Jump to content
poen

Polo Gti Dsg Vs Corsa Opc

  

4 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

γνησιο μαμα ακομη υπαρχει ενα..το δικομου αν ερθει κανενας απτα γιαννενα να δουμε νουμερακια ετσι και ετσι εγω ξερω τικανει απο opc λεω ,διαβαζα τις αρχικες σελ...240 ps με 205 λογικα φευγουν μπροστα ,εδω ακουω το αναποδο,να δουμε και δεν υφισταται θεμα κουλαμαρας λογω dsg απλα θα παταω το γκαζι απο ρολ και οτι δειξει...

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους κατάφερα και το διάβασα όλο το τόπικ.

Μπράβο πάντως, νόμιζα ότι εγώ ήμουν κολλημένος με την μάρκα μου αλλά τελικά διαπιστώνω ότι υπάρχουν κάποιοι που είναι πολύ χειρότεροι απο μένα.

Έχω πατήσει με Ibiza Cupra DSG 1ο στάδιο, όπως επίσης έχω πατήσει και με μαμά Astra OPC και με Golf V GTi DSG φίλτρο εξάτμιση intercooler .

Τα αποτελέσματα τα κρατάω για πάρτη μου, διότι άμα τα πω θα διαβάσω τίποτα χειρότερο.

Το κάθε αμάξι έχει και το δικό του κοινό που απευθύνεται. Αν κάποιου δεν του αρέσει κάτι, το να το χλευάζει δείχνει κόμπλεξ. Γι αυτό και υπάρχουν πολλές επιλογές σε μάρκες, κινητήρες, εκδόσεις και χρώματα.

Και για το Arden Blue που κορίδεψαν κάποιοι, προτιμώ στον δρόμο να κάνω μπαμ παρά να παλεύω με κυάλια να δω αν αυτό είναι GTi ή look GTi ή FR ή οτιδήποτε. Αν δεν θες, πάρτο σε μαύρο!

Edited by IRMSCHER
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους κατάφερα και το διάβασα όλο το τόπικ.

Μπράβο πάντως, νόμιζα ότι εγώ ήμουν κολλημένος με την μάρκα μου αλλά τελικά διαπιστώνω ότι υπάρχουν κάποιοι που είναι πολύ χειρότεροι απο μένα.

Έχω πατήσει με Ibiza Cupra DSG 1ο στάδιο, όπως επίσης έχω πατήσει και με μαμά Astra OPC και με Golf V GTi DSG φίλτρο εξάτμιση intercooler .

Τα αποτελέσματα τα κρατάω για πάρτη μου, διότι άμα τα πω θα διαβάσω τίποτα χειρότερο.

Το κάθε αμάξι έχει και το δικό του κοινό που απευθύνεται. Αν κάποιου δεν του αρέσει κάτι, το να το χλευάζει δείχνει κόμπλεξ. Γι αυτό και υπάρχουν πολλές επιλογές σε μάρκες, κινητήρες, εκδόσεις και χρώματα.

Και για το Arden Blue που κορίδεψαν κάποιοι, προτιμώ στον δρόμο να κάνω μπαμ παρά να παλεύω με κυάλια να δω αν αυτό είναι GTi ή look GTi ή FR ή οτιδήποτε. Αν δεν θες, πάρτο σε μαύρο!

συμφωνω ,άλλα οχι σε ολα λογω του οτι δεν καταλαβαινω τι εννοεις???αν θελεις να εξηγεις τις συντομιες πχ αν δεν θες παρτο σε μαυρο??που κολλαει??και για το αρντεν μπλου απο ποια σελιδα παλι ειναι αυτο??

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους κατάφερα και το διάβασα όλο το τόπικ.

Μπράβο πάντως, νόμιζα ότι εγώ ήμουν κολλημένος με την μάρκα μου αλλά τελικά διαπιστώνω ότι υπάρχουν κάποιοι που είναι πολύ χειρότεροι απο μένα.

Έχω πατήσει με Ibiza Cupra DSG 1ο στάδιο, όπως επίσης έχω πατήσει και με μαμά Astra OPC και με Golf V GTi DSG φίλτρο εξάτμιση intercooler .

Τα αποτελέσματα τα κρατάω για πάρτη μου, διότι άμα τα πω θα διαβάσω τίποτα χειρότερο.

