Jump to content
golf_v

Golf 5 Fsi - Αισθητηρας Nox, Λαμπακι Epc [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

φιλε μου profesor εσυ εισαι ο επιστημονας το λεει και το nickname σου ;) κατι θα ξερεις

για να το λες σχετικα με τα μπεκ, παρολ'αυτα δεν μου καθετε καλα τα οσα διαβασα. δηλαδη ή δινω

μια 500αρα για τον ΚΝΟΧ και αλλα 5 ευρω για μια λαμπαδα στο μποι μου η το αφηνω οπως εχει περιμενοντας

καποια στιγμη να αλλαξω καταλυτη, και οτι αλλο μου βγαλει. εν ολιγης η VW μας επειασε κοροιδα και οι ελληνες

αντιπροσωποι κανουν τους προκοιμενου να μην χρεωθει η δικια τους εταιρια. προσωπικα εγω δουλευω σε μια εταιρια

4 ωρος πλεον σε τετοιους καιρους και ο μισθος μου δεν ξεπερναει τα 360 ευρω το μηνα, αρα αν τα βαλεις κατω

για να αλλαξω μονος μου τον αισθητηρα θα πρεπει να δουλευω 1.5 μηνα να μην τρωω να μην πινω και να αφησω το νοικι μου

να το πληρωσει ο αι βασιλης την πρωτοχρονια!!! + την 100αρα βενζινη που θα ζητιανεψω απο τους δικους μου να πληρωσουν.

εγω πηγα σε ενα μεγαλυτερο σε κιβυκα και χωρους αυτοκινητο γιατι κανω ταξιδακια και με το 1000αρι ηταν καπως επικινδυνο

στους δρομους της Ελλαδας μας. με την αγορα του fsi τα εξοδα μου εχουν 3πλασιαστει. και λεω οτι κατι τρεχει εδω. μηπως πρεπει

μα το ψαξουμε καλυτερα το ολο θεμα?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας και απο μενα. πριν λιγο καιρο (2 μηνες περιπου) αγορασα ενα μεταχειρισμενο 1.4 fsi του 04'

την 2η μολις μερα μου αναψε το λαμπακι και το πηγα αμεσως στο συνεργειο μου. το διαγνωστικο εβγαλε αισθητηρα ΚΝΟΧ

στην αντιπροσωπια μου ζητανε σημερον ημερα 498 ευρω χωρις εργασια.

δεν εχω βαλει ποτε βενζινη 100 οκτανιων, το αμαξι καιει παρα πολυ, στο ταξιδη που εκανα 4.000 στροφες σταθερα με 5η μεσα

με ταχυτητα 115-135 αναλογα την κλιση του εδαφους εδειχνε να καιει 11-13 λιτρα ανα 100χλμ. πανω απο τα 140 επεφτε στα 9-11 λιτρα ανα 100χλμ.

πρεπει επειγοντως να κανω καθαρισμο στα μπεκ. αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξης. μπορει το οποιοδοιποτε προβλημα με τον ΚΝΟΧ

να δημιουργησει τετοια μεγαλη καταναλωση βενζινης? μηπως φταιει και κατι αλλο που δεν μου εχουν πει η που θα πρεπει να κοιταξω

μονος μου? οσο για την αλλαγη του ΚΝΟΧ τελικα υπαρχει ιμιτασιον η της ιδιας εταιριας χωρις την σφραγιδα της WV? μου ειπαν να δοκιμασω 1-2 εβδομαδες με

βενζινη 100 οκτανιων να δω αν τηα σβησει το λαμπακι, ναι οκ να το κανω αλλα η μεγαλη καταναλωση που μπορει να οφειλετε? ευχαριστω εκ των προτερων και ευχομαι για

καποια λυση αλλιως να το δωσω και να παω να παρω κατι αλλο.

φιλε καλησπερα...κανονικα επρεπε να στον αντικαταστησουν αυτοι τον αισθητηρα εαν ηταν σωστοι επαγγελματιες απο τη στιγμη που σε τοσο λιγο χρονικο διαστημα εβγαλε βλαβη ο κnox...μηπως πρεπει να τους τα χωσεις λιγο????γιατι και ο προηγουμενος ιδιοκτητης

μπορει να το εσπρωξε με χαλασμενο knox αλλα και αυτοι ηταν υποχρεωμενοι να το βαλουν στο διαγνωστικο πρωτου το αγορασουν και να το επισκευασουν πρωτου το πουλησουν....εγω προσωπικα δεν θα το αφηνα ετσι!!!!!!ειναι μεγαλη λαμογια και αδικια αυτο!!!!!!ειναι εδω και χρονια γνωστο το προβλημα με τον knox και επρεπε να στο φτιαξουν δωρεαν......

