Σπύρος Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Δεν το εχω παραγγειλει ακομα αλλα σιγουρα θα εχει DSG. Παρολα αυτα διαβαζα αυτο με την νεκρα στο φαναρι και εχω την εξης ερωτηση. Οταν το εχεις στο P και βαλεις D χωρις να πατας φρενο τι γινεται ακριβως? Τσουλαει το αυτοκινητο? Δεν γίνεται να βάλεις D από το P χωρίς να πατήσεις φρένο νομίζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 αν διαβασεις το manual που ειναι για το DSG καπου λεει οτι αν βαλεις το N μετα τα 50χλμ παθαινει ζημια.μεγαλη η μικρη δεν το γνωριζω αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmilas Posted March 27, 2009 Report Share Posted March 27, 2009 Μαλιστα, ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας. Δεν το εχω παρει παρει στα χερια μου ακομα για να ξερω ολες αυτες τις λεπτομερειες. Με το που το παρω παντως το αυτοκινητο το πρωτο πραγμα που θα κανω ειναι να διαβασω αρκετα καλα το manual - ειδικα το κεφαλαιο του DSG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted March 27, 2009 Author Report Share Posted March 27, 2009 Μαλιστα, ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας. Δεν το εχω παρει παρει στα χερια μου ακομα για να ξερω ολες αυτες τις λεπτομερειες. Με το που το παρω παντως το αυτοκινητο το πρωτο πραγμα που θα κανω ειναι να διαβασω αρκετα καλα το manual - ειδικα το κεφαλαιο του DSG. Μη σε πιανει πανικος. Απλα ειναι τα πραγματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
el_active Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Επειδή το σκέφτομαι σοβαρά για τοποθέτηση στο δικό μου (edition 30), υπάρχει κάποιος να μου προτείνει συνεργείο (εξουσιοδοτημένο) και φυσικά αν υπάρχουν εντυπώσεις από αυτοκίνητο με Dsg και quaife για να το δούμε? Μόνο σε forums του εξωτερικού έχω διαβάσει αναφορές και οι οποίες είναι διθυραμβικές για το τελικό αποτέλεσμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted May 13, 2009 Report Share Posted May 13, 2009 Επειδή το σκέφτομαι σοβαρά για τοποθέτηση στο δικό μου (edition 30), υπάρχει κάποιος να μου προτείνει συνεργείο (εξουσιοδοτημένο) και φυσικά αν υπάρχουν εντυπώσεις από αυτοκίνητο με Dsg και quaife για να το δούμε? Μόνο σε forums του εξωτερικού έχω διαβάσει αναφορές και οι οποίες είναι διθυραμβικές για το τελικό αποτέλεσμα. Σε ενα αυτοκίνητο με τόση δύναμη στους δύο τροχούς, έχει πάντοτε μεγάλο νόημα να εγκαταστήσεις μπλοκέ διαφορικό. Αρκεί να εισαι ο τύπος που στρίβει με το μυαλό του και όχι μόνο με τα χέρια του. Διαφορετικά το μπλοκέ σου είναι παντελώς άχρηστο. Υπάρχει μια ομαδική παραγγελία σε εξέλιξη σε άλλο αυτοκινητιστικό φόρουμ αυτες τις ημέρες για όποιον ενδιαφέρεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted May 17, 2009 Report Share Posted May 17, 2009 Που?ομαδικα γιατι τι τιμη μιλαμε?πως γινετε ι τοποθετηση?μπανει τσακ και ολα καλα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 5, 2009 Report Share Posted June 5, 2009 "N" N position of the floor-mounted shift lever means that the transmission is in "neutral". Just like in P above, both clutch packs and all gear-sets are fully disengaged; however, the parking lock is disengaged. This position should be used when the motor vehicle is stationary for any period of time, such as red traffic lights, or waiting in a queue of stationary traffic. The DSG should not be kept in any of the other active gear modes, and be held in a stationary position on the footbrake for periods longer than a brief period - due to the