pipis13 Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 (edited) μολις γυρισα απο vw. υστερα απο αλλαγη στα σωληνακια μετρησαμε την καταναλωση λαδιου στα 1000χλμ και ηταν μεταξυ 50-100 γραμμαριων.μου συμπληρωσαν 50γραμμαρια ακριβως (λεω ακριβως γιατι ειδα το μπουκαλι) και λογικα σε 1000 χλμ θα παω για την δευτερη μετρηση θα με παρουν τηλεφωνο μου ειπαν. λετε ρε παιδια να ηρεμησω?μακαρι εγω παντως με 100 γραμμαρια στα 1000 ειμαι πολυ ευχαριστημενος και γενικα με 1 - 1,5 λιτρο απο αλλαγη σε αλλαγη ειμαι πολυ ευχαριστημενος γιατι πιστευω οτι τα gtι ειναι λογικο να καινε λαδι αλλα οχι αυτη η καταστροφη που γινοτανε με 1λιτρο στα 1000χλμ η 2000χλμ. οφ τοπικ : αν τοποθετησω μπαρομετρο και τουρμπο ταιμερ θα χασω την εγγυηση?ξερεις καποιος? Edited September 25, 2012 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 μολις γυρισα απο vw. υστερα απο αλλαγη στα σωληνακια μετρησαμε την καταναλωση λαδιου στα 1000χλμ και ηταν μεταξυ 50-100 γραμμαριων.μου συμπληρωσαν 50γραμμαρια ακριβως (λεω ακριβως γιατι ειδα το μπουκαλι) και λογικα σε 1000 χλμ θα παω για την δευτερη μετρηση θα με παρουν τηλεφωνο μου ειπαν. λετε ρε παιδια να ηρεμησω?μακαρι εγω παντως με 100 γραμμαρια στα 1000 ειμαι πολυ ευχαριστημενος και γενικα με 1 - 1,5 λιτρο απο αλλαγη σε αλλαγη ειμαι πολυ ευχαριστημενος γιατι πιστευω οτι τα gtι ειναι λογικο να καινε λαδι αλλα οχι αυτη η καταστροφη που γινοτανε με 1λιτρο στα 1000χλμ η 2000χλμ. οφ τοπικ : αν τοποθετησω μπαρομετρο και τουρμπο ταιμερ θα χασω την εγγυηση?ξερεις καποιος? 200 δεν ειπες οτι σου ειχε καψει??????????????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 φιλε spiro γιατι θεωρείς λογικο τα GTI να καινε λαδι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 (edited) 200 δεν ειπες οτι σου ειχε καψει??????????????? προφανως κατι δεν ειχα μετρησει σωστα....θελω να πω οτι τα μετραγα πολυ νωρις ωστε δεν προλαβαιναν να πεσουν. το θεωρω φυσικο να καιει γιατι μου εκαιγε το tsi απο αλλαγη σε αλλαγη 700 γραμμαρια δεν θα καψει το gti?δεν ξερω δεν εχω συναντησει γερμανικο αμαξι που δεν καιει λαδια καθολου.το bmw και το polo του αδερφου καιει το γκολφ του πατερα μου και ο οπελ παλι καει Edited September 25, 2012 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 Μάλιστα .. Αν και γίνομαι κουραστικός ανοιξε ενα Poll στα θεματα των Golf/Scirocco/EOS/Passat που φοράνε TSI 160αρι που ειναι ιδιας γενιας με τα δικα σας για το αν καινε λαδι απο αλαγη σε αλαγη ... Αν καιγανε αυτα που ειναι ιδια μοτερ με των GTI τοτε ναι να δεχτεις μια μικρη ποσοστητα στο GTI αλλα ολα τα 160αρια ακομα και full stage 1 δεν καινε ΣΤΑΛΑΑΑΑΑΑΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 καλα δεχομαι αυτο που λες.και ουτε χαιρομαι με αυτη την καταναλωση αλλα εκει που στα 1000χλμ μου εκαιγε 0.5-0.7 λιτρο τωρα μου εκαψε 0.05-0.1 λιτρο που σημαινει κατ εμε οτι κατι εγινε.βεβαια ορκο δεν παιρνω και θα πριμενω και τη δευτερη μετρηση για να δω.απλα χαρηκα γιατι ειδα να γινεται κατι και γιατι το golf tsi 140 που ειχα μου εκαιγε πανω κατω το ιδιο.το να καιει λιγο και να λενε οι κατοχοι οτι δεν καει τιποτα το δεχομαι αλλα δεν νομιζω κανενα vw ποσο μαλλον με τους νεους κινητηρες tsi που δημιουργηθηκαν απο 2005 η 06 αν δεν κανω λαθος να μην καιει απολυτως τιποτα απο αλλαγη σε αλλαγη.