Jump to content
trella_gkazia

Vw Golf Vs Toyota Auris

Recommended Posts

και τα 2 αυτοκινητα που θες εχουν σιγουρα τα προβληματακια τους αλλα αντικειμενικα και αυτο στο λεει καποιος που εχει και toyota(carina e)και γενικα εχω μπει σε αρκετα και εχω σχηματισει γνωμη και οχι απο αυτα που εχω ακουσει τα toyota εχουν χαλασει υπερβολικα.πολλα τα προβληματα και αν δεν εχεις εγγυηση εισαι για χαρακιρι.το εσωτερικο του ειναι τοσο ευαισθητο που παραμορφωνεται ακομα και αν κατσει κουνουπι πανω.σου δινω ενα υπερβολικο παραδειγμα να καταλαβεις τι θα τραβηξεις με το εσωτερικο του.παμε στο golf.πολυ καλο εσωτερικο ομολογουμενως οχι τοσο value for money μιας και για μενα για αυτα που δινει ειναι πολλα τα λεφτα.για προβληματα δεν θα αναφερθω μπορεις να περασεις αρκετες ωρες εδω να δεις πανω κατω τι τρεχει.ισχυει ομως οτι εχει καλες επιδοσεις,καλυτερη ποιοτητα κυλισης κτλ.μιας και αναφερθηκαμε σε opel πριν για μενα ειναι η μεση λυση και αρκετα πιο συμφερουσα και γενικα αξιοπιστα αμαξακια αλλα ειναι βαρια αυτοκινητα και πρεπει να πας σε 1.4 turbo η 1.6 και πανω για να μη σε περναει και η γιαγια με τις σπασμενες πατεριτσες.αλλα εχουν τρομερες ροπες.καλο ειναι να κανεις ενα test drive η αν εχεις γνωστους που εχουν καποιο απο αυτα να δεις τι παιζει μονος σου.μπορει καποιο να μη σε βολευει καθολου στην οδηγηση οτι και να σου πουμε εμεις και τελικα να παρεις μια βαρκα και να την ονομασεις μανταλενα!!!!παντως οπως και να εχει μην πας τυφλα και πεις οκ αυτο φαινεται καλο οπτικα τελος.ασχετο....καινουριο η μεταχειρισμενο?

Καινουριο. Ειμαι κατα των μεταχειρισμενων γιατι δεν ξερεις πως το εχει δουλεψει ο προηγουμενος!!

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχουν περάσει απο τα χέρια μου και τα δύο αυτοκίνητα σαν εταιρικά (με leasing).

Πιο συγκεκριμένα είχα το Golf V GT με τα 170ps και όταν τελείωσε το συμβόλαιο μου έδωσαν το Auris 1.3 με τα 99ps.

Τώρα που μου πήραν το Auris και έπρεπε να διαλέξω ενα αυτοκίνητο για αγορά, πήγα και έκλεισα το Golf VI 160ps σχεδόν με τα μάτια κλειστά.

Δεν θα συγκρίνω τις επιδόσεις των δύο αυτοκινήτων, των οποίων η διαφορά είναι σαν την μέρα με την νύχτα (εξάλλου δεν συγκρίνονται τα δύο αυτοκίνητα), απλώς θέλω να πώ οτι τα 99 άλογα του Auris πραγματικά είναι εξαιρετικά ελλειπή. Ειδικά σε Ε.Ο. και με 2-3 άτομα που ήμουν αναγκασμένος να ταξιδεύω, για επαγγελματικούς λόγους, το αυτοκίνητο δεν πάει μία. Για το 1.6 βέβαια δεν έχω άποψη γιατί δεν το έχω οδηγήσει.

Σε ο,τι αφορά την κατανάλωση, αυτή μέσα στην πόλη ήταν της τάξης των 8.5lit με 8.9lit για το Auris και 8.5lit με 9.5lit για το Golf, φυσικά με το ίδιο στιλ οδήγησης. Με πιο επιθετικό τρόπο οδήγησης το Golf έφτανε ή και ξεπερνούσε τα 10lit. Τις επιδόσεις αυτές προσωπικά θεωρώ μέτριες έως κακές για ένα αυτοκίνητο ατομοσφαιρικό με 99 μόλις άλογα όπως είναι το Auris και εξαιρετικές για ένα αυτοκίνητο turbo με 170+ άλογα.

