Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

Ας γράψω κι ένα update:

Το καπάκι φοράει πλέον άλλα ελατήρια εξαγωγής (CCZ) για πίεση >2bar, αλλάχθηκε προληπτικά η μεμβράνη της WG και έγινε ένα service στο turbo.

Έκανα ένα σωστότερο χάρτη On dyno και με καλύτερες καμπύλες πλέον, έριξα το peak με σκοπό να απλώσει σε περισσότερες στροφές.

Δεν είναι το peak, αλλά η καμπύλη δύναμης που γέμισε και νιώθεις σαν να πήρε 20άλογα. Πχ στις 4000 >210+ps και στις 7000 έχει >265ps σχεδόν σαν 2,0 Tfsi Κ04 με πρόγραμμα.

 

Το αυτοκίνητο με δανεικές μεθανόλες σένα τελευταίο τεστ για να δω τι κάνει, ξεπερνά τα 320ps σε αυστηρό δυναμόμετρο, παρόλαυτά ήταν μόνο για δοκιμή καθώς η πίεση είναι υπερβολική >2.4bar και το setup μόνο για χρήση με boost control + meth και για ανοίγματα όχι daily κάτι που δεν θέλω προσωπικά.

Τα file κρατήθηκαν και στο τελευταίο κι αυτό που φοράω το έριξα ένα κλικ καθώς χειμώνα κυκλοφορώ με χειμερινά και ένα panel στην μαμά εισαγωγή, με ανθρώπινες πιέσεις

και χωρίς να είναι αναλώσιμη η τουρμπίνα. Αν βρω χρόνο θα το μετρήσω σε maha και θα ανεβάσω και το δυναμοδιάγραμμα, ώστε να υπάρχει και η σύγκριση με τα παλαιότερα.

 

Έβγαλα NLS και LFB διότι τα βαρέθηκα και νομίζω ότι κάπου εδώ θα κλείσει ο κύκλος γι΄αυτό το ωραίο τουρμπάκι που ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του μοτέρ.

Γρήγορο σπουλ με διάρκεια ψηλά λόγω μεγάλου άξονα (tfsi), αλλά δυστυχώς το turbo housing δημιουργεί τεράστιο back pressure και η αύξηση πίεσης δεν οδηγεί σε ανάλογη αύξηση ισχύος από ένα σημείο και μετά με αποτέλεσμα να αυξάνει η EGT και να ζορίζουμε το μοτέρ που είναι κρίμα καθώς κοστίζει.

 

Υπάρχουν ακόμα 2-3 λύσεις όπως η αύξηση της διαμέτρου της φτερωτής στα 48-49mm ή ίσως η αντικατάστασή της με μια GTx style, αλλά τα όρια είναι και πάλι εκεί κοντά και τα ίδια και μόνο με χρήση μεθανόλης θα είναι εφικτή η σωστή λειτουργία.

 

Το επόμενο βήμα θα είναι με κάτι λίγο μεγαλύτερο :) εν αναμονή λοιπόν τα ξαναλέμε..

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 6/11/2017 at 10:16 ΠΜ, Volkswagen1992 said:

Εγώ στην έρευνα αγοράς μου δεν είδα κάτι "φτηνό".

Αντιθέτως το ποιο φτηνό σετ αν μπορούμε να το θέσουμε έτσι ήταν της DP που διαβάσω αρκετά καλά σχόλια.

Στα πιστόνια ξέρω σε 2-3 αμάξια που φόρισαν wiseco και δεν τους έκατσαν καθόλου, αλλά δεν ήτανε φθηνά σε τιμή.

Για μπιέλες έγραφε ο Νίκος σε προηγούμενα ποστ ότι η ZRP ανοίγεται η διάμετρος γιατί βγαίνει μόνο σε 17.

Τώρα περι κροταλίσματος, τσιμπίματος λαδιού κ.τ.λ δεν ξέρω αλλά θα με ενδιεφερε να μάθω εαν ισχύουν.

Ανάλογα τις απαιτήσεις του κατασκευαστή σε ανοχή προχωράς στο ρεκτιφιέ και προσαρμόζεις τον κύλινδρο.

