Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

αν εχει το 140 με το 170 ιδια περιφερειακα κατα πασα πιθανοτητα ναι...

μηχανικα το ιδιο ειναι ισως υπαρχει μια αλλγη στο βολαν...... βεβαια το χερι στην φωτια δεν το βαζω

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ζητας να γινει το 140αρι σε 170αρι με φλασαρισμα αλλα χωρις προγραμμα απο κατασκευαστες!

Δηλαδη απο ποιον να γινει το φλασαρισμα αν οχι απο καποιον που κανει προγραμματα?

Εννοεις απο την μαμα VW? Αν ναι τοτε οχι.

Αν εννοεις κατι αλλο και δεν το καταλαβαινω σωστα εξηγησε το.

Παντως φλασαρισμα εγκεφαλου (δλ επαναπρογραμματισμος) γινεται μονο απο αυτους που εχουν προγραμματα βελτιωσης.

Ο εγκεφαλος στο 140αρι δεν γινεται 170αρι, απλα περνωντας τα δεδομενα του 170αριου (πχ απο αντιπροσωπεια, αν ειναι αυτο που ρωτας) γιατι απλα δεν ισχυει.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου ζητας να γινει το 140αρι σε 170αρι με φλασαρισμα αλλα χωρις προγραμμα απο κατασκευαστες!

Δηλαδη απο ποιον να γινει το φλασαρισμα αν οχι απο καποιον που κανει προγραμματα?

Εννοεις απο την μαμα VW? Αν ναι τοτε οχι.

Αν εννοεις κατι αλλο και δεν το καταλαβαινω σωστα εξηγησε το.

Παντως φλασαρισμα εγκεφαλου (δλ επαναπρογραμματισμος) γινεται μονο απο αυτους που εχουν προγραμματα βελτιωσης.

Ο εγκεφαλος στο 140αρι δεν γινεται 170αρι, απλα περνωντας τα δεδομενα του 170αριου (πχ απο αντιπροσωπεια, αν ειναι αυτο που ρωτας) γιατι απλα δεν ισχυει.

καλημερα φιλε KIRRA φλασαρισμα μεσω τηε μαμας VW αυτο εννοω!!!!

βασικα η αλχημεια αυτη γινεται μεσω VAS βαζοντας στην αρχη ενα 170 και στη συνεχεια κανεις διακοπη την αναβαθμιση και μετα την συνεχιζεις με το 140....... ετσι νομιζω τουλαχιστον

Link to comment
Share on other sites

καλημερα φιλε KIRRA φλασαρισμα μεσω τηε μαμας VW αυτο εννοω!!!!

βασικα η αλχημεια αυτη γινεται μεσω VAS βαζοντας στην αρχη ενα 170 και στη συνεχεια κανεις διακοπη την αναβαθμιση και μετα την συνεχιζεις με το 140....... ετσι νομιζω τουλαχιστον

====

Καλημέρα.

Το έχω δοκιμάσει με γνήσιο VAS5052a (με online κλπ) αλλά διστυχώς δεν γίνεται.

Δηλάδη:

Έχεις ένα ΤΣΙ 140άρι με έκδοση 032Χ 1234. Και βρίσκεις στο CD ένα αρχείο αναβάθμιση για 170άρι (πχ 032Υ 4321).

Όσο το VAS ακόμα "βλέπει" ότι είναι 032Χ δεν θα αφήσει να γράψεις το 032Υ.

Λέω λοιπόν: "έτσι είσαι, κατσε να σου εξηγήσω το όνειρο". Βρίσκω στο CD μια αναβάθμιση για το ΙΔΙΟ εγκέφαλο (πχ 032Χ αλλά 1235) και ξεκινώ να την περνάω. Μόλις γράψει 2-3% κλείνω το bluetooth, τραβάω την φύσα και σκάει. Οπότε άδειος ο εγκέφαλος, με σφάλμα μη επιτυχιμένου προγραμματισμού στην eeprom. Λογικά τώρα έπρεπε να μπορώ να του περάσω ότι αρχείο θέλω. Εμ δε. Πάλι ξέρει ποιά ήταν η προηγούμενη αναβάθμιση και δεν αφήνει να περάσει άλλο :rolleyes:

Πιστεύω και να καταφέρουμε να το ζαλήσουμε κάπως το VAS5052a - την ώρα που συνδέεται online θα βρίσκει μόνο του (μέσω VIN;) ποιό αρχείο πρέπει να του περάσει...

