vwgt Posted March 9, 2014 Report Share Posted March 9, 2014 ..τιποτα δεν μενει κρυφο πλεον....η φαου βε εχει πληρωσει τους παντες και ολα τα περιοδικα σε δυση και ανατολη να λενε οτι το 7 ειναι το καλυτερο στην κατηγορια του και το golf το μετρο συγκρισης στην κατηγορια εδω και 40 χρονια. Το DSG και TSI εδειξαν ποσο μπροστα ειναι η φαου βε που εβαλε σε αυτοκινητα παραγωγης κιβωτια και μηχανες που πριν 12 χρονια ηταν στανταρ σε αυτοκινητα διπλασιας και τριπλασιας τιμης....Το προβλημα των κιβωτιων δεν κρυφτηκε κατω απο το χαλι οσα ηταν εντος αλλαχτηκαν δωρεαν και οσα ηταν εκτος αλλαχτηκαν με εκπτωση....Κανεις δεν ειπε οτι τα αρθρα και βιντεο ειναι ευαγγελιο....ομως μια δοση αληθειας πρεπει να εχουν ...κανεις δεν αγοραζει φυκια για μεταξωτες κορδελες.... γιατι και τα περιοδικα θα σταματησουν να εχουν αναγνωστες.....αν κατασκευαζουν ολες τις δοκιμες κατα το δοκουν....επρεπε να δεις το Top Gear πριν 15 χρονια τι εσουρνε στην Vauxhall (Οπελ)..... θα αρχίσω λέγοντας δύο πραγματάκια -είμαστε εκτός θέματος κ -είμαι φανατικός του γρουπ(audi 100, 80, a4, polo, golf 5 & 6 αυτοκινητα που πέρασαν απο την οικογενεια) δεν ξέρω αν το γρουπ πλήρωνε ή όχι ούτε και θεωρώ τα αυτοκίνητα του γρουπ ασχημα...αλλα... δεν πρέπει να πανηγυρίζουμε δίοτι κάλυψαν βλαβες εντός εγγύησης. δεν πρέπει να παραβλέπουμε ότι υπήρξαν αρκετά κρούσματα από ακριβές βλάβες σε DSG και τρίτον το είναι εκτός εγγύησης αλλα σας καλύπτουμε το ΧΧ% προσωπικά μου φαίνεται ύποπτο. και τώρα ας πω δύο προωπικές ιστορίες απο το Golf V GT που έχω. 1) όπως θα γνωρίζετε οι περισσότεροι, εκείνα τα golf υπέφεραν απο το κιβώτιο τους (2α κτλ κτλ). Βλέποντας τότε όλα αυτα τα κρούσματα είχα στείλει ενα μηνυμα στη γερμανία,λίγο πριν λήξει η εγγύηση, εκφράζοντας τόσο τον προβληματισμό μου, που ένα τόσο "στιβαρό" τμήμα του αυτοκινήτου παρουσίαζε βλάβες όσο και την ανησυχία μου για το τι θα γίνει εάν αυτή η βλάβη παρουσιάζονταν και στο δικό μου μετά το πέρας της εγγύησης. Απάντηση από γερμανία του στυλ, "δεν έχουμε παρατηρήσει κανένα ιδιαίτερο ποσοστό βλαβων στο εν λόγο εξάρτημα, και ότι τα "πειραγμένα" (tuned) αυτοκίνητα δεν καλύπτονται...καμία σχέση με την πραγματικότητα. Αποτέλεσμα: αφού σποραδικά έκανε το γνωστό γρατζούνισμα έμαθα να ζω χωρίς να ζωρίζω τις αλλαγές σε 2α και δεν έκανα ποτέ χρήση της "φιλικής χρέωσης" των 700-800ευρώ για επισκευη... 2)Μετά απο χρόνια και αφού το GT έφτασε τα 117,000κμ οι επιστήμονες της VW γνωρίζοντας πολύ καλά το θέμα των επικαθήσεων που ήταν καθαρά δικό τους λάθος, μου πρότειναν ανοιγμα κινήτηρα λέγοντας ότι εχω θέμα με τους ΟΔΗΓΟΥΣ των βαλβίδων!!! (κουβέντα για επικαθήσεις), με φιλική χρέωση 1050ευρώ. Μάλιστα στο ίδιο πόρισμα κατέληγαν και μηχανικοί απο γερμανια!!. το αυτοκίνητο αφαλώς δεν είχε προβλημα με τους οδηγούς απλά 2 απο τα 4 μπεκ ήταν βουλωμένα. (με την όλη βαβούρα εγινε και καθαρισμός με χημικα).... αυτά για να λέμε τα πράγματα όπως είναι για την αγαπημένη μας VW...Επαναλαμβάνω ότι δεν ξέρω πως είναι τα πράγματα σε άλλες μάρκες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted March 9, 2014 Report Share Posted March 9, 2014 (edited) Από τα άλλα μέρη έχεις πάρει γνώμη?