AntonisK Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 (edited) Κυριοι καλημερα Σήμερα το πρωι είπα να βγάλω εξω την golfo μετα από τρεις εβδομάδες ακινησιας και τι παθαίνω. Τι στιγμή που πάει να μπει ο κομπρεσσορας το αυτοκινητο ρεταριζε αφησα το γκαζι ξαναπατησα για λιγα χλμ. 5km και μετά ξαφνικα αναβει check engine και το αυτοκινητο ρεταριζε σε όλο το φάσμα των στροφων. Δε παει μια. Το αυτοκινητο ειναι golf gt 170 του 2006 με 28.000 km. Τι να παιζει παίδες. Βαλβίδες δεν εχω αλλάξει ποτέ, ούτε Ν75, ούτε Ν249. Για πείτε καμια ιδέα... Edited October 8, 2010 by golf gtV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gasman Posted October 3, 2010 Report Share Posted October 3, 2010 Κυριοι καλημερα Σήμερα το πρωι είπα να βγάλω εξω την golfo μετα από τρεις εβδομάδες ακινησιας και τι παθαίνω. Τι στιγμή που πάει να μπει ο κομπρεσσορας το αυτοκινητο ρεταριζε αφησα το γκαζι ξαναπατησα για λιγα χλμ. 5km και μετά ξαφνικα αναβει check engine και το αυτοκινητο ρεταριζε σε όλο το φάσμα των στροφων. Δε παει μια. Το αυτοκινητο ειναι golf gt 170 του 2006 με 28.000 km. Τι να παιζει παίδες. Βαλβίδες δεν εχω αλλάξει ποτέ, ούτε Ν75, ούτε Ν249. Για πείτε καμια ιδέα... Το πιθανότερο να είναι κάποιος-οι από τους 4 πολλαπλασιαστές (υπάρχει ένας σε κάθε μπουζί) Το Vagcom στο συνεργείο θα το δείξει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted October 5, 2010 Author Report Share Posted October 5, 2010 (edited) Λοιπον κυριοι διαγνωση Το αυτοκινητο παει για καπακι γιατί τα μπουζι βρεθηκαν μεσα στο λάδι βουτηγμενα συμπιεση στο 115 120 κλπ. ολο το πακετο 1250 ευρώ με πολλαπλασιαστες μπουζι λάδια κλπ. Το ζορισα λενε. Μαλλον στο τελευταιο ταξιδι. Ναι πήγαινα με 140-150km και ζοριστηκε. Τι να πω τα σχολια δικά σας αυτοκινητο με 28000 km και τέτοιες βλάβες και γαμ.. τα vw Θα συνεχισω εχω σκοπό να το τραβηξω το θέμα γιατί παραπήγε με αυτο το κωλοαμαξο Ως εδω. Ξεκιναμε με kosmocar και όπου βγει θα το προχωρησουμε και το θεμα με τον δικηγορο και όπου βγει. Είναι αδιανόητο ένα αυτοκινητο που εχει μονο αυτά τα χιλιομετρα και όλα σε Εθνική με ζέσταμα και κρυωμα κανονικά, χωρις αναβαθμιση μαμα τελειως, καθόλου καταπονημένο και να συμβαινουν αυτά... Μετά το κιβώτιο ήρθε η πληγη του κινητηρα... Edited October 5, 2010 by golf gtV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 Εγώ θα πρότεινα να μαζευτούμε όλοι οι ταλαίπωροι και να κάνουμε μια group-αγωγή!Δεν μπορεί να έχουμε τέτοιες βλάβες σε ένα αμάξι που δεν έχει 50-60-100.000 χλμ!!! Τι 2 χρόνια εγγύηση και κουραφέξαλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twoface Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 Οι κακές γλώσσες λένε ότι πολλά 1.4 tsi έχουν στα καπάκια πρόβλημα. Είσαι ο πρώτος που διαβάζω για καπάκι. Πάντως 140-150 χιλιόμετρα δεν είναι ζόρισμα !!! Να του το φέρεις στο κεφάλι το καπάκι σε αυτόν που σου είπε