Jump to content
bbp

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν τα 200άρια? [ Βελτίωση 1ου & 2ου Σταδίου]

Recommended Posts

Μετρησεις στο ΜΑΗΑ στα Σπάτα.

Ολες απο στοκ scirocco tsi manual - 160Hp

sciroccodyno2.jpg

P1317216.jpg

Ειναι τοσο στοκ ,που δεν εχουν αλλαξει ουτε φιλτρο αέρα......

Edited by rallakias
Link to comment
Share on other sites

Τόσο παίζει το tsi 160, στα 172 περίπου. Μην εμπιστεύεστε δυναμομετρήσεις από περιοδικά, πνέει μεγάλος άνεμος αισιοδοξίας στα δυναμόμετρα τους, εδώ το AutoτσικνοΠέμπτη είχε βγάλει Scirocco stock tsi 160 176 ή 178 άλογα αν θυμάμαι καλά.

Το θέμα είναι πάντως ότι ο Γερμανός προσφέρει σχεδόν πάντα μεγαλύτερη πραγματική ιπποδύναμη από την ονομαστική, σε αντίθεση π.χ. με τους Ιταλούς που δίνουν συνήθως αρκετά "αισιόδοξες" ιπποδυνάμεις σε stock μορφή που συνήθως στο δυναμόμετρο είναι πιο λίγα, το ίδιο συμβεί και με Ρενό και κάποιους άλλους κατά καιρούς.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε ACE2007 μην κοιτάς τα νούμερα στο ''engine power''.Αυτο σε 2 διαδοχικες μετρησεις μπορεί να ειναι διαφορετικό .

To νουμερο που μας ενδιαφερει ειναι το ''corrected power'' (το οποίο ειναι σταθμισμένο σε σταθερές συνθήκες και σχεδόν παντα σταθερό) το οποιο και στις 2 περιπτώσεις ειναι πάνω απο 180 αλογα.

Και τα 2 αυτοκινητα πάνε πολύ καλά και με ''κοντράκια'' οδηγό το ενα κάνει πλάκες σε αρκετά βελτιωμένα ,όπως και το δικό μου.....

Το τρελλό ειναι οτι δεν εχουν αλλάξει ούτε φίλτρο αέρα!!!

Πάντως τα περισσότερα βγάζουν 173-178 αλογα στο ΜΑΗΑ.

Edited by rallakias
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, επειδή μάλλον θα αγοράσω ένα 140άρι σύντομα... ανέφερα σε φίλο ότι μπορεί να βάλω κάποια στιγμή πρόγραμμα και μού είπε ότι το remapping σημαίνει ότι θα πάρει ροπή από χαμηλά και θα τη δώσει ψηλά... Ισχύει αυτό; Δεν κάνω καθόλου ακραία οδήγηση, ο μόνος λόγος που μπορεί να ήθελα περισσότερη δύναμη είναι για ασφαλέστερες προσπεράσεις (όχι ότι δε θα με καλύψει ο 140άρης γι'αυτό, αλλά όσο πιο γρήγορα γίνονται τόσο το καλύτερο). Με τα προγράμματα χάνει σε κάποιο φάσμα στροφών ο κινητήρας; Υπάρχει γενικά κάποια "παγίδα", κάποιο μειονέκτημα;

Link to comment
Share on other sites

Οχι, βελτιωνεται συνολικά η καμπύλη απόδοσης του μοτέρ.

Πόσα χλμ θα έχει το 140άρι? Γιατί δε συνίσταται πρόγραμμα στα μοτερ με πολλά χλμ.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, επειδή μάλλον θα αγοράσω ένα 140άρι σύντομα... ανέφερα σε φίλο ότι μπορεί να βάλω κάποια στιγμή πρόγραμμα και μού είπε ότι το remapping σημαίνει ότι θα πάρει ροπή από χαμηλά και θα τη δώσει ψηλά... Ισχύει αυτό; Δεν κάνω καθόλου ακραία οδήγηση, ο μόνος λόγος που μπορεί να ήθελα περισσότερη δύναμη είναι για ασφαλέστερες προσπεράσεις (όχι ότι δε θα με καλύψει ο 140άρης γι'αυτό, αλλά όσο πιο γρήγορα γίνονται τόσο το καλύτερο). Με τα προγράμματα χάνει σε κάποιο φάσμα στροφών ο κινητήρας; Υπάρχει γενικά κάποια "παγίδα", κάποιο μειονέκτημα;

Kanena μειωνεκτημα φιλε οσο αναφορα τους κινητηρες τουρμπο και κομπρεσσορ...αυτο συμβαινει λογο της υπαρξης του κομπρεσορ που ανοιγει χαμηλα κ στο οτι δουλευει μηχανικα δηλαδη δεν υπηρεαζεται απο το προγραμμα καθολου...μεχρι της 2500 γιατι απο εκει αρχιζει να επεμβαινει το τουρμπο κ εχει καλυτερο τραβηγμα.

Απο εκει και πανω μονο καλα πραγματα και αυξημενη αποδοση εχεις να περιμενεις.

Αυτο συμβαινει με τους κινητηρες μονο τουρμπο που απο οτι φαινεται εχουν μετα το προγραμμα ενα μικρο ψεγαδι οσο αφορα την αποδοση στα χαμηλα.