(πλακιτσα μη παρεξηγηθώ ) εγώ θα σου πρότεινα γκολφ φίλε μου Από κει και πέρα όσο αντέχει η τσέπη σου Στάλθηκε από το C1905 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Edited March 9, 2014 by passatfsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xlapatsas Posted March 10, 2014 Author Report Share Posted March 10, 2014 Εγώ στο τεστ drive που έκανα διαπίστωσα ότι όντως με 3 άτομα μέσα το Volvo ήταν λίγο πιο αργόστροφο από το Golf. Όσον αφορά τα καθίσματα δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα και εξέτασα και τα μπροστά και τα πίσω. Βέβαια το αυτοκίνητο που οδήγησα είχε 2000 χλμ μόνο. Ούτε κάποιον ιδιαίτερο θόρυβο παρατήρησα αν και το ζόρισα αρκετά. Τα τεστ των περιοδικών τα έχω διαβάσει σχεδόν όλα και όλα βγάζουν σαν τέλειο το Golf με 5/5 αστέρια και το Volvo αρκετά πιο κάτω 3,5/5. Τώρα για το αν είναι αξιόπιστες οι κριτικές τους ομολογώ πως δεν το είχα σκεφτεί. Πιο πολύ τείνω προς το Golf. Το μόνο που με βάζει κάπως σε σκέψεις είναι το βεβαρημένο παρελθόν τους σε προβλήματα. Υ.Γ Στα forum της Volvo φυσικά και θάβουν το Golf. Εδώ τουλάχιστον βλέπεις και πιο αντικειμενικές απόψεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 Πάρε το 7αρι και δεν θα το μετανιώσεις. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 10, 2014 Report Share Posted March 10, 2014 (edited) Όταν ήμουν μικρός φίλε έβλεπα επιτροχών στην ετ3. Ορίστε οι γνώμες τους για τα δύο αυτοκίνητα: http://www.epitroxon.gr/article-1025.html , http://www.epitroxon.gr/article-940.html Ελπίζω να βοηθήσουν κ αυτά λίγο... Edited March 10, 2014 by faniaros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xlapatsas Posted March 13, 2014 Author Report Share Posted March 13, 2014 Ευχαριστώ για τη βοήθεια. Θα ξαναπάω για τεστ drive και για τα δύο και θα πάρω την τελική μου απόφαση. Και σε άλλες αντιπροσωπείες μήπως πάρω καμιά καλύτερη προσφορά. Αλήθεια το πρώτο service στο Golf πόσο κοστίζει?Στo v40 είναι στα 20000 χλμ ή 1 χρόνο και βγαίνει 120 ευρώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 13, 2014 Report Share Posted March 13, 2014 (edited) Πρωτο σερβις πριν 2 ΣΚ στο μαρουσι στα ...5000χμ ...εγω το ζητησα... χωρις ραντεβου, παρασκευη 10 το πρωι . Inspection service + update + φιλτρο + ταπα + 4.1 Λιτρα Divinol 5-30 + πλυσιμο = 142 ευρω επομενο σερβις σε ενα χρονο η 15000χμ εχεις ΠΜ απο εμενα Edited March 13, 2014 by Rocky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted March 13, 2014 Report Share Posted March 13, 2014 Πρωτο σερβις πριν 2 ΣΚ στο μαρουσι στα ...5000χμ ...εγω το ζητησα... χωρις ραντεβου, παρασκευη 10 το πρωι . Inspection service + update + φιλτρο + ταπα + 4.1 Λιτρα Divinol 5-30 + πλυσιμο = 142 ευρω επομενο σερβις σε ενα χρονο η 15000χμ εχεις ΠΜ απο εμενα Rocky γιατί τόσο σύντομα πήγες για service? υπήρξε κάποιο πρόβλημα? 1.4 TSI δεν έχεις? το update τι ήταν? Εγώ έχω κάνει 15000, μια φορά το πήγα για προληπτικό έλεγχο στα 12000 και συμπλήρωσαν μισό λίτρο λάδι. Για service μου είπαν στη 2ετια ή αν θέλω εγώ πιο μπροστά να πάω στο χρόνο (δηλαδή σε ένα μήνα) για να μου αλλάξουν λάδια-φίλτρο και να κάνουν ένα έλεγχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
