Mist Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 (edited) ΑΛΛΑΞΕ Ν75 πρωτα... εαν το ξανακανει αλλαζεις και σκαστρα ...Κατα 99% ειναι Ν75 Καλο ειναι να τις αλλαζουμε καθε 2 χρονια η 30.000 χιλιομετρα εχουμε δεν εχουμε προβλημα...αυτες εχουν πεφτει η αποδοση τους Τι είναι οι σχάστρες ρε μεγάλε και οι Ν75; Στραγάλια που τα αλλάζουμε προοληπτικά για να καταλάβω δηλαδή.. Επίσης nikoskalithea δεν ανάβει κανένα λαμπάκι όταν καεί κάποιος πολλαπλασιαστής. Εγώ προσωπικά είχα ένα πρόβλημα πριν λίγο καιρό το οποίο καθώς ανέβαζα τις στροφές από 1500 μέχρι 3000 μου έκανε κάτι κενά και ένιωθες λες και πέταγε άκαυστη βενζίνη πίσω, τελικά αποδείχτικε οτι ήταν τα μπουζί και δεν κάνανε καλή ανάφλεξη, τα άλλαξα στην εγγύηση τους και τώρα είμαι οκ. Φίλε μου προσπάθησε να γράφεις Ελληνικά γιατί δεν επιτρέπονται τα greeklish. Το φίλτρο βενζίνης δεν νομίζω να είναι το πρόβλημα, πήγαινε σε έναν μάστορα της προκοπής να κοιτάξεις το αυτοκίνητο σου γιατί υπάρχουν ένα σωρό πράγματα που παίζει να φταίνε και μέσα από το φόρουμ δεν θα βγάλεις άκρη, μόνο υποθέσεις θα γράφονται. Edited July 5, 2011 by Mist Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Τι είναι οι σχάστρες ρε μεγάλε και οι Ν75; Στραγάλια που τα αλλάζουμε προοληπτικά για να καταλάβω δηλαδή.. Επίσης nikoskalithea δεν ανάβει κανένα λαμπάκι όταν καεί κάποιος πολλαπλασιαστής. Εγώ προσωπικά είχα ένα πρόβλημα πριν λίγο καιρό το οποίο καθώς ανέβαζα τις στροφές από 1500 μέχρι 3000 μου έκανε κάτι κενά και ένιωθες λες και πέταγε άκαυστη βενζίνη πίσω, τελικά αποδείχτικε οτι ήταν τα μπουζί και δεν κάνανε καλή ανάφλεξη, τα άλλαξα στην εγγύηση τους και τώρα είμαι οκ. Φίλε μου προσπάθησε να γράφεις Ελληνικά γιατί δεν επιτρέπονται τα greeklish. Το φίλτρο βενζίνης δεν νομίζω να είναι το πρόβλημα, πήγαινε σε έναν μάστορα της προκοπής να κοιτάξεις το αυτοκίνητο σου γιατί υπάρχουν ένα σωρό πράγματα που παίζει να φταίνε και μέσα από το φόρουμ δεν θα βγάλεις άκρη, μόνο υποθέσεις θα γράφονται. Εμενα μου άναψε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 (edited) +1 Πολλαπλασιαστής είναι μεγάλη πιθανότητα, έτσι όπως το περιγράφεις, χμμμμμμ!!!! πολλα/στης λογικα θα το εβγαζε στο vagcom Edited July 5, 2011 by Infected-Mushroom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 χμμμμμμ!!!! πολλα/στης λογικα θα το εβγαζε στο vagcom Χα! Το διαγνωστικό βγάζει τους πολλαπλασιαστές ως βλάβη μόνο όταν καούν τελείως. Μερικές φορές ούτε και τότε. Μόνο εκ του αποτελέσματος μπορεί ο εγκέφαλος να καταλάβει ότι κάτι πηγαίνει στραβά με την ανάφλεξη. Για αυτό σε περιπτώσεις κομπιασμάτων το 90% οφειλεται σε φθαρμένα μπουζί ή πολλαπλασιαστές που έχουν παραδώσει το πνεύμα, χωρίς να εμφανίζεται κανένα λαμπάκι Check στο καντράν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted July 5, 2011 Author Report Share Posted July 5, 2011 το προβλημα λυθηκε........