Jump to content
ACE2007

Νέα Τέλη Κυκλοφορίας

Recommended Posts

Σχετικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας του 2011

Την πιθανότητα επιβολής ετήσιων τελών κυκλοφορίας δύο ταχυτήτων, για τα επιβατικά αυτοκίνητα, επεξεργάζονται αυτές τις ημέρες τα υπουργεία Οικονομικών και Περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ημερήσιου τύπου, τα τέλη κυκλοφορίας για το 2011 στα ιδιωτικής χρήσης επιβατικά με πρώτη άδεια κυκλοφορίας έως τις 31 Δεκεμβρίου 2010 θα προκύπτουν με βάση την χωρητικότητα του κινητήρα, ενώ σε όσα αυτοκίνητα ταξινομηθούν μετά την 1 Ιανουαρίου 2011 τα τέλη θα καθορίζονται με βάση τις εκπομπές ρύπων.

Μελετάται ως βάση του υπολογισμού του τελικού κόστους σε ευρώ των ετήσιων τελών κυκλοφορίας να χρησιμοποιηθούν τα τέλη του 2009, τα οποία όμως αναμένεται να αυξηθούν κατά 15%. Με αυτή τη μέθοδο οι κρατικές υπηρεσίες εκτιμούν πως θα εισπράξουν 1,2 δις ευρώ, από τα οποία τα 200 εκατομμύρια θα έρθουν από την αύξηση του 15%.

Στη δεύτερη κατηγορία όπου θα ανήκουν τα αυτοκίνητα με πρώτη άδεια κυκλοφορίας μετά τις 1 Ιανουαρίου 2011 ο υπολογισμός θα γίνεται με γνώμονα τις εκπομπές ρύπων του κινητήρα και θα κυμαίνεται από 0,50 έως 2,5 ευρώ ανά γραμμάριο ρύπων (περίπου δηλαδή ό,τι προβλέπεται σήμερα από τη γαλλική νομοθεσία για το σχετικό θέμα).

Η «διαβάθμιση», ανάλογα με τις εκπομπές ρύπων, μελετάται να είναι η ακόλουθη:

Έως 100 γρ/χλμ: 0,50 ευρώ

101-150 γρ/χλμ: 1 ευρώ

151-200 γρ/χλμ: 1,5 ευρώ

201-250 γρ.χλμ: 2 ευρώ

250 γρ/χλμ και άνω: 2,5 ευρώ

Ένα παράδειγμα : Polo 1,2 tsi 105 & Golf 1,4 tsi 160 έχουν εκπομπές ρύπων 124 & 145 γρ/χλμ αντίστοιχα. Επομένως εμπίπτουν στην 2η κατηγορία και ο μεν κάτοχος Polo θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 124 ευρώ ενώ ο κάτοχος Golf tsi 160 145 ευρώ. Αντίστοιχα ένας κάτοχος Golf 6 GTI με εκπομπές ρύπων 170 γρ/χλμ εμπίπτει στην 3η κατηγορία και θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 170 χ 1,5 ευρώ = 255 ευρώ, ενώ ένας κάτοχος Golf R με εκπομπές ρύπων 199 γρ/χλμ 199 χ 1,5 ευρώ = 298,5 ευρώ.

Τέλος, φαίνεται πως οδεύει προς κατάργηση η έκτακτη εισφορά που έδωσαν για τα τέλη του 2010 όλοι οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες άνω των 1.929 κ.εκ., η οποία κυμαινόταν από 150 έως 650 ευρώ.

Πηγή : www.4troxoi.gr

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Τελικά εκεί που τα δημοσιεύματα έγραφαν για αύξηση των τελών κυκλοφορίας το 2011, λόγω και της ελεύθερης πτώσης που βρίσκεται η αγορά αυτοκινήτου, μάλλον πάμε για μείωση ή συγκράτηση στα ίδια επίπεδα με το 2010!!

Ο λόγος είναι ο ίδιος βέβαια που επαναφέρει και το μέτρο της απόσυρσης στο προσκήνιο, το ετήσιο budget της κυβέρνησης για έσοδα από τέλη ταξινόμησης (πωλήσεις νέων αυτοκινήτων) είναι 500 εκ. ευρώ και στο 8μηνο έχουν εισπράξει μόλις 200 εκ. ευρώ! ¶ργησαν αλλά το κατάλαβαν ότι είναι εκτός budget για φέτος και πάνε τώρα με νέα μέτρα να τονώσουν την αγορά ώστε να έχουν καλύτερα έσοδα για το 2010.

