raptis_j Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 Ξερουμε οτι το γραναζι δεν βγαζει σφαλμα η καδενα βγαζει.Ο τεντοτηρας της καδενας βγαζει? και αν ναι το ιδιο με την καδενα σαν βλαβη?Παντως μετα απο αλλαγη λαδιων σε εμενα εχει μερες να ακουστει ο "γνωστος" θορυβος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 Διαβάστε λίγο προσεκτικότερα,αναφέρονται όλα αυτά που ρωτάτε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 Διαβάστε λίγο προσεκτικότερα,αναφέρονται όλα αυτά που ρωτάτε... Σιγουρα αναφερονται.Το θεμα ειναι οτι πρεπει να διαβασουμε 513 post! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dmpatanis Posted October 1, 2014 Report Share Posted October 1, 2014 Το αυτοκινητο μου ειναι 02/2010 και εχει 78.000χλμ εγγυηση δεν εχω εαν παω στην αντιπρωσοπεια μου καλυπτει τιποτα απο την αλλαγη ή τα πληρωνω ολα?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toliver Posted October 1, 2014 Report Share Posted October 1, 2014 Πηγαινε οπω Το αυτοκινητο μου ειναι 02/2010 και εχει 78.000χλμ εγγυηση δεν εχω εαν παω στην αντιπρωσοπεια μου καλυπτει τιποτα απο την αλλαγη ή τα πληρωνω ολα?? Πηγαινε οπωσδηποτε για διαγνωση και κανε και τηλεφωνο στην κοσμοκαρ. Θα σου καλυψουν ενα ποσοστο σιγουρα. Πιεσε τους αρκετα το αυτοκινητο σου ειναι 4,5 ετων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted October 1, 2014 Report Share Posted October 1, 2014 nikdev το θέμα είναι ότι κατά την εκκίνηση και λειτουργεία δεν έχω κανένα θέμα (ούτε λειτουργικό ούτε ακούγεται κάτι). Μπορεί να το αφήσω να δουλεύει μια ώρα και από όταν το ξεκινήσω και δεν ακούγεται κάτι. Μόλις όμως ξεκινήσω πορεία και κάνω λίγα μέτρα ακούγεται όπως προείπα μία φορά για 1sec ένα γκρουνγ και τέλος (ειδικά αν ξεκινήσω από κρύο σχεδόν αμέσως). Είναι σίγουρο ότι προέρχεται από το γρανάζι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 1, 2014 Report Share Posted October 1, 2014 nikdev το θέμα είναι ότι κατά την εκκίνηση και λειτουργεία δεν έχω κανένα θέμα (ούτε λειτουργικό ούτε ακούγεται κάτι). Μπορεί να το αφήσω να δουλεύει μια ώρα και από όταν το ξεκινήσω και δεν ακούγεται κάτι. Μόλις όμως ξεκινήσω πορεία και κάνω λίγα μέτρα ακούγεται όπως προείπα μία φορά για 1sec ένα γκρουνγ και τέλος (ειδικά αν ξεκινήσω από κρύο σχεδόν αμέσως). Είναι σίγουρο ότι προέρχεται από το γρανάζι; αυτο που λες ισως ειναι η μοναδα του ABS . Μου το κανει απο οταν ειναι καινουργιο το αμαξι , μολις περασω τα 10χμ απο την ωρα που θα βαλω μπρος και θα φυγω . Αν λεμε το ιδιο ειναι νορμαλ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted October 1, 2014 Report Share Posted October 1, 2014 αυτο που λες ισως ειναι η μοναδα του ABS . Μου το κανει απο οταν ειναι καινουργιο το αμαξι , μολις περασω τα 10χμ απο την ωρα που θα βαλω μπρος και θα φυγω . Αν λεμε το ιδιο ειναι νορμαλ Ακούγεται και από το ταμπλό ένα τσικ (ανοιγοκλείνει κάποια ασφάλεια προφανώς) που ακούγεται πάντα μόλις ξεπεράσω κάποια ταχύτητα ('ισως τα 10km/h) αλλά και από μπροστά ενα γκρουνκ ταυτόχρονα (το οποίο δε το κάνει πάντα) όπως το περιέγραψα. Εσένα από το abs ακούγεται ακριβώς έτσι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 1, 2014 Report Share Posted October 1, 2014 δεν ξερω απο που ακουγεται αλλα ειναι κατι ηλεκτρικο,μαλλον το ιδιο λεμε. Δεν εχει καμια σχεση με την καδενα παντως ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted October 1, 2014 Report Share Posted October 1, 2014 δεν ξερω απο που ακουγεται αλλα ειναι κατι ηλεκτρικο,μαλλον το ιδιο λεμε. Δεν εχει καμια σχεση με την καδενα παντως ! Ακούγεται όμως και ένας τραχύς ήχος ταυτόχρονα με το