Jump to content
MIKE_GOLF_V_GTI

Golf Gti Tuning (Tfsi - Tsi) Vol.2

Recommended Posts

παιδια λετε να μπορουμε να τοποθετησουμε το ρολλερ που φοραει στο c/f ο tsi και στον tfsi??θυμαμαι πριν πολυ καιρο καποιος ειχε αναφερει την ιδεα να εφτιαχνε ρολλερ..τωρα το εβγαλε η vw λετε να γινεται???

Καπου ειχα διαβασει οτι ειναι πολυ δυσκολο αν αναλογιστεις ποσα πραγματα πρεπει να αλλαχτουν.

Αλλα αν γινεται θα εχει πολυ ενδιαφερον.

Του Κωστα το αμαξι φοραει μπεκ RS4 και ειναι λογικο να ειναι πολυ μπροστα απο καθε tfsi με μπεκ S3.

Το ερώτημα που εχω να κανω εγω ειναι το εξης:

Αν βάλει και ενα Cupra/Edition30 μπεκ RS4 και ρυθμιστεί τερμα οπως του Κωστα με ολα τα περιφερειακα κλπ, θα ειναι πιο δυνατο λογω ροικοτερης κεφαλης και καλυτερων μεταλλων, ναι η οχι και γιατι;

Edited by 2.0TFSI
Link to comment
Share on other sites

Του Κωστα το αμαξι φοραει μπεκ RS4 και ειναι λογικο να ειναι πολυ μπροστα απο καθε tfsi με μπεκ S3.

Το ερώτημα που εχω να κανω εγω ειναι το εξης:

Αν βάλει και ενα Cupra/Edition30 μπεκ RS4 και ρυθμιστεί τερμα οπως του Κωστα με ολα τα περιφερειακα κλπ, θα ειναι πιο δυνατο λογω ροικοτερης κεφαλης και καλυτερων μεταλλων, ναι η οχι και γιατι;

Απ οσο εχω δει , ενα S3, που μου εχει τυχει, με ΑΕΜ - ΤΒ milltek - Forge twincooler - Autotech - RS4 injectors ηταν σχεδον αντιστοιχο με του Κωστα (Vflow - TB custom 76mm - S3 IC - Autotech - RS4 injectors ) . Το αποτελεσμα σε gr/sec εινα παραπλησιο, αλλα για να γινει ακριβης δοκιμη, πρεπει τα 2 μοτερ να εχουν ακριβως τα ιδια περιφερειακα.

Link to comment
Share on other sites

Απ οσο εχω δει , ενα S3, που μου εχει τυχει, με ΑΕΜ - ΤΒ milltek - Forge twincooler - Autotech - RS4 injectors ηταν σχεδον αντιστοιχο με του Κωστα (Vflow - TB custom 76mm - S3 IC - Autotech - RS4 injectors ) . Το αποτελεσμα σε gr/sec εινα παραπλησιο, αλλα για να γινει ακριβης δοκιμη, πρεπει τα 2 μοτερ να εχουν ακριβως τα ιδια περιφερειακα.

κριτωνα δουλευοντας επιθετικα με ρσ4 μπεκ δεν θελουμε και μπιελες μετα?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια επειδη ετοιμαζομαι να παραλαβω σε μερικες μερες το νεο GTi ξερουμε τπτ για το καινουριο μοτερ?Τι τουρμπινα φοραει αν ειναι ιδια με τα απλα TFSI?Εισαγωγες,σκαστρες μπαινουν απο το παλιο στο νεο?Ευχαριστω κ σορρυ αν ξεφευγω απο το τοπικ

Edited by chrisTT
Link to comment
Share on other sites

Παιδια επειδη ετοιμαζομαι να παραλαβω σε μερικες μερες το νεο GTi ξερουμε τπτ για το καινουριο μοτερ?Τι τουρμπινα φοραει αν ειναι ιδια με τα απλα TFSI?Εισαγωγες,σκαστρες μπαινουν απο το παλιο στο νεο?Ευχαριστω κ σορρυ αν ξεφευγω απο το τοπικ

Νομίζω τίποτα δεν κάνει!

Ίσως η σκάστρα, κοίτα στο vortex στην κατηγορία 2.0ΤSI...

Υ.Γ : Γιατι έδωσες το ΤΤ ?

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω τίποτα δεν κάνει!

Ίσως η σκάστρα, κοίτα στο vortex στην κατηγορία 2.0ΤSI...

Υ.Γ : Γιατι έδωσες το ΤΤ ?

Το εδωσα γιατι το βαρεθηκα καπως κ με κουρασε με τους περιορισμενους χωρους του.Ειχα 5 χρονια 2θεσιο φτανει αλλο.

Δηλαδη δεν εχει την ιδια Κ03 με το δικο μου???

