Jump to content
Sdvoudouris

Αγωγή - Polo Gti Ελαττωματικοί Κινητήρες

Recommended Posts

Μετα απο όλη την ταλαιπωρία θα μου αλλάξουν κινητήρα, οι τύποι είναι απλα απαράδεκτοι δεν μπορούν να συνενοηθούν μεταξύ τους και λεεί ο καθένας ότι θέλει.

Έπειτα απο συνομιλία με τα κεντρικά μου είπαν οτι το αυτοκίνητο δεν έχει κάποι βλάβη που να επιβαρύνει την κατάσταση του και οτι η αλλαγή κινητήρα θα γίνει για δική μου ικανοποίηση και για να μην ελεγχεί περαιτέρω και να επισκευαστεί αμέσως.

Όποτε σύμφωνα με τα λεγόμενα αποφάσισα να πάρω το αυτοκίνητο μου απο το service μέχρι να γίνει η επισκευή.

O μηχανικός μου είπε οτι δεν πρέπει να το πάρω και οτι δεν θέλει να έχει την ευθύνη για ότι γίνει (λογικό).

Επικoινωνώ ξανά και τους λέω ότι δεν είναι επιθυμητό απο το συνεργείο να πάρω το αυτοκίνητο και τι να κάνω τελικά.

Μου λένε οτι δεν υπάρχει πρόβλημα και τους ζητώ γραπτή ανάλυση για το ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Μου ζητούν να τους στείλω mail για να γίνει αυτό και δεν γίνετε τηλεφωνικά, τους στέλνω mail και έπειτα έρχετε ο μηχανικός του service και μου είπε οτι τον πήραν τηλέφωνο και του είπαν να μήν το πάρω το αυτοκίνητο (VW μπάχαλο group).

Φυσικά και το πήρα το αυτοκίνητο με υπογραφή οτι δεν έχει ευθύνη το συνεργείο αλλα εγώ και σε οποιαδήποτε βλάβη θα κατηγορήσω την κοπέλα απο τα κεντρικά για να μάθουν κάποιοι να έχουν ευθύνη του λόγου τους και να μην λένε οτι να νε για να νιώθει ευχαριστημένος ο κόσμος.

Δεν έχουν καταλάβει οτι η εξυπηρέτηση και η αποκατάσταση των βλαβών είναι δικαιωμά μας και οτι το έχουμε πληρώσει την τιμή του αυτοκινήτου. Νομίζουν οτι πρέπει να τους λέμε και ευχαριστώ που μας αλλάζουν την μηχανή και μας πέρνουν τηλέφωνo να μας καλοπιάσουν.

Δεν ξερω εαν στο εχουν πει οι αντιπροσωποι αλλα μην εισαι σιγουρος οτι το μοτερ που θα σου βαλουν θα ειναι καινουριο....μιλησα με φιλο μου μηχανικο της καρεντα και μου ειπε οτι δε ξερεις εαν ο κινητηρας που θα ερθει θα ειναι του "κουτιου" ή "ανασκευασμενος","επισκευασμενος" ή οπως εσυ θελεις πες τον παντως μπορει να σου στειλουν (το πιο πιθανο) ενα κινητηρα ο οποιος θα εχει πχ 50000 η 80000 ή δε ξερω ποσο και θα τον εχουν (ρετουσαρει) και αυτο επιβεβαιωνεται εαν πας στην αντιπροσωπια και δεις μεσα στους τεχνικους συμβουλους ενα βιβλιαρακι που εχει και λεει για τα "ανακυκλωμενα Α' ποιοτητας ανταλλακτηκα"....οποτε....μπρος γκρεμος και πισω ρεμα....

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω εαν στο εχουν πει οι αντιπροσωποι αλλα μην εισαι σιγουρος οτι το μοτερ που θα σου βαλουν θα ειναι καινουριο....μιλησα με φιλο μου μηχανικο της καρεντα και μου ειπε οτι δε ξερεις εαν ο κινητηρας που θα ερθει θα ειναι του "κουτιου" ή "ανασκευασμενος","επισκευασμενος" ή οπως εσυ θελεις πες τον παντως μπορει να σου στειλουν (το πιο πιθανο) ενα κινητηρα ο οποιος θα εχει πχ 50000 η 80000 ή δε ξερω ποσο και θα τον εχουν (ρετουσαρει) και αυτο επιβεβαιωνεται εαν πας στην αντιπροσωπια και δεις μεσα στους τεχνικους συμβουλους ενα βιβλιαρακι που εχει και λεει για τα "ανακυκλωμενα Α' ποιοτητας ανταλλακτηκα"....οποτε....μπρος γκρεμος και πισω ρεμα....

Το μοτερ το κοίταξα και ήταν ολοκαίνουργιο, ευχαριστώ παρα πολυ για την ενημέρωση θα πάω να ζητήσω όλα τα έγγραφα για να δω αν έχει γίνει κατι τέτοιο εν αγνοία μου.

