Jump to content
Van

Αυξημένη Κατανάλωση Polo Τsi

Recommended Posts

Αγόρασα το Γενάρη το Polo 1.2 tsi Highline DSG. Ήμουν πολύ ευχαριστημένος με την κατανάλωση, η οποία κυμαινόταν ανάμεσα σε 6.5 κ 7.5 μέσα στην πόλη και χαμηλότερα σε ταξίδια (με ήρεμη οδήγηση). Μου παρουσίασε πρόσφατα πρόβλημα η αντλία νερού, η οποία αλλάχτηκε εντός εγγύησης. Από τότε παρατηρώ μία σταθερή αύξηση στην κατανάλωση, η οποία πλέον κυμαίνεται από 8.5 μέχρι 10, στις ίδιες διαδρομές. Κινούμαι νότια προάστια - κέντρο, κάνω πάνω από 60 χλμ καθημερινά.

Τί καταναλώσεις βλέπετε όσοι κινείστε Αθήνα μες στην κίνηση; Σας φαίνονται λογικές αυτές οι τιμές;

Link to comment
Share on other sites

Είμαι απο θεσσαλονίκη και στο Κέντρο άντε να έχεις 7,5 με φανάρια για πολύ ώρα. Τώρα το 8,5-10 πολύ μεγάλο νούμερο!!

Link to comment
Share on other sites

Τί να σου πω; Οδηγούμε δυο άνθρωποι το αυτοκίνητο, και σκιζόμαστε να το κατεβάσουμε κάτω από 8 μέση, και δεν κατεβαίνει με τίποτα πλέον...

Άντε πες, εγώ έχω πιο νευρικό πόδι, αλλά η κοπέλα μου, που το οδηγεί κ εκείνη αρκετά, είναι πολύ ήρεμη οδηγός.

Link to comment
Share on other sites

Περίεργο που μετά την αλλαγή άρχισε να ανεβάζει κατανάλωση. Τί ακριβώς έλυσαν και σε ποιά περιοχή του κινητήρα; μήπως και τραυματίστηκε κάτι άλλο και δεν το πήρανε χαμπάρι...

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν το πήγα ο ίδιος στην αντιπροσωπεία λόγω εργασίας. Το πήγε η κοπέλα μου, κι αφού άνοιξαν το καπό, κι αμέσως διαπίστωσαν ότι είχε πρόβλημα, ακούγοντάς το και μόνο (έκανε σαν πετρελαιοκίνητο 20ετίας), την έδιωξαν για 5-6 ώρες. Ύστερα της είπαν ότι έκαναν διαγνωστικά τεστ και βρήκαν ότι ο θόρυβος που ακούγαμε από τον κινητήρα οφειλόταν στην αντλία νερού, η οποία είχε πρόβλημα, και ότι την αντικατέστησαν.

Το αυτοκίνητο είχε πολύ ωραία αίσθηση μετά την επισκευή, και παρόλο το πρόβλημα που παρουσιάστηκε τόσο σύντομα από την αγορά του, χάρηκα που διορθώθηκε. Αλλά να που διαπιστώνουμε τώρα πρόβλημα με την κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Το να αρχίσεις να συγκρίνεις τις καταναλώσεις από τον υπολογιστή ταξιδιού

θεωρώ ότι δεν σε βοηθάει να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.

Η κίνηση μέσα στην πόλη είναι κάτι πολύ σχετικό. Εγώ προσωπικά με κίνηση

αλλά και ύπαρξη ροής η κατανάλωση μπορεί να είναι 8-9 αλλά σε έντονο μποτιλιάρισμα

μπορεί να πάει και 10 ακόμα και 12. Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Σε εθνική

όμως μέχρι 120-130 max είμαι 5.5-6.

Το πιο σωστό που μπορείς να κάνεις μιας και η ένδειξη είναι μια καθαρά μαθηματική εκτίμηση

είναι να γεμίσεις το ρεζεβγουάρ μέχρι το κλικ (όχι παραπάνω) να μετρήσεις τα χιλόμετρα που έκανες μέχρι να αδειάσει αρκετά (να αφήσεις δηλαδή λίγο, το πόσο λίγο δεν επηρρεάζει την μέτρηση αλλά την ακρίβεια) και να το ξαναγεμίσεις πάλι μέχρι το κλικ και να σημειώσεις τα λίτρα που έχεις βάλει. Αν πχ έβαλες 40 (γιατί κάτι θα είχε μέσα) και έκανες πχ 500 χλμ τότε η κατανάλωσή σου είναι 8lt/100km. Αυτή είναι η πραγματική ένδειξη. Εγώ γενικά με τα μισά χλμ εθνική και τα άλλα μισά στην Αθήνα με μέτρια κίνηση (βραδινές ώρες) κάνω περίπου 550-600 με ένα γέμισμα. Τελευταία φορά μέτρησα 40 λίτρα βενζίνης για 580 χλμ ήτοι 6,9lt/100km.