σε περιπτωση που το κρατησεις το αυτοκινητο και διορθωθει το προβλημα να ξερεις οτι χωρις 100αρα.. αλαγη φιλτρου βενζινης καθε τουλαχιστον 10.000χλμ(με την αλαγη λαδιου)ωστε να ελεχεις τον βενζινα εχεις πολλες πιθανοτητες να σου ξαναχαλασει ο αισθητηρας!!!!

γενικα θα συμφωνησω με τις αποψεις και των υπολοιπων

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως το εχω αφησει ετσι εδω και 1.5χρονο περιπου..

αυτο που σκεφτομαι να κανω ειναι να παρω κανενα διαγνωστικο για να βλεπω καθε τοσο μην τυχον και βγαλει αλλο προβλημα και δεν το παρω χαμπαρι.

Link to comment
Share on other sites

ReDKeNzO o NOX ειναι λιγο λαχειο. Εμενα στα 70.000χλμ δεν μου εχει βγαλει προβλημα και βαζω σχεδον παντα 95ρα + βενζινες απο σκοπια-σερβια. Αλλα προσεχω απο ποιο βενζιναδικο βαζω και το επιλεγω οχι με βαση την τιμη μονο. Αμα καποια στιγμη εχω υποψια οτι μπορει να μου εβαλαν νοθευμενη πεταω αμεσως ενα μπουκαλακι καθαριστικο για να ειμαι σιγουρος. Ετσι την εβγαλα μεχρι τωρα χωρις προβληματα με τον ρουφιανο τον ΝΟΧ.

Τωρα μπορεις να το πιεσεις και νομικα με κανεναν δικηγορο, συνηγορο του πολιτη κτλ και να σου τον αλλαξουνε στα πλαισια της εγγυησης που σου δινουν. Με λιγο απειλες κατι μπορεις να πετυχεις ή εστω να σου καλυψουν το 50% του κοστους στην χειροτερη γιατι παρελαβες αυτοκινητο με προβλημα χωρις να εχεις γνωση.

Αμα το δωσεις πισω, με τα εξοδα του σερβις και της μετααβιβασης παλι τα 500Ε χασουρα θα τα εχεις....

Link to comment
Share on other sites

και με την καταναλωση? τι να κανω? σημερα περασα απο το συνεργειο μου και μου ειπε ο δικος μου πως το αμαξι για τα κυβικα του ειναι βαρυ

+ οτι ειναι του 2004 ειναι φυσιολογικο να καιει τοσο πολυ. αν ειναι ετσι τα πραγματα τοτε παω σιγουρα για αλλαγη αυτοκινητου. περιμενω να μου

απαντησει καποιος φιλος με 1.4 fsi να μου πει αν οντως ειναι αληθες αυτη η καταναλωση...παντως μεχρι στιγμης το βλεπω για πωλητηριο!!!

Link to comment
Share on other sites

παιδια και σε μενα αρχιζε να αναβεi ο NOX στα 45.000 χιλιομετρα και του εβαζα Shell v power μεγαλη μουφα παntος, μετα το γυρισα σε Shell 100 και παλι μου αναψε 1 φορα, οποτε πλεον βαζω AEGIAN 100 και δεν μου εχει καταγραψει κανενα προβλημα. Συνολικα 3 φορες μου αναψε ο NOX αλλα πιστευω το προλαβα αμεσος, πλεον μονο 100 βενζινι και εχω το κεφαλι μου ισυχο, και να σασ πω και το ωρεο, περσι τετιο καιρο ι Shell 100 ειχε 1.82 ευρω, και καλα μαζευεις ποντουσ και παπαργιες, σημερα τωρα η AEGEAN που βαζω 100 εχι 1.72 ευρω, αρα 2 φορες χαμενος, μια που πληρωνα νταβατζιλικια και μια ο αισ8ητηρασ που 8α τον κατεστρεφα. Ενας φίλος μου εχει το Audi 1,6 FSI το έχει καμια 150.000 χιλομετρα του εβαζε πάντα 100 βενζινη και δεν τον αναψε ποτε ο NOX.

