Jump to content
godfather21

Help

Recommended Posts

Παιδια ειμαι σε μεγαλο δηλημα.. Εχω επιλεξει να παρω golf.. Αλλα κολλαω στον κινητηρα.. Να παρω 1,2 tsi 105ps η 1,4 122 ps??? Η διαφορα τους ρωτισα ειναι στα 2000 ευρω.. Να παρω ton 1,2 h θα το μετανιωσω μετα??? Απλα ξερω οτι θα εχω χαμηλοτερο κοστος χρησης.. Εσεις τι θα επιλεγατε??? Ευχαριστω πολυ!!

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

μονό εσύ μπορείς να αποφασίσεις με βαση τις ανάγκες σου.

εάν κάνεις το μεγαλύτερο μέρος μέσα σε πόλη τότε το 1.2 εάν κάνεις και αρκετά ταξίδια τότε 1.4. αυτή είναι η αποψη μου.

Link to comment
Share on other sites

ΦΙΛΕ μου 1.4 ενοιτε και εισαι καλιμενος παντου.αν θες 1.2 παρε το πολο τοτε.

Link to comment
Share on other sites

Περασα αυτο το διλημμα προσφατα ...Ως νεος κατοχος του 1.2 θα σου προτεινα να ζυγισεις τις αναγκες σου.

Αν εχεις σκοπο να το εχεις ως κυριο αμαξι και να κανεις τα ταξιδια σου με αυτο, παρε το 1.4 160 αλογα

Αν το θες για δευτερο αυτοκινητο ή για μετακινησεις μεσα στην πολη ,τοτε για εσενα ειναι το 1.2 105 αλογα. Αυτα για "βαρυ" αμαξωμα ειναι χαζομαρες. Εδω κινει το Οκταβια ,Υετι & Α3. Στο golf θα κολλησει?

Αυτο που εξαιρω εντελως ειναι το 122 αλογα. Αυτο , διοτι επι της ουσιας η διαφορα ειναι μικρη (σε αισθηση, τα εχω οδηγησει και τα δυο)αν σκεφτεις οτι ειναι 200κιβ παραπανω (+ 100ευρω τελη + 150 ασφαλεια + καταναλωση)ενω ταυτοχρονα το 122 με το 160 (εξαιροντας την διαφορα τιμης) εχουν ιδια παγια εξοδα ,παρομοιες καταναλωσεις (νομιζω το 160 εχει λιγοτερη) και οι διαφορα στις επιδοσεις ειναι χαοτικη.

Αν επιλεξεις το 1.2 και δεν σου αρεσει (παιζει και αυτο) το αναβαθμιζεις [ΑΒΤ εβγαλε προγραμμα 142αλογα].

Παντως το 122 ξεχνα το κατα την αποψη μου.

Link to comment
Share on other sites

παρομοιες καταναλωσεις (νομιζω το 160 εχει λιγοτερη)

Απαπαπαπαπα! Τι ειπες τωρα καμια σχεση! Τα 160ρια εχουν αρκετα παραπανω απο τα 122αρια!

Link to comment
Share on other sites

Κανεις λαθος... απο οσα 122 εχωδ ει εχω μικροτερη καταναλωση ...33 χιλ μεση εχω 7.9 πλεον (απο 8.1 max που ειχα) Σε εθνικες κτλ παντα ειμαι 6.5-6.8 (110-140) ισως ειναι και ο τροπος οδηγισης μου ...αλλα δεν εχουν μεγαλη διαφορα...αυτο ειναι σιγουρο αντε το πολυ ενα λιτρο .

Link to comment
Share on other sites

εγώ ξέρω πως το 160 σε σύγκριση με το 120 σε εθνική οδό με νορμάλ ταχύτητες 120-140χμ καίει λιγότερο.

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει και γω με 25χιλ μεση ταχ. εχω 5.9 μεσα στην πολη και φωτο εχω.

Γενικα το 160ρι καιει παραπανω δεν γινεται να αλλαξω γνωμη το εχω δει!

Link to comment
Share on other sites

. Αυτα για "βαρυ" αμαξωμα ειναι χαζομαρες. Εδω κινει το Οκταβια ,Υετι & Α3. Στο golf θα κολλησει?