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=3&art_id=11858

Link to comment
Share on other sites

Τελείως άδικος τρόπος υπολογισμού για τα παλιά αυτοκίνητα (προ του 2010). Για τα υπόλοιπα είναι σωστό, δεν μπορούσαν να εφαρμόσουν κάτι αντιστοιχο και στα παλαιότερα;

Είναι δυνατόν golf του 2007/2008/2009 να πληρώνει με τα τέλη του 2011, τα τέλη του 2009 αυξημένα μάλιστα κατά 15%?? Δηλαδή 232¤? Τα ίδια που πληρώνει ένα οποιοδήποτε 1400άρι του 1990-1995, αν και το golf του 09 είναι ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο που παράγεται και τώρα, και από το 2011 θα πληρώνει 144¤...

Κατά την άποψη μου, για τα παλαιότερα οχήματα έπρεπε να διατηρηθούν τα τέλη όπως ήταν πέρσι, χωρίς την έκτακτη εισφορά.

Το εν λόγω golf θα πλήρωνε 184¤, αλλά τα παλαιότερα οχήματα θα πλήρωναν περισσότερο. Έτσι θα επιβράβευαν τα καινούρια οχήματα (που μολύνουν λιγότερο, αφού θέλουν να τα ονομάσουν πράσινα τέλη).

Link to comment
Share on other sites

Παιδια οκ παιρνω ενα gti...μπορει μετα απο ενα χρονο να επαναφερουν τα κυβικα?και να μασ μαδισουν παλι?

Φυσικά και μπορούν ... σήμερα το βράδυ πέφτεις για ύπνο και είναι έτσι η κατάσταση και σηκώνεσαι την άλλη μέρα το πρωί και είναι αλλιώς .... βλέπε ανασχηματισμός στις 02:00 το πρωί ...

Link to comment
Share on other sites

Το πιο δίκαιο σύστημα είναι να υπάρχει τέλος κυκλοφορίας ανάλογα τα gr CO2 που εκπέμπει ως ένα ποσοστό και το υπόλοιπο στη βενζίνη.

Γιατί ενώ μπορεί να έχω τις ίδιες εκπομπές με το δικό σου, δε γίνεται να πληρώνω το ίδιο ενώ εσύ κάνεις 10 φορές τα χλμ τα δικά μου.

Link to comment
Share on other sites

Τελείως άδικος τρόπος υπολογισμού για τα παλιά αυτοκίνητα (προ του 2010). Για τα υπόλοιπα είναι σωστό, δεν μπορούσαν να εφαρμόσουν κάτι αντιστοιχο και στα παλαιότερα;

Είναι δυνατόν golf του 2007/2008/2009 να πληρώνει με τα τέλη του 2011, τα τέλη του 2009 αυξημένα μάλιστα κατά 15%?? Δηλαδή 232¤? Τα ίδια που πληρώνει ένα οποιοδήποτε 1400άρι του 1990-1995, αν και το golf του 09 είναι ουσιαστικά το ίδιο αυτοκίνητο που παράγεται και τώρα, και από το 2011 θα πληρώνει 144¤...

Κατά την άποψη μου, για τα παλαιότερα οχήματα έπρεπε να διατηρηθούν τα τέλη όπως ήταν πέρσι, χωρίς την έκτακτη εισφορά.

Το εν λόγω golf θα πλήρωνε 184¤, αλλά τα παλαιότερα οχήματα θα πλήρωναν περισσότερο. Έτσι θα επιβράβευαν τα καινούρια οχήματα (που μολύνουν λιγότερο, αφού θέλουν να τα ονομάσουν πράσινα τέλη).