Αυτό που μπορεί να γίνει, αλλά όχι με το εργαλείο VAS πλέον, είναι να πάρει κανείς δυο "συμβατές" εκδόσεις, μια από 140άρι και μια από 170άρι και να περάσει τις αλλαγές από ένα στο άλλο. Παλαιώτερα το έχω ψάξει το θέμα και ήταν ελάχιστες οι αλλαγές, ο πιο σημαντικός ήταν ο περιοριστές ροπής, που ουσιαστικά έλεγε στο ένα "είσαι 140άρι" και στο άλλο "είσαι 170άρι". Όπως ακριβώς γίνεται και με τα Audi A4 1.8TFSI με τους 120 και 160 ύππους.

Edited by turborabbit
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου πρέπει να το κάνει κατά κόρον αυτό με τους περιοριστές ροπής το group VAG, έτσι?

Και είναι τόσο εύκολο και ασφαλές να τους καταργήσεις ή να τους μετατοπίσεις όσο περιέγραφες σε άλλο forum?

Αν ναι για μένα αυτή θα ήταν η πιο ενδιαφέρουσα εκδοχή επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου του αυτοκινήτου μου.

Link to comment
Share on other sites

====

Καλημέρα.

Το έχω δοκιμάσει με γνήσιο VAS5052a (με online κλπ) αλλά διστυχώς δεν γίνεται.

Δηλάδη:

Έχεις ένα ΤΣΙ 140άρι με έκδοση 032Χ 1234. Και βρίσκεις στο CD ένα αρχείο αναβάθμιση για 170άρι (πχ 032Υ 4321).

Όσο το VAS ακόμα "βλέπει" ότι είναι 032Χ δεν θα αφήσει να γράψεις το 032Υ.

Λέω λοιπόν: "έτσι είσαι, κατσε να σου εξηγήσω το όνειρο". Βρίσκω στο CD μια αναβάθμιση για το ΙΔΙΟ εγκέφαλο (πχ 032Χ αλλά 1235) και ξεκινώ να την περνάω. Μόλις γράψει 2-3% κλείνω το bluetooth, τραβάω την φύσα και σκάει. Οπότε άδειος ο εγκέφαλος, με σφάλμα μη επιτυχιμένου προγραμματισμού στην eeprom. Λογικά τώρα έπρεπε να μπορώ να του περάσω ότι αρχείο θέλω. Εμ δε. Πάλι ξέρει ποιά ήταν η προηγούμενη αναβάθμιση και δεν αφήνει να περάσει άλλο :rolleyes:

Πιστεύω και να καταφέρουμε να το ζαλήσουμε κάπως το VAS5052a - την ώρα που συνδέεται online θα βρίσκει μόνο του (μέσω VIN;) ποιό αρχείο πρέπει να του περάσει...

Αυτό που μπορεί να γίνει, αλλά όχι με το εργαλείο VAS πλέον, είναι να πάρει κανείς δυο "συμβατές" εκδόσεις, μια από 140άρι και μια από 170άρι και να περάσει τις αλλαγές από ένα στο άλλο. Παλαιώτερα το έχω ψάξει το θέμα και ήταν ελάχιστες οι αλλαγές, ο πιο σημαντικός ήταν ο περιοριστές ροπής, που ουσιαστικά έλεγε στο ένα "είσαι 140άρι" και στο άλλο "είσαι 170άρι". Όπως ακριβώς γίνεται και με τα Audi A4 1.8TFSI με τους 120 και 160 ύππους.

