Jump to content
midkin

Boulekos Project 1.4 Tsi

Recommended Posts

ακριβος...αφου απο θεμα αξιοπιστια η vw εχει βγει οφφ προπολλου..μια παρεα 6 φιλων με gti και εχουμε βαρεθει να συμαζευουμε τα ασυμαζευτα καθημερινα και δεν μιλαμε για βαλβιδες ν75..γιατι καποιος να παρει ενα μεταχειρο gti??αφου και τελει 600 ευρο θα εχει και ακριβοτερα ανταλακτικα και περισσοτερη καταναλωση.παμε παρακατω..το κρατος σε σφαζει για τα καλα αν εχεις 2000κιβικα και εχω φτασει να πληρωνω παραπανω απο τον μερσεντακια που εδωσε 60000ευρο και πειρε αμαξαρα...αυτος 240 τελει εγω 600 για ενα μπ@υρδελο..φαντασου τωρα να δωσεις 15-16 για ενα μεταχειρο gti και να πληρωνεις τον ακατεβατο...1.4 χιλιες φορες ουτος η αλλος και τα 2 τις ιδιες ζημιες βγαζουν πανω κατω ας γλυτωσω τουλαχιστων κανα χιλιαρικο το 3μηνο.. closedeyes.gif

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα αξιοπιστίας της VW δεν είναι όπως το γράφεις!

Το ότι εσύ και άλλοι 6 GTI έχετε προβλήματα δεν βγάζει αυτόματα την VW αναξιόπιστη εταιρία! Αν ήταν έτσι η VW θα ήταν στα δικαστήρια γιατί βγάζει σκάρτα αμάξια όπως λες!

Τα αυτοκίνητα είναι σαν το λαχείο! Όποια μάρκα και να πάρεις έχεις τις ίδιες πιθανότητες να σου βγάλει προβλήματα! Υπάρχουν αυτοκινητοβιομηχανίες που βγάζουν πραγματικά μάπα αυτοκίνητα με χοντρά προβλήματα! Ιδίως εάν είναι και μεταχειρισμένο τότε και το καλύτερο αμάξι να πάρεις αν ο προηγούμενο το έχει π*****ει τότε κλάφτα Χαράλαμπε...

Τα 1.4 TSI ΔΕΝ βγάζουν τις ίδιες ζημιές με τα 2.0 TFSI!!! Αν διαβάσεις λίγο στο φόρουμ, αλλά και να ρωτήσει τριγύρω θα καταλάβεις ότι είσαι λάθος!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

κανε μια βολτα απο mkv και βορτεξ και θα καταλαβεις για προβληματα σε 2λιτρα επεισης τα περισσοτερα αμαξια ειναι αγορασμενα καινουρια..και ας μην πιασουμε το δικο μου μιλαμε για μαμα αυτοκινητα μιλαμε για ζημειες σε ανταλακτικα κακης συναρμολογησης και αλλα..απ οσο θυμαμαι δουλευες και στην vw για θυμησου λιγο..

εν παση περιπτωση καλυτερα στην εποχη που ζουμε να μην ειναι 2λιτρο το αμαξι ειναι η γνωμη μου.το κρατος παραμονευει!!

Edited by Ane-fastrabbit
Link to comment
Share on other sites

Επειδή δούλεψα στην VW-Audi αλλά και στην Volvo και στην Ford, στην Hyundai και KIA, και τώρα έχω τα επίσημα στατιστικά ζημιών από τα Renault, ξέρω από ζημιές λίγο παραπάνω από κάποιους!

Και μπορώ να σας πω ότι τα πραγματικά προβλήματα που βγάζουν τα VW είναι λιγότερα και μικρότερου κόστους απο τις άλλες εταιρίες που έχω δουλέψει και δουλεύω! Πραγματικά προβλήματα εννοώ και εγώ αυτά για τα οποία φταίει το εργοστάσιο και όχι τα Μάπα συνεργεία που έχουμε στην Ελλάδα...

Μη δημιουργούμε λοιπόν μια αρνητική ατμόσφαιρα!

