konv Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Ποια η γνώμη σας για τους tsi, θα υπάρξει πρόβλημα με τροφοδοσία αερίου όπως και στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες; Ποιες οι επιπτώσεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Ποια η γνώμη σας για τους tsi, θα υπάρξει πρόβλημα με τροφοδοσία αερίου όπως και στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες; Ποιες οι επιπτώσεις; Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος; Για πιο απ'όλα τα αέρια μιλάς; Δημιουργήθηκε κάποιο πρόβλημα σε ατμοσφαιρικό κινητήρα; Αν ναι, σε ποιον, από τί; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted August 2, 2007 Author Report Share Posted August 2, 2007 Μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος; Για πιο απ'όλα τα αέρια μιλάς; Δημιουργήθηκε κάποιο πρόβλημα σε ατμοσφαιρικό κινητήρα; Αν ναι, σε ποιον, από τί; Συγνώμη αν δεν έγινα κατανοητός. Εννοώ υγραέριο και απ'όσο ξέρω δεν έχει δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα σε κινητήρες. Αλλά δεν ξέρω για tsi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 (edited) Που εχει υγραεριο ο fsi-tsi-tfsi...? Τι εννοεις? δεν εισαι κατανοητος. 1η φορα ακουω κατι τετοιο.. και αν ειναι οπως τα λες τι προβλημα εχει δημιουργηθει? Edited August 2, 2007 by nikoliss Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted August 2, 2007 Author Report Share Posted August 2, 2007 Που εχει υγραεριο ο fsi-tsi-tfsi...? Τι εννοεις? δεν εισαι κατανοητος. 1η φορα ακουω κατι τετοιο..και αν ειναι οπως τα λες τι προβλημα εχει δημιουργηθει? Δεν έχει πρόβλημα ρε φίλε. Ρωτάω να μάθω αν δημιουργηθεί πρόβλημα με τον κινητήρα σε περίπτωση που κάποιος βάλει και υγραέριο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted August 2, 2007 Report Share Posted August 2, 2007 Κοίτα γενικά είναι καλό για μαγείρεμα, και εξοικονομείς αρκετή ενέργεια. Επίσης το χρησιμοποιούν σε θερμοκήπια. Γιατί όχι λοιπόν; Πέρα από την πλάκα ακούγεται σαν καλή λύση, αν και δεν έχει επεκταθεί αρκετά προς το παρών. Έγκυρες πληροφορίες μπορείς να πάρεις από υπεύθυνο συνεργείου, ο οποίος όμως αμφιβάλω αν γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες του κάθε κινητήρα, πόσο μάλλον του tsi. Η δυσκολία που ίσως συναντάται, είναι ότι πρόκειται για υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, ο οποίος εκ των πραγμάτων δεν χρησιμοποιεί αέρα σε ατμοσφαιρική πίεση, με αποτέλεσμα η αναλογία του μίγματος να είναι διαφορετική και μεταβαλόμενη σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά. Εγώ θα σου πρότεινα να στείλεις email σε τμήμα μηχανικών/τεχνικών της VW (στη Γερμανία εννοείται) και να κάνεις και μία έρευνα εδώ στην Ελλάδα, σε μηχανικούς με εμπειρία σε αυτό τον τομέα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 (edited) Κοίτα γενικά είναι καλό για μαγείρεμα, και εξοικονομείς αρκετή ενέργεια. Επίσης το χρησιμοποιούν σε θερμοκήπια. Γιατί όχι λοιπόν;Πέρα από την πλάκα ακούγεται σαν καλή λύση, αν και δεν έχει επεκταθεί αρκετά προς το παρών. Έγκυρες πληροφορίες μπορείς να πάρεις από υπεύθυνο συνεργείου, ο οποίος όμως αμφιβάλω αν γνωρίζει τις ιδιαιτερότητες του κάθε κινητήρα, πόσο μάλλον του tsi. Η δυσκολία που ίσως συναντάται, είναι ότι πρόκειται για υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, ο οποίος εκ των πραγμάτων δεν χρησιμοποιεί αέρα σε ατμοσφαιρική πίεση, με αποτέλεσμα η αναλογία του μίγματος να είναι διαφορετική και μεταβαλόμενη σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά. Εγώ θα σου πρότεινα να στείλεις email σε τμήμα μηχανικών/τεχνικών της VW (στη Γερμανία εννοείται) και να κάνεις και μία έρευνα εδώ στην Ελλάδα, σε μηχανικούς με εμπειρία σε αυτό τον τομέα. Αν δεν κανω λαθος υπαρχει τουλαχιστον ενα ατομο σε καθε αντιπροσωπεια που πηγαινει σε σεμιναρια της VW που αφορουν νεους κινητηρες κ τεχνολογιες.Εγω στην αντιπροσωπεια εδω στον Πυργο εχω μαθει για συγκεκριμενο ατομο που εχει κανει τετοια σεμιναρια.Κ οταν ενδιαφερομουν για το golf tsi με κατατοπισε για τη λειτουργια του.Konv δε χανεις τιποτα να ρωτησεις. Edited August 3, 2007 by nasos_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos7424 Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 Στην Ελλάδα ζούμε παιδιά, μην έχουμε και παράλογες απαιτήσεις... Σκεφτείτε ότι ψάχνουμε να βρούμε καλό βενζινάδικο για να μην πάθουμε ζημιά από νοθευμένα καύσιμα οπότε για μια τέτοια τεχνολογία θα πρέπει να περιμένουμε για πολύ καιρό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 - ΒΜW στην γερμανια εχουν βγαλει με Υδρογονο αλλα εχει ακομα πολλα προβληματα στο θεμα στεγανοτητας ρεζερβουαρ γιατι σε 6-7 ημερες γινεται καπνος απο το ρεζερβουαρ ,η μανικα τροφοδοσιας ειναι διαφορετικη και εχει και ταπα ανακουφισης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
surfman01 Posted August 3, 2007 Report Share Posted August 3, 2007 (edited) Αν δεν κανω λαθος υπαρχει τουλαχιστον ενα ατομο σε καθε αντιπροσωπεια που πηγαινει σε σεμιναρια της VW που αφορουν νεους κινητηρες κ τεχνολογιες.Εγω στην αντιπροσωπεια εδω στον Πυργο εχω μαθει για συγκεκριμενο ατομο που εχει κανει τετοια σεμιναρια.Κ οταν ενδιαφερομουν για το golf tsi με κατατοπισε για τη λειτουργια του.Konv δε χανεις τιποτα να ρωτησεις. Εννοώ υπεύθυνο από τα συνεργεία που αναλαμβάνουν τη μετατροπή. Καθώς αυτή δεν γίνεται στην VW, αλλά εκτός. Την κάνουν γενικά εταιρίες που εμπορεύονται υγραέριο. Να σου πω την αλήθεια, ούτε από τους υπαλλήλους της ελληνικής VW θα περίμενα πολλά σε αυτό το θέμα, αλλά αν είναι έτσι όπως τα λες, υπάρχουν μερικές ελπίδες. edit: Το υδρογόνο είναι τελείως διαφορετική τεχνολογία, και κανείς δεν αναλαμβάνει μετατροπή βενζινοκινητήρα ώστε να λειτουργεί ΚΑΙ με υδρογόνο. Edited August 3, 2007 by Chris01 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted August 9, 2007 Report Share Posted August 9, 2007 Παντως στην Ιταλια ολα τα αυτοκινητα BiPower,δηλαδη βενζινα και μεθανιο (ή GPL) μετα απο καποια k χιλιομετρα παιρνουν τον κινητηρα στο χερι.Απ'οτι λενε ειναι θεμα λιπανσης.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionn Posted December 28, 2007 Report Share Posted December 28, 2007 (edited) Για να μην το κουράζουμε μιας κ εσυ από Θεσσαλονίκη, πάνε στη Γιαννιτσών (Θεοδωρου gas), και ρώτα στο συνεργείου που κάνει μετατροπές τα αυτοκίνητα σε υγραέριο αν μπορεί να γίνει..