Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
maria_tsi

Διαγωνισμοσ

Recommended Posts

ΣΤΑ 3000ΧΛΜ ΑΛΛΑΞΑ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΣΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ

ΣΤΑ 24000ΧΛΜ ΣΥΝΧΡΟΝΙΖΕ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΤΡΙΤΗΣ(ΕΚΑΝΕ ΛΕΣ Κ ΚΟΥΡΕΥΑ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΝΩ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΒΑΖΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΝ ΚΙΟΛΑΣ)ΣΤΑ 37000ΧΛΜ ΜΠΕΚ Κ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΣΤΟ ΣΑΖΜΑΝ ΣΤΑ 54000ΧΛΜ ΚΑΔΕΝΑ(ΝΑΙ ΚΑΔΕΝΑ) Κ ΤΩΡΑ 66000ΧΛΜ 2 ΑΙΣΘΗΤΙΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΩΝΑΝ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΜΙΑ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ ΠΟΥ ΕΡΙΧΝΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ....ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ...ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ!!ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΚΑΛΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΣΤΑ 3000ΧΛΜ ΑΛΛΑΞΑ ΜΙΑ ΒΑΛΒΙΔΑ ΣΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ

ΣΤΑ 24000ΧΛΜ ΣΥΝΧΡΟΝΙΖΕ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΤΡΙΤΗΣ(ΕΚΑΝΕ ΛΕΣ Κ ΚΟΥΡΕΥΑ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΝΩ ΕΓΩ ΤΗΝ ΕΒΑΖΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΑΝ ΚΙΟΛΑΣ)ΣΤΑ 37000ΧΛΜ ΜΠΕΚ Κ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΣΤΟ ΣΑΖΜΑΝ ΣΤΑ 54000ΧΛΜ ΚΑΔΕΝΑ(ΝΑΙ ΚΑΔΕΝΑ) Κ ΤΩΡΑ 66000ΧΛΜ 2 ΑΙΣΘΗΤΙΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΗΛΩΝΑΝ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΜΙΑ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ ΠΟΥ ΕΡΙΧΝΕ ΤΗΝ ΤΑΣΗ....ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΡΑΔΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ...ΔΕΥΤΕΡΑ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ!!ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΩ ΚΑΛΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΤΟ ΡΕΘΥΜΝΟ

και το κρατας ακομη πουλα το ή παρε κανενα γιαπωνεζικο δεν χαλανε ποτε....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαρια μαζι θα τα δώσουμε γιατι η vw παει απο το κακο στο χειρότερο, κριμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλα εμενα ενος χρονου αμαξη και αν πατησο σε ανομαλο δρομο μην πο λακουβες τριζουν τα παντα μεσα lol apla. να τα δωσουμε ρε νικολα και τι θα παρουμε?καλα αυτα μονο στα golf και γενικα στα αμαξια τις vw γινονται?οι audi,bmw η mercedes δεν εχουν προβληματα?

Edited by Sarul

Share this post


Link to post
Share on other sites

να τα δωσουμε ρε νικολα και τι θα παρουμε?καλα αυτα μονο στα golf και γενικα στα αμαξια τις vw γινονται?οι audi,bmw η mercedes δεν εχουν προβληματα?

Αυτο αναρωτιεμαι και εγω για το επομενο αυτοκινητο μου, γι' αυτο εχω γραφτει σε ολα τα club του πλανητη :(

πάντως το τσιρκο που γινεται εδω δεν το εχω δει πουθενα αλλου knife.gif

Golf Προβλήματα * 1.332 Θέματα * 17.942 Aπαντήσεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο αναρωτιεμαι και εγω για το επομενο αυτοκινητο μου, γι' αυτο εχω γραφτει σε ολα τα club του πλανητη :(

πάντως το τσιρκο που γινεται εδω δεν το εχω δει πουθενα αλλου knife.gif

Golf Προβλήματα * 1.332 Θέματα * 17.942 Aπαντήσεις

λογικο αφου η μιση + ελλαδα εχει και απο ενα golf πια.

ασε που τα μισα θεματα ειναι του τυπου ,''ακουω ενα βρουμ απο τη μηχανη ,λετε να σπασει ??'' :angry2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

golf 6 tsi 22000 χιλιομετρα ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ!!!το χω ξαναρωτησει μηπως ειμαι η εξαιρεση?????