καλημερα φιλε μου,

πολυ σωστο αυτο που λες αλλα..... πρεπει να ξεκινησεις με εγκεφαλο 170hp και μετα να πας το μπριζωσεις σε αυτοκινητο 140hp ..... αυτα που σου γραφω φιλε μου ειναι με τις παρα πολυ λιγες γνωσεις που εχω...... αλλα πιστευω οτι θα υπαρχει καποια λυση.....

τα παραπανω που εχω γραψει ειναι ενα κολπο που μου το εχουν αναφερει.... απλα

Edited by mkaragiannis
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τα λεγόμενά σου πρέπει να το κάνει κατά κόρον αυτό με τους περιοριστές ροπής το group VAG, έτσι?

Και είναι τόσο εύκολο και ασφαλές να τους καταργήσεις ή να τους μετατοπίσεις όσο περιέγραφες σε άλλο forum?

Αν ναι για μένα αυτή θα ήταν η πιο ενδιαφέρουσα εκδοχή επαναπρογραμματισμού του εγκεφάλου του αυτοκινήτου μου.

====

Δεν ξέρω για ποιο φόρουμ αναφέρεσαι οπότε θα απαντήσω και εδώ.

Στο εργοστάσιο, σε ένα από τα τελικά στάδια, πριν βγει στην παραγωγή, κάθε νέος κινητήρας περνάει από κάποιες διαδικασίες ρύθμισης. Αυτό γίνεται στο δυναμόμετρο πάγκου και είναι μια αρκετά αυτοματοποιημένη διαδικασία. Αρχικά «γεμίζουν» τον εγκέφαλο με θεωρητικά δεδομένα (υπολογισμένα βάσει μαθηματικού μοντέλου) και έπειτα ένα ρομπότ «τρέχει» την μηχανή σε διαφορετικές συνθήκες (στροφές, φορτία, πιέσεις, θερμοκρασίες, καύσιμα κλπ.) και αλλάζει σιγά-σιγά ένα-ένα από τα θεωρητικά δεδομένα στα αντίστοιχα «κουτάκια» των χαρτών με αυτά που βρήκε πρακτικά. Έτσι χτίζεται η βασική χαρτογράφηση. Τα όρια λειτουργίας, μέσα στα οποία γίνεται η διαδικασία αυτή τα ορίζουνε οι μηχανικοί του εργοστασίου-κατασκευαστή και προφανώς το κάνουν γνωρίζοντας τις αντίστοιχες αντοχές υλικών της μηχανής. Έτσι, πχ οι νέοι κινητήρες VAG 1.8TFSi έχουν χαρτογραφηθεί στα εργαστήρια VAG μέχρι περίπου 205 άλογα. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τις μέγιστες τιμές φορτίου (πλήρωση κυλίνδρου) σε όλους σχεδόν τους χάρτες. Όταν ήρθε η στιγμή της παραγωγής, για κάποιους λόγους, συνήθως marketing (αλλά πιθανών και για λόγους μείωσης ποσοστού αστοχίας υλικών), χρησιμοποίησαν κάποιους μονοδιάστατους πίνακες που ήταν περιοριστές ροπής ή πλήρωσης (ανάλογα με την έκδοση εγκεφάλου).

Παρακάτω ένα παράδειγμα…

1.8tsi_limiter.GIF

Φαίνεται ότι στις 6500 ο περιοριστής είναι στα 106%

Ενώ παρακάτω βλέπουμε ότι ο βασικός χάρτης πλήρωσης (φορτίου) έχει καλιμπραριστεί μέχρι 198% στις στροφές αυτές (για να προλάβω τις ερωτήσεις, τα 198% στις 6500 είναι πολύ παραπάνω από τα 205 άλογα, υπάρχουν και άλλοι χάρτες [όπως πχ προστασία τουρμπίνας από υπερστροφάρισμα] που δεν αφήνουν να πάει αυτά τα 198%)...

1.8tsi_filling.GIF

Ειδικά αν βάλει κανείς δίπλα-δίπλα τους χάρτες των Audi 1.8TFSi 120 & 160 ίππων – θα δει ότι το μόνο που αλλάζει είναι αυτοί οι περιοριστές.