faniaros Posted March 13, 2014 Report Share Posted March 13, 2014 Συμφωνώ με mk7_man, κ εμένα μου είχαν πει service στα 30 χιλιάδες ή στα δύο χρόνια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 13, 2014 Report Share Posted March 13, 2014 Φίλοι μην αγχωνεστε!!! Δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα !!! ( εκτός απο την εμμονή μου να αλλάξω τα πρώτα λάδια νωρίς).... Το υpdate ήταν για κάποιο submenu στο composition media . Το γκολφακι σκίζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted March 15, 2014 Report Share Posted March 15, 2014 Εγώ στο τεστ drive που έκανα διαπίστωσα ότι όντως με 3 άτομα μέσα το Volvo ήταν λίγο πιο αργόστροφο από το Golf. Όσον αφορά τα καθίσματα δεν παρατήρησα κάποιο πρόβλημα και εξέτασα και τα μπροστά και τα πίσω. Βέβαια το αυτοκίνητο που οδήγησα είχε 2000 χλμ μόνο. Ούτε κάποιον ιδιαίτερο θόρυβο παρατήρησα αν και το ζόρισα αρκετά. Τα τεστ των περιοδικών τα έχω διαβάσει σχεδόν όλα και όλα βγάζουν σαν τέλειο το Golf με 5/5 αστέρια και το Volvo αρκετά πιο κάτω 3,5/5. Τώρα για το αν είναι αξιόπιστες οι κριτικές τους ομολογώ πως δεν το είχα σκεφτεί. Πιο πολύ τείνω προς το Golf. Το μόνο που με βάζει κάπως σε σκέψεις είναι το βεβαρημένο παρελθόν τους σε προβλήματα. Υ.Γ Στα forum της Volvo φυσικά και θάβουν το Golf. Εδώ τουλάχιστον βλέπεις και πιο αντικειμενικές απόψεις! Το Golf 7 απο παρα πολλες αποψεις ειναι ΑΛΛΗ σελιδα στην αξιοπιστια της vw . Μπορεις να το δεις απο πολλες πλευρες... απο την απουσια καδενας και την αντικατασταση της με ιμαντα νεας τεχνολογιας εως τον νεο σχεδιασμο θερμικης διαχειρησης των tsi καθως και τον σχεδιασμο του συστηματος ψεκασμου ωστε να αποφευγονται οι επικαθισεις στις βαλβιδες, οι 16v αντι για 8v στον νεο 1.2tsi ,η καθολικη σχεδον χρηση συγκολησεων laser καθως και η χρηση υψηλης τεχνολογιας υλικων στο νεο mqb πλαισιο...περιληπτικα τα εχει ολα ΕΔΩ μιλαμε για κοσμογονικες αλλαγες. Οπτικα οκ δεν ειναι ομορφο οπως και να το κανουμε...οδηγηκα ΥΠΕΡΕΧΕΙ καθολικα εναντι του v40 ακομα και εναντι της bmw 118i f20. Το κρατημα του αυτοκινητου ειναι καλυτερο απο ποτε. Ακομα και με την χρησh Ημιακαμπτου το αυτοκινητο στριβει καλυτερα απο το golf 6 . Μην αρχισει κανεις και μου λεει για την bmw..δειτε τα forum τους και οχι μονο τα ελληνικα αλλα και το f20 addicts για το ποσο βαρκες ειναι. Το αυτοκινητο ειναι superατζα ψαξτο και αλλο και αποφασισε !! Και για να δεις οτι στριβει πραγματικα πολυ καλα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 15, 2014 Report Share Posted March 15, 2014 (edited) Οπτικα οκ δεν ειναι ομορφο οπως και να το κανουμε...οδηγηκα ΥΠΕΡΕΧΕΙ καθολικα εναντι του v40 ακομα και εναντι της bmw 118i f20. Το κρατημα του αυτοκινητου ειναι καλυτερο απο ποτε. Ακομα και με την χρησh Ημιακαμπτου το αυτοκινητο στριβει καλυτερα απο το golf 6 . Μην αρχισει κανεις και μου λεει για την bmw..