Ωχ οχι ξεχασα ειχα ενα προβλημα.......ακουγα εναν ηχο σπαστικο στην αριστερη θηκη,μου επαιρνε τα αυτια σε καθε λακουβα!Ε,ειπα αχρηστα τα Golf ρε γαμωτο τι το θελα το παλιοαμαξο.Ημουν ετοιμος να προσθεσω στο Forum το 1200 θεμα για τριγμους και ηχους αλλα ανακαλυψα τελικα οτι.............χτυπουσε το κουτακι με τα προφυλακτικα μεσα στο ντουλαπακι.....αχ παλιοαμαξο γιατι δεν ειχε σχεδιασμενη θηκη και για αυτο???Αχρηστα αυτοκινητα ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΧΡΗΣΤΑ!!Ολο προβληματα!

( Υ.Γ. Δεν ειρωνευομαι κανεναν προσωπικα!)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανω πως δεν το ειδα αυτο το τοπικ.... χχαχαχααχαχχχα

Share this post


Link to post
Share on other sites

υπαρχουν και αυτοκινητα που δεν εχουν καψει ουτε λαμπακι πινακιδας.μην τα βαζουμε ολα στο ιδιο τσουβαλι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως στα VW έτσι και σε άλλα brands παρουσιάζονται προβλήματα. Η διαφορά πιστεύω βρίσκεται στο after sales support που στην περίπτωση μας "πονάει" και τελικά χαρακτιρίζει αρνητικά το προίον

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδιά έχοντας το 6άρι νομίζω ότι είστε λίγο υπερβολικοί

έχουμε τόσα άλογα στα πόδια μας σε λίγα κυβικά με πολύ μικρή κατανάλωση

για να γίνει αυτό χρειάζονται τόσα εξαρτήματα που αυξάνουν τις πιθανότητες να χαλάσει κάτι

θα μπορούσε ο compressor να είναι συνέχεια σε λειτουργία και να μήν υπήρχε ο "συμπλέκτης" στην αντλία νερού

θα έκαιγε και το αμάξι περισσότερο πατούσατε δε πατούσατε το γκάζι

τί προτιμάτε? γιατί αν είναι το 2ο μάλλον διαλέξατε λάθος αμάξι

πιστεύω ότι με το golf δεν έχουμε με τί να ασχοληθούμε και ψαχνόμαστε

το αμαξάκι μου παρόλο που είχε ελλατωματικό καντράν με την αγορά του, στα υπόλοιπα είναι ΑΡΙΣΤΟ (10/10 δηλαδή!) για τα λεφτά του

αλλιώς στα 22.000 με το κλειδί στο χέρ θα είχα πάρει

volvo c30 1.8 130hp που δε χωράει τίποτα και καίει τα άντερά του

fiat bravo (δεν μου άρεσε ούτε εξωτερικά ούτε εσωτερικά)

renault megane (που για να πάρεις esp πρέπει να κάνεις παραγγελία.....)

βρίζετε ένα αμάξι αλλά κοιτάτε και τις άλλες εταιρίες

μακάρι να υπήρχε ένα καλύτερο (ar gulie?) πέρυσι 3θυρο στα ίδια λεφτά με ίδιο εξοπλισμό και χαρακτηριστικά να έχω περισσότερες επιλογές

Edited by teodor_ch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παλι τα ιδια και τα ιδια.

Ποια αλλη μαρκα εχει βγαλει εδω και 5 χρονια τουρμπαμαξα (για να μην πω τουρμπο/κομπρεσσορ που απλα δεν υπαρχει πουθενα αλλου) στην κατηγορια μας και δεν εχει προβληματα? Ολες οι γιαπωνεζικες ακομα ειναι στην ατμοσφαιρα (εκτος του colt czt οπου επειδη εχω και γω σαν δευτερο Colt 1300αρι ομως, και μπαινω στο φορουμ και βλεπω ουκ ολιγα προβληματα) και οι υπολοιπες ευρωπαικες τωρα ξεκινησαν. Δεν θα πω για τα Μινι που ειχαν και κομπρεσσορα και τουρμπο τελευταια γιατ και αυτα δεν θεωρουνται απο τα αξιοπιστα και κοστιζουν και ενα σκασμο λεφτα σχετικα με το τι προσφερουν.