Το κάθε αμάξι έχει και το δικό του κοινό που απευθύνεται. Αν κάποιου δεν του αρέσει κάτι, το να το χλευάζει δείχνει κόμπλεξ. Γι αυτό και υπάρχουν πολλές επιλογές σε μάρκες, κινητήρες, εκδόσεις και χρώματα.

Και για το Arden Blue που κορίδεψαν κάποιοι, προτιμώ στον δρόμο να κάνω μπαμ παρά να παλεύω με κυάλια να δω αν αυτό είναι GTi ή look GTi ή FR ή οτιδήποτε. Αν δεν θες, πάρτο σε μαύρο!

μια χαρα τα λες .... Δεν ειμαστε κολλημένοι . Και εγω πριν το vw ειχα opel

Link to comment
Share on other sites

Ε, δικαιολογειται να ειναι και λιγο κολλημενοι οσοι εχουν και την περιστασιακη ασχολια της κοντρας. Απο κει και περα ο καθενας μπορει να παρει τα θετικα και αντικειμενικα και να αφησει τα αρνητικα και υποκειμενικα εκτος.

Αυτο συμβαινει σε ολα τα φορουμ απο την κατσαρολα μεχρι τα πραγματικα καλα και γρηγορα αυτοκινητα.

Πιστευω οτι σε αυτο το φορουμ υπαρχουν πολυ λιγωτερο 'κολλημενοι' απο τα αλλα συναδελφα.

Μην ξεχναμε οτι και η υπερβολη μερικες φορες ειναι ψυχαγωγια αν την βλεπεις με αλλο ματι.

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχναμε οτι και η υπερβολη μερικες φορες ειναι ψυχαγωγια αν την βλεπεις με αλλο ματι.

+1 ....για αυτο το λόγο δεν έχω λογαριασμο αλλου (πχ dragster) παρα μονο εδω .

Και ενω έχω τρέλα με τα αυτοκινητα εδω και 20 χρόνια !!

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εγω που ειμαι αναμεσα σε opc και gti polo ποιο να παρω?το πολο ειναι σε επιπεδο σαλονιου παρα πολυ καλυτερο απο το opc.εγω σκεφτομαι να το βελτιωσω οποιο και να παρω μεχρι stage 1.το κορσα μου αρεσει πολυ αλλα ειναι πολυφορεμενο..ειδικα σε μπλε και ασπρο.επισης ακουω οτι σπανε ευκολα ειδικα stage 1.απο την αλλη το πολο ειναι καινιουρο οποτε δεν θα πολυ κυκλοφορει το gti.το ειδα βουλα σε ασπρο κ επα8α πλακα γαμαει αλλα εχω τωρα λεον 1.4 tsi του 2009 και μ φανηκε λιγο μικρο:thumbsup: τελικα ποιο ειναι καλυτερο?το πολο κανει full extra 21.000 περιποθ ενω το κορσα 24+

Link to comment
Share on other sites

Ε, δικαιολογειται να ειναι και λιγο κολλημενοι οσοι εχουν και την περιστασιακη ασχολια της κοντρας. Απο κει και περα ο καθενας μπορει να παρει τα θετικα και αντικειμενικα και να αφησει τα αρνητικα και υποκειμενικα εκτος.

Αυτο συμβαινει σε ολα τα φορουμ απο την κατσαρολα μεχρι τα πραγματικα καλα και γρηγορα αυτοκινητα.

Πιστευω οτι σε αυτο το φορουμ υπαρχουν πολυ λιγωτερο 'κολλημενοι' απο τα αλλα συναδελφα.

Μην ξεχναμε οτι και η υπερβολη μερικες φορες ειναι ψυχαγωγια αν την βλεπεις με αλλο ματι.

Δικαιολογήτε αρκεί να υπάρχουν έστω κάποια Α επιχειρήματα. Δεν θα το έλεγα ότι υπάρχουν λιγότεροι αλλά ισάριθμοι. Όταν όμως θέλεις να κάνεις σοβαρή κουβέντα, η υπερβολή σε "εξοργίζει". Όταν κάνεις χαβαλέ, είναι καλή.