Ουσιαστικά επιλέξανε έναν γρήγορο τρόπο για να βγάζουν διαφορετικές «εκδόσεις» μοτέρ…

Link to comment
Share on other sites

καλημερα φιλε μου,

πολυ σωστο αυτο που λες αλλα..... πρεπει να ξεκινησεις με εγκεφαλο 170hp και μετα να πας το μπριζωσεις σε αυτοκινητο 140hp ..... αυτα που σου γραφω φιλε μου ειναι με τις παρα πολυ λιγες γνωσεις που εχω...... αλλα πιστευω οτι θα υπαρχει καποια λυση.....

τα παραπανω που εχω γραψει ειναι ενα κολπο που μου το εχουν αναφερει.... απλα

====

Σίγουρα υπάρχει λύση. Αξίζει όμως τόση ταλαιπωρία;

Link to comment
Share on other sites

====

Δεν ξέρω για ποιο φόρουμ αναφέρεσαι οπότε θα απαντήσω και εδώ.

Στο εργοστάσιο, σε ένα από τα τελικά στάδια, πριν βγει στην παραγωγή, κάθε νέος κινητήρας περνάει από κάποιες διαδικασίες ρύθμισης. Αυτό γίνεται στο δυναμόμετρο πάγκου και είναι μια αρκετά αυτοματοποιημένη διαδικασία. Αρχικά «γεμίζουν» τον εγκέφαλο με θεωρητικά δεδομένα (υπολογισμένα βάσει μαθηματικού μοντέλου) και έπειτα ένα ρομπότ «τρέχει» την μηχανή σε διαφορετικές συνθήκες (στροφές, φορτία, πιέσεις, θερμοκρασίες, καύσιμα κλπ.) και αλλάζει σιγά-σιγά ένα-ένα από τα θεωρητικά δεδομένα στα αντίστοιχα «κουτάκια» των χαρτών με αυτά που βρήκε πρακτικά. Έτσι χτίζεται η βασική χαρτογράφηση. Τα όρια λειτουργίας, μέσα στα οποία γίνεται η διαδικασία αυτή τα ορίζουνε οι μηχανικοί του εργοστασίου-κατασκευαστή και προφανώς το κάνουν γνωρίζοντας τις αντίστοιχες αντοχές υλικών της μηχανής. Έτσι, πχ οι νέοι κινητήρες VAG 1.8TFSi έχουν χαρτογραφηθεί στα εργαστήρια VAG μέχρι περίπου 205 άλογα. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τις μέγιστες τιμές φορτίου (πλήρωση κυλίνδρου) σε όλους σχεδόν τους χάρτες. Όταν ήρθε η στιγμή της παραγωγής, για κάποιους λόγους, συνήθως marketing (αλλά πιθανών και για λόγους μείωσης ποσοστού αστοχίας υλικών), χρησιμοποίησαν κάποιους μονοδιάστατους πίνακες που ήταν περιοριστές ροπής ή πλήρωσης (ανάλογα με την έκδοση εγκεφάλου).

Παρακάτω ένα παράδειγμα…

1.8tsi_limiter.GIF

πολυ καλη αναλυση αρα φιλε μου turbo-rabbit μπορει να γινει η αλλαγη απο 140 bhp σε 170 bhp απλα πρεπει με καποιο τροπο να περασεις το προγραμμα της μαμας VW..... Επισης κατι που ηθελα να σου πω ειναι οτι 3 συγκεκριμενα πινακια του εγκεφαλου tsi 140 βρισκονται σε αλλη θεση απο τον εγκεφαλο tsi170....

Φαίνεται ότι στις 6500 ο περιοριστής είναι στα 106%

Ενώ παρακάτω βλέπουμε ότι ο βασικός χάρτης πλήρωσης (φορτίου) έχει καλιμπραριστεί μέχρι 198% στις στροφές αυτές (για να προλάβω τις ερωτήσεις, τα 198% στις 6500 είναι πολύ παραπάνω από τα 205 άλογα, υπάρχουν και άλλοι χάρτες [όπως πχ προστασία τουρμπίνας από υπερστροφάρισμα] που δεν αφήνουν να πάει αυτά τα 198%)...