αυτοί ξέρουν. Πριν 2,5 χρόνια που είχα ρωτήσει εγώ για το δικο μου (1.6 FSI) δεν γινόταν... Μπορεί να έχουν φέρει κάτι καινούργιο. Σε 2 αυτοκίνητα πάντως που έω υγραέριο έχω εξοικονομήσει αρκετά λεφτά κ καθυστερώ τα service λόγω καθαρότητας του καυσίμου. Edited December 30, 2007 by scorpionn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted July 5, 2009 Author Report Share Posted July 5, 2009 Ξεθάβοντας το θέμα ξανά, μετά από αυτά τα χρόνια ύπαρξης του tsi υπάρχει κάτι νεότερο σχετικά με αυτούς τους κινητήρες και το υγραέριο; Ξέρει κανείς κάτι νεότερο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 5, 2009 Report Share Posted July 5, 2009 Ξεθάβοντας το θέμα ξανά, μετά από αυτά τα χρόνια ύπαρξης του tsi υπάρχει κάτι νεότερο σχετικά με αυτούς τους κινητήρες και το υγραέριο; Ξέρει κανείς κάτι νεότερο; Ακόμα δεν έβαλες? να μας πεις και εμάς τι παίζει. Πάντως πρέπει να είσαι και ο μόνος που ψάχνει τέτοια λύση για τους TSi, θυμάμαι παλιά αυτά τα κάνανε οι ταξιτζήδες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted July 6, 2009 Report Share Posted July 6, 2009 Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που θες σε ένα αμάξι TSi να βάλεις αέριο . Αν είναι για θέμα οικονομίας τότε καλύτερα πούλα το και πάρε κανένα MATIZ που δεν τρώει τπτ . Από εκεί και έπειτα ξέρω ότι βάζουν και σε turbo κινητήρες πλέον με μια μείωση ιπποδύναμης περίπου 5 άλογα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
terlegas Posted July 6, 2009 Report Share Posted July 6, 2009 Aπ'οτι ξέρω δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί υγραέριο σε κινητήρες τούρμπο. Μην ξεχνάμε πως το υγραέριο είναι πολύ φιλικό στο περιβάλλον διότι δεν έχει ρύπους,κοινώς καυσαέρια,και η τουρμπίνα είναι υπερσυμπιεστής καυσαερίων... Δεν συμβαδίζουν αυτά τα δύο όπως τα βλέπω εγώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
firev12 Posted July 6, 2009 Report Share Posted July 6, 2009 (edited) Νομίζω κάνεις λάθος, το υγραέριο (μίγμα υδρογονανθράκων όπως η βενζίνη, κηροζίνη, φυσικό αέριο κλπ) μια χαρά καυσαέρια παράγει, ιδανικά δίνει διοξείδιο του άνθρακα και νερό, όπως όλοι οι υδρογονάθρακες. Ίσως να βγάζει λιγότερους ρύπους.Το μόνο που δεν έχει ρύπους είναι το υδρογόνο, γιατί κατά την καύση του παράγει...νεράκι (υδρατμούς βασικά). Τώρα λόγω τούρμπο να παίζει κάτι άλλο δεν το ξέρω. Edited July 6, 2009 by firev12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 (edited) γεια σας παιδια,ενδιαφερεται φιλος μου να βαλει υγραεριο στο JETTA,εχει κανεις πληροφοριες?εχει εδρα την θεσσαλονικη... Edited May 12, 2016 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LIAKOS Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 Ξεκινάμε τα θετικά… Φθηνότερο σαν καύσιμο με χαμηλότερο κόστος στα σέρβις σε σχέση με βενζίνη και ίδια περίπου απόδοση… ΑΡΝΗΤΙΚΑ… Δεν υπάρχουν αρκετά πρατήρια σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας, μικραίνει η ζωή του κινητήρα και αν δεν γίνει σωστή η εγκατάσταση (όπως την πάθανε 500+ (που πήγαν στον συνήγορο του πολίτη, όπως διάβασα στον τοπικό τύπο) άνθρωποι από κάποιους μηχανικούς με μεγάλη εμπειρία στα λάδια (όπως μου είχε πει ένας από αυτούς πριν μερικά χρόνια) της αγγουροντομάτας & της χωριάτικης αλλά όχι του κινητήρα) του ντεπόζιτου του υγραερίου, υπάρχει μία μικρή αλλά σοβαρή περίπτωση να μπαίνεις μέσα σε κινητό πύραυλο κάθε μέρα οπότε πρόσεχε τον κυρ Μήτσο και τον κάθε Μήτσο που θα σου κάνει την