Link to comment
Share on other sites

Το μοτερ το κοίταξα και ήταν ολοκαίνουργιο, ευχαριστώ παρα πολυ για την ενημέρωση θα πάω να ζητήσω όλα τα έγγραφα για να δω αν έχει γίνει κατι τέτοιο εν αγνοία μου.

Με το μάτι δεν μπορείς να καταλάβεις αν είναι καινούργιο η ανακατασκευασμένο.

Τα γλείφουν πριν τα πουλήσουνε, δε φαίνονται με τίποτε....

Edited by blugosi
Link to comment
Share on other sites

Με το μάτι δεν μπορείς να καταλάβεις αν είναι καινούργιο η ανακατασκευασμένο.

Τα γλείφπυν πριν τα πουλήσουνε, δε φαίνονται με τίποτε....

Δλδ και πως να το διαπιστώσει? Γιατι αν ειναι ετσι, στο καινούργιο αυτοκινητο που αγοραζεις που ξερεις τι κινητήρα εχει επανω, εργοστασιο ειναι και μπορει να κανει το οτιδήποτε αλλα ας μην το παμε μεχρι εκει και ας αφήσουμε τον φιλο να χαρη τον αυτοκίνητο παρ' ολη την περιπέτεια του ας μην τον αγχώνουμε ακομα περισσότερο.

Link to comment
Share on other sites

Δλδ και πως να το διαπιστώσει? Γιατι αν ειναι ετσι, στο καινούργιο αυτοκινητο που αγοραζεις που ξερεις τι κινητήρα εχει επανω, εργοστασιο ειναι και μπορει να κανει το οτιδήποτε αλλα ας μην το παμε μεχρι εκει και ας αφήσουμε τον φιλο να χαρη τον αυτοκίνητο παρ' ολη την περιπέτεια του ας μην τον αγχώνουμε ακομα περισσότερο.

Σε καμία περίπτωση δεν ανακατεύουν καινούργια με ανακατασκευασμένα ανταλλακτικά στη γραμμή παραγωγής, οπότε σε ένα καινούργιο αμάξι είναι σίγουρο ότι ο το μοτέρ είναι αχρησιμοποίητο.

Γιατί να αγχώνεται; Ας απαιτήσει και μία επέκταση εγγύησης τζάμπα, η στην τελική ας την πληρώσει κιόλας, 200 ευρώ είναι....

Αν του πει ο δικηγόρος του ότι μπορεί να διεκδικήσει κάτι άλλο, ας το αξιλογήσει.

Για αμάξι μιλάμε εν πάση περιπτώση, ας μην τρελαθούμε με τις λαμαρίνες παιδιά...

Link to comment
Share on other sites

Σε καμία περίπτωση δεν ανακατεύουν καινούργια με ανακατασκευασμένα ανταλλακτικά στη γραμμή παραγωγής, οπότε σε ένα καινούργιο αμάξι είναι σίγουρο ότι ο το μοτέρ είναι αχρησιμοποίητο.

Γιατί να αγχώνεται; Ας απαιτήσει και μία επέκταση εγγύησης τζάμπα, η στην τελική ας την πληρώσει κιόλας, 200 ευρώ είναι....

Αν του πει ο δικηγόρος του ότι μπορεί να διεκδικήσει κάτι άλλο, ας το αξιλογήσει.

Για αμάξι μιλάμε εν πάση περιπτώση, ας μην τρελαθούμε με τις λαμαρίνες παιδιά...

Δεν εχεις αδικο φιλε μου να το βλεπεις ετσι αλλα αν το σκευτεις λιγακι καλυτερα δεν ειναι ετσι....ειναι 22000 πο τα εχεις πληρωσει εσυ,για να παρεις ενα αυτοκινητο καινουριο και αν το αναλυσες λιγο καλυτερα θα σκεφτεις πως αυτες τις 22000 θα τις πληρωνεις για καμμια 5ετια τα μαζευες δεκαρα δεκαρα....οπως και να χει εχεις υδρωσει πολυ γι αυτο...αρα δεν ειναι απλα λαμαρινες...ειναι ο υδρωτας σου....ποσο φτηνα λοιπον θα τον δωσεις....?ρητορικο ερωτημα για τον καθενα ξεχωριστα....

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχεις αδικο φιλε μου να το βλεπεις ετσι αλλα αν το σκευτεις λιγακι καλυτερα δεν ειναι ετσι....ειναι 22000 πο τα εχεις πληρωσει εσυ,για να παρεις ενα αυτοκινητο καινουριο και αν το αναλυσες λιγο καλυτερα θα σκεφτεις πως αυτες τις 22000 θα τις πληρωνεις για καμμια 5ετια τα μαζευες δεκαρα δεκαρα....οπως και να χει εχεις υδρωσει πολυ γι αυτο...αρα δεν ειναι απλα λαμαρινες...ειναι ο υδρωτας σου....ποσο φτηνα λοιπον θα τον δωσεις....?ρητορικο ερωτημα για τον καθενα ξεχωριστα....