Αν θελετε να γινεται συγκριση ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤE αυτοκινητα διαφορετικης τεχνολογιας.

Αλλο ατμοσφαιρα, αλλο τουρμπο, αλλο τουρμπο/κομπρεσσορ, αλλο υβριδικο κλπ.

Αν θελετε συγκριση καντε στην ιδια κατηγορια τεχνολογιας και μετα να μιλατε πιο συγκεκριμενα.

Αυτη τη στιγμη το να συγκρινετε τα ατμοσφαιρικα γιαπωνεζικα μα τα τουρμπατα ευρωπαικα ειναι ΑΣΤΟΧΟ.

Σιγουρα τα γιαπωνεζικα ατμοσφαιρικα εχουν καλυτερη αξιοπιστια αλλα μεχρι εκει.Η αξιοπιστια ομως οπως ξερουμε δεν ειναι παντα το σημαντικοτερο κριτηριο για την αγορα του αυτοκινητου και στα αλλα τα ευρωπαικα ηταν παντα πιο μπροστα απο τα γιαπωνεζικα. Σε τουρμπο τι εχουν να δειξουν τα τελευταια 15 χρονια για να εχουμε αναλογη εικονα? Τιποτα (εκτος οπως ειπα για το czt αλλα και για το mazda 3 mps αλλα ποσα mps κυκλοφορησαν/κυκλοφορουν παροτι και γκαζι εχουν και καλη τιμη?), οποτε και δεν θα πρεπει να γiνεται ετσι ευκολα συγκριση και να τα χωνουμε στα VW.

Προβληματα υπαρχουν σε ολα τα αυτοκινητα διαφορετικα θα ειχαν κλεισει τα συνεργεια και οπως καταλαβενετε δεν υπαρχουν μονο συνεργεια ευρωπαικων αυτοκινητων.

Παντως συμβαινει και το αλλο παραξενο που ειναι λιγο ανεξηγητο. Υπαρχουν κομματια οπως μπορει αυτο της Μαριας που βγαζουν συνεχως προβληματα. Ειναι κατι σαν λαχειο ατυχιας. Εκει σιγουρα αναθεματιζεις την τυχη σου αλλα αυτο δεν συμβαινει με τα περισσοτερα.

Εγω και στo πρωτο tsi που ειχα αλλα και στο δευτερο που εχω τωρα δεν εχω κανενα προβλημα (45000 χλμ με το πρωτο και 35000 χλμ με το δευτερο)και μαλιστα το δευτερο με προγραμμα απο τα 5000 χλμ. Τωρα αν κατι γινει μετα πιθανον ειναι οπως και για ολα τα αυτοκινητα. Μην ξεχναμε οτι τεχνολογικα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ειναι πολυ περιπλοκα οποτε και μεγαλυτερη πιθανοτητα να γινει κατι. Στα δε συνηθισμενα προβληματα των Ν75/Ν249, συγχρονιζε 2ας, κλπ το μονο που μπορω να πω ειναι οτι για να μενει το κοστος χαμηλα αντισταθμιζοντας το κοστος της τεχνολογιας που κουβαλανε, αναγκαστικα και δυστυχως γινονται εκπτωσεις στην ποιοτητα ορισμενων εξαρτηματων/ανταλλακτικων και αυτη ειναι η κυρια αιτια.

Καλυτερα παντως αυτα παρα το πενταλ γκαζιου της Toyota που κολλαγε και σκοτωνε κοσμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

παιδιά έχοντας το 6άρι νομίζω ότι είστε λίγο υπερβολικοί

έχουμε τόσα άλογα στα πόδια μας σε λίγα κυβικά με πολύ μικρή κατανάλωση

για να γίνει αυτό χρειάζονται τόσα εξαρτήματα που αυξάνουν τις πιθανότητες να χαλάσει κάτι

θα μπορούσε ο compressor να είναι συνέχεια σε λειτουργία και να μήν υπήρχε ο "συμπλέκτης" στην αντλία νερού

θα έκαιγε και το αμάξι περισσότερο πατούσατε δε πατούσατε το γκάζι

τί προτιμάτε? γιατί αν είναι το 2ο μάλλον διαλέξατε λάθος αμάξι

πιστεύω ότι με το golf δεν έχουμε με τί να ασχοληθούμε και ψαχνόμαστε

το αμαξάκι μου παρόλο που είχε ελλατωματικό καντράν με την αγορά του, στα υπόλοιπα είναι ΑΡΙΣΤΟ (10/10 δηλαδή!) για τα λεφτά του

αλλιώς στα 22.000 με το κλειδί στο χέρ θα είχα πάρει

volvo c30 1.8 130hp που δε χωράει τίποτα και καίει τα άντερά του

fiat bravo (δεν μου άρεσε ούτε εξωτερικά ούτε εσωτερικά)

renault megane (που για να πάρεις esp πρέπει να κάνεις παραγγελία.....)