Aυτο που λες φιλε ειναι ακυρο...Πολλοι που απλα δεν εχουν τα χρηματα να παρουν ενα καινουργιο θα πληρωνουν τα κερατα τους επειδει δεν εχουν την οικονομικη δυνατοτητα?Δηλαδη ενα golf gti 2lt του 2007 βγαζει τις ιδια καυσαερια με ενα αμαξι 1000-1300 καταλυτικο του 1995 οχι βγαζει λιγοτερα!Ξερεις ποσοι δεν εχουν πληρωσει τελη ακομα και κυκλοφορουν ετσι?Με αυτο που εκανε η κυβερνηση περυσι τα εκανε χειροτερα και δεν κερδισε τιποτα!Να μην πουμε και για την αποσυρση απατη..ποσοι εδωσαν το αμαξι τους για αποσυρση και ακομα περιμενουν τα χρηματα!

Link to comment
Share on other sites

!Να μην πουμε και για την αποσυρση απατη..ποσοι εδωσαν το αμαξι τους για αποσυρση και ακομα περιμενουν τα χρηματα!

xaxaxa εγω τα πήρα.. άλλα αν μου λέγανε πάλι για απόσυρση ούτε που θα το σκεφτόμουν!! εκεί που δεν το περιμέναμε να μας τα δώσουν τα money (πραγματικά τα είχαμε ξεγραμμένα) ....μας έκατσε κουτί! ωστοσω γαθι τα τελη κυκλοφοριας συμφωνω απολυτα...το υπάρχον(περσινό)σύστημα ειναι άδικο..χιλες φορές με την εκπομπη co2!

Link to comment
Share on other sites

xaxaxa εγω τα πήρα.. άλλα αν μου λέγανε πάλι για απόσυρση ούτε που θα το σκεφτόμουν!! εκεί που δεν το περιμέναμε να μας τα δώσουν τα money (πραγματικά τα είχαμε ξεγραμμένα) ....μας έκατσε κουτί! ωστοσω γαθι τα τελη κυκλοφοριας συμφωνω απολυτα...το υπάρχον(περσινό)σύστημα ειναι άδικο..χιλες φορές με την εκπομπη co2!

Εκπομπή CO2 αλλά και στη τιμή του λίτρου. Γιατί κάποιος που έχει 2200κεκ και τα βλέπει στο γκαράζ να πληρώνει το ίδιο με αυτόν που τα χρησιμοποιεί κάθε μέρα;

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνω με τον φορο στην βενζινη και οχι με τα τελη στο αμαξι. Αυτος που εχει 2 Ferrarika 3 Porsche και 2 τζιπουρες στο γκαραζ και τώρα πληρώνε ενα σκασμο θα πληρωνει μονο για οτι κυκλοφορει και ας ειναι η βενζινη 2 ευρω το λιτρο. Εσυ που εχεις ενα αμαξι για να κανεις την δουλεια σου θα ξεπενταριαστεις κανονικα θες δεν θες. Αν κατι δουλευε σωστα σ αυτο το κράτος θα πηγαινες σε καποιο ΚΤΕΟ θα μετρουσαν τα καυσαερια και αναλογα θα σου εβγαιναν τα τελη. Η εστω να εβγαιναν συμφωνα με τους ρυπους που δηλωνε η εταιρια για το αμαξι σου + καποια προσαυξηση επειτα απο μετρηση στο κτεο. Αλλα στην European Republic of Banania που ζουμε το μονο που κοιτανε ειναι να στα παρουν!

Link to comment
Share on other sites

Αν κατι δουλευε σωστα σ αυτο το κράτος θα πηγαινες σε καποιο ΚΤΕΟ θα μετρουσαν τα καυσαερια και αναλογα θα σου εβγαιναν τα τελη.

Το σωστοτερο και πιο δικαιο για ολους!

Link to comment
Share on other sites

Το σωστοτερο και πιο δικαιο για ολους!

στο οποιο κτεο ομως με ενα χαρτζιλικακι θα επεφταν τελειως οι ρυποι....

στην ελλαδα ειμαστε ...

Link to comment
Share on other sites

Να εφαρμοστούν τέλη κυκλοφορίας για όλα τα αυτοκίνητα βάσει εκπομπών καυσαερίων δεν παίζει για τον απλούστατο λόγο ότι οι αυτοκινητοβιομηχανίες, στοιχεία ρύπων για τα μοντέλα τους ανακοινώνουν από το 2002-2003. Επομένως για τα προ του 2002 είμαστε στο σκοτάδι σχετικά με τους ρύπους οπότε δεν μπορεί να εφαρμοστεί το μέτρο.