1.8tsi_filling.GIF

Ειδικά αν βάλει κανείς δίπλα-δίπλα τους χάρτες των Audi 1.8TFSi 120 & 160 ίππων – θα δει ότι το μόνο που αλλάζει είναι αυτοί οι περιοριστές.

Ουσιαστικά επιλέξανε έναν γρήγορο τρόπο για να βγάζουν διαφορετικές «εκδόσεις» μοτέρ…

πολυ καλη αναλυση αρα φιλε μου turbo-rabbit μπορει να γινει η αλλαγη απο 140 bhp σε 170 bhp απλα πρεπει με καποιο τροπο να περασεις το προγραμμα της μαμας VW..... Επισης κατι που ηθελα να σου πω ειναι οτι 3 συγκεκριμενα πινακια του εγκεφαλου tsi 140 βρισκονται σε αλλη θεση απο τον εγκεφαλο tsi170....

Edited by mkaragiannis
Link to comment
Share on other sites

μπορει να γινει η αλλαγη απο 140 bhp σε 170 bhp απλα πρεπει με καποιο τροπο να περασεις το προγραμμα της μαμας VW.....

====

Δεν γνωρίζω άλλον τρόπο να περάσεις full flash + eeprom από έναν εγκέφαλο μιας έκδοσης σε άλλον εγκέφαλο άλλης έκδοσης εκτός από το boot mode που απαιτεί άνοιγμα εγκεφάλου.

Αυτό που λές με την αφαίρεση του ενός εγκεφάλου και τοποθέτηση άλλου (μάλλον αφού γίνουν όλοι οι online έλεγχοι και ακριβώς πριν το σημείο που δίνεις το τελικό ΟΚ στο VAS για να γράψει) είναι μια ιδέα πάντως...

Επισης κατι που ηθελα να σου πω ειναι οτι 3 συγκεκριμενα πινακια του εγκεφαλου tsi 140 βρισκονται σε αλλη θεση απο τον εγκεφαλο tsi170....

====

Δεν κατάλαβα για ποιά 3 πινάκια μιλάς.

Και εννοείται από έκδοση σε έκδοση αλλάζει η θέση.

Υπάρχουν όμως κάποιες εκδόσεις που οι χάρτες "πεύτουν" ακριβώς στις ίδιες θέσεις και στις δύο εκδώσεις.

Link to comment
Share on other sites

====

Δεν γνωρίζω άλλον τρόπο να περάσεις full flash + eeprom από έναν εγκέφαλο μιας έκδοσης σε άλλον εγκέφαλο άλλης έκδοσης εκτός από το boot mode που απαιτεί άνοιγμα εγκεφάλου.

Αυτό που λές με την αφαίρεση του ενός εγκεφάλου και τοποθέτηση άλλου (μάλλον αφού γίνουν όλοι οι online έλεγχοι και ακριβώς πριν το σημείο που δίνεις το τελικό ΟΚ στο VAS για να γράψει) είναι μια ιδέα πάντως...

====

Δεν κατάλαβα για ποιά 3 πινάκια μιλάς.

Και εννοείται από έκδοση σε έκδοση αλλάζει η θέση.

Υπάρχουν όμως κάποιες εκδόσεις που οι χάρτες "πεύτουν" ακριβώς στις ίδιες θέσεις και στις δύο εκδώσεις.

για αλλη ια φορα φιλε turbo-rabbit σε ευχαριστω πολυ γιατις πληροφοριες που μου εδωσες.....ησουν κατατοπιστιος

Link to comment
Share on other sites

====

Δεν ξέρω για ποιο φόρουμ αναφέρεσαι οπότε θα απαντήσω και εδώ.

