gio-R-gos Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 Ετσι ακριβως ειναι οπως τα λες ομως γιατι να επιμενει οτι εχει εγγυηση μεχρι να τελειωσει η επεκταση,η οποια λιγη πολυ νωριτερα σε σχεση με τα 2 χρονια...επισης εχω διαβασει εδω μεσα οτι (πριν δωσω το οκ) για να αλλαχτει το mechatronic οι αντιπροσωποιες το αλλαζουν σχετικα ευκολα διοτι περνουν μπονους απο την μαμα εταιρια εδω...Το mechatronic εχει 1.700ευρο μαζι με τα περαστικα παμε στα 2.000 στο δικο μου παντως δεν ειδα τον παραμικρο δισταγμο στο να προχωρησουν στην αλλαγη του mechatronic, αλλωστε το οκ δωθηκε επισημα απο γερμανια κατευθειαν μετα απο εισηγηση της αντιπροσωπειας εδω κ αφου τους στειλανε τους κωδικους σφαλματος που εβγαλε το διαγνωστικο. anyway... το μονο που ευχομαι ειναι να γινει καλη τοποθετηση/επισκευη ωστε να μην ξανασχοληθω με αυτο το θεμα. εσυ Στελιο εμεινες ικανοποιημενος μετα την επισκευη? που το αλλαξες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billaras Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 Γιώργο έχεις δίκιο μάλλον τους 2 συμπλέκτες θα σου αλλάξουν και όχι το χάλντεξ απλά έτσι όπως το διάβασα πήγε το μυαλό μου στην τετρακίνηση. Πάντως παιδιά το κόστος από όλα αυτά σίγουρα θα είναι 3500 ευρώ μπορεί και παραπάνω. Αρα μόνο και μόνο για αυτό αξίζει εμείς που έχουμε DSG να κάνουμε την επέκταση. Από ότι ξέρω και εγώ τα ανταλακτικά καλύπτονται από 2 χρόνια εγγύηση ανεξάρτητα από την εγγύηση του αυτοκινήτου. Πάντως παιδιά επειδή έχω και εγω DSG 6ari έχω αγχωθεί με το πρόβλημα του Γιώργου.Πιστεύω ότι πρόκειται για ελλάτωμα γιατί 13000 χιλιόμετρα είναι λίγα για να βγει τέτοια ζημιά. Ελπίζω και εγώ να γίνει καλή δουλειά για να μην τρέχεις πάλι φίλε Γιώργο και να χάρεις άνετος το υπέροχο αυτό αμάξι ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stelios3 Posted January 18, 2011 Report Share Posted January 18, 2011 2.000 χιλιομετρα εχω κανει και ολα πανε ρολοι...βεβαια εινα πολυ νωρις για συμπερασματα.θεωρω οτι η επεκταση για καποιον που περνει το dsg ειναι must....Το θεμα βεβαια ειναι τι γινεται μετα την επεκταση και κατα ποσο αξιοπιστο θα ειναι....ο καιρος θα δειξει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 Εγω εχω 35000 χλμ και με προγραμμα απο τα 5000 με 6αρι dsg χωρις κανενα προβλημα. Καμμια φορα μονο στο manual σε γρηγορη αλλαγη απο 1η σε 2α φαινεται να μπαινει λιγο πιο αποτομα η 2α.Ισως να ειναι καμμια βαση σασμαν ομως αλλα δεν το εχω κοιταξει γιατι σπανια γινεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 Γιώργο έχεις δίκιο μάλλον τους 2 συμπλέκτες θα σου αλλάξουν και όχι το χάλντεξ απλά έτσι όπως το διάβασα πήγε το μυαλό μου στην τετρακίνηση. Πάντως παιδιά το κόστος από όλα αυτά σίγουρα θα είναι 3500 ευρώ μπορεί και παραπάνω. Αρα μόνο και μόνο για αυτό αξίζει εμείς που έχουμε DSG να κάνουμε την επέκταση. Από ότι ξέρω και εγώ τα ανταλακτικά καλύπτονται από 2 χρόνια εγγύηση ανεξάρτητα από την εγγύηση του αυτοκινήτου. Πάντως παιδιά επειδή έχω και εγω DSG 6ari έχω αγχωθεί με το πρόβλημα του Γιώργου.