Jump to content
tsolias26

Εντυπώσεις Από Αλλαγή Κινητήρα/Ελατηρίων Σε Polo Gti 6R

Recommended Posts

Καλησπέρα ... Ανοίγω το συγκεκριμένο τοπικ για να γράψουν όσοι αναγκάστηκαν να προβούν σε αλλαγή ελατηρίων ή τελικά κινητήρα ποιες είναι οι εντυπώσεις τους. Όσοι έχετε αλλάξει ήδη κινητήρα έχετε ακόμα το πρόβλημα με το κάψιμο λαδιών?

Γενικότερα γράψτε ότι θέλετε για την όλη ταλαιπωρία και ας ελπίσουμε τα επόμενα χιλιόμετρα να είναι απροβλημάτιστα για όλους μας!!! 8):give_rose:

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο καλό θέμα που μας καίει όλους.

Εσύ τι κατανάλωση είχες και έχεις τώρα και στα πόσα χλμ ?

Υ.Γ. έχει γεμίσει το pm σου και δεν μπορεις να δεχτείς νεα pm !

Link to comment
Share on other sites

Γενικά έχω φτάσει στα 29000 χιλ. και έχω έως τώρα σταθερά ένα λίτρο κάθε 4000 - 5000 χιλιόμετρα. Προχθές έβαλα το 6ο λίτρο . Δεν είναι πολύ (λέω εγώ τώρα!!!) όμως κανονικά μέχρι τώρα θα έπρεπε να είχε σταθεροποιηθεί. Οπότε με βλέπω να παίρνω σειρά για αλλαγή κινητήρα!

Link to comment
Share on other sites

εγω παντος εχω 25.000 και εχει καψει 1,5 λιτρο

Απλά ΙΔΑΝΙΚΟ

Άψογη κατανάλωση

Τι στρώσιμο του έκανες γενικά ?

Μanual? XΛΜ , σ.α.λ , σε κίνηση ?

Link to comment
Share on other sites

ευλαβικο στρωσιμο 4000 στροφες μεχρι τα 7000 χιλιομετρα σε ( D )και μεχρι τα 10.000 σταδιακα ανοιγματα....σε ( D , S , + - ).

Link to comment
Share on other sites

εγω παντος εχω 25.000 και εχει καψει 1,5 λιτρο

μας κοροιδευεις μου φαινεται...μια χαρα εισαι

εγω 2.2 στα 13000 και το πηγα αντιπροσωπεια μου εβαλαν λαδια και μου ειπαν σε 1000 χλμ ελα να το δουμε.αυριο παω εκει και απο οτι ειδα μου εχει καψει 200-300 ml οποτε θα δω τι θα μου πουν αυριο

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

ευλαβικο στρωσιμο 4000 στροφες μεχρι τα 7000 χιλιομετρα σε ( D )και μεχρι τα 10.000 σταδιακα ανοιγματα....σε ( D , S , + - ).

Πλάκα κάνεις τώρα επτα χιλιάδες χιλιόμετρα ( 7 . 0 0 0 χλμ ) πήγαινες έως 4,000 στροφές ? Και μετά ΣΤΑΔΙΑΚΑ !! ανοίγματα ...

Δεν το έχω ξανακούσει αυτό :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχοντας polo 1,2 tsi highline χειροκόινητο τα πρώτα 10.000 χλμ το πήγαινα μέχρι 3.000 rpm και μετά σταδιακό άνοιγμα!!!ΟK,ξέρω την συνέχεια:θα μαζευτούν όλοι και θα κοροιδεύουν και θα λένε μα είναι στρωμένα και αυτά τα κάναν παλιά και δεν ξέρεις κ.τ.λ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

υστερα απο 1000 χλμ πηγα στην αντιπροσωπεια και διαπιστθωθηκε να λειπουν 200-300 ml λαδιου.μου ειπαν να το παω παλι σε 1000 χλμ.την επομενη ομως δεν θα εχω την υπομονη που ειχα σημερα..φυσιολογικο καψιμο μου ειπανε ειναι.και λεω εγω τωρα με το φτωχο μου το μυαλο εαν τους ζητησω καποιο επισημο εγγραφο στο οποιο να αναγραφεται το οτι ειναι φυσιολογικο να καιει 200-300 σε 1000 χλμ , θα μου το δωσουν η θα κανουν τον κινεζο??????