Ωχ μην μου λες τετοια...

Link to comment
Share on other sites

Το εδωσα γιατι το βαρεθηκα καπως κ με κουρασε με τους περιορισμενους χωρους του.Ειχα 5 χρονια 2θεσιο φτανει αλλο.

Δηλαδη δεν εχει την ιδια Κ03 με το δικο μου???

Ωχ μην μου λες τετοια...

Τσούκου, έχει ΙΗΙ και όχι ΚΚΚ

Link to comment
Share on other sites

Κάποια ενημέρωση κανένας για το R20; Τι θα φοράει; τα 270 θα τα βγάζει από πουσαρισμένη τουρμπίνα Overboost (που λέει και η OPEL για τον 16άρη κινητήρα!!!), ή με νέο μηχανικό σύνολο;

Παρεπιπτόντως... Σας άνοιξα και Golf VI GTI Tuning, για να συνεχίζουμε εκεί τα καθέκαστα ;)

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδες τι λαδακια να ριξω στο μοτορι?

Τωρα εχω Mobil 1 5w-30 esp formula.

Να ξαναβαλω τα ιδια ή να βαλω τα Castrol edje 5w-30?

Σημειωνω οτι με τα Mobil δεν μου εχει καψει σταγονα.

Το αμαξι εχει μονο προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδες τι λαδακια να ριξω στο μοτορι?

Τωρα εχω Mobil 1 5w-30 esp formula.

Να ξαναβαλω τα ιδια ή να βαλω τα Castrol edje 5w-30?

Σημειωνω οτι με τα Mobil δεν μου εχει καψει σταγονα.

Το αμαξι εχει μονο προγραμμα.

εφοσον εισαι ευχαριστημενος δεν βρισκω λογο να τα αλλαξεις!επιπλεον ειναι καλυτερα των edge.ποιος ο λογος λοιπον να φυγεις απο ενα κορυφαιο λιπαντικο και να πας σε ενα υποδεεστερο; 8P

Link to comment
Share on other sites

Συμφώνω...

Έκανα το λάθος να βάλω το Mobil στην προηγούμενη αλλαγή και τσίμπισε μπορώ να πώ...

Φιλε puck(αν απευθυνεσαι στο δικο μου ποστ) δεν ξερω αν και γιατι σου τσιμπησε το mobil 1 esp formula που εβαλες.αν δεν σε ικανοποιει αλλαξε το με καποιο αλλο που ομως δυστυχως θα ειναι υποδεεστερο οπως και να το κανουμε....

στον redhotgti δεν εχει καψει σταγονα οπως λεει αρα τον καλυπτει 100%.αυτος γιατι να το αλλαξει!

Edited by joop.
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδες τι λαδακια να ριξω στο μοτορι?

Τωρα εχω Mobil 1 5w-30 esp formula.

Να ξαναβαλω τα ιδια ή να βαλω τα Castrol edje 5w-30?

Σημειωνω οτι με τα Mobil δεν μου εχει καψει σταγονα.

Το αμαξι εχει μονο προγραμμα.

κάθε πότε αλλάζεις τα λαδάκια ?

'οσο λέει η VW ? κάθε 15000?

εγώ την τελευταία φορά έβαλα τα mobil και δεν έχει κάψει τίποτα , αλλά η αλήθεια είναι οτι ούτε με αυτά που βάζουν στις αντ/πείες (δεν ξέρω μάρκα) την 1 φορα ούτε και τις επόμενες με τα castrol είχε κάψει !

είμαι χωρίς πρόγραμμα και τα αλλάζω κάθε 7500-8000 χλμ.

οπότε αντε να βγάλεις συμπέρασμα , αλλά αφού είσαι ευχαριστημένος γιατί να μην τα ξαναβάλεις ?

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κατι γιατι κρίνουμε ενα λάδι με το αν μας έκαψε η όχι?

ΕΙναι τοσο κακο να συμπληρώνουμε λάδι στο μοτερ?

Με την λογικη αυτη αυτοκίνητα τύπου s2000 η RX8 δεν θα έπρεπε να υπάρχουν.

Γνώμη μου πως η επιλογή λαδιών δνε πρέπει να γίνεται βάση αν καίνε η όχι.

Εχει παρακολουθήσει κάποιος ενα όργανο πίεση λαδιών η θερμοκρασίας?

Εκει να παω μαλιστα δεν ανεβάζει μεγάλη πιεση λαδιου η δεν ζεστένονται στο σκίσιμο αλλα το κάψιμο τι ρόλο έχει?

Link to comment
Share on other sites

εμενα με castrol edge 5-30 ουτε σταγονα δεν καιει..ειμαι 1ο σταδιο.