Για μαμά μοτέρ με λίγα χλμ θα πας σε std size αλλά στα πολλά χλμ το οβαλ είναι σίγουρο και καλό είναι να πας σε 77mm πιστόνι, καθώς αργά η γρήγορα με την προσαρμογή των ελατηρίων και την αύξηση των χιλιομέτρων και θα τσιμπάει λαδάκι και θα έχεις χτύπημα (piston slap).

 

Δεν είναι όλα ίδια τα aftermarket. Άλλα έχουν μεγάλες απαιτήσεις σε ανοχές (πχ Cp,Je) άλλα μικρότερες (Dp,Wiseco). Ανάλογα λοιπόν τον κατασκευαστή και το υλικό που χρησιμοποιείται, αλλά επίσης και την αντοχή, διαμορφώνονται οι απαιτήσεις στις ανοχές του κυλίνδρου για το κάθε πιστονάκι.

Διαφορετικές απαιτήσεις και εφαρμογές απαιτούν διαφορετικής συμπίεσης ή μορφολογίας πιστόνι (θόλος, φούστα κλπ).

Το Cp που φοράω έχει ας πούμε 8-8.5-9 εκατοστά του χιλ απαίτηση ανοχής ενώ το Dp μικρότερη. Το πρώτο δηλαδή "φουσκώνει" περισσότερο.

Επίσης ανάλογα την εφαρμογή θα διαμορφωθούν και τα ελατήριά τους, άλλο χρήση δρόμου, άλλο race εφαρμογή. (διαφορετικές γωνίες κλπ).

 

Η κατανάλωση λαδιού είναι υποκειμενική και δεν βγαίνει άκρη γιατί κανείς δεν λέει αλήθεια ή δεν μετράει σωστά και αντικειμενικά.

Γενικά μια μικρή αύξηση κατανάλωσης υπάρχει αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι ένα τέτοιο μοτέρ φοράει συνήθως μεγαλύτερο και πιο πιεσμένο setup από ένα εργοστασιακό, συνήθως και η χρήση είναι πιο ζόρικη. Αυτομάτως λοιπόν ανεβαίνει και η κατανάλωση λαδιού, που δεν οφείλεται μόνο στο σφυρίλατο πιστόνι.

 

Για τις μπιέλες καλό είναι να αποφεύγονται ανοίγματα και λύσεις τόρνου στον πείρο ή στα κομβία κλπ, να είναι δηλαδή φτιαγμένες αποκλειστικά για το μοτέρ μας. Επίσης όλες οι μπιέλες δεν ταιριάζουν γάντι σε όλα τα πιστόνια.

 

Πχ, μπιέλα DP κουμπώνει σε DP πιστόνι γάντι, αλλά σε Cp θέλει ελάχιστη προσαρμογή, όχι όμως σε ζοτικά σημεία.

Πχ. Μπιέλα για στρόφαλο BMY,BLG δεν κουμπώνει στο νέο part number στροφάλου ή σε CAVD και θέλει ελάχιστα προσαρμογή.

Τα παραπάνω τα ανακάλυψα πχ όταν αποφάσισα να βάλω ολοκαίνουργιο στροφαλο στο δικό μου στην ανακατασκευή.

 

Must σε όλα τα παραπάνω είναι η ακριβέστατη ζύγιση των σετ ανά τετράδα και μετά η τοποθέτησή τους.

 

Γενικά στο σφυρίλατο δεν είναι τα πράγματα 1+1 κάνουν 2. Θέλει καλή γνώση του τεχνικού που θα ασχοληθεί αλλά και μια σχετική ιδέα από τον ιδιοκτήτη.  

Αυτά..

 

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ας γράψω κι ένα update:

Το καπάκι φοράει πλέον άλλα ελατήρια εξαγωγής (CCZ) για πίεση >2bar, αλλάχθηκε προληπτικά η μεμβράνη της WG και έγινε ένα service στο turbo.

Έκανα ένα σωστότερο χάρτη On dyno και με καλύτερες καμπύλες πλέον, έριξα το peak με σκοπό να απλώσει σε περισσότερες στροφές.

Δεν είναι το peak, αλλά η καμπύλη δύναμης που γέμισε και νιώθεις σαν να πήρε 20άλογα. Πχ στις 4000 >210ps και στις 7000 έχει >265ps σχεδόν σαν 2,0 Tfsi με πρόγραμμα.

