Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

tsimr.jpg

mods :

- Cold air intake kit

- Improvement of flow @ Compressor / turbocharger

- Full 70mm exhaust

- Modified OEM KKK turbocharger @ inducer

- S3 intercooler

- Custom programming ( 1,9bar @ 3800rpm / 1.5bar @ 6500rpm , 11.4:1 ΑFR , 100oct fuel )

- F5DPOR spark plugs

Edited by nikdev

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι αλλαγές στον κομπρέσσορα και στο τούρμπο? Ροπή?

Συγχαρητήρια! :growl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

να ρωτησω μιλαμε για αρχικο 1.4 τσι μοτερ μετα 160 αλογα,υποθετω σωστα?

1,να πω ωραια νουμερα αφου για να βγουν επεσε πολυ μαρουλι(να ρωτησω το modified kkk σημαινει ξυραφιασμα φτερωτης η αλλαγης κατι αλλου μεσα στην τουρμπινα-κομπρεσορα???επισης παρατηρω και καθοδηγητη σωστο) και να πω οτι ενα μπραβο για την προσπαθεια και την επιλογη των υλικων-ανθρωπων.:growl::drool:

2,απο εκει και μετα καποια στιγμη θα ηθελα και νουμερα στο δυναμομετρο του κλαμπ για να εχουμε μετρο συγκρισης(μαχα) και απο ροπη παρατηρω σωστα φτανει καποια στιγμη στις 3750 στροφες τα 42 κιλα?:startle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάποια στιγμή θα μετρηθεί και σε maha. Δεν είναι όμως τόσο τα νούμερα στο δυναμόμετρο αλλά το πως πάει στο δρόμο.

Για λεπτομέρειες επί του setup μπορούμε να τα πούμε και από κοντά. Πάντως στο αμάξι θα μπει σε λίγο καιρό και FMIC και με λίγο fine tuning, ενδεχομένως να πάμε και ένα κλικ ψηλότερα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

midkin να το χαιρεσαι ρε φιλε!απροβληματηστα χιλιομετρα.πραγματικα μεγαλο πιστολι!και μπραβο στον κριτωνα για τον προγραμματισμο...

Edited by themisSs13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάποια στιγμή θα μετρηθεί και σε maha. Δεν είναι όμως τόσο τα νούμερα στο δυναμόμετρο αλλά το πως πάει στο δρόμο.

Για λεπτομέρειες επί του setup μπορούμε να τα πούμε και από κοντά. Πάντως στο αμάξι θα μπει σε λίγο καιρό και FMIC και με λίγο fine tuning, ενδεχομένως να πάμε και ένα κλικ ψηλότερα!

Μπραβο φιλε νικο για το ωραιο σου project!!! το πες και το κανες!!!! να το χαιρεσαι κ να 300αρισεις με το καλο!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπραβο φιλε νικο για το ωραιο σου project!!! το πες και το κανες!!!! να το χαιρεσαι κ να 300αρισεις με το καλο!!!

μπραβο ρε φιλε να σε γερος και να το χαιρεσαι και παντα απροβληματιστος .κριτωνα μπραβο για την δουλεια σου μπορεις να κανεις μια καλυτερη παρουσιαση 270 εβγαλε με μαμα τουρμπινα τι ακριβως κανατε στην τουρμπινα ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

είσαι τολμηρός ,προσωπικά δεν θα τολμουσα χωρίς αλλαγή μπιελών πιστονιων κλπ κλπ

δεν λεω τα μαμα λένε ότι αντέχουν αλλά για περσσότερη σιγουριά και ασφάλεια-

όπως και να έχει το αυτοκινητο θα σκάβει σίγουρα :thumbsu: να το χαίρεσαι Νίκο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αμάξι μέχρι τις 3500 (για μέσα στην πόλη και ταξίδια) είναι 100% daily driven! Να ΄ναι καλά ο κομπρέσσορας!

