Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

Και για αυτό το λόγο η milltek δεν είναι κορυφαία εξάτμιση. Καλή είναι για τα χρήματα που κοστίζει έξω!

ποια θεωρειται κορυφαια?απο τις ετοιμες επωνυμες εννοω

Link to comment
Share on other sites

Εμενα στο dp της Milltek μου κοβοτανε παντα η Βαση του απο τα ξεκινηματα...Και custom βαση που εφτιαξα παλυ την εκοψα.Τελικα αλλαξα την μπροστα βαση του μοτερ και ΤΕΛΟΣ..Ολη η αλλη εξατμηση δεν εχει κανει κιχ ποτε..

Link to comment
Share on other sites

:D:lol::thumbsup::lol: ..... :lol::lol::lol::lol: !!!!! Ο Μπομπ ο σφουγγαρακης...!!!! Ειδες... οταν καποιος λεει πολλα (ειδικα οταν λεει και ανακριβειες) χανει ακομα και στο δικο του προϊον.

Μη μετανιωνεις για την λυση του Στελιου, η εξατμιση ειναι κορυφη, μαλλον καλυτερη και απο τη Μilltek, αν και δεν συμφωνω καθολου (οπως σου ειπα και στο τηλ.) με την πολιτικη τιμων του (που στη δικια σου περιπτωση ειναι διαφορετικα βεβαια...)

Bασικα, δεν μ ενδιαφερει ουτε εμενα ουτε τον καθενα πιστευω αν εχει ακριβα ενοικια ή ακριβα μεταφορικα... ας μην καθεται να πουλαει εξατμισεις , ας πουλαει πατατες στη λαϊκη που τα μεταφορικα ειναι φθηνοτερα , το ιδιο και ο παγκος... Αυτο που με νοιαζει ειναι οτι δεν μπορει 10 κιλα σιδερο να κανουν ουτε 1800 ουτε 2500 Ευρω. Δεν στεκει να κοστιζει τοσο, απο τη στιγμη που δεν πρεπει καποιος να εχει ουτε την εξαιρετικη τεχνογνωσια για να την φτιαξει, ουτε ιδιαιτερη ευθυνη λαμβανει για πιθανες ζημιες. Συγνωμη, αλλα οταν καταλυτες τυπου Euro 4 κοστιζουν 100 Ευρω, οι σωληνες/λαμαρινες αλλα 100 max και μεσα σε 3 ωρες γινεται (δε μιλαμε για τυποποιημενες σε κουρμπαδορο CNC, που ειναι θεμα λεπτων), ακομα και 1000 Ευρω να ζητησει καποιος ειναι πολλα...

Καλησπέρα σε όλους παιδιά.

Φίλε καλά τα λες, συμφωνώ μαζί σου, 10 κιλά σίδερο είναι.

Από την άλλη δεν θεωρείς ότι για ένα file κάποιων ΜΒ (που φυσικά προυποθέτει μελέτη εννοείται) τα 1000 ευρώ είναι πολλά;

Φιλικά.

Edited by Paladin
Link to comment
Share on other sites

Οποιος γουσταρει να δωσει 1000 τα δινει... για τις κονσερβες...

κατα τα αλλα στα μισα λεφτα και κατι παιζουν αρκετα προγραμματα...

αναλογικα με την ιπποδυναμη που παιρνει ενα αυτοκινητο σε σχεση με την εξατμιση, ισως η εξατμιση επρεπε να ειναι φθηνοτερη απο το προγραμμα...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους παιδιά.

Φίλε καλά τα λες, συμφωνώ μαζί σου, 10 κιλά σίδερο είναι.

Από την άλλη δεν θεωρείς ότι για ένα file κάποιων ΜΒ (που φυσικά προυποθέτει μελέτη εννοείται) τα 1000 ευρώ είναι πολλά;

Φιλικά.

Χα! Πολύ καλή ερώτηση.

Αν το δεις από την πλευρά του τί μπορεί να πάει στραβά και τί ευθύνη έχει αυτός που φτιάχνει το καθένα (εξάτμιση/πρόγραμμα), ίσως απαντηθούν οι ερωτήσεις σου.