 

Το αυτοκίνητο με δανεικές μεθανόλες σένα τελευταίο τεστ για να δω τι κάνει, ξεπερνά τα 320ps σε αυστηρό δυναμόμετρο, παρόλαυτά ήταν μόνο για δοκιμή καθώς η πίεση είναι υπερβολική >2.4bar και το setup μόνο για χρήση με boost control + meth και για ανοίγματα όχι daily κάτι που δεν θέλω προσωπικά.

Τα file κρατήθηκαν και στο τελευταίο κι αυτό που φοράω το έριξα ένα κλικ καθώς χειμώνα κυκλοφορώ με χειμερινά και ένα panel στην μαμά εισαγωγή, με ανθρώπινες πιέσεις

και χωρίς να είναι αναλώσιμη η τουρμπίνα. Αν βρω χρόνο θα το μετρήσω σε maha και θα ανεβάσω και το δυναμοδιάγραμμα, ώστε να υπάρχει και η σύγκριση με τα παλαιότερα.

 

Έβγαλα NLS και LFB διότι τα βαρέθηκα και νομίζω ότι κάπου εδώ θα κλείσει ο κύκλος γι΄αυτό το ωραίο τουρμπάκι που ταιριάζει γάντι στο χαρακτήρα του μοτέρ.

Γρήγορο σπουλ με διάρκεια ψηλά λόγω μεγάλου άξονα (tfsi), αλλά δυστυχώς το turbo housing δημιουργεί τεράστιο back pressure και η αύξηση πίεσης δεν οδηγεί σε ανάλογη αύξηση ισχύος από ένα σημείο και μετά με αποτέλεσμα να αυξάνει η EGT και να ζορίζουμε το μοτέρ που είναι κρίμα καθώς κοστίζει.

 

Υπάρχουν ακόμα 2-3 λύσεις όπως η αύξηση της διαμέτρου της φτερωτής στα 48-49mm ή ίσως η αντικατάστασή της με μια GTx style, αλλά τα όρια είναι και πάλι εκεί κοντά και τα ίδια και μόνο με χρήση μεθανόλης θα είναι εφικτή η σωστή λειτουργία.

 

Το επόμενο βήμα θα είναι με κάτι λίγο μεγαλύτερο εν αναμονή λοιπόν τα ξαναλέμε..

 

Νίκο μερικές ερωτήσεις:

1) Ελατήρια γιατί δεν προτιμήσες κάποια ακόμα πιο σκληρά;

2) Για ποιο λόγο δεν μπορείς να έχεις και peak και καλό φάσμα απόδοσης; Η απλά ήταν επιλογή;

3) Τι είναι το LFB?

4) Μεγαλύτερη φτερωτή σημαίνει ποσά περίπου άλογα παραπάνω με αυτό το μοτέρ;

5) Προς τι η αποφυγή χρήσης μεθανόλης;

 

Σε ποιο dyno μέτρησες;

Καλοδουλευτο και πάλι :-)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1.Τα Cavd που φορούσα μέχρι 2,1bar δεν είχα θέμα και προληπτικά πήγα στα CCZ που μέχρι 2,4bar δεν είχαν επίσης θέμα. Μιλάω για εξαγωγής. Εισαγωγής φοράω CAVD.

 

2.Με δεδομένο το τούρμπο για να πετύχω ταυτόχρονη αύξηση θέλω μεθανόλη και πιέσεις μεγάλες. Οπότε με αυτή την προσαρμογή κέρδισε το αυτοκίνητο αρκετά σε φάσμα που φάνηκε αμέσως. Διαφορετικά πας σε μεγαλύτερο τούρμπο. Είναι σαν μια τραμπάλα το δυναμοδιάγραμμα κατά τη ρύθμιση.