Όπως και να'χει πάντως θα έπρεπε π.χ. να το εφαρμόσουν για τα μοντέλα από 2003 ή 2005 όχι μόνο για τα καινούρια του 2011. Το κάνουν βέβαια για να σε "σπρώξουν" να πάρεις καινούριο αντί για ένα μεταχειρισμένο π.χ. του 2007.

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνω με τον φορο στην βενζινη και οχι με τα τελη στο αμαξι. Αυτος που εχει 2 Ferrarika 3 Porsche και 2 τζιπουρες στο γκαραζ και τώρα πληρώνε ενα σκασμο θα πληρωνει μονο για οτι κυκλοφορει και ας ειναι η βενζινη 2 ευρω το λιτρο. Εσυ που εχεις ενα αμαξι για να κανεις την δουλεια σου θα ξεπενταριαστεις κανονικα θες δεν θες.

Δεν έχει σημασία αυτό. Τα πορσικά και τα φεραρικά τα βγάζει μια φορά το 3μηνο για να πουλήσει μούρη στα σκυλάδικα. ¶ρα δε τα χρησιμοποιεί και συνεπώς δε θα πληρώνει. Για να τα κάνει Ελληνικά, έχει πληρώσει ένα κάρο δασμούς, οπότε το χρέος του το έχει εξοφλήσει.

Με το 1400άρι όμως, σε ένα χρόνο, θα μολύνεις περισσότερο από αυτόν που κυκλοφορεί το πορσικό στην παραλία μόνο μια στο τόσο. ¶ρα και πληρώνεις. Απλό είναι.

Όπως και να'χει πάντως θα έπρεπε π.χ. να το εφαρμόσουν για τα μοντέλα από 2003 ή 2005 όχι μόνο για τα καινούρια του 2011. Το κάνουν βέβαια για να σε "σπρώξουν" να πάρεις καινούριο αντί για ένα μεταχειρισμένο π.χ. του 2007.

Ακριβώς.

Θα μπορούσαν να σου κόψουν μεγάλο μέρος από το τέλος ταξινόμησης ώστε να σε ωθήσουν να πάρεις καινούριο.

Καλά κάνουν αυτοί που φέρνουν 10ετίας και σαν πρόσχημα την 1η άδεια στην Ελλάδα, πληρώνουν αντίστοιχα χαμηλά τέλη.

Αλλά όπως και για όλα τα άλλα, εμείς τους βγάλαμε, άρα μόκο όλοι μας!

Edited by koukouroukou
Link to comment
Share on other sites

Το αλλο το ξερετε?...σημερα περιμενοντας στο πλυντηριο αυτοκινητων, μου πιανει κουβεντα ενας τυπος που ειχε ενα Lexus τζιπ, το υβριδικο (δεν ξερω πως λεγεται). Γυρναει και μου λεει μεχρι περσυ πληρωνα, 1!!!!! ευρω τελη κυκλοφοριας :lol: επειδη ειναι υβριδικο και φετος θα μου ερθει 250 ευρω. Τα σχολια δικα σας!!!.

Link to comment
Share on other sites

Το αλλο το ξερετε?...σημερα περιμενοντας στο πλυντηριο αυτοκινητων, μου πιανει κουβεντα ενας τυπος που ειχε ενα Lexus τζιπ, το υβριδικο (δεν ξερω πως λεγεται). Γυρναει και μου λεει μεχρι περσυ πληρωνα, 1!!!!! ευρω τελη κυκλοφοριας :) επειδη ειναι υβριδικο και φετος θα μου ερθει 250 ευρω. Τα σχολια δικα σας!!!.

¶λλο παράδειγμα του ηλίθιου συστήματος.

Δε θα ήταν πιο φρόνιμο να το πλήρωνε στη βενζίνη για παράδειγμα; 3.3 λίτρα έχει σαν βενζίνη οπότε από την αυξημένη κατανάλωση θα τα πλήρωνε όταν θα έβγαινε εθνική. Στην πόλη δε χρειάζεται, έχει το ηλεκτρικό μοτέρ.

Link to comment
Share on other sites

Μερικοί πίνακες για τα τέλη κυκλοφορίας, όπως φημολογείται ότι θα ισχύουν για το 2011 :

assetslarget94215712793.gif

assetslarget94215712792.gif

Πηγή : www.imerisia.gr

http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=25721143#

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Οσο και να μας πειραζει καποιους απο εμας, το καλυτερο θα ηταν να μπουν στην βενζινη..