Δεν ξέρω την ηλικία σου και την φυσική σου κατάσταση, αλλά στον κύκλο μου είμαστε όλοι στην επικίνδυνη ηλικία των 45 -50 με καθιστική ζωή, και προσπαθώ να αποφύγω στρεσογόνες καταστάσεις ....

Κι εγώ είχα πάθει τα ίδια και χειρότερα με Γαλλικό αμάξι (Laguna) και με φόρτωνε ο γερανός κάθε λίγο και λιγάκι μέχρι που σιχτήρησα και το πούλησα....

Δε θα σκάσουμε κιόλας για το μοτέρ...

Ας χαλάει και ας το φτιάχνουνε επί 4 χρόνια, η αλλιώς το θέμα το δίνω στο δικηγόρο με ένα πεντακοσάρικο και πάω παραπέρα...

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να βάλω ορισμένα τεχνικά στοιχεία πάνω στο εν λόγω θέμα:

- Για να γίνει ανάκληση πρέπει να υπάρχει ΓΕΝΙΚΟ θέμα, δηλαδή το πρόβλημα παρουσιάζεται σε όλα ή στα περισσότερα αυτοκίνητα.

Ή να υπάρξει πρόβλημα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ από "ύποπτο" ανταλλακτικό, το οποίο πρέπει να ελεχθεί σε όλα τα αυτοκίνητα της "ύποτης" παραγωγής.

Μόνο που απ' ο,τι φαίνεται εδώ έχουμε να κάνουμε με σποραδικό πρόβλημα, δεν το έχουν οι περισσότεροι

και φυσικά δεν υπάρχει θέμα ασφαλείας.

- Αν υπάρχει μεγάλη κατανάλωση λαδιού αυτή θα είναι είτε από διαρροή των οδηγών βαλβίδων είτε από απώλεια των κυλίνδρων.

Απ' ο,τι φαίνεται είναι το 2ο και μάλιστα δεν εμφανίζεται σε όλους τους κυλίνδρους.

Βάζοντας όλες τις παραμέτρους υπό εξέταση, έχουμε τις εξής υποπεριπτώσεις:

1. Διαφορά ανοχών μπλοκ κινητήρα από κύλινδρο σε κύλινδρο.

2. Διαφορά ανοχών στο σετ των πιστονιών που τοποθετήθηκε.

3. Διαφορά ανοχών στα ελατήρια εμβόλου, ή προβληματική κατεργασία κάποιων που "απέκτησαν" διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Αν είναι το [1] τότε μόνο η αλλαγή κινητήρα είναι η λύση.

Αν είναι τα [2] ή [3], τότε η αλλαγή πιστονιών / ελατηρίων ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ αρκεί.

Λέω θεωρητικά, διότι στην πράξη μια κακή αρχική "λείανση" των τοιχωμάτων του κυλίνδρου από προβληματικά πιστόνια / ελατήρια

με επακόλουθο κάψιμο υπερβολικού λαδιού, μπορεί να δημιουργήσει επικαθήσεις στα τοιχώματα που είναι σαν γυαλί.

Αυτές θα υπάρξουν σε περίπτωση υψηλών θερμοκρασιών, που για το εν λόγω μοτέρ σε ένα αυτοκίνητο χαρακτηρισμένο ως GTI μόνο απίθανο δεν είναι!

(ατελής καύση του λαδιού σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες, όπου τα διάφορα πρόσθετα σχηματίζουν αυτό το "γυαλί").

Οι επικαθήσεις αυτές ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ μετά την επισκευή με τα νέα πιστόνια / ελατήρια

και αν υπάρχουν θα εξακολουθούν να "δημιουργούν" απώλεια λαδιού!

Πιθανώς όχι "τρελλή", αλλά όχι και αυτή που έχουμε συνηθίσει.

Για να φύγουν χρειάζεται ΡΕΚΤΙΦΙΕ του μοτέρ, πράγμα που φυσικά δεν μπορεί να θεωρηθεί ως απλή αποκατάσταση βλάβης ενός μοτέρ σχετικά "φρέσκου" με λίγες χιλ. χλμ.

Φυσικά αυτές οι επικαθήσεις δεν εμφανίζονται μόνο στα τοιχώματα του κυλίνδρου, αλλά και στα τοιχώματα του καπακιού.

Οπότε η αντικατάσταση του μοτέρ είναι η πιο σωστή λύση.

Το ερώτημα φυσικά σε όλα αυτά είναι πως αποδεικνύεις οτι οτ μοτέρ σου έχει όντως "βρωμίσει" από επικαθήσεις υαλώδους μορφής.

Διότι αυτό είναι μεν δεδομένο οτι μπορεί να συμβεί σε περίπτωση υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού, αλλά δεν συμβαίνει και 100%.