Απο το λίγο που παρακαλουθώ πάντως βλέπω με ιδιαίτερη χαρά ότι υπάρχουν σοβαρά άτομα που ναι μεν αγαπάνε το αμάξι του και κατά συνέπεια και την μάρκα του αλλά δεν είναι κολλημένοι οπότε μ αρέσει να συζητάω με τέτοια άτομα.

ρε παιδια εγω που ειμαι αναμεσα σε opc και gti polo ποιο να παρω?το πολο ειναι σε επιπεδο σαλονιου παρα πολυ καλυτερο απο το opc.εγω σκεφτομαι να το βελτιωσω οποιο και να παρω μεχρι stage 1.το κορσα μου αρεσει πολυ αλλα ειναι πολυφορεμενο..ειδικα σε μπλε και ασπρο.επισης ακουω οτι σπανε ευκολα ειδικα stage 1.απο την αλλη το πολο ειναι καινιουρο οποτε δεν θα πολυ κυκλοφορει το gti.το ειδα βουλα σε ασπρο κ επα8α πλακα γαμαει αλλα εχω τωρα λεον 1.4 tsi του 2009 και μ φανηκε λιγο μικρο:wacko: τελικα ποιο ειναι καλυτερο?το πολο κανει full extra 21.000 περιποθ ενω το κορσα 24+

Το πρόβλημα με τα Corsa OPC / Astra GTC 1.6T έχει λυθεί εδώ και καιρό, έχει βρεθεί το φάρμακο πλέον, οπότε μη σε ανησυχεί αυτό. Υπάρχουν πολλά Ζ16 που δουλεύουν ΦΠΕ IC εδώ και αρκετά χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς πρόβληματα!

Απο κει και πέρα πιστεύω πως το OPC είναι ποιο αλήτικο απο τα άλλα, με χειροκίνητο σαζμάν να "παλεύεις" με τις αλλαγές ενώ το GTi το θεωρώ ποιο κυριλέ για την κατηγορία του. Το Corsa OPC έχει γίνει facelift πλέον οπότε θα διαφέρεις λιγάκι απο τα υπόλοιπα που κυκλοφορούν.

Το καλύτερο θα το κρίνεις εσύ ανάλογα τα δικά σου γούστα.

Πάντως μια συμβουλή, πάνε να τα οδηγήσεις και τα 2 για να ξέρεις με τι έχεις να κάνεις.

Link to comment
Share on other sites

θα σας τα πω εγώ παιδιά για να μάθετε

Alfa romeo= δεν έχει γρήγορα αυτοκίνητα – audi = πάρε vw είναι το ίδιο και ποιο φθηνό – bmw= αρχική τιμή 50 χήνες χαλαρά – fiat= κάνει πολλές προσπαθείς και τα πάει πολύ καλά ( αλλά είναι ιταλικά )- ford = αν δεν είναι RS δεν λέει …. Τα rs είναι στροφαμαξα – Honda = xaxa δεν περιγράφω άλλο – lotus= πολύ μπροστά – mazda= και βήμα δεν πάνε και λάδια καίνε (rx rulz lol)-mercedes=παππούς γιαγιά Γερμανία- mini= πιρακια κάθε πρωί- Mitsubishi = με την EVARA την κούκλα και το mini evo czt ( ποιότητα -0) – Nissan = στην Αγγλία datsun – opel = από πού να αρχίσω ( corsa opc τάφος , astra gtc τάφος ,astra opc άστριφτος τάφος . αν πας opel πάρε ένα agila ) – Peugeot = ζωηρά και στριφτερα ( μερικά όχι όλα ) – Renault = μερικά μοντέλα προσεγμένα απλά Γ@μ@ν3 – saab = αέρα λολ – seat = μαϊμού και ιμιτασιόν – skoda = το ίδιο με την seat – Subaru = αν δεν είναι sti δεν λέει – Suzuki = κανονικά κατσίκια πάνε όπου να ναι – Toyota = απίστευτα σε αντοχές μοτέρ ( για αυτούς που θέλουν αυτοκίνητα για 50 χρόνια ) – vw = όλα καλά και χρυσά αλλά οι Ν75 και η Ν200+ κάτι ψιλά όλο προβλήματα είναι – Volvo = με νέο αερόσακο για τον ΜΠΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΠΠΠ

Αυτά από εμένα γεια σας …

Alfa Romeo: Θα ήθελαν τα VW να μπορούν να κινηθούν με την χάρη και το τιμόνι μιας Alfa. Τώρα με τα tsi όλοι γίναμε ξαφνικά γρήγοροι. ΕΛΕΟΣ.