Πιστεύω ότι πρόκειται για ελλάτωμα γιατί 13000 χιλιόμετρα είναι λίγα για να βγει τέτοια ζημιά. Ελπίζω και εγώ να γίνει καλή δουλειά για να μην τρέχεις πάλι φίλε Γιώργο και να χάρεις άνετος το υπέροχο αυτό αμάξι ! δεν σηκωνει συζητηση, η επεκταση ειναι επιβεβλημενη, τα 350 ευρο που κανει τα αποσβαινεις για πλακα αν κατι παει στραβα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted January 19, 2011 Report Share Posted January 19, 2011 2.000 χιλιομετρα εχω κανει και ολα πανε ρολοι...βεβαια εινα πολυ νωρις για συμπερασματα.θεωρω οτι η επεκταση για καποιον που περνει το dsg ειναι must....Το θεμα βεβαια ειναι τι γινεται μετα την επεκταση και κατα ποσο αξιοπιστο θα ειναι....ο καιρος θα δειξει... αποψη μου ειναι οτι με 4 χρονια εισαι λιγο-πολυ οκ αν σκεφτεις οτι πολλοι δεν κρατανε το αμαξι πανο απο 4-5 χρονια καλα θα ητανε βεβαια να μπορουσες να εχεις παραπανω χρονο αλλα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 τελικα θα μου αλλαξουν ολο το σασμαν μιας κ το αμαξι εχει πολυ λιγα χλμ ωστε να εξαληφθει καθε ενδεχομενο περαιτερω προβληματων. ενδεικτικα μου ειπαν οτι το κοστος για ολοκληρο το σασμαν ειναι 7/8χιλ +500 περαστικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Detuner Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 τελικα θα μου αλλαξουν ολο το σασμαν μιας κ το αμαξι εχει πολυ λιγα χλμ ωστε να εξαληφθει καθε ενδεχομενο περαιτερω προβληματων. ενδεικτικα μου ειπαν οτι το κοστος για ολοκληρο το σασμαν ειναι 7/8χιλ +500 περαστικα δηλαδη πρεπει να ανησυχουμε περισσοτερο οσοι εχουμε dsg για το σασμαν πλεον παρα μην σπασει ο κινητηρας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 τελικα θα μου αλλαξουν ολο το σασμαν μιας κ το αμαξι εχει πολυ λιγα χλμ ωστε να εξαληφθει καθε ενδεχομενο περαιτερω προβληματων. ενδεικτικα μου ειπαν οτι το κοστος για ολοκληρο το σασμαν ειναι 7/8χιλ +500 περαστικα Αυτό σκεφτόμουν και γω, εφόσον εισαι σε εγγύηση και ειναι πολύ λίγα τα χιλιομετρα σου γιατί δεν το αλλάξανε ολοκληρο! Αφού το πήραν απόφαση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billaras Posted January 20, 2011 Report Share Posted January 20, 2011 Γιώργο μάλλον το ξανασκεφτήκανε και λένε αφού θα άλλαξουμε που θα αλλάξουμε εγκέφαλο και συμπλέκτες δεν αλλάζουμε όλο το σασμάν να πάει στο καλό. Αφού έτσι και αλλιώς μόνο τα γρανάζια θα τους έμεναν. Τι να πω είναι κρίμμα να βγάζει πρόβλημα ένα τέτοιο κιβώτιο που είναι πραγματικά υπέροχο! Απλά σκέφτομαι ότι αν στο βγάλει εκτός εγγύησης απλά πουλάς το αμάξι για ανταλλακτικά ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 update: αλλαχτηκε το dsg κ το αυτοκινητο δειχνει μια χαρα τωρα, κανενα προβλημα στις αλλαγες κ στην οπισθεν φαινεται σαν να πατιναρει ελαχιστα αλλα ισως ειναι μεχρι να στρωθει καλα το κιβωτιο θα του δοσω λιγο χρονο κ βλεπουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted February 16, 2011 Report Share Posted February 16, 2011 αντε αυτη τη φορα να εισαι ποιο τυχερος..