αυτήν την παπαριά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted October 5, 2010 Author Report Share Posted October 5, 2010 (edited) Οι κακές γλώσσες λένε ότι πολλά 1.4 tsi έχουν στα καπάκια πρόβλημα. Είσαι ο πρώτος που διαβάζω για καπάκι. Πάντως 140-150 χιλιόμετρα δεν είναι ζόρισμα !!! Να του το φέρεις στο κεφάλι το καπάκι σε αυτόν που σου είπε αυτήν την παπαριά Ετοιμος είμαι αλλά λεω να μην αρχίσω από αυτόν. Να ξεκινησω πιο ψηλά. Και επαναλαμβανω ΜΟΝΟ 28.000 Km Edited October 5, 2010 by golf gtV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 εγω ειμαι μεσα για την groupαγωγη παντος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 (edited) εγω ειμαι μεσα για την groupαγωγη παντος. Group-Αγωγή: 1)Midkin 2)Ane-fastrabbit Edited October 5, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted October 5, 2010 Report Share Posted October 5, 2010 ΚΑΙ ΕΓΩ Ας ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΡΕ ΜΑΓΚΕς.....!ετσι να οργανωθουμε να μας φοβηθουνε και οι υπαλληλοι που τριγυρνανε...αναμεσα μας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted October 6, 2010 Author Report Share Posted October 6, 2010 (edited) ΚΑΙ ΕΓΩ Ας ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΡΕ ΜΑΓΚΕς.....!ετσι να οργανωθουμε να μας φοβηθουνε και οι υπαλληλοι που τριγυρνανε...αναμεσα μας... Μολις εχω νεα θα σας ενημερωσω... Εχω προχωρησει λιγο το θεμα Εκτος αν... Edited October 6, 2010 by golf gtV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 Μολις εχω νεα θα σας ενημερωσω... Εχω προχωρησει λιγο το θεμα Εκτος αν... 1)Midkin 2)Ane-fastrabbit 3)thanos katsas Να ξέρεις φίλε αν τα βρεις σκούρα, θα πάμε όλοι μαζί να τα κάνουμε που...να!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 6, 2010 Report Share Posted October 6, 2010 Εγώ προς το παρόν μόνο κάτι τσιμούχες έχω αλλάξει στο golf, αλλά έχω θορυβηθεί πολύ με ό,τι έχω διαβάσει. Αν θέλετε πάντως εξώδικο, σας το φτιάχνω τσάμπα, σαν παροχή προς το vwclub, χαχα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted October 6, 2010 Author Report Share Posted October 6, 2010 Εγώ προς το παρόν μόνο κάτι τσιμούχες έχω αλλάξει στο golf, αλλά έχω θορυβηθεί πολύ με ό,τι έχω διαβάσει. Αν θέλετε πάντως εξώδικο, σας το φτιάχνω τσάμπα, σαν παροχή προς το vwclub, χαχα. Εχω την γυναικα μου. Ευχαριστω παντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted October 6, 2010 Author Report Share Posted October 6, 2010 Λοιπόν κύριοι τα πραγματα εχουν ως εξης Μου απαντησαν από TotalCare και η απαντηση είναι ότι το αυτοκίνητο είναι εκτος εγγύησης και όντως μπορεί να συμβεί. Το προβλημα σας είναι προβλημα στη στεγανοποίηση καπακιού και μπορεί να συμβεί γι' αυτό δίνουμε εγγύηση σε χλμ. ή έτη. Αυτό ξερά και τέλος Η γραπτή απαντηση που ζητησα να μου στείλουν περά για περα παραπλανητική λεγόντας ότι «επικοινωνήσαμε με το