Σκέψου ότι με μεθανόλη  θα ανέβει δραματικά όλο το διάγραμμα από τις 4000 έως και τις 7000

 

3.Left Foot Braking

 

4.Εκτιμώ 0-20 αλλά περισσότερα μόνο με μεθανόλη (+40-60) και δεν αξίζει καθώς ήδη με αυτό που φοράω στουμπώνει το μαντέμι υπερβολικά. Καθαρά και μόνο για πειραματικούς λόγους. Σκέψου ότι φτάνουμε να έχουμε ένα υβρίδιο ttrs/Κ04 σχεδόν στην σκατούλα Κ03 του Tsi. Η λύση θα ήταν μια πολλαπλή διευρυμένη κατά 20-30% στους αυλούς και σε ανάλογο ποσοστό στο turbo housing ώστε να αυξήσουμε το A/R και να ρίξουμε το back pressure. Τύπου Dbilas που έχουμε για τα Tfsi. Με αυτή τη λύση με μικρότερη φτερωτή ή/και άξονα θα είχαμε περισσότερη ισχύ στην ίδια πίεση και πιο ξεκούραστα. Το υβρίδιο τέρας για ένα αυτοκίνητο με boost control όμως και κάθε μέρα 1-1.5bar και για κανένα πάτημα μεγάλη πίεση + meth 340-360ps είναι ωραία λύση. Για να βγούν τα άλογα αυτά θέλει όμως πολύ πίεση άριστο καύσιμο/βελτιωτικό + μεθανόλη.

 

5.Η μεθανόλη θέλει ντεπόζιτο που πρέπει να γεμίζει άρα κοστίζει και αρχίζει και ξεφεύγει το πράγμα καθώς επίσης και boost controller που ακόμα αποφεύγω να βάλω. Επίσης είναι επικίνδυνη και δεν δίνεται η προσοχή που απαιτείται. Θέλει μέτρο γιατί φθείρει το καπάκι, I/C, ηλ. πεταλούδα και μπουζί.

 

Στο μέλλον θα δείξει..και μπορεί με το Boost Control να τη βάλω μόνιμα. Σε άλλους βάζω πάντως

 

Είναι καθαρά λύση ώστε να έχεις το μικρό τούρμπο τερματισμένο και να κυνηγάς το μέγιστο σε σπουλ, δύναμη και χρόνο, άρα και τις κόντρες, δίχως όμως να σε νοιάζει η αξιοπιστία το κόστος και η αντοχή.  Είναι μια λύση που δίνει καύσιμο (αυξάνοντας και την αντικροτικότητα) σε εφαρμογές που τελειώνουν τα μπεκ, με ταυτόχρονα οφέλη σε πτώση θερμοκρασίας της EGT αλλά και ένα καθάρισμα σωληνώσεων και πολλαπλής. Σε μια καρότσα Ibiza Cupra με πρόγραμμα στην TCU με ενισχυμένο δίσκο αξίζει. Στο Golf, κατά τη γνώμη μου όχι, αν δεν είσαι και πολύ του ψαξίματος και την κόντρας.

Γιατί να μην έχεις πχ τα ίδια άλογα με ένα μεγαλύτερο τούρμπο με απλή 100 βενζίνη θυσιάζοντας μόνο λίγο σπουλ, κερδίζοντας χαμηλότερη EGT και πιο αξιόπιστα; Βέβαια και γω δεν τα αποκλείω και στο μέλλον θα τα τιμήσω δεόντος...

 

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..

 

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χαιρετώ και εγώ την ομάδα σε αυτό το κομμάτι! 

 

Scirroco 1.4 160 PS. Αγορασμένο πριν 2 χρόνια.

 

Μηχανικα

i/c s3, εισαγωγή, εξάτμιση ολόσωμη 70φ, τούρμπο υβρίδιο με φτερωτες opc/mps, πιο σκληρά ελατήρια βαλβιδων.(ειχε πει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ελατήρια βαλβίδων s3) 

 

Το αμάξι δουλεύει 1.5 overboost με 1.35 σταθερό!

Έγινε ανακατασκευή του τούρμπο πριν 1.5 χρόνο . Πόσα άλογα θα πρέπει να είναι αυτό το αμάξι περίπου;

 

Πριν την ανακατασκευή του τούρμπο το αμάξι έκοψε δυναμομετρηση στα 237 άλογα, στο δυναμόμετρο είπαν να έφτανε το πολύ 245!

 

Τι υβρίδιο θα προτείνατε για να φτάσει το αμάξι 270 άλογα; 

Θέλει κάποια άλλη αλλαγή στο setup? Γενικά επειδή το αμάξι είναι αγορασμένο ήδη βελτιωμένο τα πράγματα είναι αρκετά θολά σε κάποια σημεία! 