Ένας εξατμισάς φτιάχνει εξατμίσεις. Το έργο του βρίσκεται πίσω από τον κινητήρα. Αν κάνει άσχημα τη δουλειά του τότε το πολύ πολύ να χάσεις κανένα άλογο, ή να κάνει φασαρία η εξάτμιση ή να χαλάσει στους 6 μήνες. Worst case scenario να κάνει φασαρία η εξάτμιση και να μην πηγαίνει το αυτοκίνητο.

Απαραίτητη εκπαίδευση: Χρόνια παραγιός κάποιου γνωστού εξατμισά για να μάθεις την τέχνη. Στην Ελλάδα δεν κάνουμε βιομηχανική παραγωγή, οπότε δεν χρειάζονται προδιαγραφές για να φτιάξεις μια εξάτμιση, άρα ούτε και ιδιαίτερη μόρφωση.

Ένας tuner φτιάχνει εγκεφάλους. Τί μπορεί να πάει στραβά (για όσους δεν το έχουν ζήσει ήδη); Να καεί ο εγκέφαλος, να κολλήσει ο εγκέφαλος, να δουλέψει ο εγκέφαλος αλλά να χαλάσει το immobilizer. Να λειτουργήσει ο εγκέφαλος και να διαλύσει το κινητήρα επειδή κάπου του ξέφυγε μια ρύθμιση. Να λειτουργήσει ο εγκέφαλος, να αντέξει ο κινητήρας και να διαλύσει την τουρμπίνα ή να λιώσει την πολλαπλή εξαγωγής.

Για να φτάσεις στο σημείο να μπορείς να κοιτάξεις και να τροποποιήσεις τα περιεχόμενα ενός εγκεφάλου πρέπει να έχεις αφιερώσει τουλάχιστον 3-5 χρόνια από τη ζωή σου σε αυτό, να έχεις κάνει ένα σωρό δοκιμές στου κασίμη το κεφάλι και να έχεις τουλάχιστον τις βασικές γνώσεις για τη λειτουργία ενός κινητήρα.

Αν κάνεις κάτι λαθος τότε τα παίρνεις όλα μαζί σου και πληρώνεις αμέσως:

1) Εγκέφαλο

2) Μοτέρ

3) Τουρμπίνα

Γιατί κάθε φορά που πατάς το ευλογημένο κουμπάκι που περνάει δεδομένα στον εγκέφαλο ρισκάρεις να πληρώσεις εγκέφαλο. Ξέρεις τί ωραία που είναι με το πάτημα ενός κουμπιού να πετάξουν 1200Ευρώπουλα από την τσέπη σου; Μούρλια!

Αν κάνεις λάθος που επηρεάζει μακροπρόθεσμα τον κινητήρα τότε τα πληρώνεις όλα αυτά εν καιρώ. Ή δεν τα πληρώνεις αλλά το μαθαίνει όλη η οικουμένη και σταματάς να έχεις πελάτες.

Τα εργαλεία κοστίζουν δεκάδες χιλιάδες ευρώ, η εκπαίδευση που χρειάζεται δεν υπάρχει διαθέσιμη στο εμπόριο και κανένας δεν πληρώνει το R&D που χρειάζεται όταν εμφανίζεται ένας νέος εγκέφαλος.

Για αυτό για 20 κιλά σίδερο πληρώνεις λιγότερο από ότι για μερικά MB firmware εγκεφάλων. ;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδες... τελικα κατεληξα στο θεμα εξατμιση, και εβαλα MILLTEK (76dp -70 catback) το Σαββατο, στον ΕΠΙΣΗΜΟ αντιπροσωπο στην Μεταμορφωση ... ομολογω οτι μετα απο αρκετο ψαξιμο συζητισεις,και email τηλεφωνα, ενω ημουν υπερ της χειροπιητης κατασκευης,καταλαβα πως μαλλον η MILLTEK ειναι μονοδρομος για το αμαξι μου... Παρολο που ειχα παρεξηγισει τον Αντιπροσωπο και ημουν επιφυλακτικος, μου φερθηκε ΑΨΟΓΑ... Μακαρι να ηταν ολοι οσοι ασχολιουντε με την βελτιωση ετσι ξεκαθαροι και σταρατοι!!!

υ.γ. αυριο βαζω την εισαγωγη p flow ...και μετα προγραμμα, ΑΝΤΕ να δουμε...