συνεργείο για την καλύτερη δυνατή διαχείρηση του θέματος σας και ύστερα από συννενόηση μαζί τους το κόστος επισκευής μειώθηκε μέσω εκπτώσεων που είναι σε θέση να κάνει το συνεργείο»... Φυσικά μιλάει για την έκπτωση του 10+10% σε εργασία και ανταλλακτικά που ούτως ή άλλως ισχυεί για όλα τα οχηματα 4-5 ετών και που είχα πετύχει εγώ από χθες. Περιμένω να αποκατασταθεί η αλήθεια αν όχι σημερα αυριο μόλις βρω ευκαιρία θα μεταφράσω όλο το ιστορικό του αυτοκινήτου από την αγορά του + την απάντηση για να την στείλω Germany. Για να δούμε που θα βγει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted October 8, 2010 Author Report Share Posted October 8, 2010 Λοιπόν κύριοι τα πραγματα εχουν ως εξης Μου απαντησαν από TotalCare και η απαντηση είναι ότι το αυτοκίνητο είναι εκτος εγγύησης και όντως μπορεί να συμβεί. Το προβλημα σας είναι προβλημα στη στεγανοποίηση καπακιού και μπορεί να συμβεί γι' αυτό δίνουμε εγγύηση σε χλμ. ή έτη. Αυτό ξερά και τέλος Η γραπτή απαντηση που ζητησα να μου στείλουν περά για περα παραπλανητική λεγόντας ότι «επικοινωνήσαμε με το συνεργείο για την καλύτερη δυνατή διαχείρηση του θέματος σας και ύστερα από συννενόηση μαζί τους το κόστος επισκευής μειώθηκε μέσω εκπτώσεων που είναι σε θέση να κάνει το συνεργείο»... Φυσικά μιλάει για την έκπτωση του 10+10% σε εργασία και ανταλλακτικά που ούτως ή άλλως ισχυεί για όλα τα οχηματα 4-5 ετών και που είχα πετύχει εγώ από χθες. Περιμένω να αποκατασταθεί η αλήθεια αν όχι σημερα αυριο μόλις βρω ευκαιρία θα μεταφράσω όλο το ιστορικό του αυτοκινήτου από την αγορά του + την απάντηση για να την στείλω Germany. Για να δούμε που θα βγει. Οι ανθρωποι το παίζουν πολύ «μάγκες» και στην τελευταία επικοινωνία μαζί τους είπαν στο τέλος μιας μακροσκελούς συνομιλίας «κάντε ότι καταλαβαίνετε». Οπως αντιλαμβάνεστε πέραν της μη κάλυψης για μια τέτοια ζημία σε ένα κινητήρα με μολις 28.000 km. είναι και πλέον και το θέμα της συμπεριφόρας απέναντι στον πελάτη. Αυτό που αποκαλούμε όλοι μας after sales, μάλλον είναι άγνωστη λέξη για όλους αυτούς. Η υπόθεση πλέον παίρνει άλλο δρόμο. Ετσι για την τάξη των πραγμάτων... Και κάποια στιγμή ελπίζω ίσως μπουν τα πράγματα στη θέση τους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stam GT Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 Με όλα αυτά που διαβάζω για το μοτέρ μου κι όχι μόνο,γενικά τα TSI με έχετε τρομοκρατήσει..Έχω Μόλις 26.000km κ σκεύτομαι να το πουλήσω!!! Καλά ξεμπερδέματα φίλε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trimon Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 Οι ανθρωποι το παίζουν πολύ «μάγκες» και στην τελευταία επικοινωνία μαζί τους είπαν στο τέλος μιας μακροσκελούς συνομιλίας «κάντε ότι καταλαβαίνετε». Οπως αντιλαμβάνεστε πέραν της μη κάλυψης για μια τέτοια ζημία σε ένα κινητήρα με μολις 28.000 km. είναι και πλέον και το θέμα της συμπεριφόρας