Και δεν εννοώ τεχνικά, εννοώ διαδικαστικά, δηλαδή το άνοιγμα του μοτέρ "ενωπιον του πελάτου",

την πιστοποίηση της ζημιάς από ανεξάρτητο τεχνικό, την αποδοχή από την αντιπροσωπεία ή το -πιθανώς απαιτούμενο- δικαστήριο κλπ.

Τέλος να επισημάνω οτι τα ανακασκευασμένα ανταλλακτικά έχουν διαφορετικό version κωδικού:

Π.χ. το καινούριο μοτέρ του Polo GTI είναι το 03C100040 Α, ενώ το μεταχειρισμένο ο ίδιος κωδικός με version ΑΧ

Όπου βλέπετε στο τέλος το Χ, πρόκειται για ανακατασκευασμένο υλικό.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να βάλω ορισμένα τεχνικά στοιχεία πάνω στο εν λόγω θέμα:

- Για να γίνει ανάκληση πρέπει να υπάρχει ΓΕΝΙΚΟ θέμα, δηλαδή το πρόβλημα παρουσιάζεται σε όλα ή στα περισσότερα αυτοκίνητα.

Ή να υπάρξει πρόβλημα ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ από "ύποπτο" ανταλλακτικό, το οποίο πρέπει να ελεχθεί σε όλα τα αυτοκίνητα της "ύποτης" παραγωγής.

Μόνο που απ' ο,τι φαίνεται εδώ έχουμε να κάνουμε με σποραδικό πρόβλημα, δεν το έχουν οι περισσότεροι

και φυσικά δεν υπάρχει θέμα ασφαλείας.

- Αν υπάρχει μεγάλη κατανάλωση λαδιού αυτή θα είναι είτε από διαρροή των οδηγών βαλβίδων είτε από απώλεια των κυλίνδρων.

Απ' ο,τι φαίνεται είναι το 2ο και μάλιστα δεν εμφανίζεται σε όλους τους κυλίνδρους.

Βάζοντας όλες τις παραμέτρους υπό εξέταση, έχουμε τις εξής υποπεριπτώσεις:

1. Διαφορά ανοχών μπλοκ κινητήρα από κύλινδρο σε κύλινδρο.

2. Διαφορά ανοχών στο σετ των πιστονιών που τοποθετήθηκε.

3. Διαφορά ανοχών στα ελατήρια εμβόλου, ή προβληματική κατεργασία κάποιων που "απέκτησαν" διαφορετικά χαρακτηριστικά.

Αν είναι το [1] τότε μόνο η αλλαγή κινητήρα είναι η λύση.

Αν είναι τα [2] ή [3], τότε η αλλαγή πιστονιών / ελατηρίων ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ αρκεί.

Λέω θεωρητικά, διότι στην πράξη μια κακή αρχική "λείανση" των τοιχωμάτων του κυλίνδρου από προβληματικά πιστόνια / ελατήρια

με επακόλουθο κάψιμο υπερβολικού λαδιού, μπορεί να δημιουργήσει επικαθήσεις στα τοιχώματα που είναι σαν γυαλί.

Αυτές θα υπάρξουν σε περίπτωση υψηλών θερμοκρασιών, που για το εν λόγω μοτέρ σε ένα αυτοκίνητο χαρακτηρισμένο ως GTI μόνο απίθανο δεν είναι!

(ατελής καύση του λαδιού σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες, όπου τα διάφορα πρόσθετα σχηματίζουν αυτό το "γυαλί").

Οι επικαθήσεις αυτές ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΝ μετά την επισκευή με τα νέα πιστόνια / ελατήρια

και αν υπάρχουν θα εξακολουθούν να "δημιουργούν" απώλεια λαδιού!

Πιθανώς όχι "τρελλή", αλλά όχι και αυτή που έχουμε συνηθίσει.

Για να φύγουν χρειάζεται ΡΕΚΤΙΦΙΕ του μοτέρ, πράγμα που φυσικά δεν μπορεί να θεωρηθεί ως απλή αποκατάσταση βλάβης ενός μοτέρ σχετικά "φρέσκου" με λίγες χιλ. χλμ.

Φυσικά αυτές οι επικαθήσεις δεν εμφανίζονται μόνο στα τοιχώματα του κυλίνδρου, αλλά και στα τοιχώματα του καπακιού.

Οπότε η αντικατάσταση του μοτέρ είναι η πιο σωστή λύση.

Το ερώτημα φυσικά σε όλα αυτά είναι πως αποδεικνύεις οτι οτ μοτέρ σου έχει όντως "βρωμίσει" από επικαθήσεις υαλώδους μορφής.

Διότι αυτό είναι μεν δεδομένο οτι μπορεί να συμβεί σε περίπτωση υπερβολικής κατανάλωσης λαδιού, αλλά δεν συμβαίνει και 100%.

Και δεν εννοώ τεχνικά, εννοώ διαδικαστικά, δηλαδή το άνοιγμα του μοτέρ "ενωπιον του πελάτου",

την πιστοποίηση της ζημιάς από ανεξάρτητο τεχνικό, την αποδοχή από την αντιπροσωπεία ή το -πιθανώς απαιτούμενο- δικαστήριο κλπ.

