Jump to content

Recommended Posts

Μάρκα / Μοντέλο / Έτος κατασκευής:

VW Scirocco candy white - 1.4 TSi twincharger - 15 week 2010

Κινητήρας:

1.4 CAV twincharger

E-tuners stg2+ 100oct

Custom intake + pipercross C0176 + heat-shield

dp + 100cat vic +καζανάκια απο golf 5 gti - 63.5

Σύστημα Πέδησης:

18" RS4 rims replica black (45 offset)

125mm spacers

Ηλεκτρικά / Ηλεκτρονικά:

scangauge 2

MTEC XENON SUPER WHITE μεσαία/θέσης/προβολάκια

Δυναμομετρήσεις:

μονο πρόγραμμα 100oct + εισαγωγή v2

21102010456.th.jpg

εδω ειναι οταν το πρωτοπήρα...

15052010337.th.jpg 17052010346.th.jpg 15052010340.th.jpg 15052010339.th.jpg 17052010345.th.jpg 16052010341.th.jpg 16052010344.th.jpg

μετα απο κανα μήνα...

11062010377.th.jpg 11062010374.th.jpg

η πρώτη μορφή της εισαγωγής...

25062010397.th.jpg 25062010398.th.jpg 25062010399.th.jpg

η δευτερη...

31072010416.th.jpg 31072010417.th.jpg

η τρίτη...

14092010428.th.jpg

η τωρινή, αλλα μαλλον θα την βελτιώσω, (κατασκευη etuners)

09112010482.th.jpg 09112010481.th.jpg 09112010480.th.jpg 09112010479.th.jpg

αρχικά ήταν έτσι

04112010475a.th.jpg

Έντυσα την heat-shield σήμερα με αρμαφλέξ για να μονώνει ακόμα περισσότερο την θερμοκρασία, και έβαλα και το λάστιχο για να ειναι πιό ομορφο.

09112010476.th.jpg 09112010477.th.jpg 09112010478.th.jpg

και εκκρεμεί το θέμα της μόνωσης της ιδιας της σωλήνωσης.

μολις εβαλα τις ζάντες...

10072010404.th.jpg 10072010408.th.jpg 11072010409.th.jpg 11072010411.th.jpg

Edited by panaua
Link to comment
Share on other sites

χαμηλωμένο αλλα βρώμικο...

18092010432.th.jpg 16092010429.th.jpg 16092010430.th.jpg

μερικές πάνω στο δυναμόμετρο και αφού εβaψα τις ζάντες

21102010455.th.jpg 21102010452.th.jpg 21102010448.th.jpg

more fotos....

01112010473.th.jpg 01112010472.th.jpg 01112010470.th.jpg 01112010468.th.jpg 01112010467.th.jpg 01112010466.th.jpg 01112010465.th.jpg

dp +100cpi cat vic (απο το παλιο μου αυτοκίνητο) σωληνώσεις μέχρι το μεσαίο, 63.5 στον maikon.

καζάνια εχουν μπει απο 2λιτρο, με σωληνώσεις 63.5

29102010463.th.jpg 29102010461.th.jpg 29102010462.th.jpg

και μια bonus με την κολ@ρα του scirocco :)

29102010460.th.jpg

εκκρεμεί dyno, με το νέο φλασάρισμα υστερα απο την εξάτμιση μιας και πήρε ΑΡΚΕΤΑ :rolleyes:

s3 intercooler

και εξωτερική βελτίωση

Edited by panaua
Link to comment
Share on other sites

Πολύ όμορφο και δυνατό με καλοσχεδιασμένο πρόγραμμα!!!

Μία απορία. Είδες διαφορά με τα spacers; Έβαλες μόνο στους πίσω ή και στους μπροστά τροχούς;

Υ.Γ. Από βδομάδα θα περάσω Revo stg2 για χρήση 100άρας και θα ξανά κάνω δυναμομέτρηση. Πες τον Κρίτωνα, μην τολμήσει και σου βγάλει παραπάνω άλογα από εμένα!!! :)

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

εχω βάλει σε όλους τους τροχους.

διαφορα με πριν δε μπορώ να σου πώ γιατι το έστρωνα και δε το πίεζα πριν.

οσο για τα άλογα θα δούμε.. παει καλα :)

κουκλα ν το χαιρεσαι! να ε ρωτησω μ τα καζανακια απο γτι δν 8 χανεις δυναμη? που εφτιαξες εξατμιση?

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για τα καλα σας λόγια

γιατι να χάνω δύναμη? 63.5 ειναι η διατομή τους. και η υπόλοιπη εξάτμιση 63.5 ειναι, στον maikon την έφτιαξα

Edited by panaua
Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ για τα καλα σας λόγια

γιατι να χάνω δύναμη? 63.5 ειναι η διατομή τους. και η υπόλοιπη εξάτμιση 63.5 ειναι, στον maikon την έφτιαξα

βασικα τ καζανια στα 5αρια ειναι λιγο βοδια σε συγκριση με τα ροκο κ λεω ροκο κ οχι 6αρι γολφ γτ πολυ απλα εχει ενας φιλος κ εχω δει! την εθεσα λαθος την ερωτηση...γτ εβαλες τα καζανακια απο γτι? κ δν εκανες καινουργια?

Link to comment
Share on other sites

βασικά αρχικά ήθελα μονο σπόρ ήχο.

ελεγα μάλιστα να το αφήσω μαμα.