Γενικά με παραξενεύει όταν διαβάζω εδω μέσα οτι το Golf6 160hp καίει πολύ. Ναι, αν το συγκρίνεις με ένα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο 1.4 70-90 ίππων καίει πολύ. Όμως η σύγκριση αυτή είναι πέρα για πέρα άτοπη, διοτι η κατανάλωση για ενα αυτοκίνητο 1.4 turbo 160+ ίππων είναι ευθέως ανάλογη με ένα κατα πολύ μεγαλύτερου κυβισμού ατμοσφαιρικού (2.0 +) η κατανάλωση του οποίου υπερβαίνει τα 13 με 14lit.

Ένα επίσης παράπονο που είχα, αφορούσε την εσωτερική διαμόρφωση του Auris. Αυτή η κεντρική κονσόλα που κάνει κούρμπα σαν γέφυρα σου κόβει τον χώρο για όλα τα μικροαντικείμενα και πρακτικά δεν έχεις που να ακουμπίσεις ούτε το κινητό σου. Γενικά το Auris υστερεί παρα πολύ σε χώρους για μικροαντικείμενα.

Συμπερασματικά το Auris είναι ένα ψόφιο, αδιάφορο, άχρωμο, άοσμο αυτοκίνητο ενώ το Golf είναι πολύ πιο στιβαρό, εντυπωσιακό (εξωτερικά και κυρίως εσωτερικά), εξαιρετικών επιδόσεων αυτοκίνητο.

Φυσικά το Auris (1.3) είναι φτηνότερο αφού κοστίζει γύρω στα 17.000 ευρώ ενώ το Golf υπερβαίνει τα 20000 (ή τα 23000) ευρώ, ανάλογα την έκδοση, διαφορά κάθε άλλο παρά αμελητέα.

Edited by StavrosH
Link to comment
Share on other sites

Αποψη μου:Πηρα Golf ΚΑΙ για το εσωτερικο του.εγω ειμαι μεσα στο αυτοκινητο και το οδηγω και θελω την ποιοτητα,την ομορφια και την λειτουργικοτητα του εσωτερικου(Για μπες σε ενα Golf μεσα με οθονη rcd 510 και κοιτα λιγο τα υλικα του ταμμλο ) και μπες και σε ενα auris και θα καταλαβεις.....Ξαναλεω περα κινητηρα και αλλων μηχανικων θεματων,στοιβαροτητας,turbo Κτλ για μενα σημασια εχει να βρισκομαι σε μια θεση οδηγου που γυρω μου υπαρχει πολυτελεια και οχι πλαστικα που τριζουν.....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια ειμαι μελος αρκεττο καιρο!!! Εχω ενα VW Beetle και σκεφτομαι να παρω ενα καινουριο αμαξι!! Ειμαι αναμεσα σε Golf 160ph και Auris 132ph!! θα ηθελα να μου πείτε αν σας εχουν βγαλει προβληματα γιατι απο φιλους ακουγα για προβληματα στα ηλεκτρονικα κ.τ.λ για την καταναλωση γενικα διαφορα τετοια!! Σας ευχαριστω!!

Και τα 2 αυτοκίνητα που αναφέρεις είναι 2 πολύ ποιοτικά hatch. Στην κορυφή βέβαια των hatch βρίσκονται τα Audi A3 & BMW 116 (δικαίως το Audi και αδίκως νομίζω το υπερτιμημένο 116 που υστερεί σε χώρους, επιδόσεις και ποιότητα σε σχέση με άλλες σειρές της bmw).

Από τα συγκεκριμένα 2 όμως που σκέφτεσαι να αγοράσεις υπάρχει μία σημαντική ειδοποιός διαφορά. Το μεν Auris είναι ένα αυτοκίνητο με ένα μοτέρ στα όρια της ατμοσφαιρικής εξέλιξης, ενώ το Golf φοράει έναν κινητήρα διαμάντι που τεχνολογικά είναι απλησίαστος από οποιονδήποτε ανταγωνιστή (ακόμα και αν βλέπουμε τούρμπο σε Fiat, Opel, Renault, Ford κλπ).