Link to comment
Share on other sites

Παιδες... τελικα κατεληξα στο θεμα εξατμιση, και εβαλα MILLTEK (76dp -70 catback) το Σαββατο, στον ΕΠΙΣΗΜΟ αντιπροσωπο στην Μεταμορφωση ... ομολογω οτι μετα απο αρκετο ψαξιμο συζητισεις,και email τηλεφωνα, ενω ημουν υπερ της χειροπιητης κατασκευης,καταλαβα πως μαλλον η MILLTEK ειναι μονοδρομος για το αμαξι μου... Παρολο που ειχα παρεξηγισει τον Αντιπροσωπο και ημουν επιφυλακτικος, μου φερθηκε ΑΨΟΓΑ... Μακαρι να ηταν ολοι οσοι ασχολιουντε με την βελτιωση ετσι ξεκαθαροι και σταρατοι!!!

υ.γ. αυριο βαζω την εισαγωγη p flow ...και μετα προγραμμα, ΑΝΤΕ να δουμε...

πόσο πήγε ??

Link to comment
Share on other sites

Ποσο την χρέωσε την ΕΠΙΣΗΜΗ Milltek?

και εγώ αυτό ρώτησα , από περιέργια να δω την τιμή του "επίσημου"

αν και τον προηγούμενο μήνα είδα σε περιοδικό αυτοκινήτου "προσφορά" από την milltek hellas στην τιμή των 1600¤ ! (πάντα για golf V gti full όχι για ED30 )

δηλαδή πριν πόσο είχε ? 2000¤ ?

στην αγγλία να πάω και να την φέρω , μαζί με τα αεοροπορικά εισητήρια 2000¤ δεν μου βγαίνουν ....!

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικη! Τώρα αρχίζουν τα ωραία. Βάλε στον προγραμματισμό σου και ενα σετ φρένα S3/R32/Cupra, θα το χρειαστείς.

Edited by S8N
Link to comment
Share on other sites

1700 ευρω edition 30... σημερα παρελαβα και την εισαγωγη ...αντε να δουμε!

επισης βρηκα και φρενα που με ενθουσιασαν...αλλα εχουμε μελλον για τα φρενα... τωρα προγραμμα , intercooler, κανα οργανακι... και αρζουμε γιατι ερχετε και το καλοκαιρι και πρεπει να παμε και διακοπες...

Edited by gnisios
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα σε ολους παιδια και καλα χιλιομετρα..

Να κανω και γω μια ερωτηση, η Milltek βγαζει cat back 76αρι;

Μπήκα στο awesome-gti και δεν βρηκα κατι η το εχει αλλα δεν λεει τα χιλιοστά..

Link to comment
Share on other sites

1700 ευρω edition 30... σημερα παρελαβα και την εισαγωγη ...αντε να δουμε!

επισης βρηκα και φρενα που με ενθουσιασαν...αλλα εχουμε μελλον για τα φρενα... τωρα προγραμμα , intercooler, κανα οργανακι... και αρζουμε γιατι ερχετε και το καλοκαιρι και πρεπει να παμε και διακοπες...

Το EDITION30 έχεις ή το απλό?

76αρι downpipe στο απλό GTI είναι λίγο too much.

Εκτός αν πας σε Κ04... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα συνάδελφοι.Έχω κάνει περίπου 27000km από τα συνολικά 63000 με εξάτμιση milltek (από το dp μέχρι πίσω), πρόγραμμα revo stII, σκάστρα forge και ένα απλό φίλτρο kn και δεν έχω αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα. Ο θόρυβος βρίσκεται σε χαμηλά επίπεδα έχει ωραία χροιά και η απόδοση είναι εξαιρετική. Έχω δει με το vag com 41,5kgm. ροπής. ΠΙστεύω πως η milltek αποτελεί εξαιρετική πρόταση για το GTI και είναι από τις ελάχιστες που δεν ανάβουν το check engine με την κατάργηση του προκαταλύτη.

Link to comment
Share on other sites

Το EDITION30 έχεις ή το απλό?

76αρι downpipe στο απλό GTI είναι λίγο too much.

Εκτός αν πας σε Κ04... :thumbsup:

Το 200αρι εχω... 76αρι downpipe ειναι μια χαρα... ναι θα παω για κ04....

επισης εβαλα την neuspeed... και κανει θαυμασια ηχο... σε αρμονια με την ΜΙΛΤΕΚ...

παμε για προγραμμα... τωρα... custom εννοειτε...