Μη ξεχνάμε ότι στα φόρουμ γράφουνε αυτοί που έχουν προβλήματα με τα αμάξια τους και ψάχνουν για λύση, και δεν γράφουν αυτοί που θέλουν να παινέψουν τα αμάξια τους!

Link to comment
Share on other sites

Παρότι ΔΕΝ είναι το κατάλληλο μέρος του φόρουμ για να ξεκινήσει μια τέτοια συζήτηση,

παρακαλώ πολύ σημειωστε μερικά χρήσιμα στοιχεία που πρεπει να γνωρίζετε όταν συγκρίνετε κινητήρες:

1) Ο κινητήρας 1.4 TSI ζυγίζει περισσοτερο από τον 2.0 TFSI

2) Ο κινητήρας 1.4 TSI κόστιζε περισσότερο στην VW για να παραχθεί από τον 2.0 TFSI

3) Ο κινητήρας 1.4 TSI είναι εξαιρετικά πολυπλοκότερος από τον 2.0 TFSI και έχει σαφώς περισσότερα

κινούμενα μέρη και ανταλλακτικά που φθείρονται.

4) Ένας 2.0 TFSI με 200 ίππους καταναλώνει λιγότερο από έναν 1.4 TSI με 200 ίππους όταν τους χρησιμοποιείς.

Για αυτούς τους λόγους και η συνέχισή του είναι αμφίβολη μακροπρόθεσμα.

Ωραία όλα αυτά για τα χαμηλότερα σήματα, τις ασφάλειες και την οικονομία.

Όταν χαλάσει στον 1.4 TSI ο ηλεκτρικός συμπλέκτης του κομπρέσσορα ή ο ίδιος ο κομπρέσσορας, ή το σύστημα

με το κλαπέτο εισαγωγής ή η αντλία τότε θα πάνε περίπατο όλα μαζί και η οικονομία στα σκουπίδια. Δεν είναι λίγα

που έχουν ήδη πάθει τέτοιες ζημιές λόγω φθοράς και χιλιομέτρων. Για σκάστρες και Ν75 δεν το συζητάμε καν.

Επομένως ωραίο το big turbo kit σαν ιδέα, σαν εμπορική υλοποίηση όμως στερείται ουσίας και πλεονεκτημάτων

σε σχέση με τον ανταγωνισμό από το ίδιο μοντέλο (Golf) με μεγαλύτερο κινητήρα.

Το κάναμε, δουλεύει, αλλά είναι απλώς μια ωραία μηχανολογική άσκηση με τεχνικό ενδιαφέρον για την υλοποίησή της.

Τίποτα περισσότερο!

Μπορεί να ενδιαφέρει μερικούς, σίγουρα όμως δεν λύνει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα της καθημερινότητάς μας, όπως

για παράδειγμα ένα πρόγραμμα πρώτου σταδίου. Golf V / VI υπάρχουν και με 300, 400 ή 500 ίππους χωρίς να χρειάζεται

να ζορίσουν έναν δύσμοιρο 1400άρη κινητήρα που δεν φταίει σε τίποτα επειδή εμείς είμαστε φτηνιάρηδες.

Τα big turbo kits ΔΕΝ είναι για ανθρώπους που σκέφτονται με τί λεφτά θα πληρώσουν το σήμα και την ασφάλεια.

Είναι για ανθρώπους με οικονομική ευχέρια, που τους περισσεύουν χρήματα για να κάνουν πειράματα.

Γιατί σε τελική ανάλυση ΔΕΝ ειναι απαραίτητα.

Edited by salex
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

παρ'οτι ειχα καποιες διαφωνιες..ετσι οπως το εθεσες θα συμφωνησω μαζι σου σε ολα.εχεις δικιο.