Link to comment
Share on other sites

μας κοροιδευεις μου φαινεται...μια χαρα εισαι

εγω 2.2 στα 13000 και το πηγα αντιπροσωπεια μου εβαλαν λαδια και μου ειπαν σε 1000 χλμ ελα να το δουμε.αυριο παω εκει και απο οτι ειδα μου εχει καψει 200-300 ml οποτε θα δω τι θα μου πουν αυριο

όχι δεν σας κοροϊδεύω.....ούτε το λέω σαν παράπονο γιατί μου καίει λάδια....μια χαρά και κάνω και τον σταυρό μου κιόλας :D

Πλάκα κάνεις τώρα επτα χιλιάδες χιλιόμετρα ( 7 . 0 0 0 χλμ ) πήγαινες έως 4,000 στροφές ? Και μετά ΣΤΑΔΙΑΚΑ !! ανοίγματα ...

Δεν το έχω ξανακούσει αυτό :drinks:

όταν αποφάσισα να πάρω το gti ήξερα από την αρχή ότι θα μου καίει λάδια......έτσι με λίγη υπομονή το έκανα να καίει λιγότερα.

πιστεύω ότι το στρώσιμο παίζει μεγάλο ρόλο στο αυτοκίνητο

Link to comment
Share on other sites

όχι δεν σας κοροϊδεύω.....ούτε το λέω σαν παράπονο γιατί μου καίει λάδια....μια χαρά και κάνω και τον σταυρό μου κιόλας :D

όταν αποφάσισα να πάρω το gti ήξερα από την αρχή ότι θα μου καίει λάδια......έτσι με λίγη υπομονή το έκανα να καίει λιγότερα.

πιστεύω ότι το στρώσιμο παίζει μεγάλο ρόλο στο αυτοκίνητο

παιζει και μεγαλο ρολο οτι σε ευγνωμονω καθημερινα για το rcd που μου εδωσες :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

όχι δεν σας κοροϊδεύω.....ούτε το λέω σαν παράπονο γιατί μου καίει λάδια....μια χαρά και κάνω και τον σταυρό μου κιόλας :D

όταν αποφάσισα να πάρω το gti ήξερα από την αρχή ότι θα μου καίει λάδια......έτσι με λίγη υπομονή το έκανα να καίει λιγότερα.

πιστεύω ότι το στρώσιμο παίζει μεγάλο ρόλο στο αυτοκίνητο

Η δική μου άποψη για το στρώσιμο είναι η εξής:

μέχρι 1500-2000 χλμ μέχρι 3000 στροφές με όσο το δυνατόν λιγώτερο γκάζι πατημένο. Στη συνέχεια, πίεση στον κινητήρα με περισσότερο γκάζι αλλά στροφές μέχρι 3000 ή περισσότερες στροφές (μέχρι 3500-3600) με λιγώτερο γκάζι. Όλη αυτή η ιστορία μέχρι τις 5000 χλμ αυξάνωντας κάθε λίγα χιλιόμετρα τις στροφές. Δηλαδή στα 3000χλμ πάω μέχρι 3600 στροφές, στα 3500 μέχρι 4000, κοκ.

Τώρα αν βγεί 5000 χλμ. ή και λίγο παραπάνω δεν με πειράζει.

Πιστεύω ότι έτσι ο κινητήρας έχει όλο τον χρόνο να τριφτεί σωστά (και όχι μόνο ελατήρια, αλλά και όλα τα υπόλοιπα κινούμενα μέρη) και σταδιακά. Το ότι οι κινητήρες έρχονται στρωμένοι πιθανόν να είναι αλήθεια. Σίγουρα όμως το στρώσιμο που κάνει το εργοστάσιο δεν είναι με ζόρισμα (αν δεν κάνω λάθος απλά γυρνάνε τον κινητήρα με εξωτερική παρέμβαση) και όχι να καίει βενζίνη.

Επίσης σημασία (για μένα πάντα) έχει και η θερμοκρασία λαδιού -ούτε πολύ ψηλά, ούτε πολύ χαμηλά-. Εγω έχω ένα Polo gti και μέχρι τώρα δεν έχω δεί θερμοκρασία λαδιού πάνω από 100C (Μόλις το δω να πλησιάζει τους 100 βαθμούς πηγαίνω λίγο πιο χαλαρά να του δώσω τον χρόνο να κρυώσει ελαφρά και μετά πάλι)

Όπως είπα και στην αρχή αυτή είναι η δική μου άποψη. Μέχρι σήμερα είχα ένα punto gt και ένα ibiza fr τα οποία στρώθηκαν με αυτό τον τρόπο και την ώρα της πώλησης όλοι μου έλεγαν ότι ο κινητήρας μου είναι σε πολύκαλή κατάσταση απο άποψη απόδοσης.