clutches being held on the bite point Επειδη σωστο ειναι να αναγνωριζουμε τα λαθη μας, παραθετω την χρησιμοτητα της θεσης Ν οπως ειναι στα κιβωτια μας (DSG)που ενω το ειχα διαβασει δεν του ειχα δωσει την αναλογη σημασια με αποτελεσμα να νομιζω οτι αυτη η θεση δεν ειναι τοσο χρησιμη (εκτος απο ρυμουλκηση η σε κανα αυτοματο πλυντηριο) και ειδικα οταν σταματας στα φαναρια η εισαι σταματημενος σε κινηση. Τελικα αυτος απο την VW που ειχε πει σε ενα φιλο πιο πανω οτι το αυτοκινητο σε τετοιες συνθηκες πρεπει να μπαινει στο Ν ειχε δικιο και εγω λαθος που το αμφισβητησα ( συνηθισμενο να αμφισβητουμε τα λεγομενα τους). Το παραθετω λοιπον προς πληρη ενημερωση και αποκατασταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted June 6, 2009 Author Report Share Posted June 6, 2009 "N"N position of the floor-mounted shift lever means that the transmission is in "neutral". Just like in P above, both clutch packs and all gear-sets are fully disengaged; however, the parking lock is disengaged. This position should be used when the motor vehicle is stationary for any period of time, such as red traffic lights, or waiting in a queue of stationary traffic. The DSG should not be kept in any of the other active gear modes, and be held in a stationary position on the footbrake for periods longer than a brief period - due to the clutches being held on the bite point Επειδη σωστο ειναι να αναγνωριζουμε τα λαθη μας, παραθετω την χρησιμοτητα της θεσης Ν οπως ειναι στα κιβωτια μας (DSG)που ενω το ειχα διαβασει δεν του ειχα δωσει την αναλογη σημασια με αποτελεσμα να νομιζω οτι αυτη η θεση δεν ειναι τοσο χρησιμη (εκτος απο ρυμουλκηση η σε κανα αυτοματο πλυντηριο) και ειδικα οταν σταματας στα φαναρια η εισαι σταματημενος σε κινηση. Τελικα αυτος απο την VW που ειχε πει σε ενα φιλο πιο πανω οτι το αυτοκινητο σε τετοιες συνθηκες πρεπει να μπαινει στο Ν ειχε δικιο και εγω λαθος που το αμφισβητησα ( συνηθισμενο να αμφισβητουμε τα λεγομενα τους). Το παραθετω λοιπον προς πληρη ενημερωση και αποκατασταση. Η προελευση του κειμενου? Ειναι χαζο αυτο που γραφει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 9, 2009 Report Share Posted June 9, 2009 wikipedia, αλλα το ιδιο κειμενο το ειχα δει και αλλου σε πιο εμπερειστατομενο θεμα αλλα δεν ειχα δωσει προσοχη στην λεπτομερεια. Τωρα το οτι φαινεται λιγο ατοπο ναι αλλα δεν πιστευω να το λενε χωρις λογο, εχοντας μαλιστα και καποια τεχνικη εξηγηση. Μαλλον το οτι εχει ηδη εμπλακει η πρωτη αλλα το φρενο δεν αφηνει να γυρισει ο αξονας, οπως θα επρεπε, αυτη μαλλον η επαφη των γραναζιων και η κοντρα που ασκει το πατημα του φρενου ισως να ειναι αυτο το bite point. Χωρις βεβαια να εχω ασχοληθει, δεν πιστευω οτι θα το ελεγαν χωρις να υπαρχει λογος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 αν διαβασεις το manual που ειναι για το DSG καπου λεει οτι αν βαλεις το N μετα τα 50χλμ παθαινει ζημια.μεγαλη η μικρη δεν το γνωριζω αυτο. Το μανουαλ λέει ότι αυτό ισχύει για σβηστή μηχανή, γιατί δεν λιπαίνεται το κιβώτιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 Καλησπέρα επειδή έχω παραγγείλει ένα golf 160ps DSG7, θα ήθελα να ρωτήσω αν κάποιος βελτιωτικός οίκος εκτός του ABT έχει κυκλοφορήσει κάποιο πρόγραμμα βελτίωσης. Η ερώτηση αναφέρεται σε βελτιωτές ή αντιπρόσωπους. Υπάρχει πρόγραμμα βελτίωσης για 160tsi dsg7; Είναι αξιόπιστο; Έχει δοκιμαστεί; Τι απόδοση θα έχει (άλογα και ροπή); Τιμή; Ευχαριστώ εκ των προτέρων! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 (edited) to programma tis ABT : http://www.abt-sportsline.de/tuning/shop/V...teigerung-3055/ KAI http://www.abt-sportsline.de/uploads/tx_co..._CAVD_DSG_D.pdf Edited August 17, 2009 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 αν κάποιος βελτιωτικός οίκος εκτός του ABT έχει κυκλοφορήσει κάποιο πρόγραμμα βελτίωσης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted August 17, 2009 Report Share Posted August 17, 2009 h revo logika tha bgalei kapoia stigmi gia to golf me ta 160ps.exei bgalei idi gia to scorocco me ta 160ps : http://www.revotechnik.com/products/softwa....aspx?pvID=1103 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ@λ@ρός Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Μπορει να μου καποιος αν ξερει ή είχε την εμπειρια κάθε ποτε θελει service (αλλαγη λαδιων κλπ.) το DSG6 του? Και τι πρεπει να γινει σ'αυτο το service?(τι ειδος λαδιου κλπ.) Υ.Γ.: Απευθυνομαι σε κατοχους Dsg 6 και οχι Dsg 7 γιατι ειναι διαφορετικα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pwillis94 Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Κανονικα καθε 60,000χλμ λενε αλλαγη λαδιων καμμια 400ρια ευρω αν και προτιμοτερο ειναι αλλαγη στα 40,000χλμ για καλα και για κακο!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Χ@λ@ρός Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Κανονικα καθε 60,000χλμ λενε αλλαγη λαδιων καμμια 400ρια ευρω αν και προτιμοτερο ειναι αλλαγη στα 40,000χλμ για καλα και για κακο!!!! Εχεις το ιδιο και εχεις κανει την αλλαγη? Εαν ναι,τι λαδια πρεπει να μπουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted August 31, 2009 Report Share Posted August 31, 2009 Μόνο η αλλαγή λαδιών είναι η συντήρηση του? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexakos90 Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 (edited) Καλησπερα σε ολους . Συγνωμη αν εχω επιλεξει λαθος topic,καθοτι καινουριος εδω αλλα μου φανηκε αυτο το μερος πιο λογικο να ρωτησω κατι που με απασχολει. Σκεφτομαι να αγορασω το golf με dsg. Το θεμα ειναι οτι δε ξερω τη τυφλα μου για το τι εστι παρα μονο οτι οι ταχυτες αλλαζουν καπως πανομοιοτυπα της F1 και επιτυνχανει καλυτερες επιταχυνσεις. To θεμα ειναι αν αυτο το αυτοματο κυβωτιο καταργει το χειροκινητο η' μπορεις να τα χρησιμοποιησεις και τα δυο.Γιατι σιγουρα καποια στιγμη θα το βαρεθω Αν καποιος μπορει και θελει ας με φωτισει λιγο Φιλικα Αλεξανδρος Edited September 7, 2009 by alexakos90 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makaros Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 Καλησπερα σε ολους .Συγνωμη αν εχω επιλεξει λαθος topic,καθοτι καινουριος εδω αλλα μου φανηκε αυτο το μερος πιο λογικο να ρωτησω κατι που με απασχολει. Σκεφτομαι να αγορασω το golf με dsg. Το θεμα ειναι οτι δε ξερω τη τυφλα μου για το τι εστι παρα μονο οτι οι ταχυτες αλλαζουν καπως πανομοιοτυπα της F1 και επιτυνχανει καλυτερες επιταχυνσεις. To θεμα ειναι αν αυτο το αυτοματο κυβωτιο καταργει το χειροκινητο η' μπορεις να τα χρησιμοποιησεις και τα δυο.Γιατι σιγουρα καποια στιγμη θα το βαρεθω Αν καποιος μπορει και θελει ας με φωτισει λιγο Φιλικα Αλεξανδρος δουλευει και χειροκινητα και ειναι απαιχτο στην πιστα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted September 7, 2009 Report Share Posted September 7, 2009 Καλησπερα σε ολους .