Link to comment
Share on other sites

Παρότι ΔΕΝ είναι το κατάλληλο μέρος του φόρουμ για να ξεκινήσει μια τέτοια συζήτηση,

παρακαλώ πολύ σημειωστε μερικά χρήσιμα στοιχεία που πρεπει να γνωρίζετε όταν συγκρίνετε κινητήρες:

1) Ο κινητήρας 1.4 TSI ζυγίζει περισσοτερο από τον 2.0 TFSI

2) Ο κινητήρας 1.4 TSI κόστιζε περισσότερο στην VW για να παραχθεί από τον 2.0 TFSI

3) Ο κινητήρας 1.4 TSI είναι εξαιρετικά πολυπλοκότερος από τον 2.0 TFSI και έχει σαφώς περισσότερα

κινούμενα μέρη και ανταλλακτικά που φθείρονται.

4) Ένας 2.0 TFSI με 200 ίππους καταναλώνει λιγότερο από έναν 1.4 TSI με 200 ίππους όταν τους χρησιμοποιείς.

Για αυτούς τους λόγους και η συνέχισή του είναι αμφίβολη μακροπρόθεσμα.

Ωραία όλα αυτά για τα χαμηλότερα σήματα, τις ασφάλειες και την οικονομία.

Όταν χαλάσει στον 1.4 TSI ο ηλεκτρικός συμπλέκτης του κομπρέσσορα ή ο ίδιος ο κομπρέσσορας, ή το σύστημα

με το κλαπέτο εισαγωγής ή η αντλία τότε θα πάνε περίπατο όλα μαζί και η οικονομία στα σκουπίδια. Δεν είναι λίγα

που έχουν ήδη πάθει τέτοιες ζημιές λόγω φθοράς και χιλιομέτρων. Για σκάστρες και Ν75 δεν το συζητάμε καν.

Επομένως ωραίο το big turbo kit σαν ιδέα, σαν εμπορική υλοποίηση όμως στερείται ουσίας και πλεονεκτημάτων

σε σχέση με τον ανταγωνισμό από το ίδιο μοντέλο (Golf) με μεγαλύτερο κινητήρα.

Το κάναμε, δουλεύει, αλλά είναι απλώς μια ωραία μηχανολογική άσκηση με τεχνικό ενδιαφέρον για την υλοποίησή της.

Τίποτα περισσότερο!

Μπορεί να ενδιαφέρει μερικούς, σίγουρα όμως δεν λύνει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα της καθημερινότητάς μας, όπως

για παράδειγμα ένα πρόγραμμα πρώτου σταδίου. Golf V / VI υπάρχουν και με 300, 400 ή 500 ίππους χωρίς να χρειάζεται

να ζορίσουν έναν δύσμοιρο 1400άρη κινητήρα που δεν φταίει σε τίποτα επειδή εμείς είμαστε φτηνιάρηδες.

Τα big turbo kits ΔΕΝ είναι για ανθρώπους που σκέφτονται με τί λεφτά θα πληρώσουν το σήμα και την ασφάλεια.

Είναι για ανθρώπους με οικονομική ευχέρια, που τους περισσεύουν χρήματα για να κάνουν πειράματα.

Γιατί σε τελική ανάλυση ΔΕΝ ειναι απαραίτητα.

Και εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου στα περισσότερα εκτός των ακόλουθων:

Ο 1.4 TSI δεν είναι πιο ακριβός για το εργοστάσιο απο τον 2.0 TFSI! Δεν συμφαίρει καμία αυτοκινητοβιομηχανία να "φτιάχνει" ακριβότερα σε παραγωγή αυτοκίνητα!

Μη ξεχνάμε οτι το τούρμπο, ο κομπρέσσορας, οι σκάστρες, οι Ν75 ΔΕΝ τις παράγει η VW, αλλά τρίτες εταιρίες! Οπότε δεν κόστησαν στο εργοστάσιο τα έξοδα ανάπτηξής τους και έξοδα παραγωγής τους παρα μόνο ένα μικρότερο σε σύνολο έξοδο αγοράς των εξαρτημάτων αυτών απο τους εξωτερικούς συνεργάτες!

Στόχος κάθε εταιρίας μαζικής παραγωγής είναι η μείωση του κόστους παραγωγής και η αύξηση των εσόδων της!