εκτος και αν αλλαγη σε αλλαγη εννουμε 7000χλμ που τα αλλαζουν πολλοι απο δω μεσα.εγω αλλαζω λαδια στα 15000 χλμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 Μάλιστα .. Αν και γίνομαι κουραστικός ανοιξε ενα Poll στα θεματα των Golf/Scirocco/EOS/Passat που φοράνε TSI 160αρι που ειναι ιδιας γενιας με τα δικα σας για το αν καινε λαδι απο αλαγη σε αλαγη ... Αν καιγανε αυτα που ειναι ιδια μοτερ με των GTI τοτε ναι να δεχτεις μια μικρη ποσοστητα στο GTI αλλα ολα τα 160αρια ακομα και full stage 1 δεν καινε ΣΤΑΛΑΑΑΑΑΑΑ ο κινητήρας του polo gti είναι euro-5 ο 160άρης μήπως είναι euro-4? αν ναι, τοτε εχει τεραστιες διαφορες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 euro 5 ειναι το 160αρι φιλε μου . Turbo- Compressor , ιδιο με το δικο σας . Και ακομη και βελτιωμενο δεν καιει λαδι .... Φίλε Σπυρο για τα αλλα TSI δεν ξερω αλλα ξερω για το 122 και το 160αρι που απο αλλαγη σε αλλαγη(15.000χμ) δεν καινε γραμμαριο οχι ml ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 ε τι να πω.το golf μου εκαιγε παντως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 (edited) Σε σας βλέπω ότι η αντιπροσωπίες κάνουν κάτι για το πρόβλημα πιο γρήγορα από έμενα .Εγώ δεν φτάνει που έχω το πρόβλημα με το αυτοκίνητο έχω και τις μεγάλες καθυστερήσεις από την εταιρεία .Στην αλλαγή των ελατήριων εφόσον κάναμε μέτρηση λαδιού στα 1000κμ περίπου 1 μίνα έκανα περίμενα άλλους 2 για να έρθει το ανταλλακτικό και να μου το βάλουν . Τον Μάιο πήγα για το ίδιο θέμα με έβαλαν να κάνω κάπου 350 κμ και να ξανά πάω. Όταν λιπών ξανά πήγα με βαλαν να ξανά κάνω το ίδιο γιατί ο μηχανικός που το είχε αναλάβει έφυγε. Μετά περίμενα την απάντηση από την εταιρία όπου έκανε να έρθει περίπου 5 μίνες πήγα στην εταιρεία να δουν αν φοραει κάποιο εξάρτημα (κάτι σχετικό που αλλάζουν και εσάς ) και αν είναι το τελευταίο που έχει βγει θα μου έβαζαν άλλο αν είναι το παλιό θα μου άλλαζαν τον κινητήρα να αναφέρω ότι κράτησαν το αμάξι για να βγάλουν κάποια πράγματα από μέσα και να καταφέρουν να δούναι τον κωδικό όπου τελικά παρήγγειλαν νέο κινητήρα και περιμένω να έρθει εδω και 25 μέρες . Α να αναφέρω ότι η εταιρία είναι η βιαμαρ στην ιερά οδό. Edited September 25, 2012 by msdx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris 76 Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 Μάλιστα .. Αν και γίνομαι κουραστικός ανοιξε ενα Poll στα θεματα των Golf/Scirocco/EOS/Passat που φοράνε TSI 160αρι που ειναι ιδιας γενιας με τα δικα σας για το αν καινε λαδι απο αλαγη σε αλαγη ... Αν καιγανε αυτα που ειναι ιδια μοτερ με των GTI τοτε ναι να δεχτεις μια μικρη ποσοστητα στο GTI αλλα ολα τα 160αρια ακομα και full stage 1 δεν καινε ΣΤΑΛΑΑΑΑΑΑΑ ετσι να σε πληροφορησω scirocco tsi 160 του ξαδερφου μου εκαψε 1.5 λιτρο στα 10.000 χλμ.αρα και αυτα καινε!δεν δικαιολογω βεβαια τοσο λαδι στο gti αλλα ο καιρος θα δειξει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 25, 2012 Report Share Posted September 25, 2012 παρα πολυ του εκαψε του φιλου σου... απο τις λίγες περιπτώσεις . Και εγω scirocco 160αρι ειμαι 9500χμ δεν εχει κατέβει η σταθμη .