Συγνωμη αν εχω επιλεξει λαθος topic,καθοτι καινουριος εδω αλλα μου φανηκε αυτο το μερος πιο λογικο να ρωτησω κατι που με απασχολει. Σκεφτομαι να αγορασω το golf με dsg. Το θεμα ειναι οτι δε ξερω τη τυφλα μου για το τι εστι παρα μονο οτι οι ταχυτες αλλαζουν καπως πανομοιοτυπα της F1 και επιτυνχανει καλυτερες επιταχυνσεις. To θεμα ειναι αν αυτο το αυτοματο κυβωτιο καταργει το χειροκινητο η' μπορεις να τα χρησιμοποιησεις και τα δυο.Γιατι σιγουρα καποια στιγμη θα το βαρεθω Αν καποιος μπορει και θελει ας με φωτισει λιγο Φιλικα Αλεξανδρος Γειά σου φίλε μου και καλώς ήρθες!!Το κιβώτιο dsg που λες μπορεί να δουλευτεί και με τους 2 τρόπους!!Και χειροκίνητα και αυτόματα!!Έχει 5 θέσεις στο μοχλό ταχυτήτων!!Η πρώτη είναι η P(parking) όπου είναι η θέση μόλις έχεις παρκάρει και θέλεις να φύγεις από το αυτοκίνητο!!Η επόμενη θέση είναι η R(reverse) όπου είναι και η όπισθεν!!Επόμενη θέση είναι το Ν δλδ το νεκρό(neutral) όπου το χρησιμοποιείς προσωρινά όταν δεν κινείται το αμάξι!!Επόμενη θέση είναι το D(drive) όπου είναι πολύ οικονομικό το αμάξι σε αυτή την θέση!Απλά φαντάσου πως στο dsg7(δλδ έχει 7 σχέσεις στο κιβώτιο) με χαλαρή οδήγηση στο D στα 70 χιλιόμετρα έχει 7η σχέση στο κιβώτιο και έχει πολύ καλή κατανάλωση!!Επίσης δίπλα από το D έχει ένα + και ένα -!!Δλδ καθώς έχεις D και πηγαίνεις το λεβγέ πιο δεξιά από το D και εκεί είναι η χειροκίνητη λειτουργία που αλλάζεις εσύ όταν θελήσεις....!!!Και τέλος κάτω από το D έχει το S(sport) και όταν επιλέξεις αυτή την θέση απλά σου γεμίζει τις ταχύτητες σε πιο πολλές στροφές και εκεί φανερώνεται και η δύναμη του κινητήρα μιας και στην θέση D είναι για ήπια οδήγηση!!Σαν να μην έφταναν όλα αυτάάάάά... είπαν να το κάνουν λίγο σε στυλ F1 όπως λες και συ!!!Δλδ έχει τα "αυτάκια" κάτω από το τιμόνι και αλλάζεις και από εκεί ταχύτητες όταν θελήσεις!!!Και είναι πολύ καλή η αίσθηση σαν οδήγηση!!Τα είπα αναλυτικά για να τα καταλάβεις,ελπίζω να σε βοήθησα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexakos90 Posted September 8, 2009 Report Share Posted September 8, 2009 (edited) turbomaki να σαι καλα! χεχε με βοηθησες αρκετα μπορω να πω και αποτι φαινεται πρεπει να ειναι εκπληκτικο! να σαι καλα και ευχαριστω για τη πολυτιμη βοηθεια! Edited September 8, 2009 by alexakos90 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted September 10, 2009 Report Share Posted September 10, 2009 golf διχως DSG ειναι καφες διχως ζαχαρη οσοι εχουν DSG δεν το εχουν μετανοιωσει και το λατρεψαν αυτο λεει πολλα. εγω ημουν κατα των αυτοματων κιβωτιων αλλα τωρα δε θα ξαναγορασω ποτε ξανα μηχανικο. ειναι τρομερα γρηγορες οια αλλαγες οταν θελεις να τις αλλαξεις εσυ. αλλα συνηθως ακομα και σε σπορ οδηγηση το αφηνω εκεινο να κανει τη δουλεια αυτη καθως την κανει ακριβως οπως πρεπει και τις αλλαγες ακριβως οποτε πρεπει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted September 10, 2009 Report Share Posted September 10, 2009 Κανονικα καθε 60,000χλμ λενε αλλαγη λαδιων καμμια 400ρια ευρω αν και προτιμοτερο ειναι αλλαγη στα 40,000χλμ για καλα και για κακο!!!! γιατι δεν τα αλλαζεις καθε 20,000 για καλο και για κακο??? ελεος. υπερβολες . τζαμπα 400 ευρω. και να μην τα αλλαξεις στα 60,000 παλι δε θα παθει τιποτα. η VW λεει 60,000 γιατι ξερει πως το προβλημα ξεκιναει πχ στα 80,000 ή 100,000. ξερεις ποσα αυτοκινητα πηγαινουν τελεια με 50,000 χιλιομετρα διχως αλλαγη φιλτρων και λαδιων? τζαμπα πετας τα λεφτα σου αν πας να αλλαξεις λαδια στο κιβωτιο στα 40,000. παντως και στα 60,000 πολλα ειναι να δινεις 400 ευρω καθε 3 χρονια.... αλλα η απολαυση του DSG τα αξιζει και με το παραπανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...