Το αυτοκίνητο δεν είναι diesel αλλά σε σχέση με το παλιό μου fiat tipo που έκανε με το ίδιο ρεζεβγουάρ το πολύ 450 χλμ με τα τουλάχιστον 100 χλμ παραπάνω αυτονομία είμαι ευτυχής!

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν το πήγα ο ίδιος στην αντιπροσωπεία λόγω εργασίας. Το πήγε η κοπέλα μου, κι αφού άνοιξαν το καπό, κι αμέσως διαπίστωσαν ότι είχε πρόβλημα, ακούγοντάς το και μόνο (έκανε σαν πετρελαιοκίνητο 20ετίας), την έδιωξαν για 5-6 ώρες. Ύστερα της είπαν ότι έκαναν διαγνωστικά τεστ και βρήκαν ότι ο θόρυβος που ακούγαμε από τον κινητήρα οφειλόταν στην αντλία νερού, η οποία είχε πρόβλημα, και ότι την αντικατέστησαν.

Το αυτοκίνητο είχε πολύ ωραία αίσθηση μετά την επισκευή, και παρόλο το πρόβλημα που παρουσιάστηκε τόσο σύντομα από την αγορά του, χάρηκα που διορθώθηκε. Αλλά να που διαπιστώνουμε τώρα πρόβλημα με την κατανάλωση.

Δεν έχεις χαρτί από την αντιπροσωπία που να αναφέρεις τις εργασίες?

Νιώθεις το αυτοκίνητο να τραβάει από πιο χαμηλά τώρα?

Το να αρχίσεις να συγκρίνεις τις καταναλώσεις από τον υπολογιστή ταξιδιού

θεωρώ ότι δεν σε βοηθάει να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα.

Η κίνηση μέσα στην πόλη είναι κάτι πολύ σχετικό. Εγώ προσωπικά με κίνηση

αλλά και ύπαρξη ροής η κατανάλωση μπορεί να είναι 8-9 αλλά σε έντονο μποτιλιάρισμα

μπορεί να πάει και 10 ακόμα και 12. Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Σε εθνική

όμως μέχρι 120-130 max είμαι 5.5-6.

Το πιο σωστό που μπορείς να κάνεις μιας και η ένδειξη είναι μια καθαρά μαθηματική εκτίμηση

είναι να γεμίσεις το ρεζεβγουάρ μέχρι το κλικ (όχι παραπάνω) να μετρήσεις τα χιλόμετρα που έκανες μέχρι να αδειάσει αρκετά (να αφήσεις δηλαδή λίγο, το πόσο λίγο δεν επηρρεάζει την μέτρηση αλλά την ακρίβεια) και να το ξαναγεμίσεις πάλι μέχρι το κλικ και να σημειώσεις τα λίτρα που έχεις βάλει. Αν πχ έβαλες 40 (γιατί κάτι θα είχε μέσα) και έκανες πχ 500 χλμ τότε η κατανάλωσή σου είναι 8lt/100km. Αυτή είναι η πραγματική ένδειξη. Εγώ γενικά με τα μισά χλμ εθνική και τα άλλα μισά στην Αθήνα με μέτρια κίνηση (βραδινές ώρες) κάνω περίπου 550-600 με ένα γέμισμα. Τελευταία φορά μέτρησα 40 λίτρα βενζίνης για 580 χλμ ήτοι 6,9lt/100km.

Το αυτοκίνητο δεν είναι diesel αλλά σε σχέση με το παλιό μου fiat tipo που έκανε με το ίδιο ρεζεβγουάρ το πολύ 450 χλμ με τα τουλάχιστον 100 χλμ παραπάνω αυτονομία είμαι ευτυχής!