Audi: Η διαφορά μεταξύ ενός Audi με ένα VW είναι ακριβώς όση είναι και μεταξύ VW και Skoda. Μη λέμε και μ@λ@κίες.

BMW: Ακόμη κι ένα ταπεινό 320 σε κάνει να κατεβαίνεις χαρούμενος από το κάθισμά του. Επίσης εδώ και τόσα χρόνια έχει σαρώσει τα βραβεία και ειδικότερα οι κινητήρες τους είναι "αλλού"¨. Βλέπεις δεν τους ενδιαφέρει 14άρια, αλλά σοβαρά και ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ σύνολα.

Fiat: Με τρελές πιέσεις για να βγάλουν 150άλογα από ένα 14άρι μοτέρ. Παρόλα αυτά, η τεχνολογία twinair είναι πολύ μπροστά και για ακόμη μία φορά ο Ιταλός δείχνει τον δρόμο στα μικρά turbo...

Ford: Και RS να είναι, είναι για πέταμα. Αν για να βγάλεις 300Ps θέλεις 2,5λίτρα τούρμπο και κατανάλωση 20lit τότε sorry αλλά να το χ¤σω το μπλοκέ σας.

Honda: xaxa, περιέγραψε, θέλω να γελάσω

Lotus: VVTLi της Toyota φοράει, τα 140άρια καίνε τα μαλλιά τους σε λάδι και τα 192 τα απέσυρε η Toyota. Παρόλα αυτά είναι ελαφρύ αλλά δεν θα το χαρακτήριζα "αμάξι". Αμάξι είναι αυτό που μπαίνει μέσα και ο παππούς μου και σε Lotus δεν μπορεί να μπει. ¶λλο "καθημερινό αυτοκίνητο" και άλλο "ειδική κατασκευή".

Mazda: Ακόμη κι αν καίνε λάδι (μερικές φορές καίνε και λιγότερο από τα Vag μας) έχουν τρομερό στήσιμο (μιλάω για το RX8) και πάντα κατεβαίνεις με ένα χαμόγελο από αυτό το αυτοκίνητο (άσχετα που μόλις πας βενζινάδικο σου φεύγει με μιας)

Mercedes: ¶ναψε ένα κεράκι για αυτή την εταιρία, διότι αν δεν υπήρχε δεν θα είχες ούτε ABS, ούτε ESP, ούτε ούτε ούτε... Επίσης κάτι που ξέρουν λίγοι, η Mercedes ήταν η πρώτη εταιρία που έβγαλε στην παραγωγή αυτοκίνητο με turbo (σε S-Class).

Mitsubishi: Ούτε Evo θα έπαιρνα (αν και αντικειμενικά είναι εξαιρετικό) ούτε την κάσα το CZT. Δεν είναι μαγκιά να πηγαίνει γρήγορα ένα letter-box ενός τόνου με 150κιλά. ¶ντε να το στρίψεις το ρημάδι και θα με θυμηθείς. Τώρα για το Evo, 50χιλιάρικα για 300 τετρακίνητα άλογα ΚΑΙ ΜΟΝΟ, δεν τα έδινα. Τα λεφτά δεν τα βρίσκω στον δρόμο.

Nissan: Δεν έχω ασχοληθεί ποτέ μου, αλλά το GTR ρίχνει σε Porsche 911 Turbo.

Opel: Από που να σου απαντήσω... Corsa Opc - εξαιρετικό μέσα έξω και στρίβει (είμαι σίγουρος οτι δεν το έχεις οδηγήσει γι'αυτό το λες και τάφο. Επίσης σου κάνει "πλάκα" για την πλάκα του). Το Astra OPC αν έχεις πολλά κιλά @@ και χέρια πάει αέρα. Τώρα η κουλαμάρα του καθενός έχει μεταφραστεί ως "δεν στρίβει". Μπορεί να μην είναι τέλειο, αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση για πέταμα.