απέναντι στον πελάτη. Αυτό που αποκαλούμε όλοι μας after sales, μάλλον είναι άγνωστη λέξη για όλους αυτούς. Η υπόθεση πλέον παίρνει άλλο δρόμο. Ετσι για την τάξη των πραγμάτων... Και κάποια στιγμή ελπίζω ίσως μπουν τα πράγματα στη θέση τους! Καλη δυναμη ρε φιλος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 Εισαι στο σωστο δρομο φιλε πιεσε τους και φτασε στα ακρα , ολικη επιδιορθωση δεν θα καταφερεις και μαλιστα τζαμπα για αυτο πιεσε στην τελικη για συμμετοχη στο κοστος σε ποσοστο 50% , οι τυποι εχουν μαστερ σε τετοιες υποθεσεις ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 καταρχάς τα αυτονόητα παραλείπονται (λυπάμαι για τη ζημιά, καλή τύχη να έχεις κλπ...) να κάνω το συνήγορο του διαβόλου? απο τη μία μπορεί να έχεις τα 1000 δίκια με το μέρος σου απο την άλλη πώς μπορεί η αντιπροσωπεία να ξέρει τί έχεις κάνει στο αμάξι σου για αν σε καλύψει? λίγα τα χλμ μεν, αλλά όλοι ξέρουμε ότι δεν παίζουν ρόλο στο αν θελήσουμε να καταστρέψουμε τον κινητήρα δε αυτό που θέλω να πώ, είναι οτι και οι εταιρίες θα πρέπει κάπως να αμύνονται αν γίνεται μέσω vag-com να ξέρανε πόσο πρόσεχες το αμάξι σου και ότι δεν έχει πειραχθεί ποτέ τότε θα έπρεπε να στο επισκευάσουν ΟΛΟ αλλά αν αυτό δε γίνεται τότε για μένα είναι δικαιολογημένοι με τη συμπεριφορά τους (το "κάντε ότι καταλαβαίνετε" το λέει κάποιος άνθρωπος στο τηλέφωνο που δεν μπορεί να προσφέρει άλλη λύση και έχει απηυδήσει με τον συνομιλητή που δεν το καταλαβαίνει, μου έχει τύχει και εμένα ΠΟΛΥ πρόσφατα και παρόλο που είχα δίκιο δεν μπορούσανε να με εξυπηρετήσουν) Μακάρι να στο φτιάξουν όλο τσάμπα πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 καταρχάς τα αυτονόητα παραλείπονται (λυπάμαι για τη ζημιά, καλή τύχη να έχεις κλπ...) να κάνω το συνήγορο του διαβόλου? απο τη μία μπορεί να έχεις τα 1000 δίκια με το μέρος σου απο την άλλη πώς μπορεί η αντιπροσωπεία να ξέρει τί έχεις κάνει στο αμάξι σου για αν σε καλύψει? λίγα τα χλμ μεν, αλλά όλοι ξέρουμε ότι δεν παίζουν ρόλο στο αν θελήσουμε να καταστρέψουμε τον κινητήρα δε αυτό που θέλω να πώ, είναι οτι και οι εταιρίες θα πρέπει κάπως να αμύνονται αν γίνεται μέσω vag-com να ξέρανε πόσο πρόσεχες το αμάξι σου και ότι δεν έχει πειραχθεί ποτέ τότε θα έπρεπε να στο επισκευάσουν ΟΛΟ αλλά αν αυτό δε γίνεται τότε για μένα είναι δικαιολογημένοι με τη συμπεριφορά τους (το "κάντε ότι καταλαβαίνετε" το λέει κάποιος άνθρωπος στο τηλέφωνο που δεν μπορεί να προσφέρει άλλη λύση και έχει απηυδήσει με τον συνομιλητή που δεν το καταλαβαίνει, μου έχει τύχει και εμένα ΠΟΛΥ πρόσφατα και παρόλο που είχα δίκιο δεν μπορούσανε να με εξυπηρετήσουν) Μακάρι να στο φτιάξουν όλο τσάμπα πάντως. Και ποιος καθοριζει το τι σημαινει "προσεχω το αμαξι μου" ;; Αυτο ειναι κατι καθαρα υποκειμενικο.Το μονο στο οποιο ισως θα μπορουσε η αντιπροσωπεια να στηριχτει ειναι να εχει μπει προγραμμα μη εγκεκριμενο δηλαδη καποιο προγραμμα περαν αυτου της Revo που επιτρεπει η Vw.