Εχεις αμαξι που καει(αρα ρυπαινεις), πληρωνεις..

1)Διαφορετικα αυτοκινητα, διαφορετικων κυβικων, με διαφορετικα χλμ, διαφορετικης τεχνολογιας και χρονολογιας

Πχ, μπορει να εχω ενα αμαξι 5,000 cc και να του κανω 1,000 χλμ το χρονο.. Ο αλλος μπορει να εχει ενα 1,000cc και να κανει 50,000χλμ το χρονο.. Ποιος θα καψει παραπανω? Αυτο με το 1000αρι.. Αρα ποιος θα ρυπανει παραπανω? Αυτος με το 1000αρι..

2)Ιδια αυτοκινητα, ιδιων κυβικων, με ιδια χλμ

Εστω οτι εχω το 1,8tsi μου και του κανω 25,000χλμ το χρονο.. Εστω οτι ενας αλλος εχει το ιδιο αυτοκινητο, ιδιας χρονολογιας κατασκευης, και κανει ιδια χλμ το χρονο με εμενα.. Εγω το σκιζω σε ολα τα χλμ, και ο αλλος το παει ηρεμα.. Ποιος θα καψει παραπανω? Εγω που το σκιζω.. Αρα ποιος θα ρυπανει παραπανω? Εγω που το σκιζω..

3)Ιδια αυτοκινητα, ιδιων κυβικων, το ενα μαμα και το αλλο πειραγμενο

Εστω οτι εχω εχω το 1,8tsi μου, κωλοπειραγμενο, με 3071 πανω και δεν συμαζευεται.. Εστω οτι καποιος αλλος εχει το ιδιο αμαξι με εμενα αλλα μαμα.. Αν πανε συμφωνα με τους εργοστασιακους ρυπους θα επρεπε να πληρωσουμε το ιδιο.. Αν μπουν στην βενζινη, εγω που θα καψω παραπανω(αρα θα ρυπανω παραπανω), θα πληρωσω παραπανω τελη...

Οποτε αν μιλαμε για ρυπανση της ατμοσφαιρας, το πιο σωστο ειναι να μπουν στα τελη.. Καις? Πληρωνεις και τελος.. Ετσι δεν παιζουν ρολο τα κυβικα, οι εργοστασιακοι ρυποι, η χροολογια κτλ.. Παιζει ρολο μονο το ποδι του οδηγου, τα χλμ που κανει, το πειραγμα που εχει το αμαξι κτλ.....

ΥΓ.. Διαβασα πιο πριν οτι θα μπορουσαν να μετρανε τους ρυπους στο ΚΤΕΟ.. Οποιος ειναι ντεκατ, θα πηγαινει σε εναν εξατμισα, θα του πεταει πανω τον μαμα καταλυτη, θα βγαζει καρτα καυσαεριων για τα τελη, και μετα θα πηγαινει στο καπακι παλι στον εξατμισα για ντεκατ.. Αυτο το κολπο ειναι πολυ γνωστο και τωρα με τις καρτες καυσαεριων.. Οποτε δεν ειναι αξιοπιστος τροπος...

Edited by nikosp11
Link to comment
Share on other sites

Αυξημένα τα τέλη του 2011 για τα αυτοκίνητα της τελευταίας πενταετίας

Αθήνα

Νέο πλαίσιο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας, με το οποίο καταργούνται οι τέσσερις διαφορετικές κλάσεις ταξινόμησης, υιοθετείται το κριτήριο του κυβισμού και ενσωματώνεται ο χωριστός ειδικός φόρος μεγάλου κυβισμού, παρουσίασε το υπουργείο Οικονομικών. Αυξημένα τα τέλη για τους κατόχους καινούργιων αυτοκινήτων, όσων δηλαδή ανήκαν στην κλάση Α' (ταξινόμηση μετά το 2005). Με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα θα υπολογίζονται τα τέλη για όσα αυτοκίνητα ταξινομηθούν μετά την 1η Ιανουαρίου 2011.