Peugeot: Αν μιλάμε για το σήμερα, φοράνε κινητήρες της BMW και έχουν 5άρι σασμάν. Ζωηρά ήταν κάποτε, τώρα έχουν γίνει "άχρωμα". Αν θέλεις "χρώμα" πάρε Clio RS ή τουλάχιστον Cooper S.

Renault: Πέρα από το R26R και το Clio RS τα οποία είναι εργαλεία (αλλά θέλουν γνώστη πίσω από το τιμόνι) όλα τα άλλα απλώς αδιάφορα.

Saab: Στην τιμή που σου το δίνουν και με τον χαρακτήρα που έχουν (άκρως Σκανδιναβικός) απλά δεν κάνουν για Ευρώπη. Ένα πολυτελές Opel θα έλεγα.

Subaru: Φανταστικό διαφορικό στα STi και Boxer κινητήρες. Είναι αυτοκίνητα του γούστου μου και σε νορμάλ σχετικά τιμές.

Toyota: Κάποτε, τα Toyota τα κρατούσες 30 χρόνια. Τώρα χαλάνε ευκολότερα από ένα Tsi.

Seat-Skoda: Ότι είπα και για τα Audi παραπάνω. Όσοι έχουμε VW νομίζουμε πως πιάσαμε το παππά από τα @@. Χαλαρώστε λιγάκι.

Ότι κουλό θέλει κανείς, μπορεί να το ακούσει..

Όσο για την audi η ποιότητα της είναι ένα με δύο επίπεδα παραπάνω απο την vw...

Α, ευτυχώς υπάρχει και κάποιος "ανόητος" που πιστεύει το ίδιο με εμένα...

...μετά απλά έκανε το αυτοκίνητο του Έλληνα καραβανά OPEL ASTRA ασημή 1,4

Ναι, το ίδιο βέβαια κάνει και η VW τώρα. Golf V TSI σε μαύρο.

Παίδες, ας είμαστε λιγάκι λογικοί σε αυτά που λέμε. Αμάξια είναι όλα και έχουν τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους.

Ααα, και κάτι ακόμη! ΟΧΙ, δεν οδηγούμε τα "απόλυτα εργαλεία". Ένα αυτοκίνητο των 20-25k ευρώ οδηγούμε και ΤΙΠΟΤΑ παραπάνω.

Για τους αθεράπευτους, τα περαστικά μου

new_iloveyou.gif all.

Αλέξανδρος

Link to comment
Share on other sites

Δε σε κανω quote alexisp γιατι με τοσο μεγαλο ποστ θα εχουμε προβλημα new_iloveyou.gif

Συμφωνω σε ολα απολυτα!Στα αμαξια του λαου να προσθεσω και το scirocco σε ασπρο! new_killother.gif

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σχεδόν σε όλα και ειδικότερα για αυτά που λες για την Audi BMW Mercedes.

Και αυτό που με έχει ξενερώσει απο την VW είναι ο σχεδιασμός .

http://img684.imageshack.us/i/untitl109402537.jpg/

Βλέπετε κάνει κοινό ;;; new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

Edited by TwoFaCe
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σχεδόν σε όλα και ειδικότερα για αυτά που λες για την Audi BMW Mercedes.

Και αυτό που με έχει ξενερώσει απο την VW είναι ο σχεδιασμός .

http://img684.imageshack.us/i/untitl109402537.jpg/

Βλέπετε κάνει κοινό ;;; new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.gif

χααχαχαχαχα

καλα πλακα μας κανεις ρε Γιωργο?

γιατι τα Audi ΔΕΝ ειναι ολα μπροστα καρμπον???

τα οεπλ δεν εχουν κοινα πατηματα???

να πουμε για το φεισλιφτ του κορσα που ειναι καρμπον του αστρα μπροστα???

να πουμε για τα πεζο που ειναι ολα καρμπον??

τι να πουμε???

ολες οι εταιριες σε καθε σειρα μοντελων βγαζουν καποιο Style και το περνανε σε ολα τα μοντελα τους. -

τεσπα

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Πάντως αν υπάρχουν φράγκα, για εμένα τα BMW είναι η κορυφή.

Εδώ, ακόμη και 116 να οδηγήσεις που είναι κλινικώς νεκρή, έχει τρομερό setup!

