m@kro Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 απλά πανέμορφο . πόσο έκανε η δουλειά τις supercharged? και πόσο το intercooler? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 απλά πανέμορφο . πόσο έκανε η δουλειά τις supercharged? και πόσο το intercooler? Απότι ξέρω η εισαγωγή κάνει 250 € ... Για το κουλερ θα μας πει καλύτερα ο Πάνος! Το χρώμα της χοάνης ταίριαξε γάντι με το εξωτερικό!!! :tongue: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 και από ήχο τι λέει? ακούγετε καλά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 πολυ καλη δουλεια φαινεται μπραβο το νιωθεις πιο γεματο το αμαξι τωρα?αν μπορεις πες μας μια τιμη για το κουλερ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntrekos Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 να τα παρουμε απο την αρχη σε εμενα εγινε ειδικη τιμη γτ ημουν το πρωτο polo gti που εφτιξαν,και βασιστηκαν σε εμενα.. απο ηχο περιπου οτι ειχα απο την παλια.. απλα τωρα ο αερας θα ειναι πιο παγωμενος.. ( τσαφ τσουφ εντονο οπως εχουν τα αλλα 1.4αρια δεν εχουμε λογο του dsg οπως εμα8α.. )τωρα για το κοολερ παιδια για να μπει βγηκαν ολα.. προφυλακτηρας μετωπη τραβερσα φαναρια.. ( πολυ ηλιθιοι στην vw.. αντι να τα κανουν πιο ευκολα τα κανουν πιο δυσκολα.) την δουλεια την εκανε φανοποιος.. το κοολερ στηριχ8ηκε με τετοιο τροπο ετσι ωστε να μη γινει ουτε τρυπα στο αμαξι αλλα ουτε και στην ποδια ( που και να γινοταν δεν θα πειραζε κανεναν.. ) αλλα ο βασιλης (supercharged) δεν ηθελε και το ψαξαμε και βρηκαμε τροπο ετσι να μην εχουν κανενα πατημα στην αντιπροσωπεια..) το κοολερ ειναι περιπου 10 λιτρα. δλδ 280-300 αλογα. τωρα απο δυναμη μετα απο το update στο κριτωνα το αμαξι γαζωνει ακομα παραπανω.. περιμενω να βρω κανενα καλο πατημα για να δω συγκρισεις.. !!! αξιζουν και τα δυο παντως.. οσο τωρα για τιμη απο οτι μ ειπε ειναι περιπου στα 250 ευρω. και για το κοολερ στα 380 και αυτο γτ εχει τρελη δουλεια για να μπει.. που αμα βλεπατε την διαδικασια θα κλεγατε.. .τωρα δεν ξερω αμα θα μπορει να γινει καλυτερη τιμη με group buy.. αλλα καλυτερα να ρωτησετε το βασιλη (http://supercharged.gr/). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 (edited) Κάνε μια καινούρια dyno να δούμε τώρα τι παίζει (πριν την εξάτμιση γιατί σε βλέπω να βάζεις σύντομα ...χαχαχ!!)Αν θυμάμαι καλά πρέπει να ήσουν με επιθετική ρύθμιση στα 225 hp??! Τώρα πιστεύω και με το up date είσαι σίγουρα πάνω από 230... Αλήθεια γιατί χρειάστηκε update το πρόγραμμα??Πολύ χώρο ρε φίλε η ασπίδα!! Σου φτάνει να βάλεις 3 μανιτάρια στη σειρά!!! Edited September 16, 2011 by TSOLIAS30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 άντε να παίρνουμε σειρά και εμείς!!! το φίλτρο είναι τις kn που σου έβαλαν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntrekos Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 δεν αξιζει ακομα το dyno ισως οταν κρυωσει περισσοτερο ο καιρος.να βγουν πιο σωστα αποτελεσματα. οσο για εξατμιση δν το κοβω να το προχωρω συντομα για δυο λογους. 1ον δεν εχω ουτε μαντηλι να κλαψω..