Φιλικά

ΥΓ

Σίγουρα στην αρχή ο κινητήρας είναι αναμενόμενο να καίει λίγα λάδια όπως όλοι σε γενικές γραμμές παραδέχονται (αυτό αυτόματα δείχνει ότι πρακτικά δεν είναι στρωμένος από το εργοστάσιο ;) )

Edited by frnty
Link to comment
Share on other sites

Πάντως να πούμε ότι πολύ που το στρώσαν ευλαβικά είχαν πρόβλημα τελικά με τα λάδια. Είναι αυτό που είχαμε πει . Πολύ κινητήρες β διαλογής για Ελλάδα και λίγοι καλοί!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως να πούμε ότι πολύ που το στρώσαν ευλαβικά είχαν πρόβλημα τελικά με τα λάδια. Είναι αυτό που είχαμε πει . Πολύ κινητήρες β διαλογής για Ελλάδα και λίγοι καλοί!

εγω εχω καταλαβει οτι εξαρταται και απο το που κινειται το αμαξι.οσοι το χρησιμοποιουν σε πιο ανοιχτους δρομους(στην επαρχια πχ) εχουν μικροτερη καταναλωση απο αυτους που το κινουν πολυ μεσα στη πολη.

το χω παρατηρησει και απ το δικο μου που μετα απο ταξιδια εως και 400χλμ οταν γυρισα μου χε καψει ελαχιστα..μπορει να ναι και ιδεα μου.. 8)

και το θεμα β διαλογης ρε τσολια δε ξερω αν ισχυει γιατι και στο εξωτερικο που διαβαζω εχουν μεγαλο προβλημα και αυτοι :ermm:

Edited by δημ.gti
Link to comment
Share on other sites

Β Διαλογης δεν ισχυει...εδω εχουν προβλήματα και στην Γερμανια....

Εγώ παίδες το Roccaki το εστρωσα επιθετικά τωρα στα 1500χμ είναι στην μέση του Α το λαδι...στο scirocco club εκει το εχουν στρωσει ολοι ευλαβικα και δεν τους καινε σταλα..και με εκραξαν που το εστρωσα επιθετικα ....

τι εκανα εγώ?

Με το που το πηρα βγήκα εθνική αφού ειχε ζεσταθεί το λάδι καλά καλά ήμουν δεξια λωρίδα με Manual Μοde και έπαιζα ως εξής : 3η πατημα εως της 3000 ,αφημα και κοψιμο χωρις φρένο μεχρι να πέσουν οι στροφές και ξανα πάτημα μεχρι 3000-3500

μετά 4η χαλαρά και αφου ηρέμησε εκανα το ιδιο με την 4η ... το ιδιο εκανα και με την 5η...

Μετα τα επόμενα χιλιομετρα τα εκανα με φυσιολογικη οδηγηση περισσοτερο στο D και αρκετες φορές εκανα πιο εντονο τον ρυθμό μου μεχρι 4000 στροφές maximum πολλές φορες επαιξα ξανα στο Manual mode οπως ειπα και πιο πανω , σε μερικα προσπερασματα περασα και λιγακι τις 4000. και κοντα στα 1000-1300χμ πρεπει να περασα και τις 4500 στιγμιαια απο αποτομο κατεβασμα ....

Γενικα επαιζα δεν πηγαινα παντα επιθετικα ουτε παντα χαλαρα...δηλαδη υπηρχαν φορες που πχ στα διοδια απο μακρια εκοβα ακόμα και στο D με κατεβασματακια απο τα paddles αφου επεφταν αρκετα οι στροφες στην μια σχεση κατεβαζα στην επόμενη ..υπηρχαν και φορές ομως που ημουν ολο D και 7η ..... Αν οχι ολα τα περισσοτερα χιλιομετρα εχουν γίνει Αθήνα -Χαλκίδα

Ελπίζω να μην μου καιει στο μελλον λαδακι...θα δειξει.....