Αλλα και αυτο αν δε μπορουν να το δουν, προβλημα δικο τους.Δε θα αποδειξουμε εμεις οτι δεν ειμαστε ελεφαντες.Αν αρνουνται να καλυψουν τη ζημια, αυτοι ειναι που πρεπει να το αιτιολογησουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 Οι ανθρωποι το παίζουν πολύ «μάγκες» και στην τελευταία επικοινωνία μαζί τους είπαν στο τέλος μιας μακροσκελούς συνομιλίας «κάντε ότι καταλαβαίνετε». Οπως αντιλαμβάνεστε πέραν της μη κάλυψης για μια τέτοια ζημία σε ένα κινητήρα με μολις 28.000 km. είναι και πλέον και το θέμα της συμπεριφόρας απέναντι στον πελάτη. Αυτό που αποκαλούμε όλοι μας after sales, μάλλον είναι άγνωστη λέξη για όλους αυτούς. Η υπόθεση πλέον παίρνει άλλο δρόμο. Ετσι για την τάξη των πραγμάτων... Και κάποια στιγμή ελπίζω ίσως μπουν τα πράγματα στη θέση τους! λοιπόν άκου τι θα κάνεις. είχα την ίδια αντιμετωπίσει από την OPEL όταν πήρα τον κινητήρα στο χέρι(από σπασμένο κολάρο) σε αμάξι με 40.000χιλ και 3 μήνες πριν λήξει η εγγύηση. έστειλα email παραπόνων στην εδώ αντιπροσωπεία OPEL HELLAS και όταν πήρα απάντηση αρνητική τότε απλά τους ενημέρωσα ότι στέλνω το ίδιο γράμμα στην γερμανία και έβαλα και δικηγόρο τότε ως δια μαγείας είχα δίκιο και το αμάξι φτιάχτηκε σε 2 εβδομάδες ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή είχα ξεπεράσει τους δυο μήνες αναμονής. κυνήγα τους αυτή είναι η πολιτική των εταιρειών γιατί σου λέει ότι "σιγά μην περιμένουν 2 - 3 μήνες για να φτιαχτεί το αμάξι τους θα το κάνουν μόνοι τους" έτσι λειτουργούν. πίεσε τους όσο μπορείς. το καλό με εμένα ο τεχνικός της αντιπροσωπείας έτυχε να είναι γνωστός φίλου και του είπε τα παρακάτω "δεν θα κάνουν τίποτα γιατί το αμάξι μεταχειρισμένο δεν ξεπερνά τα 7000¤ και ο κινητήρας στοιχίζει κοντά στα 5000¤ οπότε δεν θα του τον αλλάξουν μόνο εάν τους κυνηγήσει θα το κάνουν" ακολούθησα την παραπάνω συμβουλή και το αμάξι φτιάχτηκε. να σημειώσω ότι ήταν opel astra 1,4 90hp 5 ετών και 8 μηνών το οποίο έχει 6 χρόνια εγγύηση. ps για να μην νομίζουμε ότι μόνο τα golf σπάνε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 Ξεφτυλισε τους οπως μπορεις με τα νομιμα μεσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 (edited) πάντως να ξέρεις ότι θέλει υπομονή και απίστευτο κυνήγι εγώ χρειάστηκα κάτι πάνω από 3 μήνες μέχρι να έχω το αμάξι στα χέρια μου. και σε όλο αυτό το διάστημα το αμαξι το είχα αφήσει στην αντιπροσωπεία κουράγιο και καλό κυνήγι Edited October 8, 2010 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AntonisK Posted October 8, 2010 Author Report Share Posted October 8, 2010 (edited) καταρχάς τα αυτονόητα παραλείπονται (λυπάμαι για τη ζημιά, καλή τύχη να έχεις κλπ...) να κάνω το συνήγορο του διαβόλου? απο τη μία μπορεί να έχεις τα 1000 δίκια με το μέρος σου απο την άλλη πώς μπορεί η αντιπροσωπεία να ξέρει τί έχεις κάνει στο αμάξι σου