Link to comment
Share on other sites

και με την καταναλωση? τι να κανω? σημερα περασα απο το συνεργειο μου και μου ειπε ο δικος μου πως το αμαξι για τα κυβικα του ειναι βαρυ

+ οτι ειναι του 2004 ειναι φυσιολογικο να καιει τοσο πολυ. αν ειναι ετσι τα πραγματα τοτε παω σιγουρα για αλλαγη αυτοκινητου. περιμενω να μου

απαντησει καποιος φιλος με 1.4 fsi να μου πει αν οντως ειναι αληθες αυτη η καταναλωση...παντως μεχρι στιγμης το βλεπω για πωλητηριο!!!

καλωσ ωρισες στο club.. επειδη τυχαινει να εχω και το 1.4 fsi και το 1,6fsi.. η αληθεια ειναι οτι το 1,4 καιει πολυ , το δικο μου ειναι και το plus που σημαινει περισσοτερο βαρος. το συγκεκριμενο νοξ δε εβγαλε προβλημα και εχει κανει 120000κμ σε 4 χρονια. το 1,6 (3θυρο) αν και πολυ πιο οικονομικο, και απο εμενα πολυ πιο προσεγμενο σε ολα, μου εχει βγαλει νοξ, το εχω αλλαξει πολλες φορεσ και ακομα τιποτα. δεν μου εωγαλε κανενα προβλημα με το λαμπακι αναμενο, ουτε η καταναλωση αυξηθηκε.

γενικα παντως δε σοβαρα προβληματα απο οσο εχω δει δε εμφανιζουν.

ΥΓ. ενα αλλο που πρεπει να προσεχεις ειναι τα φυσακια φια τουσ αεροσακουσ κατω απο τα κα8ισματα.

Link to comment
Share on other sites

και με την καταναλωση? τι να κανω? σημερα περασα απο το συνεργειο μου και μου ειπε ο δικος μου πως το αμαξι για τα κυβικα του ειναι βαρυ

+ οτι ειναι του 2004 ειναι φυσιολογικο να καιει τοσο πολυ. αν ειναι ετσι τα πραγματα τοτε παω σιγουρα για αλλαγη αυτοκινητου. περιμενω να μου

απαντησει καποιος φιλος με 1.4 fsi να μου πει αν οντως ειναι αληθες αυτη η καταναλωση...παντως μεχρι στιγμης το βλεπω για πωλητηριο!!!

για την καταναλωση ..το δικο μου με 38.000 εθνικη με 3 χλδ στροφες και 120χλμ εχει εκεινη την στιγμη 6.6-7 λιτρα ανα 100

fsi 1600.... σε ευθεια παντα....σε ελαφρια κατηφορα μπορει να δειξει και 6 και σε ελαφρια ανηφορα αγγιζει το 7-7,2 (παντα με 100αρα)

πιστευω να σε βοηθησα και να μην σε μπερδεψα...

Edited by panosss
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα σας και παλι! η υπομονη μου κοντευει να εξαντληθει οσον αφορα την συμπεριφορα τις συγκεκριμενης αντιπροσωπιας, τουσ παιρνω τηλεφωνα

5 φορες την μερα και δεν μπορω να βρω τον υπευθηνο που μου ειχε υποσχεθει για την αλλαγη του ΝΟΧ. στην τελικη δεν με νοιαζει τοσο πολυ ο ΝΟΧ

οσο η υπερκαταναλωση, την οποια μονο στον ΝΟΧ μπορω να ριξω το φταιξιμο. δλδ θελω να αλλαξω τον ΝΟΧ μονο και μονο για να δω αν φταιει αυτος

για την υπερκαταναλωση! (δεν ξερω αν με καταλαβαινετε!) αλλιως κλαιν μαιν! τα νευρα μου ειναι τσαταλια και ειμαι σε απογνωση πλεον δεν ξερω

τι να κανω, να δωσω τα 500 και οτι γινει εγινε η να το δωσω πισω και να παρω το αυτοκινητο που ειχα? το οποιο εκαιγε 4.3/100 ??? να σας παω

ομως λιγο στην αρχη για να καταλαβαιτε. ειχα το Daihatsu cuore 1.0 08' και το εδωσα ανταλαγη για το golf +1500 ευρω την διαφορα. βαλτε και τα