Αυτο που εξαιρω εντελως ειναι το 122 αλογα. Αυτο , διοτι επι της ουσιας η διαφορα ειναι μικρη (σε αισθηση, τα εχω οδηγησει και τα δυο)αν σκεφτεις οτι ειναι 200κιβ παραπανω (+ 100ευρω τελη + 150 ασφαλεια + καταναλωση)ενω ταυτοχρονα το 122 με το 160 (εξαιροντας την διαφορα τιμης) εχουν ιδια παγια εξοδα ,παρομοιες καταναλωσεις (νομιζω το 160 εχει λιγοτερη) και οι διαφορα στις επιδοσεις ειναι χαοτικη.

Αν επιλεξεις το 1.2 και δεν σου αρεσει (παιζει και αυτο) το αναβαθμιζεις [ΑΒΤ εβγαλε προγραμμα 142αλογα].

Παντως το 122 ξεχνα το κατα την αποψη μου.

golf 1260 κιλα

octavia 1265

yeti 2 χ 4 1270 κιλα

όπως βλεπεις τα κιλά είναι ιδια

το οτι το βαζουν στα παραπάνω αυτοκινητα δεν σημαινει κατι..

οπότε εσυ του προτείνεις να δώσει 1500 ευρω στην abt για να το πάει εκεί που είναι πάνω κάτω το 122...

φίλε πάρε το 122 που κάνει και για πολη και για ταξίδια και για όπου αλλου γουσταρεις-

γνωμη μου το 1,2 είναι λίγο για το golf

Link to comment
Share on other sites

Γενικα το 160ρι καιει παραπανω δεν γινεται να αλλαξω γνωμη το εχω δει!

μην εισαι σιγουρος........

ισως ειναι το ιδιο... :thumbsup:

λιγοτερα κυβικα μεν,αλλα τρωει παραπανω ζορι για τον ιδιο λογο....

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Φανταζομαι θελεις να γραψεις λιγοτερα αλογα.. :thumbsup: Δεν εχει κομπρεσορα δεν τραβαει ιδιο ζορι..

Link to comment
Share on other sites

golf με τα 122 (138 δυναμομετρημενα) φιλε αν εχεις σκοπο για ταξιδια και για να μοιραζεις και κανα 'τσαι' που και που γιατι με το βαρος του golf 1.2 105 αλογα μην περιμενεις και πολλα πραγματα.Τωρα οσο για το προγραμμα ξεχνα το για 2 λογους: 1ο: 1500 ειπες κανει ενω με 2000 παιρνεις το 122 και 2ο:αλλο προγραμμα στο 1.2 αλλο μαμα 1.4.(με οτι συνεπαγεται αυτο........)

καλη επιλογη να εχεις και καλα κανεις και ψαχνεσαι!

Link to comment
Share on other sites

golf 1260 κιλα

octavia 1265

yeti 2 χ 4 1270 κιλα

όπως βλεπεις τα κιλά είναι ιδια

το οτι το βαζουν στα παραπάνω αυτοκινητα δεν σημαινει κατι..

οπότε εσυ του προτείνεις να δώσει 1500 ευρω στην abt για να το πάει εκεί που είναι πάνω κάτω το 122...

φίλε πάρε το 122 που κάνει και για πολη και για ταξίδια και για όπου αλλου γουσταρεις-

γνωμη μου το 1,2 είναι λίγο για το golf

Ευχαριστω για την διορθωση οσον αφορα το βαρος...πραγματικα μου φαινεται απιστευτο οτι ζυγιζουν τα ιδια κιλα με το Golf αυτα τα αμαξια (ισως αυτο να σημαινει κατι για την παθητικη ασφαλεια?).

Οσον αφορα το θεμα μας γενικοτερα , η πρωτη μου κουβεντα ηταν να ΖΥΓΙΣΕΙ τις αναγκες του... Με βαση αυτο σχολιασα τα παραπανω.

Οχι δεν προτεινω να παει σε καμια ABT ,απλα αν οι αναγκες του ειναι για 1200 αλλα κατι του βρωμισει μετα , απο το να πουλησει και να χασει 4χιλιαρικα ας βαλει το προγραμματακι.

Link to comment
Share on other sites

golf με τα 122 (138 δυναμομετρημενα) φιλε αν εχεις σκοπο για ταξιδια και για να μοιραζεις και κανα 'τσαι' που και που γιατι με το βαρος του golf 1.2 105 αλογα μην περιμενεις και πολλα πραγματα.Τωρα οσο για το προγραμμα ξεχνα το για 2 λογους: 1ο: 1500 ειπες κανει ενω με 2000 παιρνεις το 122 και 2ο:αλλο προγραμμα στο 1.2 αλλο μαμα 1.4.(με οτι συνεπαγεται αυτο........)