βρίζετε ένα αμάξι αλλά κοιτάτε και τις άλλες εταιρίες

μακάρι να υπήρχε ένα καλύτερο (ar gulie?) πέρυσι 3θυρο στα ίδια λεφτά με ίδιο εξοπλισμό και χαρακτηριστικά να έχω περισσότερες επιλογές

Παλι τα ιδια και τα ιδια.

Ποια αλλη μαρκα εχει βγαλει εδω και 5 χρονια τουρμπαμαξα (για να μην πω τουρμπο/κομπρεσσορ που απλα δεν υπαρχει πουθενα αλλου) στην κατηγορια μας και δεν εχει προβληματα? Ολες οι γιαπωνεζικες ακομα ειναι στην ατμοσφαιρα (εκτος του colt czt οπου επειδη εχω και γω σαν δευτερο Colt 1300αρι ομως, και μπαινω στο φορουμ και βλεπω ουκ ολιγα προβληματα) και οι υπολοιπες ευρωπαικες τωρα ξεκινησαν. Δεν θα πω για τα Μινι που ειχαν και κομπρεσσορα και τουρμπο τελευταια γιατ και αυτα δεν θεωρουνται απο τα αξιοπιστα και κοστιζουν και ενα σκασμο λεφτα σχετικα με το τι προσφερουν.

Αν θελετε να γινεται συγκριση ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤE αυτοκινητα διαφορετικης τεχνολογιας.

Αλλο ατμοσφαιρα, αλλο τουρμπο, αλλο τουρμπο/κομπρεσσορ, αλλο υβριδικο κλπ.

Αν θελετε συγκριση καντε στην ιδια κατηγορια τεχνολογιας και μετα να μιλατε πιο συγκεκριμενα.

Αυτη τη στιγμη το να συγκρινετε τα ατμοσφαιρικα γιαπωνεζικα μα τα τουρμπατα ευρωπαικα ειναι ΑΣΤΟΧΟ.

Σιγουρα τα γιαπωνεζικα ατμοσφαιρικα εχουν καλυτερη αξιοπιστια αλλα μεχρι εκει.Η αξιοπιστια ομως οπως ξερουμε δεν ειναι παντα το σημαντικοτερο κριτηριο για την αγορα του αυτοκινητου και στα αλλα τα ευρωπαικα ηταν παντα πιο μπροστα απο τα γιαπωνεζικα. Σε τουρμπο τι εχουν να δειξουν τα τελευταια 15 χρονια για να εχουμε αναλογη εικονα? Τιποτα (εκτος οπως ειπα για το czt αλλα και για το mazda 3 mps αλλα ποσα mps κυκλοφορησαν/κυκλοφορουν παροτι και γκαζι εχουν και καλη τιμη?), οποτε και δεν θα πρεπει να γiνεται ετσι ευκολα συγκριση και να τα χωνουμε στα VW.

Προβληματα υπαρχουν σε ολα τα αυτοκινητα διαφορετικα θα ειχαν κλεισει τα συνεργεια και οπως καταλαβενετε δεν υπαρχουν μονο συνεργεια ευρωπαικων αυτοκινητων.

Παντως συμβαινει και το αλλο παραξενο που ειναι λιγο ανεξηγητο. Υπαρχουν κομματια οπως μπορει αυτο της Μαριας που βγαζουν συνεχως προβληματα. Ειναι κατι σαν λαχειο ατυχιας. Εκει σιγουρα αναθεματιζεις την τυχη σου αλλα αυτο δεν συμβαινει με τα περισσοτερα.