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Honda: xaxa, περιέγραψε, θέλω να γελάσω

Ειδικά αυτά τα S2000 και τα Type-R, ρε παιδί μου σιχαίνομαι να τα βλέπω. Κάνουν και έναν περίεργο θόρυβο μετά τις 4500rpm. Χάλια χάλια. Απαπα.

Link to comment
Share on other sites

Ειδικά αυτά τα S2000 και τα Type-R, ρε παιδί μου σιχαίνομαι να τα βλέπω. Κάνουν και έναν περίεργο θόρυβο μετά τις 4500rpm. Χάλια χάλια. Απαπα.

new_lol.gif άπαιχτος! χαχαχα!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε alexisp αν και με το ετεροχρονισμενο ποστ/απαντηση σου ισως να λες καποια σωστα πραγματα μην ξεχνας οτι ειναι ακρως υποκειμενικα (οπως ολων μας φυσικα) και λιγο υπερβολικα.

Alfa Romeo. Συμφωνω στις αρετες τους, τιμονι/στησιμο (ξεχασες το φρεναρισμα που και εκει ειναι πολυ καλα). Προς τι η κακια με τα tsi, δηλ για την κατηγορια τους/λεφτα τους δεν ειναι απο τα πιο σβελτα, ποιοτικα, διαχρονικα αλλα και δεδομενου του χαρακτηρα τους αρκετα καλα στημενα?

Audi. Ναι σιγουρα υπαρχει διαφορα ποιοτητας υπερ της Audi αλλα δεν δικαιολογει απολυτα και την διαφορα τιμης στα αναλογως συγκρισιμα μοντελα. Τα Α3 αρχιζουν απο 5 χιλ + παραπανω σε συγκριση με το αναλογο Γκολφ. Εκτος απο το esp που εχουν στανταρ δεν εχουν κατι αλλο. Ασε που το Α3 ειναι ακομα πανω σε παλιοτερο πλαισιο και ακομα 4στερο.

BMW. Σε ΚΑΜΜΙΑ περιπτωση δεν δικαιολογει την χαωδη διαφορα τιμης απο τον ανταγωνισμο.

Προσωπικα ειχα οδηγησει μια 318 πριν απο μερικα χρονια (χωρις esp) και με τρομαξε. Με το esp στανταρ ξερω οτι ειναι διαφορετικα τα πραγματα καθως πατανε πολυ καλα ακομα και η σειρα 1.

Πολυ ακριβα ομως.

Αξιοπιστια??? Η BMW?? Αυτο εντελως φιλικα πρεπει να ειναι ανεκδοτο.

Οι κινητηρες τους εχουν σαρωσει τα βραβεια? Ποια βραβεια? Αυτα των 3λιτρων και πανω? Σε ποιους απευθυνονται αυτοι οι κινητηρες? Σε μας??

Δεν ασχολουνται με 1.4 turbo/kompressor κλπ? Πιστευω οτι πρεπει αυτος ο 1.6 ατμοσφαιρικος τους να εχει και αυτος σαρωσει ολα τα βραβεια για να επιμενουν!!

Fiat. Ο Ιταλος για μια ακομα φορα δειχνει τον δρομο στα μικρα turbo? Μηπως αναφερεσαι στην προιστορια του Punto/Uno turbo? Εκει δηλαδη πατησαν η VW πριν 5 χρονια και οι υπολοιποι πριν 2 χρονια για να εξελιξουν τα μικρα turbo?

Mε τρελες πιεσεις για να βγαλουν 150 αλογα απο 140αρι μοτερ? Αναφερεσαι στα τωρινα η στα περασμενα?

Mitsubishi. Σου φαινονται δηλαδη πολλα τα 50 χιλ για 300 αλογα/τετρακινηση/στησιμο/πατημα WRC

ενω τα 55 χιλ που κανει το Audi TT το διλιτρο με τα 200 αλογα και μονο μπροστα κινηση ειναι

'επενδυση/ευκαιρια'? Φιλε μου με 50 χιλ παιρνεις αυτοκινητο ετοιμο για αγωνες και λες οτι ειναι πολλα τα λεφτα? Εχεις ιδεα το τι τεχνολογια κουβαλαει αυτο το αυτοκινητο και ποσες χιλιαδες ωρες αγωνων και δοκιμων σε χωμα/χιονια/πετρες/ασφαλτο και οτι αλλο φανταστεις εχουν γινει για να μπορεσεις εσυ με αυτα τα 'πεταμενα' 50 χιλ να εχεις το προνομιο να καθεσαι πισω απο το τιμονι του? Δεν προχωραω πιο πολυ γιατι ειναι καθαρα ιεροσυλια να προσπαθω να δικαιολογησω τα εντελως αυτονοητα.