Τη στιγμή λοιπόν που κοστίζει λιγότερο στο εργοστάσιο η παραγωγή τέτοιων κινητήρων μικρότερου κιβισμού δεν υπάρχει ενδεχόμενο βραχυπρόθεσμης συνέχησης παραγωγής τους! Δεν είναι τυχαίο το οτι σταμάτησε το R32 των 3200κ.ε. και στη θέση του μπήκε ένας 2000κ.ε. του R20! Η κατάργηση των ατμοσφαιρικών 1.4 και η σταδιακή αντικατάσταση τους με τους TSI 1.2! Η αντικατάσταση των 1.6 FSI με τους TSI 1.4 140 και μετά 160 ίππων! Η μελλοντική αντικατάσταση των ατμοσφαιρικών 1.2 με τους TSI 1000κ.ε.

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

...... Δεν είναι τυχαίο το οτι σταμάτησε το R32 των 3200κ.ε. και στη θέση του μπήκε ένας 2000κ.ε. του R20! Η κατάργηση των ατμοσφαιρικών 1.4 και η σταδιακή αντικατάσταση τους με τους TSI 1.2! Η αντικατάσταση των 1.6 FSI με τους TSI 1.4 140 και μετά 160 ίππων! Η μελλοντική αντικατάσταση των ατμοσφαιρικών 1.2 με τους TSI 1000κ.ε.

Όλα αυτά τα παραδείγματα, είναι κινήσεις της vw για να βρίσκεται μπροστά από τον ανταγωνισμό και όχι κινήσεις μέιωσης κόστους. Όλα τα μοτέρ που αντικαταστάθηκαν δεν είχαν να επιδείξουν τίποτα αξιόλογο σήμερα. Δεν είναι δυνατόν π.χ. ο 1,2 tsi να κοστίζει λίγοτερο από τον απλο ατμοσφαιρικό 1600.

Link to comment
Share on other sites

Δίκιο έχει ο φίλος stef80. Δε χαλάς τόσες εργατοώρες εξέλιξης για νέα μοτέρ με στόχο τη μείωση εξόδων άμεσα...

Μην ξεχνάτε οτι το κόστος κατασκευής για το Mk5 σταμάτησε να είναι ζημιογόνο τους τελευταίους μήνες παραγωγής !

Συμφωνώ απόλυτα και με τον salex <<Τα big turbo kits ΔΕΝ είναι για ανθρώπους που σκέφτονται με τί λεφτά θα πληρώσουν το σήμα και την ασφάλεια.>>

Πες μας κι άλλα για τους διαλόγους με τους πελάτες που θέλουν 250hp και κατανάλωση 6,5 l/100km... xa xa xa

Link to comment
Share on other sites

Εργατοώρες εξέλιξης που λέτε ότι χαλάνε είναι λιγότερες αφού στην ουσία παίρνει μικρούς κινητήρες σε κυβισμό και τους "βάζει" ένα τούρμπο το οποίο δεν κατασκευάζει η ίδια η VW... άντε το πολύ και έναν κομπρέσσορα τον οποίο πάλι δεν κατασκευάζει η ίδια... Οπότε μάνι μάνι έχει γλιτώνει τις εργατοώρες εξέλιξης των τούρμπο, κομπρέσσορες, σκάστρες, Ν75,.....

Δεν είναι χαζή η VW να επιμένει στους TSI και να τους δίνει και σε Seat, Skoda!

Αν δεν συνέφερε το όλο project ΔΕΝ θα το συνέχιζε!

Εάν δεν είχε βάλει τον TSI η VW στα Golf V το 2006 και πέρα, δεν θα είχε σταματήσει να είναι ζημιογόνα η γραμμή παραγωγής της!

Κατά τα άλλα συμφωνώ και εγώ με τον salex!

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου ta6ape δεν έχεις δίκιο.