αλλα εχω το μικρόβιο... μετά εβαλα εισαγωγή, και πρόγραμμα, και dp και και και....

μαλιστα δοκίμασα να βγάλω το μεσαίο αλλα εκανε πολύ θορυβο, και το ξανάβαλα.

οταν αλλαξα dp+cat ανέβηκε λίγο ο θόρυβος και νομίζω ειναι τέλειος για τα γούστα μου.

Link to comment
Share on other sites

Απο τα ομορφοτερα Scirocco ! Ξεφτιλησε σε νουμερα κατι 1α σταδια revo,overload που δεν εβγαλαν πανω απο 228 φπε! και πηγε ο μαγκας ο panaua και εβγαλε 232+ hp μονο προγραμμα εισαγωγη χαχα ! ΚΑΝΕ ΤΟ REMAP και θα πας 240 και μετα αντε πιαστε τον !

Μαχη ! sillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gifsillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

να σαι καλα ρε Μακη.

το ρεμαπ εγινε. περιμένουμε dyno. Ο Κρίτωνας και ο Στέλιος εχουν κάνει εκπληκτική δουλεια.. εγω το χαίρομαι..

Η πίεση οπως την βλέπω κλειδώνει απο νωρίς στο 1.55 και κρατάει στις 6000 1.4 περίπου!!!!

στόχος 245 με ροπή χάρακα στα 33 κιλά..

Link to comment
Share on other sites

Proud owner...

Κάντε lock τα αλμπουμ σας γιατι πέρα απο φωτογραφίες με τις πινακίδες σου επάνω έχεις και αλλα πραγματα απο την νυχτερινη ζωη..

Edited by Speedy
Αφαίρεση φωτογραφίας
Link to comment
Share on other sites

Btw, θέλω και εγώ μια heatshield για την APR. Που θα βρούμε?

περιτο, υπερβολικο

ειναι καρμπον και τραβας αερα απο τη μετωπη.

καλυτερα να βρεις ενα κομματι καρμπον να συνεχισει μεχρι πισω η σωληνα (δεν ξερω αν μπαινει το stage2 carbonio της APR αφου ειναι για 2.0 tsi)

Edited by poen
Link to comment
Share on other sites

Eχω την αίσθηση πως μπαίνει. Αστα Πάνο, το κομμάτι αυτό πρέπει όντως να αλλαχθεί, γιατι ειναι μέσα στις κούρμπες! thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

πολύ ωραίο το rocco σου να το χαίρεσαι!

για τον σωλήνα της εισαγωγής ο οποίος φαντάζομαι θα βράζει,εάν τον ντύσεις και αυτόν

με αρμαφλεχ θα δεις τεράστια διαφορά -ενω τώρα σε στάση θα είνα καυτος με το

συγκεκριμένο υλικό ίσα που θα είναι χλιαρός εξωτερικά -

εάν δεν βρεις στο πάχος του σωλήνα να το περάσεις φορεστό υπάρχει και σε αυτοκόλλητη

ταινεία η οποία κανει την ιδια δουλειά -δες και το vidoflex είναι λιγο καλύτερο και με

καλύτερη κόλλα-

μία ερώτηση: ο σωλήνας που φέρνει αερα στην χοάνη (αυτός που είναι στον θόλο) για δώσε κανένα

tip .. από που τον έχεις περάσει ? κάνει δουλειά?

Edited by DIMIV
Link to comment
Share on other sites

να σαι καλα για τα καλά σου λόγια.

μαλλον θα ντύσω το σωλήνα με αρμαφλέξ + ταινία που ντύνουν τα χταπόδια... πιστευω οτι δε θα περνάει ζέστη μετά απο εκεινο το σημείο..

ο σωλήνας ειναι πιασμένος χαμηλά με tireup στην σίτα του αυτοκινητου.

βεβαια αν τις δεις ειναι αρκετά κλειστές.

θα δώ τι θα κάνω για να περνάει παραπάνω αέρας.

τώρα αν κάνει δουλειά να σου πώ την αλήθεια, δεν νομίζω ..

Edited by panaua
Link to comment
Share on other sites

μαλλον θα ντύσω το σωλήνα με αρμαφλέξ + ταινία που ντύνουν τα χταπόδια... πιστευω οτι δε θα περνάει ζέστη μετά απο εκεινο το σημείο..

μην ανυσηχεις δεν θα καταλαβαίνει τίποτα ,δοκιμασμένο ;)

θα δώ τι θα κάνω για να περνάει παραπάνω αέρας.

μία άλλη ιδέα είναι να τραβήξεις ευκαμπτο σωληνα απο την μετόπη και να τον φέρεις

μπροστά στην χοάνη -έτσι θα παίρνεις αερα και από πλάι αλλά και από μπροστα-

βέβαια έχεις την heatshield εκει αλλα νομιζω μπαινει-

και εγώ σε αυτην την φάση είμαι τώρα ,ψάχνω να βρω τον καταλληλο σωλήνα και τρόπο για να τον στερεωσω στην μετόπη

Link to comment
Share on other sites

απο μπροστα παιρνει. εξάλου η heat-shield τον μεταφέρει κρύο. δεν υπάρχει λόγος για επιπρόσθετο σωλήνα.

οταν λές δοκιμασένο , με αρμαφλέξ + ταινία που ντυνουν τα χταπόδια ή μονο αρμαφλέξ?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.