εξοδα που πληρωσα μεταβιβασεις,σημα,service,λαστιχα,ασφαλειες κτλ. ξεφτιλα! θα τους πιεσω η να μου δωσουν το αμαξι πισω +2000 ευρω στο χερι

η να μου αλλαξουν τον ΝΟΧ. και επειδη λεφτα δεν προκοιτε να δωσουν τοτε σιγουρα θα αναγκαστουν να τον αλλαξουν. ειδωμεν...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σας και απο μενα. πριν λιγο καιρο (2 μηνες περιπου) αγορασα ενα μεταχειρισμενο 1.4 fsi του 04'

την 2η μολις μερα μου αναψε το λαμπακι και το πηγα αμεσως στο συνεργειο μου. το διαγνωστικο εβγαλε αισθητηρα ΚΝΟΧ

στην αντιπροσωπια μου ζητανε σημερον ημερα 498 ευρω χωρις εργασια.

δεν εχω βαλει ποτε βενζινη 100 οκτανιων, το αμαξι καιει παρα πολυ, στο ταξιδη που εκανα 4.000 στροφες σταθερα με 5η μεσα

με ταχυτητα 115-135 αναλογα την κλιση του εδαφους εδειχνε να καιει 11-13 λιτρα ανα 100χλμ. πανω απο τα 140 επεφτε στα 9-11 λιτρα ανα 100χλμ.

πρεπει επειγοντως να κανω καθαρισμο στα μπεκ. αυτο που θελω να ρωτησω ειναι το εξης. μπορει το οποιοδοιποτε προβλημα με τον ΚΝΟΧ

να δημιουργησει τετοια μεγαλη καταναλωση βενζινης? μηπως φταιει και κατι αλλο που δεν μου εχουν πει η που θα πρεπει να κοιταξω

μονος μου? οσο για την αλλαγη του ΚΝΟΧ τελικα υπαρχει ιμιτασιον η της ιδιας εταιριας χωρις την σφραγιδα της WV? μου ειπαν να δοκιμασω 1-2 εβδομαδες με

βενζινη 100 οκτανιων να δω αν τηα σβησει το λαμπακι, ναι οκ να το κανω αλλα η μεγαλη καταναλωση που μπορει να οφειλετε? ευχαριστω εκ των προτερων και ευχομαι για

καποια λυση αλλιως να το δωσω και να παω να παρω κατι αλλο.

Τις ενδείξεις κατανάλωσης στο καντράν μην τις λαμβάνεις πάντα υπ' όψιν. Μπορεί εκεί να είναι το πρόβλημα. Το σίγουρο είναι ότι αυτή η κατανάλωση δεν είναι η προβλεπόμενη, αλλά μπορεί να μην είναι αυτή η πραγματική κατανάλωση.

Υπολόγισε την κατανάλωση βάσει χιλιομέτρων και λίτρων για να έχεις ένα πιο αξιόπιστο αποτέλεσμα.

Σχεδόν υποχρεωτικά βενζίνη 100οκτανίων, δυστυχώς.

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλα λαμογια στην αντιπροσωπια κατα 99%. Στανταρ θα ηξεραν το προβλημα και θα το εσβησαν οταν πηγες να το ελεγξετε μαζι το αμαξι. Και στο δικο μου αμα το σβησω μενει ετσι μερικες μερες.

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλα λαμογια στην αντιπροσωπια κατα 99%. Στανταρ θα ηξεραν το προβλημα και θα το εσβησαν οταν πηγες να το ελεγξετε μαζι το αμαξι. Και στο δικο μου αμα το σβησω μενει ετσι μερικες μερες.

γιαυτο τωρα με την κριση βαρανε μυγες!!!!!καλα να παθουν τα λαμογια!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

το δικο μου 1.4 fsi sportline με 120-130 καιει 6.8-8 lt/100klm αναλογα τις συνθηκες με 95αρα βενζινη, στην πολη καιει παραπανω αλλα σε ανεκτα επιπεδα ανταξια των κυβικων του. οσο για προβληματα, δε μου εχει παρουσιασει κατι στα 110000 χλμ (εκτος απο εγγεφαλο που κατα 99% εφταιξε το προγραμμα που ειχα βαλει). ελπιζω να σε βοηθησα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα...

Μετά από διάβασμα και των 12 σελίδων του topic ας παραθέσω και τη δική μου εμπειρία.