Πρώτον, ο 14άρης TSI κοστίζει περισσότερο από τον 2λιτρο TFSI κυρίως λόγω απόσβεσης κόστους εξέλιξης. Την συμφέρει όμως την VW για λόγους πωλήσεων, εκτός αν πιστεύεις πως αυτός που αγοράζει 14άρη θα αγόραζε το ίδιο εύκολα έναν δίλιτρο.

Δεύτερον, φυσικά και είχε(έχει) τεράστιο κόστος εξέλιξης! Δεν "τούρμπισε" απλά έναν 14άρη κινητήρα! Όλα τα μηχανικά μέρη και όλη η λειτουργία του μοτέρ θέλουνε μελέτη! Δεν είναι βελτιωτικός οίκος, να εκμεταλλεύεται τις εργοστασιακές ανοχές για να δώσει απλά λίγα άλογα παραπάνω, είναι σα να συγκρίνεις την ανέγερση ενός ουρανοξύστη με την διακοσμηση εσωτερικού χώρου του ρετιρέ του! Επίσης το ότι δίνει σε κάποιες εταιρείες το...φασόν για κάποια μέρη, δε σημαίνει ότι τα βρήκε έτοιμα!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, για να τελειώνουμε την μεγάλη παρένθεση που κάναμε σε αυτό το thread: αυτά που λέω δεν τα βγάζω από το μυαλό μου! Έχω σπουδάσει επάνω στο θέμα και έχω βρεθεί + μελετήσει αρκετές φορές σε γραμμή παραγωγής και εξέλιξης αυτοκινήτων, και στο σχεδιαστικό τμήμα στο οποίο ειδικεύομαι!

ΚΑΝΕΝΑ εργοστάσιο μαζικής παραγωγής δεν το συμφέρει να ξοδεύει χιλιάδες ώρες = χρήμα σε εξέλιξη μηχανική! Πάντα βρίσκει τον πιο οικονομικό τρόπο για να σχεδιάσει -> παράγει αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής! Δεν μιλάμε για Lamborghini, Ferrari... αλλά για εταιρίες Μαζικής παραγωγής!

Κανείς δεν μίλησε για απλό τούρμπισμα ενός 1,400άρι! Απλά είναι πιο οικονομικό να παράγει 1400 τούρμπο-κομπρέσορα απο το να παράγει 1800 κυβικά για να έχει τις ίδιες επιδόσεις!!!

Φασόν ΔΕΝ δίνει καμία εταιρία σε τρίτους προμηθευτές της!!! Αυτό που κάνει είναι να ζητάει εξαρτήματα (πχ: τούρμπο, Ν75,...) από τους συνεργάτες της και ΜΕΤΑ βρίσκει τρόπο να τα προσαρμόσει εκεί που τα χρειάζεται (πχ: επάνω στην εξαγωγή, ...)

Αυτά, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους!!!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ta6ape, αντί να το βλέπεις από τη σκοπιά του κόστους εξέλιξης, δες το από τη σκοπιά των πωλήσεων.

Εχει μεγάλο κόστος εξελιξης ο 1.2 tsi ή ο 1.4 tsi αλλα αν δεν είχε επενδύσει η vw δε θα πουλούσε ουτε τα μισα Golf απο οσα εχει πουλησει χαρη σε αυτους τους κινητηρες.

Link to comment
Share on other sites

Μίλησα σήμερα με τον Μπουλέκο και μου είπε πως το project ακυρώθηκε! Το σταματάνε λένε γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον. Πάντως άφησε να εννοηθεί πως αν βρεθεί ενδιαφερόμενος είναι διατεθημένος να το πραγματοποιήσει!

Link to comment
Share on other sites

γιατι αραγε? :drinks::thumbsup: ο "ενδιαφερόμενος" θα πλρηρωνε για το ολο project και θα ειχε καποια καλυψη αν κατι παει λαθος? η θα ηταν κατι σαν πειραμα χωρις καμια εγγυιση και οτι γινει εγινε?

Link to comment
Share on other sites

χμμμμμ.κριμα....