καλη επιλογη να εχεις και καλα κανεις και ψαχνεσαι!

Αν το παμε ετσι , και δουμε τα δυναμομετρημενα αλογα , τοτε το 1.2 TSI δεν ειναι 105 αλογα αλλα 120-123 και με βαση αυτο να το συγκρινεις με τα 138 του 1.4.

Ειπαμε , αν θελει ταξιδια να παει σε 1.4

Ρε φιλε...τι τσαι θα κερασεις με Golf 122 αλογα? Μας δουλευεις τωρα εκτος αν το μετρο συγκρισης ενος αμαξιου 23χιλιαρικα ειναι τα Ατος και τα ΚΙΑ.

Εχουμε χασει την μπαλα μου φαινεται.

Link to comment
Share on other sites

Αν το παμε ετσι , και δουμε τα δυναμομετρημενα αλογα , τοτε το 1.2 TSI δεν ειναι 105 αλογα αλλα 120-123 και με βαση αυτο να το συγκρινεις με τα 138 του 1.4.

Ειπαμε , αν θελει ταξιδια να παει σε 1.4

Ρε φιλε...τι τσαι θα κερασεις με Golf 122 αλογα? Μας δουλευεις τωρα εκτος αν το μετρο συγκρισης ενος αμαξιου 23χιλιαρικα ειναι τα Ατος και τα ΚΙΑ.

Εχουμε χασει την μπαλα μου φαινεται.

γιατι το λες αυτο ρε φιλε?εγω με το 1.6 μου golf iv ξερεις τι τσαι εχω κερασει στο δρομο?αστω καλυτερα

Link to comment
Share on other sites

γιατι το λες αυτο ρε φιλε?εγω με το 1.6 μου golf iv ξερεις τι τσαι εχω κερασει στο δρομο?αστω καλυτερα

Το τσάι σερβιρεται σε δίσκο...

και απ'ότι ξέρουμε εσυ τον ''έφαγες'' για κάτι Ατος και ΚΙΑ.

Link to comment
Share on other sites

Οπως εκανα και εγω στην αρχη που πηρα το γκολφ .... Ποιον θα τσαγιαζω ποιον θα περναω...

Ανετα με περναει ενα αμαξι 20ετιας(rally)με 120 αλογα. Εγω εχω 122αρι με προγραμμα... ΚΑΛΑ παει δεν λεω αλλα........1400+ κιλα ειναι αυτα τι να κανει το μοτερακι.

Ελα ομως φιλε με το καρτ να παμε ενα ταξιδακι... εκει θα δουμε το αμαξι! Για τσαγια με γκολφ απο 160ρι και πανω ..

Link to comment
Share on other sites

Αν το παμε ετσι , και δουμε τα δυναμομετρημενα αλογα , τοτε το 1.2 TSI δεν ειναι 105 αλογα αλλα 120-123 και με βαση αυτο να το συγκρινεις με τα 138 του 1.4.

Ειπαμε , αν θελει ταξιδια να παει σε 1.4

Ρε φιλε...τι τσαι θα κερασεις με Golf 122 αλογα? Μας δουλευεις τωρα εκτος αν το μετρο συγκρισης ενος αμαξιου 23χιλιαρικα ειναι τα Ατος και τα ΚΙΑ.

Εχουμε χασει την μπαλα μου φαινεται.

Εγω ειπα να ριχνει και κανα τσαι δεν ειπα να ριχνει σε ολους τσαι!Τωρα δεν νομιζω οτι μονο στα κια και στα ατος μπορω να ριξω γιατι εγνατια που κινουμαι εγω εχω ριξει σε κατι auris,σε civic,σε astra και γενικα σε οτι 1600κυβικα ατμοσφαιρικο κινειται.Για αυτο μην μου λες οτι εχουμε χασει την μπαλα...Δεν λεω οτι εχω το super αμαξι για κοντρες(δεν το πηρα για αυτο αλλωστε και δεν ειναι του τυπου μου η επικινδυνη οδηγηση) αλλα στην εγνατια απο την αριστερα λωριδα φευγω μονο για κανα αμαξι 2000 κυβικα που πηγαινει πανω απο 210.