δειτε τα forum τους και οχι μονο τα ελληνικα αλλα και το f20 addicts για το ποσο βαρκες ειναι. Το αυτοκινητο ειναι superατζα ψαξτο και αλλο και αποφασισε !! ε οχι και ασχημο!!!! ελαιος οπως γραφει και ενας φιλος μου.... για δες το 110 πι ες τι ντι αι μπλε κινηση με ζαντα ...μαδριτης που βγηκε φρεσκο το 2014!!!! Edited March 15, 2014 by Rocky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xlapatsas Posted March 26, 2014 Author Report Share Posted March 26, 2014 Τελικά έκλεισα το v40!Μου έκαναν καλύτερη προσφορά και πήρα πλουσιότερο εξοπλισμό απ΄'ότι μου έδιναν το Golf.Σε 2 μήνες θα είναι εδώ.Ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες συμβουλές σας! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 26, 2014 Report Share Posted March 26, 2014 Τελικά έκλεισα το v40!Μου έκαναν καλύτερη προσφορά και πήρα πλουσιότερο εξοπλισμό απ΄'ότι μου έδιναν το Golf.Σε 2 μήνες θα είναι εδώ.Ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες συμβουλές σας! καλοτάξιδο να είναι φίλε μου και να το ευχαριστηθείς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted March 26, 2014 Report Share Posted March 26, 2014 Καλοταξιδο αδερφε και απροβληματιστο !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted March 26, 2014 Report Share Posted March 26, 2014 ειμαι περιεργος...εχεις ανοιξει ιδιο θεμα μηπως στο volvoclub για να ειμαστε και αντικειμενικοι?τι αποψεις εχουν απο κει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 26, 2014 Report Share Posted March 26, 2014 (edited) καλοριζικο! δωσε εαν θελεις λιγες λεπτομερειες τι τιμη πετυχες? και με τι εξοπλισμο? Edited March 26, 2014 by Rocky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xlapatsas Posted March 27, 2014 Author Report Share Posted March 27, 2014 Στο volvoclub που έθεσα το ίδιο θέμα, μου είπαν κι εκεί ότι είναι δύσκολη επιλογή γιατί είναι και τα δύο εξαιρετικά αυτοκίνητα. Στα μείον του Golf έβρισκαν την απουσία 6ης ταχύτητας και το άτολμο design. Επειδή δεν μπορούσα να αποφασίσω ανάμεσα στα δύο τελικά έκλεισα αυτό με την καλύτερη προσφορά. Η χαμηλότερη τιμή που πέτυχα για το Golf 7 ήταν στα 22.300 για την έκδοση Generation, μεταλλικό χρώμα, με extra το composition media και τα χειριστήρια στο τιμόνι. Μου έκαναν δώρο και aftermarket αισθητήρες παρκαρίσματος. Το V40 το έκλεισα στα 22.000 για την έκδοση Kinetic με μεταλλικό χρώμα και extra το Bussiness Pack, που περιλαμβάνει Bluetooth, cruise control, χειριστήρια στο τιμόνι, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και ηχοσύστημα 8 ηχείων. Δώρο μου έκαναν το πιο ακριβό σαλόνι(360 ευρώ) και την οθόνη 7"(210 ευρώ) αντί για την 5" που είναι στον στανταρ εξοπλισμό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted March 27, 2014 Report Share Posted March 27, 2014 Καλοταξιδο αδερφε με πολα ασφαλη χιλιομετρα και να το χερεσε.