χαχαχαχαχαχα και δευτερον εισαγωγη και κοολερ μπορω να τα βγαλω.. για να μην εχω θεμα με τν αντιοπροσωπεια την εξατμιση οχι. ..!! ναι της kn ειναι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 Να σου πω την εισαγωγή την βγάζεις εύκολα! Το cooler δεν θα το πάρουν χαμπάρι!! ΧΑΧΑ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 ωραία!!! Γιώργο εσύ τι φίλτρο εχεις βάλει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 16, 2011 Author Report Share Posted September 16, 2011 ωραια η εισαγωγη. μοιαζει πολυ με της BSH. http://www.bshspeedshop.com/bshstore/categories/Volkswagen/MKVI-%2810%252b%29/TSI-Engine-/Air-Intakes/ κανει και για εσας λογικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 ρε σεις με τον χωρο που εχει εκει μεσα το πολο κανεις οτι θελεις στην εισαγωγη.. ωραιος αν και ακριβες ειναι ολες, δε μπορω να καταλαβω.... για ενα κομματι πλαστικο και μια χοανη με ενα μεταλλικο σωληνακι και ζητανε τοσα λεφτα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted September 16, 2011 Author Report Share Posted September 16, 2011 ρε σεις με τον χωρο που εχει εκει μεσα το πολο κανεις οτι θελεις στην εισαγωγη.. ωραιος αν και ακριβες ειναι ολες, δε μπορω να καταλαβω.... για ενα κομματι πλαστικο και μια χοανη με ενα μεταλλικο σωληνακι και ζητανε τοσα λεφτα.. Χωρις να εχω δει την εισαγωγη απο κοντα της Super Charge ναι ειναι κομματακι ακριβη. αν αναλογιστει κανεις ομως οτι η τιμη της BSH και της EVO MS ειναι μικροτερες για την ιδια σχεδων κατασκευη με πολυ καλυτερα υλικα και κεραμικη επιστρωση ναι ειναι πολλα της super charge. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntrekos Posted September 17, 2011 Report Share Posted September 17, 2011 (edited) προσωπικα προτιμω να δωσω 250-300 ευρω για εισαγωγη οπως της supercharged και τις apr παρα για τυπου βαρελακι και να μου το χρεωνουν 150-200 ευρω... ρε σεις με τον χωρο που εχει εκει μεσα το πολο κανεις οτι θελεις στην εισαγωγη.. ωραιος αν και ακριβες ειναι ολες, δε μπορω να καταλαβω.... για ενα κομματι πλαστικο και μια χοανη με ενα μεταλλικο σωληνακι και ζητανε τοσα λεφτα.. αλουμινιο ειναι βαμμενο μαυρο γυαλιστερο. Edited September 17, 2011 by ttdoumpa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted September 19, 2011 Report Share Posted September 19, 2011 Πάνο κανένα νέο έχουμε?? Από εντυπώσεις τι λέει το εγχείρημα? Είδες τρελές διαφορές με το ic και την εισαγωγή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted September 19, 2011 Report Share Posted September 19, 2011 Αλήθεια γιατί χρειάστηκε update το πρόγραμμα?? To update δεν ειναι απαραιτητο , ωστοσο συνισταται για καποιον που ψαχνει την λεπτομερεια και ... τον τελευταιο ιππο . Ο εγκεφαλος ειναι αρκετα εξελιγμενος , με μοντελο ροπης , στοχο μιγματος , κλπ , που με μεταβολη ροϊκοτητας της ταξης του 5-6% δεν δημιουργουνται δυσλειτουργιες . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Παιδιά, θα μου προτείνετε κάτι σε εισαγωγή οικονομικό ...