εγκατάσταση… Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 Ξεκινάμε τα θετικά… Φθηνότερο σαν καύσιμο με χαμηλότερο κόστος στα σέρβις σε σχέση με βενζίνη και ίδια περίπου απόδοση… ΑΡΝΗΤΙΚΑ… Δεν υπάρχουν αρκετά πρατήρια σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας, μικραίνει η ζωή του κινητήρα και αν δεν γίνει σωστή η εγκατάσταση (όπως την πάθανε 500+ (που πήγαν στον συνήγορο του πολίτη, όπως διάβασα στον τοπικό τύπο) άνθρωποι από κάποιους μηχανικούς με μεγάλη εμπειρία στα λάδια (όπως μου είχε πει ένας από αυτούς πριν μερικά χρόνια) της αγγουροντομάτας & της χωριάτικης αλλά όχι του κινητήρα) του ντεπόζιτου του υγραερίου, υπάρχει μία μικρή αλλά σοβαρή περίπτωση να μπαίνεις μέσα σε κινητό πύραυλο κάθε μέρα οπότε πρόσεχε τον κυρ Μήτσο και τον κάθε Μήτσο που θα σου κάνει την εγκατάσταση… εισαι σιγουρος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted June 18, 2010 Report Share Posted June 18, 2010 εισαι σιγουρος? Δεν ισχυει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregfrap Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 γεια σας παιδια,ενδιαφερεται φιλος μου να βαλει υγραεριο στο JETTA,εχει κανεις πληροφοριες?εχει εδρα την θεσσαλονικη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregfrap Posted July 1, 2010 Report Share Posted July 1, 2010 Φιλε μου εγω εβαλα σε jetta 1.6 mpi(μπαινει σε tsi διαφορετικο κιτ), εδω και 15 μερες εδω σε Θεσσαλονικη σε γνωστο εμπειρο εγκαταστατη μεχρι στιγμης ολα πανε καλα. Σιγουρα η πρωτη ερωτηση ειναι περι επιδοσεων,αφου η οικονομια ειναι μακραν δεδομενη. Λοιπον υπαρχουν διφορουμενες αποψεις για το θεμα και θα επρεπε να γραψω πολλα. Εν περιληψι ομως δεν διαπιστωνω σημαντικα πραγματα στην μειωση της αποδοσης, αν θα μπορουσε να θεωρηθη μειον στο το οτι υπαρχει μια ανεπαισθητη χρονικη καθυστερηση στην επι πλεον επιταχυνση οταν ηδη εχεις καποια χιλιομετρα ας πουμε απο 140 και ανω. Αυτο εχω αντιληφθει και το θεωρω οχι τοσο σοβαρο. Εν παση περιπτωση το πρωτευων ειναι η οικονομια τουλαχιστον αυτο ισχυει για μενα οι επιδοσεις ανηκουν σε αλλους και εκει δεν θα πρεπει να βαζουν υγραεριο αλλα NITRO. Οσο αφορα την φθορα του κινητηρα ,νομιζω οτι εξαρταται απο την ηδη κατασταση του κινητηρα τον βαθμο και την συνεπεια στην συντηρηση του. Και κατι που κυκλοφορη περι βαλβιδων "καψιμο" λογω ξηρης καυσης, η δικη μου λυση-απαντηση αν αυτο το πραγμα ειναι δεδομενο 100% θα ελεγα καψε 3-4 γεμισματα αεριο και ενα βενζινη δεν θα "φτωχινης" τροπος του λεγειν, ισως αυτο να ειναι μια "μεσοβεζικη" λυση ,ΑΝ λεω ΑΝ ειναι standar οτι θα συμβει. Προσωπικα δεν το πιστευω ,εαν υπηρξαν περιπτωσεις οφειλεται σε συναρτηση και αλλων παραγοντων. Συμφερει αν κανεις απο 200000 και πανω τον χρονο για να υπαρξει και ενας οχι ιδιαιτερα μεγαλος χρονος αποσβεσης κοστους. Ελπιζω να σε βοηθησα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted July 2, 2010 Report Share Posted July 2, 2010 Ρίξε μια ματιά εδώ http://www.logothetisautogas.gr/page1001.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tso tso Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 ευχαριστω για τις απαντησεις σας,βοηθησαν τον φιλο μου,θα βαλει υγραεριο αλλα περιμενει να βγει για το διτουρμπο κιτ αυτο του ειπαν στη θεσαλλονικη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...