Πως γίνεται να μην σας καίει βρε παιδιά σταγόνα; Πως οδηγείτε δηλαδή;

Το έχω ακούσει από πολλούς, αλλά τουρμπάτο να μην καίει σταγόνα μου φαίνεται κάπως... :D

εμένα μου καίει περίπου ένα λίτρο ανά 7,000 χλμ φοράω castrol 5-40 και έχω αγοράσει τα edge 5-30 αλλά το σκέφτομαι να τα βάλω καλοκαιριάτικα... :D

Link to comment
Share on other sites

Πως γίνεται να μην σας καίει βρε παιδιά σταγόνα; Πως οδηγείτε δηλαδή;

Το έχω ακούσει από πολλούς, αλλά τουρμπάτο να μην καίει σταγόνα μου φαίνεται κάπως... :D

εμένα μου καίει περίπου ένα λίτρο ανά 7,000 χλμ φοράω castrol 5-40 και έχω αγοράσει τα edge 5-30 αλλά το σκέφτομαι να τα βάλω καλοκαιριάτικα... :D

Μην το σκεφτεσαι Θοδωρη. Βαλε 5w-30 και ας καινει και λιγο περισσοτερο, δεν ειναι κακο.

Τα μοτερ αυτα εναι ευαισθητα με το valvetrain και δεν συμπαθουν πιο παχυρρευστο λαδι.

Link to comment
Share on other sites

5-30 Shell Helix Ultra VX, σε μπουκάλι είτε της Shell, είτε της VW 504-00

Παρεπιπτόντως, αυτά χρησιμοποιώ σε 3 GTI που περάσανε από τα χέρια μου, και καίω 400 γραμμάρια σε κάθε 7500 χιλιόμετρα που αλλάζω.

Και το μεγαλύτερο λάθος μου, ήταν όταν πήγα στον Τσακουλέρη, που με άκουσε ο Ηλίας και δε χρησιμοποίησα τα δικά του, αλλά πήγε και μου πήρε τα Castrol που του ζήτησα... Στο δικό μου κινητήρα, κοψιματάκια, όχι στρωτή λειτουργία, και κάψιμο σχεδόν 500 γραμμαρίων σε 1200 χιλιόμετρα. Και όχι σε ζεστό καιρό... Αποτέλεσμα; 70 ευρώ τα μεν Castrol, κι άλλα 80 ευρώ για τα Shell που πήγα και πήρα για να τα αλλάξω σε 1500 χιλιόμετρα μέσα!!!! Το ότι ένα λάδι είναι καλό σε αποδόσεις σε ένα μοτέρ, δε σημαίνει πως είναι σε όλα! Πάντως στην επόμενη αλαγή σκέφτομαι να τα δοκιμάσω κι αυτά που έχει ο Ηλίας, να δω τι κάνουν κι αυτά!

Ετσι κι όταν είχα το Civic μου... Εβαζα τα Motul 0-300 5-40, και σε μένα πήγαιναν γ...μιόντας, ενώ σε ένα φίλο μου με το ίδιο αμάξι, τον έκοβαν πολύ και του έκαιγε πολύ...

Edited by White V GTI
Link to comment
Share on other sites

5-30 Shell Helix Ultra VX, σε μπουκάλι είτε της Shell, είτε της VW 504-00

Παρεπιπτόντως, αυτά χρησιμοποιώ σε 3 GTI που περάσανε από τα χέρια μου, και καίω 400 γραμμάρια σε κάθε 7500 χιλιόμετρα που αλλάζω.

Και το μεγαλύτερο λάθος μου, ήταν όταν πήγα στον Τσακουλέρη, που με άκουσε ο Ηλίας και δε χρησιμοποίησα τα δικά του, αλλά πήγε και μου πήρε τα Castrol που του ζήτησα... Στο δικό μου κινητήρα, κοψιματάκια, όχι στρωτή λειτουργία, και κάψιμο σχεδόν 500 γραμμαρίων σε 1200 χιλιόμετρα. Και όχι σε ζεστό καιρό... Αποτέλεσμα; 70 ευρώ τα μεν Castrol, κι άλλα 80 ευρώ για τα Shell που πήγα και πήρα για να τα αλλάξω σε 1500 χιλιόμετρα μέσα!!!! Το ότι ένα λάδι είναι καλό σε αποδόσεις σε ένα μοτέρ, δε σημαίνει πως είναι σε όλα! Πάντως στην επόμενη αλαγή σκέφτομαι να τα δοκιμάσω κι αυτά που έχει ο Ηλίας, να δω τι κάνουν κι αυτά!

Ετσι κι όταν είχα το Civic μου... Εβαζα τα Motul 0-300 5-40, και σε μένα πήγαιναν γ...μιόντας, ενώ σε ένα φίλο μου με το ίδιο αμάξι, τον έκοβαν πολύ και του έκαιγε πολύ...

και που να ερθουν και οι καυσωνες...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.