK KINHTHRA TORA EINAI TO EA111 KAI THA VASISTEI STO EA211 (ME LIGOTERES TRIVES KAI PERIOTERH SYMVATOTHTA ME NEES TEXNOLOGIES YVRIDIKH K.L.P)

http://www.autozeitung.de/auto-news/20-neue-vw-bis-2013?page=0,0

φιλε μου η audi ηδη φοραει το 1.4 tsi και το 1.8 tsi. πως μπορει να μην την θελει την συγκεκριμενη τεχνολογια απο την στιγμη που την χρησιμοποιει?

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου η audi ηδη φοραει το 1.4 tsi και το 1.8 tsi. πως μπορει να μην την θελει την συγκεκριμενη τεχνολογια απο την στιγμη που την χρησιμοποιει?

Ήδη φοράει τον 1.4 tFsi και 1.8 tFsi. Οι οποίοι είναι κινητήρες μόνο με τούρμπο, άσχετα αν η VW τους ονομάζει TSI. Η Audi ΔΕ χρησιμοποιεί (και ούτε πρόκειται μάλλον) τον τουρμπο-κομπρεσσοράτο (twincharger αυτό σημαίνει) 1.4 (παλιά με 140, τώρα με 160 άλογα), γιατί όσο να 'ναι, τα προβληματάκια του τα είχε (συγχρονιζέ 2ας, Ν75/Ν249, σφύριγμα αντλίας νερού). Βέβαια είναι ένα μοτέρ που μόνο με πρόγραμμα πας 200 άλογα...

Edited by firev12
Link to comment
Share on other sites

Ήδη φοράει τον 1.4 tFsi και 1.8 tFsi. Οι οποίοι είναι κινητήρες μόνο με τούρμπο, άσχετα αν η VW τους ονομάζει TSI. Η Audi ΔΕ χρησιμοποιεί (και ούτε πρόκειται μάλλον) τον τουρμπο-κομπρεσσοράτο (twincharger αυτό σημαίνει) 1.4 (παλιά με 140, τώρα με 160 άλογα), γιατί όσο να 'ναι, τα προβληματάκια του τα είχε (συγχρονιζέ 2ας, Ν75/Ν249, σφύριγμα αντλίας νερού). Βέβαια είναι ένα μοτέρ που μόνο με πρόγραμμα πας 200 άλογα...

+1

η audi οπως και ολο το γκρουπ εκτος απο τα τελευταια ibiza fr & cupra δεν εχουν χρησιμοποιησει ποτε μοτερ TSI.

ολα τους τα μοτερ ειναι μονο με τουρμπο, στην θεση του τουρμποκομπρεσσερατου της vw οι αλλες χρησιμοποιουν τον 1.8T(F)SI.

τα ονοματα πολλοι τα μπερδευουν, μπορει TSI να ονομαζουν η σεατ και η σκοντα αλλα και η vw καποιους τους 1.2(105), 1.4(122-125), 1.8(160) αλλα και 2.0(180-265) αλλα το πραγματικο μοτερ TSI τον χρησιμοποιει μονο η vw ο γνωστος 1.4TSI(140,150,160,170,180+). η audi απο την αλλη τους αναφερει ολους ως TFSI. θα μου πειτε ενταξει τι μας λες τωρα τα ξερουμε αλλα πολλοι ειναι αυτοι που τα μπερδευουν, ο πατερας μου ποσο καιρο μετα που ειχε παρει το λεον (1.8TSI) και ηταν πεποισμενος οτι εχει 2 τουρμπο λογω "TSI" :D

ο πρωτος τουρμποκομπρεσσερατος που ακουγεται για την audi ειναι για το νεο S1 το οποιο ουσιαστικα θα ειναι το αντιστοιχο απο fabia rs, ibiza cupra και polo gti.

τωρα ποιος θα μου λυσει και μενα την απορια γιατι το υπολοιπο γκρουπ (και κυριως η audi) δεν εχει χρησιμοποιησει τον TSI δεν ξερω...

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη χαλαει το image της AUDI ο TSI :blink: ?παει οτι θελουμε λεμε δηλαδη ακομα να χωνεψεται μερικοι οτι ειναι μια χαρα μοτερ το tsi....

Ο TSI (1,4 γιατί όλοι οι άλλοι είναι tfsi και ας τους αναφέρουν skoda & seat ως tsi) είναι φανταστικός κινητήρας και όχι δεν σνομπάρω τον tsi γιατί έχω vw golf iv 1,6 8v και αν μπορούσα να το αλλάξω θα πήγαινα για κάποιο μοντέλο που φορά αυτόν τον κινητήρα.

Αλλά επειδή η audi απευθύνεται σε διαφορετικό και καμία φορά για λόγους ιδεολογίας (π.χ. δεν κατασκευάζει coupe/cabrio με μεταλλική οροφή)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.