+1

Επίσης υπάρχει και το fuelly για να σε βοηθάει σε αυτή την καταγραφή :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι το fuelly βοηθά πάρα πολύ! Τώρα για το θέμα σου η αντλία που αλλάχθηκε δε νομίζω να προκάλεσε τέτοια προβλήματα. Κάνε αυτό που σου είπε ο φίλος theonik, μελλοντικά μπες στο fuelly και παρακολούθησε το από εκεί. Αλλά για να είσαι και σίγουρος ότι πράγματι δεν έκαναν καμιά μακακία οι τεχνικοί κάντο σύντομα αυτό, ώστε αν χρειαστείς να πας πάλι να ζητήσεις εξηγήσεις, να μη σε έχουν ξεχασμένο...

Link to comment
Share on other sites

Το δικό μας καίει μέσο όρο 7.9 λίτρα στα 100. Μετρημένα από μέτρημα σε μέτρημα και έχει 26000 χλμ.

Δε βγαίνει ποτέ σε εθνική, Αττική Οδό κλπ, κινείται όλο μέσα στην πόλη αλλά όχι συχνά σε παρατεταμένα σταμάτα - ξεκίνα π.χ. μποτιλιαρισμένη Κηφισίας.

Και γενικά όταν το οδηγάω εγώ, το πάω σβέλτα σε φανάρια , Βάρκιζες , Βάρης - Κορωπίου κλπ. Επίσης έχω το αρκουδίσιον μονίμως στο ΟΝ.

Edited by blugosi
Link to comment
Share on other sites

Κάτι δεν πάει καλά ... Εγώ με το GTI έχω στο trip στο νούμερο 2 της κατανάλωσης, που δείχνει το γενικό μέσο όρο , έχω 8,5 και δεν οδηγώ "ήρεμα"...

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς έχω παρατηρήσει οτι οι ενδείξεις της κατανάλωσης στο Polo είναι τόσο αξιόπιστες όσο είναι και η Ελληνική οικονομία στις διεθνής χρηματαγορές.

Η μέση κατανάλωση που μου αναγράφει τα τελευταία 14.000 χλμ κυμαίνεται απο 6.2 εώς 7.1(μηδενίζω την ένδειξη κάθε 1η του μήνα σχεδόν). Η πραγματική μέση κατανάλωση μου όμως για όλα αυτά τα χιλιόμετρα είναι 7.8 μετρημένη με πρόγραμμα αντίστοιχο του fuelly στο iphone.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Αφού έκανα το post πρόσεξα πολύ την κατανάλωση και τον τρόπο που οδηγώ και συμπέρανα ότι μάλλον έχετε δίκιο. Βασικά οδηγούσα όλο και πιο επιθετικά(αφότου τελείωσα με το στρώσιμο)και σε συνδυασμό με τον καιρό που ζέστανε και είχα τον κλιματισμό συνέχεια ανοιχτό είχα ως αποτέλεσμα αυτή την κατανάλωση. Συνέπεσε και η βλάβη... μμμ περίεργο πράγμα το μυαλό. :)

Χρησιμοποιώ και εγώ εφαρμογή στο τηλέφωνο αντίστοιχη με το fuelly. Δεν θα εμπιστευόμουν μόνο το trip computer. Έχω μέση 8,62 αυτή την στιγμή, με την κατανάλωση στο τελευταίο γέμισμα στο 8,1 και ευελπιστώ να πέσει και άλλο με λίγη προσοχή. Απλά δύσκολο να αντισταθείς να κουμπώσεις την S μόλις βρείς λίγο άδειο δρόμο :)

Link to comment
Share on other sites

Έχω μέση 8,62 αυτή την στιγμή, με την κατανάλωση στο τελευταίο γέμισμα στο 8,1 και ευελπιστώ να πέσει και άλλο με λίγη προσοχή. Απλά δύσκολο να αντισταθείς να κουμπώσεις την S μόλις βρείς λίγο άδειο δρόμο :thumbsu:

Τις τελευταίες μέρες, αποφάσισα να περιορίσω λίγο την ταχύτητά μου στις ίδιες διαδρομές. Το αποτέλεσμα είναι ότι η κατανάλωση έπεσε σχεδόν ενάμισυ λίτρο, από το 7.9 στο 6.4.

Παρατήρησα επίσης ότι το αρκουδίσιον στη δεύτερη σκάλα έχει σημαντική επίπτωση στην κατανάλωση, γύρω στα 0.3 με 0.4 λίτρα στα 100 χλμ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.