Τέλος να επισημάνω οτι τα ανακασκευασμένα ανταλλακτικά έχουν διαφορετικό version κωδικού:

Π.χ. το καινούριο μοτέρ του Polo GTI είναι το 03C100040 Α, ενώ το μεταχειρισμένο ο ίδιος κωδικός με version ΑΧ

Όπου βλέπετε στο τέλος το Χ, πρόκειται για ανακατασκευασμένο υλικό.

μια παρατηρηση

ενας κινητηρας μπορει να καιει λαδια και απο το τουρμπο καθως και απο το κυκλωμα αναθυμιασεων η και στην επιστροφη σε πολυπλοκο κυκλωμα ψυξης του λαδιου

Δεν ειναι απαραιτητο οτι φταιει η το μπλοκ/πιστονια/ελατηρια η οι οδηγοι/τσιμουχακια των βαλβδιδων, υπαρχουν και αλλοι δρομοι για να καει το λαδι

αναρωτιεμαι κατα ποσον εχει ερευνηθει καποιος απο τους κινητηρες που καινε για να βρεθει απο που ακριβως προερχεται η αυξημενη καταναλωση

Link to comment
Share on other sites

μια παρατηρηση

ενας κινητηρας μπορει να καιει λαδια και απο το τουρμπο καθως και απο το κυκλωμα αναθυμιασεων η και στην επιστροφη σε πολυπλοκο κυκλωμα ψυξης του λαδιου

Δεν ειναι απαραιτητο οτι φταιει η το μπλοκ/πιστονια/ελατηρια η οι οδηγοι/τσιμουχακια των βαλβδιδων, υπαρχουν και αλλοι δρομοι για να καει το λαδι

αναρωτιεμαι κατα ποσον εχει ερευνηθει καποιος απο τους κινητηρες που καινε για να βρεθει απο που ακριβως προερχεται η αυξημενη καταναλωση

Εμενα παντως ρε παιδια με καθε επιφυλαξη σας μεταφερω αυτο που μου ειπε ο τεχνικος συμβουλος,οτι ξεκαθαρα φταιει το μεταλο των ελατηριων...στις πρωτες παρτιδες το μεταλο ηταν πολυ μαλακο, τ πηραν χαμπαρι και στις επομενες το καταλαβαν και το διορθωσαν,και αυτα τα ελατηρια μας βαζον τωρα εμας...ετσι μου ειπε ετσι σας λεω....αυτο εχει βαση καθως εαν ισχυει και το μεταλο ειναι πιο μαλακο τοτε στις ψηλες θερμοκρασιες απλα δεν εχει ανοχες οποτε λιωνει και αφηνει διακενα απο το κυλινδρο....οποτε μαλλον το εχουν ψαξει στη vw...

Link to comment
Share on other sites

μια παρατηρηση

ενας κινητηρας μπορει να καιει λαδια και απο το τουρμπο καθως και απο το κυκλωμα αναθυμιασεων η και στην επιστροφη σε πολυπλοκο κυκλωμα ψυξης του λαδιου

Δεν ειναι απαραιτητο οτι φταιει η το μπλοκ/πιστονια/ελατηρια η οι οδηγοι/τσιμουχακια των βαλβδιδων, υπαρχουν και αλλοι δρομοι για να καει το λαδι

αναρωτιεμαι κατα ποσον εχει ερευνηθει καποιος απο τους κινητηρες που καινε για να βρεθει απο που ακριβως προερχεται η αυξημενη καταναλωση

Ναι κάποια από αυτά είναι πιθανά.

Αλλά είναι λίγο δύσκολο να καίει 1 lt / 1000 km από διαρροή της τροφοδοσίας της τουρμπίνας,

το λάδι που πάει εκεί έιναι ελάχιστο.

Για να φεύγουν από το κύλωμα αναθυμιάσεων, σημαίνει οτι έχει χαλάσει η PCV και στέλνει ΟΛΟΥΣ τους ατμούς στην εισαγωγή.

Και αυτό είναι λίγο δύσκολο, αν δεν υπάρχει αυξημένη υπερπίεση στον στροφαλοθάλαμο, που σημαίνει "διαρροή" καυσαερίων από τα ελατήρια πιστονιών.

Η "επιστροφή" του κυκλώματος λαδιού είναι με φυσική ροή προς το κάρτερ.

Δεν υπάρχει τρόπος να περάσουν αυτά τα λάδια στον θάλαμο καύσης χωρίς όσα αναφέραμε.

Επειδή δεν είναι ένας και δύο κινήτήρες που έχουν το πρόβλημα και επειδή οι κινητήρες αλλάχτηκαν -άρα οι παλαιοί πήγαν στην Γερμανία-,

είναι σίγουρο οτι η VW το έχει ψάξει.

Αν ήταν θέμα οδηγών, θα άλλαζε τα τσιμουχάκια -εδώ-.