Κατι αναλογο της δικης σου Audi ποσο θα κοστιζε? Οπωσδηποτε τα διπλασια.

Εδω το s3 κανει τωρα 55 χιλ +, Αν δεν ειναι αυτα πεταμενα λεφτα τι ειναι????

Nissan. Ωραια συγκριση με την Porsche!!! Eντελως ιδια κατηγορια το gtr με την 911 turbo.

Yπαρχει φιλε μου καμμια επαφη? Εσυ δηλαδη κοιτας μονο τις απολυτες επιδοσεις και θα προτιμουσες να οδηγεις gtr αντι 911 turbo?

Ουτε Αμερικανος δεν θα το εκανε αυτο.

Opel. Καλα, τιμια, ομορφα αυτοκινητα και με γκαζι στις γρηγορες εκδοσεις τους. Το οτι δεν στριβουν (τα γρηγορα) ειναι γνωστο και δεν ειναι μυστικο. Αυτα δεν τα παιρνεις για να στριβεις αλλα για να εχεις δυναμη σε ευθεια και ανοιχτους δρομους. Δεν ειναι λυση το οτι πρεπει να εισαι Loeb/Hirvonen/Gronholm για να τα οδηγησεις σε πιεση.

Για τα λεφτα τους ειναι πολυ καλα και εξαλλου δεν τα παιρνεις για να κανεις αναβασεις και αγωνες

οπως βεβαια και τα περισσοτερα αυτοκινητα.

Subaru. Μου φαινεται παραξενο πως τα 50 χιλ + του sti δεν ειναι για πεταμα και ειναι του γουστου σου ενω ειναι σχετικα ιδια κατηγορια με το evo.

Eγω παντως αν ειχα την δυνατοτητα θα επαιρνα απο ενα, οχι για να παω για καφε, αλλα για να

φευγω μονος μου και να ξεφευγω.

Toyota. Τωρα τα ισοπεδωσες. Ειπαμε αλλα οχι και οτι χαλανε πιο συχνα απο τα tsi!

Aληθεια τα Audi δεν χαλανε ποτε?? Απο τι κατασκευαζονται η μηπως ειναι ξεχωριστη τεχνολογια απο τα ταπεινα VW/SKODA/SEAT? Ισα ισα επειδη ειναι πιο 'φορτωμενα' γενικα εχουν και περισσοτερες πιθανοτητες ζημιας.

Eσυ δηλαδη που εχεις Audi μηπως νομιζεις οτι εχεις κατι το ιδιαιτερο/μοναδικο και αφθαρτο?

Σιγουρα δεν πιστευω οτι αυτο νομιζεις αλλα απο την αλλη δεν ειναι και λογικο να τα βαζεις και με 'μικροτερους' δηλ εμας με τα ταπεινα 'τσι' μας. Ειπαμε ας τον τρελο στην τρελα του. Γιατι να του στερεις κατι που δεν μπορεις να του δωσεις? Αν θελει καποιος να πιστευει οτι εχει καλυτερο αυτοκινητο γιατι να τον στενοχωρεις?. Ασε τον να χαρει. Τι σημασια εχει αν μπορεσεις στην καλυτερη να του αποδειξεις οτι μπορει να ειναι λαθος? Τι κερδιζεις? Τιποτα.

Προς θεου μην με παρεξηγεις αλλα αν δεν συμφωνεις με κατι που λεει καποιος αλλος δεν σου δινει το δικαιωμα να λες οτι ο αλλος λεει 'κουλα'. Ποιος ειναι ο αντικειμενικος κριτης των πραγματων? Εσυ/εγω, ποιος? Το πιθανοτερο ειναι κανενας μας και γι'αυτο να μην κρινουμε αλλους γιατι σιγουρα θα κριθουμε.