Εγω και στo πρωτο tsi που ειχα αλλα και στο δευτερο που εχω τωρα δεν εχω κανενα προβλημα (45000 χλμ με το πρωτο και 35000 χλμ με το δευτερο)και μαλιστα το δευτερο με προγραμμα απο τα 5000 χλμ. Τωρα αν κατι γινει μετα πιθανον ειναι οπως και για ολα τα αυτοκινητα. Μην ξεχναμε οτι τεχνολογικα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα ειναι πολυ περιπλοκα οποτε και μεγαλυτερη πιθανοτητα να γινει κατι. Στα δε συνηθισμενα προβληματα των Ν75/Ν249, συγχρονιζε 2ας, κλπ το μονο που μπορω να πω ειναι οτι για να μενει το κοστος χαμηλα αντισταθμιζοντας το κοστος της τεχνολογιας που κουβαλανε, αναγκαστικα και δυστυχως γινονται εκπτωσεις στην ποιοτητα ορισμενων εξαρτηματων/ανταλλακτικων και αυτη ειναι η κυρια αιτια.

Καλυτερα παντως αυτα παρα το πενταλ γκαζιου της Toyota που κολλαγε και σκοτωνε κοσμο.

Και οι δυο λετε το ιδιο, αν vw δεν ηταν ετοιμη να βγαλει στην παραγωγή τουρμπο κινητηρες ας μην τους εβγαζε.

Οχι να κανει πειράματα στην πλατη των πελατών της.

Η αρχικη εκτίμηση ηταν για 150.000 χλμ και στα 30.000 αρχισαν να παρουσιαζονται προβληματα με τα περιφερικά, πολλοι θα πειτε οτι ο κινητηρας μπορει να παει μεχρι και 200.000 αλλα τι να το κανω αν απο τα 20-300000 χλμ εχει τετοιου ειδους προβληματα με κοστος 200 και 1000 ευρώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Golf V tsi 122,40.000 χλμ (30.000 τον πρωτο χρονο)και εκτος απο ενα τριξιμο στη ζωνη ασφαλειας του οδηγου κανενα προβλημα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδια καθε φορα τα ιδια και τα ιδια λετε, πουληστετα η να τα πεταξετε αφου σας ταλαιπωρουν.Καθε αμαξι βγαζει προβληματα λιγα η πολλα,μερικοι με το που βγαλει το παραμικρο τρελενεστε.Κοιταχτε τι γινεται και με τα αλλα αυτοκινητα της κατηγοριας που εχουν προβληματα με διαβρωσεις,καινε λαδια οι κινητηρες τους,αλλαζουν ρουλεμαν καθε λιγο και λιγακι,τριζουν ολα μεσα,κολανε τα πεταλια και αλλα πολλα.Σιγουρα η VW δεν διεκδικει οσκαρ αξιοπιστιας ομως μην τα ισωπεδονουμε ολα.Καθε χρονο λανσαρει μια καινουργια τεχνολογια η VW και λογικο ειναι οταν πουλαει πολλα κοματια να υπαρχει και ενα μεγαλο ποσοστο βλαβων.Στο φινανε τι τεχνολογια εχουν οι αλλες μαρκες?Που εχουν 5τατυτα κιβωτια και 90 αλογα?Η μηπως εχουν κιβωτια διπλου συμπλεκτη η κιβωτια να διαχειριστουν μεγαλες ροπες σαν τις vw?Αληθεια ποσοι απο αυτους που κοροιδευουν τα VW θα ηθελαν το δικο τους αυτοκινητο να ειχε τετοια τεχνολογια?Ας ακολουθησουν την VW και οι αλλες εταιριες και θα γελασει και ο καθε πικραμενος...Εγω προσωπικα χαιρομαι που εχω ενα αμαξι που ειναι τεχνολογικα μπροστα απο την εποχη του....

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW Jetta TSI MKV αυγουστος 2008, 31000 ΧΛΜ απροβληματιστα εχει ριξει πολλα τσαγακια.

Δοξα το θεο ολα μια χαρα. Μια φορα με πηραν τηλεφωνο για αναβαθμηση.

Οταν θα ερθει το νεο jetta τοτε θα το κανω ανταλλαγη παιρνωντας το καινουργιο :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Μαρινος-TSI το εγραψα και μαλλον δεν το καταλαβες, πειραματα με τους καταναλωτές δεν μπορει να κανει η καθε εταιρεία.