τσικ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kadde Posted October 2, 2014 Report Share Posted October 2, 2014 Παρακολουθώ το topic τακτικά και παρατηρώ ότι σε πολλές περιπτώσεις το πρόβλημα εμφανίζεται μετά από ακινησία του αυτοκινήτου. Έχω 99.300 km (από τις 33.00 REVO STAGE II) και μου το έχει κάνει δύο φορές για 1-2 δευτερόλεπτα. Και τις δύο φορές το αυτοκίνητο είχε μείνει 1-2 ημέρες ακίνητο. Όλο τον άλλο καιρό το αμάξι κινείται καθημερινά, μήπως αυτό λέει κάτι είναι εντελώς τυχαίο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosxk Posted October 2, 2014 Report Share Posted October 2, 2014 Καλησπέρα και από έμενα.Touran 1.4 TSI BMY 109.000 χλμ με cold start κροτάλισμα κανά 6-8μηνο και τώρα ποια cheek engine και (P3008 αισθητήρας θέσης εκκεντροφόρου) κατά συνεπεία αλαλαγή καδένας με ερωτηματικό για το γρανάζι. Ο μηχανικός επιμένει ότι δεν είναι ανάγκη να αλλαχθεί απλά να καθαρισθεί. Τώρα αν το ανοίξει και δει φθορά τότε το αλλάζουμε είπε. Και πάμε τώρα στο δια ταύτα Έχουμε και λέμε: Καδένα με τα παρελκόμενα (τεντωτήρας -γλίστρες -φλάντζες κλπ) 160€ Γρανάζι μεταβλητού εκκεντροφόρου (αν χρειασθεί να αλλαχθεί) 475€ Εργασία (+ φορος+ΦΠΑ αν και εφόσον ζητηθούν) 100€ Σύνολο Α. 260€ Σύνολο Β. 735€ Και το ερώτημα είναι έχει κανένας σας υπόψιν του τι κιτ καδένας της FAI:TCK87 TCK88; http://catalogue.fai...TCK87VVT#anchor http://www.nt.gr/?Se...2&cargroup=1389 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 2, 2014 Report Share Posted October 2, 2014 Βάλε γνησια ανταλλακτικα απο αντιπροσωπεια για να εχεις και 2 χρονια εγγυηση .Ανταλλακτικα ΟΕΜ βρισκεις ακομα και απο τα εργοστασια της κινας σε χωμα τιμες αλλα καλυτερα βάλε τα γνησια 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgosxk Posted October 2, 2014 Report Share Posted October 2, 2014 Και το ερώτημα είναι έχει κανένας σας υπόψιν του τι κιτ καδένας της FAI:TCK87 TCK88; http://catalogue.fai...TCK87VVT#anchor http://www.nt.gr/?Se...2&cargroup=1389 Ναι αλλά μιλάμε για Βρετανική εταιρία και όχι κινέζικα. Τα έχετε υπ' όψιν σας; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 μετά από 99500 χιλιόμετρα το άκουσα και εγώ σε cold start για λιγότερο από δευτερόλεπτο. εμένα μου κάνει εντύπωση ότι μετά 5 μέρες ακινησίας (κινούμε με scooter τις περισσότερες μέρες) δεν το έκανε το πρωί που το πήρα για να πάω στη δουλειά αλλά το απόγευμα φεύγοντας από την δουλειά.θα το παρακολουθήσω και θα ενημερώσω τι θα απογίνει με το δικό μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sodimitris Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 μετά από 99500 χιλιόμετρα το άκουσα και εγώ σε cold start για λιγότερο από δευτερόλεπτο. εμένα μου κάνει εντύπωση ότι μετά 5 μέρες ακινησίας (κινούμε με scooter τις περισσότερες μέρες) δεν το έκανε το πρωί που το πήρα για να πάω στη δουλειά αλλά το απόγευμα φεύγοντας από την δουλειά.θα το παρακολουθήσω και θα ενημερώσω τι θα απογίνει με το δικό μουε ειναι θεμα εξωτερικης θερμοκρασιας,απλα λογο ποιο κρυο ειναι ποιο χοντρα τα λαδια,μην ανησυχεις κανενα προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 μετά από 99500 χιλιόμετρα το άκουσα και εγώ σε cold start για λιγότερο από δευτερόλεπτο. εμένα μου κάνει εντύπωση ότι μετά 5 μέρες ακινησίας (κινούμε με scooter τις περισσότερες μέρες) δεν το έκανε το πρωί που το πήρα για να πάω στη δουλειά αλλά το απόγευμα φεύγοντας από την δουλειά.θα το παρακολουθήσω και θα ενημερώσω τι θα απογίνει με το δικό μου κατι παρόμοιο ειχα παθει 2 φορές εγω . Το ειχα αφησει το καλοκαιρι 2 βδομάδες ακούνητο, μετα απο 2 βδομάδες εβαλα μπρος και δεν εκανε κανενα κροταλισμα και εκανα μια διαδρομη 1-2 χιλιομετρων , την επομενη μερα εκανε ενα κροταλισμα 1δευτερολεπτο !! Το αμαξι ηταν με 9.000χμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