Στο εργοστάσιο, σε ένα από τα τελικά στάδια, πριν βγει στην παραγωγή, κάθε νέος κινητήρας περνάει από κάποιες διαδικασίες ρύθμισης. Αυτό γίνεται στο δυναμόμετρο πάγκου και είναι μια αρκετά αυτοματοποιημένη διαδικασία. Αρχικά «γεμίζουν» τον εγκέφαλο με θεωρητικά δεδομένα (υπολογισμένα βάσει μαθηματικού μοντέλου) και έπειτα ένα ρομπότ «τρέχει» την μηχανή σε διαφορετικές συνθήκες (στροφές, φορτία, πιέσεις, θερμοκρασίες, καύσιμα κλπ.) και αλλάζει σιγά-σιγά ένα-ένα από τα θεωρητικά δεδομένα στα αντίστοιχα «κουτάκια» των χαρτών με αυτά που βρήκε πρακτικά. Έτσι χτίζεται η βασική χαρτογράφηση. Τα όρια λειτουργίας, μέσα στα οποία γίνεται η διαδικασία αυτή τα ορίζουνε οι μηχανικοί του εργοστασίου-κατασκευαστή και προφανώς το κάνουν γνωρίζοντας τις αντίστοιχες αντοχές υλικών της μηχανής. Έτσι, πχ οι νέοι κινητήρες VAG 1.8TFSi έχουν χαρτογραφηθεί στα εργαστήρια VAG μέχρι περίπου 205 άλογα. Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τις μέγιστες τιμές φορτίου (πλήρωση κυλίνδρου) σε όλους σχεδόν τους χάρτες. Όταν ήρθε η στιγμή της παραγωγής, για κάποιους λόγους, συνήθως marketing (αλλά πιθανών και για λόγους μείωσης ποσοστού αστοχίας υλικών), χρησιμοποίησαν κάποιους μονοδιάστατους πίνακες που ήταν περιοριστές ροπής ή πλήρωσης (ανάλογα με την έκδοση εγκεφάλου).

Το θέμα είναι αν είναι ασφαλής η λειτουργία του μοτέρ περαν των ορίων στα οποία έχει προοριστεί να δουλεύει ή μήπως πανω από αυτά τα όρια έχουν αφήσει τα θεωρητικά δεδομένα που αναφέρεις και δεν μπήκαν στον κόπο να κάνουν τις δοκιμές και να τα αντικαταστήσουν.

Έτσι θα μπορούσε ο κινητήρας να δουλεύει πχ στεγνός ή κάτι άλλο?

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι αν είναι ασφαλής η λειτουργία του μοτέρ περαν των ορίων στα οποία έχει προοριστεί να δουλεύει ή μήπως πανω από αυτά τα όρια έχουν αφήσει τα θεωρητικά δεδομένα που αναφέρεις και δεν μπήκαν στον κόπο να κάνουν τις δοκιμές και να τα αντικαταστήσουν.

Έτσι θα μπορούσε ο κινητήρας να δουλεύει πχ στεγνός ή κάτι άλλο?

συγνωμη stef80 αλλα εδω υπαρχουν προγραμματα που εκτινασουν την ιπποδυναμη στα 200 αλογα !!!!!

εδω βασικα μιλαμε για μια "αρση του περιοριστη ροπης"

οποτε εχω την εντυπωση οτι ειναι πολυ πιο απλα τα πραγματα για να βαλουμε και αλλους παραμετρους οπως να δουλευει ο κινητηρας στεγνο κ.ο.κ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά στα προγράμματα που λες υπάρχει και η κατάλληλη μέριμνα για αλλαγή του αβάνς, εμπλουτισμό του μίγματος κτλ. και αυτή ακριβώς είναι η ερώτησή μου:

Έχει γίνει το απαραίτητο fine tuning από το εργοστάσιο για τις "πάνω" περιοχές ή έχουν αφεθεί με τους αρχικούς θεωρητικούς υπολογισμούς με το σκεπτικό ότι δεν θα λειτουργεί εκεί το μοτέρ?