Βάσει του νέου συστήματος:

Καταργείται το κριτήριο της παλαιότητας. Για όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα που θα έχουν ταξινομηθεί έως και την 31-12-2010 (και για τις μοτοσυκλέτες, ασχέτως ημερομηνίας ταξινόμησης) θεσπίζεται ενιαία κλίμακα υπολογισμού με βάση τον κυβισμό του κινητήρα τους.

Υιοθετείται το κριτήριο του κυβισμού αλλά με πιο αναλογικό τρόπο. Δημιουργείται μια πιο δίκαιη και αναλογική κλίμακα τελών κυκλοφορίας με την προσθήκη νέων κλιμακίων κυβισμού, προκειμένου το σύστημα να γίνει πιο αποτελεσματικό και να ανταποκριθεί περισσότερο στις συνθήκες της αγοράς, έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί τα τελευταία χρόνια.

Ενσωματώνεται ο χωριστός ειδικός φόρος μεγάλου κυβισμού στα τέλη. Πρόκειται για τον ειδικό φόρο μεγάλου κυλινδρισμού κινητήρα για όλα τα ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες άνω των 1.929 κ.εκ., που είχε προβλεφθεί με το ν. 3775/2009.

Τα τέλη κυκλοφορίας 2011 συμπεριλαμβάνουν τον τυχόν ειδικό φόρο οχημάτων μεγάλου κυβισμού. Έτσι, τα νέα τέλη κυκλοφορίας έτους 2011, σε σύγκριση και με τις συνολικές επιβαρύνσεις των οχημάτων για το 2010, διαμορφώνονται ως εξής:

62451543.jpg

64729957.jpg

Επίσης, συνδέονται τα τέλη κυκλοφορίας των ΤΑΧΙ που θα ταξινομηθούν στην Ελλάδα μετά την 1/1/2011 μόνο με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ως εξής:

16104533.jpg

Όσον αφορά στα υπόλοιπα οχήματα (φορτηγά ιδιωτικής και δημόσιας χρήσης, λεωφορεία, κλπ), θα υπάρχει αύξηση κατά μέσο όρο 10% σε σχέση με το 2010. Σημειώνεται ότι τα εν λόγω τέλη δεν έχουν αυξηθεί από το 2009.

Οι παραπάνω ρυθμίσεις, θα κατατεθούν στη Βουλή τις επόμενες ημέρες.

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231060771

Link to comment
Share on other sites

θα βαλω και 62 ευρα στην τσεπη δηλαδη!!!!

α ρε αυτο το κρατος πως μας φροντηζει!!!!

βεβαια αυξανονται οι ασφαλειες απο 1/1/2011 οποτε ας μην λεμε απο τωρα για λιγοτερα ευρω!

20%νομιζω

Link to comment
Share on other sites

Θα το αφησω ανασφαλιστο!!!!

Χθες βραδυ ημουν μια βολτα στην Θηβα στο δυναμομετρο εκει....και εμαθα οτι ενας τυπος με S2000 μοντ.2003

το 2010 δεν πηρε το σημα του διοτι δεν ειχε να το πληρωσει και συνεπως δεν κυκλοφορουσε και το αμαξι του.

Αυτο που δεν γνωριζει βεβαια ειναι οτι φετος αν παει να παρει το σημα του 2011 θα πρεπει να παρει και του 2010!

Δηλαδη....κοντα στο 1200....¤

Link to comment
Share on other sites

Θα το αφησω ανασφαλιστο!!!!

Χθες βραδυ ημουν μια βολτα στην Θηβα στο δυναμομετρο εκει....και εμαθα οτι ενας τυπος με S2000 μοντ.2003

το 2010 δεν πηρε το σημα του διοτι δεν ειχε να το πληρωσει και συνεπως δεν κυκλοφορουσε και το αμαξι του.

Αυτο που δεν γνωριζει βεβαια ειναι οτι φετος αν παει να παρει το σημα του 2011 θα πρεπει να παρει και του 2010!

Δηλαδη....κοντα στο 1200....¤

Πολλοί την πάτησαν έτσι .... και πόσοι άλλοι θα την πατήσουν στο μέλλον ....

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει κανεις αν γινετε καπως να βγαλεις καινουργια αδεια και να φαινετε οτι το αμαξι ειναι πχ με 1η αδεια το 2010?Εκτος απο το να το φερεις απο το εξωτερικο υπαρχει κατι αλλο?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.