Από τις 3500 και πάνω κάνει λίγο παραπάνω θόρυβο για να τρέμουν τα 2λιτρα :thumbsu:

Share this post


Link to post
Share on other sites

είσαι τολμηρός ,προσωπικά δεν θα τολμουσα χωρίς αλλαγή μπιελών πιστονιων κλπ κλπ

δεν λεω τα μαμα λένε ότι αντέχουν αλλά για περσσότερη σιγουριά και ασφάλεια-

όπως και να έχει το αυτοκινητο θα σκάβει σίγουρα :thumbsu: να το χαίρεσαι Νίκο!

ξεφευγεις απο κοστος ομως μετα και δεν νομιζω να αξιζει να δωσεις τοσα για να βαλεις μια φτερωτη μονο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ξεφευγεις απο κοστος ομως μετα και δεν νομιζω να αξιζει να δωσεις τοσα για να βαλεις μια φτερωτη μονο.

χριστο τι γινετε φιλε??περιμενουμε και δικα σου νεα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

χριστο τι γινετε φιλε??περιμενουμε και δικα σου νεα...

μια χαρα φιλε(Θεμης στο ονομα?).θα καθηστερισω λιγακι εγω.χρειαζεται αρκετα πραγματα μεχρι να ολοκληρωθει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποσο παει περιπου για αυτους που εχουν ηδη ετοιμα ιc εξατμιση κτλ?αμα ανοιξεις κινητηρα παλι η τουρμπινα μονο μ εξιραφιασμα αποδιδει μεγαλυτερη lagari?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπραβο ρε midkin!

Απροβληματιστο να ναι ρε συ ξανα μπραβο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άνοιξα με το σφυρήλατο opc που είχα ανοίξει και παλιά. Το opc αυτό φοράει τα ακριβότερα σφυρήλατα(σε μπιέλες και πιστόνια), αυτά που φοράνε και τα Evo όπως μου είπε. Φοράει επίσης έκκεντρα. Έχει αλλαγμένο κιβώτιο ταχυτήτων, εξάφτερο δίσκο (ή πως τα λένε αυτά), πιέσεις δουλεύει πρώτου σταδίου και λ άγνωστον! Από κει και πέρα full πρώτο στάδιο +σκάστρα + i/c

Σαν opc είναι και πιο ελαφρύ... Το παιδί δήλωνε 205 τροχό και 245 μοτέρ. Εγώ 210 τροχό 260 μοτέρ μιας και δεν πείθομαι με τη δυναμομέτρηση του Dyno Dynamics.

Στα κορναρίσματα (βάλαμε 5 φορές! ε και στα 5) έφευγε ΠΑΝΤΑ πρώτος διαπίστωση που έκανε και ο φίλος του που βρισκόταν στο αμάξι μου. Έφταιγε σίγουρα και η τρομερά αργή απόκριση(Κρίτωνα αυτό λύνεται ή θέλω sprint booster???) στο ηλεκτρόγκαζο μου καθώς πατούσα στο 2ο κορνάρισμα και δεν ξεκινούσα ούτε στο 3ο. Μου έσκαγε 2 αμάξια τα οποία μέχρι την 3η γίνονταν 1μιση 1, και στις τετάρτες πήγαινα δίπλα του και τον περνούσα (οπότε και πατούσε αμέσως φρένο!!! κάτι το οποίο και πάλι παρατήρησε ο φίλος του).

Το παιδί απλά ΔΕΝ ήθελε να τον περάσω...

Στην κόντρα ξεκινούσα με 2α και 3800-4000 χωρίς να ξέρω τι ταχύτητα είχε αυτός μέσα...