Η ισορροπία ανάμεσα σε δύναμη του κινητήρα και σε κατανάλωση απλά στο Golf είναι μαγική, έχεις από την μία την εντύπωση ότι οδηγάς 2,2-2,5cc ατμοσφαιρικό και από την άλλη έχεις μία λογικότατη κατανάλωση αν δεν είσαι υπερβολικός και δεν δουλεύεις το αμάξι συνεχώς στα κόκκινα.

Μπορείς να δεις και παρακάτω τις διαφορές, 9 κιλά ροπή όμως είναι πολύ - πολύ μεγάλη διαφορά :

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=CompareModels&a=6086&m1=5836&m2=&m3=&m4=

Link to comment
Share on other sites

Από τα συγκεκριμένα 2 όμως που σκέφτεσαι να αγοράσεις υπάρχει μία σημαντική ειδοποιός διαφορά. Το μεν Auris είναι ένα αυτοκίνητο με ένα μοτέρ στα όρια της ατμοσφαιρικής εξέλιξης, ενώ το Golf φοράει έναν κινητήρα διαμάντι που τεχνολογικά είναι απλησίαστος από οποιονδήποτε ανταγωνιστή (ακόμα και αν βλέπουμε τούρμπο σε Fiat, Opel, Renault, Ford κλπ)

Η ισορροπία ανάμεσα σε δύναμη του κινητήρα και σε κατανάλωση απλά στο Golf είναι μαγική, έχεις από την μία την εντύπωση ότι οδηγάς 2,2-2,5cc ατμοσφαιρικό και από την άλλη έχεις μία λογικότατη κατανάλωση αν δεν είσαι υπερβολικός και δεν δουλεύεις το αμάξι συνεχώς στα κόκκινα.

Μπορείς να δεις και παρακάτω τις διαφορές, 9 κιλά ροπή όμως είναι πολύ - πολύ μεγάλη διαφορά :

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=CompareModels&a=6086&m1=5836&m2=&m3=&m4=

και εδω να παραθεσω σαν δικηγορος του διαβολου οτι σε καμια περιπτωση δεν κοιτας το τι γραφουν τα περιοδικα και ο κατασκευαστης που δοκιμαζουν σε αλλεσ συνθηκες τα αυτοκινητα και τα εμφανιζουν ολα πολυ ουτοπικα.και αμαν πια η καραμελα με τη τεχνολογια των κινητηρων που αλλες εταιριες ειχαν πολλα χρονια πριν συγκεκριμενα οταν περπατουσαν και δεινοσαυροι στη γη.ψαχτειτε και λιγο πριν πειτε κατι και δεν το λεω μονο για σενα αλλα για πολλους που εχω ξαναπει πηραν vag και πιασαν του παπα τα πετραχειλια.fiat τουλαχιστον τελευταια εχει κανει αλματα τεραστια και ας μην το πιστευουμε,opel&renault....χμμμμ στα ιδια λεφτα παιρνεις megane που οπως και να το κανουμε εχει τρελες επιδοσεις και με ακομη λιγοτερα λεφτα astra που τα βλεπουμε απο αρκετα πισω(ειδικα στις στροφες).ford st για μενα το μονο που αξιζει να παρει καποιος.

Link to comment
Share on other sites

μονο που το auris ειναι best seller της Ελληνικης αγορας!!!

Ναι, και το Accent πουλούσε σαν τρελό ενώ τα S-Class έχουν 300 ταξινομήσεις ανά έτος. Τι σημαίνει αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Ναι, και το Accent πουλούσε σαν τρελό ενώ τα S-Class έχουν 300 ταξινομήσεις ανά έτος. Τι σημαίνει αυτό;

Είναι κατι σαν εκείνο το βιντεακι στο youtube, που λεει αυτός με το Autobianchi στον άλλον με την Ferrari, "Συγνώμη φιλε ειναι καλο αυτο το αυτοκίνητο, γιατι δεν βλεπω και πολλα να κυκλοφορούν" :D:lol:

ΥΓ δεν μπορώ να το βρω στο youtube γιατί απο εδω μου το έχουν μπλοκαρισμένο.