Αν ήταν θέμα τουρμπινας, θα άλλαζε την τουρμπίνα.

Αν ήταν η PCV ή ο συμπυκνωτής ελαιοατμών, πάλι θα τον άλλαζε εδώ.

Για να αλλάζει ολόκληρο το μοτέρ, ο "φταίχτης" είναι μάλλον τα ελατήρια εμβόλων, τα οποία απαιτούν σοβαρή ανακατασκευή του μοτέρ.

Προφανώς πήραν κάποια ελλατωματική παρτίδα ελατηρίων -ή πιστονιών- από τον υποκατασκευαστή τους,

αφού το μοτέρ παράγεται εδώ και χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Ναι κάποια από αυτά είναι πιθανά.

Αλλά είναι λίγο δύσκολο να καίει 1 lt / 1000 km από διαρροή της τροφοδοσίας της τουρμπίνας,

το λάδι που πάει εκεί έιναι ελάχιστο.

Για να φεύγουν από το κύλωμα αναθυμιάσεων, σημαίνει οτι έχει χαλάσει η PCV και στέλνει ΟΛΟΥΣ τους ατμούς στην εισαγωγή.

Και αυτό είναι λίγο δύσκολο, αν δεν υπάρχει αυξημένη υπερπίεση στον στροφαλοθάλαμο, που σημαίνει "διαρροή" καυσαερίων από τα ελατήρια πιστονιών.

Η "επιστροφή" του κυκλώματος λαδιού είναι με φυσική ροή προς το κάρτερ.

Δεν υπάρχει τρόπος να περάσουν αυτά τα λάδια στον θάλαμο καύσης χωρίς όσα αναφέραμε.

Επειδή δεν είναι ένας και δύο κινήτήρες που έχουν το πρόβλημα και επειδή οι κινητήρες αλλάχτηκαν -άρα οι παλαιοί πήγαν στην Γερμανία-,

είναι σίγουρο οτι η VW το έχει ψάξει.

Αν ήταν θέμα οδηγών, θα άλλαζε τα τσιμουχάκια -εδώ-.

Αν ήταν θέμα τουρμπινας, θα άλλαζε την τουρμπίνα.

Αν ήταν η PCV ή ο συμπυκνωτής ελαιοατμών, πάλι θα τον άλλαζε εδώ.

Για να αλλάζει ολόκληρο το μοτέρ, ο "φταίχτης" είναι μάλλον τα ελατήρια εμβόλων, τα οποία απαιτούν σοβαρή ανακατασκευή του μοτέρ.

Προφανώς πήραν κάποια ελλατωματική παρτίδα ελατηρίων -ή πιστονιών- από τον υποκατασκευαστή τους,

αφού το μοτέρ παράγεται εδώ και χρόνια.

το οτι υπαρχουν μοτερ που μετα απο αλλαγη ελατηριων συνεχιζαν να καινε το γνωριζεις;

αυτο που λετε για παρτιδες μαλλον δεν ισχυει, στα ibiza οταν καποια εκαιγαν λαδι το 2009 ελεγαν οτι το πηρε χαμπαρι την "λαθος παρτιδα" ελατηριων και οτι το 2010 δεν καινε

Μετα απο λιγο καιρο αρχισαν να εμφανιζονται αυτοκινητα του 2010 που εκαιγαν οποτε η "φημη" πηγε οτι δεν καινε τα του 2011

Και φυσικα υπαρχουν μοτερ του 2011 που καινε πολλα λαδια (και σε πολο και σε φαμπια και σε ιμπιζα)

Οποτε εμενα πολυ παραμυθι μου φαινεται οτι ειχαν ελαττωματικα ελατηρια και εφταιγε συγκεκριμενη παρτιδα (εκτος αν κρατανε 2-3 χρονια οι παρτιδες)

Αλλο παραμυθι ηταν οτι εκαιγαν τα made in china μοτερ που και αυτο εχει καταρριφθει

Επισης υπαρχουν καθε τοσο αναφορες απο παιδια με tiguan που καινε τα αντερα τους λαδια (ποσα χρονια εχει το tiguan το μοτερ αυτο) και γενικα και σε αλλα μοντελα

Επισης απο διαρροη στην τουρμπινα μπορεις να καψεις και ολο το λαδι σου μεσα σε 100 χιλιομετρα αν ειναι σοβαρο το προβλημα και απο αναθυμιασεις μπορεις να καις και μισο λιτρο στα 1000 χιλιομετρα ανετα αν εχει μεινει ανοικτη η PCV και δεν υγροποιειται τιποτα, μην τα αποκλειεις ετσι απλα ως πιθανοτητα

Οι οδηγοι των βαλβιδων εαν εχουν διαρροη λαδιου τοτε συνηθως εντοπιζονται ευκολα αν το αφησεις ρελαντι κανα δεκαλεπτο και πατησεις αποτομα μια γκαζια βλεπεις ντουμανια (πραγμα που δεν εχω ακουσει καποιον να επαθε)

Εγω δεν ειμαι καθολου σιγουρος οτι εχουν αντιμετωπισει το προβλημα

Edited by parisstc
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά και από εδώ. Το έχω μέσα στον Φιλοσίδη το αμάξι για αλλαγή ελλατηρίων και εμβόλων......