ποια χρονιας ηταν το δικο σου και σου τυχε αυτο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 αντε αυτη τη φορα να εισαι ποιο τυχερος..ποια χρονιας ηταν το δικο σου και σου τυχε αυτο? 2010 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 (edited) απροβληματιστα χμ σε ολους τους τομεις σου ευχομαι απο δω και περα φιλαρακι. Edited February 17, 2011 by Ane-fastrabbit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gio-R-gos Posted February 17, 2011 Report Share Posted February 17, 2011 ευχαριστω guys Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Το λοιπον, παιδες εαν γνωριζει καποιος κατι παρόμοιο εας βοηθεισει . Εδω και 3-4 μερες μου κανει το εξης : μετα απο ελατωση σε αλτ χωρις να σταματησω εντελως οταν πατησω γκαζι για να φυγω με δευτερα αφου για να βαλει πρωτη πρεπει να σταματησεις εντελως μου κανει ενα τρεμουλο λες και κανει να σβησει ???????? γνωριζει καποιος τι ειναι . Κι εμένα το ίδιο κάνει! Το κάνει τώρα στα 9.500Km.Όταν ξεκινώ με δευτέρα και χαμηλές στροφές,αφού δεν έχει προλάβει να κατεβάσει πρώτη ταχύτητα,νιώθω ένα τρέμουλο,πατινάρισμα,κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Ελπίζω να μην εξελιχθεί σε σοβαρότερο πρόβλημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratis3098 Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Κι εμένα το ίδιο κάνει! Το κάνει τώρα στα 9.500Km.Όταν ξεκινώ με δευτέρα και χαμηλές στροφές,αφού δεν έχει προλάβει να κατεβάσει πρώτη ταχύτητα,νιώθω ένα τρέμουλο,πατινάρισμα,κάτι τέτοιο τέλος πάντων. Ελπίζω να μην εξελιχθεί σε σοβαρότερο πρόβλημα... Φίλε εμένα μου αλλάξαν σετ δίσκων και τώρα όλα καλά. Σε λίγο καιρό θα σου σπάει τα νεύρα. ΤΡΈΧΑ για αντιπροσωπεία. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 (edited) Όσα σετ δίσκων και όσα σασμάν να μας αλλάξουν, δυστυχώς τίποτα δεν αλλάζει από την άποψη ότι πάλι τα ίδια υλικά (πιθανότατα υποδεέστερα των περιστάσεων) μπαίνουν και εφόσον κινούμαστε στις μεγαλουπόλεις η φθορά είναι τέτοια από το σταμάτα ξεκίνα που σύντομα τα προβλήματα μικρά ή μεγάλα ξανακάνουν την εμφάνιση τους... Και μην ξεχνάμε την αντικατάσταση των κιβωτίων με ανακατασκευής τις πιο πολλές φορές και όχι με ολοκαίνουρια με ότι συνεπάγεται αυτό βέβαια. Σε αυτό το συμπέρασμα έχω καταλήξει από την προσωπική μου εμπειρία και από ανάλογες ταλαίπωρων αγοραστών του DSG.. Edited February 21, 2011 by stakyrTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Όσα σετ δίσκων και όσα σασμάν να μας αλλάξουν, δυστυχώς τίποτα δεν αλλάζει από την άποψη ότι πάλι τα ίδια υλικά (πιθανότατα υποδεέστερα των περιστάσεων) μπαίνουν και εφόσον κινούμαστε στις μεγαλουπόλεις η φθορά είναι τέτοια από το σταμάτα ξεκίνα που σύντομα τα προβλήματα μικρά ή μεγάλα ξανακάνουν την εμφάνιση τους... Και μην ξεχνάμε την αντικατάσταση των κιβωτίων με ανακατασκευής τις πιο πολλές φορές και όχι με ολοκαίνουρια με ότι συνεπάγεται αυτό βέβαια. Σε αυτό το συμπέρασμα έχω καταλήξει από την προσωπική μου εμπειρία και από ανάλογες ταλαίπωρων αγοραστών του DSG.. Στάθη