twincharged Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 Χθες το πρωί πριν ξεκινήσω εβαλα το vagcom και άφησα τη βαλβίδα (solenoid valve) να παίζει γύρω στο 1 λεπτό. Μετά έβαλα μπροστά και ξεκίνησα και ως δια μαγείας δεν ακούστηκε κανένας ήχος ούτε τότε αλλά ούτε και μέχρι σήμερα που το έχω ξεκινήσει 3-4φορές από κρύο. Μήπως εάν τη βγάλω και τη καθαρίσω με το γνωστό τρόπο λυθεί εντελώς το θέμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted October 3, 2014 Report Share Posted October 3, 2014 κατι παρόμοιο ειχα παθει 2 φορές εγω . Το ειχα αφησει το καλοκαιρι 2 βδομάδες ακούνητο, μετα απο 2 βδομάδες εβαλα μπρος και δεν εκανε κανενα κροταλισμα και εκανα μια διαδρομη 1-2 χιλιομετρων , την επομενη μερα εκανε ενα κροταλισμα 1δευτερολεπτο !! Το αμαξι ηταν με 9.000χμμ Μια απο τα ιδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi sta Posted October 13, 2014 Report Share Posted October 13, 2014 Χτες ήμουν σε συγγενικό πρόσωπο με mercedes του 2005. Το έβαλε μπρος μετά από ακινησία 15 ημερών και ακούστηκε το κροτάλισμα που έχουμε και εμείς. Δεν είμαι ειδικός αλλα νομίζω πως είναι φυσιολογικοί αυτοί οι ήχοι σε αυτοκίνητα με καδένα και δε χρειάζεται να τις αλλάζουμε με το παραμικρό. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted October 20, 2014 Report Share Posted October 20, 2014 Εμένα κάθε φορά που κάνει cold start για ενα δευτερολεπτο (ή και λιγοτερο!) ακουγεται ενα γκρρρ αλλα μετα σταματαει. Το αυτοκίνητο εχει 30.000χλμ και του πινω το αιμα κανονικα. Ολα φυσιολογικα.! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsolidak Posted November 8, 2014 Report Share Posted November 8, 2014 το κάνει και το δικό μου οταν είναι κρύο το πρωί εδώ και περίπου 30000 χιλιόμετρα FSI 2005 το παω αργά ή στο ρελαντί μέχρι να σταματήσει... μετά από κανα δυο λεπτά πότε θα πεθάνει και με ποιό τρόπο? Τελικά αφού το έδωσα στον αδερφό και μετά από δύο χρόνια χέρια τρίτου οδηγού η καδενα αποσυντονιστηκε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 8, 2014 Report Share Posted November 8, 2014 Δηλαδή τι συμπτώματα έχεις ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsolidak Posted November 8, 2014 Report Share Posted November 8, 2014 (edited) Δηλαδή τι συμπτώματα έχεις ? Σε fsi 1400 2005 Από τα 90000 έκανε θόρυβο σε cold start,που μειωνόταν με αλλαγές λαδιων. Κάποιες φορές κρατούσε 1 , 2 λεπτά.τελικά στα 150000 και στα χέρια αλλού οδηγού, πηδηξε η κσδενα στραβωσαν οι βαλβιδες κτλπ 1000€ κόστος. Το σύμπτωμα ήταν check engine, cylinder misfire και τρέμουλο Edited November 8, 2014 by activious Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 9, 2014 Report Share Posted November 9, 2014 μου έβγαλε το παρακάτω λάθος . τι ακριβώς κάνει η βαλβιδα Ν205? Address 01: Engine Labels: 03C-906-032-BLG.lbl Part No SW: 03C 906 032 Q HW: 03C 906 032 C Component: MED17.5.1 G 6456 Revision: 96H07--- Serial number: VWX7Z0GN3NK8UJ Coding: 0000072 Shop #: WSC 00025 207 176832 VCID: 2B5F76088A1E2F61 Fault Found:000010 - Camshaft Positioner (Bank 1 Intake) P000A - 000 - Slow Response - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 100535 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 14:53:39 Freeze Frame: RPM: 2078 /min Load: 9.8 % Speed: 81.0 km/h Temperature: 86.0°C Temperature: 18.0°C Absolute Pres.: 940.0 mbar Voltage: 14.351 VReadiness: 0000 0000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...