Και ναι οκ υπάρχουν περιπτώσεις και 160αριων που εκαψαν λαδι (ελαχιστες) Μιας και ουτε εδω στο VWClub εχει παρατηρηθει καταναλωση λαδιου απο 160αρι αλλα ουτε απο το scirocco club(κανα δυο τρια ειχαν θεμα με καταναλωση 1.5 λίτρο στα 10.000 αλλα νομιζω το κοινηγησαν για επισκευη αλλα δεν θυμαμαι γιατι ειναι 1-2 περιπτωσεις) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Εφτασε η ωρα, μετα απο 1.000 km αλλαγης των σωληνων, να γινει ο τυπικος ελεγχος καταναλωσης λαδιου (αλλαξα και τα ελατηρια παλιοτερα..). Αποτελεσμα: εκαψε 700 ml... Ο ελεγχος εγινε χτες Δευτερα πρωι. Μετα απο 2 ωρες με πηραν τηλ. και μου ειπαν την Πεμπτη πρωι να τους το παω για αλλαγη κινητηρα και θα το παραλαβω την επομενη μερα (Παρασκευη) το μεσημερι. Κατι μου λεει οτι εχουν φερει στοκ κινητηρων στην Αθηνα να μοιραζουν γρηγορα... Θα σας ενημερωσω και γω με τα νεα μου στο προσεχες μελλον (καθως θα ανηκω και γω στο νεο εσωτερικο club Polo/νεοι κινητηρες) Το μονο που ευχομαι ειναι να μην ειναι ανακατασκευασμενος ο κινητηρας γιατι καταλαβα οτι αυτοι συνεχιζουν να καινε λαδια σε αντιθεση με τους καινουριους... Πολλα ζηταω;;;;;;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Εγώ παντός που ρώτησα έναν γνωστό μηχανικό όχι της vw πόσο χρόνος χεριάζετε για να αλλαχτεί κινητήρας μου λέει 3με 4 μέρες. Αν είναι αλλάζουν από τον κορμό αν τώρα κάνουν αλλαγή μόνο κεφαλης 1 μέρα είναι αρκετή. Πολύ γρήγορα σου λένε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted September 26, 2012 Author Report Share Posted September 26, 2012 Το χαρτί των εργασιών που μου έδωσαν αναφέρει ξεκάθαρα "μπλοκ κινητήρα με κυλινδροκεφαλή". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
msdx Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 (edited) Τότε είσαι οκ Edited September 26, 2012 by msdx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghort Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Παιδια αλλαξα και εγω σημερα μπλοκ του κινητηρα στην Καρεντα. Το αφησα Τεταρτη το πηρα σημερα. Σε 1000χλμ θα γινει μετρηση και ελπιζω να μην εχει καψει. Απο οτι μου παν στην Καρεντα ακομα ενα που ειχε αλλαξει πριν 1 μηνα δεν ειχε καψει. Ελπιζω να εκαναν καλη δουλεια μην παρω τιποτα στο χερι εκει που θα πηγαινω! Μακαρι να λυνεται το προβλημα παιδια να ηρεμησουμε. εμενα ειδικα με εχει παει γ^%&$ντας. Σε ενα χρονο αλλαξα και κινητηρα και ολο το DSG!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Παιδια αλλαξα και εγω σημερα μπλοκ του κινητηρα στην Καρεντα. Το αφησα Τεταρτη το πηρα σημερα. Σε 1000χλμ θα γινει μετρηση και ελπιζω να μην εχει καψει. Απο οτι μου παν στην Καρεντα ακομα ενα που ειχε αλλαξει πριν 1 μηνα δεν ειχε καψει. Ελπιζω να εκαναν καλη δουλεια μην παρω τιποτα στο χερι εκει που θα πηγαινω! Μακαρι να λυνεται το προβλημα παιδια να ηρεμησουμε. εμενα ειδικα με εχει παει γ^%&$ντας. Σε ενα χρονο αλλαξα και κινητηρα και ολο το DSG!!! ρίξε μια ματια για τον κωδικο του κινητηρα τι λεει??? εχει μεγαλη σημασια. Οσα εχουν κατασκευαστει μετα απο τον 5/2012 εχουνε -λεει το manual- κινητηρα CTHE. Αν σου εβαλαν αυτον εχει διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 (edited) Λοιπον, οπως σας ειχα πει, και γω αλλαξα κινητηρα (μου ειπαν οτι ειναι καινουριος και εχουν ειδικο κωδικο για να μην μπερδευτουν με τους παλιους). Εμενα δεν μου ειπαν για τα 1.000 km παρολο που τους ρωτησα. Δεν πειραζει, θα τους το παω ουτως η αλλως. Τελος παντων, αρχιζουμε το στρωσιμο απο την αρχη. Το Turbo το ακουω τωρα να σφυριζει πιο πολυ, ενω ακουγοταν μεχρι τωρα σαν σκασιμο. Τι λετε εσεις; Παιρνει πιο πολλες στροφες και γιαυτο σφυριζει η δεν το κουμπωσαν καλα; Θα σας πω και γω τα νεα μου με την συμπληρωση των 1.000 km. Α, επισης ρωτησα τον αρχιμηχανικο για ενδεχομενο update του εγκεφαλου (για αλλαγη ιπποδυναμης) και μου απαντησε αρνητικα. ρίξε μια ματια για τον κωδικο του κινητηρα τι λεει??? εχει μεγαλη σημασια. Οσα εχουν κατασκευαστει μετα απο τον 5/2012 εχουνε -λεει το manual- κινητηρα CTHE. Αν σου εβαλαν αυτον εχει διαφορά. Που ακριβως ειναι τυπωμενος; Γιατι δεν το καταγραψανε στο βιβλιο service ουτε καν σαν επισκεψη, επειδη καταχωρειται ηλεκτρονικα. Edited September 28, 2012 by iorgos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted September 28, 2012 Report Share Posted September 28, 2012 Λοιπον, οπως σας ειχα πει, και γω αλλαξα κινητηρα (μου ειπαν οτι ειναι καινουριος και εχουν ειδικο κωδικο για να μην μπερδευτουν με τους παλιους). Εμενα δεν μου ειπαν για τα 1.000 km παρολο που τους ρωτησα. Δεν πειραζει, θα τους το παω ουτως η αλλως. Τελος παντων, αρχιζουμε το στρωσιμο απο την αρχη. Το Turbo το ακουω τωρα να σφυριζει πιο πολυ, ενω ακουγοταν μεχρι τωρα σαν σκασιμο. Τι λετε εσεις; Παιρνει πιο πολλες στροφες και γιαυτο σφυριζει η δεν το κουμπωσαν καλα; Θα σας πω και γω τα νεα μου με την συμπληρωση των 1.000 km. Α, επισης ρωτησα τον αρχιμηχανικο για ενδεχομενο update του εγκεφαλου (για αλλαγη ιπποδυναμης) και μου απαντησε αρνητικα. Που ακριβως ειναι τυπωμενος; Γιατι δεν το καταγραψανε στο βιβλιο service ουτε καν σαν επισκεψη, επειδη καταχωρειται ηλεκτρονικα. δυστυχως δεν εχω ιδεα. Αυτο που ξερω σιγουρα ειναι οτι απο τον μαϊο του 2012 το service manual περιγραφει οτι τα polo εχουν κινητηρα CTHE. Ο οποιος ειναι καινουργιος. Επισης η μοναδικη διορθωση που ειδα ειναι η βαλβιδα-σωληνα λαδιου στο erwin οποτε δεν υπαρχει κατι αλλο προς το παρον. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geologist Posted September 29, 2012 Author Report Share Posted September 29, 2012 Αν ήταν ο νέος τύπος κινητήρα έπρεπε να αλλάξει και στην άδεια, κάτι που δεν έγινε. Επειδή πλέον μιλάμε για νέους κινητήρες και όχι για την "επισκευή", καλύτερα να γράφουμε εδώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted September 30, 2012 Report Share Posted September 30, 2012 Μια σίγουρη λύση παιδιά! http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=52407&st=0 αλλά δεν ξέρω αν μπορείτε να την εφαρμόσετε...( όσοι είστε σε εγγύηση) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 (edited) Λοιπόν απο σήμερα έχω αρχίσει και το παίρνω στην πλάκα. Μέχρι τώρα ήμουνα εκνευρισμένος τώρα απλά γελάω με τα χάλια τους. Μέτρηση μετά απο αλλαγή βαλβίδας - σωλήνας και 1000χλμ μαντέψτε πόσο! 1,2 lt!!!!!!!!!!!!! ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΛΑΜΠΑΚΙ Ενώ μέχρι τώρα στο λίτρο πάντα άναβε... υποψιάζομαι την αναβάθμιση εσείς????? Επειδή όμως έχω μια υποψία ότι κατά το μέτρημα δεν πρόλαβαν να κατέβουν τα λάδια θα μετρήσω και το απόγευμα μήπως και το έχουν ξεχειλησει από λάθος μέτρημα. Η διαδικασία λέει να κάνουμε άλλες δύο!!!!!!! μετρήσεις Δηλαδή πόσο λάδι πρέπει να κάψει ακόμα για να παραδεχτούν ότι υπάρχει σοβαρό πρόβλημα?. Επίσης η αντιπροσωπεία λέει ότι δεν έχει παρατηρηθεί πρόβλημα σε καταλύτεσ, λ., κλπ και ότι δεν θα υπάρξει κανένα θέμα μελλοντικά. Σε ερώτηση πόσο καιρό ζουν αυτά? η απάντηση ήταν ότι δεν έχουν στοιχεία. Έλα! οι γερμανοί δεν έχουν στοιχεία χρόνου ζωής για τα ανταλλακτικά που βάζουν στα ρημάδια τους!!!! καλό Λοιπόν το πράγμα αρχίζει και έχει πλάκα διότι όλα αυτά κάποια στιγμή αν μη τι άλλο σκέφτομαι να τα δημοσιεύσω σε κανά περιοδικό μπας και τη γλυτώσει κανενα υποψήφιο θύμα των γερμανών. Έχω και επίσημη αλληλογραφία για όποιον ενδιαφέρεται.... Αυτά για την ώρα και περαστικά... Edited October 1, 2012 by frnty Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dim.gti Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 φιλε το λαμπακι εχει αναψει και σε μενα στο 1,2λτ. αλλα δεν ειναι αυτο το point μη τρελενεσαι. ψαξτο με τον αντιπροσωπο που πηγαινεις το αμαξι γιατι αποτι λες ειναι ζωαδια.. εμενα μολις μου καψε 1λτ μετα τα σωληνακια την ιδια μερα με πηραν και μου παν το μοτερ σου παραγγελθηκε και σε 3 μερες θα ναι εδω φερε το αμαξι. τι αλλες 2 μετρησεις και μαλακιες σου τσαμπουνανε?βαλε μια φωνη εκει μεσα και θα δεις πως θα ρθει το μοτερ..με αεροπλανο! δυστυχως ετσι λειτουργουμε στο ελλαδα γιατι ειμαστε ΖΩΑ.αν δε κανεις φασαρια δε θα παρεις ποτε αυτο που πρεπει να παρεις.. και οσο για το καταλυτη και το Λ το μοντελο συμπληρωσε τωρα 2 χρονια κυκλοφοριας..αρα δεν υπαρχουν και πολλα GTI με πανω απο 70-80000χλμ για να βγουν τα προβληματα τετοιου τυπου..ειναι ακομα νωρις.. απλα κυνηγα τους.καλη επιτυχια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
frnty Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 φιλε το λαμπακι εχει αναψει και σε μενα στο 1,2λτ. αλλα δεν ειναι αυτο το point μη τρελενεσαι. ψαξτο με τον αντιπροσωπο που πηγαινεις το αμαξι γιατι αποτι λες ειναι ζωαδια.. εμενα μολις μου καψε 1λτ μετα τα σωληνακια την ιδια μερα με πηραν και μου παν το μοτερ σου παραγγελθηκε και σε 3 μερες θα ναι εδω φερε το αμαξι. τι αλλες 2 μετρησεις και μαλακιες σου τσαμπουνανε?βαλε μια φωνη εκει μεσα και θα δεις πως θα ρθει το μοτερ..με αεροπλανο! δυστυχως ετσι λειτουργουμε στο ελλαδα γιατι ειμαστε ΖΩΑ.αν δε κανεις φασαρια δε θα παρεις ποτε αυτο που πρεπει να παρεις.. και οσο για το καταλυτη και το Λ το μοντελο συμπληρωσε τωρα 2 χρονια κυκλοφοριας..αρα δεν υπαρχουν και πολλα GTI με πανω απο 70-80000χλμ για να βγουν τα προβληματα τετοιου τυπου..ειναι ακομα νωρις.. απλα κυνηγα τους.καλη επιτυχια Η απαντηση ειναι οτι οι γερμανοι λενε να γινουν οι μετρησεις. Αν ειναι να αρχισω τις φωνες τοτε βαζω και δικηγορο και σε 8 χρονια μπορει να γινει η δικη....δεν θελω να φωναζω και να εκνευριζομαι. Απλα θα τους κανω τεραστια ζημια αν μπορεσω με δημοσιευσεις κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...