Link to comment
Share on other sites

Είναι κατι σαν εκείνο το βιντεακι στο youtube, που λεει αυτός με το Autobianchi στον άλλον με την Ferrari, "Συγνώμη φιλε ειναι καλο αυτο το αυτοκίνητο, γιατι δεν βλεπω και πολλα να κυκλοφορούν" :lol::clapping:

ΥΓ δεν μπορώ να το βρω στο youtube γιατί απο εδω μου το έχουν μπλοκαρισμένο.

Συγκεκριμενα αν θυμαμαι καλα "Σταματαει διπλα του και του λεει!Γεια σου γιλε...Σου χει βγει καλο?Γιατι δεν βλεπω και πολλα να κυκλοφορουν!" :D

Link to comment
Share on other sites

μονο που το auris ειναι best seller της Ελληνικης αγορας!!!

απο το σκεπτικο αυτο σου συνιστω να παρεις το auris(αν δε το εχεις ηδη δλδ)

μη ξεχασω να βαλω και τα !!! που εβαλες στην απαντηση σου

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

Ειναι εντυπωσιακο οτι υπαρχουν ηδη 4 σελιδες για την συγκριση.

Ας μιλησουμε λογικα, υπαρχει ενας τομεας που το Auris να ειναι καλυτερο απο το Golf?

Aν υπαρχει εστω και ενας τοτε το παιδι να παρει το Auris. Δεν μπαινω στο τριπακι περι αξιοπιστιας κλπ.Εγω εχω 4 χρονια Γκολφ TSI και δεν εχω το παραμικρο προβλημα. Το παιδι ειναι 22 χρονων και χρειαζεται κυριως ενα αυτοκινητο που να πατα καλα γιατι το αιμα βραζει και σιγουρα δεν θα πηγαινει καθε μερα με 40-50 χλμ. Η ενεργητικη και παθητικη ασφαλεια του Γκολφ δεν εχει συγκριση με αυτη του Auris.

Αν ηταν αδερφος μου αναμεσα στα δυο (για να μην γενικευσω και παμε αλλου), το Γκολφ ειναι μονοδρομος.

Συμπτωματικα ειχα πρηξει τον αδερφο μου να παρει το Scirocco πριν απο 2 χρονια σχεδον, γιατι εβλεπε διαφορα αλλα, και τελικα το πηρε υπ'ευθυνη μου. Ειναι και κοντα στα 50.

Απο τοτε οχι μονο δεν το μετανοιωσε αλλα οτι και να εχει οδηγησει στην κατηγορια, με τελευταιο την Giulietta με τα 170 αλογα, τον εκανε να τρεχει πισω στο Scirocco ανακουφισμενος.

Ειδικα για την Giulietta δεν ειχε τιποτα καλο να πει, καμμια επαφη με τα αντιστοιχα Golf/Scirocco και ειδικα σε θεμα δυναμης παρολα οσα λεγονται.Μαλιστα μου ειπε να παω να οδηγησω μια για να καταλαβω γιατι ημουν λιγο δυσπιστος αλλα δεν ετυχε ακομα γιατι η αντιπροσωπεια κοντα μου δεν την εχει για test drive.

Στην κατηγορια που μιλαμε λοιπον, Golf/Scirocco, τηρουμενων των αναλογιων (κοστος,επιδοσεις,αξιοπιστια,τεχνολογια,εξοπλισμος, ενεργητικη/παθητικη ασφαλεια κλπ ακομα και αυτου που λεμε prestige οσο και υποκειμενικο και λανθασμενο να ειναι) ειναι κορυφη.

Το μονο αρνητικο ειναι οτι αναγκαστικα τα ευρωπουλα μας πηγαινουν στην Μερκελ και στους Γερμανους της και τους κανουμε μαγκες για να βγαινουν και να μας τα χωνουν αντι να μας ευχαριστουν που η δικη τους οικονομια ειναι πλεονασματικη λογω και των δικων μας χρεων απο την αγορα των προιοντων τους. Οχι οτι εχουν αδικο αλλα ενταξει το καταλαβαμε, ασχολειθειτε και με κανεναν αλλο γιατι υπαρχουν και αλλοι στην σειρα! off topic

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Αυτό με την πουτ@ν@ την Μέρκελ ξαναπέστο. Ήταν και για μένα ο μοναδικός λόγος για να μην θέλω να αγοράσω Golf και γενικά οποιοδήποτε Γερμανικό κωλ@μ@ξο...