πολλαπλασιαστης 3ου κιλινδρου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 Τώρα το είδα το θέμα! Και γω είχα ανάλογο πρόβλημα, εστρωσε αρκετά οταν άλλαξα μπουζί (που δεν είχαν αλλαχτει όπως έπρεπε στο service των 60000...) αλλά εξαφανίστηκε μόλις άλλαξα πολλαπλασιαστές. Το διαγνωστικό δεν έδειξε ποτέ απολύτως τίποτα, ακόμα και οταν πήγαινα βολτα με το παιδί απο το συνεργείο και το vas κουμπωμένο πάνω, ενώ εκανε το κόψιμο/κομπιασμα από σφάλματα δεν έδειχνε τιποτα!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 το προβλημα λυθηκε........πολλαπλασιαστης 3ου κιλινδρου Τι σου ελεγα? Εχουμε γινει μαστορια με τα WV μας!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted July 5, 2011 Author Report Share Posted July 5, 2011 τελικα οπιος ειναι κκατοχος ενος τσι να εχει καβατζα ενα Ν75,μια σκαστρα,τουλαχιστον 2 πολλαπλασιαστες κ 1 λιτρο λαδι....:Ρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted July 5, 2011 Report Share Posted July 5, 2011 τελικα οπιος ειναι κκατοχος ενος τσι να εχει καβατζα ενα Ν75,μια σκαστρα,τουλαχιστον 2 πολλαπλασιαστες κ 1 λιτρο λαδι....:Ρ Συμφωνω σε ολα εκτος απο το λαδι!! Δεν καιει εκτος αν το καις το λαδακι!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyriakos81 Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 Καλημέρα... Είχα περίπου το ίδιο πρόβλημα. Μου έκανε διακοπές και μου έβγαζε ελαττωματικούς πολλαπλασιαστές! Έκανα αναβάθμιση στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και εδώ και 3 μέρες δεν μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα... ελπίζω να μείνει έτσι. Στην αντιπροσωπεία που το πήγα ο αρχι-μηχανικός (ή όπως λέγονται) με ρώτησε τι βενζίνη βάζω και του είπα απλή Aegean. Μόλις το άκουσε φρίκαρε και μου είπε ΕΚΟ ή Shell. Για την ακρίβεια μου είπε ότι είναι σκέτο νερό η βενζίνη της Aegean! Να τον ακούσω ή όχι? Εσείς τι βενζίνη βάζετε? Ο ίδιος μου είπε ότι έχει το ίδιο και έχει κάνει 100.000+ αλλάζοντας μόνο λάδια... Έχω το Golf GT sport – 1400 – 140hp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 (edited) Καλημέρα... Είχα περίπου το ίδιο πρόβλημα. Μου έκανε διακοπές και μου έβγαζε ελαττωματικούς πολλαπλασιαστές! Έκανα αναβάθμιση στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και εδώ και 3 μέρες δεν μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα... ελπίζω να μείνει έτσι. Στην αντιπροσωπεία που το πήγα ο αρχι-μηχανικός (ή όπως λέγονται) με ρώτησε τι βενζίνη βάζω και του είπα απλή Aegean. Μόλις το άκουσε φρίκαρε και μου είπε ΕΚΟ ή Shell. Για την ακρίβεια μου είπε ότι είναι σκέτο νερό η βενζίνη της Aegean! Να τον ακούσω ή όχι? Εσείς τι βενζίνη βάζετε? Ο ίδιος μου είπε ότι έχει το ίδιο και έχει κάνει 100.000+ αλλάζοντας μόνο λάδια... Έχω το Golf GT sport – 1400 – 140hp καλά κρασιά πες του πως το ξέρει ότι η Aegean είναι σκέτο νερό μήπως τη νοθεύει αυτός? και εγώ aegean βάζω και δεν έχω πρόβλημα και εγώ έχω ακούσει για ΕΚΟ και BP τα χειρότερα μην βάζετε βενζίνη στην ΕΛΛΑΔΑ πάμε όλοι εξωτερικό :roadrage: Edited July 6, 2011 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyriakos81 Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 καλά κρασιά πες του πως το ξέρει ότι η Aegean είναι σκέτο νερό μήπως τη νοθεύει αυτός? και