Είμαι κάτοχος ενός Golf V 1.6FSI (10/2004) με 135.095Km, και η πρώτη φορά που είδα να ανάβει το "κίτρινο" λαμπάκι του κινητήρα ήταν το καλοκαίρι του 2006 κατά τη διάρκεια των διακοπών μου στη Σύρο. Ευτυχώς για καλή μου τύχη υπήρχε στη Σύρο αντιπροσωπεία της SEAT όπου ο εκεί μηχανικός μου εξήγησε ότι φταίει κάποιος αισθητήρας καυσίμων. Μου έσβησε την ένδειξη, μου είπε να μην ανησυχώ, συνέχισα τις διακοπές μου στην όμορφη Σύρο και γυρίζοντας στην Καστοριά άλλαξα τον αισθητήρα (μέσα στην εγγύηση, αδυνατώ να θυμηθώ αν ήταν ο λ ή o nox). Από τότε πέρασαν 5 χρόνια και περίπου 120.000 Km...

Σήμερα πριν από λίγο μου άναψε πάλι (2η φορά) το "κίτρινο" λαμπάκι. Δεν ξέρω αν φταίει η βενζίνη που έβαλα σε ένα ταξίδι μου στην Αθήνα πριν από λίγες μέρες (αυτή έχω τώρα στο ρεζερβουάρ), δεν ξέρω αν φταίει ότι τα τελευταία χρόνια βάζω 95, μου είναι πολύ δύσκολο να πιστέψω ότι πρέπει να πληρώσω 500+ Euro για έναν αισθητήρα!!!. Έχω Vag-Com (805.1), θα κάνω έλεγχο για σφάλματα (αν και δεν το έχω κάνει ποτέ Speedy βοήθεια!!!) και θα γυρίσω για λίγο καιρό στην 100άρα... Και θα περιμένω να ΜΗΝ ξανανάψει!!!

Το θέμα είναι... Που βρίσκεις καλή 100άρα!!!

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!!!

Link to comment
Share on other sites

Συνέχεια από το προηγούμενο post...

Τα σφάλματα που μου έβγαλε...

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 03C 997 056 M HW: Hardware No

Component: MED9.5.10 G00 7000

Revision: 00000000 Serial number: VWZ7Z0C8722236

Coding: 0000072

Shop #: WSC 03101 207 92664

2 Faults Found

17796 - Control Module Malfunction - DBW Throttle Monitoring

P1388 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

Readiness: 0000 0000

Υ.Γ. Αν και δεν ολοκληρώθηκε το AutoScan, μου έβγαλε μήνυμα λάθους "This function requires a licensed interface"... Σε 2ο AutoScan έβγαλε και το ακόλουθο σφάλμα

16785 - Shareware Version. To Decode all DTCs

P0401 - 002 - Please Register/Activate - MIL ON

Edited by spooky
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα...

Μετά από διάβασμα και των 12 σελίδων του topic ας παραθέσω και τη δική μου εμπειρία.

Είμαι κάτοχος ενός Golf V 1.6FSI (10/2004) με 135.095Km, και η πρώτη φορά που είδα να ανάβει το "κίτρινο" λαμπάκι του κινητήρα ήταν το καλοκαίρι του 2006 κατά τη διάρκεια των διακοπών μου στη Σύρο. Ευτυχώς για καλή μου τύχη υπήρχε στη Σύρο αντιπροσωπεία της SEAT όπου ο εκεί μηχανικός μου εξήγησε ότι φταίει κάποιος αισθητήρας καυσίμων. Μου έσβησε την ένδειξη, μου είπε να μην ανησυχώ, συνέχισα τις διακοπές μου στην όμορφη Σύρο και γυρίζοντας στην Καστοριά άλλαξα τον αισθητήρα (μέσα στην εγγύηση, αδυνατώ να θυμηθώ αν ήταν ο λ ή o nox). Από τότε πέρασαν 5 χρόνια και περίπου 120.000 Km...

Σήμερα πριν από λίγο μου άναψε πάλι (2η φορά) το "κίτρινο" λαμπάκι. Δεν ξέρω αν φταίει η βενζίνη που έβαλα σε ένα ταξίδι μου στην Αθήνα πριν από λίγες μέρες (αυτή έχω τώρα στο ρεζερβουάρ), δεν ξέρω αν φταίει ότι τα τελευταία χρόνια βάζω 95, μου είναι πολύ δύσκολο να πιστέψω ότι πρέπει να πληρώσω 500+ Euro για έναν αισθητήρα!!!. Έχω Vag-Com (805.1), θα κάνω έλεγχο για σφάλματα (αν και δεν το έχω κάνει ποτέ Speedy βοήθεια!!!) και θα γυρίσω για λίγο καιρό στην 100άρα... Και θα περιμένω να ΜΗΝ ξανανάψει!!!