Υ.Γ. το αμάξι το ψηλό-έλιωσα, πράγμα που δεν ήθελα, αλλά με τσιτώνανε (:rolleyes:) αλλά κιχ! Λάδια max 100C που έπεφταν πολύ γρήγορα στους 95-96 κανένα κόπιασμα, καθόλου κοψίματα, κανένα λαμπάκι. Εννοείτε πως δεν αρκεί η δοκιμή αλλά γενικά το αμάξι μου είναι εδώ να το δει όποιος θέλει και ούτε πρόκειται να κρύψω κανένα πρόβλημα που τυχόν παρουσιαστεί. Από την άλλη έχω ζητήσει από τον Κρίτωνα να το δουλεύει στα ταβάνια του safe ορίου αποδεχόμενος τυχόν κίνδυνο... Από μετρήσεις που κάναμε με τον Κρίτωνα καταλήξαμε πως καλό θα είναι το αμάξι να παραμήνει κοντά στα 250 με 255 για μακροχρόνια χρήση.

Αυτά...

Edited by midkin

Share this post


Link to post
Share on other sites

σημερα ο νικος εδωσε ρεσιταλ!πραγματικα το γολφακι φαινετε να παει πολυ καλα!με το opc ο τυπος ηταν ο ορισμος του κλεφτη...βρε στην 3η παταμε τπτ αυτος τι να πω ποναει η φουτσα!αν σκεφτηται οτι ο νικος απο -1 απο το κλεψιμο μαζευε και περναγε δεν υπηρχε επαφη.μετα απο την σημερινη βραδια κατεληξα στο συμπερασμα οτι ολοι ειναι ποντικια και για αυτο εχουν μειωθει οι κοντρες.κρυβουν πραγματα και αυτο δεν παει στο παιδι με το κορσα αλλα σε εναν αλλον με ενα πουντο.μας ειπε οτι ειναι δικο του ενω ηταν αλλου...μας ειπε οτι το πηρε και δεν ηξερε ποσα αλογα ηταν(γουρουνι στο σακι)και το καλυτερο ολων...''εεε το απλο το πουντο ειναι 750κιλα αυτο εχει και ζαντες μεγαλυτερες δεν θα ειναι 1000''χαχααχαχα φωρουσε απο τρακτερ επιχρυσομενες μαλλον αλλιως δεν εξηγουνται 250 κιλα.αυτα απο εμενα το αμαξι του νικου αποδεδειγμενα παει πολυ καλα.αν βρει και κανα σωστο παλικαρη να πατησει θα ο δειξει με τα ποντικια δεν βγαζεις ακρη!

εστρωσα :rolleyes: .χαχα θα τα καταφερω αφου εκανα την αρχη.

(σου εστελνα πμ για τον προφυλακτηρα αλλα εισαι γεματος και δεν εστελνε)

ξαναστειλε μαστορα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μην ασχολείστε με τους ποντικαράδες! Μπράβο Νίκο!

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω θα σου ελεγα πρωτα να κανεις μια δυναμομετρηση στο μαχα να δεις σε τι αντιστοιχει το 270 εκει..γιατι εχω φαει τα μουτρα 2 φορες με δυναμομετρησεις εκει,ως γνωστο δεν χαριζει!!(και κατι για 10% κατω και κακη συντηρηση δεν ισχυουν μία...

εχω παει 3 φορες για dyno εκει...

(η δικη μου πικρα με το μαχα=γκολφ4 γτι 186 dyno toyota επι της πειραιως μαχα-168 /γολφ4 δυνο πατρα στο κυριλο 241 μαχα-228-τωρα το 5 στο δρομο λεγαμε παει το κωλο του σιγουρα 270+... και μαχα 250 αρχη ,μετα λεω ακυρος ο δρομος φτιαχτο 260 στο dyno safe 1.3-1.4)

για αυτο λεω κανε ενα πατημα πρωτα εκει να δεις τι τρεχει,με τα δυο δυναμομετρα και μετα πεστου να στο ρυθμισει(250-255) εκει πανω,δεν ειναι αναγκη να τρεχουμε και στους δρομους με 0-200 συνεχεια για να το ρυθμισουμε,γνωμη μου..διπλο μπραβο που καταλαβες απο μονος σου ποιο ειναι το καλυτερο για το κινητηρα σου, μιας και δεν ξερω το να αυξανεις το 160 110 αλογα ποσο safe ειναι για καθημερινη χρηση.(more50%)

τεχνικα παντως το 160 απο 220-230 οπoυ ηταν να παει (φπε)χτυπησε πανω απο 250 πραγματικα πιστευω, δειχνει οτι αξιζανε οι βελτιωσεις σε κκκ,αν και νομιζω οτι δυσαναλογες του κοστους απο οτι ακουω σε συγκριση με αλλες λυσεις αλλα αποδωτικες σε ισχυ..