εγώ aegean βάζω και δεν έχω πρόβλημα και εγώ έχω ακούσει για ΕΚΟ και BP τα χειρότερα μην βάζετε βενζίνη στην ΕΛΛΑΔΑ πάμε όλοι εξωτερικό :roadrage: Και εγώ aegean έβαζα τόσο καιρό αλλά μετά από μια έρευνα που έκανα στην ιστοσελίδα και στο google σκέφτομαι να δοκιμάσω shell ή EKO... το θέμα είναι αυτό που λένε όλοι... βασικός παράγοντας στην ποιότητα βενζίνης είναι ο δείκτης μ@λ@κι@ς του πρατηριούχου... Λέω να δοκιμάσω ένα πρατήριο ΕΚΟ κοντά στη δουλειά μου που έχει καθημερινή κίνηση και να δω εάν έχει διαφορά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 Και εγώ aegean έβαζα τόσο καιρό αλλά μετά από μια έρευνα που έκανα στην ιστοσελίδα και στο google σκέφτομαι να δοκιμάσω shell ή EKO... το θέμα είναι αυτό που λένε όλοι... βασικός παράγοντας στην ποιότητα βενζίνης είναι ο δείκτης μ@λ@κι@ς του πρατηριούχου... Λέω να δοκιμάσω ένα πρατήριο ΕΚΟ κοντά στη δουλειά μου που έχει καθημερινή κίνηση και να δω εάν έχει διαφορά... Προσφατα διαβαζα οτι πρεπει να βαζουμε βενζινη απο βενζιναδιακα (ανεξαρτήτου μαρκας) που διαθετουν τις νεες "ασπρες αντλιες" νεας τεχνολογιας, εχουν ενσωματωμένο συστημα ελεγχου της ποιοτητας του καυσίμου, σε περιπτωση νοθειας σταματάνε να δουλευουν. Θα βγαλω μια φωτο απο αυτες τις αντλιες και θα την ανεβασω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 Μπράβο Νίκο.Μας το κρατούσες μυστικό ε?? Για πόσταρε φωτό να δούμε τι θα κάνουμε με τις κ@λοβενζίνες που έχουμε μπλέξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 Ο Ελληνας θα βρει τροπο να παρακαμψει και αυτον τον ελεγχο.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mihalis19 Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 Δεν ξέρω αν είναι το ίδιο αλλά κάτι παρόμοιο έχω και εγώ τώρα. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=47601 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwdoc Posted August 8, 2011 Report Share Posted August 8, 2011 με το διαγνωστικο ακομα και οταν δεν υπαρχει βλαβη μπορουν να μετρησουν αν καποιος κυλινδρος κανει διακοπες καυσης στα μπλοκ τιμων 15/16 με το αυτοκινητο σε λειτουργεια ακομα και εν κινησει! πες τους χαιρετισματα,ακου δεν βγαζει βλαβες "νυχτα το πηρανε ρε πουστη μου?" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLFINOPOULOS Posted August 20, 2011 Report Share Posted August 20, 2011 Καλημέρα... Είχα περίπου το ίδιο πρόβλημα. Μου έκανε διακοπές και μου έβγαζε ελαττωματικούς πολλαπλασιαστές! Έκανα αναβάθμιση στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και εδώ και 3 μέρες δεν μου έχει παρουσιάσει πρόβλημα... ελπίζω να μείνει έτσι. Στην αντιπροσωπεία που το πήγα ο αρχι-μηχανικός (ή όπως λέγονται) με ρώτησε τι βενζίνη βάζω και του είπα απλή Aegean. Μόλις το άκουσε φρίκαρε και μου είπε ΕΚΟ ή Shell. Για την ακρίβεια μου είπε ότι είναι σκέτο νερό η βενζίνη της Aegean! Να τον ακούσω ή όχι? Εσείς τι βενζίνη βάζετε? Ο ίδιος μου είπε ότι έχει το ίδιο και έχει κάνει 100.000+ αλλάζοντας μόνο λάδια... Έχω το Golf GT sport – 1400 – 140hp [/quote ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...