μόνο και μόνο για ήχο αλλά να ταιριάζει στο αμάξι. Έχω καταλήξει στο βαρελάκι της SIMOTA αλλά δεν μου λέει κάποιος επίσημα σε πρώτη φάση ότι κάνει για το αμάξι μου και σε δεύτερη ότι δεν θα χάσω. Υπάρχει κάποιος που να ξέρει να μου πεί αν μπορώ να το βάλω και εαν πρέπει κάτι να προσέξω? Παίζει ρόλο το μέγεθος του φίλτρου? Please ασ μου απαντήσει κάποιος ....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 (edited) Παιδιά, θα μου προτείνετε κάτι σε εισαγωγή οικονομικό ...μόνο και μόνο για ήχο αλλά να ταιριάζει στο αμάξι. Έχω καταλήξει στο βαρελάκι της SIMOTA αλλά δεν μου λέει κάποιος επίσημα σε πρώτη φάση ότι κάνει για το αμάξι μου και σε δεύτερη ότι δεν θα χάσω. Υπάρχει κάποιος που να ξέρει να μου πεί αν μπορώ να το βάλω και εαν πρέπει κάτι να προσέξω? Παίζει ρόλο το μέγεθος του φίλτρου? Please ασ μου απαντήσει κάποιος ....... Είσαι βελτιωμένος φίλε μου;;(δε θυμάμαι! ). Αφού στοχεύεις <<...μόνο και μόνο για ήχο...>, θα πας σε κάποια χοάνη δηλαδή "μανιτάρι" (όχι βαρελάκι, το οποίο έχω κι εγώ -όχι βέβαια σε polo GTI).Το βαρελάκι δεν δίνει όμως ήχο αλλά πιο πολύ βουητό. Από μάρκες γενικά μανιταριών, όλα κάνουν τη δουλειά τους αλλά προτίμησε ένα ποιοτικό και λα'ι'κής απήχησης (π.χ Pipercross, IΤG, Greddy)για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο! Σε τιμές αυτά κυμαίνονται γύρω στο 120άρι€. Για βαρελάκι εξάλλου που σκέφτεσαι (το οποίο δεν δίνει ήχο) θα ήθελες από 250€ και πάνω! Edited September 24, 2011 by G.PET.VF34 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 (edited) Είσαι βελτιωμένος φίλε μου;;(δε θυμάμαι! ). Αφού στοχεύεις <<...μόνο και μόνο για ήχο...>, θα πας σε κάποια χοάνη δηλαδή "μανιτάρι" (όχι βαρελάκι, το οποίο έχω κι εγώ -όχι βέβαια σε polo GTI).Το βαρελάκι δεν δίνει όμως ήχο αλλά πιο πολύ βουητό. Από μάρκες γενικά μανιταριών, όλα κάνουν τη δουλειά τους αλλά προτίμησε ένα ποιοτικό και λα'ι'κής απήχησης (π.χ Pipercross, IΤG, Greddy)για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο! Σε τιμές αυτά κυμαίνονται γύρω στο 120άρι€. Για βαρελάκι εξάλλου που σκέφτεσαι (το οποίο δεν δίνει ήχο) θα ήθελες από 250€ και πάνω! Οταν λέω ήχο, δεν εννοώ να ακούγομαι στο απέναντι τετράγωνο, θέλω απλά να γίνει πιο μπάσος ο υπάρχον. ΤΟ κιτ βαρελάκι simota 'εχει 120€. Επίσης μανιτάρι-χο'ανι θα ήθελα να αποφύγω γιατί οι δρόμοι που κινούμαι έχουν άπειρες - ατέλειωτες λίμνες...είναι στην κυριολεξία λασπότοποι και θα έχω σίγουρα θέμα με νερά και σκόνες........ Πρέπει κάτι να κοιτάξω στο βαρελάκι...ή δεν παίζει ρόλο μέγεθος κτλ? Δεν είμαι βελτιωμένος.....απλά πριν είχα golf TSI revo...(ίσως αυτό να θυμάσαι)....παρεπιπτώντως έχεις και πμ.. Edited September 24, 2011 by kospasTSI12345 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 Δεν θα ακούγεσαι σαν έχεις βάλει ελευθέρας, απλά θα ακούς έντονα στο σκάσιμο της σκάστρας. Γενικά επειδή έχω βάλει βαρελάκι, (bmc) θα έχεις πάλι ένα θέμα με τα νερά αφού θα το βάλεις μπροστά στην μετόπη. Κατά την γνώμη μου για ήχο και απόδοση βάλε μανιτάρι με μια θερμοασπίδα και το μανιτάρι να είναι τοποθετημένο όσο πιο κοντά στην τουρμπίνα. Οι φώτο του ttdoumpa είναι πιστεύω το τέλειο setup. Αν προσέξεις ο πνίκτης δεν έχει βγεί ( αποφυγή μεγάλης ποσότητας νερού) η χοάνη δεν είναι ακριβώς μπροστά στην μετόπη και η θερμοασπίδα στέλνει φρέσκο αέρα απευθείας στην χοάνη. Επίσης ο αέρας δεν είναι υπερβολικός. π.