Edited by SPYROS81
Link to comment
Share on other sites

Ρε φιλε...τι τσαι θα κερασεις με Golf 122 αλογα? Μας δουλευεις τωρα εκτος αν το μετρο συγκρισης

στις ευθειες δεν προκειτε να κερασει πολα τσαγια..τα swiftsport τα εχει ψωμοτυρι..ομος στις στροφες φιλε μου απο τιν αμεσοτητα που εχει το συγγεκριμενο μοτορι ειναι παρα πολλα!!...

οταν είχα μπροστά μου στα λιμανάκια ενα ibiza fr 20vt kai ena polo gti 20vt και χαζοπατουσαν στιν ευθεία προηγουμένως εγω τα πέρναγα αεροπορία στις στροφές....(ευθεία = Ποσειδώνος ,στροφες=λιμανακια) με γραμμες παντα..

το θεμα ειναι ενα το 1,2 ειναι αρκετο για το γκολφ παρα μονο για πολη κ για καποιον π δεν θελει σπιρταδα!

Link to comment
Share on other sites

ορε ξεφυγατε εντελος εσεις τι τσαγια και χαμομιλια λετε.....τι κανετε αγωνες δρομου ποιος θα παρει το κυπελο και ποιος περναει ποιον?εγω θα πω το εξεις εχο το golf vi 1.4 122 και το θεωρω πιραυλο και με ικανοπιη με το παραπανω απο δικια μου μερια και αποψη και δεν κιταω να τασγιαζω να μπιστολαω αλους και τα σχετικα οδηγαω με το στιλ μου χαλαρα οπος μου αρεσει.... ετσι αναλογα με το στιλ του και τις χρησεις που το θελει το παιδι απο μονος του θα κιταξει αν ειναι στα μετρα του 1.2 η το 1.4 αναλογα με τελι κικλοφοριας, ασφαλιες, καταναλωση και την δουλεια που το χρειαζετε.αυτο θα το κρινει μονος του γιατι μονο αυτος ξερει πως οδηγαι και γιατι χρηση θελει το αμαξη.ps(για τσαγια και τα σχετικα θελετε απο 200+αλογα;))

Link to comment
Share on other sites

ορε ξεφυγατε εντελος εσεις τι τσαγια και χαμομιλια λετε.....τι κανετε αγωνες δρομου ποιος θα παρει το κυπελο και ποιος περναει ποιον?εγω θα πω το εξεις εχο το golf vi 1.4 122 και το θεωρω πιραυλο και με ικανοπιη με το παραπανω απο δικια μου μερια και αποψη και δεν κιταω να τασγιαζω να μπιστολαω αλους και τα σχετικα οδηγαω με το στιλ μου χαλαρα οπος μου αρεσει.... ετσι αναλογα με το στιλ του και τις χρησεις που το θελει το παιδι απο μονος του θα κιταξει αν ειναι στα μετρα του 1.2 η το 1.4 αναλογα με τελι κικλοφοριας, ασφαλιες, καταναλωση και την δουλεια που το χρειαζετε.αυτο θα το κρινει μονος του γιατι μονο αυτος ξερει πως οδηγαι και γιατι χρηση θελει το αμαξη.ps(για τσαγια και τα σχετικα θελετε απο 200+αλογα;))

εγω συμφωνώ μαζι σου αλλα απο την στιγμη που το 1,2 ειναι στιν βαση τον τσι μην υποστιριζουμε οτι θελουμε..εγω μιλάω απο προσωπικά δεδομένα ουτε ειμαι κοντρακιας ουτε κανω καφριλες στον δρομο (το αντιθετο θα με χαρακτηριζα..οτι το γκαζι δεν το παταω)...για να μη υπαρξει παρεξιγιση τα λεω αυτα..

ο κοντρακιας θα παει στο 160 και θα το πειραξει οταν δεν τα εχει ή θα παρει το 2λιτρο κατευθειαν...

αυτος που θελει all around χωρις κοντρες θα παει στο 122αρι κ αυτος που θελει για πολη η ειναι ελαφροποδης παει σε ενα 1,2...

και κακα τα ψεματα απο καταναλωσεις μια χαρα ειναι το 122αρι..εχει αυτονομια 500+χλμ εντος πολης...

Edited by xristos/red tornado
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.