Στο οτιδήποτε βγάλει μετά θα κινηθώ δικαστικώς για ευνόητους λόγους.

Οπότε υπολογίστε με και μένα σε περίπτωση ομαδικής αγωγής.

Ευχαριστώ,

Μιχάλης

(Είναι απίστευτο με 20κ να μην μπορείς να έχεις την ησυχία σου. Με το παλίο πολάκι του 2002 μια χαρά και οικονομικά πήγαινα)

:diablo:

Edited by Mike_Pas
Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΓΡΑΦΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ.ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ POLO GTI ΠΕΡΥΣΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ/ΣΤΑ 1400 ΧΛΜ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΨΕΙ ΕΝΑΜΙΣΗ ΛΙΤΡΟ ΛΑΔΙ.ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΗΝ AUTOCLUB ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ.....(ΑΡΧ.......Α)/ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1200 ΧΛΜ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΤΟ ΠΑΛΩ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΟΛΟΙ.ΑΛΛΑΓΗ ΕΜΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ........(ΑΡΧ.......Α).ΑΦΟΥ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟΕΙΔΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΝΤΑ.......ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΓΙΑ 1000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΨΕΙ 600mlg ΛΑΔΙ.ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ......................(ΑΡΧ............Α).ΕΧΘΕΣ ΚΥΡΙΟΙ ΜΕΤΑ ΠΟΑ 1400 ΧΛΜ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΣΟΥΠ.......ΛΑΜΠΑΚΙ.ΕΝΑΜΙΣΗ ΛΙΤΡΟ ΛΑΔΙ ΜΕΙΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΡΕΝΤΑ.Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ???ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ.ΘΑ ΣΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ.ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΠΑΛΙ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΕΧΩ 10 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΑΡΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ.ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΘΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ.ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΕΜΑΙL MOY papatzas1982@gmail.com ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΥΧΝΑ ΕΔΩ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.ΧΡΗΣΤΟΣ

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΓΡΑΦΩ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΩΝΑΞΩ.ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ POLO GTI ΠΕΡΥΣΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ/ΣΤΑ 1400 ΧΛΜ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΚΑΨΕΙ ΕΝΑΜΙΣΗ ΛΙΤΡΟ ΛΑΔΙ.ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΗΝ AUTOCLUB ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ.....(ΑΡΧ.......Α)/ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1200 ΧΛΜ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΤΟ ΠΑΛΩ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΠΗΡΑΤΕ ΟΛΟΙ.ΑΛΛΑΓΗ ΕΜΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ........(ΑΡΧ.......Α).ΑΦΟΥ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΑΠΟΕΙΔΑ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΚΑΡΕΝΤΑ.......ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΓΙΑ 1000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΨΕΙ 600mlg ΛΑΔΙ.ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ......................(ΑΡΧ............Α).ΕΧΘΕΣ ΚΥΡΙΟΙ ΜΕΤΑ ΠΟΑ 1400 ΧΛΜ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΣΟΥΠ.......ΛΑΜΠΑΚΙ.ΕΝΑΜΙΣΗ ΛΙΤΡΟ ΛΑΔΙ ΜΕΙΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΡΕΝΤΑ.Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ???ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ.ΘΑ ΣΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ.ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΠΑΛΙ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΩ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟ ΕΧΩ 10 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΠΑΡΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ.ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΘΕΙ ΝΟΜΙΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.ΛΥΠΑΜΑΙ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ.ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.ΑΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΣΤΟ ΕΜΑΙL MOY papatzas1982@gmail.com ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΥΧΝΑ ΕΔΩ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΕΔΩ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ.ΧΡΗΣΤΟΣ

Link to comment
Share on other sites

καλημερα σε ολους.

και εγω λοιπον κατοχος gti.

για την ιστορια απλα στα 2500χλμ αναψε λαμπακι. Δυστυχως πηγα στον Bourma στην Αλιμου και συμπληρωσαν λαδι (πηρε 1lt αυτη τη φορα) το οποιο και πληρωσα. Τον ρωτησα αν ειναι κουλο που ηθελε συμπληρωμα σε τοσο λιγα χιλιομετρα και μου πε οτι μπορει να ξεχασαν να συμπληρωσουν οταν ηρθε απο το εργοστασιο αλλα αν το ξαναβγαλει συντομα να παω να κανουμε καταγραφη συμβαντος. Εφτασα καποια στιγμη στα 4500χλμ και για να μου φυγει εμενα η ιδεα πηγα παλι στον ιδιο και εκανα αλλαγη λαδιων επειδη στρωθηκε (αυτος μου ειπε πως δεν χρειαζεται αλλα εγω ηθελα) και μαζι περασε ενα update (δεν ξερω αν ηταν για κινητηρα ή για το dsg, μαλον κινητηρα). Στα 9400 ξαφνικα αναβει παλι ενδειξη λαδιου. Παλι παω στον ιδιο με νευρα και πηρε 1.5lt τα οποια ξαναπληρωσα και αρχισα να οριομαι... Η απαντηση του ηταν να ανοιξω το Manual το οποιο αναγραφεται πως δικαιολογειται συμπληρωμα λαδιου καθε 1000χλμ, ενω την πρωτη φορα που πηγα μου ελεγε να το καταγραψουμε. Αν ειναι δυνατον.