 

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ηπια προγραμματισμενο κανε update

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ειναι ηπια προγραμματισμενο κανε update
 


Όπως είπε ο Νίκος θέλει επαναπρογραμματισμό. Ιδανικά πάνω στο dyno να σου φύγει και ο καημός ποσά άλογα θα δείξει.


Sent from my iPad using Tapatalk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Άρα οντως για αυτά που φοράει το file είναι σχετικά soft! Ωραία οπότε μετά το καλοκαιράκι λογικά θα γίνει update το file και θα δούμε τι θα δείξει και το δυναμόμετρο! 

 

Σας ευχαριστώ πολύ! Γιατί είχα την αμφιβολία ότι κάτι δεν πάει καλά με το τούρμπο! 

Link to comment
Share on other sites

Update κάνε από Σεπτέμβρη, όχι τώρα για να γίνει σωστό.

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, nikdev said:

Update κάνε από Σεπτέμβρη, όχι τώρα για να γίνει σωστό.

Ναι αυτό είπα κ εγώ καλοκαιριατικα δεν έχει νόημα! Προς Σεπτέμβρη Οκτώβρη θα μπει ένα πιο επιθετικό file!θα ανέβει και σχετική δυναμομετρηση! 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι είμαι της άποψης καλύτερα να ρυθμίζεις καλοκαίρι. Δεν λέω να πας με 38 να ρυθμίσεις, γιατί έτσι κι αλλιώς μεσημεριάτικα δεν νομίζω να βγεις ποτέ να πατήσεις. Αλλά αν πας πρωί πρωί ακόμα και 28-30 βαθμοί δεν είναι άσχημα, τέτοιες θερμοκρασίες έχουμε τη νύχτα που κατά κανόνα πατάμε. Δηλαδή όλο το καλοκαίρι δεν θα πατήσεις? Εγώ θα ήθελα υπό αυτές τις συνθήκες να δω τι κάνει. Με αυτό το σκεπτικό το λέω.

 

Στο θέμα του υβριδίου, 1.4 cupra με φτερά k04-23 και πιέσεις 1.8 σταθερή και 1.5 κόφτη έβγαλε 290 και δουλεύει έτσι πάνω από 2 χρόνια, χειμώνα καλοκαίρι, πατήματα τη νύχτα βέβαια όχι μέσα στο καμίνι. Άψογα logs, επιστροφές 0.8 πρακτικά τίποτα δηλαδή. Το πρόγραμμα/file είναι από τα αρτιότερα που έχω δει, αν όχι το αρτιότερο με αυτό το setup.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι είμαι της άποψης καλύτερα να ρυθμίζεις καλοκαίρι. Δεν λέω να πας με 38 να ρυθμίσεις, γιατί έτσι κι αλλιώς μεσημεριάτικα δεν νομίζω να βγεις ποτέ να πατήσεις. Αλλά αν πας πρωί πρωί ακόμα και 28-30 βαθμοί δεν είναι άσχημα, τέτοιες θερμοκρασίες έχουμε τη νύχτα που κατά κανόνα πατάμε. Δηλαδή όλο το καλοκαίρι δεν θα πατήσεις? Εγώ θα ήθελα υπό αυτές τις συνθήκες να δω τι κάνει. Με αυτό το σκεπτικό το λέω.
 
Στο θέμα του υβριδίου, 1.4 cupra με φτερά k04-23 και πιέσεις 1.8 σταθερή και 1.5 κόφτη έβγαλε 290 και δουλεύει έτσι πάνω από 2 χρόνια, χειμώνα καλοκαίρι, πατήματα τη νύχτα βέβαια όχι μέσα στο καμίνι. Άψογα logs, επιστροφές 0.8 πρακτικά τίποτα δηλαδή. Το πρόγραμμα/file είναι από τα αρτιότερα που έχω δει, αν όχι το αρτιότερο με αυτό το setup.

Επιστροφες 0,8; Λιγο ανεβασμενη μου φαινεται


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Το 0.8 ειναι μηδενικες επιστροφες στην ουσια.