Ελα που όμως δεν βρήκα στην αγορά κανένα αυτοκίνητο που έστω και με αρκετές παραχωρήσεις να μου κάνει αίσθηση να το αγοράσω.

Link to comment
Share on other sites

απο το σκεπτικο αυτο σου συνιστω να παρεις το auris(αν δε το εχεις ηδη δλδ)

μη ξεχασω να βαλω και τα !!! που εβαλες στην απαντηση σου

Ρε φιλε εσενα δεν θα σε προβληματιζε??? Και μην ξεχνας και εγω vw εχω!!!

Link to comment
Share on other sites

Ειναι εντυπωσιακο οτι υπαρχουν ηδη 4 σελιδες για την συγκριση.

Το έγραψα στο 1ο ποστ οτι καποιος θα ανοιγε και ενα τετοιο θεμα, το Auris είναι το ποιο πολυσυζητημένο αυτοκινητο εδω, μετα βεβαια τα vag, και προβλεπω να μην τελειωσει ουτε στις 50 σελίδες :thumbsup: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Απο τοτε οχι μονο δεν το μετανοιωσε αλλα οτι και να εχει οδηγησει στην κατηγορια, με τελευταιο την Giulietta με τα 170 αλογα, τον εκανε να τρεχει πισω στο Scirocco ανακουφισμενος.

Ειδικα για την Giulietta δεν ειχε τιποτα καλο να πει, καμμια επαφη με τα αντιστοιχα Golf/Scirocco και ειδικα σε θεμα δυναμης παρολα οσα λεγονται.

Δεν ισχύει. Απλά.

Link to comment
Share on other sites

Ας περιμένουμε τι θα πει ο Ιάπωνας με τον άμεσο ψεκασμό και το τούρμπο.

Το ότι θα είναι 5 χρόνια πιο πίσω από τον Γερμανό με αφήνει αδιάφορο. Ειδικά όταν δε θα με αφήνει στο δρόμο..

Όσο για την SClass και το Accent που σύγκρινε με κριτήριο τις ταξινομήσεις, είναι άστοχη τοποθέτηση μιας και δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία.

Link to comment
Share on other sites

Είναι κατι σαν εκείνο το βιντεακι στο youtube, που λεει αυτός με το Autobianchi στον άλλον με την Ferrari, "Συγνώμη φιλε ειναι καλο αυτο το αυτοκίνητο, γιατι δεν βλεπω και πολλα να κυκλοφορούν" :rofl::D

ΥΓ δεν μπορώ να το βρω στο youtube γιατί απο εδω μου το έχουν μπλοκαρισμένο.

To βρήκα χαχαααα

Edited by Speedy
προσθηκη καλύτερης ποιότητας url
Link to comment
Share on other sites

και εδω να παραθεσω σαν δικηγορος του διαβολου οτι σε καμια περιπτωση δεν κοιτας το τι γραφουν τα περιοδικα και ο κατασκευαστης που δοκιμαζουν σε αλλεσ συνθηκες τα αυτοκινητα και τα εμφανιζουν ολα πολυ ουτοπικα.και αμαν πια η καραμελα με τη τεχνολογια των κινητηρων που αλλες εταιριες ειχαν πολλα χρονια πριν συγκεκριμενα οταν περπατουσαν και δεινοσαυροι στη γη.ψαχτειτε και λιγο πριν πειτε κατι και δεν το λεω μονο για σενα αλλα για πολλους που εχω ξαναπει πηραν vag και πιασαν του παπα τα πετραχειλια.fiat τουλαχιστον τελευταια εχει κανει αλματα τεραστια και ας μην το πιστευουμε,opel&renault....χμμμμ στα ιδια λεφτα παιρνεις megane που οπως και να το κανουμε εχει τρελες επιδοσεις και με ακομη λιγοτερα λεφτα astra που τα βλεπουμε απο αρκετα πισω(ειδικα στις στροφες).ford st για μενα το μονο που αξιζει να παρει καποιος.