Edited by gnisios
Link to comment
Share on other sites

Παιδες γνωριζει κανεις τιμουλα για το ιντερκουλερ απο S3?? Kαμια καλη τιμη δεν εχω ορεξη να αναλαβω την οικονομικη αναταση των αντιπροσωπειων...Επισης για οσους ενδιαφερονται για τακακια ο Σαβελλος μου εδωσε πολυ καλη τιμουλα για μπρος-πισω μαμα κατω απο 100αρικο... ;)

Link to comment
Share on other sites

Ιασωνα Νεο Ηρακλειο μενεις?? (Ασχετο..) tongue.gif Απο που το πηρες το ιντερκουλερ??

Έμενα Ν. Ηράκλειο, τώρα μένω στον Αλιμο. Οι γονείς μου και το σπίτι μου είναι ακόμα Ηράκλειο όμως :D

Kι εσύ Ν. Ηράκλειο????

Το i/c το πήρα από αντιπροσωπεία Audi...

Edited by iasonas
Link to comment
Share on other sites

Μιας και δε μιλάει κανείς, είπα να ρωτήσω εγώ κάτι:

Εδώ και καιρό σκέφτομαι να προχωρήσω σε S3 setup στο GTI μου. Για να είμαι ειλικρινής, στην αρχή σκεφτόμουν για big turbo project με υποψήφιο turbo το Forced Performance Red για 600+ bhp αλλά επειδή έχω DSG μάλλον δε θα αντέξει τα 120 kgm ροπής που θα βγάλω (οριακά βέβαια αλλά δε θέλω να έχω προβλήματα με την εγγύηση). Επίσης, θα χρειαστώ μπιέλες και πιστόνια αλλά επειδή θα πρέπει αυτά τα εξαρτήματα να έχουν προσμίξεις χρωμίου, βρωμίου, νικελίου και απεμπλουτισμένου ουρανίου για να αντέχουν θα στοιχίσει ο κούκος αηδόνι (θα πρέπει δηλαδή να αγοράσω κι εναν κούκο που θα βάζει τα αηδόνια στη σειρά, όπως λέει και η διαφήμιση του Φυσικού Αερίου Αττικής). Έτσι κατέληξα στο S3 setup που πιστεύω θα μου φτάσει για τα 400 άλογα τροχό που ζητάω.

Τέλος πάντων, επειδή τα KMD μπεκ δε μου πολυαρέσουν γιατί έχουν χάλια γωνία ψεκασμού και περίεργη ομπρέλλα, έλεγα να αφήσω τα δικά μου και να προσθέσω ένα πέμπτο. Παλιά είχα κάνει το ίδιο σε ενα Hyundai S-Coupe turbo που μου είχε φτιάξει ο Darras και δούλευε άψογα, η δε πλακέτα ελέγχου ψεκασμού του μπεκ ήταν απλή και κατάφερα να την αντιγράψω από εξαρτήματα που μου περίσσεψαν από ένα παλιό τηλέφωνο Intracom που είχα στο γραφείο και τον εγκέφαλο από τον χαλασμένο φούρνο μικροκυμάτων Miele της μάνας μου. Βρήκα και στο e-bay ενα μπεκ από RX-7 για 1000cc παροχή καθώς και μια αντλία βενζίνης Dahlback από RS-2. Ήδη έχω κόψει με τη σέγα τη σωλήνα εισαγωγής και έβαλα Samco στο οποίο άνοιξα τρύπα για το 5ο μπεκ. Φρόντισα μάλιστα να του δώσω κλίση ώστε το καύσιμο να καθαρίζει και τις επικαθίσεις στις βαλβίδες.

Το μεγαλύτερο θέμα το είχα με το i/c και το dv relocation. Επειδή εκείνο του S3 δε μου έφτανε ενώ το άλλο της APR είναι εκτός budget, βρήκα μια φτηνή λύση από το fan coil στην ταράτσα της εταιρείας μου. Πήρα και ασημί σπρέι ώστε να βάψω το "Fyrogenis" που έγραφε μπροστά το ψυγείο και τώρα είμαι jet. Για dv χρησιμοποίησα ενα εξαεριστικό μονοσωληνίου συστήματος θέρμανσης της Giacomini που είναι κορυφαία εταιρεία σε υδραυλικά ενώ για εξάτμιση έβαλα μια καμινάδα από μαντεμένιο ενεργειακό τζάκι διαμέτρου 250mm ενώ το Tamper το έκανα bypass σωλήνα για τον καταλύτη.