Το θέμα είναι... Που βρίσκεις καλή 100άρα!!!

Ευχαριστώ για το χρόνο σας!!!

απλα εαν ακουσεις πυρακια ενω εχεις βαλει 100αρα μαλον κοτοσουπα σου εβαλαν..

απο τι βλεπω δεν αναφερει πουθενα knox..ολλα καλα μεχρι εδω....(οσο αναφορα την 500αρα)

Link to comment
Share on other sites

Πήγα σήμερα αντιπροσωπεία... Μου είπε ότι το παρακάτω σφάλμα που αφορά τη βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR System) είναι προσωρινό και μου έσβησε την ένδειξη. Η βαλβίδα αυτή (κυρίως λόγω της ελληνικής βενζίνης) αρχίζει να "γεμίζει" με "διάφορα" και φρακάρει... Σε ερώτησή μου αν καθαρίζεται μου απάντησε κατηγορηματικά ΟΧΙ λόγω της πολύπλοκης κατασκευής της. Σαν εύκολη λύση μου πρότεινε φουλάρισμα με καλής ποιότητας βενζίνη (δε μου είπε που μπορώ να τη βρω), κάποιο πρόσθετο καθαριστικό και μεγάλο ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο... Αυτά...

Υ.Γ. Μάλλον το 500άρικο το γλύτωσα!!!

Σφάλμα...

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 002 - Lower Limit Exceeded - MIL ON

http://www.obd-codes.com/p0401

Τα παρακάτω τα βρήκα στο forum της SEAT...

Βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων

Απλά πήγαινε σε κάποιον μηχανικό να στην καθαρίσει.

Η EGR είναι σχεδόν απίθανο να "χαλάσει" σαν ανταλλακτικο, λόγω του τρόπου λειτουργίας της.

Συνήθως, λόγω της αναρόφησης τραβάει αποκολλημένα κομμάτια απο τον προκαταλύτη (αρχίζει η φθορά του μετά τα 40.000-50.000χλμ) ή κομμάτια κόλλησης απο το εσωτερικο των σωληνώσεων, οπότε αν είναι κλειστή και φρακάρει, δεν γίνεται η επιστροφή των αερίων και σου κάνει αυτά τα τρεμοπαιξίματα (αρυθμίες) στο ρελαντί, αν φρακάρει όντας ανοιχτή σου κάνει κοψίματα και κρεμάσματα στις μεσαίες στροφές 3.000-4.000rpm.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας!!! Ευχάριστα τα νέα μου, μετά από πολλές πιέσεις κατάφερα να επικοινωνήσω με τον ίδιο τον αντιπρόσωπο της εταιρίας όπου του είπα το πρόβλημα μου και με έστειλε στον υπεύθυνο του συνεργίου. μετά απο συνενόηση πήγα το αυτοκίνητο την Δευτέρα και το παρέλαβα την Τετάρτη με καινούργιο ΝΟΧ και γενικό έλεγχο στο αυτοκίνητο. Δεν πλήρωσα τίποτα και μου έδειξαν πως νοιάζονται για το όνομα της εταιρίας και για τους πελάτες τους, ωστόσο αυτό που κατάλαβα είναι πως 2-3 πωλητές είναι αυτοί που χαλάνε το όνομα και την δουλειά της κάθε αντιπροσωπίας. Τέλος καλό όλα καλά, διαφορά στην κατανάλωση δεν είδα ίσως να κάνω και έναν καθαρισμό στα μπεκ σαν τελευταία λύση...!!!

Link to comment
Share on other sites

Χα... και εκεί που νόμιζα ότι τελείωσα με τους αισθητήρες ή καλύτερα γλύτωσα την αλλαγή του Nox...

Σήμερα ξαναεμφανίστηκε το κίτρινο "ελικοπτεράκι"... :good:

Μετά από έλεγχο διάγνωσης εμφανίστηκαν 2 faults...