Αδερφέ άστα και 10 χρόνια πριν που είχα το πρώτο vag, τα ίδια άκουγα. Έχει πονέσει πολύ το 16V και το 1,8Τ όσο δεν πάει. Με τα TFSI & TSI ήρθε η χαριστική βολή...

...τελικά και τα άτιμα τα περιοδικά δεν μας τα λένε καλά, έγινε η Fiat αξιόπιστη, τα megane tce ντουφέκια, τα astra είναι έτοιμα για πίστα (με τον ημιάκαμπτο??!!) και το st με τον δανεικό (παρωχημένο) κινητήρα της volvo και με 15 λίτρα μέση κατανάλωση η απόλυτη λύση. :good:

Ο Δεινόσαυρος με συνδυασμό τούρμπο και κομπρέσσορα πρέπει να ήταν μεγάλη πρωτοπορία. new_killpc.gif

Link to comment
Share on other sites

Όσο για την SClass και το Accent που σύγκρινε με κριτήριο τις ταξινομήσεις, είναι άστοχη τοποθέτηση μιας και δεν ανήκουν στην ίδια κατηγορία.

Ωραία Mate, αφού κολλάς στην κατηγορία, σύγκρινε το Accent με το A3, και το Carina με το 190E. Επίσης και το Hyundai Coupe πούλησε περισσότερα κομμάτια απ'ότι το ΤΤ. Το τι λένε οι πωλήσεις είναι καθαρά θέμα αγοραστικού κοινού και επειδή στην Ελλάδα είμαστε "κάπως", νομίζουμε ότι μερίδιο στην αγορά αποτυπώνει και την συνολική εικόνα του αυτοκινήτου.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον για flaming ανοίχτηκε το συγκεκριμένο τόπικ, αφού ο δημιουργός του δεν θέλει να δει το προφανές.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία Mate, αφού κολλάς στην κατηγορία, σύγκρινε το Accent με το A3, και το Carina με το 190E. Επίσης και το Hyundai Coupe πούλησε περισσότερα κομμάτια απ'ότι το ΤΤ. Το τι λένε οι πωλήσεις είναι καθαρά θέμα αγοραστικού κοινού και επειδή στην Ελλάδα είμαστε "κάπως", νομίζουμε ότι μερίδιο στην αγορά αποτυπώνει και την συνολική εικόνα του αυτοκινήτου.

Μα δε διαφωνώ. Συμφωνώ και μπορώ να φέρω σαν παράδειγμα Volvo και Saab που είναι φοβερά αξιόλογα αυτοκίνητα κι όμως ο Έλληνας...

Είπα συγκεκριμένα στον άλλο φίλο ότι η σύγκριση S-Class kai Accent δε στέκει απλά.

Link to comment
Share on other sites

Αδερφέ άστα και 10 χρόνια πριν που είχα το πρώτο vag, τα ίδια άκουγα. Έχει πονέσει πολύ το 16V και το 1,8Τ όσο δεν πάει. Με τα TFSI & TSI ήρθε η χαριστική βολή...

mf_tshirt.gif

Link to comment
Share on other sites

Αδερφέ άστα και 10 χρόνια πριν που είχα το πρώτο vag, τα ίδια άκουγα. Έχει πονέσει πολύ το 16V και το 1,8Τ όσο δεν πάει. Με τα TFSI & TSI ήρθε η χαριστική βολή...

...τελικά και τα άτιμα τα περιοδικά δεν μας τα λένε καλά, έγινε η Fiat αξιόπιστη, τα megane tce ντουφέκια, τα astra είναι έτοιμα για πίστα (με τον ημιάκαμπτο??!!) και το st με τον δανεικό (παρωχημένο) κινητήρα της volvo και με 15 λίτρα μέση κατανάλωση η απόλυτη λύση. :clapping:

Ο Δεινόσαυρος με συνδυασμό τούρμπο και κομπρέσσορα πρέπει να ήταν μεγάλη πρωτοπορία. new_killpc.gif

lancia delta s4(ο δεινοσαυρος)......

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.