 

Link to comment
Share on other sites

Μπαινουν. Εσυ θα τα βαλεις;

Θα τα μεταφερω στο θεμα για τα stage3 tsi


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ΘΑ χρειαστείς και το σετ εγκατάστασης των μπεκ με τα τεφλόν από τη VW

Link to comment
Share on other sites

Τα έχω φίλε μου αλλά είμαι από Κύπρο και είμαι ο πρώτος που θα βάλει μπεκ του S3 σε 14ρι και δεν ξέρει κανείς τι κάνουν και τα βάζουν,εμποδίζουν οι φισες  πάνω στο καπάκι και δεν αφηνουν τα μπεκ να πατησουν έως κάτω..Μήπως κόβουν τις φισες;

Edited by Konstantinosgolf5
Λαθος
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα. Κάτοχος εδω και έναν χρόνο ενός Scirocco 1.4 tsi 160hp manual του 2011.

Κατ αρχην είμαι υπέρ ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο αλλά τελευταία μπήκα στο τρυπακι της βελτίωσης με σκοπό να το δυναμώσω λίγο. Να πω ότι το αυτοκίνητο εχει 52.000 χιλιόμετρα και αυτή την στιγμή φοράει τα εξής:

*Ολόσωμη εξάτμιση 70/63.5 με 200 καταλύτη

*Intercooler s3

*Αλουμινένια σωλήνα με χοάνη της pipercross

*Σκαστρα Forge

*Πολλαπλασιαστές R8 / Μπουζί ngk bkr7eix

*Πρόγραμμα Stage 2 rtmg 100ron

 

Επειδή δεν έχω μετρήσει μιας και δεν έχουμε δυναμομετρο στην πόλη μου, με βάση την εμπειρία σας τι άλογα θα πρέπει να δείξει με αυτό το σετ απ?

 

Επειδή δεν είδα μεγάλη διαφορά από σκέτο stage 1 χωρις περιφερειακά με το stage 2 και φουλ περιφερειακά θα προτείνατε να πάω σε υβρίδιο με κλειστό μοτέρ? Και αν ναι τι τούρμπο προτείνετε?

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά!!

 

Edited by Kwstasrocco
Link to comment
Share on other sites

Ριξε μια αναγνωση πρωτα..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

3 λεπτά πριν , nikdev said:

Ριξε μια αναγνωση πρωτα..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Το διάβασα ολόκληρο!! ;) Απλά πολλές πληροφορίες είναι αρκετά παλιές γι'αυτό και έκανα την ερώτηση. Είδα έχεις πολλές γνώσεις και θα με βοηθούσε πολύ αν έχεις χρόνο να μου πεις 2-3 πραγματακια από αυτά που ρώτησα.

Link to comment
Share on other sites

Με wg forge θα παιζεις μεχρι και 250. Φπε

 

Υβριδιο χωρις μεθανολη γι ασφαλεια μαμα μοτερ εως 270 με αξονα/φτερωτη 023 και θα εισαι οκ

 

Μετα ανοιγει αλλο κεφαλαιο και δεν ειναι για ολους

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για καθημερινό απροβληματιστο αυτοκίνητο πάντα με την κατάλληλη προσοχή εννοείται ενδείκνυται υβρίδιο με στοκ μοτερ? Οι 9 στους 10 λένε σφυρί οπωσδήποτε. Εγώ δεν θέλω να μπλέξω τόσο πολύ αλλά θα ήθελα να πάρει λίγο ακόμα το αυτοκίνητο. Προτείνεις να πάω για υβρίδιο όπως είμαι? Τώρα το αυτοκίνητο δουλεύει 1.6 οβερ 1.2 κόφτη.