Link to comment
Share on other sites

καλημερα και καλη εβδομαδα,

αντε ξανά μανά επανλαμβανω την ερωτησουλα μου μπας και υπαρχει κανα γνωστης

και αυτο που λες και εσυ προγραμμα ειναι απλα με πιο ηπιες ρυθμισεις, τα ιδια θα πληρωσεις αν δν πας σε καποιον μεγαλο βελτιωτικο οικο... η διαφορα gt και tsi ειναι η χαρτογραφιση και καποια ηλεκτρικα(extra στο tsi), αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος!!! παντως αν το κανεις αυτο το μονο σιγουρο ειναι οτι δν θα χεις προβλημα με το afr!!! χαχα

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι αν είναι ασφαλής η λειτουργία του μοτέρ περαν των ορίων στα οποία έχει προοριστεί να δουλεύει ή μήπως πανω από αυτά τα όρια έχουν αφήσει τα θεωρητικά δεδομένα που αναφέρεις και δεν μπήκαν στον κόπο να κάνουν τις δοκιμές και να τα αντικαταστήσουν.

====

Σίγουρα σε κάποιες περιοχές έμειναν τα θεωρητικά δεδομένα. ¶λλοστε το μεγαλύτερο ποσοστό αυτά τα θεωρητικά είναι υπευθυνα για μικροπροβλήματα (κοψιματάκια κλπ) αλλά ακόμα και για safe modes.

Όμως, με μια 3διάστατη προβολή βλέπεις αρκετά ξεκάθαρα που έχουν μείνει τα θεωρητικά. Καθώς τα "ρομποτικά" είναι κάπως "κατσαρά" ενώ τα θεωρητικά είναι πάντα "όμορφα και γραμμικά".

Πάρε ένα παράδειγμα :

math-vs-robot.GIF

Είναι χάρτης καλιμπραρίσματος "μη γραμμικότητας" της wastegate.

Μέχρι τις 1500 στροφές (κόκκινο) έχει μείνει με τα μαθηματικά υπολογισμένα δεδομένα.

Μετά τις 1500 (μπλέ) το "έτρεξε" ρομπότ πάνω στον πάγκο.

Επειδή υποτίθεται ότι πριν τις 1500 έτσι κι αλλιώς δεν κάνει κάτι η τουρμπίνα - δεν το τρέξανε.

Πιστεύω ότι η διαφορά θεωρητικού - πρακτικού είναι άμεσα φανερή ακόμα και σε εσένα. Φάντασου τα το κοιτάει τώρα και κάποιος που καθε μέρα κοιτάει "εκατονδάδες" τέτοια "σεντόνια" :o

Έτσι θα μπορούσε ο κινητήρας να δουλεύει πχ στεγνός ή κάτι άλλο?

====

Κοίτα. Αυτό με τα 1.8tfsi που γίνεται 205.

1) Κρατάει εργοστασιακούς περιοριστές υπερστροφαρίσματος του άξονα της τουρμπίνας, οπότε θα σηκώσει ασφαλές πιέσεις για την ζωή της τουρμπίνας.

2) Κρατάει εργοστασιακούς αλγορίθμους εμπλουτισμού (AFR 11.8 στις 6500 με νορμάλ συνθήκες και 10.7 σε συνθήκες "προστασίας υλικού")

3) Κρατάει εργοστασιακό αβάνς, το οποίο είναι αρκετά φυλαγμένο και φτιαγμένο για βενζίνες 92 οκτανίων...

Όχι, εγώ επιμένω ότι η μείωση έγινε καθαρά για εμπορικούς λόγους. Και μακάρι να βγώ ψευτης αν σύντομα δεν βγάλουν και καμιά εργοστασιακή σπέσιαλ εντίσιον 1.8tfsi με 190 ίππους....

Edited by turborabbit
Link to comment
Share on other sites

Αν οι θεωρητικοί υπολογισμοί μένουν μόνο για τις χαμηλές στροφές έχει καλώς.

Τις ψηλές στροφές και κυρίως τις μεγαλύτερες πιέσεις από αυτές με τις οποίες πωλείται το αυτοκίνητο φοβάμαι...

Link to comment
Share on other sites

Αν οι θεωρητικοί υπολογισμοί μένουν μόνο για τις χαμηλές στροφές έχει καλώς.

Τις ψηλές στροφές και κυρίως τις μεγαλύτερες πιέσεις από αυτές με τις οποίες πωλείται το αυτοκίνητο φοβάμαι...