2 Faults Found

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON

17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus

P1070 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο, αλλά και οι δύο πρόσφατες φορές το λαμπάκι άναψε μετά από ταξίδι επιστροφής από Αθήνα και φουλάρισμα σε βενζινάδικα της Αθήνας!!!

Link to comment
Share on other sites

Χα... και εκεί που νόμιζα ότι τελείωσα με τους αισθητήρες ή καλύτερα γλύτωσα την αλλαγή του Nox...

Σήμερα ξαναεμφανίστηκε το κίτρινο "ελικοπτεράκι"... :good:

Μετά από έλεγχο διάγνωσης εμφανίστηκαν 2 faults...

2 Faults Found

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON

17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus

P1070 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Δεν ξέρω αν είναι τυχαίο, αλλά και οι δύο πρόσφατες φορές το λαμπάκι άναψε μετά από ταξίδι επιστροφής από Αθήνα και φουλάρισμα σε βενζινάδικα της Αθήνας!!!

ειναι απο τις καλες βενζινες της Αθηνας....................................

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα...εχω γραψει αρκετες φορες σε αυτο το ποστ..κ θα ξαναγραψω.....κυκλοφορω με ενδειξη NOX εδω κ κανα 3μηνο...το αμαξι ουτε καιει παραπανω,ουτε δε τραβαει λιγοτερο ουτε τπτ....εχω συμβιβαστει με την ιδεα οτι ειναι αναμενο κ οτι θα ξανααναψει.....495 ευρο που ζητησαν στο "μανδυλα" δε τα δινω σε καμια περιπτωση ουτε 1 ουτε 3 φορες που εχουν κανει καποιοι...ημαρτον δλδ....3 φορες κ ακομα τον αλαζουν??????τι θα παθει δλδ το αμαξι αν δεν αλλαξω NOX????θα μου φυγει η ροδα κ θα ραγισει το κεφαλαρι.....??για αισθητηρα που απλα υπαρχει για να μου λεει οτι η βενζινη ειναι κακη που το ξερω κ πριν τη βαλω κ αφτο τον καιει δε δινω.....!!!!!

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα...εχω γραψει αρκετες φορες σε αυτο το ποστ..κ θα ξαναγραψω.....κυκλοφορω με ενδειξη NOX εδω κ κανα 3μηνο...το αμαξι ουτε καιει παραπανω,ουτε δε τραβαει λιγοτερο ουτε τπτ....εχω συμβιβαστει με την ιδεα οτι ειναι αναμενο κ οτι θα ξανααναψει.....495 ευρο που ζητησαν στο "μανδυλα" δε τα δινω σε καμια περιπτωση ουτε 1 ουτε 3 φορες που εχουν κανει καποιοι...ημαρτον δλδ....3 φορες κ ακομα τον αλαζουν??????τι θα παθει δλδ το αμαξι αν δεν αλλαξω NOX????θα μου φυγει η ροδα κ θα ραγισει το κεφαλαρι.....??για αισθητηρα που απλα υπαρχει για να μου λεει οτι η βενζινη ειναι κακη που το ξερω κ πριν τη βαλω κ αφτο τον καιει δε δινω.....!!!!!

Πιο πάνω ανάφερα ότι μου είχαν "ανάψει" τα σφάλματα

2 Faults Found

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON

17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus

P1070 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Πήρα την απόφαση και τα έσβησα με δική μου ευθύνη με το VAG-COM... Μέχρι στιγμής τα πάω μια χαρά... Αν μου ξανανάψουν τότε κάτι θα σκεφτώ!!!

Link to comment
Share on other sites

Πιο πάνω ανάφερα ότι μου είχαν "ανάψει" τα σφάλματα

2 Faults Found

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON

17478 - NOx Sensor (G295) Heater Control: Short to Plus

P1070 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Πήρα την απόφαση και τα έσβησα με δική μου ευθύνη με το VAG-COM... Μέχρι στιγμής τα πάω μια χαρά... Αν μου ξανανάψουν τότε κάτι θα σκεφτώ!!!

Χα χα χα μου ξανάναψε... Δεν τη γλυτώνω την 500άρα!!!

Link to comment
Share on other sites

Χα χα χα μου ξανάναψε... Δεν τη γλυτώνω την 500άρα!!!

χα χα χα και σήμερα ως δια μαγείας ΕΣΒΗΣΕ!!! Καλά μιλάμε οι ασθητήρες τα έχουν παίξει!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.