Link to comment
Share on other sites

Οι 9 στους 10 δεν θα ξέρουν οτι τα πάντα έχουν να κάνουν με τη χαρτογράφηση. Και 300 μια χαρά  φτάνει το μοτέρ και μαλιστα απολύτως καθημερινό αν ο προγραμματιστής είναι γάτα, χαρακτηριστικό το παράδειγμα που ανέφερα παραπάνω. Βέβαια να τονίσω και πάλι οτι το αμάξι δεν πατάει ποτέ με ζέστη και επίσης η βενζίνη είναι πολύ καλή 100αρα, σπάνιο για Ελλάδα αλλά γεγονός. Εχει και αλλαγμένα πιστόνια όχι σφυρήλατα αλλά πιο αξιόπιστα. Αν δεν είσαι σίγουρος για κάποιο από τα παραπάνω και γενικώς δεν ενδιαφέρεσαι να ψαχτείς ιδιαίτερα, συμφωνώ καντο 270 με φτερά k04-23 να ξεμπερδεύεις. Αλλά οτι πάει 300 πάει, και τα φτερά και το μοτέρ. Στο παράδειγμα που ανέφερα έβγαλε 290 και όχι στο όριο, κοντά όμως. Στο δια ταύτα, καταρχήν θέλεις waste, και όταν το 1.2  που έχεις κόφτη γίνει 1.35 θα δεις διαφορά. 100αρα εννοείται. Γνώμη μου ξεκινά από κει να ολοκληρώσεις ένα δυνατό πρώτο στάδιο και κάνε το υβρίδιο αργότερα. Εννοείται οτι οτιδήποτε πέραν του πρώτου σταδίου, για οτι μοτέρ και να είναι αλλά ποσό μάλλον για λίγα κυβικά, αρχίζει και θυσιάζεται η αξιοπιστία και απαιτεί όλο και περισσότερο ψάξιμο από μεριάς σου, για να μη σε κοροϊδεύουν αρχικά, και να αποφεύγεις κατα το δυνατό τις ζημιές.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

9 hours ago , DarkX said:

Οι 9 στους 10 δεν θα ξέρουν οτι τα πάντα έχουν να κάνουν με τη χαρτογράφηση. Και 300 μια χαρά  φτάνει το μοτέρ και μαλιστα απολύτως καθημερινό αν ο προγραμματιστής είναι γάτα, χαρακτηριστικό το παράδειγμα που ανέφερα παραπάνω. Βέβαια να τονίσω και πάλι οτι το αμάξι δεν πατάει ποτέ με ζέστη και επίσης η βενζίνη είναι πολύ καλή 100αρα, σπάνιο για Ελλάδα αλλά γεγονός. Εχει και αλλαγμένα πιστόνια όχι σφυρήλατα αλλά πιο αξιόπιστα. Αν δεν είσαι σίγουρος για κάποιο από τα παραπάνω και γενικώς δεν ενδιαφέρεσαι να ψαχτείς ιδιαίτερα, συμφωνώ καντο 270 με φτερά k04-23 να ξεμπερδεύεις. Αλλά οτι πάει 300 πάει, και τα φτερά και το μοτέρ. Στο παράδειγμα που ανέφερα έβγαλε 290 και όχι στο όριο, κοντά όμως. Στο δια ταύτα, καταρχήν θέλεις waste, και όταν το 1.2  που έχεις κόφτη γίνει 1.35 θα δεις διαφορά. 100αρα εννοείται. Γνώμη μου ξεκινά από κει να ολοκληρώσεις ένα δυνατό πρώτο στάδιο και κάνε το υβρίδιο αργότερα. Εννοείται οτι οτιδήποτε πέραν του πρώτου σταδίου, για οτι μοτέρ και να είναι αλλά ποσό μάλλον για λίγα κυβικά, αρχίζει και θυσιάζεται η αξιοπιστία και απαιτεί όλο και περισσότερο ψάξιμο από μεριάς σου, για να μη σε κοροϊδεύουν αρχικά, και να αποφεύγεις κατα το δυνατό τις ζημιές.

 

Εννοείται ότι δεν πατάω μέσα στον καύσωνα και γενικά δεν είμαι κανίβαλος. Το προσέχω υπερβολικά και στην συντήρηση και στην χρήση. Να ανοίξω μοτέρ και να αλλάξω μπιελοπιστονα δεν θέλω να μπλέξω. Το αμάξι είναι μοντέλο του 2011 και από όσο ξέρω έχουν ενισχυμένα μέταλλα στο μοτέρ με βάση τα pre facelift.

Wastegate μου είπε ο προγραμματιστής δεν χρειάζεται, απλά μου έσφιξε 2 στροφές την δική μου. Εσύ κατά την γνώμη σου προτείνεις να βάλω wg και να βάλω στο υπάρχον τούρμπο φτερά κ04-023 και να πάω για πιο επιθετικο file? Θα είμαι safe ή θα φοβάμαι κάθε μέρα μην σπάσω? :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.