για αν σε καλύψει? λίγα τα χλμ μεν, αλλά όλοι ξέρουμε ότι δεν παίζουν ρόλο στο αν θελήσουμε να καταστρέψουμε τον κινητήρα δε αυτό που θέλω να πώ, είναι οτι και οι εταιρίες θα πρέπει κάπως να αμύνονται αν γίνεται μέσω vag-com να ξέρανε πόσο πρόσεχες το αμάξι σου και ότι δεν έχει πειραχθεί ποτέ τότε θα έπρεπε να στο επισκευάσουν ΟΛΟ αλλά αν αυτό δε γίνεται τότε για μένα είναι δικαιολογημένοι με τη συμπεριφορά τους (το "κάντε ότι καταλαβαίνετε" το λέει κάποιος άνθρωπος στο τηλέφωνο που δεν μπορεί να προσφέρει άλλη λύση και έχει απηυδήσει με τον συνομιλητή που δεν το καταλαβαίνει, μου έχει τύχει και εμένα ΠΟΛΥ πρόσφατα και παρόλο που είχα δίκιο δεν μπορούσανε να με εξυπηρετήσουν) Μακάρι να στο φτιάξουν όλο τσάμπα πάντως. Επειδη η αίσθηση μου είναι ότι μιλάς σαν να είσαι από την Customer Care, άλλωστε το διευκρινίζεις κιόλας κάνεις τον δικηγόρο του δαιβόλου. Θα σου πω τα εξής: α) Βάζεις τεχνικό πραγματογνωμωνα και ελεγχεις όλο το μοτέρ το κάνεις φύλλο και φτερό. βλέπεις μέταλλα παίρνεις μετρήσεις και μετά απαντάς. Μπορεί εύκολα να γίνει και μπορεί κι όλας στο τέλος να το κάνω εγώ με δικά μου έξοδα γιατί δεν με πολυνοιάζει κιόλας είναι το πεμπτο αυτοκίνητο της οικογένειας αλλά και από οικονομικής απόψεως, ούτως ή άλλως ετοιμάζω μια έκθεση μαζί με μηχανολόγο - μηχανικό μεταφράσεις κλπ. που θα πάνε στο Εργοστασιο. β) Τώρα το «κάντε ότι καταλαβαίνετε» άκου να δεις πως έχει, ειδικά όταν ο άλλος συνομιλητής δεν έχει δίκιο (στην προκειμένη περιπτωση customercare). Αν δεν μπορείς να διαχειριστείς τον πελάτη ακόμα και όταν αυτός δεν έχει δίκιο (κάτι που δεν ισχύει βέβαια) τότε σίγουρα αυτός δεν κάνει για την συγκεκριμένη θέση. Γιατί εγω και μερικές χιλιάδες άλλοι έχουμε δώσει μερικές χιλιάδες ευρώ και απαιτούμε μεγαλύτερο σεβασμό! Απαντήσεις του τύπου θα σας δώσουμε απάντηση «που σας βολεύει» Μόνο σοβαρές δεν θα μπορούσε να τις πει κανείς. Α και κάτι ακόμα υποδείξεις δεν δεχθώ από κανέναν «χαρτογιακά» που καλύπτεται πίσω από μια μεγάλη εταιρεία. Το κάντε ότι καταλαβαίνετε. Το τι θα κάνω θα το δούμε. Σίγουρα θα το πληρώσω από την τσέπη μου αλλά να δούμε στο τέλος ποιος θα είναι ο κερδισμένος. Εγώ ή το θηρίο? Edited October 8, 2010 by golf gtV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted October 8, 2010 Report Share Posted October 8, 2010 .Το μονο στο οποιο ισως θα μπορουσε η αντιπροσωπεια να στηριχτει ειναι να εχει μπει προγραμμα μη εγκεκριμενο δηλαδη καποιο προγραμμα περαν αυτου της Revo που επιτρεπει η Vw. Δεν πιστευω οτι υπαρχει κανενα εγκεκριμενο προγραμμα που επιτρεπει η vw. Mακαρι να ηταν ετσι, ειδικα γιατι εχω revo, αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει πιθανοτητα να ισχυει. Αλλο αν καποιες εδω αντιπροσωπειες που συνεργαζονται και βαζουν Revo, εχουν την δυνατοτητα να καλυπτουν καποιες ζημιες σχετικες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...