Τεσπα

Το ερωτημα μου λοιπον ειναι το εξης. Υπαρχει καποιος τροπος που βλεπουνε στην Καρεντα βαση αριθμου πλαισιου/κινητηρα τις ανακλησεις και ενδεχωμενος το προβλημα του κινητηρα για αλλαγη κινητηρα ειτε εμβολων??? Λετε να κανω μια επισκεψη στην Καρεντα τωρα που δεν εχει αναψει ακομα λαμπακι ή να το αφησω μολις και αν αναψει???

Edited by mnsaddict
Link to comment
Share on other sites

να πας να σου ανοιξουν μια καρτελα και να σου καταγραφουν καθε 1000χλμ την καταναλωση σου.γιατι οσο συμπληρωνεις μονος σου δεν καταγραφεται πουθενα το ποσο συμπληρωσες και ετσι δε θα βγαλεις ποτε ακρη.

μη περιμενεις να αναψει λαμπακι λοιπον

Link to comment
Share on other sites

Αυτές τις μαλακίες λένε οι "μάστορες" και τις ακούνε και οι υπόλοιποι.Δεν θέλει στρώσιμο κτλ.Είναι που είναι ελλαττωματικά από την κατασκευή τους τα αυτοκίνητα,ξεσκίζονται κι όλας και να τα αποτελέσματα.Αν δεν κάνεις καλό στρώσιμο μακροχρόνια,στα πολλά χλμ του αυτοκινήτου δηλαδή θα έχεις τέτοια προβλήματα(αυτό φυσικά δεν είναι απόλυτο),πόσο μάλλον να έχεις ένα αμάξι με 1000 ή 2000 χλμ και να του πατάς κόφτες επειδή στο είπε ο αγράμματος μουτζούρης στο συνεργείο που του μάθανε να λέει αυτό το ποιηματάκι για να χαρεί ο κάθε άσχετος ιδιοκτήτης που πριν οδηγούσε κανα τουότα ψορόλα στην καλύτερη ή καναν γάιδαρο στο χωριό του.Μαζευτείτε όλοι και κάντε αγωγή.Δεν είναι δυνατόν με τόσα λεφτά που δώσατε να έχετε τέτοια προβλήματα στα τόσα λίγα χιλιόμετρα ή να δέχεστε να σας ανοίγουν τα μοτέρ σας οι λεχρίτες που θέλουν να λέγονται και μηχανικοί!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή υπάρχουν άτομα που ενώ κάναν αλλαγή κινητήρα ακόμα τους καίει λάδια?? Έλεος !!

Link to comment
Share on other sites

ναι και ομως υπαρχουν.γιατι πολυ απλα τα μοτερ που κοτσαρουν πανω δεν ειναι καινουρια μαλλον αλλα ανακατασκευασμενα!

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω οτι το αντίθετο γίνεται!

Βάζουν σε κάποια καινούριο μοτέρ που το έχουν stock σε κάποια αποθήκη απο την παρτίδα των ελάτοματικών και αυτά εχουν πρόβλημα.

Σε κάποια αλλα βάζουν ανακατασκευής που αφού παρουσιάστηκε το πρόβλημα τα επισκεύασαν στο εργοστάσιο και δεν έχουν κανένα πρόβλημα!!!

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή είναι ότι σου κάτσει !!!

Και αν και ο :db: καινούριος :db: κινητήρας θέλει αλλαγή σου ξαναβάζουν καινούριο??

ΧΑΧΑ!! Έλεος !

Θα το γυρίσω σε HONDA!!

Link to comment
Share on other sites

παντως υπαρχουν ανθρωποι π εχουν μεινει χωρις αμαξι ενα μηνα,αλλαξαν μοτερ,και τους αναβει ακομα λαμπακι.εγω αμα ειχα τραβηξει ολα αυτα και μ αναβε λαμπακι θα τους επερνε ο διαολος και το αμαξι μαζι.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ άλλαξα μοτέρ και έβαλα εν' γνώση μου ανακατασκευής.

Εχω κάνει σχεδόν 2000 χλμ και δεν μου έχει κάψει σταγόνα λαδι ούτε έχει παρουσιαστεί καποιο άλλο πρόβλημα.

Τί να πώ, θα δείξει πως θα πάει αλλα για την ώρα όλα καλά!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.