Είτε αυτη πουλαει αυτοκινητα είτε οτιδηποτε αλλο ή τουλαχιστον αν εχει καποιο πρβλημα πρεπει να το αναγνωρίζει και να ειναι αξιοπιστη οχι να κανει την "παπια".

Share this post


Link to post
Share on other sites

GOLF V '08 40.000km

μια Ν75 & Ν249 αυτά και δεν το αλλάζω με τίποτα απόλαυση παντού

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Μαρινος-TSI το εγραψα και μαλλον δεν το καταλαβες, πειραματα με τους καταναλωτές δεν μπορει να κανει η καθε εταιρεία.

Είτε αυτη πουλαει αυτοκινητα είτε οτιδηποτε αλλο ή τουλαχιστον αν εχει καποιο πρβλημα πρεπει να το αναγνωρίζει και να ειναι αξιοπιστη οχι να κανει την "παπια".

Απο που εβγαλες το συμπερασμα εσυ οτι η VW κανει πειραματα με τους καταναλωτες?Αν δηλαδη ενα μοντελο παρουσιαζει 2-3 προβληματα σημανει οτι κανει πειραμα η εταιρια του?Και αμα το θετεις ετσι συμφερει την καθε VW να χαλαει το ονομα της?Η την συμφερει να αλλαζει σε ολους συχρονιζε και Ν75?Ο καθενας ειναι υπευθυνος για την επιλογη του,εμεις διαλεγουμε το προιον δεν μας διαλεγει αυτο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο που εβγαλες το συμπερασμα εσυ οτι η VW κανει πειραματα με τους καταναλωτες?Αν δηλαδη ενα μοντελο παρουσιαζει 2-3 προβληματα σημανει οτι κανει πειραμα η εταιρια του?Και αμα το θετεις ετσι συμφερει την καθε VW να χαλαει το ονομα της?Η την συμφερει να αλλαζει σε ολους συχρονιζε και Ν75?Ο καθενας ειναι υπευθυνος για την επιλογη του,εμεις διαλεγουμε το προιον δεν μας διαλεγει αυτο.

..και βεβαια κανει πειράματα με τους καταναλωτές, για πηγαινε να αλλαξεις συγχρόνιζε εκτός εγγύησης να σε δω τι θα καταφερεις.

τελος παντων οποιος δεν πληρώνει και δεν εχει αντιμετωπίσει καποιο πρόβλημα τοτε λεει πολλα.

σκεφτείτε και κάποιους αλλους που αυτα τα εχουν πληρωσει απο την τσεπη τους και ερχεται και το προβλημα στην αντλία νερου και τον κομπρεσσορα, που εκει το κοστος δεν ειναι 50 και 100 ευρω οπως η σκαστρα κλπ αλλα 600 και 1000 και τους περισσότερους θα τους πιασει εκτος εγγυησης.

Ευχομαι εσυ βεβαια Μαρινο να μην κανει σε 2-3 χρονια ποστ με το αναλογο παραπονο

φιλικα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και οι δυο λετε το ιδιο, αν vw δεν ηταν ετοιμη να βγαλει στην παραγωγή τουρμπο κινητηρες ας μην τους εβγαζε.

Οχι να κανει πειράματα στην πλατη των πελατών της.

Η αρχικη εκτίμηση ηταν για 150.000 χλμ και στα 30.000 αρχισαν να παρουσιαζονται προβληματα με τα περιφερικά, πολλοι θα πειτε οτι ο κινητηρας μπορει να παει μεχρι και 200.000 αλλα τι να το κανω αν απο τα 20-300000 χλμ εχει τετοιου ειδους προβληματα με κοστος 200 και 1000 ευρώ.

Δηλαδη βλαβες στην Ν75/Ν249 (35 ευρω εκαστη) και το συγχρονιζε της 2ας (για το οποιο υπαρχει οδηγια και επισκευαζεται και εκτος εγγυησης εφοσον συντρεχουν λογοι), αυτοματως ριχνουν τα tsi στον Καιαδα?

Τι αλλο συνηθες προβλημα παρουσιαζουν μετα απο 5 χρονια παρουσιας?

Σπανε μηχανες/τουρμπο/ανεβαζουν θερμοκρασιες/κολλανε γκαζια/φρενα κλπ??

Ειναι αυτος λογος για να επιλεξεις πχ Auris/Civic και λοιπα γιαπωνεζικα στην ιδια κατηγορια?