καινουργιο αμαξη ναναι και οτιναναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted March 27, 2014 Report Share Posted March 27, 2014 απο τις προσφορες που πηρες φαινεται οτι η volvo εκοψε αρκετα απο την αρχικη τιμη ενω η vw τιποτα. ειναι ετσι η κανω λαθος υπολογισμο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 27, 2014 Report Share Posted March 27, 2014 Στο volvoclub που έθεσα το ίδιο θέμα, μου είπαν κι εκεί ότι είναι δύσκολη επιλογή γιατί είναι και τα δύο εξαιρετικά αυτοκίνητα. Στα μείον του Golf έβρισκαν την απουσία 6ης ταχύτητας και το άτολμο design. Επειδή δεν μπορούσα να αποφασίσω ανάμεσα στα δύο τελικά έκλεισα αυτό με την καλύτερη προσφορά. Η χαμηλότερη τιμή που πέτυχα για το Golf 7 ήταν στα 22.300 για την έκδοση Generation, μεταλλικό χρώμα, με extra το composition media και τα χειριστήρια στο τιμόνι. Μου έκαναν δώρο και aftermarket αισθητήρες παρκαρίσματος. Το V40 το έκλεισα στα 22.000 για την έκδοση Kinetic με μεταλλικό χρώμα και extra το Bussiness Pack, που περιλαμβάνει Bluetooth, cruise control, χειριστήρια στο τιμόνι, πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος και ηχοσύστημα 8 ηχείων. Δώρο μου έκαναν το πιο ακριβό σαλόνι(360 ευρώ) και την οθόνη 7"(210 ευρώ) αντί για την 5" που είναι στον στανταρ εξοπλισμό. Μπραβο τους στην Volvo μπαινουν επιθετικα στην αγορα και κερδιζουν δικαιωματικα πελατες. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted March 27, 2014 Report Share Posted March 27, 2014 Καλοτάξιδο και από εμένα. Και εγώ όταν αγόρασα το 7αρι τα μόνα ''δώρα'' που μου έκαναν ήταν συναγερμός και αισθητήρες παρκαρίσματος. Καλά κάνει η volvo και έχει περισσότερες προσφορές γιατί με αυτό το τρόπο προσπαθεί να αποκτήσει μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά και όλα αυτά είναι σε όφελος του τελικού καταναλωτή. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meandros Posted March 27, 2014 Report Share Posted March 27, 2014 παντως αν δεν ειναι καποιος εντελως αποφασισμενος να παρει vw και αμφιταλαντευεται ειναι μεγαλο κινητρο η προσφορα καποιας αλλης μαρκας τοσα χρηματα κατω. αν υπολογισα σωστα η προσφορα του φιλου απο τη βολβο ειναι 3000 κατω χωρις την αποσυρση.για τετοια ποσα εκπτωση εχω ακουσει και για αλλες μαρκες πχ bmw. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rocky Posted March 27, 2014 Report Share Posted March 27, 2014 Ενας ακομα λογος, πριν την τελικη αποφαση, για παραγγελια καινουργιου αυτοκινητου ειναι η τιμη μεταπωλησης στην τριετια... μερικα μοντελα ειναι πιο γοητευτικα στην αγορα αλλα οταν ερχεται η ωρα μεταπωλησης....βουτανε χαμηλα και σε τιμη και σε ζητηση..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
petpik Posted March 27, 2014 Report Share Posted March 27, 2014 Ενας ακομα λογος, πριν την τελικη αποφαση, για παραγγελια καινουργιου αυτοκινητου ειναι η τιμη μεταπωλησης στην τριετια... μερικα μοντελα ειναι πιο γοητευτικα στην αγορα αλλα οταν ερχεται η ωρα μεταπωλησης....βουτανε χαμηλα και σε τιμη και σε ζητηση..... Συμφωνώ απόλυτα για το θέμα της μεταπώλησης. Είναι σίγουρο ότι το golf ότι ώρα θέλεις το πουλάς. Από την άλλη όμως το volvo το ΄΄παντρεύεσαι''. Είχα το S40 στο παρελθόν και ''έφτυσα αίμα'' για να το πουλήσω και με μεγάλη χασούρα εννοείται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...