και μια απορια εχουμε την ιδια κκκ(τσι με τφσι)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω θα σου ελεγα πρωτα να κανεις μια δυναμομετρηση στο μαχα να δεις σε τι αντιστοιχει το 270 εκει..γιατι εχω φαει τα μουτρα 2 φορες με δυναμομετρησεις εκει,ως γνωστο δεν χαριζει!!(και κατι για 10% κατω και κακη συντηρηση δεν ισχυουν μία...

εχω παει 3 φορες για dyno εκει...

(η δικη μου πικρα με το μαχα=γκολφ4 γτι 186 dyno toyota επι της πειραιως μαχα-168 /γολφ4 δυνο πατρα στο κυριλο 241 μαχα-228-τωρα το 5 στο δρομο λεγαμε παει το κωλο του σιγουρα 270+... και μαχα 250 αρχη ,μετα λεω ακυρος ο δρομος φτιαχτο 260 στο dyno safe 1.3-1.4)

για αυτο λεω κανε ενα πατημα πρωτα εκει να δεις τι τρεχει,με τα δυο δυναμομετρα και μετα πεστου να στο ρυθμισει(250-255) εκει πανω,δεν ειναι αναγκη να τρεχουμε και στους δρομους με 0-200 συνεχεια για να το ρυθμισουμε,γνωμη μου..διπλο μπραβο που καταλαβες απο μονος σου ποιο ειναι το καλυτερο για το κινητηρα σου, μιας και δεν ξερω το να αυξανεις το 160 110 αλογα ποσο safe ειναι για καθημερινη χρηση.(more50%)

τεχνικα παντως το 160 απο 220-230 οπoυ ηταν να παει (φπε)χτυπησε πανω απο 250 πραγματικα πιστευω, δειχνει οτι αξιζανε οι βελτιωσεις σε κκκ,αν και νομιζω οτι δυσαναλογες του κοστους απο οτι ακουω σε συγκριση με αλλες λυσεις αλλα αποδωτικες σε ισχυ..

και μια απορια εχουμε την ιδια κκκ(τσι με τφσι)?

Το 1.4 Tsi εχει μικροτερη σε παροχη απο το 2λτ ασχετα αν και οι 2 λεγονται Κ03..Γι αυτο αλλωστε και αλλαζουν αξονες-φτερωτες απο πιο μεγαλη για να βγαλει αυτα τα αλογα..

Share this post


Link to post
Share on other sites

συγχαρητηρια φιλε μου Νικο για το τερατακι σου . Θελω απλα να προσθεσω για το δυναμομετρο (DYNO DYNAMIC) οτι δεν έχει αποκλιση απο MAXA το αντιθετο πιστευω ......τουλαχιστον στο δικο μου (με ΦΠ) εβγαλε ακριβως τα ιδια αλογα (216,:clapping: με τα αλογα που εβγαλε σε ΜΑΧΑ (218.2) στην Ευβοια που το ξαναμέτρησα .

Eξαλου απ' οτι ξέρω ειναι και το επισημο δυναμομετρο του περιοδικού DRIVE .

Edited by kokobill

Share this post


Link to post
Share on other sites

καμια φωτό δεν έχεις από την υβριδική ; ή από την custom εισαγωγη στον compressor ; η από το 70αριdecat;

εγώ θα αποθανατούσα όλες τις στιγμές,,δώσε φωτο στον λαό :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

και ενα βιντεακι 0-200 να δουμε πως παει δεν θα λεγε κανεις μας οχι.. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...