Πηρε καποιος συνειδητοποιημενος Γκολφ tsi λογω καλυτερης αξιοπιστιας απο το αντιστοιχο αλλα ατμοσφαιρικο γιαπωνεζικο?

Το πηρε για ολα τα υπολοιπα που ειναι αρκετα και παιζουν και πιο σημαντικο ρολο απο την εκαστοτε ζημια που μπορει να παθει το Γκολφακι.

Δυστυχως ομως οσοι δεν ξερουν και παιρνουν Γκολφ με προυποθεση να ειναι μουρατο,ευρωπαικο,να παταει καλα, να ειναι ποιοτικο, να εχει και την τελευταια λεξη τεχνολογιας, να εχει και κορυφαιες επιδοσεις σε σχεση με τον ανταγωνισμο, αλλα δινουν περισσοτερο βαρος στην αξιοπιστια οπως ενος γιαπωνεζικου ατμοσφαιρικου, κανουν λαθος και θα πρεπει να παρουν γιαπωνεζικο απο την αρχη.

Edited by KIRRA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντα φιλε μου Νικο η αγορα ενως αυτοκινητου ειναι ρισκο,δεν υπαρχει αμαξι που να το παρεις και θα εισαι σιγουρος οτι δεν θα βγαλει τιποτα.Διαφορετικα παιρνεις ενα κορεατικο που δεν εχει πολλα μπιχλιμπιδια και τεχνολογια επανω του(αρα λιγοτερες πιθανοτητες να παθει κατι) και σου μενουν και φραγκα.Καλα χλμ να εχουμε ολοι,χωρις προβληματα και να χαιρομαστε τα τουτου μας.

Edited by Μαρινος-TSI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κριμα τα λεφτα που κανει το γκολφ αχρηστο παλιαμαξο.

Εμενα οταν βρεχει, βρεχετε! Πηγα αντιπροσωπεια τους ειπα θελω ενα που να μην βρεχετε(σε εγγυηση ειμαι) και μου λενε δεν ειναι

δυνατον να μην βρεχετε..Τοσα ξερουν τοσα λενε!!!!!

Ααααασε το αλλο.. οταν το εχω στον ηλιο μεσα εχει ζεστη!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και οι δυο λετε το ιδιο, αν vw δεν ηταν ετοιμη να βγαλει στην παραγωγή τουρμπο κινητηρες ας μην τους εβγαζε.

Οχι να κανει πειράματα στην πλατη των πελατών της.

Η αρχικη εκτίμηση ηταν για 150.000 χλμ και στα 30.000 αρχισαν να παρουσιαζονται προβληματα με τα περιφερικά, πολλοι θα πειτε οτι ο κινητηρας μπορει να παει μεχρι και 200.000 αλλα τι να το κανω αν απο τα 20-300000 χλμ εχει τετοιου ειδους προβληματα με κοστος 200 και 1000 ευρώ.

και τί να αγοράσουμε τότε?

πές μου ένα αμάξι που δεν βγάζει ΚΑΝΕΝΑ πρόβλημα ΠΟΤΕ!

βρές μου αμάξι με 22.000 με ότι έχει το Golf TSI 160hp Highline 3θυρο που υπήρχε πέρυσι μέχρι και τον Αύγουστο

¶λλοι αγοράσαμε golf συνειδητά και άλλοι θαμπωμένοι απο τα άλογα και τα προγράμματα.

Και ο compressor να χαλάσει για παράδειγμα, "αξίζει" τα 1000 ευρώ πεταμένα λεφτά όλα τα προνόμια που έχει το golfάκι σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Σύγκρινε το με άλλα για να το κρίνεις. Όχι με το ιδανικό στο μυαλό σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κριμα τα λεφτα που κανει το γκολφ αχρηστο παλιαμαξο.

Εμενα οταν βρεχει, βρεχετε! Πηγα αντιπροσωπεια τους ειπα θελω ενα που να μην βρεχετε(σε εγγυηση ειμαι) και μου λενε δεν ειναι

δυνατον να μην βρεχετε..Τοσα ξερουν τοσα λενε!!!!!

Ααααασε το αλλο.. οταν το εχω στον ηλιο μεσα εχει ζεστη!

Πάρε στη Kosmocar να κάνεις παράπονα. Θα βγάλουν αναβάθμιση στον εγκέφαλο μου είπανε.... popeye.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...