εγω για τον κινητηρα σου στο προτεινο ανεπιφιλακτα..Αλλα και για τα χλμ που εχεις γιατι εχει ''πατηση'' καλα κ ειναι πολυ καλα χλμ για προγραμμα.

Edited by muscaria
Link to comment
Share on other sites

Αυτο συμβαινει με τους κινητηρες μονο τουρμπο που απο οτι φαινεται εχουν μετα το προγραμμα ενα μικρο ψεγαδι οσο αφορα την αποδοση στα χαμηλα.

Τι εννοείς φίλε μου? Με ποιο πρόγραμμα? Γιατί από τη στιγμή που δεν "βάζεις χέρι" σε μηχανικό εξάρτημα, για ποιο λόγο να σου "χαλάσει" τη λειτουργία το πρόγραμμα? Δεν αλλάζεις εκκεντροφόρο ή τουρμπίνα να πεις ότι θα χάσει χαμηλά.

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς φίλε μου? Με ποιο πρόγραμμα? Γιατί από τη στιγμή που δεν "βάζεις χέρι" σε μηχανικό εξάρτημα, για ποιο λόγο να σου "χαλάσει" τη λειτουργία το πρόγραμμα? Δεν αλλάζεις εκκεντροφόρο ή τουρμπίνα να πεις ότι θα χάσει χαμηλά.

Αυτο το λεω λογο ενως φιλου με gti που εβαλε προγραμμα και μου ειπε οτι ειχε μια μικρη πτωση στα χαμηλα πραγμα που χωρις να ειμαι σιγουρος (γιατι δεν οδηγουσα συνεχεια εγω το αμαξι) μου φανηκε κ εμενα αλλα δεν ηταν κατι ιδιαιτερο γ αυτο το χαρακτηρησα ψεγαδι...προφανος κατι στο προγραμμα κ στην καμπυλη ροπης του επαιζε...

φιλε mushroom ειπα mallon υποθετικα poy na ξερω για ton τουρκο??? giati oxi ομως?

Link to comment
Share on other sites

Μετρησεις στο ΜΑΗΑ στα Σπάτα.

Ολες απο στοκ scirocco tsi manual - 160Hp

sciroccodyno2.jpg

P1317216.jpg

Ειναι τοσο στοκ ,που δεν εχουν αλλαξει ουτε φιλτρο αέρα......

Τα 1.4ΤSI CAVD αποδιδουν 170-175 πραγματικα και μετρημενα ΗΡ οντας απολυτως νορμαλ .

Στο θεμα του intercooler ή σωληνωσεων ή κιτ πιο ελευθερου εισαγωγης , δεν υπαρχει καμια σημαντικη διαφορα με το ΟΕΜ προγραμμα στην αποδοση , ουτε στο αν ειναι θερμος ή ψυχρος ο εισερχομενος αερας ( stock ή μεγαλυτερο intercooler , καλοκαιρι ή χειμωνας ... ) , oυτε αν το βαρομετρικο ειναι χαμηλο ή υψηλο ( θυμηθειτε την περιπτωση του παιδιου απο την Κοζανη που ειχε 208ΗΡ διορθωμενη ισχυ με νορμαλ GT ) αφου ο εγκεφαλος αναλαμβανει να φερει την ροπη στα επιπεδα που εχουν ορισθει , συμφωνα με το μαθηματικο μοντελο του MED17 που ειναι ακριβεστατο . Εξαιρεση αποτελει η πιο ελευθερη εξατμιση , που δεν υπαρχει μετρηση πιεσης καυσαεριων , για να εκτιμηθει η καλυτερη πληρωση που εχει το μοτερ . Μονο αυτο δεν γνωριζει το management , αφου δεν υπολογιζει οτι καποιος θα αλλαξει την εξαγωγη , και μονο το περιφερειακο αυτο μπορει να επηρρεασει την αποδιδομενη ισχυ με στοκ προγραμμα .

Για το λογο αυτο , πρεπει να γινει συνολικη εκτιμηση του αν η διορθωμενη ισχυς που βλεπουμε στο δυναμομετρο μπορει οντως να υπαρξει στις διαφορετικες ευνοϊκοτερες συνθηκες .

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εχω προγραμμα εδω και καποιους μηνες(golf v tsi 140)και θελω να κανω δυναμομετρηση επιτελους!εχετε ακουσει για δυναμομετρο maco ή macho ή κατι τετοιο?μενω καρδιτσα και αυτο ειναι τρικαλα,το ξερεις κανεις σας?ααα,50 ευρω κοστος!

Link to comment
Share on other sites

Maha δεν ειπε σιγουρα!εκτος και αν δεν ηξερε να το προφερει!υπαρχει περιπτωση να ειπε και vaco,δεν τον καταλαβα καλα γαμωτο και ειπα να ρωτησω μηπως το ξερετε γιατι προσωπικα μονο τα maha ξερω!αν καποιος ειναι απο τρικαλα σιγουρα θα ξερει!

Link to comment
Share on other sites

230 ps μονο ?????δεν πανε αλλο αυτα τα 1.4 tsi ????? κασες ειναι....

301 σελιδες για 60 ps

άντε να τις φτάσουμε 602 για να δούμε τίποτα της προκοπής

Edited by sta8or
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.