====

Λογικό είναι να φοβάσαι.

Γι'αυτό βγάζουν εργοστασιακά και πιό δυνατά μοντέλλα με πιο δυνατούς κινητήρες.

Οπότε ή αρχικά παίρνεις κάτι "στα άλογα σου" ή πουλάς την "λάθος επιλογή" και πάλι παίρνεις κάτι "στα άλογα σου"...

Είσε πελάτης-χαρά της αυτοκινητοβιομηχανίας και ο χειρότερος εφιάλτης των βελτιωτών :o

Link to comment
Share on other sites

Κάτι τελευταίο:

Θεωρείς μία επέμβαση σαν αυτή για την οποία μιλάμε πιο ασφαλή από οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

Κάτι τελευταίο:

Θεωρείς μία επέμβαση σαν αυτή για την οποία μιλάμε πιο ασφαλή από οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα?

====

Από οποιοδήποτε - όχι.

Αν δεν κυνηγάς τα άλογα, αν δεν σε ενδιαφέρουν οι ρύποι που από euro5 θα γίνουν euro2 και αν δεν σε ενδιαφέρει κατανάλωση με τέρμα γκάζι, πιστεύω πως γίνεται να φτιαχτεί κάτι τελείως custom που να παίζει και με βενζίνες κάτω των 92 οκτανίων.

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον μιλάς για κάτι υπερβολικά πλούσιο...

Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις αλλα να σε ρωτήσω και κάτι άλλο(αυτο θα είναι το τελευταίο tongue.gif )

Μια τέτοια επέμβαση είναι το ίδιο εύκολο να ανιχνευθεί σε κάποιον έλεγχο από την αντιπροσωπεία συγκριτικά με ένα τυπικό επαναπρογραμματισμό?

Link to comment
Share on other sites

Μια τέτοια επέμβαση είναι το ίδιο εύκολο να ανιχνευθεί σε κάποιον έλεγχο από την αντιπροσωπεία συγκριτικά με ένα τυπικό επαναπρογραμματισμό?

====

Δεν βλέπω διαφορά...

Ότι δεν θα σκάβει σα τρελλο λόγω λιγότερης δύναμης;

Αλλά σίγουρα οι άνθρωποι που θα το πάνε βόλτα (που τα πηγαίνουν κάθε μέρα) θα καταλάβουν ότι δεν είναι "μαμά"...

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση...

Μπήκα σε sites με βελτιώσεις και είδα ότι ο ίδιος κινητήρας (τσι twincharger)

έχει διαφορετικές βελτιώσεις από την ίδια εταιρία. ¶λλο ο 140 άλλο ο 170 άλλο ο 160 και σε κάποιες περιπτώσεις 160 golf vi και 160 scirocco διαφορετικό αποτέλεσμα?!? Πάντα για 1ο στάδιο.

Γιατί αυτό?

Link to comment
Share on other sites

καλημερα φιλε KIRRA φλασαρισμα μεσω τηε μαμας VW αυτο εννοω!!!!

βασικα η αλχημεια αυτη γινεται μεσω VAS βαζοντας στην αρχη ενα 170 και στη συνεχεια κανεις διακοπη την αναβαθμιση και μετα την συνεχιζεις με το 140....... ετσι νομιζω τουλαχιστον

Με το VAS δυστυχως δε γινεται.

Απλα και μονο για την ιστορια, με τα μηχανηματα που χρησιμοποιουμε στη revo γινεται, αλλα στην 1η επισκεψη σε εξουσιοδοτημενο σερβις της VW, το VAS θα αναβοσβηνει σα Χριστουγεννιατικο δεντρο!

Κι αυτο γιατι το μηχανημα θα διαβαζει τον εγκεφαλο, αλλα δε θα βρισκει συμβατοτητα με το πλαισιο του αυτοκινητου.

Κατα τα αλλα το αυτοκινητο θα λειτουργει κανονικα και χωρις προβλημα...

Τα αναφερω αυτα γιατι οταν κατασκευαζοτανε ο κωδικας για τα TSi, ειχαμε κανει αναλογες δοκιμες.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.