Edited by the_winner
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και απο μενα παιδια.Μετα την αλλαγη κινητηρα αυτο που ειδα ηταν ενα αλλο αυτοκινητο απο αποψη δυναμης και τραβηγματος.Λες και δε φορουσα ιδιο μοτερ με αυτο που φοραω τωρα.Βεβαια ο φοβος για τα λαδια επεστρεψε οταν μετα απο 2,5κ km περιπου εκαψε σχεδον ενα λιτρο λαδι,αλλα τα περισσοτερα km ειχαν γινει στην πολη με πολλα πολλα σταματα-ξεκινα.Βεβαια ειχαμε και την εμφανιση του γνωστου τρανταγματος στην 1-2 που κανει το dsg,κατι που δεν εκανε με τον παλιο κινητηρα πραγμα το οποιο δεν εχει αμεση σχεση,απλα το αναφερω.Γενικα με την αλλαγη του κινητηρα ειδα αλλο αυτοκινητο σε αυτο το θεμα κατα τ αλλα το κλασικο πολακι μου,σταθερο και ανετο.Τωρα μενει να τσεκαρω λαδακια ξανα για να δω αν οντως υπαρχει προβλημα και να λυθει το θεμα με το dsg γιατι εδω στην αντιπροσωπεια εχουν μεσανυχτα.Οσο για το στρωσιμο εγω μετα τα 2000km αρχισα να το ανοιγω σταδιακα.Τωρα που πλησιαζει τα 4000 με τον καινουργιο κινητηρα εχω αρχησει και το ανοιγω ολο και πιο πολυ.

Link to comment
Share on other sites

''ωραιο'' τοπικ στους pistonheads.

1)η φωτογραφια του μοτερ που καιει 1λιτρο τα 1000 με εκανε να κλαψω.με μονο 3500χλμ

2)αυτο που λεει οτι απ το μαιο του 2012 αλλαζει ο κινητηρας απο CAVE σε CHTE ενδιαφερον.αλλα και πες οτι αλλαζει και διορθωνεται.εμεις και ολα αυτα τα χιλιαδες αυτοκινητα σε ολο το κοσμο τι θα κανουμε που το χουμε παρει ηδη?

3)γιατι δε κανουν μια γαμημενη ανακληση

Edited by δημ.gti
Link to comment
Share on other sites

''ωραιο'' τοπικ στους pistonheads.

1)η φωτογραφια του μοτερ που καιει 1λιτρο τα 1000 με εκανε να κλαψω.με μονο 3500χλμ

2)αυτο που λεει οτι απ το μαιο του 2012 αλλαζει ο κινητηρας απο CAVE σε CHTE ενδιαφερον.αλλα και πες οτι αλλαζει και διορθωνεται.εμεις και ολα αυτα τα χιλιαδες αυτοκινητα σε ολο το κοσμο τι θα κανουμε που το χουμε παρει ηδη?

3)γιατι δε κανουν μια γαμημενη ανακληση

+ 1000

εδω δε μπορουμε να μαζεψουμε 10 ατομα που χουν προβλημα ρε φιλε να κανουμε κατι μαζικα..τι μου λες τωρα

Εδώ δεν έρχονται κάποιοι στο ενα μετρο για συναντηση .. και αλλοι ενω ειναι ολη μερα μεσα online δεν απαντάνε κιόλας.

Ενδιαφέρον 0

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον το Pistonheads... Άσχημα τα νέα και για μένα. Άρχισε να καίει πολύ τελευταία... :sorry:

Έναμιση λίτρο στα τελευταία 1000 χιλιόμετρα... Οπότε μπήκα και εγώ σε παρακολούθηση για κάθε 1000 και απότι μου είπαν αντιπροσωπία, θα πάω μάλλον για αλλαγή κινητήρα. Είμαι από τις περιπτώσεις που παρουσιάζουν το πρόβλημα μετά ( pistonheads) και λογικά εως τώρα δεν υπήρχε πρόβλημα γιατί κινούμαι σε εγνατία και πολύ λίγο σε αστικό περιβάλλον. Από θέμα πάντως μήνυσης δεν ξέρω, εδώ δεν βάζουν μέσα άτομα που χρωστάν εκκατομύρια και θα δικαιωθούμε εμείς?? Πάντως πρέπει να γίνει σίγουρα ανάκληση. :diablo:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.