το "ανακατασκευής" ανταλλακτικό πρέπει να σε ενημερώσει η αντιπροσωπεία πριν το τοποθετήσεις και να είναι και σαφέστατα αρκετά χαμηλότερη η τιμή του από ένα καινούριο ανταλλακτικό. Τουλάχιστον έτσι ήξερα ότι συνέβαινε στα μοτέρ όταν χρειαζόταν να αλλάξει κάποιος. Δηλ. αν ένα καινούριο μοτέρ θα το πληρώσεις 5.000 ευρώ, ένα ανακατασκευής θα το πληρώσεις 3.000 ευρώ. Εκτός αν οι Γερμανοί ακολουθούν άλλους κανόνες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Φίλε εμένα μου αλλάξαν σετ δίσκων και τώρα όλα καλά. Σε λίγο καιρό θα σου σπάει τα νεύρα. ΤΡΈΧΑ για αντιπροσωπεία. Σε ποιο εξουσιοδοτημένο σού άλλαξαν τους δίσκους; εξυπηρετήθηκες άμεσα ή έκαναν αρχικά τους Κινέζους; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Φίλε εμένα μου αλλάξαν σετ δίσκων και τώρα όλα καλά. Σε λίγο καιρό θα σου σπάει τα νεύρα. ΤΡΈΧΑ για αντιπροσωπεία. Κι εγώ το ίδιο. Μετά την αλλαγή έχω 1000 χλμ και όλα καλά. Δεν το έχει ξανακάνει. Βέβαια η παραγγελία του ανταλλακτικού έγινε τον Ιανουάριο και μου το άλλαξαν Φεβρουάριο γιατί είχε αλλάξει ο κωδικός του πολύδισκου και έπρεπε να γίνει εκ νέου η παραγγελία. Μήπως λοιπόν έχει αλλαχτεί το υλικό και έτσι άλλαξε και ο κωδικός? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gele92 Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Κι εγώ το ίδιο. Μετά την αλλαγή έχω 1000 χλμ και όλα καλά. Δεν το έχει ξανακάνει. Βέβαια η παραγγελία του ανταλλακτικού έγινε τον Ιανουάριο και μου το άλλαξαν Φεβρουάριο γιατί είχε αλλάξει ο κωδικός του πολύδισκου και έπρεπε να γίνει εκ νέου η παραγγελία. Μήπως λοιπόν έχει αλλαχτεί το υλικό και έτσι άλλαξε και ο κωδικός? Σε ποιο εξουσιοδοτημένο έκανες τις αλλαγές; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 (edited) Στάθη το "ανακατασκευής" ανταλλακτικό πρέπει να σε ενημερώσει η αντιπροσωπεία πριν το τοποθετήσεις και να είναι και σαφέστατα αρκετά χαμηλότερη η τιμή του από ένα καινούριο ανταλλακτικό. Τουλάχιστον έτσι ήξερα ότι συνέβαινε στα μοτέρ όταν χρειαζόταν να αλλάξει κάποιος. Δηλ. αν ένα καινούριο μοτέρ θα το πληρώσεις 5.000 ευρώ, ένα ανακατασκευής θα το πληρώσεις 3.000 ευρώ. Εκτός αν οι Γερμανοί ακολουθούν άλλους κανόνες. Εγώ είμαι στην εγγύηση οπότε σιγά μην με ρωτάγανε... Αν το πληρώνεις ίσως είναι διαφορετική η διαδικασία. Edited February 22, 2011 by stakyrTSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kostask106 Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Σε ποιο εξουσιοδοτημένο έκανες τις αλλαγές; Καρεντα Μηλιαράκη. Ανέφερα το πρόβλημα, το είδαν πάνω στην βόλτα, έστειλαν logs στους Γερμανούς και απάντησαν αλλαγή πολύδισκου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratis3098 Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Σε ποιο εξουσιοδοτημένο σού άλλαξαν τους δίσκους; εξυπηρετήθηκες άμεσα ή έκαναν αρχικά τους Κινέζους; Από τη Κύπρο είμαι. Αλλά πρώτα έκαναν τις σχετικές αναβαθμίσεις και μετά αφού δεν έγινε τίποτε είπαν αλλαγή δίσκων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...