χ. αν έχεις σκούπα και μετά τα 160 ο εισερχόμενος αέρας είναι υπερβολικός και τότε δεν μπορεί πλέον ο εγκέφαλος να τον διαχειριστεί σωστά ακόμα και αν κάνει adaptation) για αυτό και συνδοιάζεται καλύτερα η εισαγωγή με πρόγραμμα όπου η αναχαρτογράφηση της ECU θα διαχειρίζεται πλέον σωστά τα καινούρια δεδομένα. Όλα αυτά είναι εμπειρικά και για καλύτερα θα μπορούσε να απαντήσει ο ίδιος ο Κρίτωνας . Επειδή όμως ξέρω ότι είναι κατά των εισαγωγών ας μας πει μόνο τι είδους εισαγωγή θα έβαζε στο Polo GTI με πρόγραμμα και χωρίς πρόγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iliasd Posted September 26, 2011 Report Share Posted September 26, 2011 (edited) Καλημέρα και από εμένα.Έχω μία ψιλοχαζή ερωτησούλα μιας και η αλήθεια είναι ότι δεν ασχολούμαι και τόσο με αυτά(βελτιώσεις,φίλτρα,βαρελάκια,μανιτάρια κτλ...).Είδα χθες σε ένα κατάστημα με αξεσουάρ αυτοκινήτων το μανιτάρι της σιμότα και σκέφτομαι να το περάσω στο πολάκι.Δεν θέλω να πάω σε φίλτρα μιας και από ότι ρώτησα και διάβασα ανεβαίνει αρκετά η τιμή και επειδή πλησιάζουν πολλά έξοδα σκέφτηκα τη λύση του ''μανιταριού''..Μόνος μου πολύ δύσκολα εως απίθανα να το προσαρμόσω.Αν δεν μπορούν να το περάσουν αυτοί του καταστήματος αξεσουάρ σε ποιόν θα μπορούσα να απευθυνθώ.Εντάξει ξέρω ότι δεν είναι τόσο τραγικά δύσκολο,απλά θέλω να γίνει καλή δουλίτσα και όχι προχειροδουλειά.Αυτά και ευχαριστώ εκ των προτέρων Edited September 26, 2011 by iliasd Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted October 7, 2011 Report Share Posted October 7, 2011 Ενημερωτικά, έμαθα ότι η Supercharged δίνει 10%-20% έκπτωση για group buy ανάλογα τα άτομα , για την καινούρια εισαγωγή για το Polo GTI 6R! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@kro Posted October 7, 2011 Report Share Posted October 7, 2011 ενδιαφερων...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 Λοιπόν, έφτιαξα αυτήν την εισαγωγή και είναι σίγουρα η τελευταία απόπειρα καθώς πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο μπορούσα να κάνω για το Polo GTI. Το μανιτάρι HKS με σφουγγάρι από Pippercros. O σωλήνας είναι φτιαγμένος στο Σκριβάνο με εισαγωγή για τις αναθυμιάσεις. Η θερμοασπίδα είναι της Supercharged και φροντίζει άριστα για τον κρύο αέρα. Ταίριαξαν και δέθηκαν όλα πολύ ωραία στο μηχανοστάσιο. Από εντυπώσεις, είμαι πλέον πολύ ευχαριστημένος. Η εισαγωγή συνδοιάζεται πολύ ωραία με το πρόγραμμα που έβαλε ο Κρίτωνας και βλέπω τρομερή διαφορά σε σχέση με όταν την είχα χωρίς πρόγραμμα. Ο ήχος που βγάζει πλέον είναι πολύ εντυπωσιακός καθώς σε αυτό συμβάλει τα μέγιστα και ο μεταλλικός σωλήνας. Στην επιτάχυνση, το αμάξι τρελαίνεται κυριολεκτικά μετά τα 60 km/h! Κάποιες φώτο: και άλλη μία: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ntrekos Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 μια χαρα αγορινα πολυ ωραια.. φαινεται!!!!! σκεφτεσαι να την ντυσεις επιπλεον με αρμαφλεξ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...