Το ερώτημα που έχω λοιπόν είναι το εξής:

Ρε παίδες, τώρα με το 5ο μπεκ που θα είναι εξωτερικό, ουσιαστικά ο κινητήρας δεν είναι εντελώς άμεσου ψεκασμού. Λέτε να έχω πρόβλημα με το ΚΤΕΟ? Αν σβήσω το TFSI από το καπάκι θα περάσει? Μήπως να βάλω και άλλο σήμα πίσω όπως GTSI? Βοηθήστε ρε σεις!

P.S. Ξέχασα ρε μάγκες, και κάτι άλλο: Μου είπαν πως επειδή έχω πολύ πλούσιο μίγμα με το 1000άρι μπεκάκι του Mazda, θα ξεπλένεται το λάδι από τα χιτώνια και θα πάθω μεγάλη ζημιά. Επειδή έχω ένα ντρεμελάκι πρόχειρο στο σπίτι για να καθαρίζω που και που την πέτρα από τα δόντια, μήπως να σκάψω λίγο τα χιτώνια ώστε να αγριέψουν και να κρατάνε λάδι? Αυτό δεν κάνει και η Honda?

Geia sas kai apo emena (mias kai twra egina melos)..

An kai den eimai mixanikos i trelos trelos gnostis tou tuning tha sou po ti exw akousei to opoio einai kai ti skeftomai na kanw molis dothei i eukairia kai vrethei kai to katallilo bujet(profanws exw k egw golf gti V)...Loipon ap'oti exw akousei kai xerw ..oi diafores tou s3(265) kai tou gti V

einai i megaluteri tourbina to intercooler pollapli kai mpek..prospathw na vro ayta se mia logiki timi metaxeirismena ,polontas ta dika mou den nomizw na paei poli to "mali" kai me mia exatmisi apo downpipe me agonistiko kataluti hjs , mia eisagwgi kai ena kalo prograsmmatismo egefalou to amaxi tha akoumpisei ta 400hp..dil 380-390...to provlima einai oti tha xreiastw kai alla p.x. oi anartiseis mou einai gia ton gaidaro kavala...to eixa pali to pro alla tote itan stin egguisi...twra s*&^%...psaxno mia kali lusi kai ekei(milame gia polu body roll..tongue.gif)

p.s. pos sas fainetai i lusi ayti????

Link to comment
Share on other sites

Geia sas kai apo emena (mias kai twra egina melos)..

An kai den eimai mixanikos i trelos trelos gnostis tou tuning tha sou po ti exw akousei to opoio einai kai ti skeftomai na kanw molis dothei i eukairia kai vrethei kai to katallilo bujet(profanws exw k egw golf gti V)...Loipon ap'oti exw akousei kai xerw ..oi diafores tou s3(265) kai tou gti V

einai i megaluteri tourbina to intercooler pollapli kai mpek..prospathw na vro ayta se mia logiki timi metaxeirismena ,polontas ta dika mou den nomizw na paei poli to "mali" kai me mia exatmisi apo downpipe me agonistiko kataluti hjs , mia eisagwgi kai ena kalo prograsmmatismo egefalou to amaxi tha akoumpisei ta 400hp..dil 380-390...to provlima einai oti tha xreiastw kai alla p.x. oi anartiseis mou einai gia ton gaidaro kavala...to eixa pali to pro alla tote itan stin egguisi...twra s*&^%...psaxno mia kali lusi kai ekei(milame gia polu body roll..tongue.gif)

p.s. pos sas fainetai i lusi ayti????

xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa :D:lol: :lol: :lol: :lol: εγω παντος με τουρμπινα απο tsi και μπεκ απο 1,4 fsi ειδα γυρω στα 388...μαλλον θα ακολουθησω την δικη σου ιδεα.. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: !!!ωραιος ο τυπος!!!

Edited by Anestis FastRabbit
Link to comment
Share on other sites

Κάτι πρέπει να συμβαίνει με τη διατροφή του S8N. Δεν εξηγείται διαφορετικά!

Καναβούρι του δίνουν;

Αυτό το παιδί (εντάξει, αυτός ο μαντράχαλος) χαραμίζεται! :blush:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.