σε ειδα στο τει εσενα sillyhorse1rb5.gif (το Rocco σου βασικα)

κοιτουσα γυρο γυρο μηπως σε δω αλλα τπτ και μετα απο 5 λεπτα εφυγα

Link to comment
Share on other sites

τι ακριβως ψαχνει?? 1.4 τσι! 5αρι? 6αρι? rocco? dsg? χειρ.? ποσα χλμ ν εχει? 5κ-10κ-50κ? τι ζηταει απο το πηραμα? τι αναλαμβανει απο τ εξοδα? ξερει κανεις?

Link to comment
Share on other sites

γιατι αραγε? :):thumbsup: ο "ενδιαφερόμενος" θα πλρηρωνε για το ολο project και θα ειχε καποια καλυψη αν κατι παει λαθος? η θα ηταν κατι σαν πειραμα χωρις καμια εγγυιση και οτι γινει εγινε?

Βρε πάλι να αρχίσουμε τη συζήτηση περί ευθυνών, εγγυήσεων και καλύψεων;

Αν σε τρώει ο ποπός σου να ανεβάσεις το αυτοκίνητό σου από τα 140 άλογα στα 300, πιστεύεις ότι υπάρχει κανείς που θα σου

δώσει εγγύηση;

Το πολύ πολύ να σου δώσει κανένα φάσκελο όταν το σπάσεις και να σου πεί "στο είπα" ή "μπράβο".

Προφανώς είναι πείραμα. Αυτό έλειπε, να θεωρούνται αξιόπιστες εκ των προτέρων λύσεις που δεν έχουν δοκιμαστεί ποτέ ξανά.

Link to comment
Share on other sites

τι ακριβως ψαχνει?? 1.4 τσι! 5αρι? 6αρι? rocco? dsg? χειρ.? ποσα χλμ ν εχει? 5κ-10κ-50κ? τι ζηταει απο το πηραμα? τι αναλαμβανει απο τ εξοδα? ξερει κανεις?

Δεν ψάχνει τίποτα! Αν εσύ ψάχνεις το κάτι παραπάνω πας σε αυτόν! Είτε έχεις 1.4 tsi είτε οτιδήποτε άλλο...

Εννοείται πως δεν πρόκειται να σου πληρώσει τίποτα... Αν έχεις λεφτά και θες πας και συνεργάζεστε!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ψάχνει τίποτα! Αν εσύ ψάχνεις το κάτι παραπάνω πας σε αυτόν! Είτε έχεις 1.4 tsi είτε οτιδήποτε άλλο...

Εννοείται πως δεν πρόκειται να σου πληρώσει τίποτα... Αν έχεις λεφτά και θες πας και συνεργάζεστε!

w8 ρε mid! μιλαμε για πολλα λ7! αν τ πληρωση ολα ο ιδιοκτητης το εδινε κ επερνε gti 1o σταδιο!γτ ν σου εμπειστευτει την περιουσια του για ενα προτζεκτ που μπορει ν μν βγει!!! δν του λεει μπορω ν το κανω γτ θ το ειχε κανει! του λεει παμε κ βλεπουμε! δν ξερω μπορει ν κανω λαθος αλλα ετσι το βλεπω!ολα τα project cars ειναι πληρωμενα κυριως απο τον βελτιωτη!

Link to comment
Share on other sites

w8 ρε mid! μιλαμε για πολλα λ7! αν τ πληρωση ολα ο ιδιοκτητης το εδινε κ επερνε gti 1o σταδιο!γτ ν σου εμπειστευτει την περιουσια του για ενα προτζεκτ που μπορει ν μν βγει!!! δν του λεει μπορω ν το κανω γτ θ το ειχε κανει! του λεει παμε κ βλεπουμε! δν ξερω μπορει ν κανω λαθος αλλα ετσι το βλεπω!ολα τα project cars ειναι πληρωμενα κυριως απο τον βελτιωτη!

Ο Μπουλέκος θεωρεί πως θα βγει! Το μόνο που δεν μπορεί να πει με σιγουριά είναι πόσα άλογα θα έχεις εν τέλει!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.