Ολων η γνωμη ειναι σεβαστη οσο λαθος και αν μας φαινεται και απο την στιγμη που δεν αφορα προσωπικα εμας δεν εχουμε δικαιωμα να την κρινουμε/κατακρινουμε ποσο μαλλον να την υποτιμουμε με χαρακτηρισμους.

Συγγνωμη για το μακροσκελες αλλα αρχιζοντας δεν πιστευα οτι θα εφτανα τοσο.

Link to comment
Share on other sites

φιλε Kirra συμφωνω σε πολλα απο αυτα που λες.οσο για το audi και μαλιστα το tt oy px to ττσ kanei 20-30 παραπανω απο s3 κι ολας...τι να πω φουμαρα πουλαει η audi θα παρω slk οχι το tt πιστεψε με η διαφορα ειναι οσο skoda-vw audi-vw αφου τη λες ιδια αλλα και πολυ μεφαλυτερι :) και ποιοτητα και εξυπηρετηση και μουρη και τα παντα...περαστικα :)

το evo ειναι ολα αυτα που λεει ο κιρα και πολλες ομορφες στιγμες...εσυ απλα εχεις ενα glamour cabrio...δεν βρισκω και το ποστ του σ8ν που ειχε ττ αν το βρει καποιος ας το ποσταρι :lol:

Link to comment
Share on other sites

Opel. Καλα, τιμια, ομορφα αυτοκινητα και με γκαζι στις γρηγορες εκδοσεις τους. Το οτι δεν στριβουν (τα γρηγορα) ειναι γνωστο και δεν ειναι μυστικο. Αυτα δεν τα παιρνεις για να στριβεις αλλα για να εχεις δυναμη σε ευθεια και ανοιχτους δρομους. Δεν ειναι λυση το οτι πρεπει να εισαι Loeb/Hirvonen/Gronholm για να τα οδηγησεις σε πιεση.

Ωραίο ποστ αλλά νομίζω ότι αυτή η καραμέλα "τα OPEL δεν στρίβουν" πρέπει να σταματήσει...Βασιζόμενος σε τι λές ότι δεν στρίβει ? Σε αυτά που έχουν πει κάποιοι δημοσιογράφοι ? Οι χρόνοι σε πίστες λένε άλλα...

Σε παρακαλώ, βρείτε κάτι άλλο να πείτε!!!

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικα αυτα τα περιοδικα και οι δοκιμες τους ειναι τελιως οτι να ναι! Θα συμφωνησω με τον φιλο παραπανω οτι ειναι μια καραμελα! Οι χρονοι πιστας απο τα ''γρηγορα'' opel ειναι αρκετα καλοι σε σχεση με αυτοκινητα της κατηγοριας τους!

Link to comment
Share on other sites

παντως εγω διαβαζω σε διαφορα site ελληνικων περιοδικων πως το κορσα ειναι πιο αγωνιστικα στημενο απο το πολο.εχει καλυτερα φρενα πχ λενε.τελικα πιο γρηγορα ειναι το πολο?ρωταω γιατι ακουω διαφορα και δεν ξερω.

Link to comment
Share on other sites

φιλος με Polo Gti εκανε φιλικο πάτημα με Αbarth 500αράκι 170 (προγραμμα - εξατμηση -φιλτρο ) και το αποτελεσμα , ήταν στο περίπου μαζί .

Μάλλον παιει πολύ καλά το polaki , πρεπει να πηγαίνει (2 αμάξια) καλυτερα και απο Corsa νορμαλ και απο 207rc

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι?το κορσα ειανι 12 αλογα παραπανω απο το πολο και τα ιδια κιλα.το κιβωτιο μπορει να καλυψει αυτη την διαφορα?μου φαινεται λιγο περιεργο.παντως το κορσα ειναι πιο σπορ πιο μυωδες απο το πολο αλλα ειναι opel..

Link to comment
Share on other sites

Πόσα κιλά είναι το polo ;;; Το Corsa μετρημένο είναι 1250 + οδηγό.

Επίσης σίγουρα το polo δεν θα είναι 180 καθώς πάντα βγάζει λίγο πιο πάνω και ναι τουλάχιστον 1 αμάξι μπορεί να καλύψει λόγο κιβωτίου

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.